A Készhelyzet elérkezett az első évad feléhez, és eddig nem igen lehetett okunk panaszra. A vendégek általában jól állják a sarat, néhol ugyan nem halad sehová a történet, de a közönség így is jól szórakozik.
Hajós be, és szokás szerint ledarálja a játék lényegét, majd jön a mai tematika: a bűn. No ez még érdekes is lehet, de mielőtt megérkeznének a vendégek, megkapjuk a műsorvezető gyors stand-upját anyukájáról és a bűnbeesésről, ami kifejezetten szórakoztató lett volna, ha nem ilyen rövid. De hát ez nem egy stand-up műsor, szóval jöjjön is az első vendég Kecskés Karina, a gyönyörű színésznő, akiről nem tudjuk nem észrevenni, hogy áldott állapotban van, és ez nem a jelmez része. Azt is megtudjuk, hogy egyáltalán nem izgul a jelenet miatt, mert szeret improvizálni. Hajós nem is tököl sokat, hanem bedobja a jelenetbe.
Egy múltszázadbeli rendőrségi irodában vagyunk, ahol két detektív teszi fel a kérdéseit, de Karina egy kicsit se szeppent meg, folyékonyan hazudozik, mert ugye mi mást is csinálhatna. Hamar kiderül, hogy a hölgy a Rothschild villában vett részt egy orgián, ahol egy férfi eltűnt. Mivel vele látták utoljára, ő a gyanúsított. No, ezt már Karina se viseli hűvösen. Ki kell magából, és visszautasítja a vádakat, majd kér egy rumot. Amíg az egyik rendőr hozza az italt, a másikról kiderül, hogy ő tulajdonképpen Karina szeretője, majd mikor visszatér a kolléga is, a nő eljátssza, hogy megütötték, sőt egyenesen szülni kezd.
Szerintem nem feltétlen a színésznő hibája, hogy nem működött tökéletesen a jelenet, ugyanis az egész sztori túl abszurd volt ahhoz, hogy logikus végkifejlete legyen. Hajós valószínűleg látta ezt és lecsengette a sztorit.
A következő vendég Ganxsta Zolee valami rákhalász-tengerész cuccban, bekötött szemmel érkezik, akit Hajós navigál fel a színpadra. Rövid verbális csata után bevezeti a berendezett színpadra, ahol már várják a jelenet szereplői. Felmennek a fények és egyértelmű, hogy Zolee a mennyország kapujában áll. Kicsit várnia kell, mert még van előtte egy bebocsájtást kérő óvónő, de végül elküldik a pokolba. Ezen kissé meglepődik, mert ugye, ha ez a csaj nem mehetett be, akkor neki vajon mennyi esélye lehet. No, de nem ér rá hezitálni, mert Szent Péter fogadja és egyből le is áll vele bratyizni.
El kell magyaráznia, hogy történt a baleset, ami végül ide jutatta, majd kedvenc „költőjéről”, Ganxsta „Döglégy” Zolee-ról kérdezik. Annyit azért megtudott, hogy még él a költő, viszont neki folytatnia kell az egyik költeményét, ami így hangzik „Isten hozott nálam öcsém, ez a való világ”. Hát Zolee tudja is a szöveget, de az utolsó szót, a „pi*át” az istennek se akarja kimondani. Közben kap egy csomó jó pontot a hozzáállásáért, meg egy rosszat, a pi*áért, majd behívnak hozzá egy ismerősét Gizit a pokolból. A nőről kiderül, hogy együtt paráználkodtak, de mivel már 4-1-re vezet Zolee, megtagadja a csajt, hátha így maradhat a mennyben. Jön Hajós a csengővel, és most először éreztem azt, hogy kicsit hamar fújta le jelenetet. Ganxsta simán bírta volna még a gyűrődést, és elég vicces is volt, szóval megérdemelt volna még pár percet.
A búcsú után következik a Sztárinerjú István Kovács-csal, aki a kezdeti nehézségeken átlendülve, Kecskés Karinát arról kérdezi, hogy miről nem szeretne beszélgetni. Karina végül kiböki, hogy a magánéletéről, szóval innen gyakorlatilag másról se lesz szó. De nem tart sokáig a dolog, mert Kovács bejelenti, hogy itt a második vendégük, Ganxsta Zolee. A rapper leül és kezdőnek a kínos jelenetek. A reklámszünet bejelentése után Zolee nem bírja sokáig, feláll, ad Kovácsnak egy virágot az asztalról, majd kisétál, és ott röhög a riporteren.
Facebook kommentek