Hank már a méregzöld pázsiton a decathlonos műanyag kerti székben elterülve napfürdőzik és hallgatja Charlie vigasztaló szép szavait, hogy hát nem is olyan vészes ez, meg amúgy is farpofákat összeszorítva sikerült becsempésznie némi könnyűdrogot, mert az jót tesz a függő szervezetének, aszongyák. Charlie felfüggeszti a bájcsevejt, mert valami szuper-mega filmcsillag csoszogott ki a balkonra, oszt hátha kell neki egy ügynök, vagy bejáratott házicsicska, mint amilyen ő maga is. Anyám borogass. Amíg Charlie lemegy kutyába és kiadja magát kályhacsőnél is melegebb homárnak a meló érdekében, addig Hank szétoltja a kis terápiás gyülekezetet. Míg a néma leventék kussolnak, addig Faith csak visszapofázik, hogy Hank meg a faszér van itt, ha igazából nem is szenved. Jogos, de asszonybeszéd pipafüst.
Marcy és Karen betépve filozofálnak férfiakról, hogy mekkora vadállatok és miegymás, mire érkezik egy telefon Karennek valami állásinterjú ügyben és bár be van állva, mint a gerely szarik bele, mert ilyen lehetőség csak egyszer van, úgyhogy fél óra és ott lesz, nem túl szalonképesen, de ott lesz. A pátoszi magasságokban zajló eszmefuttatás vonalán tovább haladva ráfedezünk Hank és Faith privát csevejére, melynek központi témája a honnan jöttél, mit csináltál. Nos, Faith a legunalmasabb groupie, de ő csak múzsának szólítja magát, nem azért mert a másik megnevezés szakmaiatlan és kimondottan kurvás, hanem mert tecciktudni férfiak írtak róla dalokat. Ne basszá föl, de most tényleg? Jó kis meló az, de hogy itt nem lesz Hank szerszáma leápolva, az is ziher, mert Faithnek túl sablonos pacáknak bizonyul így első blikkre.
Stu kopogtat Marcy háza táján, hozott kis költőpénzt, meg egy vaskos kispárnányi marihuanát. Egyből szívéjesen lesz vendégül látva a nagy ember, ki nagy bottal jár. És a ’de mekkora hülye egy állat vagy te’ kivesézése után Stu bebocsátást nyer egy kéjes nyelvfürdő erejéig Marcy rózsaszín kéjbarlangjába. Az aktus után a kéjmámortól és a fűtől totál bekómázva ébrednek a kicsi Stuart gyermeki együgyűségére, hogy nini anya, ezt skubizzad, milyen vicces rezgő bot van a kezemben.
A rehabon beszélget apa és leánya. Rebecca már a könyvén dolgozik, amibe minden létező klisé bele lesz írva, mert mi másról szólna, mint életről, halálról, szexről és das ist alles. De van vele egy gardedám is, akire egy taknyos papírzsepit nem bíznék rá, ki is derül, hogy hernyózik a délceg lovag, ami a legjobb ajánlólevél a csajod faterjának kegyeinek elnyeréséhez. Ja, nem. ezzel párhuzamosan Karen is saját józanságával küszködik, nézegeti a házat, hogy mit lehetne rajta belsőépítgetni ugye, de az első kajástálra rácápázik menten és így kevésbé lesz szakmai a jelenléte. Mindegy is, mert egy rocksztár házát kell átvariálni és a minden mindennel összefügg gyümölcsfájának legrohadtabbik termését megtalálva, aranytálcán kapjuk a gyenge utalást, az öt méterszer három méteres portrét Atticus Fetch-ről. Meg is van a találkozási gócpont a kis Moody családnak.
Robbie Mac a Deadline.com-on kürtölte világgá, hogy a langyi Charlie-nak hála igazolt át az ügynökséghez, aminek a főni nagyon örül és csak hab a tortán, hogy Charlie is legalább annyira meleg, mint ő. Üdv a kékosztriga maffiában. Lesznek itt bajok bőven. Hanket édes álmából arra ébred, hogy a krekkfüggő bányarém erőszakolja éppen, úgyhogy ezt egy jól indokolt kilépőnek véve fogja a batyuját és elhúzza a csíkot…, de még Faith szobájába be kell nézni persze, aki végre kinyögi, hogy a greatest gitáros evör mellett ébredt a minap, aki már kevésbé élte meg a reggelt. Shit happens, ahogy a francia mondja. És még a helyszínről is tipliznie kellett, nehogy a gitárvirtuóz felesége ott találja. Borúra derű anyukám, gyere tekerek egy blázt, csak nincs papír. Hank nem szívbajoskodik kitépni egy lapot az ószövetségből, úgyhogy meglesz a jókedv végül, az írástudók meg forognak a sírjukban, hogy mire használják szent jegyzeteiket.
Facebook kommentek