Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Jöttem, láttam, buktam 01x10 - Moh

2021. március 10. 19:11 - Fálki

Beste Leben!

kepernyofelvetel_1635_egyedi.png



Nézzük meg gyorsan, hogyan jött, látott és bukott Szlépka Armand aka VV10Moh!
Tegnap a kommentszekcióban kialakulóban volt valami olyasmi, hogy ha már hónapokon keresztül osztottunk a villalakókat (és egyes posztírókat, ugye) akkor most legyen az, hogy csak a pozitív dolgokra koncentrálunk. Próbálom ezen vezérfonal mentén megHVzni (nem megfálkizni, még mielőtt...) ezt a Moh gyereket, aztán meglátjuk hogy mennyire bírom.

kepernyofelvetel_1634_egyedi.png

Mi a fáma tesó? - Kezdhetné frappánsan Anikó, de Ő csak az unalmas hogyvaggyal indít, pedig mekkora ziccer…
Jól vagyok, minden rendben. Saját magam számára is meglepő volt, hogy mennyire jó a hangulatom közvetlenül a kiesésem óta.

Nem is keresed a miérteket?
Én teljes mértékben nem bánok semmit. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Néztél már vissza adásokat?
Nem igazán, csak ilyen kis
rövid videókat néztem, pl a Renátós kötekedést, meg amikor Mercikét lekoptattam egyszer.

És a kommentek?
Van pár negatív, de számomra is meglepő módon
összességében a pozitívak vannak nagy többségben.

Jó-jó, de a negatívakban miről van szó?
Nyilván Mercikéről…

Beszéljünk is erről! Ha engem kérdeznek az elején, akkor azt mondtam volna, hogy Te fogsz pincsizni Mercinek.. Aztán vajon miért, kedves Anikó?
Én vonzódtam hozzá az elején és megmondom őszintén hogy tetszett is -
wtf? Eddig nem erről volt szó, nem?-, de tudtam hogy ugyanolyan érzelmeket én nem fogok tudni táplálni iránta. Ezért folyamatosan őrlődtem bent is és még most is, hogy hogy csináljam úgy, hogy ne bántsam meg.

Úgy is mentél be a villába, hogy nem akartál párkapcsolatot?
kepernyofelvetel_1641_egyedi.png
Bazzeg Anikó, ki megy be úgy, hogy azt akar??? Komolyan...
Egyáltalán nem szerettem volna párkapcsolatot.
Volt egy hosszabb, 5 éves kapcsolatom, aminek vége lett és onnastól kezdve ide készültem, a VV10be, a médiába.

Ne őőőőőrjíts meg, Te konkurencia nevű vadállat!
kepernyofelvetel_1636_egyedi.png
De-de, ezért hagytam abba a jégkorongot és kezdtem el a Tvműsorkészítő szakot…

De jól ment a hoki?
Nagyon.

És abbahagytad emiatt? Menj inkább vissza hokizni légyszi, ne rakjál engem itt stresszbe, hogy a helyemre pályázol.
kepernyofelvetel_1638_egyedi.png
Megfertőzte az agyamat a szereplési vágy.

Mennyire ment jól a hoki? Kérdezem még egyszer és értsd már meg, hogy hova akarok kilyukadni, nem kell több műsorvezető ide.
Nagyon
jól ment, voltam csapatkapitány a válogatottban utánpótlásban, az akkori csapattársaim komoly szinten vannak már.

Moh, légyszi, legyél már akkor híres inkább a hoki által, nem kell neked idejönni.
Talán lehettem volna, de én ezen a vonalon szeretnék celebkedni.

Jólvan, hagyjuk, látom nem érted. Mi az, amit esetleg megbántál vagy ami a kiesésedhez vezetett?
A Mercit idesorolnám…

Én nem! Képzeld el, én nem!
Mert?

Mert őszinte voltál vele!
Köszönöm szépen, ez nagyon jól esik.

Sokszor nagyon erőszakos volt Merci…
Nem mondod bazzeg…
Sajnos ott hibázhattam el inkább, amikor a Danis párbaj után nagy lett az arcom és azt hittem, hogy Vivi korábbi feladási szándéka és feltámadása nem lesz szimpatikus kint.

Érdekes volt az idei évad, mert minden nagy különbségű párbajon az volt, hogy a nézők ellenszavaztak. És bizony, Te is ezért estél ki.
Igen, de én elmondhatom azt is, hogy a VV
történelem legnagyobb százalékával mentem vissza.

Jólvan, ne fényezgessed itt magad az ÉN műsoromban, mert nekem már (még) van, nézzük inkább hogy mi volt a párbajodon:
kepernyofelvetel_1642_egyedi.png
Öltözős elemezgetés: Moh pár perccel a kiesés után győztesnek érzi magát, rengeteg élménye volt és megélte azt, amit akart, amiért úgy alakította az életét, ahogy. Negyedikként kiesni szerinte jobb, mint másodikként… Ő tudja, szerintem ugyanúgy nem kap egyik se pénzt.
Családegyesülés:
ölelés, hiányzás, büszkeség, öröm. Moh szerint ilyenkor derül ki, hogy az, ami a mindennapokban annyira természetes, mint pl egy ölelés, az mennyire tud hiányozni és milyen fontos ez… Kellene ide valami Coelho idézet…
Ott ment el a hajó Armi, amikor a Vivi ellen előre
nagyképűsködtél.. Addig rendben volt minden, de ott elvágtad magad. De önazonos voltál, tényleg nem volt semmi para. Moh szerint is ez az igazság, mit mondhatott volna, ha ezt érezte? Mondjuk taktikázhattál volna, ugye.
Apuka szerint nem volt benn elég karakán a fia, túl sokszor csicskult be, pedig kint beleáll a dolgokba, benn meg páfránnyá változott.

kepernyofelvetel_1644_egyedi.png

kepernyofelvetel_1645_egyedi.png

kepernyofelvetel_1647_egyedi.png



Moh még egy betételtávolítást is bemutat,
miközben mindenki egyetért abban, hogy Mercike aranyos, cuki, viszont most megint micsoda hisztit levágott miután kiesett Moh.

Stúdió.
Milyen volt találkozni a családdal?
Hihetetlenül jó volt és nem gondoltam volna, hogy nekem ennyire fognak hiányozni.

Kedvelik Mercit.
Persze, hisz látták, hogy gondoskodik rólam és kedves, cuki, aranyos lány. De tudták, hogy
közöttünk nem lesz semmi több, de ettől függetlenül haza fogom vinni és be fogom mutatni.

Miaffff, de hogyhogy? Mint a barátodat?
Mint egy olyan személy, akit nagyon szeretek.

Hazatérés:
A kocsiban Mercikére emlékezés és telefonnyomkodás. Sokan elmondják és Moh is úgy érezte és azt is látta a családján a párbajon, hogy hiába szavaztak rá sokan, ez most nem az Ő párbaja.
Megdöbbentő volt a kiesése Vivi ellen, főleg a különbség, egykét lightos beszólogatás és az örök igazság: Nem szerethet mindenki.
„Az építő jellegű kommenteket megfogadom, legyen az akár negatív, akar pozitív, a
fröcsögést pedig elengedem.” Nem vagy Te hulyegyerek, na.

Megérkezik Armo és anyu, apu, tesó, mami mindenki ott van, mindenki boldog, rendezett családnak tűnik ez.
Anyáék a szexjeleneteket nem nézték, de azon kívül minden rendben volt. Az egyik mamának Merci volt a kedvence, úgyhogy „kisunokám, jó lenne beleszeretni de nagyongyorsan”.
Apa szerint Moh 80 napig kitartott, ami nagyon szép és nehéz
teljesítmény, Moh szerint pedig olyan popsi van a lány alatt, hogy élete kihívása volt az a 80 nap :D
Anyuka szerint a Merci-Virág párbajon jobb lett volna, ha Merci esik ki, mert akkor meg tudta volna mutatni Moh, hogy milyen is Ő
egyedül. De akkor ki mosott volna rá, anya?
Amíg nem dugtad meg Mercikét, addig egy hős voltál a nézők szemébe, hogy bírod a terrort, ott viszont átfordult a dolog, mert értelmét vesztették a szavaid.
Az udvaron egy -nem koronavírus időszakban lejátszott- első osztályú magyar labdarúgó mérkőzésnyi néző gyűlt
össze, vannak vagy 30an, akik Mohnak szurkoltak.
Ott van a baráti kör, mindenki aki Mohnak fontos volt, nagyon sokat kapott tőlük, hihetetlen hogy mennyire szeretik és Ő is szereti őket. Természetesen az MI GANG is ottvolt.

kepernyofelvetel_1651_egyedi.png

kepernyofelvetel_1652_egyedi.png

kepernyofelvetel_1655_egyedi.png



Mi ez az MI Gang?
Madách Imre Gimnázium.. de nem a pesti, hanem a váci. Éééééérted, M mint Madách, I mint Imre és Gang mint Gimnázium. Azért ez így ötletes és vicces :D

A barátaid mit szóltak a VV-s szereplésedhez?
Tetszett nekik és furcsa lesz, hogy nincs este
összefoglaló, mit fognak csinalni este 10től? Kedves kommentelő pajtásaim, ugye ismerős a helyzet? :D
Amúgy is kemény volt a Dani elleni párbaj, mert Ők ugye lilák (=ujpestiek,) mi meg zöldek vagyunk (=fradi), szóval volt ennek az egésznek egy olyan éle is, amiről nem tudott mindenki.

Mercihez mit szólnak?
Hmmmmmmmmmmmmmm.. Az egyik barátom ugye
összejött Mercike egyik barátnőjével, amit sokan kérdeztek, hogy mi honnan tudunk? Még a Vv előtt Ők matcheltek Tinderen és a mi beköltözésünkkor találkoztak előszór.
Merci párbaján pedig már mint pár voltak itt.

A kérdésre mondjuk pont nem sikerült válaszolni, Anikópedig ezt ennyibe is hagyja, ebből is látszik, hogy mennyire nem csinálja jól.

Megvolt a családi kupaktanács is, ahogy láttuk mama nagyon szereti Mercit.
Persze, nekik az a legfontosabb, hogy az
unokájukról gondoskodjon valaki.. Nézte sajnos a BV-t is, de becsukta a szemét, amikor malackodtunk.

Mi lesz veled, Moh?
Egyértelműen a médiában szeretnék elhelyezked..

Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, de azon beül mit szeretnél csinálni? Gondolom a műsorvezetés maga nem érdekel, mert ez nagyon nehéz feladat ám!
Egyértelműen műsorvezető szeretnék lenni.

Hóóóóó, hogy egyértelműen? Bocsáss meg!
Igen, én direkt odafigyelek arra, hogy hogyan beszélek, hogyha esetleg kapok lehetőséget, akkor ezzel ne legyen gond.

Milyen műsort csinálnál?
Veled vagy a Puskással elvezetném a VV11-et vagy valami olyat, ami nem kötött.

bagoly_kicsi.jpg


665 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krétagarbó 2021.03.15. 15:51:10

@Egyfejű: Itt szép az idő, meg is pucoltam az ablakokat. Remélem holnap még nem esik rá sem eső, sem hó:)

Egyfejű 2021.03.15. 15:53:08

@Krétagarbó: Pedig az úgy szokott lenni :)

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 16:04:32

@VV11Vikcsii: szoli nem egészséges .

@Egyfejű: szia Süsüm!

@Krétagarbó: nálunk semmi eső nem volt nem is mond , pont úgy van mint tavaly akkor sem esett semmi

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 16:08:18

film cafe mekkora film mekkora színészek...atyaúristen.

Krétagarbó 2021.03.15. 16:14:41

@Egyfejű: akkor ma még kiélvezzük:)

Már akartam kérdezni, hogy a barlangod Partiumban van, vagy Erdélyben?

Egyfejű 2021.03.15. 16:58:12

@Krétagarbó: Egy erdélyi sárkányé csakis Erdélyben :)

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 17:02:53

@Egyfejű: süsü Erdélyben jelenleg mi a stájsz?helyzetjelentést kérek.

Fálki 2021.03.15. 17:03:24

@úgymond olvasó mmkk: Én má mostmá nem hiszek neked inkább.

pagh, maQongpu'DI'

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 17:05:11

@úgymond olvasó mmkk: azt a sorozatot végképp nem néztem , de gyanús , hogy 2 méteresre nőnek a klingon hölgyek.

Egyfejű 2021.03.15. 17:06:49

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): Jelentem, Mester, az eső elállt, hideg van, amilyen a mi formánk, holnapra havazni fog.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 17:23:56

@Egyfejű: Köszönöm a helyzetjelentést!

itt sütött a nap , de nagyon erős hideg északnyugati szél fújt.
Nekünk nagyon kellene az eső.
Tyúkjaim macskáim kezelhetetlenek el lettek kényeztetve, szőlő megmetszve , gyümölcsfákat rábízom Istenre.

Krétagarbó 2021.03.15. 17:30:56

@Egyfejű: Jól van, csak sokan a határmenti részre is azt mondják:)
Férjem származik onnan, a család egy része még Gyimesben él, az valami meseszép hely.

Fálki 2021.03.15. 17:31:18

@úgymond olvasó mmkk: Akkó' rakd rám a jelet, aztan majd kinnhagylak a gecibe'

Krétagarbó 2021.03.15. 17:35:32

@Fálki: úgymond is megy a VV11 -be? Anyám, mi lesz ott...:)
Nem is tudom, kinek szurkoljak majd.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 17:46:05

@Fálki: nem adom meg ezt az elvezetet.

@Krétagarbó: en soha :DDD

MozambikiZombi 2021.03.15. 17:46:54

@Krétagarbó:@TheLynx70: @nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): @Egyfejű: Kellene keszitenunk egy olyan poll-t, amiben osszeszednenk, hogy a HV-sok merre helyezkednek el a terkepen. Abbol, illetve az itteni idojaras-kommentekbol pedig hideg,- melegfrontokat, valamint esofelhoket es egyeb legkori jelensegeket forecastolnank a jovoben, amit egy halom dellaert eladnank a Meteorologiai Intezetnek. :D

Egyfejű 2021.03.15. 17:51:11

@Krétagarbó: Hát, az valóban az, nekem is szívem csücske, a hely, a zenéjük, táncuk, minden. Mondjuk, csakis az én szűkebb kis pátriám után, ami, megsúgom, nincs is messze Gyimestől.:) Ismeretlenül is idvezlem a zuradat :)
@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): A macskák elkényeztetését értem (és helyeslem is :), csókoltatom őket), na de a tyúkok? :O Szőlő, gyümölcsfa szép küldetés - majd szóljál, ha szüretelni kell :)

ficekence 2021.03.15. 18:26:32

Jó estet! Már nem lesz bukásos hogy volt?

ficekence 2021.03.15. 18:32:34

@Fálki: Aaa, itt vagy mester? Ki tudja, ha nem te?

Fálki 2021.03.15. 18:35:54

@ficekence: Én tudom, Te is tudod, mindenki tudja. :)

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 18:36:14

@ficekence: szerintem azt várja, hogy őzikeszemekkel kérd szépen :))

ficekence 2021.03.15. 18:37:38

@Fálki: én nem tudom. Most nem voltam pár napig, daralom a Totál szivast. Te már biztos láttad.

Fálki 2021.03.15. 18:38:46

@ficekence: jaja, nekem nem a kedvencem.

Túl lassú a történetvezetes :) A karaktereket külön külön imádom, de az egész egyben nekem nem áll össze.

ficekence 2021.03.15. 18:39:07

@úgymond olvasó mmkk: ja, gondoltam, már utalt rá, hogy dicsérgessem.

ficekence 2021.03.15. 18:41:15

@Fálki: Nem mondod!? Én nagyon bírom, tetszik.

Fálki 2021.03.15. 18:42:47

@ficekence: Tetszett, persze, mert kurvajo, izgalmas, zseniális, formabontó, de nekem nincs a Top5ben.

Abból még sose volt baj, ha hájjal kenegettétek a posztírót :)

ficekence 2021.03.15. 18:48:10

@Fálki: nekem sincs az első 10 be, de most nagyon jól jött a hosszú hétvégére.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 18:51:23

@Fálki: ha barátok közt hogyvoltot írnál, fullon lenne a postaládád könyörgő emailekkel

Fálki 2021.03.15. 18:55:14

@úgymond olvasó mmkk: Az baszna be! :)

BK HV, meg a digitálisírás tudatlan nyugdíjasok emailjei...

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 18:58:27

@Krétagarbó: nyárig még megy, azt olvastam a mélybulvárban

@Fálki: imádnád a kis rajongóidat :)

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 19:00:02

@ficekence: szija Ficek !

@úgymond olvasó mmkk: jaja BK nagyon jó ,amikor a barta bedobta a berényi mikit a fagyasztóba ,pedig a miki is kemény arc , de az a barta zsolt nah vele nem akasztanám össze a bajszom.

Krétagarbó 2021.03.15. 19:00:17

@Fálki: ezt most digitális sírás tudatlanoknak olvastam először.

Krétagarbó 2021.03.15. 19:03:14

@úgymond olvasó mmkk: durva, de akkor is már ment, amikor fele ennyi idősen államvizsgára tanultam. Az volt a nap fénypontja, hogy megnéztem az adott részt két tétel között.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 19:03:17

@Krétagarbó: fálki gyakran kódolva dekódol vagy zöngétlenül alliterál.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 19:05:45

tejfölös vargányás krumplileves ,utolsó adag szárított vargányából.

Krétagarbó 2021.03.15. 19:07:05

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): anno azért nem volt ennyire horror, fagyasztóba Berényi meg ilyenek. Ha jól emlékszem, inkább akkor az ment, hogy állandóan cserélődtek a szerelmes párok, valami sorminta szerint minden csajon végigment az összes pasi. Aztán közben bejött egy egy homo “szál” is.

Fálki 2021.03.15. 19:07:43

Azt láttátok az Instan, hogy Vivi platinaszőke lett?

Nem tudom mit jelent ez a szó, a Blikk írta. Szerintem szőke.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 19:34:33

@Krétagarbó: ez nem igaz, mert vili bácsinak nem volt meg mindenki :)) múltkor volt talán a telexen egy cikk, hogy ki kivel kavart

2021.03.15. 19:36:55

@Krétagarbó: ♥ S Z E R E L E M ♥

Krétagarbó 2021.03.15. 19:40:02

@Fálki: megnéztem, szerintem ez nem platina, csak szőke. Mondjuk nem ismertem volna fel, a smink az ért dob rajta rendesen. Így belegondolva, elég zsákbamacska ez nektek, férfiaknak. Gyakorlatilag a felismerhetetlenségig el lehet maszkírozni valakit.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 19:41:38

@Krétagarbó: nem erre szokták mondani a férfiak, hogy uszodába kell vinni első randira a nőt?

Fálki 2021.03.15. 19:41:50

@Krétagarbó: Biztosan igazad van, ahogy mondtam is, én az a fajta ferfi vagyok, aki nem tud ezek kozott kulonbseget tenni :D

Raadasul nekem ugy is nez ki, mintha 2 hónapja le lenne nőve, de lehet hogy direkt ilyen.. Teljesen vakon vagyok :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 19:44:58

@Fálki: megnézném azt a reakciót, amikor közlöd a teljesen kikerázott nővel, hogy akkor most almaszedés lesz a program :D

Fálki 2021.03.15. 19:46:28

@úgymond olvasó mmkk: Eddig egyszer probaltam, nem jott be. De nem adom fel.

Krétagarbó 2021.03.15. 19:49:25

@Fálki: csak a szokásos. Nekem fura is lenne az a férfi, aki látja az árnyalatokat is:)

Krétagarbó 2021.03.15. 19:55:48

@úgymond olvasó mmkk: nem tudom, engem sem uszodába, sem almaszedésre sem hívott senki randizni. Mondjuk a legutóbbi első randim is olyan régen volt, hogy talán igaz sem volt :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 19:56:20

@Fálki: lehet valami más gyümölccsel kellene próbálkoznod, az alma olyan.. meh..

Fálki 2021.03.15. 19:57:02

@úgymond olvasó mmkk: jaaaaaaaaaa, hogy az almán mulott?

Akkor eljossz barackot szedni?

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 19:57:20

@Krétagarbó: utánaszámoltam az enyémnek.. nem kellett volna :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 20:01:07

@Fálki: na de milyen barack? őszi, sárga, lapos?

Fálki 2021.03.15. 20:03:10

@úgymond olvasó mmkk: Sose gondoltam volna hogy ez mukodhet. Gondolom valami olyat kellene, amibol lehet lekvar.. vagy palinka.

2021.03.15. 20:10:10

@Krétagarbó: Ez a kedvenc szerelmes dalom + Belga: Szerelmes vagyok. Azonban nincs olyan művészeti alkotás, ami leírhatná az érzéseimet.

2021.03.15. 20:12:27

@úgymond olvasó mmkk: @Fálki: Nem a külső, hanem a belső számít

Krétagarbó 2021.03.15. 20:18:09

@repuloezustmokus #Piniteam: majd a következőnél úgy alakítom:D

Fálki 2021.03.15. 20:22:07

@úgymond olvasó mmkk: 3 éve voltam Montenegroban mandarinszureten, oda visszamennek szivesen.

Eljonnel?

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 20:26:42

@Fálki: térjünk erre vissza 2030-ban, mikor újra nyitva lesznek a határok (szeretem a mandarint, nagyon)

kipcsak harcos 2021.03.15. 20:37:42

@Fálki: ritka béna próbálkozás sorozat volt ez :D

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 20:40:10

@kipcsak harcos: nem tehet róla, hogy neked elég csak a profilképed, és minden nőnemű lény 16-90 év között ájultan omlik össze.. de nem a karjaidba :DDDDDD

kipcsak harcos 2021.03.15. 20:43:11

@úgymond olvasó mmkk: igazad van, hát ne is a karjaimba :D
És 24-50 év inkább :D

kipcsak harcos 2021.03.15. 20:50:08

@úgymond olvasó mmkk: nem is szorulok rá gyümölcsös sétákra :D

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.03.15. 20:53:06

@úgymond olvasó mmkk: az én testem is felhevul, mikor ezek a szemek rámemelkednek

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 20:54:47

@kipcsak harcos: igaz, a pacal sokkal több törődést igényel

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 21:07:02

barack a FACE off ban volt , Nicolas cage mondja a beépített ügynök csajnak hogy "hamvas barack" . Aztán azt várnánk rámozdul de helyette lelövi és kidobja a gépből. Igazi valentin napi film.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.03.15. 21:18:11

jo8 Munyikák! talán holnapra fálki összedob valamiről egy HVt. MegyeK beülök kedvenc sorozatom elé , romantikus is.True Detective.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 21:20:42

@nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): nicolas cage elől én is kiugranék a repülőből

Fu Szekh Li 2021.03.15. 21:31:31

Na, itt van még élet? @nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester): én három napja mozizok, 2017-18-as filmeket. Mondjuk most Steve Buscemi Hruscsovként kicsit durva volt.

kipcsak harcos 2021.03.15. 21:53:33

@úgymond olvasó mmkk: van egyáltalán valaki, aki felérhet hozzád? :D :P

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 22:10:18

@kipcsak harcos: bárki.. kivéve talán rezsisziszit. hozzá max az atyaúristen érhet fel. meg v. iktor :D

kipcsak harcos 2021.03.15. 22:21:24

@úgymond olvasó mmkk: őszinte leszek, ezt nem nagyon értettem :(

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 22:22:35

@kipcsak harcos: barki felerhet hozzam. legrosszabb esetben samlira vagy stokedlire all :)

Fálki 2021.03.15. 22:29:55

@úgymond olvasó mmkk: stokedli???

Nálunk vannak sváb felmenők, de felénk csak sámli van és hokedli. Esetleg a sámli masnéven a stoki.
De stokedli????

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 22:33:38

@Fálki: hokedlit csak pécsen meg pesten hallottam :) nade: cellux vagy tixó?

Krétagarbó 2021.03.15. 22:36:15

@úgymond olvasó mmkk: Zalában hol hokedli, hol stokedli.

Fálki 2021.03.15. 22:36:40

@úgymond olvasó mmkk: Stimmel a Pécs ;)

két generácioig vissza tixo, nekunk mar cellux.

úgymond olvasó mmkk 2021.03.15. 22:38:39

@Krétagarbó: zalaban se hallottam a hokedlit meg

@Fálki: meghogy cellux! osszetorik a nyelvem, mire kimondom

Krétagarbó 2021.03.15. 22:43:03

@úgymond olvasó mmkk: anyukám használja, az tuti. Rövidítve is, hol hokinak, hol stokinak hívja a konyhában a széket.

Krétagarbó 2021.03.15. 22:53:06

@Peni a Valdes: igen, nálunk a támla nélküli széket hívják így.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.03.15. 22:57:03

@Krétagarbó: tudom, igen a támlanélkuli szék a hokedli, azon ultem évekig..
süti beállítások módosítása