Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 10 - Így láttuk mi

2021. március 03. 18:51 - Dzsudibí

Hagyományainkhoz híven idén is olvashattok tőlünk egy végső összefoglalót, azaz így láttuk mi a Hogy volt Online magazin súlyos grafomániában és beteges közléskényszerben szenvedő önkéntesei a Való Világ Pávered báj Brigbráder tizedik, dzsudi dzsubileumi évadát. 

ke_pernyo_foto_2021-02-16_9_50_52.png

Laura Ingalls

Kedvenc szereplő
Vivi, már a játék korai szakaszától.

Szereplő akit nem kedveltem
Az Éleslátású, bár az ágyasa szorosan mögötte van holt versenyben Jámbor Jackkel (Dani) együtt.

Legnagyobb csalódás
Ilyen nekem nem volt. Nem tudok olyanokban csalódni, akikkel szemben abszolút nincsenek elvárásaim.

Meglepetés
Kellemes: Vivi jellemfejlődése.
Kellemetlen: az M&M sztori hosszúsága, mert nem gondoltam, hogy 105 napon át kell néznünk őket.

Kedvenc jelenet
Nagyon emlékezetes volt a Digó kiesése utáni, Amanda és Gina által produkált Oszkár-dílyat (sic!) érő alakítás. A taknyos-nyálas-teli szájjal sírás non plus ultrája volt.

Legviccesebb jelenet
Az emlékezetem rövidtávon kiválóan működik, viszont a felesleges dolgokat fénysebességgel szelektálja ki kicsiny elmém, szóval Indián-Robi nem oly’ régi bemutatkozása a legviccesebb. Plusz nagyon sok szerethető jelenete volt a Vivi-Robi-Bálint hármasnak belevalóban és való világban egyaránt, ám ahogy mondtam ezekre már nem emlékszem csak arra, hogy rajtuk sokszor és jól szórakoztam.

Legnyomasztóbb jelenet
Az Éleslátású főszereplésével sok nyomasztó jelenetet láthattunk. Nem tudok különbséget tenni, mert ő mint jelenség eleve szégyenteljes volt. Talán az volt az alja, amikor Fruzsival a hitvesi ágyban veszekedtek fél adáson keresztül (ekkor mondta Fruzsi békülés közben, hogy „ha olyat csinálok / adok rá okot megüthetsz”).

vv10x17_20.png

vv10x17_03.png

vv10x17_23.png

vv10x17_22.png

Casting
Az elejétől azt gondoltam, hogy a 10. évad szereplői magasan verik az előző két szériát (és itt most nem veszem figyelembe, hogy majdnem minden szereplő komoly segítségre szorulna a lelki sérülései miatt). A 8. évadot még láttam, bár a végén már csak hogyvoltot olvastam, a 9. szezont viszont nem voltam képes nézni és néhány hogyvolt után követni sem, mert annyira trash volt amire nem vesztegettem az időt, hiszen nem szórakoztatott cseppet sem.
Az idei szereplők értelmesebbek voltak, mint a korábbi merítés és volt bennük potenciál. Vártam az „agyasabb” feladatokat, mert a való világ elején azt reméltem, hogy jobban meg fogják mozgatni őket a készítők. Sőt, tovább megyek, bíztam benne, hogy valódi taktikázást is fogunk látni. Nos ehhez képest nagyon fantáziátlan volt a műsor és képtelenek voltak kiaknázni a szereplőkben rejlő lehetőségeket, amit nagyon sajnálok.
A fentiek mellett viszont nem tartom jó ötletnek Virág és Merci beválogatását, mert egyértelműen gyerekek még. Sokszor, sokan elmondták már: szükség van egy alsó korhatárra. Minimum 21 éves legyen a legfiatalabb szereplő (ha rajtam múlna 25 alatt nem engednék be senkit). Az, hogy sikerült Az Éleslátásút és Danit is beválogatni, sajnos benne van. Összetett pszichológiai teszt kellett volna ahhoz, hogy őket kiszűrjék. Bár ezen nem lehetett változtatni, hiszen beköltöztek, de amikor elkezdett kirajzolódni Renátó személyisége azonnal közbe kellett volna lépni. Ennél kevesebbért is zártak már ki játékosokat. Már az első igazi lerészegedésekor minősíthetetlen módon viselkedett, amit hamar megismételt. Ott kellett volna komolyan elbeszélgetni vele, hogy fiacskám még egy ilyen és mehetsz ahova akarsz.
Daninál dettó kellett volna egy fejmosás, mert nem normális ahogyan Virággal viselkedett. Azt meg lef.som (az ő szavaikkal élve), hogy együtt vannak Virággal. A ló is engedi, hogy ráülj miután betörted. Sőt, egy idő után még hozzád is dörgöli a fejét egy répáért.

Javaslatok, legyen-e újabb Való Világ?
Ideje pihentetni a VV-t, mert ez ebben a formában nem jó. Szóval ha nem változik semmi, nem akar megújulni és ezen a vonalon maradna a műsor, akkor ne legyen több, mert már így is bőven sok a tíz évad. Ha viszont a készítők nyitottak a változásra, akkor érdemes lenni picit megreformálni az egészet. Érdemes volna megnézni néhány évadot például az amerikai Big Brotherből. Mondjuk az első párat, az all star évadokat és az utolsó párat. A két műsor köszönő viszonyban sincs egymással. Értelmes (minimum főiskolás, vagy végzett) fiatalok és nem
olyan fiatalok is beköltöznek (összesen 16-an), alig három hónap alatt lezavarják, heti három adás van, rengeteg fizikailag és szellemileg is kihívást jelentő feladattal. Jah, és nem a nézők döntenek a kiesőkről, hanem a lakók. Természetesen rengeteg csavar színesíti a játékot, mely csavarokról viszont a nézők döntenek, tehát valamilyen módon tudják segíteni a kedvenceiket.
Megértem, hogy költségvetésben egy ilyen széria más lenne, cserében sokkal izgalmasabb is. Heti három adás sokkal eseménydúsabb lenne és egy valóban taktikát és szövetségeket igénylő játék több nézőt ültetne a televíziók elé. Ha a vezetőség nem bízik az új formátumban, itt volt a járvány adta lehetőség: meg lehetett volna kérni jó formában lévő értelmesebb celebeket, színészeket (hisz ők is pénzből élnek), hogy egy rövidített szériára költözzenek össze, mondjuk 12-en. Nem mutatják őket a zuhanyban, wc-ben, nem mennek rá a bulvárra (amit egyébként a BB kint nem csinál, tehát nincs meztelenkedés, szex, zuhanyzós, wc-s jelenetek), csak és kizárólag egy taktikai játékról van szó. A celeb jól jár, mert kap ezért gázsit, a csatorna meg fel tudja velük futtatni az új formátumot, mert a hírességekért a magyar bekapcsolta volna a tévéjét.
Sejtem, hogy a fentiek úgysem fognak megvalósulni, de a következőkön érdemes lenne elgondolkodni:
- kevesebb heti adás,
- rövidebb játékidő (bőven elég 3 hónap is),
- alsó korhatár bevezetése,
- a játékot befolyásoló elemek bevezetése, pl.: endurance challange végén megnyerhető
védettség, plusz szavazat, szavazat elvétel, vagy a nézők szavazatai alapján odaítélt
képességek. (Azért nem írok konkrétabb példákat, mert szerintem ez a kihívás-
kiválasztás koncepció is hibás. Itt is a kinti BB koncepcióját kellene követni, mert
abban több lehetőség rejlik.)
- a szerkesztők nézzenek meg amerikai BB-ket és onnan válasszanak játékokat, mert
rengeteg példa van amihez nem kell hatalmas stúdiót berendezni, mégis alkalmazható
a mi kis magyar valóságunkban is. Legyetek kreatív szerkesztők pritti plíííz!
Sokáig tudnám még elemezni a műsort és az újításokat is, de már így is túl hosszúra nyújtottam. Befejezésként csak annyit: ha lesz újabb való világ széria, akkor az legyen all star évad és legyen ötletesebb, mint az előző tíz volt és ha lesz újabb széria, szerintem én is jövök, mert addigra kipihenem ezt a tizediket. Addig is pusszantás mindenkinek!

febr_-08-2021_06-25-58.gif

dmr94

Nekem ez volt az első évad, amit végig igazán analitikus szemmel néztem már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Bevallom korábban a blogot sem követtem igazán bár tudtam a létezéséről, most viszont rögtön beszippantott az atmoszférája. Örülök, hogy van egy (remélem nem is annyira elhanyagolhatóan) szűk közösség (azaz vagytok ti), akik magát a beköltözős valóságshow formátumát kedvelik és nem csupán alacsony minőségű szabadidős tevékenységként merülnek el a kereskedelmi tévézés nyújtotta trash élményben, hanem valamennyire igénylik is a róla való diskurzust, legyen szó vicces, komolyabb vagy néha egészen nyomasztó témákról.
Ezerszer lerágott csont szidni és semmibe venni ezt a műfajt de alapjában véve ha valami, akkor szerintem pont ez az, amivel lehet némi (sajátosan perverz) kulturális értéket teremteni azáltal, hogy mégiscsak valós civil emberi sorsokat ismerhetünk meg abban a korban, amikor a médiatermékek elsöprő része celebek semmirekellő ripacskodásából áll. Ez persze egy cseppet sem nem menti fel ezúttal sem a szerkesztőgárdát és az egész attitűdöt és hanyagságot, amivel a műsor készítői összerakták az idei évadot.
Visszaolvasva a korábbi szériák értékelőit, nem sok újdonságot tudok mondani, fájdalmasan ugyanaz volt a koncepció (avagy „az egyszerű képlet”), mint az előzőekben még ha a mostani társaság összességében látványosan kevésbé volt prosztó a legutóbbi eresztéshez képest. Ennek ellenére, na meg azért, hogy most többé-kevésbé hitelesen alkothassak véleményt – és ne klágdávidozzam el az értékelést – természetesen néztem az elejétől a végéig, egyetlen részt sem kihagyva. Így egyértelműen a jubileumi évad volt számomra a legintenzívebb és a 4. óta a legtöbb emlék is innen marad majd meg.
A kritikákat illetően amit említenék az a klikkek/szekértáborok nagyon korai megalakulása, ami érezhetően nem tett jót a történet dinamikájának, főleg hogy az erőviszonyok sem voltak túl kiegyensúlyozottak, mint arra utólag fény derült. A tematikus heteknek kevés kivétellel (pl. munkahét) nem volt meg az íve, sokszor tényleg csak 3-4 napig tartottak és addigra is bőven kifulladtak. Sokszor panaszkodtunk a közösségi média roppant kínos erőltetéséről és az ezzel kapcsolatos elemekről instalájvostul, követőszámhajhászóstul mindenestül, ennek kapcsán egyébként abszolút valid a telexes kritika is.
Szintén érdemes külön szót kell ejteni a párkapcsolati erőszakról, ami most volt jelen a legintenzívebben. Szerencsére ezzel foglalkoztak sok helyen, így én inkább ennek okát próbálnám fejtegetni. Ahogy időközben rendre megénekeltük, a bent kialakuló párkapcsolatok elképesztően lapossá tudták tenni a műsort, főleg, hogy bőven felül volt reprezentálva az összefoglalókban az általuk végzett semmi (vagy a többiek még ennyire sem voltak aktívak, amiben erősen kételkedem).
Ezt vagy a járvány miatti bezártság hozta ki belőlük, hogy ennyien (én a Mercike-Moh románcot is ideszámolom, főként az előbb említett érv miatt) mindenáron ilyen gyorsan ilyen szoros kapcsolatot akartak kialakítani, vagy szimplán sikerült becastingolni érzelmi függésre ácsingózó arcokat (rosszabb esetben szándékosan összeeresztve őket a domináns, elnyomó, abúzusra hajlamos egyedekkel).

kepernyofelvetel_67_egyedi.png

kepernyofelvetel_65_egyedi.png

38-46.jpg

27-14_szeretel_vagy_mi.jpg

06-20_amanda_a_szepseg.jpg

Kedvenc szereplő

Tudom, ilyenkor már könnyű osztani az észt de nekem Vivi az elejétől fogva szimpatikus volt, beköltözéskor a flegmasága, utána a szórakozott jelleme, végül pedig fokozatosan kibontakozva az egészen tudatosnak tűnő játéka miatt. Nem kételkedve egy percig sem persze abban, hogy élőben kellően idegesítő is tud lenni, egyértelműen az ő szavajárása maradt meg a legtöbbekben, ami jó indikátora lehet annak, hogy semmiképp sem jellemtelen és unalmas.
Természetesen Robit és (néhány szituációt leszámítva) Bálintot is full korrekt figurának gondolom.

Legellenszenvesebb szereplő

Gina és Dani. Előbbi a munkahéten nálam teljesen elvágta magát mikor még neki állt feljebb az egésznapos proliskodás közepette. Számomra rejtély miért tartották erős játékosnak a többiek és miért szimpatizáltak vele még az „ellenséges” csapat tagjai is sokszor. Proli urat illetően az első pillanattól kezdve taszított a nagyképű gőg és az elképesztően magas ló, amin azóta is ül. Nem tartom rosszindulatúnak, fixen motoszkál benne egy erős igazságérzet de még így is távol áll, hogy pozitív összképet alakítson ki bennem.

Legnagyobb csalódás

Nagyon benéztem amikor Renátóba a tizedik széria VV Roliját láttam bele eleinte, aki majd a kanapéról mackónadrágban figyelve taktikázza végig az évadot. Hiába próbálkozott vele, ha lett is volna rá néha affinitása, ösztönénje gyorsan felülkerekedett. A többi meg már történelem…
A játék szempontjából Bálint agresszív kitöréseit is ide sorolnám, minden bizonnyal ezeknek köszönheti vesztét, pedig részvétele izgalmasabbá tette volna a végjátékot (igen, még azt a 2 napot is). Emellett természetesen a szerkesztői munka, amin sokszor a hanyagságot és az erőfeszítés hiányát véltem felfedezni.

Legnagyobb meglepetés

Vivi győzelme azért ide kívánkozik, ahogy Mercike döntőbe jutása, illetve nekem még Gábor korai kiesése is. Az nyilván hamar (nagyjából a második „ezmiatt” után) kibukott, hogy bármennyire is őt szánta az „okos embernek” a csatorna, attól azért elég távol áll és messze nem lóg ki annyira a többiek közül, mind elsőre esetleg tűnhetett. Ettől függetlenül én többet vártam tőle és kicsit szerencsétlennek is éreztem, ahogy alakult a sorsa. Könnyeket persze nem hullajtottam utána.

Kedvenc jelenet

Talán Mercike és Fru rohamevése mielőtt megvonták tőlük a csomagolt kajákat az ökohéten. Emellett ténylegesen szórakoztató volt amikor a villalakók egymást utánozták, illetve a klasszikus trash pillanatok közül az ordenáré bulik amíg még többen voltak bent. Legviccesebb jelenet: Eszembe jut természetesen a siratóasszonyok kálváriája, Renátó wc-s jelenete („Meg fogom nyerni ezt a játékot!”), illetve Dani és Virág egészen szürreális, erotikusnak nehezen nevezhető mégis szexuális pillanatai, mint a véletlen anál vagy a szopásba átmenő hereborotválás. 

Legnyomasztóbb jelenet

Vivi #metoo comingoutja és az arra adott reakciók nálam veri ebben a nem túl előkelő összehasonlításban a párkapcsolati erőszakos szituációkat, lehet persze csak azért mert utóbbi olyan mértéket öltött, hogy kvázi megszoktuk egy idő után.

29-08_mo.jpg

30-37.jpg

01-20_virdzsi.jpg

23-54.jpg

Casting

Közepesre értékelném, szerintem Bálint mindenképp kellett, ő elég sokszor a hátán vitte a műsort, igazán egyedi karakter rajta kívül viszont talán csak Mercike volt és az ő villalétében sem volt mindig sok köszönet. Ahogy mondtam, most szerintem sem volt nagyon erős és domináns mocsár szekció, az önjelölt falkavezér alfahím archetípusból viszont megint túl sok került be, én ide sorolom Renátót, Dígót és Danit is.

A jövő margójára

Sokszor elhangzott már ez is, érdemes lehetne átlagosan idősebb játékosokat szerepeltetni, olyanokat, akiknek jobban kifejlődött már a személyiségük. Én személy szerint kíváncsi lennék mit eredményezne – hangozzék bármennyire is paradox módon – ha az exhibicionizmust legalább kicsit háttérbe szorítanák és nem ennyire a primer ingerek kielégítésére törekednének.
Visszautalva a kapcsolati erőszak témájára: ha valami, akkor talán pont ez lehet az ami kibillenti a készítőket az oly kényelmes, reklámpénzekkel kitömött fotelekből és arra készteti őket, hogy egy lépést lépjenek hátrébb. Lehet én vagyok naiv de láttuk az utóbbi években a píszí és a kultúrbal térhódítását és érdekérvényesítő képességét. Ha itt is hatást gyakorolna, azt bizonyos szempontból üdvözölném. Persze csak abban az esetben ha ez a kreativitást pörgetné fel, nem pedig még megúszósabb akarna lenni. Hiszem, hogy így lehetne izgalmasabb VV-t csinálni, különösen mert ami a nézettséget illeti (pontos számokat ugyan nem ismerek, írjátok meg ha ti igen!), nem gondolom, hogy túl sok veszíteni valója van az RTL-nek. És talán nem vállalok nagy rizikót azzal sem, hogy a BeleValót sokkal színvonalasabban meg tudná csinálni a blogról bárki, aki legalább közepesen alázatos és
érdekli a dolog. Ez a kísérőműsor továbbra is sürgős reformra szorulna.
------
Összességében nekem már most hiányzik minden hiányossága ellenére is, nagyon szerettem mind írni, mind olvasni a bejegyzéseket, elképzelhető, hogy lesz sorozat ami alkotásra késztet majd de ahogy mondtam, elsősorban ezen formátum szerelmese vagyok. Köszi az egész évados kitartó figyelmet és a sok konstruktív visszajelzést is!

vv10x17_34.png

26-00.jpg

kepernyofelvetel_109_egyedi.png

Fálki

Kedvenc szereplő

Nagyon nagy bajban vagyok, mert bár aktív Pinista voltam szinte a felétől kezdve, az elejétől mégis Bálintnak drukkoltam, a végén pedig Robira szavaztam. Nekem nem volt kedvencem. A pasik közül nem nagyon volt olyan, aki hatalmas haverommá válhatott volna, a csajok között pedig nem volt olyan, akire azt mondtam volna, hogy aztakurvademegfálkiznám. (mondjuk a csajok sem csak arra jók, khm, szerk. Dzsudi)

Leggyűlöltebb szereplő
Itt sem egyszerű a dolog, mert alapból lehet ugye utálni a két bántalmazó majmot vagy a folyamatosan a seggükben lógó két némbert, de én mégis Amanda és Gina közül mondanám az egyiket. Gina hozta a tipikus semmirekellő, mindenen óbégató, semmit tenni nem hajlandó kisebbségit.. de mégis inkább Amandát választom most, mert belőle lehetett volna szerintem vicces, mókás, pozitív szereplő sima top5 helyezéssel, ha nem
keveri bele magát a mocsárcsapatba és abba a spirálba, ami velük járt és ragad bele. De ez az utálat még mindig semmi ahhoz képest, amit Dr. Panyik dr. Andrea iránt éreztem és érzek, szóval ez itt csak egy belépő szint :D

Legnagyobb csalódás
Hoppá, ellőttem Amandát eggyel feljebb, akkor legyen Bálint, aki 100 napig kitartott, megküzdött 3 mocsárlénnyel, jópofát vágott mindenhez, amihez biztos hogy nem volt egyszerű lásd összeláncolva a menstruáló Ginával.., aztán nemhogy a célegyenesben, hanem annak a végén, kettő lépéssel a célvonal előtt kivette magát kettesből és kapcsolt egy rükvercet.

Meglepetés
A szerkiknek volt jó ötlete is. Végre a vége felé voltak olyan ötletek bedobva, amik túlmutatnak egy 8 éves gyerek gondolkodásán.. Ha játékosról beszélünk, akkor nehéz a dolog, mert olyan nagy pozitív meglepetést nem okozott senki, mivel buták és egyszerűek voltak kb mindannyian. Legyen Robi, aki nem húzta elő szinte végig a LMBTQ kártyát, mosott, főzött, takarított és nem adott okot senkinek arra, hogy beleálljanak.

Kedvenc jelenet/pillanat
Ebből se volt sajnos sok, mert gyenge volt ez a széria. Ötletes húzás volt Mohtól, amikor a Renátó elleni párbaja után a Beste Leben jelet mutatva tért vissza vagy amikor a fiúk dobálták Vivit a sikeres párbaja után, de nagyon kell kotorásznom az emlékeim között… Amikor Mercédesz zabált és pezsgőzött, legyen az.

Legviccesebb jelenet
Ezzel viszont nincs nehéz dolgom, szerintem egyértelműen Robi, amikor a buliban táncol és a csodálatos lekvárról beszél fánkevés közben. Egy kommenttársunknak köszönhetően le is van mentve a jelenet:
https://drive.google.com/file/d/11yn₅IYqQPOTl5fyt2WlVVhsFAM-ZxDG/view

febr_-23-2021_07-41-06.gif

Legnyomasztóbb jelenet
Itt azért bőven lehetne választani, de én mégse azok közül választanék, ami mindenkinek elsore beugrik. Volt ugye az elején Virág sárba tiprása a címkékkel, Renátó bármelyik agresszorkodása kb bármelyik villalakóval szemben… Számomra mégis az volt a legsokkolóbb, amikor egyszer a már vele párkapcsolatban lévő Fruzsival veszett össze, a lány végigsírta a villa összes helyiségét, majd aztán odament Renátóhoz és bocsánatot kért tőle. Pontosabban sajnos nincs meg a jelenet, de szerintem mindenki emlékszik rá. Ja és hát természetesen az a Frunátó szexjelenet is megdöbbentő, amikor Fru a szemfedőjében fekszik mint egy döglött hal, a jóember meg dolgozik mögötte…

Casting
Menet közben mindannyian egyetértettünk abban, hogy ez egy szar casting volt. Aztán ahogy telt az idő, mintha mindenki egyre elnézőbb lett volna és elment a dolognak az éle, de én bizony továbbra is fenntartom, hogy katasztrófa volt. Túl sok volt a buta, iskolázatlan, mindenféle tudástól mentes, énközpontú, használhatatlan semmirekellő és itt nem csak a mocsárcsapatra gondolok, mert ott pl bőven volt olyan, akivel lehetett volna mit kezdeni. Tessenek már beválogatni olyanokat, akik kreatívak, proaktívak, taktikusak, akik képesek belülről mozgatni a szálakat és történik velük valami. Akik saját maguktól is csinálnak valamit, mert nem elégíti ki őket az egész napos kanapénfetrengés.

Javaslatok
- Válogassanak be engem és AdamAdam barátomat.
- Tessék fizikailag is leterhelni az ápoltakat, legyenek csak valóban kimerültek.
- A tematikus hetek tartsanak egy hétig valóban, ne pedig vasárnaptól szerdáig, aztán egy
nap pihenés, utána buli, majd jöhet a másnaposság és a nyekergés.
- Kevesebb ajándék. Kívülről se kapjanak már kéthetente üzeneteket, de a kaja, pia, cigi,
hálószoba igenis legyen olyan dolog, amiért meg kell küzdeniük.
- A párok teljes elszigetelődését valami játékkal gátolják meg, mert senkit nem érdekel az,
ahogy fekszenek napokon keresztül és nem történik velük semmi.
- Legyenek váratlan húzások és meglepetések: kiesés, szegregálás, valódi dilemmák és
nehéz pillanatok
- A nézői szavazásoknak vagy legyen valóban tétje vagy engedjék el
- Legyenek titkos küldetések
- Válogassanak be engem és AdamAdam barátomat.
- Idén is legyen VV és HV, s minden zökkenő és döccenő ellenére érezzük magunkat
legalább ennyire jól a kommentszekcióban. Broáf, ezt nem is én írtam.

Dzsudibí

Az idei évad több szempontból is más volt, mint az eddigiek. Nem sikerült időben összerántani a csapatot, és hozzáteszem, az első néhány adás után én is úgy éreztem, nincs már kedvem nekem se csinálni. Tulajdonképp az egyetlen indok, amiért nem hagytam a picsába, az drága Pávó Réka művésznő volt, szerettem volna ilyen formán támogatni a gyógyulását és könnyebbé tenni a kórházban töltött napjait. Úgyhogy ha valakinek hálával tartoztok, az ő, sokszor puszilunk drága Réka. <3

Kedvenc szereplő

Az előző évadokban nagy fájdalmam volt, hogy nem drukkoltam senkinek, senki nem volt szimpatikus, és bár trash szempontból sokkal szórakoztatóbb, amikor Renyhe rekedtes hangon azt üvölti, hogy azt a faszt szopod, amibe én beleültem – amit sajnos azóta sem sikerült a bal farpofám fölé tetováltatni– azért kötődni igazán akkor lehet a műsorhoz, ha vannak benne olyan szereplők is, akiket az ember nem feltétlenül fejelne addig izomból, amíg bírja szusszal. Ebben az évadban nekem Bálint minden tahóságával és beképzeltségével szimpi volt, üdítő volt látni egy végre nem amőba szinten vegetáló lényt is a villa falai között, és nekem egy kicsit visszahozta a régi idők VV-jeinek életérzését, amikor még nem feltétlenül az volt az egyetlen alapköve a műsornak, hogy majd ordítanak, dugnak, oszt mi meg jól leadjuk főműsoridőben. A végére sajnos elfáradt, és egyébként attól függetlenül, hogy szimpi volt végig, az ő győzelmének nem tudtam volna őszintén örülni, úgyhogy én kicsit örülök, hogy ennyire túltolta ezt a pénz témát, akár megrendezett volt, akár nem.

Vivi ezzel szemben rettenet visszataszító volt, a kisfilmje alapján egy igazi sutyerák tapló, akinek ezidáig egyetlen értelmes gondolatfoszlányt sem sikerült még kifingania magából. A dolog valahol ott fordult meg nálam, amikor puszta kézzel megoldotta a WC dugulást, és nem is az volt számomra a legszimpibb, ahogyan utat vágott magának a vinnyogó nyomoroncok tömegében a wc-ig, majd egy fogd meg a söröm mozdulattal fogta, és könyéig lenyúlt a budi mélyére, hanem ahogyan örült, amikor sikerült. Abban a mosolyban nekem benne volt minden: hogy mennyire szeretné, ha szeretnék, ha elfogadnák, ha néha megdicsérnék. Sok volt és erőltetett, amikor a kiskutáykhoz beszélt, mint ahogyan azt is erősnek tartom, hogy utólag már tudatosan felépített stratégiáról beszél, meg hogy ő már sejtette, hogy megnyerheti. Sejtetted a faszomat, és azért azt hozzáteszem, hogy kurvára kellett nem kevés szerencse is ahhoz, hogy ő eljusson idáig, és aztán megnyerje Robi ellen. Ettől függetlenül nekem ő volt a favoritom, de még akkor sem lettem volna vígasztalhatatlan, ha Robi nyer. Őszintén remélem, hogy a pénzzel tud majd okosan bánni, és a 3 napig tartó ismertség nem fogja lelkileg tönkrebaszni.

Legutálatosabb szereplő

Amanda és Renátó, nem hiszem, hogy bővebb kifejtést igényelne. Renátó esetében egyébként a villában nyújtot teljesítménye egy dolog, amiért már önmagában faszkorbács járna, de hogy utána kijön, és mellét döngetve mondja, hogy itt kérem mindenki hülye, csak én vagyok helikopter, és egy félbecseszett másodpercig nem gondolkozik el azon, hogy mit lehetett volna másképp csinálni, na számomra ez az igazán visszataszító.

Legnagyobb csalódás

Szintén Renátó. Az elején nagyon szimpi volt, amikor bejött, én biztos voltam benne,hogy ez a gyerek benne lesz a top 3-ban, és nem hiszem, hogy egyedül lettem volna.  

Ennél is nagyobb csalódás volt, ahogyan a csatorna kezelte az egész Frunátó & Virániel tengelyen kialakult balhét. Persze, tök jó, amikor a műsor végén együtt csóváljuk a fejünket, hogy hát azért ezt mégse, meg különkiadást csinálunk Mérő Verával, de az igazán edukatív az lett volna, ha a csatorna igenis beleavatkozik a kialakult helyzetbe, beküld egy szakértőt, egy pszichológust, vagy akár csak a sarki zöldségest, aki elmondja a lakóknak, hogy miért nem egészséges az a fajta hozzáállás, ahogyan a kapcsolataikat kezelik. Valahol egyébként idesorolnám Mercit és Mót is, mert fújt mindenki Mercikére, meg metoo-t kiáltottunk, de én nem tudom Mercikét egyedül hibáztatni a kialakult helyzetért, Mó bőszen magyarázta Mercikének, hogy nem lesz itt semmi kéremszépen, miközben a seggét markolászta kimerítve ezzel a mixed signals fogalmát, nem csoda, ha Mercike képtelen volt tőle elhatárolódni, és azt mondani, ennyi és netovább.

Illetve hogy mennyire nincs semmiféle küzdeni akarás ebben a generációban – tisztelet a kivételnek. Szomorú volt látni, hogy mennyire kreatívak tudnak lenni, ha arról van szó, hogyan ússzanak meg egy-egy feladatot, pedig egyébként – és a kurva életbe is már de tényleg – semmi kibaszott dolguk nincs egész nap.

Legnagyobb meglepetés

Mercike mégis mi a jó istent keresett a top 3-ban??

vv10x70_67.png

vv10x70_36.png

vv10x70_58.png

Kedvenc jelenet/pillanat

Robi monológja a lekvárhoz. Abban minden benne van, amit az életről tudni kell.

Legviccesebb jelenet

Imádtam Puskás Peti előadásában az úszást. Meg egyébként Puskás Petit úgy általában. Bármennyit szidtuk az elmúlt években, idén éreztem rajta először, hogy kellő komolytalansággal tudta venni a műsorvezetést, nem volt mesterkélt sem erőltetett.

Illetve Gina, valahányszor benyomódott rajta a megbaszom a ciroksöprűt gomb. Érik egy tetkó a jobb seggpofám fölé is.

Legnyomasztóbb jelenet

Dani-Virág összes, Renátó-Fru összes. Meg amikor Fru ország világ előtt kinyilvánította, hogy teljesen rendben van, ha Rencsi pofánbassza ha odaégeti a rakottkrumplit.

Casting

Mindig van benne rizikó, mert senki nem tudja garantálni, hogy aki az interjúk során képes eljátszani, hogy ő valóban érdekes figura, az valóban az is lesz, meg hát sok függ attól is, hogy aztán a beköltözők egymásból milyen reakciókat váltanak ki. Érdemes most visszanézni a bemutatkozó kisfilmeket, és bár idén talán kevesebb volt a drámai pálfordulás –idézzük csak fel gyúrós Józsi mindenkit megbaszok kisfilmjét, majd két nappal később már a barátnője után sírt, meg hogy hiányzik neki a kondiszoli meg a mama kakashere perkeltje – de Mó például nem sokat mutatott abból, amit a kisfilmje alapján várhattunk volna tőle. Legközelebb – ha lesz legközelebb – én azt mondom, kevesebb Ginát és Amandát szeretnék, és több Bálintot vagy Attilát.

Javaslatok a jövő margójára, amit az RTL úgyis telibe fog szarni

Hagyjuk békében elhamvadni ezt a formátumot.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.03.08. 14:52:52

@Kosztarika: abban a családban Danink olyan mint fény az éjszakában..

2021.03.08. 14:53:22

@MissRöfi: Bocs, az előzőt Neked írtam.

Kosztarika 2021.03.08. 14:54:16

@repuloezustmokus #Piniteam:
Legfeljebb egy csonkig égett, pislákoló gyertya. :)

alma_szósz 2021.03.08. 14:54:39

@MissRöfi: már ne haragudj de neked 2 gyomrod van? mert Vivi kezében két micsoda volt, tisztán emlékszem hogy mutatták hogy hova kellett volna visszatennie és az bizony vese helye volt, de nézd vissza te ha szeretnéd

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.03.08. 14:57:09

@Kosztarika: hidd el abban a családban Dani kimagaslik..én őt valasztanam

MissRöfi 2021.03.08. 14:59:13

@alma_szósz: az gyomrot szétnyitott 2 -dból volt

zellerlevél 2021.03.08. 15:00:40

Felkerült Moh-s JLB.

Nincs hozzá türelmem, másra figyeltem közben.
Az elején volt rossz érzésem, amikor a sport abbahagyásáról beszélt.
A családja szimpatikus. Most még a büszkék vagyunk rád sem zavart annyira. :)

A MM kapcsolat bennem kétféle érzést keltett: egyrészt nem értem, hogy ha nem akart semmit tőle - mert kétségtelenül nem is az ő világa -, akkor miért nem állította le, másrészt sajnáltam, hogy folyamatos zaklatásnak van kitéve.
És folyton felmerül bennem - csak megérzés-, hogy talán azért mutatott be olyan kevés lányt a szüleinek, mert lehet, hogy egyszer fiút fog... Mondjuk ha így lesz, szerintem akkor is támogatni, segíteni fogja a családja, barátai, környezete.

Mi lesz veled? - kérdezi Anikó. Média, műsorvezetés. Visszajött a rossz érzésem.

kozi001 2021.03.08. 15:02:22

@LaciHogyVoltol: Proli Úr és az önkritika? :D
Akinek 8 általánossal ekkora arca van, ott valszeg érdekes dolgok vannak fejben.
Ebben a milliőben gondolom elvolt/ellesz életében

alma_szósz 2021.03.08. 15:07:23

@MissRöfi: lol persze az erdélyi sárkányok szétnyitották

Sepsidzsi 2021.03.08. 15:08:04

@repuloezustmokus #Piniteam: szàmszerint kettőt, Merci lesz a harmadik, be fogja mutatni mert nagyon szereti, persze nem ÚGY

alma_szósz 2021.03.08. 15:08:47

@repuloezustmokus #Piniteam: jó, de az előző barátnőjével 7 évig volt együtt

MissRöfi 2021.03.08. 15:11:02

@alma_szósz: nézd vissza és meglátod,nem kell ahoz sárkány

MissRöfi 2021.03.08. 15:13:37

@MozambikiZombi: tutti röhögök mi hülyeséget összehordtok, felér egy Vv

Kosztarika 2021.03.08. 15:13:58

@MissRöfi:
Mit csámcsogsz annyit azon a gyomron (vagy vesén) ?
Kapjál be egy rágót és nyugodj le. ;)

MissRöfi 2021.03.08. 15:15:31

@Kosztarika: Ha miért ne,ha a másik hülye, de anyira a szerveket nem ismeri.Na de ez jó merce,válaszuk a hülyéket!

evacat 2021.03.08. 15:17:19

@alma_szósz: nem vagyok benne biztos, hogy ez igy is volt. Moh 22 éves.
Amiket előadott a BV-kben, hogy..... igy-meg ugy, ezzel-azzal..... igaz, hogy nagyrészt
tóditás volt, de valami alapja csak volt. Kérdezem, mikor? Nem fér bele a 22-be.

Sepsidzsi 2021.03.08. 15:18:36

@alma_szósz: èn ùgy emlèkszem majdnem 4 èvet mondott, nem hetet.

Kosztarika 2021.03.08. 15:19:03

@MissRöfi:
Már megbocsáss, de ne gyere ide hülyézni, "aHoz" még fejlődnöd kéne. Mi is azt "válaSZuk", hogy a te szinted nem a hv.
Várnak a facebookon.

MissRöfi 2021.03.08. 15:23:13

@Kosztarika: Na vajon mihez kéne fejlődni?Ti csámcsogtok napi szinten ismeretlen emberekrol

MissRöfi 2021.03.08. 15:28:20

Vélem csak az a baj,nem ekg-ekgi egy halom hülyeséget, ha ezt tenném ideális puszipajtas lennék!

kozi001 2021.03.08. 15:29:29

@evacat: sztem amit Moh mondott a BV-ben, annak a nagy része a pornhub nézős fantáziája volt.
"Wishful thinking"

MissRöfi 2021.03.08. 15:29:33

@Pietrosz Abroszbatosz: Csak leírom a véleményén ani nem ekgzni való soknak

MozambikiZombi 2021.03.08. 15:29:43

@repuloezustmokus #Piniteam: Ahammm! HAT IGY! Most mar tiszta a regi "udvartartasod" beszerzese ! ;)

MissRöfi 2021.03.08. 15:34:06

Moh....sokaig néztem, valakire hasonlít de nagyon,szőke haj kék szem,önuralom, kompromisszum,egyszer rábukkantam egy képre,Eichmann fiatalkori képe, hát, nagy a hasonloság

MozambikiZombi 2021.03.08. 15:35:23

@K_Attila: Nem lennek meglepve! Esetleg higanyemberkent azota is jarja a vilagot, kulonbozo vandorcirkuszokkal.

alma_szósz 2021.03.08. 15:37:46

@Sepsidzsi: jó amúgy lehet, még félig aludtam amikor néztem ma reggel

Ármándójózsi 2021.03.08. 15:45:29

Na, én most untam meg az egészet...

Sziasztok, majd találkozunk valahol, valamikor. Vagy nem. :)))

Kosztarika 2021.03.08. 15:47:35

@Ármándójózsi:
Ne már, hogy te mész el. Menjen az, aki nem tud beilleszkedni. ;)
Szeretsz Jóóózsi? :DD

MozambikiZombi 2021.03.08. 16:01:46

@LaciHogyVoltol: En ezt kicsit maskeppen ertelmeztem. :) Mintha a tesok azert vittek volna el magukkal a kicsi hugit, hogy "jo kezekben legyen" amig tuljut nehany VV-s elmeny feldolgozasan. Instazni, tiktokozni barhonnan tud foldrajzilag. :) Inkabb gondoskodas lehet emogott.

MissRöfi 2021.03.08. 16:09:30

@Ármándójózsi: Megyek én, no fear,néha röhögöm egyesek szerint én vagyok Dani,van itt baj ezerrel a manzárdba

MissRöfi 2021.03.08. 16:15:52

Már ez a topik felér egy való világot mikor Kosztarika ordít mint Merci Moira... Jozsiiiiiii te szeretsz?????,

hereverő heverő 2021.03.08. 16:17:37

@MissRöfi: Hát eszed neked is csak annyi van mint Daninak. Esetleg kicsit kevesebb.
Te egy ízig-vérig facebook szinvonalú kommenter vagy, aki idejött és mindenkit le akar oltani aki nem tetszik neki. Figyelj, nem kötelező itt olvasgatni az EKG-kat, le is lehet lépni. Ha meg nem érted amiket mondanak neked, akkor egyenesen ajánlott a lelépés.
Hülyékre semmi szükség. Építő társalgásra igen, arra lenne igény. Építő társalgással be tudnál lleszkedni de az neked nem megy. Leírom: mert hülye vagy hozzá, pont annyira mint a Vivi a veséhez.

MissRöfi 2021.03.08. 16:20:36

@hereverő heverő: Szóval, ha nem ekg akkor lelépés, na miert is?A danizas nem zavar....Vivi még a Robi se okosabb

hereverő heverő 2021.03.08. 16:21:34

@MissRöfi: Látod, ennyit értesz meg te gyíkagyú.

MissRöfi 2021.03.08. 16:22:55

@hereverő heverő: Miaz építő társalgás?Kérek meghatározást!

hereverő heverő 2021.03.08. 16:26:19

@MissRöfi: pl amikor két, különböző nézeteket valló ember érveket ütköztet, mérlegelik egymás állaspontját, aztán konzekvenciákat vonnak le belőle és ezen konzekvenciák mentén ismét újabb és újabb érvekkel közelítik a vitát a konszenzus felé. Illetve amikor tanítják egymást, amikor adott példákon illetve töréneteken keresztül szemléltetik a saját álláspontjukat, amit a másik fél vagy felek szintén magukévá tesznek.

Genialisszimusz 2021.03.08. 16:26:26

@MissRöfi: Itt folyamatos EKG jár a véleményvezéreknek. illetve minden poszt után fényesre kell nyalni a posztírót. Akkor is, ha szar volt a poszt.

MissRöfi 2021.03.08. 16:31:21

@hereverő heverő: en ezt próbáltam tenni erre jött egy hatalmas taposas,Daniról,Balint, Moh,csak negatívat írunk,mert Vivi az isten aki véletlenül nyert,mert a magyarok nem adtak 36 misit egy buzinak

Kosztarika 2021.03.08. 16:34:58

@hereverő heverő:
Ez már a fb szintet sem éri el. :DDD

ficekence 2021.03.08. 16:36:04

@MissRöfi: Rofike te nagyon ismerős vagy. Melyik komment társunk lennel?

MissRöfi 2021.03.08. 16:37:16

@Genialisszimusz: Hát én nem nyaltam,de jól voltak nekik ....nem mondanám nagy ekg de ha posztót írsz ne az indulatod vezessenek

hereverő heverő 2021.03.08. 16:38:43

@MissRöfi: Nem, te sosem próbáltad meg ezt tenni. Te mindenkit lehülyéztél aki szembejött az autópályán. Az nem érvelés, hogy betámadod aki nem azt írja amit látni szeretnél, pláne nem érv, hogy "mert ide csak az jöjjön aki EKG a többiekkel" - ez ráadásul ordas, szándékos hazugság.

Olvasd végig az EGÉSZ hogyvolt kommentszekciót, és akkor rá fogsz jönni, hogy ráadásul nagyon is tévedsz ezzel kapcsolatban.
Másrészről nem értem, miért fáj az neked, ha valaki leír bármi rosszat akár Daniról, akár Bálintról, akár Moháról. És miért nem fáj, ha mondjuk Viviről vagy Robiról írnak negatívot? Mert bőven volt ilyen is.

De tudod mit? ne válaszolj. Én befejeztem veled az "eszmecserét" mert lepattog mint a falra hányt borsó.

MissRöfi 2021.03.08. 16:38:50

@ficekence: en neked nem vagyok ismerős sehonnan se face se insta

hereverő heverő 2021.03.08. 16:40:02

@Kosztarika: hát nem :) De egy kis erőlködéssel az még meglehet

ficekence 2021.03.08. 16:43:12

@MissRöfi: De,de, valamelyik társunk vagy és itt szórakoztatod magad, bevallom engem is, mert tetszik ahogy mindenkivel szembe mész. Nem vagy ostoba, nagyon tisztába vagy az itt jelen lévő tűrsasággal.
Eichmann ifjúkori képét nézegeted, még asszociálsz is rá, helyesen leírod.
Szóval nekem van egy tippem. :)))

MissRöfi 2021.03.08. 16:48:20

Jóslatok:
Frau renátó baby lesz
Dani virág szétmegy
Balint showman,
Amanda pénzt keres vv után

MozambikiZombi 2021.03.08. 16:49:46

@Ármándójózsi: Mindekozben meghallgattam a Moh-s JLB-t. Nagyon szimpi az egesz hozzaallas, csalad, stb. Egyik legpozitivabb JLB volt eddig nekem.

MozambikiZombi 2021.03.08. 16:51:53

@ficekence: Akkor nem csak nekem jelzett be a trollszimat? :D

MissRöfi 2021.03.08. 16:51:54

Gina énekelni fog sok pénzért,Virágból nem lesz semmi,Gabor ügyvéd lesz,Robiból nem lesz semmi

Kosztarika 2021.03.08. 16:52:03

@MozambikiZombi:
Ugyanezt írtam délelőtt.
És hogy malacka megpukkadjon: EKG. ;)

ficekence 2021.03.08. 16:58:17

@MozambikiZombi: Nekem már előzőleg is ez volt a tippem. Annyira el akarja változtatni a stílusát, de valahogy mégis ismerős a gondolatmenete.
Én azt tudom, hogy Eichmann egy nagy ganéj volt, de Moh-ról nem ő jutott az eszembe.
Szóval ismerős. :)))
Ja és eddig még nem válaszolt nekem, lehet hogy beletrafáltam?

kozi001 2021.03.08. 16:58:52

@MozambikiZombi: Valaki szóljon Mohnak h a kutya se fog emlékezni ki verte meg Rencsulát!
A fantomkép ellen 9%-a lett volna.
Moh tulajdonképpen még rontott is az eredményen! :P

MozambikiZombi 2021.03.08. 16:58:56

@Kosztarika: EKGEKGEEKGEKEKGEKGEKGKEKGKEKGEKGKGEKGKEKGEGK. *nyalnyalnyal. :D

Fater emlekeztet exaposomra, csiptem nagyon. Tetszik az is, ahogy Moh valodi sportemberkent jatekkent fogta fel az egeszet. ("A gyoztesnek sosem kell magyaraznia a mierteket." Volt meg egyeb jo ideillo dumaja is. :D) Ugy jott le, hogy Aniko is oszinten elszorakozott az interju kozben.

MissRöfi 2021.03.08. 16:59:20

@ficekence: ti annyira egy tippen kell legyetek,más,ha vámi mast mond,kidobjatok

kozi001 2021.03.08. 16:59:24

@ficekence: Ez a hokis még még n*inak is gagyi :P

MozambikiZombi 2021.03.08. 17:01:52

@kozi001: Uuuugy vartam en is a 10% alatti eredmenyt. En akkor toltottem a le az appot! :D

Pont az tetszett, hogy vagja o is, hogy ott es akkor Rencsi ellen szavaztak es o ezt kicsit felreertette a parbaj utani orommamorban. :D

kozi001 2021.03.08. 17:04:05

@MozambikiZombi: Ekg :)

ficekence 2021.03.08. 17:04:51

@MissRöfi: Pont, hogy nem.
Én általában nem annak szurkolok akinek a többség, mégis itt vagyok már jó ideje.
A posztírókról én is mindig elismeréssel nyilatkozom, mert megérdemlik, a mi szórakoztatásunkra dolgoznak. Próbáltad már? :))
Én vagyok a példa és még egy páran, hogy senki nincs " kidobva" ha nem a többség véleményén van

kozi001 2021.03.08. 17:05:21

Azt néztem h Mohn ha smink van nem látszik a szokásos karika a szeme alatt :P

MozambikiZombi 2021.03.08. 17:05:32

@ficekence: Nekem nincsen konkret tippem, de ezt nem lehet veletlenul igy csinalni. :D Eloszor azt hittem, hogy valami hoborgo nyannyer, aki nem talalja a szemuveget, de ma kilepett abbol a szerepbol es most inkabb olyan 15 ev koruli unatkozo szuperintrovertalt sracnak gondolom, aki altalaban dancso videokra veri. :D

MissRöfi 2021.03.08. 17:06:12

Ami a játékba csúnya, öket es minket is mint nézőket, csúnyán, zsaroltak,ez a pont amit nem ismer be senki

ficekence 2021.03.08. 17:06:15

@kozi001: Azért megnézem Eichmann fiatalkori képét, kétlem hogy olyan jóképű lenne mint a hokis.

ficekence 2021.03.08. 17:07:30

@MozambikiZombi: Én egy felnőtt emberre gondolok, aki most szórakozni akar és természetesen férfi a lelkem. :))

MissRöfi 2021.03.08. 17:08:46

@ficekence: Hát én mikor irtam egy pár lényeges NEM nagyon szociális írást Vívóról meg Robiról mindenki obegatott

ficekence 2021.03.08. 17:09:50

@MissRöfi: Az egész manipulatív és persze üzlet.

Kosztarika 2021.03.08. 17:09:54

Van új poszt.
Mozambiki: "nyalnyalnyal" köszi, jól esett ;))))))

kozi001 2021.03.08. 17:10:47

A tokmány orra, savószeme és a karikás szeme tényleg hasonlít kicsit Eichmannra! :P

ficekence 2021.03.08. 17:12:36

@MissRöfi: Vivi köztudottan nekem sem volt kedvencem, de mindenki elfogadta a véleményem. A tiédet is elfogadják, de ha azzal kezded, hogy beleszarsz a ventilátorba, azt nem fogják tolerálni.

Sepsidzsi 2021.03.08. 17:48:10

Szerintem is moh JLB- je volt eddig a legjobb, annyira őszinte volt mikor a tesòja mèg utòljàra megölelte a kiesèse utàn, annyira hiànyoztàl, cukik voltak. Ancsàt èn mindig is bìrtam tetszik ahogy csinàlja eztva JLBt, azzal nem èrtettem egyet, mikor àradozott Bàlintnak hogy milyen cuki volt a vivi szerelmi vallomàsa közben, nekem az a jelenet nem volt cuki, inkàbb kìnos, ez a jajj de cuki gagy gyere ideeee ilyen moh-s hanglejtèssel, szeretnèm, hogyha a vivis JLB-nek a csattanòja az lenne, hogyva szerelmet is csak megjàtszotta, de sajnos a làjvokon az jött àt hogy tènyleg bele van zùgva.

gazo 2021.03.08. 17:58:14

Köszi minden írónak az írást, kommentelőnek a kommenteket, ha lesz legközelebb, újra itt leszek.

Tisztelet Mindenkinek!

MozambikiZombi 2021.03.08. 18:01:32

@Sepsidzsi: Igen-igen, szimpik voltak, Anikonak jol all ez a JLB-s style. Ezt Balint nyaggatast Vivivel viszint mar baromira unom. Vivi Liveot nem lattam, de en is nagyom adnam, ha kiderult, hogy azt is csak szorakoztatasbol tolta. Szamomra amugy nem volt tul hiteles az a szerelmi vallomas, olyan volt, mintha dramaszakkoron helyzetgyakorlatoztak volna Balinttal. :D

TheLynx70 2021.03.08. 18:56:22

Sziasztok! A délutánt még nem volt időm normálisan visszaolvasni, "átszaladtam" rajta, de pótolom. A felsőfokú tanulmányokról, amiről sok szó volt itt, az a véleményem, hogy nagyon kell, de csak annak, aki tényleg szeretné és képes rá. Nagyon jó szakmákat lehet tanulni, és kell is! Ahhoz is kell(ene) képzés és elhivatottság, hogy valaki igazán jó festő-mázoló, kőműves, villanyszerelő, ács, lakatos, asztalos, vízvetékszerelő megmittudomén mi legyen. És nem igaz, hogy rájuk ne lenne szükség, csak mint valaki írta, ezt is meg kell tanulni, szeretni kell a szakmát és dolgozni kell. :)

TheLynx70 2021.03.08. 19:02:52

@TheLynx70: Erről eszembe jutott egy Deák Bill Gyula nóta, elnézést... :)) Nem muszáj meghallgatni. :)
www.youtube.com/watch?v=1j-xMyONFtk

Egyfejű 2021.03.08. 19:06:03

@TheLynx70: Sziam Hiúzka! Van új poszt is ám!

TheLynx70 2021.03.08. 19:11:19

@Egyfejű: Köszönöm, Sárkánylyány! :-)

Egyfejű 2021.03.08. 19:21:56

@TheLynx70: A fentebbiekkel, szakmákkal kapcsolatban egyébként max ekg.

zellerlevél 2021.03.08. 19:35:39

@repuloezustmokus #Piniteam: valami olyasmit mondott, hogy csak három lányról beszélt a szüleinek...

zellerlevél 2021.03.08. 19:39:03

@MozambikiZombi: "Mintha a tesok azert vittek volna el magukkal a kicsi hugit, hogy "jo kezekben legyen" amig tuljut nehany VV-s elmeny feldolgozasan. "

Én is erre gondoltam. :)

Egyfejű 2021.03.08. 20:06:18

Odaát vagyunk az új posztban :)

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.08. 20:12:38

új poszt Atyaúristen! Fálki elkényeztet benneteket. Fájnak a lábaim az új szobába már nem megyek át csetelni. puszika.

Kosztarika 2021.03.08. 20:21:29

@gazo:
Szia :)
Gyere, van új JLB hv és lesz még több is :)
süti beállítások módosítása