Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Farm 2X38 – „Jók a programok, csak sok köcsög van…”

2016. május 04. 11:00 - Bruti

Május elseje ugyan elmúlt két nappal, de ez a Oláh Gino és kiccsaládja örök szavai most nagyon passzolnak a Farmra. A heti feladat ugyanis az önálló köcsöggyártás, asztalos munka és a diótörés. Persze az intrika sem hagy alább, csak most nincs annyi idejük egymást marni.

1_28.jpg

Hülyezene ki, Anikó be és már vezeti is fel az első blokkot, amiben Attila és Dia a főszereplő. Történt ugyanis, hogy Attila bűnösnek találtatott mulasztásos törvénysértésben, vagyis nem látta el normálisan a rábízott állatokat. Ezért a büntetése az volt, hogy egy bazi zsákot húzott maga után egy darabig. Viszont ezt nem bírta megemészteni és mindenki ellen bosszút forralt. Ma éppen az járt az amúgy nem bántóan okos kis buksijában, hogy magára pakoltatja az összes jelet, így kiviheti a szerinte dagadt, lusta, ügyetlen Diát. Viszont a csajnak is ez a terve, szóval az a furcsa helyzet alakul ki, hogy senkinek nem kell idegeskedni a jelrakások miatt, mert mindig van egy-két balfasz, aki szívesen menne párbajra. Ráadásul hót mindegy, kire rakják, mert esküdöznek, hogy egymást viszik ki.

2_26.jpg

Eljő a reggel, ébredezik a természet, a tyúkok békésen ücsörögnek a hintán, miközben Dia tovább lobbizik a jelek mellett. Attila Gábornál próbálkozik, aki láthatóan nem nagyon tiltakozik az ötlet ellen. Aztán jön egy vicces snitt Sanyáról, ahogy az egyik tehénnel harcol, de hiába a fitnösz, a tehén úgy rángatja, mint egy rongybabát. Végül ott áll meg legelni, ahol akar, Sanya meg a kamerák kedvéért úgy tesz, mintha ő jelölte volna ki a legelő helyét.

3_27.jpg

A szünet után jöhetnek az egyéni munkák. Míg Szintetizátor, Sanya,Gábor trió nyúlketrecet gyártanak, Attila, Brigi és Dia fazekasnak áll. Aki korongozott már, tudja, hogy kurvára nem egyszerű a feladat. Először is frankón a korong közepére kell tenni az agyagot, mert különben excentrikus pörgébe kezd, aminek általában az a vége, hogy nyeklik-nyaklik a cucc, és a „mester” rövid úton agylobot kap. Ezt Attila azzal küszöböli ki, hogy négy centi magas hamutartókat gyárt, a köcsögök helyett. Nem tudom, Szlovéniában mennyi dohányos van, akinek még nincs hamusa, de nem vállalok nagy kockázatot azzal, ha kijelentem, hogy ezt a cuccot nem fogják eladni. Brigi és Dia is rájött, hogy ők ehhez is hülyék, ráadásul a függetlenítés sem nagyon megy nekik, szóval lábbal forgatni, meg kézzel simítani, mindezt egyszerre… katasztrófa!

4_23.jpg

Dóri és Gergő a diótörő című műsort adja elő. Persze nem Csajkovszkij balettjére kell gondolni, hanem vagy három zsák jó minőségű csonthéjasra, amit rendületlenül pucolnak, közben az élet nagy dolgairól folyik az emelkedett szintű beszélgetés. Többek közt arról, hogy Gergő élete miért van ilyen mértékben elkúrva. Dóri a Farm pszichológusa nagyon elemében van ezekben kérdésekben, és nem is rest megosztani szegény melákkal azt, hogy állítólag Brigi saját bevallása szerint is egy kurva. Na, ez azért még Kongónak is erős, mert otthagyja őket, inkább megnézi a másik csapatot. Hát kedves Sanya, te se érthetsz mindenhez, de baszki, hogy semmihez?!? Olyan szinten bénázik a fűrészeléssel, hogy az még az egyébként teljesen rezignált Cintinek is feltűnik. Meg is jegyzi a riportban, hogy Sanya egy béna fasz, hihetetlen, hogy teljesen magától elélt 50 évig. Gábor az egyetlen valamire való köztük, így a végén csak elkészül egy nyúlketrec.

5_17.jpg

Minekutána a három fazekas egy értékelhető köcsögöt nem bírt legyártani, Attila módosított a tegnapi elképzelésein, és mára már azt nyilatkozta, hogy igazából őt megszállta kurva nagy nyugalom, ami kreativitásba csapott át. Rájött, hogy tulajdonképpen nem is akart pénzt keresni, csak elmélkedni a szerettein. Ezt a balfaszt! Legalább ne magyarázná meg a nyomorát!
A következő blokk Brigi és Gergő vajúdásával foglalkozik. Nem tudom, ti, hogy vagytok vele, de én agyfaszt kapok ennek a csajnak a nyakatekert mondataitól, meg egyáltalán a lényétől. Itt van ez az értelmes, nyugodt srác, aki a tenyerén hordaná, ez a nyomorult, meg túlokoskodja az egészet, miközben két kézzel kapaszkodna belé. Mindig is hülyét kaptam az ilyen nőktől, szóval én erről nem vagyok hajlandó egy szót sem írni többet. Pláne úgy, hogy a műsorból egy egész blokkot, azaz tíz percet (!) szántak a picsogásra. Értem én, hogy nincs anyag, de akkor már szívesebben nézegetném a kis Turner ugrándozását, vagy a fű növését gyorsítva.

6_14.jpg

Délutánra eleredt az eső, ami fasza körülményeket biztosít a munkára. Mindenki csúszik, mászik a domboldalon, Gábor olyat tanyál a kordéllyal, hogy öröm nézni. Ami érdekes, hogy Gergő milyen finoman tudja vezetni a farmot. Mindenkit szépen kér, és a lakók szó nélkül teljesítik, nincs hőbörögés, okoskodás, flottul megy minden a maga útján. Így is lehet, nem csak agresszióval és nagyképűsködéssel.
Hál’ istennek Gábor barátunk sűrűn jár a riportban, mert számomra mindig a nap fénypontjai a fejéből kipattanó magvas gondolatok:

„Mi okosabbak vagyunk, mint az időjárás, mert az időjárás kedvez nekünk. Attól, hogy ilyen rossz idő van, mi ugyanúgy kimegyünk és legyőzzük az esőt…akár..mondhatni azt… szóval nem fog ki rajtunk.”

Egyszerűen imádom a fickó dumáját! A végére kapunk még egy fasza balhét, mert Cintia hamarabb kiszedett magának egy kanál krumplifőzeléket, mint ahogy azt Attila gondolta volna, ezért szörnyű haragra gerjedt. Persze a nagyképű csitrit se kellett félteni, szóval volt riposzt. A vicc, hogy a végén még maradt is kaja, így a két hülye feleslegesen gyilkolta egymás és a többiek idegeit. Persze a vadbarom Attila ezt sem bírta megemészteni, szóval most már inkább Cintiát vinné párbajra.
A végén még Anikó még közli, hogy tartottak egy szavazást arról, hogy ki láthassa egyik családtagját. Nagy meglepetésemre Attila nyert, szóval lesz itt sírás-rívás.

 

 

Címkék: 18+ a farm
225 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 11:28:22

Sanya a párbaján még tudott fűrészelni. Gáborgyerek viszont asztalos.
Kíváncsi vagyok Gergő és Dóri köcsögölésére.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 11:29:01

Első voltam? Nahát! Akkor dolgozom tovább...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.04. 11:40:36

Na azért Brutinak sikerült valamit összetákolnia a tegnapi öfiből is, példát mutatva Gézunak. :-) Szerintem ez az Attila Cinti balhé a végén inkább egy műbalhé volt, mert Attila most először inkább Szintiát szeretné kihívni. Eszébe jutott, hátha tyúk nyak elmetszés lesz a feladat a párbajon...

csincsilla72 2016.05.04. 12:13:59

Jó vót, Bruti! Köszi.
Tarzan valóban klassz HG, láthatóan kultúrember, csak ezt a ribizlit távolítanák már el a közeléből. Attispajtás vihetné őt is párbajra, lógni ez sem fog tudni, erőnlétben meg nem veri Attilát, az tuti.

bElannaTorres 2016.05.04. 12:27:35

@csincsilla72: másik oldalról viszont ha nem lett volna Brigi gergőről sose derül ki hogy milyen kis cukika. Csak egy csendes, valóban értelmes embert láthatnák, aki csak a riportban beszélne ezzel el is érné amit szokott, szép lassan észre se vennénk hogy ott van.

2016.05.04. 12:33:34

Helyesen: ... jók a pogramok ... Klasszikusokat csak szó szerint!
Bár a családi legendáriumban mi csak úgy említjük: "jók a pogromok" :-DD

Alajka Bal 2016.05.04. 13:19:35

de rohadtul idegesítő ez a cinti, ez nem nevelte senki az tuti
az anyja is egy romladék lehetett...
szegény apja, de nehéz lehet nem utálni ezt a dögöt
Ribrigi meg úgy tűnik ott toszhat a kandisznóval Geri előtt, akkor se veszti el iránta az érzelmeit...
Pedig egy jobb sorsra érdemes srác... én felvenném dógozni, sőt az üzelttársam jányát is neki adnám :D :D

Alajka Bal 2016.05.04. 13:20:47

@PeniValdes: Szia Pen, szinte együtt érkeztünk... hiába EKG van :D
Látom tegnap mindenki coming-outolt, így most én is megteszem:
Nem vagyok lány ! ( Hanem ? :)

Alajka Bal 2016.05.04. 13:22:30

Szerintem is jó volt Bruti, szarból is lehet formázni ezt azt :) Pl. hamutartót :D
Ez az Attis is egy senki tróger wazze: aszongya nem is a pénz érdekli hanem a művészet...
amikor rájött, hogy szart se tud csinálni :D :D

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 13:42:45

@Alajka Bal: tudom,különben nem álltam volna veled:)

tipptipptuti 2016.05.04. 14:59:15

@Alajka Bal: cinti anyja mellett az apja is mint szülő uannyiban tehet arról h a gyereke a konfliktust hangerővel, gyökérséggel reagálja le, nem tud intelligensen viselkedni, ezt a trágya mintát tanulta el... cinti amíg rá nem jön h nincs pasi, akinek ez a aljadék ordibálás bejönne, addig nem szokik le róla...
Geri meg nem jobb sorsra érdemes srác... és az üzlettársad jánya is lehet h menekülne előle:
saját életének a kovácsa... élheti az életét olyan egyszerűen, mint egy faék, nem kell mindenkinek karrieristaként talicskázni haza a pénzt vagy taposómalomban robotolni és megélhetést biztosítani a családnak... de azért le lehetett volna vizsgázni h hitel ne maradjon rajta... azaz nem erőltette meg magát:( és ez nem sok jót vetít előre egy nő számára...
A sors fintora h az extra férfias külső extra nőies lelket takar be...
Az okés h gyereknevelőként dolgozott, mert szükség van férfi gyereknevelőre is... és az is okés h kényelmesben éli az életét (a farmon se a munkába), de némi pluszt beletehetne... a jobb sors érdekében...
Egy nőnek kell h legyen a pasiban vmi plusz... ebben a pasiban a plusz a kedves, türelmes természete... Épp ezért azok a nők nem dobnák ki az ágyukból, akiknek a zsánerük a csöndes, nyugodt élet, ahol legfőképp a gyerekek körül forog minden és a férfi inkább a bébicsősz szerepét vállalja be és gyes-re megy, míg a nőé inkább a férfi szerep; de annak a nőnek, amelyiknek nem jön be az ha a pasi nem akarja többre vinni, nem vagány, nincs benne tűz, nem rátermett, az max. létraként használja...

Alajka Bal 2016.05.04. 15:13:01

@tipptipptuti: Nem értek Veled egyet illetve részben nem
Igenis rengeteg nő van aki hajlandó szinte eltartani is (amire egyébként nincs szükség Gergőnél)
azokért a lelki (és tesi) plusszokért amit kaphat tőle
pl. egy karrierista közép vagy felsővezető nő mellé (aki kb 35-40 és szeretne gyereket de csak kb. megszülni) oda pont jó lenne Geri! És lehet a nő közepesen ronda és rohadtul idegesítő is ahogy Brigi pélldája mutatja !
Tuti biztos vagyok benne, hogy ha kijön ezer és ezer picsát találhat magának és ha végig próbálgatja simán összes is jön neki egy sokkal jobb !!!!!
És akkor is utálom Ribrigit és Geri a király (megaGábor)
TE olyan feminista féle fajzat lehetsz....

slara 2016.05.04. 15:14:29

Bruti, ez pörfict a javából! :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 15:28:53

@tipptipptuti: attól,hogy levizsgázik a hitelt még fizetnie kell.

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2016.05.04. 15:29:23

@VV Erőlegény: köszönöm a figyelmeztetést, a kedves gesztust. Ez lesz az én bibliám, a sorvezetőm a holnapi és az azt követő hogyvolthoz.

Reláció 2016.05.04. 15:42:43

@Alajka Bal: Ne utáld már! Nélküle tök unalmas világ lenne. Semmi tűz és semmi jég. Szükség van Brigi féle nőkre, hogy tudjuk mik is azok a jellemzők amik szerint szeretünk dolgokat vagy épp utáljuk. Brigink kicsit "élénkebb" természet de ezer és ezer férfi keresi ezt a típust a nagy magyar éjszakákba. (bár távol álljon tőlem, hogy tipizáljam őt) ;)

bElannaTorres 2016.05.04. 15:44:06

@Alajka Bal: nem tudom mi a bajod, visszaolvastam azt is amire válaszoltál és érthetetlen vagy, biztos csak jól esett feministázni.
hát na ha egyszer jao.
de olvasd el mégegyszr te is, tiptip írta, hogy igen van akinek bejön és azt is írta hogy van akinek több kell ez van. ettől még nem lesz feminista, de ha az amúgy azzal sincs semmi baj, csak nem értem hogy jön ide.

tipptipptuti 2016.05.04. 15:59:57

@Alajka Bal: Nem küzdöttem a nők megkülönböztetése ellen... azért írtam csak, mert a Brigit szétaláztátok már, a Gergőt meg túlmagasztaltátok... holott a Geri 1 balfasz, 1 felsővezető nő magához való, rátermett pasira vágyik nem egy unalmas, adósságot felhalmozó bébisintérre... ha megkeveri a nő az állóvizet, akk történik vmi, ha nem, akk belefulladhat Gergő mellett az unalomba... Azon túl h nyomul egy önértékelési zavarokkal küzdő, leharcolt nőre, mi mást tett eddig? Egy farmon nem ezzel kell kitűnni... Persze a többiek se mutattak fel sok érdemlegeset, a Gábor még csak nem is nyomul senkire kanos sármőrként, mert a felhozatal (rikácsolós Cinti, túlsúlyos Dia, 19 évvel idősebb Dóri, 9 évvel idősebb Brigi) nem kedvére való...
A Gábor türelmes és kedves akár a Gergő, de jópofa is.
A Gergőt te férfi szemmel nézed, de női szemmel máshogy látszik... A sármos külső mögött egy tejbetöki bújik meg... ha pl. a kinti életében vállalt volna olyan melót, ami pénzt is hoz a konyhára h a hitelt visszafizesse (ha már levizsgázni nem volt kedve), és aztán megy el gyerekgondozónak h álmai munkáját végezze, akk azt mondom h okés, de így van a fasziban egy kis sumákság... volt képe felvenni a hitelt, van képe kényelmesbe élni hitel mellett, de visszafizetni azt nincs... lusta, sunyi balfék... a Brigi nem szimpi, sőt balfék ő is, normális nő nem áll szóba családos pasival, nem akarom megvédeni, csak sztem a Gergő nem olyan tökély, mint amilyennek elsőre kinéz...

Rémület 2016.05.04. 16:23:55

Manapság a harmincöt éves férfiak többsége lenyűgöző egzisztenciával bír? Vagy jelzáloghitelt nyögnek több-kevesebb sikerrel vagy tartásdíjat fizetnek vagy albérletben toporognak vagy elhúztak a vérbe az országból. Hagyjuk már, hogy Gergő nem vitte semmire! Faszán megnyeri a játékot, kimászik az adósságból, megveszi a tanyáját, talál egy nőt, aki egy nyugis életre vágyik, csinálnak néhány gyereket, beindítják az erdei iskolájukat oszt jõ napot! Nem kéne temetni, van még hátra jópár éve.

Reláció 2016.05.04. 16:31:50

@tipptipptuti: Szerintem ott a bug a dologban, hogy minden valamirevaló pasi 36 éves korában komoly megalapozott kapcsolatban van. ..ha nem akkor ott valami baj van. Mint azonban látjuk Gergőnk nem a saját neméhez húz, ugyhogy a probléma (ha van) máshol keresendő. Nekem nem sikerült még megfejtenem hol a defekt, de valamiért csak beválogatódott.
Egyébként ha ilyen is, mint amit mutatnak róla, még mindig értékesebb, mint az élet császáraiként tündökölni kívánó senkiházi pénztalicskázó faszok akik az élet egyetlen értelmét a vagyon és a hozzá fűződő viszonylatuk alapján határozzák meg.

Cimili 2016.05.04. 16:31:52

@tipptipptuti: Nem minden a pénz. Valószínűleg Gergő is a pénz helyett inkább azt választotta, h olyan munkát végez, amit szeret. Sokan vannak ám így ezzel. :) Ja, még valami, nem minden nő felső vezető.

aloksak 2016.05.04. 16:33:47

@Rémület: Pontosan. Nem hátra felé kell tekingetni állandóan, hanem előre felé. Rengeteg hasonló helyzetben levő férfi van kis országunkban. Előtte még az élet. Azért mert eddigre nem lett kacsalábon forgó palotája, nem kell még lenézni.

Reláció 2016.05.04. 16:34:28

@tipptipptuti: én inkább lennék ilyen ember társa, mint az általam ismert középvezetői rétegből származó nímand bármelyikének

ezneménvagyok 2016.05.04. 16:36:17

Szerintem nincs semmi baj Gergővel. Kiköpött olyan, mint én. Jó, én nem jártam fősulira, de minden másban olyan. Meg kicsit fiatalabb nálam, de ez minden. Meg hosszabb a haja, de nekem meg a szakállam, úgyhogy ez egál. A szexi pocak szintúgy párhuzamba állítható a jól fejlett izomzattal, tehát lényegében itt sincs különbség, testsúlyra szerintem ugyanott vagyunk, a 15 centi magasságkülönbség mellett is. A macska meg a panel kutyája, ez is dettó ugyanaz. Szóval akinek bejön Gergő, írjon nyugodtan. Fotót is kérhettek, csak küldjetek pénzt fényképezőgépre, mert az adósságom is ugyanannyi :-)

aloksak 2016.05.04. 16:36:22

@Rémület: A másik meg, hogy Attila is hogy leszólta ezért. Nos a helyében én hallgatnék, egy olyan ember ne pofázzon, aki sitten ült már, ráadásul külföldön. Ha választhatnék akkor inkább ne legyen semmim ennyi idősen, minthogy büntetett előéletem legyen.

Cimili 2016.05.04. 16:38:47

@aloksak: Csak azért írtam, mert odaát láttam, h jó reggeleztél. :)

Cimili 2016.05.04. 16:41:34

@aloksak: EKG :) Este egyébként nem leszek, vagyis csak rövid ideig, mielőtt egyesek meggyanúsítanának, h már megint kések. :DDDDDDDDD

aloksak 2016.05.04. 16:42:56

@Cimili: Kire gondolsz? :D Nem is tudom kire célozhatsz. :DDDD Na jó, vettem. Most az egyszer felmentést kapsz. ;) :D

Cimili 2016.05.04. 16:45:42

@aloksak: Tudtam, h rád számíthatok. :))))

Cimili 2016.05.04. 16:46:27

@Pácsó Ármándó: Ezt egyszerűen nem hiszem el.:DDDD Megint lebuktam. :)

aloksak 2016.05.04. 16:46:38

@Pácsó Ármándó: Én nem tudom. :D @Cimili: Mindig. ;) :)))))

Pácsó Ármándó 2016.05.04. 16:49:29

@Cimili: @aloksak: Én se leszek, mert akkor nem tud késni aki szokott :-)))

Cimili 2016.05.04. 16:55:32

@Pácsó Ármándó: Ne máááár, soha sehonnan nem szoktam elkésni.:PPPPPPPPP Sőt...

Cérnahuszár 2016.05.04. 16:57:30

Hát kedves gergő ha majd egyszer olvasod: ne csodálkozz ha folyton ugyanaz történik veled ahogy megfogalmaztad, és ugyanazok a karakterek jönnek szembe.
Addig lesz ez amig hülyéket választasz be. Kellene ésszel választani.

Birgitől kezdek a falra mászni, ha nem áll mellé a csávó akkor az abaj, ha meg támogatja, akkor az, "te túl jó vagy"
B+

aloksak 2016.05.04. 16:57:41

@Pácsó Ármándó: Ennyi. :)) De azért kíváncsi lennék, mi halaszthatatlan dolga akadt, hogy itt hagy minket. Most mond meg. :D Mi meg tartsuk a frontot. Persze tuti majd éjfél után megérkezik. De addigra én már csicsikálni fogok. :D

Cérnahuszár 2016.05.04. 16:58:57

@Cérnahuszár: kekec ember ez a brigi, semmi nem jó mneki és hazudgál magának is saját magáról...
lobogó hajjal kell szaladni elfele ha meglátom

Cimili 2016.05.04. 17:03:36

@aloksak: Tudok egy jó magánnyomozót. :DDDDDDDDD :PPPPPPP

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.04. 17:04:35

@Chat Géza: Örülök, hogy megdobogtathattam a szívedet, és megbirizgálhattam az önérzetedet Gézu egyben drukkolok egy jó ütős öfiért is ma este! Holnap szerintem kapunk egy awesome posztot! :-)

aloksak 2016.05.04. 17:09:31

@Cimili: Vettem a célzást. :)) Mostantól nézz a hátad mögé. :DDD

Sanda.Ipse 2016.05.04. 17:18:13

@tipptipptuti: már az előző blognál is az volt az érzésem, hogy te valamilyen formában Brigitta mellett elkötelezett vagy. (rokon?)
Abban az esetben megértem, hogy ilyen elvakultan véded a nőt és támadod Gergőt:)

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2016.05.04. 17:19:35

Én azt nem értem ebben a Brigiben, hogy
1.ok egy ribanc, de ezt minek országosan elmndani?
2. a gyereke aki egy nős férfitől van és apának hív szét lesz szopatva az iskolában
3. szerintem a nős férfi már nagyban jár a válóperére

Sanda.Ipse 2016.05.04. 17:20:33

@Reláció: " minden valamirevaló pasi 36 éves korában komoly megalapozott kapcsolatban van. ."
Vagy éppen kettő között. Nem ismerjük G. előéletét ilyen szempontból.

csincsilla72 2016.05.04. 17:27:51

Brigi tipikus másodhegedűs. Kufircolni jó (aztán majd jól megtartja a gyereket...), együtt élni vele nem. Amennyit láttunk belőle, ez nem csoda. Erre szegény Tarzan is rá fog döbbenni.

csincsilla72 2016.05.04. 17:32:25

@Reláció: Nézd meg, melyik csajba sikerült itt is beleszeretnie.
No, ez a baj vele. Ha egy normális nőre pazarolná az idejét és az energiáját, boldog családapa lehetne bájos gyermekekkel. De az ilyenekkel nem jut egyről a kettőre.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 17:36:38

@csincsilla72: őszintén nem tudtam eddig megfejteni (már az elején sem), mi vonzza ebben a nőben. Függetlenül a bulikán való viselkedésétől. Nem különösebben jó külsejű, a vontatott nyafogásától kimondottan falra lehet mászni, van egy zűrzavaros háttere.
Ahhoz, hogy megértsük, keveset kapunk belőlük.

csincsilla72 2016.05.04. 17:41:35

@Sanda.Ipse: Őszintén nem tudom én sem. Női szemmel nem szép, nem különösebben okos, alakja pocsék, humora nulla, zavarosan beszél, a hanghordozásától és a nyervogásától falra lehet mászni.
Forrón remélem, hogy ez most már inkább csak tattika. Illetve ha kijutnak az összezártságból és rájuk dől a makro- és mikrokörnyezet, akkor talán Tarzan is meglátja, hova került.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 17:50:48

@csincsilla72: elárulom: férfi szemmel sem...:)

Cimili 2016.05.04. 17:53:51

Vajon mivel foglalkozik Brigi a kinti életben?

Cérnahuszár 2016.05.04. 17:56:40

@Sanda.Ipse: sztem gergő nem akar ítélkezni, megadja az esélyt hogy minden nő normális
aztán idővel rájön hogy nem, és akkor lekoccol, ezért nincs családja
ha először megfigyelné a kiszemeltet, és nem utólag jön rá mi van, nem kéne ezeket a köröket lefutni.
brigi meg felmérte a kínálatot, és kiválasztotta a legjobbat a pasik közül, aki még nyitott is volt
brigi csak azért választott mert nincs el magában, mindig kell mellé valaki, ezért nem válogat pl nős pasija volt kint...az eleve sok probléma, de megálltak egymásnak úgymond, a nősembernek pótlik kell, a csajnak meg valaki akitől kap morzsákat

bElannaTorres 2016.05.04. 18:12:04

én pl nem védem Brigit, de az nekem se tetszik ,hogy mindenféle ribancozás megy itt. mehet nyugodtan nem az én dolgom attól még nem tetszik.
Gergőt ne féltsétek már annyira, az egész kapcsolatostiból ő jött ki eddig nyertesen, észrevette őt a közönség és ha bemarad meg is nyeri emiatt.
Mint ember brigi nekem se szimpatikus, nyávog meg minden, de túlzásnak látom azt ahogy a könnyek hullanak már itt gergő felé.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:13:48

@Reláció: Jó,én kb 25 év alatt nem bírtam felmutatni egy kapcsolatot...)

Borcsa85 2016.05.04. 18:15:28

@tipptipptuti:

Majd ha Brigi felsővezető nő lesz akkor térjünk erre vissza, amíg puttonyában 3 gyerek van akit minimum 18-25 évig el kell tartani, tanítani kell őket addig örülhet, hogy a Gergő egyáltalán esélyt ad neki.
Az Attila kezdte el, hogy semmire sem vitte, Gergő de mégis Attila mire vitte? Egyik beszélgetésnél mondta, hogy az anyja rokkant nyugdíjából éltek, ő mondta a műsorban, hogy elhagyta az első lányát, börtönviselt, mégis neki jár a szája. Ilyen előélet mellett talált Attila magának nőt aki még szült is neki akkor Gergőért veszekedni fognak a nők ha kijön, főleg aki még kutya bolond. Plusz diákhitel nem olyan vészes, mint mondjuk Attila gyerektartása ami szintén 18-20 évig fizetni kell, vagy Brigi 3 gyerekének a költségei. Attilával ezzel kapcsolatban is az a mondás jut eszembe, hogy kiszólt a gödörből a lyuk.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:16:02

@Alajka Bal: most nem ekg,vagy mi.
egy karrierista nő pont hogy nem G-t fogja várgyni, G-hez a szerencsétlen Brigik vonzódnak,akik összevissza próbálkoztak mindenben,de a végén csak 3 gyerek lett 3 apától. ez az egész kölcsönösen mentsük meg egymást..

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:17:24

@Cimili: olyan munkát kell végezni,amit szeretsz,amiben hiszel. főleg ha nem 8 általánost végeztél. hossdzútávon az éri meg.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:24:40

@csincsilla72: az a gond,hogy úgy gondolkodunk,hogy jópasi csak jónővel..pedig ez változatosabb
egyszer egy vonzó férfiemberrel beszéltem erről, a srác mellé mindenki vmi csini nőt képzel el. erre kijelenti,hogy szerinte nincs annál vonzóbb mint amikor vki farmerben meg egyszerű lata pólóban van otthon,és különben is ha neki vki tetszik az tetszik,és ne jöjjön neki senki azzal,hogy de hát nem elég nőies, meg nem elég vékony,meg nem elég molett.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 18:29:20

@bElannaTorres: senki nem félti Gergőt. Attól, hogy nem jár örökké a szája, egyáltalán nem hülye.
Mi látunk, amit az arcunkba nyomnak naponta. A mi véleményünknél sokkal többet nyom a latba a farmon lévő játékostársak véleménye, akik 0-24 óráig együtt vannak a gerlepárral. Érdekes módon ők valamennyien úgy látják, hogy a nő az, aki a játékban a pasit ki akarja használni. (létrának, mint sokunk kedvenckéje, a mindig "pontosan" fogalmazó Gáborka mondta).

Sanda.Ipse 2016.05.04. 18:31:07

@PeniValdes: a külsőnek csak az első benyomás megszerzésénél van bármiféle jelentősége, igazán nem a külcsín, hanem a belbecs számít.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:33:08

@Sanda.Ipse: igen,és pont ezért nem tudjuk hogy ki miért vonza a másikat.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 18:35:53

@PeniValdes: nekem pl. Dóri sokkal szimpatikusabb kezdetek óta Brigittánál annak ellenére, hogy idősebb, kövérebb, stb. Tehát a "belbecsből" valami még képernyőn keresztül is lejön.

csincsilla72 2016.05.04. 18:37:16

@PeniValdes: Peni, Brigiben a külseje a legkisebb gond. A személyisége az igazán taszító.
A karrierista nő, ha gyerekei vannak, pont hogy nagyon örül egy ilyen fazonnak. Ráér, tud a csemetékkel foglalkozni (és még akar is..), nem rivalizál az asszonnyal, ne kéri ki magának, ha a nő többet keres. Kincs egy ilyen pasi. Sokkal de sokkal többet ér, mint egy büszke nagypofájú neandervölgyi.
Ja, én is emancipált vagyok.:-)

csincsilla72 2016.05.04. 18:38:09

@bElannaTorres: Az megy itt kinn, ami benn is. Mi csak reflektálunk a történtekre.

Cimili 2016.05.04. 18:38:32

@PeniValdes: Tudom, elcsépelt, de esetleg a kémia?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 18:39:27

@csincsilla72: egy karrierista nőnek nincs gyereke,itt kezdődik.

Perspektíva 2016.05.04. 18:55:22

@csincsilla72: Hát Brigi szerintem nem egy karrierista nő...ő sem vitte semmire. A pasik pénzéből akarja magát eltartani. Éppen ezért Gergő neki nem pálya, mivel nincs semmije. Most létrának tényleg jó, de szerintem ő már dobta akkor amikor rámászott Norbira csak nem gondolta hogy a hülye pasi megbocsát neki.

terjőke kígyószisz 2016.05.04. 18:59:38

Nekem már csa Dóri és Gergő maradt az "örülnék a győzelmének" kategóriában. Legutóbb Dia esett ki innen.

Gergő: igen, jól néz ki. Igen, sok nőiesnek minősíthető vonása van, és elég későn érő fajta. Jó férj, jó családapa lehet belőle egy okos nő mellett. Brigi nem ilyen. ;)

Gergő azért találkozik mindig szembe ilyen nőkkel, mert a nők egyre növekvő hányada akar "kész" férfit, róla pedig ordít, hogy még nincs kész sem érzelmileg, sem társadalmilag.. Ezek nők meg akarják úszni az együtt formálódunk időszakát és (ha durva akarok lenni, nőként el kell ismernem, hogy sokan) csak bele akarnak ülni a készbe, anyagi, érzelmi, társadalmi szempontból egyaránt.

Hogy Gergőt egy esetleges nyeremény férfivá érlelné, vagy balekká válna, azt nem lehet tudni. Lehet, hogy ez is attól függ, hogy milyen a nő, aki lecsap rá...

Brigi mellett nem véletlenül nem maradtak meg a gyerekei apjai (de hülyén hangzik, lehet, hogy csak nekem), hanem azért, mert képtelen beismerni a hibáit, az önértékelése ingadozik a két véglet között. Nem tudom, mi lehet a végzettsége, de nekem visszatetsző, hogy idegen szavak használatával próbálja kifelé okosabbnak mutatni magát. Nem tudom elképzelni, hogy van akinek bejön a stílusa, én munkatársként sem bírnám két napnál tovább.

Vele ellentétben Dórin látszik, hogy van élettapasztalata, képes figyelni, és hallgatni is, ha kell. Ő pont azért fog nehezebben párt találni, mert érzelmileg, társadalmilag "készen van", felnőtt. Főként nála tudnám jó helyen elképzelni a nyereményt, még akkor is, ha tudom, hogy ez kőkemény üzet, és nem népmese, ahol mindenki elnyeri a méltó jutalmát vagy büntetését. Azért jó reménykedni... :)

aloksak 2016.05.04. 19:00:44

@Cimili: Nem elcsépelt. :) Kicsit sem.

Perspektíva 2016.05.04. 19:01:42

@PeniValdes: Kimászik belőle...attól nem kell félni. Lesz még itt cirkusz.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:02:55

riBrigi a szőke özvegy behálozta gergőt, ki tudja lehet ugy bukik a brére a takaró alatt mintr soha más senki. :)

aloksak 2016.05.04. 19:02:56

Gábor megint éhes. :DD

Magentax 2016.05.04. 19:03:31

Attila hogy ajvékol, hogy Szinti nem tiszteli a kort.
Bezzeg ő! Hogy beszél ez a nyomoronc lelkiszegény minden nővel első perctől kezdve.
Ja hogy azt lehet, mert az az ő pofájából böffen ki.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:04:09

dóri és a fürészelés haha

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:05:08

Gábor be ne falja az agyagot

aloksak 2016.05.04. 19:08:11

@Magentax: De szívemből szóltál. Nekem is ez jutott eszembe. Nem is tudom, miért hiszi azt, hogy ő bárkinél jobb ember ott bent. Egy bunkó gyökér, semmi több.

terjőke kígyószisz 2016.05.04. 19:08:56

@Sanda.Ipse:

Hehe, értelmes embernek. Ebből a szempontból sokan más kategóriába tartoznak. ;)

aloksak 2016.05.04. 19:09:07

Gáboe: Ez nagyon gyári lett. :D Már művésznek képzeli magát. :DDDDD

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:09:26

istenem, Gábor és a fazekasság :DDDD
eljátszodott a fejében hogy müvész :)

Cimili 2016.05.04. 19:09:41

Gábor: Művész vagyok, mert a kétkezi munkám kivetül az agyamra. :DDDDD

Sanda.Ipse 2016.05.04. 19:11:06

@aloksak: művész? Iparos. Ugyanis asztalos a szakmai végzettsége.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 19:12:03

@Cimili: ezt mondta a kisdrága? Na, bele kell néznem a műsorba:)

aloksak 2016.05.04. 19:13:08

@Sanda.Ipse: Azért képzeli annak magát, mert a labilis idegrendszere ellenére tudott valamit csinálni a korongozásnál. :DD @Cimili: Még a végén ebből csinál karriert, mint a viszkis rabló. :DDDDDDDD

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:13:26

@Sanda.Ipse: legalább 1 percig beszélették a fazekasság rejtelmeiröl, de én egy kukkot sem értettem belöle :)

Cimili 2016.05.04. 19:15:21

@Sanda.Ipse: Vagy valami ilyesmit. Próbáltam megjegyezni.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.05.04. 19:16:03

@Spitzbauer: Ez teljesen így van, csak féltem, hogy nem értik, ha úgy írom. :)

Cimili 2016.05.04. 19:16:26

@Chuck Νorris: A szerkik biztos, h direkt beszéltetik.

Cimili 2016.05.04. 19:17:49

@Bruti: Bruti, ha már benéztél, köszcsi a posztot! :)

Cimili 2016.05.04. 19:18:45

@aloksak: Igen, emlegette a labilis idegrendszerét, de azt már nem bírtam megjegyezni. :)

bElannaTorres 2016.05.04. 19:19:15

@csincsilla72: persze nyugodtan, de nekem nem tetszik, mivel Brigi háromgyerekes anya. És most valahogy nem bírom ha össze-vissza vannak kurvázva az anyák, ez az én problémám.

de én nem is látom olyan súlyosnak az egész történetet, a lány olyan amilyen, próbálkozik. Még az is lehet hogy ösztönösen a gyerekei érdekében is. Nem fájna ha kiesne, nem neki drukkolok. Dóri és Gergő az aki szimpatikus most.

Magentax 2016.05.04. 19:19:22

@aloksak: Én is azon vagyok kiakadva, hogy állandóan dirigálni akar, mindenkinek megmondja a tutit. Fel van háborodva, hogy a többiek nem azt csinálják, amit kitalált (lásd, amikor elengedte a teheneket, aztán egyedül nem bírt velük) és folyton fenyegetőzik, hogy majd meglátják, majd mindenkit jól kicsinál - persze rendszerint magában - a nézőknek! :) - durrog hangosan. Az is kész röhej volt, ahogy nekiment Szintinek az egy kanál krumplifőzelék miatt.
Szerencsétlen véglény ez az Attis.

aloksak 2016.05.04. 19:20:23

Jézusom!!!!!!!!! Ezek fürdetik a kismalacot. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Sanda.Ipse 2016.05.04. 19:20:49

@Chuck Νorris: van megint mit írni a spirálosba:)

Cimili 2016.05.04. 19:21:16

Gábor malackát idomít, és lefürdeti, mert ha tiszta a helye, akkor legyen a malacka is tiszta. Mondjuk a malacka végig sírt. :)

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:21:58

Gábor sokkal több türelem kell hozzá, mint egy gyerekhez, és sok alma :D

Sanda.Ipse 2016.05.04. 19:22:24

@bElannaTorres: ja! próbálkozik. pl. Szintetizátornál is.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:22:37

@Cimili: engem nem zavar, mert vicces ahogy beszél :)

Cimili 2016.05.04. 19:23:26

Gábor: Kongó biztos tudja malackáról, hogy malac. :DDDDDD

aloksak 2016.05.04. 19:24:56

@Cimili: Szívét lelkét beleteszi a tanításába de nem olyan okos mint gondolta. :DDDDDDDD Gábor for President!!!!

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:24:56

Gábor a malacidomitásrol : mert minden érdekli csak az nem ami fontos lenne :)

Cimili 2016.05.04. 19:25:16

Azért érdekes, h ezt a malackás témát és a vele való foglalkozást is milyen komolyan veszi.

aloksak 2016.05.04. 19:27:15

Na Attila fejében felvillant valami. Na mi van azzal, hogy Diát vagy Cintit viszi ki? Na te nagy szájú gyökér.

Cimili 2016.05.04. 19:28:23

@aloksak: Figyelted, rögtön megpróbálta Gergőt befolyásolni.

aloksak 2016.05.04. 19:29:43

@Cimili: Persze. Úgy hajlik ide oda ez az Attila, mint mikor a szél fújj valamit. De utálom az ilyen embereket. Ezt nevezem köpönyegforgatónak.

Cimili 2016.05.04. 19:30:48

@aloksak: Ráadásul baromira nagyképű, csak azt nem tudom, mire.

Perspektíva 2016.05.04. 19:32:17

@aloksak: Nem meri kivinni. Csak a szája jár. Az igazi taktika az lenne ha ezek után a nyugodt Sanyát vinné ki.

Csíkos Erzsébet 2016.05.04. 19:32:41

Ha jól figyeltem akkor az RTL egy pillanatra megmutatta, hogy ki lesz a kiválasztott.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:33:00

Atilla csak höbörög ide oda, értelmes gondolatai vannak, de a mondanivalójának nagy része kurvaanyázásba zárodó zagyvaság , ezért nem veszi senki komolyan :)

Cimili 2016.05.04. 19:33:00

@PeniValdes: Jól, mert komolyan veszi. Tetszett, ahogy malacka befeküdt a feje alá párnának. :)

Magentax 2016.05.04. 19:33:17

Nem tudom, miért fáj az Attilának a "szerelmespár". Csak nem irigy a szentem?
Bírom a kinyilatkoztatásait: így is lesz!
De röhögném, ha épp úgy esne pofára, mint a nagyképű Norbi gyerek.

csincsilla72 2016.05.04. 19:34:45

@bElannaTorres: Az anyaság önmagában nem kiváltságos státusz. Szaporodni minden hülye tud, már elnézést. Megbecsülést az az anya érdemel, aki a gyermekei érdekeit MMKK szem előtt tartja. Brigi a benti szereplésével folyamatosan alázza őket. Kiteszi őket megvetésnek, csúfolódásnak. Ha a sarkon állna, legalább csak a kuncsaftok tudnának róla, de ő ország-világ előtt hirdeti.
@Perspektíva: persze, Brigi nem karrierista. De nem is ezt mondtam, hanem azt, hogy egy komoly karriert is építő nőnek egy ilyen férfi óriási kincs.
@PeniValdes: Dehogy nincs gyereke.:-) Csak ideje van sokkal kevesebb.

Cimili 2016.05.04. 19:35:07

@Magentax: Pedig elég törvényszerű, h koppanni fog.

Csíkos Erzsébet 2016.05.04. 19:35:54

@Cimili: Attilán volt egy piros kendő. Riportszobás jelenetben volt látható.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 19:36:35

@csincsilla72: ez hülyeség csincsi!! a karriersta azért karrierista mert azt választotta, a felsővehzető nem egy egyenlő a karrieristával. ne keverjünkmár

Cimili 2016.05.04. 19:37:14

@Csíkos Erzsébet: Köszi, majd visszanézem holnap!

csincsilla72 2016.05.04. 19:38:00

@PeniValdes: jaj, Peni, dehogy! Az én szakmámban minden nő magasan kvalifikált, karriert épít és gyerekei is vannak. És vannak közöttük kifejezetten a karriert előtérbe helyezők is, na az ő gyerekeiknek kicsit szarabb.

aloksak 2016.05.04. 19:38:29

@Magentax: De a hülye azt nem fogja fel, hogy ha valamit eldöntök akkor maradni kellene annál. Mert ha így kapkod ide oda, csak hiteltelenné válik. Nem veszi észre hogy így a kutya nem fog rá szavazni. Amennyiben eljut a döntőig. A stílusa az egyszerűen botrányos. Mit is stílus, nincs is neki. Egy bunkó paraszt.

Magentax 2016.05.04. 19:39:50

@csincsilla72: példát vehetne Dóriról.
Neki olyan a habitusa, hogy szerintem 20 kg-gal könnyebben és 10 évvel fiatalabban sem pasizna itt a műsorban a gyerekeire való tekintettel.

aloksak 2016.05.04. 19:39:58

@Csíkos Erzsébet: Na akkor készülhetek a sörözésre VV Erőlegyénnyel. :DD

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 19:39:59

@csincsilla72: . attól,mert karriert is épitesz nem válsz karrieristává,ahogyan attól sem leszel teréz asnya,hogy néha dobsz egy huszast az öregnek.

Perspektíva 2016.05.04. 19:40:35

@csincsilla72: Brigit egyik sem veszélyezteti. Se nem karrirista se nem felsővezető.
Szavazás!!!!

Magentax 2016.05.04. 19:41:30

@aloksak: pedig félő, ha eljut odáig, sok ember szavaz majd rá.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 19:41:42

@csincsilla72: eltünt amit írtam, tehát attól mert vki karriert épit,még nem lesz karrierista. mindenkin azt csinálja,én is,aztán mégsem vagyok karrierista. és teréz anya sem vagyok attól,mert néha dobok egy huszast..

aloksak 2016.05.04. 19:42:45

@Magentax: Erre az őrültre? Akkor róluk is meglesz a véleményem. De várjuk ki a végét.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 19:43:43

@Magentax: ja,mert milyen tökös,meg megmondja,meg farkas

aloksak 2016.05.04. 19:44:33

Mondjuk Attila a mosolyával tiszta Joker. Mondjuk olyan őrült is.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:45:49

Anko nagyon fancsali ma, gondolom zavarja hogy egyhangu a jelölgetés :)

Cimili 2016.05.04. 19:45:55

Kiválasztásos jelek, ha valaki nem látná.
Attila: Szinti
Gergő: nem szavazhat, mert neki kell majd választania.
Dia: Attila
Gábor: Attila
Brigi: Attila
Sanya: Attila
Szinti: Attila
Dóri: Attila

Perspektíva 2016.05.04. 19:46:19

És Gergő Cinit választja ;))

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:48:14

@PeniValdes: állandoan eltünik ilyenkor esténként, a helyedben féltékeny lennék :))

Magentax 2016.05.04. 19:49:17

Mindenki Attila keze alá dolgozott, kérésére mindenki rátette a jelet.
Ez meg önelégült mosollyal jár-kel, biztos benne, hogy ő lesz a kihívó. Ha Gergőnek lenne vér a pucájában, csakazértis Szintit nevezné meg. :)

Cimili 2016.05.04. 19:51:18

@Magentax: Gyakorlatilag tök mindegy, úgyis ezek ketten fognak párbajozni.

aloksak 2016.05.04. 19:52:57

@Perspektíva: @Magentax: De röhögnék. :DD Mekkora pofára esés lenne.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:53:20

Szintinek elég nagy fejtörés olyan párbajt kitalálni amiben esélye van.
a logás kilöve, most már csak a folyamatosan pofázás, meg az alvás marad :)

csincsilla72 2016.05.04. 19:53:55

Van egy olyan megérzésem, hogy ha Attiska benn marad, jövő héten éhen döglik.

aloksak 2016.05.04. 19:54:26

@Cimili: Na ja. Cinti kit hívna ki? Ha mondjuk őt jelölné Gergő.

Magentax 2016.05.04. 19:55:55

@aloksak: Diát szerintem verné. Norbit is elverte, pedig jó fizikumú, okosnak mondott fickó volt.

Cimili 2016.05.04. 19:55:59

Milyen szimpi anyukája van Attisnak.

Chuck Νorris 2016.05.04. 19:56:03

Attila a szép szemét és okos nézásét a mamájátol örökölte :D

Zephyrous 2016.05.04. 19:57:13

Ne Gergőt vigye már... Csajok számát kéne csökkenteni, hogy az ágyban hempergők ne finalisták legyenek már!

Magentax 2016.05.04. 19:58:11

Remélem, jól fejen koppintják őket, mert a fészerben bandáznak és lopják a diót.
Zé mondott is valami ilyesmit.
Persze, mert ezt is Attika csinálta, azt nem tartja bűnnek, csak Szintit vádolja lopással egy kanál krumplifőzelék miatt.
Kettősmérce.... :)

aloksak 2016.05.04. 19:58:21

@Magentax: A barinőt nem hiszem hogy kivinné. Amúgy meg itt már valaki mondta, hogy Attison volt a piros kendő. A riportólban. Szóval így már okafogyott. De remélem lesz olyan hülye hogy a Gergőt kihívja és kiesik. De szerintem csak a szája nagy, és nem fogj merni férfit vinni. Lehet Brigit fogja, csak hogy Gergővel kibasszon. De pont hogy nem fog ezzel.

csincsilla72 2016.05.04. 19:59:36

@PeniValdes: Definíció kérdése:-) Karrieristának nevezem azt a nőt, akinek a munkája biztosít magas társadalmi státuszt, ő ezt igényli, vágyik rá és a munkát a család elé helyezi. Ez nem zárja ki azt, hogy gyermekei legyenek, más kérdés, hogy nem sok figyelmet kapnak szegények. Nálunk ilyenekkel tele a padlás:.-)

csincsilla72 2016.05.04. 20:02:46

@Magentax: egyetértünk. De Brigi az Brigi, más habitus, más célok.

Magentax 2016.05.04. 20:03:28

@aloksak: Esélyes, hogy mivel vissza akar jutni, Szintit hívja ki.
De nagyon bírnám, ha pofára esne! :)

bElannaTorres 2016.05.04. 20:03:33

@csincsilla72: szaporodni igen. De ő egyedül neveli ezeket a gyerekeket. Most lehet kicsit hülye szegény, meg nem egy hűséges típus, ettől még valószínű hogy nagyon sokat tesz a gyerekeiért, mert három gyerekkel mindig sok a dolog.

de mondom nyugodtan kurvázd le napi hatszor, hátha olvassa a nagyfia is és akkor is hát nem megérdemli? ő csinálta magának.

Krétagarbó 2016.05.04. 20:05:59

@Chuck Νorris: bírom, hogy mielőtt kiejtette Norbit is ez volt a szöveg. Miben nyerne? Pofázásban, hosszútáv alvásban... Aztán hogyan meglepődtünk!

Borcsa85 2016.05.04. 20:11:57

@bElannaTorres: Igen biztos nagyon nehéz 3 gyerekkel, de akik most vigyáznak rájuk talán hétköznap is segítenek neki. Különben is gyerekek nem hülyék csak kicsik. Szerinted egy kamasz nem gondolja végig, hogy három apától három gyerek, akiből egyik szeretői státuszban született talán nem a legjobb helyzet.
Sokkal sokkal nagyobb baj, hogy a gyerekeket az iskolában bántják az anyjuk viselkedése miatt. Mindenkinek az életében eljön egy pont amikor már nem kenhet mindent másra. Felnőtt ember tudnia kéne mennyire bírja a piát és ha tudja, hogy nem bírja és kifordul önmagából akkor talán úgy kellene viselkednie mint a Dórinak és nem inni.

Perspektíva 2016.05.04. 20:16:17

@bElannaTorres: Aki kamerák előtt ilyet tesz arról ne gondoljuk már hogy mintaanya könyörgöm. Azzal egyetértek hogy a gyerekei nem ezt érdemlik.

csincsilla72 2016.05.04. 20:16:39

@bElannaTorres: A "kicsit hülye, kicsit nem hűséges, 3 apától 3 gyerek" EGY DOLOG.
De amit odabenn művel, az visz mindent! És tökmindegy, hogy mi itt hogyan nevezzük őt. Őt magát is látja mindenki és ehhez kommentár sem szükséges. Gergő nevezte "mindenki Brigijének", ami egy finom és konszolidált kifejezés a ribancra. Gondolod, hogy ezt a makrokörnyezet nem hallotta?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.05.04. 20:18:24

@bElannaTorres: és kit érdekel, hogy egyedül neveli? attól,még szörnyen viselkedett

csincsilla72 2016.05.04. 20:21:25

@PeniValdes: akkor már meg is fejtettük a véleménykülönbség okát:-)

bElannaTorres 2016.05.04. 20:22:12

@Borcsa85: talán majd ez a farm rávilágítja erre őt is. Mondom szerintem se egy észlény, érzelmileg se lehet teljesen rendben.

Sanda.Ipse 2016.05.04. 20:22:47

Akár Szintetizátor, akár Attis, ha az eszére hallgatna Brigittát vinné ki. Neki 2 perc korongozástól kivolt a lába, minden baja volt. Ezt a játékot nem szívvel, hanem ésszel kell játszani.

Magentax 2016.05.04. 20:25:24

@aloksak: @PeniValdes: Az, hogy a nézők szavaznának Attilára, kiderül abból is, hogy neki szavazták meg a családlátogatást.
Pedig Dóri vagy Brigi csak jobban megérdemelte volna, hogy találkozhasson a gyerekeivel.

Borcsa85 2016.05.04. 20:25:55

@bElannaTorres: Nem nagyon hiszem, hisz most is hazudik még saját magának is.

Cérnahuszár 2016.05.04. 20:27:04

@Sanda.Ipse: attis mondott a románc kezdetén olyat hogy ezzel meg lehetne törni gergőt
lehet hogy most beváltja?
vagy hallgat a dühére és marad cinti-dia kombó

Sanda.Ipse 2016.05.04. 20:28:57

@Cérnahuszár: amennyire a motyogásából (Sanyának) megértettem, most inkább Gergő kihívásán gondolkodik. Ha benn akar maradni nagyobb a sansz a nővel.

Cérnahuszár 2016.05.04. 20:29:57

@bElannaTorres: tudod az a fura hogy ne mondjuk ki brigivel mi agáz, mert vannak gyerekei, de az nem gáz hogy ő maga viselkedik így
még az a rossz aki nem szépítgeti meg próbálja menteni a menthetetlent

Sanda.Ipse 2016.05.04. 20:30:11

@Magentax: nem. Egyszerűen megsajnálták a nem teljesen megérdemelt, de durva (Szintiéhez képest) büntije miatt.

Chuck Νorris 2016.05.04. 20:31:02

@Krétagarbó: én nem lepödtem meg, nagy csalások ezek a párbajok

bElannaTorres 2016.05.04. 20:32:07

@Borcsa85: jaja esélyes, arra gondoltam inkább, hogy jobban vigyázz majd a látszatra ezek után :) Nem arra hogy megváltozik :)

Sanda.Ipse 2016.05.04. 20:32:41

@Cérnahuszár: ezen nekem is röhögnöm kell. Itt már felvetették azt is, hogy Gergő miért nyomul "kanosan", miért nincs tekintettel a nő gyerekeire. Meg lettek (lettünk) dorgálva a kommentelők, hogy Brigiről nincs jó véleményünk. Ezeknek az embereknek másodlagos a nő viselkedése (vagy "mikrokörnyezet" - azaz hozzátartozók:)

csincsilla72 2016.05.04. 20:35:05

@bElannaTorres: Elnézést, de ez engem nem érdekel. A nő az, ami, és minél előbb rádöbbennek erre a gyerekei, annál jobb. Mert az nem kérdés, hogy Briginek a fenekébe fog harapni a valóság, amint kijön onnan. Most még van rá remény, hogy normalizálja a kapcsolatát a gyermekeivel, mert valszeg elég kicsik, de minél idősebbek lesznek, annál nehezebb lesz.

Cérnahuszár 2016.05.04. 20:37:25

@csincsilla72: nem fogja megúszni...
mindenkinél eljön egy pont amikor szembe kell nézni a dolgaival és mérlegre tenni
briginek ez nagyon fog fájni

bElannaTorres 2016.05.04. 20:45:16

@Cérnahuszár: de persze hogy gáz, nekem csak nem tetszett a habzó szájú ribancozás ennyi, aztán eljutottunk oda ahová.
Azt írtok amit akartok, nyugodtam mondom, én látom az embert is aki belekerül valahogy maga által a hülye helyzetekbe.

ne gondoljátok hogy attilát nem sajnálom meg időnként :D Az se tehet róla hogy hülye :))) de szerintem megváltozni se tud.

Magentax 2016.05.04. 20:46:07

@Sanda.Ipse: Szerintem meg teljesen megérdemelte a büntetését. Nem hallgat senkire, nyíltan is ellentmond a heti gazdának, megy a saját feje után, azt csinálja, amihez neki kedve van, mert neki senki nem parancsolhat, csak ő az, aki másokat ugráltathat.
Lásd - pl. többszöri kérés ellenére csakazértis kiengedte a teheneket, aztán nem bírt velük és káromkodott, hogy a többiek nem teremnek ott a parancsszavára segíteni.
Megfejni sem tudta a teheneket, de nem szólt, csak sunnyogott.
Ezekért kapta a büntit.

Perspektíva 2016.05.04. 20:46:30

@Cérnahuszár: Ha egyáltalán felfogja...mert most nem úgy tűnik.

Cérnahuszár 2016.05.04. 20:48:26

@bElannaTorres: mindenki látja az embert
de nem szépítik, hát ez van
brigi azért tart ott ahol, mert mindig szépíti a dolgait
meg a környezete is asszisztál ehhez
nincs oka változtatni, mert valahogy el van sikálva mindig...
de hát egyszer jön az a bizonyos pont, most túl magasra tette, nem csak pár embert érint mit tesz hanem egy ország látja

Magentax 2016.05.04. 20:48:42

@bElannaTorres: Most Attiláról - aki ennyire nem képes egy közösségbe beilleszkedni, minek jelentkezik egy ilyen típusú játékba.
Szinti is felkel már reggelente és dolgozik - ő képes volt változni, persze, az más kérdés, meddig tart majd a lendülete. :)

Magentax 2016.05.04. 20:53:33

@Cérnahuszár: Brigiről...
Már nem emlékszem pontosan a szavaira, de amikor az az ominózus smárolásokkal egybekötött italozás történt - ahogy utána mosdatta magát, még neki állt feljebb, hogy a Gergő nem bízik benne, pedig ő csak a körülmények áldozata és olyan hülyeségeket beszélt, hogy Dóri azóta is csak muszájból áll vele szóba.
Ez a nő mindig másokat fog okolni, soha nem látja meg a saját hibáit.

bElannaTorres 2016.05.04. 20:53:39

@Magentax: hát pont azért :)) ő teljesen elhiszi magáról hogy igazi főnök típus.
Szintivel amúgy a reggeli felkelés a gond, arról többször is szó volt, hogy miután felkel dolgozik szépen. Hogy nem lehet behozni? nem tudom, attila látszatmunkáit simán behozza úgy is hogy kicsit tovább alszik :D

Perspektíva 2016.05.04. 20:54:11

@Magentax: Attis érdekes akar lenni a maga módján. Erős bátor férfinek akar látszani, aki még Gergőtől sem fél. Taktika az egész. Erre írtam hogy a legnagyobb az lenne ha az álszövetségesét, Sanyát vinné, aki most nyugodtan alszik, mert nem gondolná, hogy Attis őt választja.

terjőke kígyószisz 2016.05.04. 21:04:04

@Sanda.Ipse:
Gondolod, hogy ezért szavaztak rá? Nem azért, amiért mondjuk Alekoszra is? A célközönségnek bejön valamiért ez az indokolatlan, fura magabiztosság, ami mögött én inkább mentális gondokat vélek felfedezni.

Perspektíva 2016.05.04. 21:07:39

@terjőke kígyószisz: Mentális gondja itt szinte mindenkinek van...talán Dóri az egyetlen kivétel.

terjőke kígyószisz 2016.05.04. 21:07:46

@terjőke kígyószisz:

Azt szerintem nem tudjuk megítélni, hogy egy büntetés megérdemelt volt-e. Nekem úgy tűnt, hogy igen, bár jobbára csak olvasni szoktam, és célzottan egy-egy részletet megnézni a neten, de legalább három esetre emlékszem még régebbről, amikor Attilára azért panaszkodtak a többiek, mert az állatokkal kapcsolatban önfejűen döntött, mások munkájába belekontárkodott, aztán a gondot másokra hagyta...

Infomaniac 2016.05.04. 21:07:58

@PeniValdes: sztem akit te vegytiszta karrieristanak gondolsz, abból kb. 5 db van az egész országban, vagyis említésre nem méltó mennyiség. Abból van sok, amit csincsilla mond, illetve abból, aki karrieristanak tűnik, csakhogy sosem ez volt a célja, csak vitte előre az esze, szakértelme, közben nem talált párt, így nem ellenkezett, hogy nőjön a fizetése, közben kevés ideje volt és nem talált még mindig párt. De nagyon szeretne családot, és egy normális pasit. Akár olyat is, mint Gergő, aki mellett nyugalmat találna.

Magentax 2016.05.04. 21:11:07

@Perspektíva: Gyávább ő annál, hogy Sanyát hívja ki, hiszen Sanya igazi párbajhős. :D
Gergő a sötét ló, nem lehet tudni, milyen párbajellenfél lenne.
Sztem marad Szinti vagy Dia - hisz folytatni akarja a játékot és csak a szája nagy.
Ha mégis ki merné hívni vmelyik fiút, megemelem a kalapom előtte. :)

Perspektíva 2016.05.04. 21:32:23

@Magentax: Olyan igazi férfi-férfi párbaj nem is volt (Sándor állítólag nem adott bele apait-anyait). Jó lenne egy igazi férfierőt próbáló feladat.

Napmosoly 2016.05.04. 21:32:53

Gergő párkapcsolati tragédiája (höhö) a külseje és a bensője közötti hatalmas ellentmondásban van szerintem. Gyámolítani való nők keltik fel a figyelmét, akik viszont (erős túlzással és felhang nélkül: az áldozattípusok) a hajcibálós alfahímekre ugranak. Gergő pedig ránézésre egy ilyen macsó. Amikor kiderül, hogy csal a látszat, a csajok új vezír után néznek és a kör be is zárult.

Attila meg lassan beleőrül a klausztrofóbiába. Kapott is egy kis ösztönzőt. Szavazással vagy nem szavazással :)

Infomaniac 2016.05.04. 21:41:43

@Perspektíva: Azért ezt így durva kijelenteni. Egyrészt azért mert gondolj bele, hogy valaki mintaasszony, mintafeleseg, aztán a gyerekevel vagy rosszul bánik, vagy nem adja meg neki, amire szüksége van és a gyerek problémás / drogos/ öngyilkos lesz. Van ilyen? Van bizony. Szóval fordított esetben sem egy lehetőség van. Másrészt csak egy olyan szeletet látunk a nőből, ami a kameraknak és a játékos ellenfeleknek szól. Meg volt az az elhajlása. Ettől még nem tudhatjuk, milyen anya. Meg egyáltalán, milyen a mintaanya?

kaqxar007 2016.05.04. 21:46:13

Vegre kiesik az Atis...3 hete varok arra, h ujra elkezdhessem nezni a musort.... akarkit vallaszt siman kiesik ellene, talan meg a malac ellen is kiesne annyira labilis :o)))) Juheeeeee bye bye atis :oP

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2016.05.04. 21:50:49

Most nem lehet pasi-pasi párbaj, mert csajnak kell kiesnie, hogy a sorminta ne bomoljon meg.
Szóval erre számítok. Vagyis mondjuk kiviszi Diát.

Perspektíva 2016.05.04. 21:53:54

@Infomaniac: Ez alapesetben így van. Mármint nem függ össze az elhajlás a rossz anyasággal. De! Brigi szinte semmiről nem az igazat mondja, így azt gondolom, pl. a bulizás is szerves része az életének. Dia mondta, higy amikor Brigi felmászott az asztalra, tudta, hogy nagy buli lesz. Pontosan. Nem tudunk mindent róluk, de pici morzsákból következtetni lehet. A mibtaanya pedig nem hozza ilyen helyzetbe a gyerekeit, még 20 milláért sem.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2016.05.04. 22:12:21

@Chuck Νorris: de nem kamerák előtt azt már láttuk volna

Cimili 2016.05.04. 23:58:27

Ez csak egy próba.

Hortenzia Schneider 2016.05.05. 07:37:43

@Magentax: A farmtahója , ez a gyökérzöldje Attila, mindegy kinek köszönhetően(nézők,szerkesztők?), megkapta Anyucikát, szopikálhatott egy kicsit a szentem, hogy ne szipogjon már olyan sokat.)) A kiválasztáson cinikus, önelégült fejjel nyugtázta, hogy minden az Ő számításai szerint alakul, rátették ezek a szamócák a jelet, ahogy kérte(az lesz a veszte, a végén, hogy lebecsüli, lenézi a versenytársait, holott nincs mire.)Az is lehet hogy kint hagyja a párbaj ellenfelét,visszatérhet a farmra, még nagyobb prosztó lesz,benn marad szinte a finisig,( mert szükség van rá a feszkói miatt)És a célelőtt kihullik, mint a szuvasfog.

Hortenzia Schneider 2016.05.05. 07:39:59

@Hortenzia Schneider: Most kedveznek neki, de a többiekkel szemben nem lenne fair, ha egy antiszociális személy mindent megkapna .(látogatást, fődíjat) is.

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 14:36:39

@Cimili: Na itt vagyok. @Pácsó Ármándó: Képzeld, kitiltottak. Csak tudnám hogy miért. Vagy legalább is erre tippelek, mert nem tudtam a régivel ide kommentelni. Még így is elgondolkodom azon, maradjak e. Ha nem látnak szívesen, akkor lehet az lenne a legjobb ha lépnék innen. És eme remek műsornak a követését is abba hagynám. Szóval majd meglátom, hogyan tovább.

alsophila grahami 2016.05.05. 15:37:17

@csincsilla72: ez egy dolog, de gondoljon bele mindenki: ezek a gyerekek közösségbe járnak, iskolába! mi ívet kaphatnak ezek ott nap mint nap, szerencsétlenek... én kérek elnézését. már, az anyjuk helyett. legyen ő tekintettel a gyerekeire minden körülmények közt! legyen elsősorban anya, és csak másodsorban ösztönlény (igen, most finoman lek.vváztam én is).
mert az egy dolog, hogy a kommentelők esetleg tekintettel vannak egyes érzékeny lelkek kérésére, és nem osztják itt különösebben, na de az iskola? a tanarak, az iskolatársak? majd biztosan azok is finomkodnak, hát nem. ami itt megy, az kismiska lányregény-szint ahhoz képest, amit egy tizenéves kölyök kap a kortársaitól egy ilyen anya miatt, mert hogy nézik a műsort, az is biztos; ha máshol nem, hát a neten tuti.

alsophila grahami 2016.05.05. 15:54:51

@terjőke kígyószisz: Alekosznak nem a (vélt vagy valós) magabiztossága jött be sztem a nézőknek, hanem a furabogársága, és az, hogy úgy tartotta magát következetesen egy előre kitalált szerephez (ami persze lehet, hogy olyannyira a sajátja lett azóta, hogy le sem vetette, örökre rajta ragadt), hogy közben nem ártott senkinek, hiányzott belőle a rosszindulatnak még a csírája is... számomra határozottan vicces volt és szórakoztató a házbéli jelenléte, mindvégig. és nem kizárt, hogy mások is voltak ezzel így;

Attila egészen más tészta, ő egy gyakorló pszichopata, és bár néha észrevenni a jószándék halovány jeleit is nála - de tényleg csak néha -, alapvetően ő inkább rosszindulatú, önző, másokon átgázoló, kicsit sem szimpatikus alak, aki - akármit is akar kifelé mutatni, mi mégis látjuk, hogy képtelen a közösségbe simulni, alkalmazkodni, szociábilis emberként viselkedni... ha valakitől, hát tőle sajnálnám a nyereményt.

nem tudom, kit szándékozik valójában kihívni (hogy mit mond, az mindegy, én nem adok a motyogására, nagy kamgép), de ha Szintin és Ribrigin kívül bárki is lesz a jelöltje, én ellene fogok szurkolni.

Pácsó Ármándó 2016.05.05. 18:02:02

@ALOKSAKTWO: Nem mond már! De miért tiltanának ki? Meg amúgy is rád szólnak előtte. Szerintem valami technikai malőr lehetett. Kéne írnod levelet az INDA helpdesknek szerintem.

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 18:32:39

@alsophila.grahami: @Pácsó Ármándó: Ennek a Helpdesknek még utána járok, majd írok nekik. De ha nem a technika ördöge cseszett ki velem, hanem tiltottak akkor azt hiszem nem maradok. Nem tartottam magam sohasem vérmes kommentelőnek, azt hiszem mindig igyekeztem bizonyos keretek között maradni. De olyan vagyok, hogy ha valahol nem kérnek belőlem, akkor ezt elfogadom, és nem jövök vissza új nickel sokadszor is. Akkor szépen búcsút intek ennek, és legalább felszabadul egy kevés időm.

Pácsó Ármándó 2016.05.05. 18:58:23

@ALOKSAKTWO: Tuti semmi olyat nem írtál. Próbáld meg másik gépről, másik böngészővel, androiddal, esetleg elrontottad a jelszód belépéskor, stb..

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:03:23

ha a csajok beszélgetését betennék egy elemző gépbe egy üres lap jönne ki.

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:04:19

ez a müparaszt müpostás kezd nagyon béna lenni

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:06:16

Gergő hamar rövidre zárta a kollektiv büntit :)

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:06:20

@Pácsó Ármándó: Ezeket már próbáltam. Nem működött. Ez van.

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:08:29

hehe Gábor fürészel az asztalon, erröl eszembe jut Dóri aki a levegöben fürészelte a fát a ketrechez.

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:09:58

uristen Szinti és a balta...
horror story

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:11:49

Szinti: eddig is tudtam barkácsolni... jajj lemaradt az alja!
:D

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:12:33

na mivan mindenki sztrájkol?
nézettség :1 (chuck norris)

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:15:31

@Chuck Νorris: Az új posztnál vagyunk. Come on. :))
süti beállítások módosítása