Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Jöttem, láttam, buktam 01x09 - Bálint

2021. március 08. 16:53 - Fálki

Sziasztok kedves elszakadni képtelen pajtásaim, lássuk hogyan jött, látott és bukott sokak kedvence, az abszolút favorit Bálint.

A jóember láthatóan nem igazán aludta ki magát az elmúlt napokban, a palóc Grand Canyon az egyik szeme, az apci tengerszem a másik szeme alatt. Mellesleg mindkét hely nagyon szép, ha esetleg kirándulgatnátok most az újabb karanténidőszak alatt, akkor erősen ajánlom.

Bálint csalódott volt, fájt neki a kiesés, de azóta feltöltődött és újra pozitívan látja maga körül a dolgokat és mar nem annyira szomorú.
kepernyofelvetel_1605_egyedi.png




Milyenek a visszajelzések? Elsősorban a családodtól?
Vegyesek. Nocsak, engem ez személy szerint meglep, hacsak nem a kiesése előtti dolgok miatt baszták le.

Anyuka a legnagyobb kritikus és de bizony, azért kapta a csomagot, amiért mi is kutyáztuk, a 8 milliós játszma. Nagyon erős és jó volt az előjáték, a szex is rendben volt, aztán viszont a vége el lett rontva. Bálint mondjuk ezt nem ezekkel a szavakkal mondta.. de jön a tavasz és egyéb behatások is érnek, úgyhogy nehéz lesz nem elkalandoznom :D
Szóval Bálint szerint nagyon jó volt a kezdés, jó volt a
középszakasz, de az utolsó egy hét el lett rontva.
kepernyofelvetel_1609_egyedi.png


Kommenteket olvastál már? Milyenek?
Azok abszol
út pozitívak, nagyon nagy arányban vannak a kedves és dicsérő kommentek, üzenetek és emiatt szerencsésnek is érzem magam. Plusz mivel ez pozitív feedback, így a lelkiismeretem is nyugodtabb, hogy jól csináltam amit csináltam.
Az
utolsó egy hét miatt kaptam aztán mindent: pénzéhes vagyok, rosszindulatú… A kritika jogos, ezek a dolgokat megbántam.

Vivi milyen helyet foglal el a szívedben?
Fontos helyen van a szívemben, nagyon sok mindenért hálás vagyok neki és sokszor csalt mosolyt az arcomra. Nekem Ő egy jó bari.

És amikor bevallotta az érzéseit? Nagyon jól kezelted.
Tudtam, hogy neki ez mennyire nehéz..

De Te ezt már sejtetted korábban is és féltél, hogy eljön ez a nap..! Nem vagy Te kedves, Anikó. Hogy is volt annak idején az Olivérrel?
Igen, de bíztam benne, hogy elfojtja magában vagy valami lesz, mert én ezt nem fogom tudni viszonozni. De értékeltem azt, hogy őszinte volt és elém állt.

Ezek után azért fogod vele is tartani a kapcsolatot?
Persze.

Nézzük a párbajt és az azt
követő eseményeket.
Bálint narrálja az elejét: szoros, férfias
küzdelem volt, nagyon szerettem volna visszamenni.
Láthatjuk Danielláékat a párbajon
egymás kezét fogva és bizony Virág ezt sem érti. Majd a gazdi elmagyarázza, ezt is, nem kell aggódni, jó helyen vagy, kislány.
Rendesen össze van törve az ember ezekben a pillanatokban a backstage-ben, simán öregedett 10 évet a párbaj alatt, de már most leesett neki, hogy a 8 milliós balhéval rugdosta ki maga alól a szőnyeget.

kepernyofelvetel_1616_egyedi.png

kepernyofelvetel_1617_egyedi.png



Fálki vesszőparipa: Ugyanígy csinálna mindent akkor is, ha
visszapörgethetné az időt. De pajti, akkor ugyanez lenne a vége, érted? :D Tehát ugyanúgy dühös és csalódott lennél, mert ugyanígy kiesnél egy szoros, férfias párbajon.. Szóval légyszi, legalább neked legyen már ennél több eszed.

A barátok és apuka várják, közös ölelés és férfikönnyek.
kepernyofelvetel_1618_egyedi.png
Bá reméli hogy
büszkék voltak rá és sajnálja hogy ebben csak ennyi volt. Elmondja hogy mennyire sokat gondolt a barátaira és hogy mennyire kemény ez az egész, azok pedig megerősítik, hogy látták, mert bizony az utolsó hétre már elfogyott az erő és ott már nem önmaga volt. Pedig az lenne ugye ebben a játékban a legfontosabb, hogy a végén, amikor nő a feszkó, akkor is helyt tudjon állni az ember.
Apa-fia
ölelés, könnyek, igazi érzelmek.

kepernyofelvetel_1620_egyedi.png

kepernyofelvetel_1621_egyedi.png



Bálint a nézettségről érdeklődik -minek?-, meg a párbaj alakulásáról és itt mondjak el neki a haverok, hogy a párbaj elején még vezetett, ráadásul ha nem gurul el a 8 mikuláscsomagnál, akkor besétálhatott volna a döntőbe. Kicsit hitetlenkedik, de végül megegyeznek abban, hogy nem azzal volt baj amit mondott, hanem azzal ahogy.
Robi megúszós volt végig Bálint szerint és Dani
elkövette az a hibát, hogy Moh-t hívta ki párbajra. Tesó, mindegy volt a haverodnak.
„Az első egy hónap nagyon kemény volt, nem hiszitek el mennyire.”
Közös búcsúöléles, holnap tali, miegymás.

M
ásik aulában Dani várja és itt is nagy az összeborulás, én nem értem ezt a nagy barátságot, de biztos van ennek alapja.
Balint nagyon ki van, Dani meg büszke.
kepernyofelvetel_1624_egyedi.png

Dani elmondja, hogy tanult a tesójától és műsor közben a Robinak szurkoló embereket oltogatta. Nem, nem Szputnyikkal.. Csak úgy, szóban, ahogy ezek a mai menő csávók oltogatni szoktak…
Bálint azért is van ekkora spanban Danival, mert a
beköltözéskor segített neki beilleszkedni, plusz szerintem ott van az a Gáspár család vonal… És bár próbálom elhinni, hogy Bálint nem ilyen számító, de ha tegyük fel mégis, akkor kapóra jöhet neki egy olyan haver, aki évek óta jóban van mindenki szellemi fogyatékosával aka Győzike.
Egyetértenek abban, hogy Robi azzal a 8 gurigával akart távozni, ami a győztest illeti a
maradék 28 mellett és ez bizony sunyi dolog és ahhoz a pénzhez senki nem nyúlhat.
Dani erősíti tovább ugyanazt, amit a haverok is mondtak már, hogy ez az ügy és a „költsd gyógyszerre” mondat volt az, amivel Bálint kb kivette a saját zsebéből a főnyereményt.
Tanulnak egymástól folyamatosan a fiúk oda-vissza és bizony a 23 éves Dani sokkal érettebb a koránál. Titanic? Nem hiszem ee! Sós vízbe? Nem süllyedhet ee! Én sem hiszem el ezt a barátságot, ahogy Bödőcs barátja se a Titanicot.
Stúdió.

Ebben ez a nehéz Bálint, hogy a lehető legrosszabbkor történt?
Igen, így nem tudtam ezen kozmetikázni, ez hagyta a legfrissebb nyomot a nézőkben.

Beszéljünk erről a 8 millióról még egyszer utoljára.
Anikó, ugyanazt gondolom még mindig. Szerintem ezt a nézőknek kell eldönteni, hogy ki az aki megérdemli a főnyereményt, a 36 milliót - egy valaki.

Merthogy a 28 nem lett volna elég?
De.

Én többet írtam volna fel! Legalább a felét és ki is mentem volna vele, ha lehet.
Dehogy mentél volna ki, nem hiszem el.

Debizony, mert tudtam hogy nem nyerhetem meg. S annál bizony a 8 is jobb, meg a fele is jobb.
Honnan tudtad hogy nem nyerheted meg?
Hova keveredtem, ez itt a JLB – Anikó?

Mindenkinek van egy megérzése – meg egy véleménye is lehet, ugye- , én is és Ő is éreztük azt, hogy más valaki ott a domináns, akinek sokkal nagyobb az esélye a győzelemre.
De Robi mindig azt mondta, hogy semmi nincs ingyen, mindenért meg kell
küzdeni.

De Bálint, annyira bele voltál ebbe kapaszkodva, hogy emiatt már antipatikussá váltál, ráadásul Robi a végjátékban lejátszott téged a pályáról..
Én elismerem ezt, hogy nem így kellett volna reagálnom. A mocsárcsapat tagjaival is rengeteg konfliktusom volt, azokhoz volt türelmem, hogy jól reagáljak. De itt már el voltam fáradva és csalódtam Robiban.

Az sem tűnt fel, hogy csak Te húztad fel magad ezen ennyire?
Nagyon elfáradtam a végére.


Mire költötted volna a 36 milliót? És a 28-at?
A nagypapám áltál épített balatoni nyaralót újítottam volna fel.

Édesanyád hogyhogy nem volt jelent a párbajon?
Ő nem szeretne szerepelni. Tanárnéni és így is eléggé felfordult az élete.


Párbaj utáni nap, hazatérés.
Sorozatot rég ajánlottam és erről most beugrott a Homeland. Aki szereti a kémes, politikás, feszült hangulatú sorozatokat, annak ajánlom. Az első négy évad szerintem kiemelkedően jó, ott van is egyfajta lezárás. S én onnantól kezdve el is engedném..

Bálint egyedül tér haza a kis garzonjába, ahol egyébként nem is szeret lakni és itt az idő, hogy a kamerák előtt is felhívja az anyukáját. Mert én ugye nem hiszem el, hogy ez volt közöttük az első beszélgetés a kiesés óta.
Anyuka is az
utolsó napok elbaltázottságán lovagol egy kicsit, hogyha tudja Bálint saját magáról, hogy nehezen viseli a csalódást, akkor azt ott bizony kontrollálni kellett volna. De nem ezen múlik a szeretetük. Még jó.

Nézzünk egy kis instát: 68 és félezer
követő, sztorik, rengeteg tartalom…
kepernyofelvetel_1625_egyedi.png
„Minden
pozitív komment jólesik és bizony nagyon sokan elkönyvelték már a Bálint győzelmet, de erre bizony rábasztak, mert elrontottam.”
Amikor meglátja saját magát, bizony Ő is sokkot kap és nem tetszik neki a látvány, azonnal le is lepukkant
csövesezi saját magát :D
„A
negatív komment pedig kritika, van alapja.”
Újabb szembesülés azzal, hogy két nap henyélésre volt a 36 millió.
Nehéz teher lesz ez Bálintnak az egész hátralévő életében.

kepernyofelvetel_1628_egyedi.png

kepernyofelvetel_1630_egyedi.png



Voltál otthon a szülői házban azóta? Mit mondott anyuka?
Fúúú, kaptam hideget-meleget… Jogosan.

Mit szólt hozzá, hogy Te jelentkeztél ebbe a műsorba?
Nem akarta elhinni. De megnyugtattam, hogy ugyanaz az ember leszek bent is, aki kint is voltam, nem fog bennem csalódni.

Eredetileg milyen utat szánt neked?
Egyetem, diploma, állami állás, tanárkodás. Szombathelyre jártam is tesi-főcire -
én is, 8 napot..-, de aztán abbahagytam és nem bántam meg. Nagy focista akartam lenni, de az sem lettem.

Milyen tanulságokat vontál le?
Az
utolsó egy hét hiba volt. Tanulni szeretnék belőle.
Volt a Vivivel egy nagy vitám, amit nagyon bánok és anyukámtól amiatt egy nagy egyest is kaptam.
De hiba nélkül nem lehet végigcsinálni egy ilyen játékot.

Az én VV-m 11 éve volt és a mai napig az orrom alá dörgölik, azokat a hibákat, amiket elkövettem. Mondom én, JLB – Anikó.
Ez van.
kepernyofelvetel_1633_egyedi.png

Mik a terveid?
A
képernyő előtt szeretnék maradni, remélem hogy valaki felfigyelt rám.
Az ÉNB-t is nagyon szerettem csinálni, szóval a B-terv a színészkedés.

Családalapítás?
Nagyon szeretem a gyerekeket, a közeljövőben ideje lesz..

Vivi most nyert 36-ot…
kepernyofelvetel_1606_egyedi.png
Jaigen…Bele is szerettem azonnal, lett rá 36 millió okom. Igazából nem, csak viccelek, fogom vele tartani a kapcsolatot, de ez ennyi.



Vége.

Szolgálati
közlemény:
Pénteken 20:30kor VV10Quiz második forduló, aki még nem jelentkezett, az egy nekem írt privát üzenetben megteheti!

A héten még JLB-Moh is érkezik valamelyik nap, ígérni nem tudok semmit, hogy mikor, de
jönni, látni és bukni fog Ő is a hogyvolton.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kosztarika 2021.03.10. 18:35:47

@Fálki: Nem konkrét személyekre gondoltam. Kisebb kakasviadalokra.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 18:39:26

@Fu Szekh Li: már megbocsáss a direkt és talán nem illő felkérdezésért, de te véletlenül nem degecen születtél? :D

TheLynx70 2021.03.10. 18:39:36

@Fu Szekh Li: Természetesen nem. :) Olvashatná, de nem érdekli. Most éppen a Quo Vadis-t olvassa huszonötödik alkalommal, a szomszéd szobában. :) Én is kedvelem, de vannak határaim. :)

alma_szósz 2021.03.10. 18:40:41

@úgymond olvasó mmkk: én is, az életem szerelme volt akkor! nemrég szembejött velem a tiktokon és még mindig ugyanúgy néz ki mint 2009-ben...szerintem vámpír

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 18:41:38

@alma_szósz: egyik nap néztem meg pár videoklipjét

TheLynx70 2021.03.10. 18:43:05

Röhögjetek ki, én az antikváriumból Oroszlánhűséget, Elza és kölykeit, és Pettyes Szfinx-et rendeltem. :)) Gyermekkori élményeim, legyen meg. Kettőt már el is olvastam. :)

Kosztarika 2021.03.10. 18:43:17

@úgymond olvasó mmkk:
Dehogynem degeci. A szomszédban lakott. :D

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.10. 18:48:32

@Kosztarika: úgymond olvasó egy jégtömb még te sem tudod felolvasztani. :)

@alma_szósz: jó ötlet ! fincsi almás rétes.

@TheLynx70: brauni félét sütöttem , de azt már írtam.
mostanában nem főztem , mert nem volt idő.
vacsora sonka lesz ,főtt tojással ,hagymával, lipóti 3 kilós kenyérrel.

grat az emeléshez , amúgy nem fair kiadni másoknak a te fizetésemelésed , szemetek , ha 1 ftal emelnek már irigyek szánalom.com. Ne foglalkozz velük.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 18:52:14

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): most akkor jégtömb vagy fa? döntsétek már el, teljesen kétségbe fogok esni, hogy még ti sem tudjátok..

evacat 2021.03.10. 19:01:40

www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/koronavirus-jarvany-vv-viki-korhaz/kgsqhcg

Pácz Viki kórházban. Innen is javulást neki. Én csípem a geciségével együtt.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 19:02:09

@Kosztarika: a következő évadra átnevezem magam lombrágó jégtömbnek, ha ez így elfogadható.. remélem elnyeri az úri közönség tetszését

TheLynx70 2021.03.10. 19:02:12

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): Szerencsére a Lynx is kezd visszatelepülni, a farkasokról nem is beszélve. :) Tudom, hogy ez a gazdák rémálma, de remek pásztorkutyáink vannak, akik végre megmutathatnák, mit tudnak a kiállításokon kívül. :) Nagyon sok semmit! :O A farkas simán elviszi a kutyát is, ha nulla. Tehát nem küllemre kellene tenyészteni, hanem jellemre. :) Oké, itt most nem megyek bele, nagyon sok összetűzésem volt már emiatt. :))

Kosztarika 2021.03.10. 19:04:01

@úgymond olvasó mmkk:
Attól még maradhatsz az elit csapatban. :)))))

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.10. 19:06:26

@TheLynx70: 2 macskám van
Hamvas beceneve :hamvi
Kis Fekete beceneve rebecca

kutyám nincs , mert meg tudom védeni magam.

Fálki 2021.03.10. 19:06:36

@Kosztarika: De maradhat azért a pórnép is? Vagy zavarunk? :Đ

Kosztarika 2021.03.10. 19:06:50

@TheLynx70:
Tűzz össze nyugodtan, szemtől- szembe. Úgy fair.
Na mesélj, engem érdekel. On úgysincs.

Kosztarika 2021.03.10. 19:07:38

@Fálki:
Te pórnépnek érzed magad?
Most megleptél.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 19:07:51

@Kosztarika: megnyugodtam. azt hittem, újra végig kell járnom az engedélyezési eljárást, és újra el kell kezdenem a saját gondolataimat írni.

Kosztarika 2021.03.10. 19:19:06

@Fu Szekh Li:
Egész mást szeretnék lebuktatni, nem téged. ;)

TheLynx70 2021.03.10. 19:20:18

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): Imádom a macskákat (is)! :)) A Hamvas tök jó, nekem a szürke macskám egyszerűen Szürke volt. :) A testvére Ozzy Osbourne, a másik testvére Kicsi, mert ő volt a legkissebb. :) Életem macskája meg Éjfél. :) kepkuldes.com/image/QDuZiV

TheLynx70 2021.03.10. 19:21:15

Ja, és ők egyszerre voltak. :))) Tehát négyen. :)

TheLynx70 2021.03.10. 19:24:25

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): :) Farkas ellen magyar pásztorkutya, szigorúan emberrel. :) Ezt kellene újra tanulni, nem kilőni a ragadozókat. Viszont kutya is kell hozzá, ezért mentem össze a youtube-on néhány emberrel. :D

Fálki 2021.03.10. 19:25:41

@TheLynx70: Nekem volt két nyulam, az egyik volt Pirinke, a másik, a kisebb nagyon eredeti nevet kapott: Kisnyuszi.

buszkék is voltunk a kreatívitásunkra :D

Kosztarika 2021.03.10. 19:29:37

@Fálki:
Nem én neveztem "magunkat" elitnek. Valaki volt szíves így illetni a kommentelők egy csoportját, csak mert Ekg-zünk.
Mi meg élvezzük az 5 perc népszerűséget.
Épp ezért kérlek senki ne vegye komolyan az előző elitező posztokat. ;)
Aki pedig azt képzeli, hogy magasabbrendűnek képzeli/képzelheti magát itt valaki is, az téved.
Végül: aki a hátam mögött beszél, az pont jó helyen van ahhoz, hogy kinyalhassa a s.ggem.

Fu Szekh Li 2021.03.10. 19:29:53

@Fálki: Akkor már hárman voltatok nyuszik? :)

TheLynx70 2021.03.10. 19:30:38

@Fu Szekh Li: Imádom az ilyen drótszőrű kutyákat (is). :)

Fálki 2021.03.10. 19:30:41

@Fu Szekh Li: Nemtudom... Én is az vagyok?

Fálki 2021.03.10. 19:31:24

@Kosztarika: Én ezzel egyetertek, csak nem ertem, miert en vagyok ennek a cimzettje.

TheLynx70 2021.03.10. 19:32:01

@Fálki: A Kisnyuszit értem, de honnan jött a Pirinke? :))

TheLynx70 2021.03.10. 19:33:41

@repuloezustmokus #Piniteam: A Buci olyan kenyér lehet. :) Meg a Cipó is. :) Ugye, hogy imádnivalóak? :)

Fálki 2021.03.10. 19:34:37

@Kosztarika: De nem én mondtam vagy találtam ki... Szóval megint nem értem, hogy miert van rajtam elverve ez a por is.

Fu Szekh Li 2021.03.10. 19:35:23

@TheLynx70: Ez egy kölyök román pásztorkutya. Ezek mennek nagykorukban a medve ellen. Itt, ha jól emlékszem még csak féléves volt.

@Fálki: Nem lehetett kihagyni :) Tudod, a lányok az előbb fejtették meg, hol születtem.

Fálki 2021.03.10. 19:36:48

@Fu Szekh Li: Továbbra sem esik le nekem ez, hogy ez most humor volt vagy basztatás.

Mitől lennék én nyúl amiatt, mert volt két nyulam?

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 19:37:53

@repuloezustmokus #Piniteam: tényleg, most, hogy mondod

@Fu Szekh Li: nem is tudom, miért. mit beszéltünk meg? :DDDDD

TheLynx70 2021.03.10. 19:38:16

@Fálki: Tyűűű! Ezt elfeljtettem, pedig láttam. :) Annyira nem hatott meg, de nem rossz film. :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.03.10. 19:38:23

@Fálki: biztos arra akar utalni hogy kiugrik a nyuszi a bokorból...de az is lehet hogy valami nyuszis szerepjáték

Kosztarika 2021.03.10. 19:38:26

@Fálki:
Nem a te hibád, természetesen, ha valaki visszaél emberek bizalmával, de tőled tudom, neked címzem. Add tovább a forrásnak.
És mert neked is ez a véleményed. Le vagyon írva.

Fu Szekh Li 2021.03.10. 19:40:16

@Fálki: Humor akart lenni, ha nem jött be, bocs. Basztatni direktebben szoktam.

Fálki 2021.03.10. 19:41:21

@Fu Szekh Li: De mi, akkor Ti ketten vagytok kutyák? :)

Hahaha.

?!

Fálki 2021.03.10. 19:43:40

@TheLynx70: Awww, en nagyon szeretem, csodaszép sztori :)

Fu Szekh Li 2021.03.10. 19:45:48

@Fálki: Ne kutyázz! Sajnos nem az enyém, csak összefutottunk anno a Transalpinan. Bobițának hívták.

TheLynx70 2021.03.10. 19:50:35

@Fu Szekh Li: Leírtad a lényeget. Ezen mentem össze sok emberrel a kuvasz és a komondor miatt. :) Küllemre tenyésztenek, az ösztönök meg hol vannak? :O Vannak kennelek, ahol jó kutyákat tartanak, de nagyon kevés.Mivel visszatelepül a farkas, nem azt kellene nézni, hogy hány centis a füle, elég jól tűzött-e, a farok megfelelő szögben van-e a hátával... stb. :O Azt is letojom, hogy engem lehülyéznek, de a kutyáink sokáig alkalmasok voltak nyájőrzőnek, nem kellene hagyni elveszni a képességüket. Nagyon jó a kaukáusi juhászkutya, a közép-ázsiai juhászkutya, de van nekünk saját. Csak egy link, nagyon kevés ilyen van, és már ő sem él sajnos. :( www.youtube.com/watch?v=7j9yO-MThsA

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 19:52:48

@Fu Szekh Li: nem tudom, én most vacsora közben leragadtam a depop drama insta oldalán, és leállt az agyam maradéka is.

Fu Szekh Li 2021.03.10. 19:56:40

@TheLynx70: Hát igen, gyönyörű állat, de nem szeretnék találkozni vele. Ők is egyemberesek, mint a román pásztorkutyák?

TheLynx70 2021.03.10. 19:58:55

@TheLynx70: És mielőtt valaki beszól! Ezek a kutyák nagyragadozók ellen vannak, szeretném végre látni a kuvasz/komondornál is az ősi ösztönöket. Aki családi kutyát akar, nagyon sok fajtából lehet választani. Egyébként a pásztorkutyák is imádják a családot, ha jól vannak nevelve a gyermek a szőrében kapaszkodva tanul meg járni. Láttam, a saját családban. Amikor az unkoöcsém fogatlan szájjal "harapta" a kuvasz szőrét. :) A kutya csak nézett, mi is csak néztünk. :))

TheLynx70 2021.03.10. 20:08:12

@Fu Szekh Li: A komondor jó kutya. :) Nem volt még, de szeretnék. Kuvasz volt, nem is akármilyen. Hidd el, ha hűséges kutyát szeretnél, amit akár kenyérre is kenhetsz, ha úgy neveled, nyugodtan válaszd a kuvaszt. :) Semmivel sem rosszabb, mint bármelyik kutya, hiába rossz a hírneve. Nem való kezdő kutyásnak, de mivel nem az vagy, bátran ajánlom. :)

Krétagarbó 2021.03.10. 20:09:32

@evacat: jujj, jobbulást kívánok neki:(((

Krétagarbó 2021.03.10. 20:10:56

@úgymond olvasó mmkk: nekem a jégrágó lombtömb jobban bejönne:D

Fu Szekh Li 2021.03.10. 20:15:11

@TheLynx70: Ja, én nem vagyok semmilyen kutyás, vele csak találkoztunk egyszer valamikor régen. De jóban vagyok velük.

Krétagarbó 2021.03.10. 20:15:13

@TheLynx70: de cuki.

Nálunk a cica Csabi névre hallgat. A lányom nevezte el az óvodáskori szerelméről. A szerelemnek már vége, Csabi viszont maradt Csabi.

Krétagarbó 2021.03.10. 20:17:20

@Kosztarika: itt kell EKG-t mondani? nem is tudom..

Fu Szekh Li 2021.03.10. 20:19:46

@Krétagarbó: Nekem erről a névről 13. Pác Tivald jut mindig az eszembe :)

TheLynx70 2021.03.10. 20:19:52

@Krétagarbó: A Csabi nagyon jó név! :) A főnököm neve, és a legtöbb macska főnök. :))

TheLynx70 2021.03.10. 20:28:03

Az én generációm emlékszik még az Abba és Boney-M ellentétre? :)) Még szatyrok is voltak. :DD www.youtube.com/watch?v=9c5yPIQ3LQI

Krétagarbó 2021.03.10. 20:28:53

@Fu Szekh Li: ezt Pátz Vikire? Biztos ő is gyakran kerül pácba.

De te tudod, mi az a pácsó? :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 20:31:27

@Krétagarbó: nekem az utolsó két macskám béla és géza voltak. úgy kaptam őket, hogy mindkettő kan. aztán lett nagy csodálkozás, mikor béláról kiderült, hogy inkább bella, és pocos lett..

Krétagarbó 2021.03.10. 20:31:49

@TheLynx70: érdekes, de sok évvel ezelőtt, még nem volt gyerekem, akkor is volt egy cicánk, aki Csabóca volt (Safranek Csabóca). Őt még a szomszéd kislány (azóta már nagylány) nevezte el, szintén a kis szerelméről:)

Fálki 2021.03.10. 20:34:09

@Krétagarbó: Az egyik pajtásomnál is van Safranek nevű cica.

Legjobb macskanév ever :)))

Krétagarbó 2021.03.10. 20:34:13

@úgymond olvasó mmkk: Csabi is már csak a névleg fiú:D
Gendersemlegesítve lett , igazából:)

Krétagarbó 2021.03.10. 20:35:51

@Fálki: szerintem is, de ezt már sajnos ellőttük 13 éve.
Az anyukája meg Szafi volt.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 20:37:51

@Krétagarbó: esetleg eljöhetnél edukálni a két szomszédomat, az egyiknek lány macskája van, a másiknak fiú, és mindig az én ablakom alatt van a randevú :D

TheLynx70 2021.03.10. 20:39:08

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): Látom az új posztot, de utóljára még EKG! :)

Fu Szekh Li 2021.03.10. 20:41:10

@Krétagarbó: Én? Igen.

Nekem az egyik kedvenc Rejtő könyvem volt A néma revolverek városa, annak a főhőse volt 13. Pác Tivald.

Krétagarbó 2021.03.10. 20:42:46

@úgymond olvasó mmkk: én már csak bent tartom a cicát. Sajnos a kinti-benti macskák fogyó”eszközök”, nem bírtam lelkileg, amikor fiatalon eltűntek, elütötték, megmérgezték őket. És igen, ivartalanítani sem árt őket, de a felelős tartásról sok embernek fogalma sincs.

TheLynx70 2021.03.10. 20:43:15

@úgymond olvasó mmkk: A leány macskát mindenképpen kés alá küldeném. Tudom, hogy nem jó, de így lehet megfékezni, hogy kismacskák víz alatt végezzék, vagy kidobva az árokszélen. :(

Krétagarbó 2021.03.10. 20:43:37

@Fu Szekh Li: tudom, hogy Rejtő. Ez az év is jól kezdődik...:(

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 20:47:26

@Krétagarbó: @TheLynx70: felelős állattartás? na az nagyon sok helyen nincs.

TheLynx70 2021.03.10. 20:48:15

@Krétagarbó: EKG! Én annyit próbáltam a kandúroknak (mindegyik ivartalanított vol)t, hogy nappal kint lehettek, de éjszakára szigorúan behívás volt. :DD Megtanulták. :)

TheLynx70 2021.03.10. 20:51:05

@Fu Szekh Li: Nekem meg Piszkos Fred, a kapitány. :-) És abból is Fülig Jimmy naplója. :DDD

MsIreneAdler 2021.03.10. 20:56:00

Sziasztok Kommentlakók :)
Mi a pálya?

úgymond olvasó mmkk 2021.03.10. 21:05:52

codász popkultúra! reggel óta nem tudom kiverni a fejemből
www.youtube.com/watch?v=XXYlFuWEuKI

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.10. 21:11:32

@MsIreneAdler: szija Röné!

este én is zárom a macsekokat saját házuk van s nem úgy ám , mint pándy bandi a családtagjait.

jo8 nektek pápá puszika csumpirudik!

Balu91 2021.03.10. 21:14:22

@VV11Vikcsii: ezek ilyen jóba lettek? Zsák a foltját.q

2021.03.10. 21:24:57

@Balu91: Én se értem, pedig még a VV9 után Zsuzsuval lógott. De Zsuzsu ugye mindenkivel összeveszik

Balu91 2021.03.10. 21:27:59

@VV11Vikcsii: ja arról még én is hallottam. Oszt bent még a Rolival volt jóban eleinte.
süti beállítások módosítása