Ismét a Wes Chryslerében ücsörgő nyomozókkal nyitunk, parancsot várnak egy gyanús furgon üldözésére, közben a sikeres üldözés mikéntje és hogyanja a téma közöttük. A parancs hamarosan meg is érkezik, Wes a gázra lép és bekapcsolt villogóval száguld a megadott autópálya-feljáró felé. Travis legnagyobb megdöbbenésére Wes valami pörgős zene helyett klasszikus jazzt hoz be az üldözéshez a rádión, hogy lehet ilyen zenére száguldani, kérdezi Travis és már nyomja is át hip-hopra. Egymás kezére csapkodva váltogatnak a két adó között, talán inkább az útra kéne figyelni, arról nem beszélve, hogy üldözéshez legjobb az Iron Maiden Live After Death c. koncertlemeze, jegyzem meg magamban. Végül a jazz győz, engem ez tüzel fel, mondja a halvérű Wes, aki közben arra is rájön, hogy a kérdéses felhajtó építkezés miatt le van zárva, így elég, ha leparkolnak előtte és várnak. Így is lesz, hamarosan befut a furgon, szó szerint, és nagy csattanással nekiütközik az útblokádnak. Wes stukkert szegezve kipattan a kocsiból, Travis kicsit lomhábban követi, mert előtte még visszakapcsol a hip-hip adóra. Elfogás ötös, óvodás viselkedés ötös, zenei ízlés kettes alá, vonok mérleget az akció után.
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.