Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Jöttem, láttam, buktam 01x11 - Merci

2021. március 16. 08:00 - Fálki

Ez a ValóVilág10pwrdbyBB kísérőműsorának a Hvja, csak hogy stílszerűen indítsam a Mercikéről szóló jövést, látást, bukást. Ez az adás más lesz mint a többi, legalábbis Ancsa szerint.
kepernyofelvetel_1656_egyedi.png

kepernyofelvetel_1658_egyedi.png
Csinos, csábító csitrik csúcscsajok csevegnek csakis csendesen csokiról, csókról, csavarokról, csípőrázásról, csöcsökről, csiklóról, csupa csodálatos csatáról, csibékről és nem tudom tovább folytatni ezt..

Hogy vagy, Merci?
Minden nagyon furcsa volt az elmúlt napokban, emberek voltak mindenhol, pénz is foghattam újra, de nagyon jó volt, hogy végre találkozhattam a szeretteimmel.

Visszakaptad a telefonodat is, mit tapasztaltál?
Amíg benn voltam a villában és nem én kezeltem a közösségi médiámat, addig nagyon sok volt a negatív komment, most már nagyon nagy többségben a pozitívak vannak.

Mik a negatív kommentek?
Nagyon csúnyákat írtak: nem vagyok nő, szánalmas vagyok, ilyesmi. De Moh azt tanácsolta, hogy ne foglalkozzak vele, úgyhogy én ezt teszem. Remélem nem kell ide egy Moh-számlálót beraknom.

Móval ezek szerint beszéltek?
Igen, mert az Ő bffje, meg az én bffem már össze is költöztek. Gyors ott a tempó huszonéves tindereséknél, de ki vagyok én hogy ítélkezzek :D
Szóval igen, a baráti kapcsolat meg fog maradni közöttünk.

Okéééé, de amióta kinnvagy, azóta hogy érzed magad ebben az egész Moh sztoriban?
Bent erősebbek voltak az érzelmeim, most már távolodunk.

Néztél vissza részeket?
Nem, nem néztem még vissza részeket, de Moh kiesésében nem hibásnak, hanem felelősnek érzem magam.
De egyikünk sem bánt meg semmit.
Szúúúúszá, Fálki, Szúúúszá!

Szerintem nem vagy se hibás, se felelős. Moh antipatikussá vált mindenki szemében itt kint, szóval ne hibáztasd magad.
Nem gondolkodtam még ezen, hogy Moh patikus, azt hittem sportoló.
kepernyofelvetel_1662_egyedi.png

Sokat változtál bent Te is.
Igen és ahogy mondtam is bent
többször is, engem még nem utasítottak vissza soha. És ezt nem nagyképűségből mondom, de tényleg így volt és nem tudtam ezt hogy kezelni. Ezért is csináltam úgy a sok visszautasítás ellenére, mintha párkapcsolatban lennénk. Neki ez meg már sok volt.
Nem is értem, hogy miért.

Ezzel sincsen semmi baj szerintem. Hogy mondod, Anikó? Tovább tolom én ez a vonatot itt is.. Szóval ha egy nő erőszakos és nem érti meg az elutasítást, az rendben van?
kepernyofelvetel_1657_egyedi.png
Mi van azzal a fiúval, aki elvileg neked még akkor volt, amikor bekoltoztél?
Egy hónapja volt nekem akkor ő meg, kialakulóban, s azt
beszeltük meg, hogyha valaki talál magának valakit, akkor mehet a móhka. Hihihi.

Hogy éled meg, hogy harmadik lettél?
Mindig kis
rövid célokat tűztem ki magam elé, azokat szerettem volna elérni és boldog vagyok, hogy az elejétől a végéig bennlehettem.


Finálé utáni pillanatok
jönnek.
Végig őszinte voltam magamhoz és a nézőkhöz is, kivéve az elején, amikor megpróbáltam elnyomni az érzéseimet Moh iránt.
A legfőbb
üzenetem az: ne félj. Ne félj kilógni a sorból, merj önmagad lenni. Mert hiába mondják, hogy gondolj a jövődre, de ne, basszus, hisz a jelenben kell élni..” Hjajjj.
kepernyofelvetel_1664_egyedi.png

Család:
Tesók várják,
ölelkezés, sírás, elhízás.. Szokásos.

kepernyofelvetel_1665_egyedi.png

kepernyofelvetel_1666_egyedi.png


Kis felkérdezés, hogy mi volt a Moh kiesése utáni kiborulás, amire instant válasz érkezik: mert szerelmes vagyok.
Lánytesó:
De Merciiiii...(
Moh is ezt mondogatta hónapokig :D ) Majd visszanézed, aztán rájössz, hogy nagyon nem pálya ez itt sehogy se. Nem akarlak elszomorítani, de olyan interjút is adott ez a Mohgyerek, hogy pfu, meg amúgy se nem. Hidd el: nem. Nagyon kis naiv, picike vagy Te még.

Mercike azt szerette volna, ha Moh is ott van vele, amikor kiesik… Szép kis igazi vv10es kutyapicsázás lett volna abból, ha odamegy… A kis szöszi is levágja pillanatok alatt, hogy a tesói nem szimpatizálnak vele, úgyhogy talán mégis jobb, hogy nincs itt :D

Ha a nővére mond neki valamit, akkor is azt fogja csinálni, ha nem gondolja helyesnek és jónak.
Nehezen tudom elképzelni, hogy ennél távolabb álljon tőlem valami… De Mercike hátterével ezt pont meg tudom empátiázni.

Mohpercek.
Mercike nem tudja
eldönteni, hogy villaszerelmes vagy igazából szerelmes. Nem is tudtam, hogy van két ilyen opció.
Puszizkodás, nyakbaugrás és Mohnak ez a kibaszottul
idegesítő beszéde, amit Merci valószínűleg elhisz, de minden normális ember számára egyértelmű, hogy mekkora kamu ez:
„Hááásssziaaa, miz
oouuuú? Hoty vaty? Dejóóóó látni téééééged. Esküszöm annnnnnyira szomorú voltam, amikor láttam hogy mi volt a kiesésem után...”

- Te Moh, aszondja itt a mindenható nővérem, hogy Te nem szépeket interjúmondtál rólam!
- Miiiit?
- Nemtudom pontosan..
- Jóvan hagy
juk ezt, nagyon szexi vagy... Valszeg nem szeretnek engem a rokonaid.
- Ehhh, Barbi meg a Romeo azt mondta, hogy a
műsor visszanézése után meg fogok majd érteni dolgokat.
- Hidd el, itt kint annyira jo minden. Van olyan, hogy MerciMoh
rajongói oldal, meg lájkolgatnak, meg fanoldalak is vannak. És nézz TV-t, mert lehet TV-t nézni!!

Folytatódik ugyanaz, mint bent. Moh
megölelgeti a lányt, puszit ad az arcára, erre Mercike azonnal megy cápázni a szájrapuszira…

kepernyofelvetel_1668_egyedi.png

kepernyofelvetel_1669_egyedi.png




Stúdió.
Moh kiesésével elvesztetted a hitet, hogy Te ezt megnyerheted?
Reménykedtem azért, hogy nyerhetek.

Vivit tartotta mindenki a leggyengébbnek és mégis Ő nyert. Itt csak én érzem azt, hogy Anikónak fájhat az, neki ez anno nem sikerült? Állandóan elmondja ezt, akárkivel beszélget.
Igen, volt egy időszak amikor gyenge volt, de valljuk be, Vivi egy vicces csajszi.

Hogy is van nálatok ez a család dolog?
Négyen vagyunk tesók, plusz apukámnak van egy kisfia (aki szintén a tesód -szerk.) illetve anyukámék is vannak még, de velük nem tartom a kapcsolatot.

Akkor titeket a nagymamád nevelt?
Igen, meg apa.

Tesódéknak nem annyira tetszett Moh!
Igen, ez így van, de jogos volt, mert ha én láttam volna azt, hogy Ők így megalázkodnak és futnak valaki után, az nekem sem tetszett volna.

Te sokszor megalázkodtál..Bánod?
Nem. *
Fálkitízigszámol


Másnap, hazaút, kommentolvasás:
Egy nethuszár csak
azért szavaz Merci ellen, mertha megnyerné, akkor Moh azonnal rámenne a pénzesMercire. Szerintem nem és Merci szerint se.
Megérkezünk Esztergomba, ahol az stábautó elegánsan megáll a felfestett forgalomtól elzárt területre és a nagymama várja Mercikét.

kepernyofelvetel_1675_egyedi.png

kepernyofelvetel_1673_egyedi.png


Neki a nagybetűs NŐ az a mama. Mert magassarkúban és testnadrágban jár és ki is festi magát, annak ellenére hogy annyi idős, amennyi.
Nem tudjuk meg, én pedig most nem írok semmit inkább ide a mamáról.
Mercinek a mama igazából az anyukája.
Itt van Barbitesó is és intézett meglepetésbulit is, de közben Merciriport narrációjából megtudjuk, hogy a tesó okos és fontos és Ő is a minden a mama mellett.
Mohtéma:
Mercike bedobja már a kártyaparti elején az aduászt, miszerint bent mi 24 órát voltunk együtt, Ti pedig ittkint csak napi 1 órát láttatok. Barbi arcán látható, hogy nincs az az aduász, ami Őt meggyőzhetné.
kepernyofelvetel_1676_egyedi.png
Merthogy szerinte Merci ilyet többet nem csinálhat és nem is az Ő stílusa a pali.. Vékony, szőke, még egy buliban is Mercikének kellene bevédenie Moht. Mivel már csak 8 perc van vissza ebből a részből, ezért kibírom a gyógyszerem elgurulása nélkül, de miért kellene bárhol bármikor bárkinek bevédenie bárkit? Vagy tényleg ennyire különböző helyekre járunk mi? Én default nem mennék olyan helyre, ahol ilyesmi egyáltalán felmerül...
Mama szerint egymásbaszerettek úgy ahogy, úgy alakult ahogy, de Ő örül neki, mert legalább megérezte a kisunoka a szerelmet. És ki tudja, lehet hogy még fogja Moh viszonozni… Mercike szerint is. 7 perc.
kepernyofelvetel_1677_egyedi.png

Mercibuli valahol, ünneplés, pezsgő, szépvoltmerci.
Körkapcsolás jon, ki mit gondol erről az egészről:
-
Kiderült hogy van szíve
- Végig önmagát adta
-
Büszkeség
- Nem volt annyira gáz

kepernyofelvetel_1679_egyedi.png

kepernyofelvetel_1680_egyedi.png

kepernyofelvetel_1682_egyedi.png



Koccintanak egy Mohra. Abban bízva, hogy elfelejti.
Ezzel Mercikének eszébe is jut a csávó, fel is hívja gyorsan, megbeszélik
először, hogy nem csak a tesók utálják Moht, hanem a barátok is, aki viszont mindezek ellenére szeretné bemutatni a szüleinek Mercikét. A kislány ettől megint elolvad, szeretik Őt ott a Mohcsaládban.
- És csókolózunk is?
- Elmegyek majd érted és haza is viszlek.
- És csókolózunk is?
- Minden megy úgy, ahogy megbeszéltük.
- Nem hallottad amit kérdeztem?
- Nem.
- Jobb is, legalább nem utasítottál vissza megint, de akkor inkább csá.


Stúdió.
Sok tűz között vagy most így, igaz?
Én korábban elítéltem azokat, akik a villában szexeltek, de amikor ott vagy bent és szerelmes vagy, akkor már másképp fogod gondolni.. Nehéz ellenállni.

Mama viszont nagyon cuki.
Igen, Ő mindig mindenben támogat, még akkor is, ha az valami rossz dolog, mert legrosszabb esetben majd tanulok belőle.

Mohval mi lesz?
Nemtudom.

Moh egyébként végig korrekt volt veled és férfi legyen a talpán, aki egy ilyen nőnek ellen tud állni..
K
öszi!

Mohnak is mondtam már: Én azt hittem, hogy majd Ő fog futni utánad.
Én is… Mennyivel jobb lett volna.

Mi lesz most veled és Mohval?
Szerintem barátok
leszünk és most neki biztos rengeteg lány írogat, úgyhogy nem szeretném tőle elvenni ezt az élményt.

És veled mi lesz?
Majd valami lesz!

Suli? Munka? Tervek?
Dolgoznom kell, mert
egyedül szeretnék élni, aztán majd lesz valahogy.



Nem tudok sajnos én elvonatkoztatni attól így a 11. rész után, hogy a műsor
ötlete nagyon , de Anikó meg nem. Nem jól és nem jókat kérdez, mintha nem is érdekelnék igazán a válaszok. Próbál Ő lenni a bölcs exvillalakó, de ebből sajnos a bölcs nem igaz. Egy szakmailag jobb műsorvezetővel sokkal tartalmasabb lehetne ez a műsor.

kepernyofelvetel_1690_egyedi.png

Namindegy, még két részre várlak majd bennetek, aztán bezár a bazár, mert már tényleg elfáradtam.



287 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozi001 2021.03.18. 15:14:32

@MozambikiZombi: Nem tudom. Én mostanában néztem régebbi VV-ket Liluval.
Semmiben nem látom h jobbnak "szopjatoklemind"Lilut Ancsánál.
Gyakorlatilag semmi kikacsintás nem volt benne. Minden szerkesztőit utasításra tolt.

Ne tegyünk úgy mintha a VV vezetés a szakma csúcsa lenne!

MozambikiZombi 2021.03.18. 15:46:24

@kozi001: Jogos.. Siman meglehet, hogy az ido szepitette meg az emlekeket, ahogy szokta..

sztropNat 2021.03.18. 16:08:44

@ibsen: " pl. Kortes se volt meg is kérdezte az kétszer is."

Ú, na az nagyon kínos volt..! Én ott csak arra tudok gondolni, hogy Anikó abszolút nem mer rögtönözni, így egyszerűbb ignorálni azt a szerencsétlent, aki nem a terv szerint haladva, mer kérdezni tőle.. Már Virágra "ráoltották" a reflektorokat, csak hogy kussoljon szegény.

Engem személy szerint csak a VV vezetéséhez képest nyűgözött le Ancsa, hogy ebben a JLB sorozatban ahhoz képest egész jó.. mert a sima VV-ben végképp iszonyú merev - meg én mivel a kezdetekben nem láttam - most is olyan benyomásom van, mintha full kezdő lenne és teljesen leblokkol, ha valami váratlan dolog történik.

sztropNat 2021.03.18. 16:13:28

@MozambikiZombi: én pont az itteni kommentek miatt meglestem Robi tiktokját.. hááát, ugyanaz a benyomásom, mint a többségnek.:D Robinak ez annyira nem áll jól. Ez tényleg max a 18 éves korosztályig megy el. Ráadásul szegény Robi 27-28 éves kora dacára simán kinéz egy sokat látott 35 évesnek.

sztropNat 2021.03.18. 16:17:19

@Fálki: Milyen mázli, hogy önbizalma azért van..
A Moh JLB írásodban nagyon tetszett, hogy szerintem is Anikó halálra rémült, hogy Moh műsorvezetőként kitúrja a helyéről.:D

2021.03.18. 16:50:56

@Gia: Nem akarom tudni, miből él Greg.

Gia 2021.03.18. 16:52:31

@metatroll: Greg hivatalosan betegápoló egy kórházban.

Fálki 2021.03.18. 16:54:09

@metatroll: Nincs vele ilyen szempontbol semmi para, egeszsegugyben dolgozik.

S en nem is tudok rola, hogy valaha is Milánkázott volna :D

2021.03.18. 17:18:43

@Gia: @Fálki: OK, köszönöm, ez azért megnyugtató.:)

2021.03.18. 17:33:01

@metatroll: Előítéletes vagy. Nem a külső, hanem a belső számít.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 17:44:32

sziasztok csumpirudik ! drágaságaim!

MozambikiZombi 2021.03.18. 17:45:25

@sztropNat: Akkor orulok, hogy nem boomersegembol kifolyolag erzem ezt gaznak. Ami miatt nekem ez igy ebben a formaban csalodas a reszerol, hogy ugy ereztem Robinak van/ lenne valos mondanivaloja. Lehet, hogy tovabb tartana felepitenie a sajat platformjat, sajat imidzsel, ahol tenyleg onmaga tudna lenni, de hosszabb tavon biztosan megerne.. Ez a nevetseges instaceleb szerep, amibe belekezdett, oszinten elszomorit. Ennel sokkal tobb van benne. Ettol fuggetlenul drukkolok neki, hogy ezt idejeben felismerje.

Fálki 2021.03.18. 17:46:49

@MozambikiZombi: Majd mindjált lesz JLB Lóbelt, aztán abból kidelulnek majd dolgok.

Krétagarbó 2021.03.18. 17:49:01

@_Pipp: hasonló cipőben járok én is, sokszor (már fiatalabb koromban is) kaptam a fejemhez, hogy - akik kevésbé ismernek - nagyképűnek, kicsit megközelíthetetlennek tartanak, holott alapvetően rám sem igaz, de valamiért mégis ezt sugárzom.
Ancsánál azért más a szitu, nála ez megjátszott, pont ezért olyan gáz.

2021.03.18. 17:49:12

@VV11Vikcsii: Csak fenntartom a jogot arra, hogy valakinek a külseje alapján ne legyek kíváncsi a belsőjére. Persze, biztos előfordult már, hogy minden elképzelést felülmúlóan értékes belsők mellett mentem el, de ettől nem érzem kevesebbnek magam.
Jut eszembe, nem Te írtad véletlenül Bish Barbie meg a felfújtszájú lány karrierlehetőségei kapcsán, hogy csak az számít, hogy TE szép vagy? :D

MozambikiZombi 2021.03.18. 17:52:51

@sztropNat: Ezt nagyon adom, Aniko rettenetesen rosszul kezelte azt az "impromptu" szitut. Viragon csattant az egesz egyertelmuen. Megneztem az IRL videot is, talan tiktokra toltotte fel az RTL, kb. semmit nem hallottak a lanyok (Merci, Virag, Aniko) egymasbol, csak az obegatos suttyosagok hallatszodtak be, ahogy Viragot kutyazzak (pl. Renatoek) . Rettenetesen legalja, en Aniko helyeben tutira rendet tettem volna, aki nem tud emberkent viselkedni, az hagyja el a studiot es kesz. Ehhez mondjuk kell egyfajta lelekjelenlet gondolom.

MozambikiZombi 2021.03.18. 17:54:41

@Fálki: Oh! Hat elkenyeztetsz bennunket? Nem is erdemeljuk meg! ;)

//deeeeeeee.. :P

MozambikiZombi 2021.03.18. 17:56:02

@Krétagarbó: Hmmmm... kezdelek ugy elkepzelni, mint Kimet a "Better call Saul" -bol. :P

alma_szósz 2021.03.18. 18:02:16

@sztropNat: szerintem azért a párbajokat Anikó sokkal jobban vezette mint PP, nekem Peti kamu lelkesedése és ordítozása nagyon nem jött be
mondjuk a az öfikben PP viccesebb volt

Fálki 2021.03.18. 18:03:00

@MozambikiZombi: Én inkább a Breaking Bad Skyler-ét látom benne, aki szigoru, kokemeny, de megis dogos és kivanatos, minden pillanatban egy igazi nagybetűs NŐ.

MozambikiZombi 2021.03.18. 18:14:34

@Fálki: LOL :D Oke, idot kerek! :P

Lehet, hogy az en asszociaciomban az is kozrejatszik, hogy Kim ugyved?

(Megnezted a BCS - fele spinoffot is? Nekem jobban bejott, mint a BB)

sztropNat 2021.03.18. 18:15:19

@Fálki: Nekem Skyler-ről már csak az jut eszembe, hogy szegényt a legidegesítőbb sorozatkarakternek választották valahol. Mondjuk meg kell hagyni az események forgatagában, nem az ő felbukkanása volt a legkellemesebb.

sztropNat 2021.03.18. 18:19:43

@MozambikiZombi: Na ez nekem full elkerülte a figyelmemet, hogy "Viragot kutyazzak (pl. Renatoek)" :O Mármint persze van egy alap óbégatás a párbajokon, de sose hallottam ki, hogy pontosan mit mondanak. Renátó Virágot?! De hát a nagy Dani spanjának a nője? Ott tartottam, hogy ők jóban voltak.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 18:22:11

@Fálki: Lóbeltle jövök mindenképpen talán

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 18:24:23

@alma_szósz: ekg , pp nekem sem jött be ,mintha olimpián lett volna.

sztropNat 2021.03.18. 18:31:18

@alma_szósz: Igen, a párbajon PP is valahogy veszített a fényéből. Hát mikor ketten jöttek egyszerre Ancsával.:D Rég láttam két ilyen halovány műsorvezetőpárost. Nem hogy erősítették egymást, valahogy még szürkébb lett mindkettő.

Krétagarbó 2021.03.18. 18:34:29

@MozambikiZombi: @Fálki: sajnos egyik karaktert sem ismerem, így most nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak:)

De azért kicsit elpirultam. Azt szoktak a nagybetűs NŐK? :D

2021.03.18. 18:47:00

@Fálki: Ezt mégis mire véljem??? Azt hittem, hogy tesók vagyunk! Már tegnap is megfigyeltem, hogy jól elvoltatok és együtt kacagtatok. Tudod, hogy bele vagyok esve Krétagarbóba. Ne nehezítsd meg a dolgom: ha te elkezdesz udvarolni neki, akkor semmi esélyem se lesz!
(Ha pedig engem kérdezel, akkor inkább Wendy Rhoades valójában)

Krétagarbó 2021.03.18. 18:52:55

@VV11Vikcsii: így sincs:D

de Wendy Rhoades-t adom, bár nem értem a férjválasztását, de tudom-tudom, a belső számít:DDD

hereverő heverő 2021.03.18. 18:53:07

@Krétagarbó: Szoktak. Minden télen, hosszú séták után.

2021.03.18. 18:54:17

@metatroll: Már nem pontosan emlékszem :D Szerintem csak azt mondtam, hogy a szépség elegendő, hogy valaki influenszer legyen. Nem foglaltam állást amellett, hogy ez jó lenne.

K_Attila 2021.03.18. 18:54:22

@Gia: Azzal össze lehet spórolni annyit, hogy kirakati próbababát csináltasson magából?

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 18:56:58

@Krétagarbó: már megint téged ostromolnak? :))

Fu Szekh Li 2021.03.18. 18:59:11

@Krétagarbó: Nekem nem tűntél annak, anno...

Gia 2021.03.18. 19:00:33

@K_Attila: Nem tudom honnan veszi a lóvét,de nagyon gázul néz ki..

Krétagarbó 2021.03.18. 19:00:53

@úgymond olvasó mmkk: remélem, most hogy jöttél, átveszed a stafétát:)

kozi001 2021.03.18. 19:01:40

@Gia: jaj

@metatroll: ápoló. Egészségesnek kell maradnom, különben Greg keze alá kerülök.

Krétagarbó 2021.03.18. 19:02:28

@Fu Szekh Li: kivétel erősíti a szabályt, általában az a reakció.

MozambikiZombi 2021.03.18. 19:02:53

@Krétagarbó: Oke, akkor mutatom, Kim miert is badass.. :P

youtu.be/ZRb1d7spzBY

Fálki 2021.03.18. 19:07:24

@sztropNat: Szerintem is idegesito volt, de pont ez volt benne a jó.

@MozambikiZombi: Jaja, neztem, de nalam egyik sincs top5ben, de meg talan top10ben sem.

@VV11Vikcsii: Haverom, ha tudnád mik tortentek itt a hatterben.. De Tied a pálya, bár ahogy Kréta írta, fel kell kotnod a gatyát :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 19:18:24

@Krétagarbó: nem tervezem átvenni, nekem ugyan ne udvaroljanak :)

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 19:19:30

@kozi001: hozzád búja greg és azt mondaná
- Megjött a te kis Sellőd! Puszinyuszi!

@VV11Vikcsii: nem ármándójóska huga vagy? Annyira hasonló a stílusod .

MozambikiZombi 2021.03.18. 19:24:51

@Fálki: Ja, nalam sem, nem is azert kerdeztem. Inkabb arra iranyult a kerdes, hogy mennyire vannak meg a karakterek neked, ha mar igy kifestoztuk Kretagarbot.. . :D

Fálki 2021.03.18. 19:26:13

@MozambikiZombi: Tokeletesen kepben vagyok :D

Bár multkor mar itt Vikcsiii elmondta, hogy ki kicsoda szerinted, asszem akkor lettem én lemansonozva :D

Fu Szekh Li 2021.03.18. 19:26:55

@Krétagarbó: Amúgy jókat mosolygok a találgatásokon :)

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 19:31:06

@Fu Szekh Li: egyikük se felel meg a mai kitalált ideális férfi képemnek..

@metatroll: ez hízelgő :)

MozambikiZombi 2021.03.18. 19:33:17

@Fálki: na, azt nem vagom... :D.. de samannak lenni biztosan jo lehet. Meglehetosen irigyellek is most. :D

Fálki 2021.03.18. 19:38:46

@MozambikiZombi: Csak most? :D

Ha gond van, szolj, eloveszem... a vudubabát.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 19:40:30

@Fálki: nálatok vudubabának hívják? már értem, hogy a boszorkányok miért vuduznak állandóan

Fálki 2021.03.18. 19:43:28

@úgymond olvasó mmkk: Annak is. De én általában Veronikának hívom.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 19:46:18

@Fálki: a veronika virágot nálunk vérszopókának is hívják..

Fálki 2021.03.18. 19:48:44

@úgymond olvasó mmkk: érdekes párhuzam... inkább nem hívom ezentúl Veronikának.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 19:51:50

@Fálki: nem akartam tőle elvenni a kedved, csupán éreztem a párhuzamot

2021.03.18. 19:56:53

@Krétagarbó: Szerintem azért, mert így egy magas beosztású férfit szadizhat állandóan.
@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): Ármándó másod-unokatestvérének fogorvosa vagyok. Valószínűleg innen a kapcsolat.
@Fálki: Mindent bele fogok adni. Csak még össze kell szednem a bátorságom.

evacat 2021.03.18. 19:58:01

@Fálki: csak igérgecc, vagy tényleg gyön a Lóbelt még ma?

2021.03.18. 19:59:33

@úgymond olvasó mmkk: Drága bogaram! Édes rózsaszálam! Ma is elvarázsol a szemed szépsége.

MozambikiZombi 2021.03.18. 20:01:57

@VV11Vikcsii: Te most akkor vegulis az Armando vagy uj nick alatt futva?

Fálki 2021.03.18. 20:02:30

@evacat: Be van toltve, attol fugg, hogy mikor hagyja jova az erre kijelolt szemely. nem rajtam mulik :)

prnt.sc/10pan36

Krétagarbó 2021.03.18. 20:11:22

@VV11Vikcsii: nem-nem. Ott pont az volt, hogy Wendy csak a férje kedvéért ment bele a szadizásba, neki igazából nem jött be.

evacat 2021.03.18. 20:11:23

@Fálki: köszi, akkor később visszanézek. Addig megnézem a barátokköztöt :))

Fálki 2021.03.18. 20:12:30

@VV11Vikcsii: Elég gyorsan váltottál Krétáról olvasóra. Micsoda iskolafétis... Ha megjelenik valaki Osztályfőnök nickkel, az neked maga lesz a mennyország :)

kipcsak harcos 2021.03.18. 20:16:26

@úgymond olvasó mmkk: ezt az óhajod, szerintem, igazán könnyű betartani :D :P

úgymond olvasó mmkk 2021.03.18. 20:24:16

@kipcsak harcos: te csak a pacalpörköltnek tudsz udvarolni :)

Krétagarbó 2021.03.18. 20:28:07

@Fálki: én nem bánom.

Sőt egyáltalán nem bánnám ha visszaállna a világ rendje. Egyébként is, szerintem Vikcsi lány, és igazából nem tudom, mivel érdemeltem ki, hogy szívasson. Eleinte vicces volt, de már inkább fáraszt. Nem szeretnék sem bunkó lenni vele, sem vicceskedve flörtölni senkivel, nem az én világom egyik sem.

Fálki 2021.03.18. 20:31:04

@Krétagarbó: Pont amit beszéltünk is pár napja.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 20:33:35

@evacat: miki beleesik Hannába , de kiderül bartha mozgatja a szálakat a háttérben .
Okosba elviteti a balhét az ostoba Kertész Gézával , akinek nem tűnik fel a dohányzóasztalán
a bankrablásnál használt stukker. Rendőröknek sem tudja kimagyarázni az esetet , a priusza miatt,Amúgy is őt varrták volna be a dutyiba. Kiderül , hogy Miki varázsgombát evett és nem Hannába esett bele , hanem egy tíz méter mély buzgárba.Szerencséjére Bandika arra járt és kimenti. Bandikát , aki eddig Havas volt igazi vér szerinti fiának fogadja.
Ebbe igazi fia nem megy bele és és Bandit egy 2/2 es counter strike 1.5-ös Sgunnal szeretné neutralizálni ,de a sörét gellert kap és BM borotvált mellkasába szóródik pont a keresztes vipera tetoválás felé. Sokk nélkül esik kómába. Klaudia már a tenyerét dörzsöli és bejelentkezik
B, M. tulajdonrészéért.

evacat 2021.03.18. 20:39:57

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): köszönöm az összefoglalót. S azt is meg tudod nekem mondani, hogy mi lesz BM első szava, ha felébred a kómából?

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 20:44:22

@úgymond olvasó mmkk: francia filmet nézek

@evacat: Nóra szeretnélek feleségül venni 4x is annak ellenére is ,hogy Tesó vagy!

MozambikiZombi 2021.03.18. 20:45:12

@Krétagarbó: Pontosan ez az en intuiciom is. ;)

Oszinten, nekem sokkal jobban bejon ez a forum, amikor okoskodunk, meg irgalmatlan nagy eszeket osztunk es mindenki megmondja a tutit mindenkinek..

Amikor ezek a csitriflortok zajlanak, akkor altalaban elegge furan erzem magam olvasokent is. :D

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 20:46:21

meg 3 meccset adnak az europa ligából is.

evacat 2021.03.18. 20:49:40

@Fálki: @nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): @metatroll: ennyi forgatókönyvíró egy helyen.
Ha ti a BK-nak dolgoztatok volna, nem szűnne meg a sorozat.

kipcsak harcos 2021.03.18. 20:50:09

@úgymond olvasó mmkk: tévedsz. A csülkös bableves is játszik :)

2021.03.18. 20:57:01

@Krétagarbó: Sajnálom, hogy sok voltam. A reakcióidból ezt nem nagyon érzékeltem. Ezért problémásabb nekem az internetes társalgás, mert csak facetoface veszem észre, hogy mikor hagyjak abba valamit. Szívatni pedig egyáltalán nem akartalak. Bocsánat.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 20:57:57

4 óra alatt kiolvastam a Rambo II -őt.
Annyit nevettem rajta.Dikk Tesók olvassátok el.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.18. 21:00:35

@kipcsak harcos: nah azt várhatod , hogy neked olvasó mmkk csülkös bablevest főz , előbb köti össze benned a kétszálú DNSed a koronavírus egyszálú RNSével.Még olcsón megúszod.

kipcsak harcos 2021.03.18. 21:08:56

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): neked is feltűnt, hogy féltékeny e nagyszerű étkekre? :DDD

kipcsak harcos 2021.03.18. 21:11:22

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): "NEKED olvasó mmkk"!
Nagyon hízelgő ez a meglátásod :DD

K_Attila 2021.03.18. 21:21:11

@MozambikiZombi: Két VV széria között ez valami társkereső cset lehet. Meg közben is néha.

kipcsak harcos 2021.03.18. 21:31:34

@úgymond olvasó mmkk: ez biztató, nincs egy :p sem vagy :D ?

Krétagarbó 2021.03.18. 21:35:32

Most néztem, a JLB-k és a Vivi-s rész is már csak az rtl most + -on elérhető:(

Ha valakinek van egyéb, működő linkje, hogy Robit és Vivit visszanézzem, megtenné, hogy megosztja itt?
Nagyon köszi:)

Fálki 2021.03.18. 21:39:19

@Krétagarbó: Igen, sajnos ma már én sem tudtam ott nézni.

Sorozatbarat vagy filmonline is működő linket ad, utóbbin nekem nem volt ma egy reklám sem.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.03.19. 07:23:50

@Fálki: Köszi az Öfit, nekem már nem volt erőm visszanézni.... Összességébe hiányzik a műsor, nekem bejöttek a karakterek.
süti beállítások módosítása