Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Jöttem, láttam, buktam 01x13 Exclusive JLGY - Vivi

2021. április 07. 09:05 - Fálki

A nyúlünnep utáni első munkanapon köszöntök mindenkit, végre meg fog íródni a JLB utolsó része, ami igazából nem is JLB, hanem JLGY, mert bizony Vivi itt Jött, Látott és Győzött.
Anikó szerint is így van ez, hisz a JLGY az bizony a JLB különkiadása..ám legyen. Könnyebb lesz címet adni ennek a 39 percnek.
Emlékszik még valaki erre az egészre? Tudjátok, VV10, Vivi, én pedig Fálki vagyok, csapjunk bele a mindennél utolsóbb utolsó részbe, aztán decemberig felejtsük el tényleg ezt az egészet.
kepernyofelvetel_33_egyedi.png



Gratulálunk, hogy vagy?
Jajjj nagyon jó érzés és köszönöm, annyira csodálatos érzés.
kepernyofelvetel_47_egyedi.png

Mi történt veled, mióta kinnvagy?
Nagyon furcsa, mert nekem úgy tűnt, mintha a VV csak pár napos lett volna.

Visszakaptad a telefonodat is, milyen visszajelzéseket kaptál?
Olvasgattam pár kommentet és üzenetekre is válaszolgattam, de annyira még nem merültem bele. Voltak persze negatív kommentek is, de én azokban is a pozitívumokat láttam, mert úúúúúúúristen, tényleg úgy történtek ott a dolgok.

Mik voltak ezek a negatív kommentek?
Pl az, hogy miert nem vállaltam fel korábban a Bálinttal kapcsolatos érzéseimet.., de annyira féltem a visszautasítástól… Ráadásul még soha egyetlen férfinek sem vállaltam fel ennyire az érzéseimet, szóval az is furcsa volt. De megkönnyebbültem.

Szerintem tökéletesen csináltad, pont ott es pont akkor kellett ezt megtenni. Merthogy Anikó szerint ez valami taktika volt vajon?
Mikor alakult ki benned az a bizonyos érzés Bálinttal kapcsolatban?
Január 31.-én, amikor visszamentem a párbajomról. Pontosabban? :D

Mi tetszett neked ennyire Bálintban? Nem azééééééééééééééért, nekem nem tetszik ááááám.
Nagyon gondoskodó volt, mindig csinált nekem reggel kv-t,
sokat beszélgettünk, hülyéskedtünk

Amióta vége a VV-nek, azóta tartjátok a kapcsolatot?
Igeeeen, képzeld el, a napokban videochatelt
ünk is és annyira boldog voltam, hogy ennyire hiányzok neki...gondolom be is bizseregtél, Vivcsó.
Ma pedig még találkozni is fogunk, ha minden igaz.

Akkor ezert öltöztél fel ennyire csinosan, hááááháhááááá.
Iiiiiiiiiiiiiiiigen.
kepernyofelvetel_32_egyedi.png

Bent Te nagyon hosszú utat jártál be, eleinte jól el is tűntél a közösségben és senki nem gondolta, hogy a tiéd lesznek a végén a mikulások. Mi miatt voltál mélyponton?
Azt láttam magamon, hogy nem bontakoztam ki, nem mutattam meg magam. Nem tudtam kapcsolatokat sem építeni úgy, ahogy szerettem volna. És szinte biztos voltam benne, hogy ki is fogok esni.

S inkább úgy gondoltad, hogy kijössz önként, minthogy megalázó módon kiess egy párbajon?
Volt bennem ilyen, igen. Rettegtem a párbajoktól. Féltem, hogy milyen visszajelzést kapok az emberektől; hogy hogy látják az én villalétemet…

Aztán viszont keménycsajra váltottál és a játék végén magadra kötötted a kendőt. Ami egyébként mindegy volt, mert ugyanez lett volna a vége, ha nem teszed, de mégis volt ennek egy pozitív üzenete, hogy Te ebbe most beleállsz. Összevissza beszélsz, Anikó.
Nem tudtunk mi ott bent semmiről, de mivel én voltam a villamester, úgy gondoltam, hogy ez így lesz korrekt és emberi. Ráadásul Moh ugye azt mondta a Kárszegnek, hogy ellenem lenne a legtöbb esélye, ami nekem annnnnnnyira nem tetszett. S be akartam bizonyítani, hogy nincs igaza.

Mikor kezdted el azt érezni, hogy Te ezt megnyerheted? Aki nem így érzi, az minek költözik be?
Amikor Bálint kiesett. Ő volt a favorit.

Ahhoz képest, amit a kisfilmedben láttunk, Te egy teljesen más ember vagy.
Igen, anyukám szerint is felnőttem a villában.

Finálé after:
Vivi számára felfoghatatlan érzés ez, mert Ő még soha nem nyert meg semmit. És vidéki lányként megnyerni ezt a hatalmas nagy dolgot még nagyobb dolog.
„Nagyon sokszor próbálták belémbeszélni, hogy egy senki vagyok, nem érek semmit, nem én vagyok a legélesebb kés a fiókban… Büszke lehetek magamra, hogy ezt helyrehoztam.„ Jaa, hogy a villában?
Martfűn vajon mit szólnak ehhez?
Addig nem lesz sírás, amíg anyával nem találkozik Vivi, akkor viszont át fog szakadni a gát.
Visíííííííííííííííííítás.
Visííííííííííííííííííííííííííííííííííííítás.
És Szilárd, aki már 20 éve a legjobb barát.
kepernyofelvetel_35_egyedi.png
Anya eddig megtanulta Vivitől a csumpirudizást, de saját bevallása szerint is még rengeteg tanulnivalója van a lányától. Vannak azért kétségeim ezzel kapcsolatban :D
Villalétem, amit képviselek, amiért kiállok” - ismét elhangzanak ezek a marhaságok… Mert bizony Vivi is azt hiszi ezek szerint, hogy Ő valami akkora ember, hogy számított amit csinált.
Azt értem, hogy ezzel lehet szavazókat szerezni, de egyrészt mindegyik ápolt ezzel takarózott, hogy Ő aztán annyira képvisel valamit, pedig nem; másrészt ha ez számított volna nekik, akkor nem a szívvel játszás mantrázása ment volna, hanem a taktika és tényleg a szimpátiavadászat. Ez nem feltétlen Vivire vonatkozik, csak most kívánkozott ki belőlem.
Anyu szerint meg fogják ünnepelni a győztest és a kedvencét fogja főzni..
..csak húslevest ne…
..húslevest!
Martfű Téged vár, Vivi!

Szilárd nem szólal meg.

Vivi
körbevezeti a vendégeit és bizony úgy indul a dolog, mint valami kabaré:
- Ez itt az ajtó. Ezen
jöttem be.
Ez itt a kanapé. Ezen ültem.
Ez itt a konyha. Itt főztem.
..

Bent a villában meséli Vivi, hogy Moh odament hozzá a finálé után és azt mondta neki, hogy nem szégyen a legjobbtól kikapni. Közhelyszámlálót kellett volna indítanom.

Szilárd első szavait a hálóban mondja ki: Csak lejött a szekrényajtó.
Köszönjük. Remélem becastingolnak téged a VV11be, szórakoztató karakter leszel :D

Vivi bevallja titokban, mivel már egy kamera sem figyeli őket …. hogy Ő bizony végig tudatosan játszott. Szilárd tudta.


Stúdió.

Mi játszódott le benned a finálé elején?
Az, hogy nem én nyerek.
De aztán fel sem fogtam, hogy én nyertem.

Mi a legrosszabb élményed a villaléted alatt?
Amikor Bálinttal és Robival
összevesztünk.

Ez az a sztori ugye, amikor azt mondtad, hogy Daninak köszönheted, hogy nem adtad fel a játékot?
Igen, az. S bizony, Daninak is nagyon sokat köszönhetek.

Azt mondtad a győzelem után anyukádéknak, hogy Te végig tudatosan játszottal.
Úgy értem ezt, hogy az előző szériákban az nyerte meg, aki az utolsó héten villamester volt.
Baszdmeg :D :D :D
S az volt bennem, hogy akkor én legyek a villamester.
És még úgy tudatosan, hogy én tisztában voltam magammal a vége felé a játéknak. A
többiek elfáradtak, de én még tudtam ott újat mutatni.
kepernyofelvetel_42_egyedi.png

Hazatérés Martfűre:
Szokásos telefon, insta,
követők, üzeneteksenkit nem érdekel.
Vivi nagyon hálás a szavazóinak és ezt is a javára lehet írni, hogy tisztában van vele, hogy hogy is
működik ez.
Nagyon sűrű zárójelek kö írom ezt most ide, de van köztetek olyan, aki látta Tiktokon a legújabb Frunátó ostobáskodást? Ők Fru és Rencsi challenge-nek nevezik azt, amikor egymással szemben állnak és egyikük a másik tenyerébe köp. Nem viccelek, komolyan ez történik.. baszdmeg.
Vivi tesója is nagyon büszke Vivire a messzi Cipruson, még az instára is kitette Vivit. Nagy szó!

Egy egész komoly csapat fogadja Vivcsót a Kádárkockák rengetegében és van ott minden: transzparensek, visííííííítás, kórus, úúúúúúúúúúúúúúúúúúúristen, kiskutya.
kepernyofelvetel_36_egyedi.png
S bizony, még egy kempingbiciklit is vettek a győztesnek :D amit ott az utcában Vivcsó rendesen meg is hajt. Remélj
ük nem szalajt :D
kepernyofelvetel_39_egyedi.png
kepernyofelvetel_40_egyedi.png

Terülj-terülj asztalka, mégis van húsleves,
köszönőbeszéd, koccintás, mélytányérból tortaevés, csumpirudik!
Egészség, békesség
Martfű nagyközség!

Mindenki nagyon örült neked! Utólag mondtak bármit?
Anyával még ezt nem tisztáztuk le a villa előtt, hogy engem bántalmaztak nemileg.
Ez így hangzott el, szó szerint.
De most este
leültünk és megbeszéltük, volt is nagy sírás. Anya szerint egy csoda vagyok, hogy ezek után is felálltam.

Nagyon erős lány vagy!
Bent annyit sírtam, amivel kiadtam magamból a feszültséget, hogy kint már nem tudtam.

Mik a terveid?
A legelső tervem az, hogy anyukámnak segítek az
étterem-felújításban, aztán kimenjek a nővéremhez Ciprushoz és szeretnék befektetni ingatlanba.
kepernyofelvetel_37_egyedi.png

Okos, ügyes! Nem az.
Soma adott ezzel kapcsolatban remek tanácsokat..

Elképesztő ez a Soma, nem? Hogy mennyire felnőtt!
Az. És Aurélió is adott tanácsokat… Meg Peti is írt valami kis üzenetet..

Puskás?
Igen, nagyon cuki.

Jajjjdecuki. És mi lesz a pasikkal? Betartod azt, amit mondtál, hogy most egy évig nem pasizol?
Be szeretném tartani, mert bennem van a Bálint iránti érzelem.

Maradhattok barátok!
Remélem. Mert nagyon jó pasi.

Bálint egyébként nem csak nagyon jó pasi, hanem nagyon intelligens is és bizony, nekem is mondta hogy szeret téged. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Awwww. Plusz mi ugye megbeszéltül bent, hogy csináljuk majd a Vivien Show-t..

Vivien show??? Iiiiiiiiiiigen?
Igen, keresem a gazdám.

Hova jutott ez a beszélgetés.

Vigyázz magadra és ne hagyd, hogy kihasználjanak!

1818 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kipcsak harcos 2021.10.22. 21:10:05

@Pillecukor: kérlek, ne írd be ide, hogy mit spoilerezett Baukó.

Pillecukor 2021.10.22. 21:19:28

@kipcsak harcos: Nekem is furcsa, hogy még nincs ítélet, de már nem alkalmazzák. Ez a műsor még előtte készült.

Pillecukor 2021.10.22. 21:22:41

@kipcsak harcos: Természetesen nem fogom beírni, egy kicsit morcos vagyok, hogy belefutottam, de semmiképpen nem rontanám el más szórakozását!
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mit követett el Nyári, ami miatt az ő műsorait rontja el? Jelentkezett valahova és visszautasították? A TV2 bérelte fel? Valami szerelmi sértettség áll a háttérben?

kipcsak harcos 2021.10.22. 21:42:27

@Pillecukor: egyébként nekem a legkevésbé hiányozna - a párjával együtt - a játékból.
Nincs olyan rossz, amit én Baukóról ne feltételeznék.

Fálki 2021.10.22. 21:46:43

@Pillecukor: Szerintem ez a Nyári buzi, uh szerelmi ugy nem nagyon lehet a hatterben... Viszont a Bauko nagyon agyas, a rossz ertelemben, uh tuti volt vmi, amin bepoccent és ezért csinálja most ezt a hadjáratot.

Gia 2021.10.22. 21:46:49

Guszti egy bőgőmajom a Zita meg okostojás..Nem szimpik..

kipcsak harcos 2021.10.22. 21:50:33

@Kosztarika: nem vagyok hisztis, legfeljebb sértett :P
Egyébként ne higgy a Vikinek. Nekem ezt írta, amikor felszólítottam, hogy kérjen tőled bocsánatot: "Nem szoktam bocsánatot kérni." :)
Most pedig itt kelleti magát, hogy akart, de elfelejtette :D

alma_szósz 2021.10.22. 22:31:58

@Pillecukor: na ez durvább min hittem, agusztusi cikk szóval akkor már simán forgathatták ezt a műsort

Post Modern Prometheus 2021.10.23. 01:10:50

@Pillecukor: az oké, én nem ilyen infóra gondoltam, de mindegy :D

a cikk meg para, ha igaz :|

Fálki 2021.10.23. 16:03:32

Alex Horváth Oszkárral van együtt? Tudunk erről valamit? Vagy csak haverok?

Gia 2021.10.27. 15:49:39

Nem tudom ki az az Oszkár,de megölte a bulit.. :-P :-)

Pillecukor 2021.10.28. 20:58:00

@Gia: Én sem tudtam, amíg rá nem kerestem :)
Nehéz elhinni, hogy Alex ezzel a csávóval kavarjon!
Kicsit a műsorról is: dögunalom. Lehet, hogy már nem vagyok rá vevő, de nagyon uncsi. Kevés a játék, a maradék időben pedig szenvednek, mint a VV-ben. Nincs egy szimpatikus pár sem.

Gia 2021.10.29. 21:17:03

Tényleg jó,hogy kiestek Anikóék.A többieket szétcincálja az internet népe.Persze tesznek is érte..

Gia 2021.10.29. 21:20:54

@Pillecukor: Nekem a legszimpatikusabbak azok,akik csendben vannak és nem veszekednek.

Fálki 2021.10.31. 12:47:09

@Pillecukor: Tobb instapostjaban volt mar betaggelve, azért gondoltam. És mivel tobb szem tobbet lat, hatha Ti itt tudtok valamit :)

@Gia: Jó nagy szar ez a Nyerő Páros, a héten az egyik rész felét láttam... Régen az első évadát néztem ennek, az tök jó volt, értelmes emberek (is) voltak ott összezárva...de ezek a mostaniak...Atyaég, előre leforgatott valóvilág.

Pillecukor 2021.10.31. 21:14:11

@Fálki: Lehet, hogy igazad van, én még nem futottam bele ilyen infóba.
Álarcos énekest nézed? Ma este felmerült, hogy Alex a víziló. Ha ez igaz, szuper hangja van!

Fálki 2021.10.31. 21:16:47

@Pillecukor: A másik éneklőset nézzük... Egy olyan közös döntés folytán, amibe nem volt beleszólásom :D

Az álarcos az élő?

Pillecukor 2021.10.31. 21:35:17

@Fálki: Nem élő.
Továbbjutott, holnap lesz a döntő. Belepillanthatsz :)

Fálki 2021.10.31. 21:36:26

@Pillecukor: Ahh nem, de köszi :) Majd számolj be róla, ha tényleg :)

Gia Gianea 2021.11.01. 22:26:17

@Fálki: Cserpes Laura volt a víziló.Ma nem volt semmi jó műsor,így láttam,de betíltanám ezt a gagyiságot..

LaciHogyVoltol 2021.11.02. 16:36:46

Valami Upfronts dömping volt a magyar ker TV-knél:

Az RTL berendelte:
VALÓ VILÁG (11. évad)
NYERŐ PÁROS (6. évad)
HÁZASODNA A GAZDA (5. évad)
X-FAKTOR (11. évad)
A KONYHAFŐNÖK (9. évad)
A KONYHAFŐNÖK - VIP (7. évad)
MESTERCUKRÁSZ (2. évad)
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! (6. évad)

A TV2 berendelte:
SZTÁRBAN SZTÁR (8. évad)
SZERENCSEKERÉK (11. évad)
DRÁGÁM ADD AZ ÉLETED! (4. évad)
SÉFEK SÉFJE (4. évad)
ÁZSIA EXPRESSZ (3. évad)

A Viasat berendelte:
ÉSZBONTÓK (10. évad)

Scriptelt sorozatok közül pedig kaszát kapott a "A Tanár" és az Apatigris.

VV11 jó hír, már alig várom a Hogyvolt-okat, de az mindenképp sajnálatos, hogy úgy néz ki a Survivor-t egyelőre hanyagolják, és a celeb-civil hibrid után most full civilben fogják nyomni és Celeb vagyok...-ot indítanak jövő ősszel a Survivor helyett. :(
Nem tudom, hogy ez a végére gyengélkedő nézettség miatt van-e így (a Totem-et még simán verte a széria elején, de a Séfek séfjétől már rendre kikapott, számomra rejtély, hogy hány tök ugyanolyan főzőműsort képes befogadni a magyar emberke gyomra...) vagy eleve így tervezték és ez a celeb-civil évad átmenetet volt hivatott képezni a két formátum között. Mind1...remélem azért a távolabbi jövőben lesz még Survivor, remélhetőleg celeb mentesen, nekem ezt is meg a VV-t is sokkal jobban befogadja a gyomrom, mint a celebes műsorokat. Nyerő Párost is passzoltam, még annak ellenére is, hogy akad itt, aki nézi...

LaciHogyVoltol 2021.11.02. 16:38:13

Ja, és még a listáról jól láthatóan mind az Álarcos énekes, mind a Nicsak, ki vagyok! hiányzik, magyarán leesett mindkét nagykutyának, hogy ezeket a formátumokat most érdemes megpihentetni egy kicsit...

Gia 2021.11.02. 21:32:16

Bár nem csak pihentetné,hanem el is felejtené örökre...

Pillecukor 2021.11.03. 20:58:17

@Gia: Kinek mi. Én nagyon szeretem az Álarcos énekest. Végtelenül szórakoztat.

Gia 2021.11.04. 12:06:40

@Pillecukor: Persze.Kinek a pap,kinek a paplan.

hereverő heverő 2021.11.04. 17:07:59

Én azt kötném fel, aki kitalálta, hogy a műsorvezetőknek mindig üvöltenie kell mint a fába szorult féreg. Ezért nem nézem sem az énekest, sem a táncost. Belekezdtem a párosokba, de fél óra alatt agyfaszt kaptam tőlük, úgyhogy csendben átváltottam Benedek István regényeire.

szellemlanyka 2021.11.04. 20:38:56

Sziasztok! Láttátok Vivi x-faktoros szereplését? Nem tudom, a tv-ben benne volt-e, pár éve még lelkesen bértapsolatam az x-faktor válogatókon, most meg már tv-ben se bírom, biztos öregszem vagy mi. De azért a cikkben lévő videót megnéztem. :)

2021.11.05. 15:06:00

@szellemlanyka: Nem Virágra gondolsz? Nem volt rossz, de szerintem max. a székes feladatig fog jutni.

kipcsak harcos 2021.11.05. 21:06:42

Ritka ellenszenves ez a Gusztiné :D

Gia 2021.11.10. 15:56:39

Nehéz lehet nap mint nap elviselni..

Tejjelkifli 2021.11.18. 10:20:43

Sziasztok!

Tegnap Robi volt a Konyhafőnök VIP-ben, ha valakit esetleg érdekel, az RTL moston nézhető :)

Fálki 2022.01.28. 17:27:47

Ma robbant a bomba, hogy VV Merci mutogatja magát a kamerának megélhetési szinten...

www.life.hu/intim/20220127-szexmunkasnak-allt-a-valovilag-sztarja-ilyen-oldalon-tunt-fel-pucer-kepeivel-a-villalako-18.html?fbclid=IwAR2akewXxWfnCULT5zOPDP-jMvoTGgO5VAiKcfT8fSePChCDMOB25-tKIJA

Egy barátom szerint konkrétan a "cintyastarr" névre kell rákeresni, ha valakit érdekel a kis picsa pucéran.

2022.02.04. 18:07:35

Szegény Merci :(

Fálki 2022.02.04. 18:25:44

@VV11Vikcsii: A helyére került. Ahogy a világon idővel minden.

Majd azért amikor odajut, hogy a rosszlányokon is hirdet, akkor szólok egy barátomnak, hogy látogassa meg...(:

2022.02.05. 22:14:02

@Fálki: Mondd el a barátodnak akkor, hogy csak azért menjen, hogy lebeszélje a lányt a hivatásáról. Semmi másért, még véletlenül se :)

hereverő heverő 2022.06.23. 11:33:36

- Halló? Vivcsó, kellene forgatnunk egy szpotot az új VV11.hez
- Az olyan mint a napraforgó?
- Nem, az olyan mint egy reklám. Tökre ugyanaz.
- Hát forgassatok bazmeg.
- De veled kellene, te nyerted meg a 36 milkát.
- Jaaa.. Értem.
- Érted a lófa.. Oké. Szóval szerepelned kellene egy reklámfilmben. El fogod mondani, hogy éltél Amerikában..
- Az csak 4 nap volt és esett az a kurva eső is.
- Na de halott voltál akkor?
- ... mi?
- Ugye hogy éltél Amerikában, baszod. Na és el kell majd mondanod, hogy milyen sok helyen voltál még a 36 millerből.
- De én azóta csak az esős filadelfiába' voltam, meg egyszer a Robival kiugrottunk Bécsbe, ittunk egy kávét, mert fagyasztót nem vettünk mégse.
- Ezzzazzz, kurvajó! Majd elmondod azt is, hogy ha unatkozol, kiugrasz Milánóba kapucsinózni!
- Ott szar a kapucsinó, meg le is húzzák az embert. Kapucsinóér' SChleswig-Holstenbe kell menni, de én még nem voltam mer a presszót szeretem. Meg a csokist.
- Nem baj Vicsókám -hehe ez is kurvajó, csóka, érted! Na majlekközelebb kitalálok erre is valamit! Szóval nem baj, majd kicsit henteregsz egy ágyon, csábosan nézel meg minden, és csábítod a kétbiteseket a tévébe, okker?
- Oksa! Majd mondjam hogy csumpirudi?
- Vivikém, neked marketingesnek kellett ...
- utálom az inget. Blúz is csak az étterembe...
- ... volna menned, olyan jó ötleteid vannak! Persze, a csumpirudit is mondd majd! Na cső csumi!
- KipCSÁÁÁÁÁ

Fálki 2022.06.23. 11:56:58

Rendesen nem értem, hogy miért kell ehhez casting? Az első 15 jelentkezőt küldjék be, aztán júliustól induljon is a móka :D

kipcsak harcos 2022.06.24. 15:14:46

@hereverő heverő: engem hívsz?
Lemaradt a végéről a 'k', csak szólok. :D

hereverő heverő 2022.06.24. 15:34:43

@kipcsak harcos: A megszólításom Méltóságos úr, a múlt héttől. De veled tegeződünk, tehát elmondom, hogy:
hátkiazapámfaszát mást?

Fu Szekh Li 2022.06.25. 00:18:32

@hereverő heverő: Ezek közül te mi vagy?
a püspök, a Képviselőház elnöke, a követ, a kúriai bíró, a közigazgatási bíró, a vezérőrnagy és az ezredes, az államtitkár, a miniszteri osztályfőnök, és a miniszteri tanácsos; Budapest székesfőváros főpolgármestere, a főispán, az alispán, a törvényhatósági joggal felruházott város polgármestere, a főkapitány és főkapitány-helyettes, a tankerületi főigazgató, az Ítélőtábla elnöke, és az Ítélőtábla tanács elnök, a koronaügyész és a koronaügyész-helyettes, a pénzügy igazgató, mindazok a főiskolai tanárok és köztisztviselők, akik a III., IV. és V. fizetési osztályba tartoznak, példáúl a főigazgató, a MÁV-igazgató; a Posta és a Távírda igazgató stb., a császári és királyi kamarás, a gróf, báró, a volt Főrendiház tagjai, a Felsőház tagjai, az udvari tanácsos, a kormányfőtanácsos, az igazságügyi, kereskedelmi, gazdasági, egészségügyi főtanácsos.

@kipcsak harcos: a püspök, a Képviselőház elnöke, a követ, a kúriai bíró, a közigazgatási bíró, a vezérőrnagy és az ezredes, az államtitkár, a miniszteri osztályfőnök, és a miniszteri tanácsos; Budapest székesfőváros főpolgármestere, a főispán, az alispán, a törvényhatósági joggal felruházott város polgármestere, a főkapitány és főkapitány-helyettes, a tankerületi főigazgató, az Ítélőtábla elnöke, és az Ítélőtábla tanács elnök, a koronaügyész és a koronaügyész-helyettes, a pénzügy igazgató, mindazok a főiskolai tanárok és köztisztviselők, akik a III., IV. és V. fizetési osztályba tartoznak, példáúl a főigazgató, a MÁV-igazgató; a Posta és a Távírda igazgató stb., a császári és királyi kamarás, a gróf, báró, a volt Főrendiház tagjai, a Felsőház tagjai, az udvari tanácsos, a kormányfőtanácsos, az igazságügyi, kereskedelmi, gazdasági, egészségügyi főtanácsos.

Fu Szekh Li 2022.06.25. 00:20:36

@Fálki: Ti castingoljátok már az öfi-írókat?

kipcsak harcos 2022.06.25. 09:15:52

@hereverő heverő: attól, hogy tegeződünk még szólíthatsz méltóságos uramnak.

Fálki 2022.06.25. 10:09:20

@Fu Szekh Li: Természetesen!

Hisz ahogy a VV-ben 36 miller és némi celebkedési lehetőség a nyeremény, úgy a HV írással el lehet tölteni havi sok-sok órát ingyen és barátkozni is lehet a fórumban... Szerintem nagyjából ugyanannyian jelentkeznek mindkettőre :D

Fu Szekh Li 2022.06.25. 10:13:51

@Fálki: A köz szolgálata nem egyszerű, de cserébe rengeteg ember szeretét kapod meg :D

Fu Szekh Li 2022.06.25. 10:22:47

@kipcsak harcos: @hereverő heverő: az egy társadalmi rétegbe tartozók tegezhetik egymást, így ha mindketten méltóságosak vagytok, akkor rendben.

kipcsak harcos 2022.06.25. 14:39:57

@Fu Szekh Li: én méltóságosabb vagyok :D

Fálki 2022.06.25. 17:12:30

@Fu Szekh Li: Igen-igen, az a szeretet amit itt kap az ember, pótolhatatlan.. :D :D

Fu Szekh Li 2022.06.25. 17:33:25

@Fálki: a posztírókat mindig szeretjük.
Ha meg belefolysz a kommentekbe, vállald a következményeket. Tudod, az elején mindenki örül mindenkinek, régieknek, újaknak. De ahogy a villán belül fokozódik a helyzet, úgy jönnek itt is a balhék. Ilyen volt szinte mindig, és ha lesznek idén posztok, akkor egy idő után lesz itt is hiszti.
Lehet, hogy egy másik blogon meg ezt kéne hogyvoltozni :)

Fálki 2022.06.25. 17:49:46

@Fu Szekh Li: Ahogy egyre közelebb a pénz, nő itt is a feszültség :D

Nagyon röhögök, pedig tényleg így volt mindig :)

Fu Szekh Li 2022.06.25. 17:58:23

@Fálki: Na látod :D
Nem éri meg ezt újra végigélvezni?

Fálki 2022.06.25. 18:00:58

Én nyilván jövök majd HV-zni, a többiek nevében persze nem tudok nyilatkozni.

De tartok tőle, hogy ahogy a Survivor esetében, úgy most a VV esetében is lesznek ennek "technikai" akadályai.

Krétagarbó 2022.06.25. 19:57:43

@Fálki: nem mész a VV-be? Vagy nem jól emlékszem? Nem te írtad, hogy a következőbe jelentkezel?

Fálki 2022.06.25. 19:58:55

@Krétagarbó: Én voltam, de csak félig volt komoly... Csak aztán felkaptuk itt ezt a témát és a végén már mindenki jönni akart :)

Fu Szekh Li 2022.06.26. 09:54:16

@Fálki: Beszélj a többiekkel is, hátha újra megjön a kedvük a posztíráshoz!

kipcsak harcos 2022.06.26. 13:45:26

@hereverő heverő: most, hogy ezt ilyen szépen tisztáztuk, akkor a többiek jobbágyok? :D

PYT 2022.07.02. 11:24:20

Hello srácok - tekintetes ispánok és jobbágyok -, mit gondoltok, nem kéne platformot váltani? Mondjuk, REDDIT? Ide csak kiírnánk a linket és mindenki odatalálna a subra, hmm?

PYT 2022.07.02. 11:39:57

A posztolási kényszer is lejönne fálkiék válláráról, ha akarnak hogyvoltozni, oké, örülünk neki, ha nem, nem; lehetne simán csak kommentálni az öfiket, mint itt, és nincs többé függőség a halott blog gazdájától...

hereverő heverő 2022.07.02. 16:02:44

@P.Y.T.: Ha regelek Redditre, akkor csakis miattatok.

@kipcsak harcos: Persze, mi mások lennének? Sajnos nincs kiváltságom hozzá, hogy némely fehérszemélyt magamhoz emeljek, ha keveredek akkor pediglen szájára vesz a köz. Úgyhogy kénytelen vagyok álruhában járni eme vidéket, ez már másnak is bejött régebben.
Kérlek szépen méltóságos uram, ha találkozol a királlyal, alázatosan izenem neki, hogy szopjon tövig egy büdösborzot.

PYT 2022.07.04. 12:41:07

@hereverő heverő: szuppiii! :) remélem, a többiek is jönnek, és valaki megcsinálja a subredditet (*fálkira kacsintgat;)

Fálki 2022.07.04. 21:28:42

Én aránylag sok időt töltök redditen naponta.. lol, kibaszott sok idot elbaszok ott :D

Szóval felőlem akár mehetne is, de nem vagyok én annyira meggyőzve arról, hogy az ott hogyan is és miért is lenne jó.

kipcsak harcos 2022.07.06. 02:40:38

@hereverő heverő: Csak nem ősi jogunkra hivatkoztál (ius primae noctis )?
A második bekezdésed pedig méltatlan kasztunkhoz, mi körülírjuk a mondandónkat.
Bár erősen hígulunk, mert újabban parvenük ostromolják kiváltságainkat.

2022.07.07. 15:26:03

24.hu/elet-stilus/2022/07/06/vv-merci-lanykeres-eskuvo-parizs-disneyland/amp/
Nemrég még szegény vetkőzött, de szerencsére megkérték a kezét, kívánok nekik sok boldogságot

Fálki 2022.11.02. 10:47:35

Való Világ beköltözés Nov 20. 21:00

villamospótló 2022.11.03. 10:50:38

@Fálki: ugye lesz hogyvolt? valaki mondja hogy igen, légyszi

Fálki 2022.11.03. 11:04:10

@villamospótló:

99,8% hogy nem.

Az előző írói csapatból 1,5 ember lenne az, aki csinálná ezt ebben a formában tovább.
De ha lenne is létszám, akkor is kellene hozzá felület, mert ide, a hogyvoltra nem kerülhet ki (legalábbis nekem ez az utolsó infóm).
GOndolkodtunk valamiféle támogatói rendszeren is, hogy az írók is esetleg kicsit motiváltabbak legyenek és ne ingyen kelljen beletenniük napi 4 órát/rész, de az sem egyszerű...

Reddit szerintem nem megoldás.

hereverő heverő 2022.11.04. 17:10:55

@Fálki: Miért nem indítunk saját hogyvolt blogot, akár itt a blog.hu-n is? Csak elméleti a kérdés, minthogy nincs ember aki oda írjon - de ha meglenne a platform és a hálás közönség...
Szerintem az írókat eddig sem a támogatás (illetve annak hiánya nem) motiválta, hanem az itteni közösség. Redditet én sem tartom jó pótléknak

Fálki 2022.11.04. 19:02:52

@hereverő heverő: Természetesen semeddig nem tart indítani egy vvhv.blog.hu-t, de hogyan kerül oda tartalom? Na ez itt a kérdés.

Persze, eddig sem a támogatás (bármilyen formája) motiválta az írócsapatot, de amikor elfogy az írócsapat, mert elég volt; mert sok időt elvisz; mert mások a prioritások.. Akkor valahogy csak motiválni kell... :)

Mennyi volt az előző széria? 4 hónap? Számoljuk annyival, mert igazából mindegy is.. Egy 6 személyes írócsapat esetén 20 rész jutott/fő (de ez csak átlag) és ha részenként 4 órát számolunk, amennyit bele kellett tenni, az 80 munkaóra. 10 munkanap. A szabadidőből.
Nagyon komoly kompromisszum ám ez.

Fu Szekh Li 2022.11.06. 16:34:05

@Fálki: sajnálom, de elfogadom az érveidet. Nem ez a blog az egyetlen, ahol lassan elfogynak a szerzők.
Amit tudok javasolni, talán sixx is engedné (ha még ő a blog gazdája): rövid, ún. kommentfogó posztok kihelyezése, hogy összegyűjtse beszélgetni azokat, akik idenéznek. Tulajdonképpen egy cím, két sor és/vagy egy kép, oszt ennyi. Alatta meg a szokásos: az elején örömködés, a végén veszekedés :)

evacat 2022.11.07. 12:58:32

Benéztem, van-e valami mozgolódás.
Már az előző szériát is csak a kommentek miatt néztem, a következőnek is ennek reményében látnék neki. Bármelyik megoldásnak örülnék, akár anyagi támogatást is vállalnék.
A VV-re kitérve számomra semmi jót nem jelentenek a titkok, ami esetleg valami erős tiktokos
vonalat sugallhat? A tiktokot nem kedvelem.
A reddittel elvagyok.

evacat 2022.11.07. 13:28:47

@Fu Szekh Li: jó ötletnek tünik az általad kommentfogónak elnevezett, akár egy-két mondatos
inditó poszt. A többit ugyis alakitja a tisztelt kommentelősereg.
Meg eddig voltak párhuzamos posztok néhányszor, talán a músor alatt is lennének olyanok, akik kedvet kapnának.
Most már csak egy hely kellene hozzá, ahova becuccolhatnánk.

evacat 2022.11.07. 13:33:01

Esetleg a sima index fórum.
Tudom többen "elvből" nem járnak arra. De a legegyszerűbben ott lehetne egy saját VVkibeszélő topikot nyitni, vagy beköltözni a meglevőbe.

Fu Szekh Li 2022.11.07. 13:55:01

@evacat: a blog.hu is az indexhez tartozik, aki idejön, elfogadja ezt. Bárki elindíthat itt egy új blogot, ha ideteszi egy kommentben, akkor oda fogunk találni.

Ármándójózsi 2022.11.07. 16:24:30

@Fu Szekh Li: Na jól van, látom van valamennyi igény az új szériával kapcsolatos beszélgetésekre (anyázás, fikázás, istenítés, gyalázás, drukkolás, végül sértődés kombóra)... :D
Akkor "valaki" (@Fálki) indítson egy blogot és ha másképpen nem, akkor zokni, izé @Fu Szekh Li ötlete alapján minden rész után nyomhatánk a teljesen felesleges marhaságokat, hogy levezessük a felgyülemlett akármit. :P
Naaaaa, légyszi, légysziiiiii!!!

hereverő heverő 2022.11.07. 18:20:09

@Ármándójózsi: és @Fálki:
Ha csak ilyen pici kommentindító posztok kellenek az "új" blogon, akkor talán azon kívül a másfél emberen kívül is vállalja valaki azt a 10-15 perc extra gépelést... Én pedig válalom, hogy ha egy-egy poszt véletlenül kimarad, akkor be tudok ugrani pár sort beverni hogy meglegyen a napi felszopó.
Így megfelel?

Fu Szekh Li 2022.11.07. 19:59:07

@hereverő heverő: @Ármándójózsi: @Fálki: ezt le lehet osztani, és nem is biztos, hogy minden nap kell új poszt (ez majd attól is függ, hogy mekkora forgalom lesz itt). Ami szerintem inkább problémás az az, hogy ezt azért valakinek kézben kell tartani, és ki kell osztani munkát.
A másik nagy kérdés a moderálás: az utolsó években nem nagyon volt, de lehet, hogy kéne. És az se kis munka.

Post Modern Prometheus 2022.11.08. 01:40:52

@P.Y.T.: kicsit megkésve, de én is támogatom a javaslatot :) [igazából bármit, csak legyen rendes kibeszélő, ha más nem is :D]

@Fálki: pont ma tippelgettük, hogy mikor indul, de ennek örülök

bármit támogatok, ami az új postok/gyűjtőpostok létrejöttét segíti, akár patreont is, subreddit se rossz ötlet, minden résznek 1-1 post, ahogy itt, én látom benne a potenciált. nem idegen tőlem sem a reddit, de subredditet még nem hoztam létre, ha kell szívesen segítek én is bármiben, ha tudok.

Post Modern Prometheus 2022.11.08. 01:51:18

www.reddit.com/r/hogyvolt/
¯\_(ツ)_/¯

amíg várom, hogy eldöntsük mi legyen, megcsináltam

Fu Szekh Li 2022.11.08. 07:25:56

@Post Modern Prometheus: nekem csak egy bajom van a más platformra való költözéssel, az, hogy nem számol a tehetetlenséggel (más néven lustasággal): lesznek olyanok, akik itt, vagy egy másik blog.hu-s helyen kommentelnének, de a redditre már nem regisztrálnak be ezért.
De majd meglátjuk :)

evacat 2022.11.08. 10:06:19

@Post Modern Prometheus: köszi, hogy megcsináltad.
Viszont a reddit népe igencsak eltér a mi kis közösségünktől.
Attól tartok, hogy elárasztanák a trollok és már nem lenne
meg az eddigi hangulat.
Látom közben Fálki is dolgozott. Talán a többiek is könnyebben megtalálják a
blog.hu felületét.

Ármándójózsi 2022.11.08. 10:08:14

@evacat: Már nyomjuk ott, majdnem első lettem. :D :D :D

Post Modern Prometheus 2022.11.08. 12:18:23

@Fu Szekh Li: majd kiderül, igazából csak “meguntam”, hogy a hv haldoklása óta kvázi egymásra várunk, hogy legyen valami, és már nem bírtam tovább, muszáj voltam valamit cselekedni :D

@evacat: Nagyon régóta moderálok [főleg a twitchemet stream közben], szóval gyorsan eljár nálam a ban hammer :D

Fu Szekh Li 2022.11.08. 16:33:29

Beírom utolsónak:
Átmentünk ide:
vvhv.blog.hu/
Öfik nem nagyon lesznek, Fálki leírta feljebb, hogy miért, de lehet kommentelni, örömködni, veszekedni.
Várunk mindenkit odaát!

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2022.11.17. 20:07:20

@Fálki: szia! Nem gondolkodtok rajta, hogy legyen Hogyvolt a VV11-re?

Üdv: Brigante

mocskosmacska 2022.11.20. 20:59:39

Sört és chipseet bekészítettem, erre most nem működik az online adás.

evacat 2024.01.17. 17:37:00

@Thats What She Said!: @Egyfejű: @kipcsak harcos:
vvkv.blog.hu/2024/01/17/elstartoltunk_577#comment-form

Nem tudni miért nem megy a blog, de Heverő azonnal lépett.

Ha valakivel tartjátok a kapcsolatot, terjesszétek, én is irok ennek-annak.

Már nehogy blogolás nélkül maradjunk!!!

Evacat
süti beállítások módosítása