Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Retróhogyvolt: Éden hotel - 1x44

2013. április 18. 14:00 - sixx

Két éve került adásba az Éden hotel, az újkori magyar tévézés egyik legjobb realityje, aminek sem a menetébe, sem a kimenetelébe nem szóltak bele a nézői sms-ek, a játékosok egymás között döntötték el, kivel tolnak ki az adott pillanatban és hagyják pár nélkül, azaz zavarják haza a kolumbiai édenkertből. A Viasat elkezdte ismételni az első évadot, mi meg előkaptuk a klasszikus hogyvoltokat, tessék kommentelni az adás alatt és után, ingyen van. 

Nos, meghalt a cselszövő, nem dúl a rút viszály, hotelünk élni fog, mert Kristóf nagy király - vagy valami hasonló az, ami reggel a hotel lakói fejiben kavaroghat, hiszen Pókmajomban elszakadt a madzag, és kipofozta magát a tutiból. A T69-es ugyanabban a pózban, a korlátnál vezeti fel az eseményeket, mit tegnap, csak már nem kapaszkodik a fába tíz körömmel, ruhája törtfehér, szűzies, haja oroszlános, lenőtt. Ma van az utolsó párválasztás, helló.

Jacko ébreszti a lakosságot, a mödanszié mellett táncolnak felszabadultan, sajnos még énekelnek is hozzá, legalábbis Prosztó baritonja mintha felsejlene a pop egykori királyának vinnyogása mögül, mékjúvanaszkrím. Pincsi a pultnál üldögél, a legutolsó parancsa vélhetően az "ül" volt, és azóta ugye nincs új input, elment a gazdi escortnak a kolumb gerillákhoz, csak éhen ne vesszen szegény ember. Niki és Alíz is életvidámságról és megkönnyebbülésről számol be, rendes a bélmozgás is, Pókmajom nélkül még az eső is szebben esik. Jacko tovább dúl a CD-lejátszóban, Szent Dani egy olszlopnál végez kígyózó mozgást, nagyon kellett a vidám reggel, mondja Kristóf. Bezzeg Pincsi, vele kibaszott a sors.

Reggeliznek, továbbra is két asztalnál, ha agyonvernek sem értem ezt, biztos valami kolumb népszokás, hogy a nők és a férfiak nem reggeliznek közösen. TökösBula is le van nyugodva, faszom kivan már a nyugalommal, lassan hatodik perce tart az idilli állapot, Kristóf úgy vette észre, hogy Pókmajom távozása nyugalmat hozott a hotelre. A nők kínjukban Kristófot hesszelik, micsoda teste van, mondja Niki, TökösBula bevállalná egy kanyarra, de akár egy édeshármasba is belemenne. Jól csókol, mondja Niki.

Kristóf virtuális faszának a szopása tovább folytatódik a szponzorbögrés kávézás alatt is, Kriiiistóóóóóf, hogy vaaaagy iiiilyeeeen baaaarnaaaa, eeeez neeeem igazsáááág, mindja az asszonykórus, úgy, bazmeg, hogy a napon volt, nem zsinórtangában okádta tele a budikat, csak mondom. Lehúzatják vele a fürdőgatyát, TökösBula meg benyögi, hogy a világos fasz az nagyobbnak látszik. Kristóf farkát Stanley-nek hívják, simán leéltem volna ezt a hátralevő 30-40 évet az információ nélkül, de most már tényleg mindegy, a nők viszont vihognak és kacér pillantásokat vetnek Stanley irányába. Levél jön, lesz majd nemulass menten. Nem lesz, felszólításra kell gyónni, ráadásul nem is fülkében, szabályosan, hanem mindenki előtt: ki, mit bánt meg itten. Komolyan kell venni a játékot, helló.

Prosztó kezdi, eleinte volt pár dolog, amit az elmebeteg küldetésem alatt tettem, na, azért bocsánatot kérek. A kamerába meg azt mondja, bánja a kánya, ennyit az őszinteségről. TökösBula azt mondja, neki egyedi stílusa van, (paraszt), és ezzel meg tud ám bántani sok embert, például Alízt. Most meg szeretne bocsánatot kérni, de csak félig-meddig, mert részben azért igaza volt. Így is lehet Canossát járni, csak nem annyira effektív. Pincsi mindenkitől bocsánatot kér, sunyi, bunkó, kémkedő zombi voltam, amikor Pókmajom kesztyűbábnak használt, becsicskultam és a hatása alá kerültem érdekből. Alíz azt bánta meg, hogy nem volt elég határozott eddig. De majd most!

Kristóffal előfordult, hogy mások háta mögött ugatott, de ezt megbánta, és most elnézést kér, ó de szép is ez. A kamerába persze azt mondja, leszarja az egészet. Szent Dániel Nikitől kér mélyebb szinten bocsánatot, mert külső dolgokkal bántotta (műcsöcs, zsírleszívás, milyen értékekről beszélsz te, NEM FELEJTÜNK, PÁPA!). Nem esett nehezére a bocsánatkérés, aszongya. Niki Alíztól, Kristóftól és Szent Dánieltől kér bocsánatot, én is Pókmajom hatása alatt voltam, ez azért kicsit hogyismondjam, gusztustalan mosakodás, a hotelből kiebrudalt főellenségre kenni a saját gerinctelenségünket, mármint. Na, ezzel is végeztünk, mindenki ül. Van egy olyan érzésem, ez így fog menni a végéig, az meg kurva unalmas lesz.

Beesteledik, Niki kezd a szerkesztők fejével gondolkodni, tegyük fel, nem állhatunk a saját párunk mögé! Tegyük, mondja Prosztó, aki Niki kedves invitálására (gyerecsakide!) csatlakozik a nőegylethez. Na ha ez van, akkor Prosztó-Niki, Szent Dani-Alíz, Kristóf-TökösBula lesz a menet, Pincsi meg mehet az anyjába, Oké? Oké. Kristóffal is megosztják a tervet, Pincsi kiejtése tutinak látszik. Kristófnak több esze van, mint a nőegyletnek és Szent Daninak közösen (mert ő is előkerül), mi van, ha Prosztó marad utoljára, és nem állhat be TökösBula mögé? Pincsit odaküldjük, én megyek Nikihez, te, pápa Alízhoz, Prosztó meg hullik. Hű, ez tényleg jó terv, ébred rá Szent Dani, ezt kéne megcsinálni. Ezt a tervet nem kötik a nők orrára.

Isaura csillogós levelet hoz, vágjátok magatokat puccba, párválasztás jön, az utolsó. Egy fiú esik, akik maradnak, döntősök. A végjátékról sem a lakók, sem mi nem tudunk semmit, lehet a kolumb gerillák vadásszák le őket csúzlival, esetleg műveltségi vetélkedőt rendeznek (értsd: zsákbafutás). Alíz annyira megörül a dolognak, hogy csöcst villant, mást nem izgat fel a kiválasztás annyira, hogy levetkőzzön, Prosztó külvárosi maffiózónak öltözik, ing kigombol, szőr kilóg, csak Szűz Mária aranyba öntött mosolya hiányzik negyvencentis átmérőben, török aranyból.

A T69-es hányásszínű ruhája felett nagyon furcsa színű hajzuhatagot (felül barna, alul fekete, vaddöfakk?) a lábán stílszerű, króm topánkát visel, legalább nem öltöztették, mittudomén, cowboynak, értékeljük, tényleg, de a nyakába aggatott, gemkapcsokból buherált nyakláncra logikus magyarázat nincs. A felkonf Pókmajomról szól és egy hulló fasziról, izgalomra én nem számítok. Jönnek befelé, és hoppá, valami nem stimmol, a faszik ülnek le négyen, a nők állnak hárman, így aztán Kristófék terve dugába dőlt, a következő félórának meg semmi értelme, mert egy nő sem fog Pincsi mögé állni, nem is értem a szerkesztőket. Bár valami csavart belevihetnek, az igaz.

Pinokkina próbál valami kis izgalmat csempészni a dologba, de nem megy. Kristóf, megérdemelted a pofont tegnap? Nem, de jól jött, mert Pókmajom így legalább elhúzott a gecibe. Niki, bele voltál nőve Pókmajom seggibe, nem fázik a fejed most, hogy elment? Nem, jól vagyok, mindenki felszabadult. Nikire új szponzorgöncöt adtak, fekete selyemruha, rózsaszín és sárga virágokkal, menten kiég a szemem. Prosztó, te Kristófot hibáztattad Pókmajom távozása miatt. Prosztó kivágja magát valahogy, de a kamerába azt mondja, hiányzik neki a csudapina. Szent Dani, sikerült feldolgozni a király önfeláldozását? Nem. TökosBula, most, hogy a csudapina már nem kísérti Prosztót, megdug végre? Hát, remélem. Prosztó nem érti, ő nem akar semmit TökösBulától. Pincsi, mondja unott arccal a T69-es, te most nem szarban vagy? De, abban.

Na, ugorgyunk a választásra, ami nem tartogat semmiféle izgalmakat, TökösBula - Prosztó, Niki - Szent Dani, Alíz - Krtistóf, Pincsi meg megy a levesbe. Szevasz, nem is fogunk emlékezni rád, bár elég keserű búcsúbeszédet adsz elő. A ceremónia után Niki nem iszik (!!!), a zsinórtanga kispados egy ideig. Szent Dani felhívja a figyelmét arra, hogy innentől embernek ember lesz farkasa, tessék vigyázni. Kristóf és Szent Dani vodkázik egy sort, Kristóf alkoholizmust vizionál magának a jövőben. A zenedoboztól Eddát kérnek és kapnak, és énekelnek bazmeg, Juan egy perc alatt lelép, és beáll forradalmárnak, ennél még a máglyahalál is jobb. Kristóf szerint karaokera itták magukat, még Juant is visszarángatják az ajtóból, és a szöveget magyarázzák neki, érezd a kínt te is. Én érzem, Kristóf, hidd el. Még négy adás, feleim, Horváth Éva izgalmakat ígér, higgyünk neki.

Címkék: éden hotel
351 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xszergox 2011.05.20. 05:16:08

hát ez iszonyat unalom volt. pókmajommal az összes izgalom elveszett. benn maradt 6 műember. max prosztóban látok valamit, akkor legalább nem kapna a nyomibigrád (értsd: dani niki ádám kristóf) a pénzből. grat a szerkesztőknek, megöltek egy eddig jó műsort.

lipidus_essensis 2011.05.20. 05:44:58

Csatlakozom. Így nagyon unalmas már, és tényleg remélem, hogy nem a Lassúbeszédű kapja meg a lét..

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 06:42:30

@xszergox: tegnap pontosan ezt írtam én is, hogy a viszonylag jó hetet, sikerült ilyen szinten lelaposítani, amihez innen is gratulációm! Annyira, de annyira meglepődtem az eredményen, hogy Attila ment haza, hogy azóta sem bírom felfogni, hogy ez, hogyan történhetett meg!!!

Gratulálok!

Nyílegyenes! Még tegnap reeltem neked:)

szekőcei 2011.05.20. 06:54:34

én mondjuk paráztam mikor Pinokkina kihívta Pincsit, s kérdezgette - na AZ WTF faktor lett volna ha kap valami feladatot, hogy maradhat, ha...

de csak az idegeket tépték.

Pipedli 2011.05.20. 07:09:42

@ladyandhenk: Gondolj bele, miért maradt volna ez a Pincsi fickó bent, még egy pattanást sem vakart el a seggén, Prosztóval szemben elég nagy igazságtalanság lett volna, ha kiejtik.

yilane 2011.05.20. 07:18:52

Tényleg nem volt túl izgalmas ez a kiválasztás, dehát Pincsinek mennie kellett.

Rossz csere lett volna a műsor szempontjából, ha ő marad és pl. Robi megy.

Talán ebből is látszik, hogy a PM-es pofon és Pók azonnali távozása nem volt a szerkesztők részéről 100%-ra betervezve szerdára. Ha akkor Pók nem megy el, a tegnapi kiválasztás vélhetően sokkal izgalmasabb lett volna, mindenféle csavarral.

Explorer 2011.05.20. 07:26:17

Naggyon unalmas volt! Borzalom!
Abból is kezd elegem lenni, hogy az adás egy harmadában ismételnek, másik egyharmadában előzetest játszanak, így csak egy harmad jut a valós eseményekre.
Hadd tegyem hozzá, a tegnapi adást nem is lehetett volna máshogy kitölteni.

beacska 2011.05.20. 07:27:57

én azon gondolkodtam, ez a rész szándékosan lett ilyen lapos: ezzel is jelezve a nyugalmat, ami beköszöntött a hotelbe....

Attila nyomorúságos volt, még egy Velvet cikket sem kapott. vagy igen?

haruka 2011.05.20. 07:29:40

rohadt unalmas rész volt. vártam, hogy amikor HÉ kihívta Pincsit, akkor lesz valami orbitális csavar, mittudomén, választhat magának párt, mert csak, és akkor valakit kiejthet, bár ez nem lett volna túl fair, mert tényleg egy fűszálat nem tett keresztbe a srác, de legalább újabb kavarás lett volna.
várom, hogy és mint lesz a végjáték, mi alapján dől el, ki a nyertes.

Pipedli 2011.05.20. 07:35:19

@beacska: Azért az nem akármi volt , amikor Pincsi a taktikájáról értesített minket :)

Pipedli 2011.05.20. 07:37:27

Lassú barátom is hozta formáját karaoké közben, rendes fáziskésésben volt végig az Eddához képest.

beacska 2011.05.20. 07:39:01

@Pipedli: melyikre gondolsz? a Szandra-rabszolgára, vagy az utána következőre? ;D

beacska 2011.05.20. 07:39:48

@Pipedli: mi nem azt hallottuk ám, amit ők! Nekünk külön rakták be, jobb minőségben.

beacska 2011.05.20. 07:40:33

@haruka: megnéztem az árlapot, teljesen kommersznek tűnik (mondjuk, tea és kávé mintha nem lett volna rajta)

haruka 2011.05.20. 07:42:28

@beacska: kommersz? ezt hogy érted?

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 07:43:03

Mi ez a zendülés? nem kell nyafogni! Várható volt, hogy a pofozkodás és Szandra kidobása után kevesebb lesz a műsor.
Jó, a tegnapi tényleg rettentő nothing volt, az kevés, hogy "boldogok vagyunk, mindenki felszabadult, még Kristóf Stanley villanyfúrója is (by Ford Fairlane)".
Pincsit megkímélhették volna ettől a kínos +1 naptól. Mikor Pók távozott, mndhatták volna neki, hogy -Köszönjük a semmit, legyen kedves felállni a szopórollerre, és kurva nagy sebességgel távozni a Hotelből.
@ladyandhenk:
ReMéltem :)

Mára ennyi, legyetek jók, boldog hétvégét mindenkinek, üdv

Pipedli 2011.05.20. 07:43:29

@beacska: Várjál, szóval Pincsinek több taktikája is volt? Akkor ezért bogozom ki olyan nehezen, hogy mit is akart ez a fickó, pedig a Rambós figuránál még megvolt :)

vegteleneskeptelen 2011.05.20. 07:43:52

bammeg nem hiszem el, hogy ezt néztük, miközben ment az HBO-n a Trónok harca szinkronnal.
A végére eléggé elfogytak a kreatívok, úgy tűnik (meg a fodrászokkal is történt valami).
Ez a rész sz*rt sem ért. Már az elején gyanút kellett volna fognom, amikor 10+ perc a PM távozása feletti lelkesedésről meg a táncikálásról szólt. Nem akartam elhinni, hogy az utolsó párválasztás ennyi lesz. A jövő heti idegek harca is sok jót ígér. Bombajáték. Vaóó.

beacska 2011.05.20. 07:46:20

@haruka: hát, hogy tegnap vmi olyasmit mondtál, hogy nem neked való. Erre mondtam, hogy szokványosnak tűnik.

haruka 2011.05.20. 07:49:01

@beacska: nemtom, nekem azért 480 egy kétdecis kóláért kicsit sok, pedig nem 120 forintos VBK-t szoktam inni. :D szóval nem a választékkal van baj, hanem az árakkal.

Nagyzee 2011.05.20. 07:51:16

@xszergox: Szandrának gratulálj! Nem hiszem, hogy be volt tervezve a kiesése a szerkesztők által, de a pofon után muszáj volt elküldeni. Nem hiszem, hogy meg akarták nyeretni Szandrával, de szerintem szívesen látták volna az utolsó hatban. (Az utolsó négyben valószínűleg már nem, mert ott a két pár között a kiesett játékosok szimpátiaszavazása dönt, Szandra pedig a jelenlétével lefutottá tette volna a döntőt.)

(A másik lehetőség az, hogy Szandra beépített ember volt, és szerkesztői megrendelésre adta a pofont. De ezt inkább hagyjuk, kicsit meredek.)

beacska 2011.05.20. 07:51:51

@haruka: jaaa, de mi "vidékiek" vagyunk!!! Mondjuk, nekem eszembe sem jut házon kívül pl. pálinkát inni. IRRRRDATLAN!!! Egy üveg áráért legfeljebb 2-3 4 cl-st lehet kapni...jól be lehet mulatni ilyen árak mellett!!!

Morcz 2011.05.20. 07:52:26

"Pincsi a pultnál üldögél, a legutolsó parancsa vélhetően az "ül" volt, és azóta ugye nincs új input, elment a gazdi escortnak a kolumb gerillákhoz, csak éhen ne vesszen szegény ember. "

"Pincsi, mondja unott arccal a T69-es, te most nem szarban vagy? De, abban."

Ezeken hangosan felröhögtem, köszönöm, így legalább jól indul a napom! :)))
Azért annak örülök, hogy pincsi repült (gondolom am menhelyre, vagy haza a mamához)

A bombás játékra kívéncsi leszk.

beacska 2011.05.20. 07:52:50

@beacska: sixx, bocs, de ez nem egyértelműen off, az évadzáró buli helyszínét elemezzük (Mix Club)

nudlee 2011.05.20. 07:55:06

Most jövök rá, hogy a pénzelosztó brigád már a beköltözésükkor ha megbeszéli minden ismijükkel, hogy osztoznak, akkor tuti 1 milla bittos ütötte volna a markukat. Szánalom.
Mind azt pofázza, hogy ez egy kőkemény játék - mondjuk ugye ők nem párban játszanak, hanem minimum hatosfogatban, az meg úgy nemtom, tökös dolog?

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 07:55:11

Na hát ez a rész borzasztó volt, dögunalom. Remélem kitalálnak valami izgit a végére, mert néhány elcseszett adással tönkrevágják az egészet

mocskosmacska 2011.05.20. 07:56:18

Pincsi mellett alíz is kezd becsicskulni. Az elején ő volt a legszimpibb, de most már nem tetszik, hogy a királyi udvar kelléknek használja, le sem szarja, a velük már egyszer kibaszó Nikit istenítik, de ő hűséges fegyverhordozóként kiáll mellettük. Ha pincsit választotta volna, az feldobat volna a játékot. MOndjuk akkor Kristófot kellett volna kiejtenie, aki azért nemcsak akkor szólt hozzá, ha kellett valami.
Nikitől és Danitól továbbra is feláll a szőr a hátamon.

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 07:57:39

@Pipedli: pont ezen gondolkodtam, hogy ő tényleg ennyire lassú? Vagy nem hallja a zenét (mert hogy a saját hangját nem hallja az biztos)

haruka 2011.05.20. 08:01:05

@mocskosmacska: Pincsi mellett esélye nem lett volna a nyerésre, ha tényleg úgy van, hogy a kiesettek szavaznak. mert oké, hogy Alízt kedvelik, de nem hiszem, hogy szívesen adnának 12,5 millát Szandra rabszolgájának.

felmary 2011.05.20. 08:02:36

Az adás iszonyat unalmas volt. Mondtam is a pasimnak, hogy inkább szekkeltünk volna, akkor legalább 5 perc után mehetek aludni.
Ha Pókmajom korábban ment volna el, mondjuk, a 30. adás környékén, akkor a maradék 18 is ilyen lett volna. Szerintem áldjuk a nevét...

capa05 2011.05.20. 08:06:54

Csak nekem tűnt fel, vagy rosszul láttam, hogy a párválasztás előtt Niki a fürdőszobából Pincsihez szólt:csinálj meglepetést?
Úgy tűnt akkor,hogy végre Pincsitől megkapta a hőn óhajtott hancúrlécet.

capa05 2011.05.20. 08:09:25

Mondjuk szép pénz 25 milla, de ez (más vetélkedőknél már kiderült)bruttó, adózás előtti jövedelem.

f.m.j. 2011.05.20. 08:14:38

@nyílegyenes labirintus: félórája a nickeden nyihogok :):):)

Britte 2011.05.20. 08:18:09

"Pincsi a pultnál üldögél, a legutolsó parancsa vélhetően az "ül" volt, és azóta ugye nincs új input"
Hát ezen beszartam a röhögéstől! :DDDD

mocskosmacska 2011.05.20. 08:20:55

@haruka: Az a gond, hogy nem lehet tudni mi alapján lesz a kiesés.
A királyi udvar oldalvizében meg az a kockázat, hogy ők az első alkalommal, szemrebbenés nélkül feláldoznál alízt.

Murderface 2011.05.20. 08:23:08

@capa05: Akkor már nem is kell a maradék, vagy mi? Fúj, leadózott pénz, fúj! Megyek, szólok a bérszámfejtőmnek, hogy a nettó fizetésemet el ne utalják, gyűjtsék bele egy kukába, és rituális szertartás közepette égessék el ezentúl minden hónap 10-én :D
Most őszintén, ezek ott nyaralnak Kolumbiában, a seggük ki van nyalva tisztára, ingyen kaja+pia+dugás(+szarkeverés, mert az ilyen típusú embereknek az is lételemük) minden mennyiségben, csak ki kell tudni használni, ha a nyertes 1 forintot se kapna a végén, annak is örülnie kéne.

sélli_ 2011.05.20. 08:24:59

Egy merő unalom volt a tengap, talán az utolsó 2 perc kínja ébresztett fel. Szegény Juan... ez azt hiszem 8 napon túl gyógyul majd :)
'Stanley'n fél órát röhögtem - ha már nyúlunk, nyujunk klasszikustól. Eszem-faszom megáll háóóóóóóóóóóówwwwww!

bpetya75 2011.05.20. 08:25:17

Congrat sixx! Nem kis teljesítmény a tegnapi napot így szavakba önteni.

Szerintem rendes volt a szerkesztőktől, hogy hagytak nekik egy nap nyugit. Kicsit simulhattak az idegek, amiket úgy megtépázott a zördög éppen a kolumboknál székelő helytartójának jelenléte. meg még bocsánatot is kérhettek egymástól. Nagy meglepetésemre az egy pápa vette komolyan a dolgot, a többiek csak magyarázkodtak vagy általánosítottak.

Nem véletlen kérdeztem tegnap, hogy tuti-e a párcsere. Én nem bánom, hogy így történt, mert amúgy a párcserénél meine kleine liebling Prosztó esélyes lett volna egy pá-pára. Így legalább volt miért meginnom az a hetek óta a hűtőben árválkodó sört ;-)

bpetya75 2011.05.20. 08:26:46

@sélli_: Ja. "Ha fehérebb lenne, Moby Dicknek hívnák." WTF

haruka 2011.05.20. 08:28:12

@mocskosmacska: na ja, azt se tudni, hogy három pár marad a végére, vagy egyet még kiejtenek jövő héten. mert ha Lindáék mennek, akkor nehezebb a döntés, hogy kinek adják a pénzt. Robiék ellen mindenféleképpen nyer az egyik régi pár, és ha arról van szó, hogy ők döntenek ki menjen, akkor Niki meg Dani simán (?) kidobja Alízékat, bár ezzel kockáztatják, hogy végül nem nyernek, mert mondhatják rájuk, hogy milyen hátbadöfősek. egymás ellen meg ki tudja, melyik pár nyerne. én mindenesetre még mindig Alíz-Kristóf győzelmet vizionálok.

hó(fehér)virág 2011.05.20. 08:38:32

Egy korábbi cikk lehozta Daniékkal kapcsolatban, hogy ők "szerelmet" nyertek-kaptak, és nem a fődíjat, így a döntő párosai: Alíz-Kristóf, Prosztó-Stiller.
Annyira unalmas volt, hogy bealudtam, és a papírformára ébredtem. A Stanley-ről lemaradtam, de sixx nagyon jól leképezte. Kössz.
Meg hogy az előzetesben fussunk-bújjunk-lapuljunk, aztán bumm-ot játszanak. Ez kicsit "nyuszi ül a fűben", ovis játékra hajaz.

beacska 2011.05.20. 08:40:50

@haruka: ha s szerkesztőkön múlik, és miért ne rajtuk múlna, akkor a 3 párból egy régi és egy új páros marad. Tehát Robiék tutira. Daniék meg repülnek, hisz Dani már meg lett mentve párszor, nem maradhat.

tippem a 2 döntős párra:
Robi-Linda
Kristóf-Alíz

bpetya75 2011.05.20. 08:41:17

@hó(fehér)virág: "Ez kicsit "nyuszi ül a fűben", ovis játékra hajaz. " Pont illik Lassúék szintéhez ;-)

cöcke 2011.05.20. 08:41:41

dög unalom volt, csak arra tudtam figyelni, hogy milyen brünhildás a Niki

hó(fehér)virág 2011.05.20. 08:42:28

@bpetya75: Akkor élvezni fogják, és nyerik.

bpetya75 2011.05.20. 08:43:24

@beacska: Én remélem, hogy ők döntőznek. A döntőt pedig (kizárólag Prosztó miatt) az "újaknak" adnám. Node hogyan születik döntés? Ha más nem, ez azért izgalmas lesz a jövő héten. Bár én bízom a szerkesztőkben, hogy ez csak egy rákészülős laza nap volt a maradékra.

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 08:43:50

Azt kell mondjam, hogy mosoly ide, Stanley oda azért Kristóf is tud nagyon fárasztó lenni.

haruka 2011.05.20. 08:44:11

@beacska: igazad van, ez a legvalószínűbb. viszont akkor egyértelmű, kik nyernek. :)

bpetya75 2011.05.20. 08:45:24

@hó(fehér)virág: És az vajon mivel fog járni? Csak nem egy ilyennel döntik el, hogy melyik páros búcsúzik. meg korai is lenne a -4. napon 4-re redukálni a bent maradók létszámát. Elég lesz 1 nap is abból, ahogy remegő gyomorral erőlködnek a pénzért.

bpetya75 2011.05.20. 08:46:38

@bpetya75: Márminthogy egy laza, rákészülős nap volt a hátra lévő időre. Így talán érthetőbb.

hó(fehér)virág 2011.05.20. 08:48:18

@bpetya75: Bocs, nem voltam egyértelmű. A bumm-os játékot. Ha annak lesz tétje, akkor az, hogy védettek és döntősek.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.05.20. 08:51:44

A fanyalgóknak: melyik valóságsó érdekes az utolsó héten, amikor már alig marad ember?

A "Juan, érezd te is a kínt" kitételen kurvanagyot röhögtem. Meg a "karaokéra ittuk magunkat" beszólás is jó volt Kristóftól.

mocskosmacska 2011.05.20. 08:52:12

Én nem néztem ezt az elejétől fogva. VAlaki el tudná nekem mesélni, hogy Danit milyen indokkal hozták vissza?

sélli_ 2011.05.20. 08:53:10

@bpetya75: :)))) Rájöttem, hogy Kristóf a maga nemében egész vicces gyerek. Igaz néha (többnyire) nem értem mit mondd, ritkán szól, de az odaver :))

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 08:53:50

@mocskosmacska: igazából semmilyen. Egyszer megjelent és kész. Az a teória, hogy azért őt hozták vissza mert ő volt az egyetlen aki mindenféle játék/választás nélkül esett ki. Vagy mert ő a beépített :-)

Kürosz 2011.05.20. 09:00:26

Nagyon kellett ez a rész, legyen ez örök tanulság mindenkinek, h még a legjobban kitalált műsort is át lehet alakítani egy unalmasabb nyugdíjasklubbá erős, szervezkedő, megosztó egyéniség hiányában.

Az Alízok, Kristófok, Danik, VV Lacik (legyen amúgy akár tiszteletre méltók) ezt tudják hozni az Alekoszok, Olivérek, Szandrák nélkül, nincs ebben semmi meglepi.

A bősz Szandra-ellenesek jó kis bemutatót kaphattak abból, h milyen "izgalmas" lett volna a műsor Szandra nélkül, alighanem már ők sem néznék, a nézők többségéről nem is beszélve.
sixx pedig már régen sztrájkolna :), mert sz.rból ő sem tud várat építeni.

Ahogy elnéztem, sajnos a jövő hét sem nagyon tartogat izgalmakat, a "vizibomba"-játék leginkább egy óvodára emléktet, nem pedig egy felnőttek által játszott, izgalmas, taktikus stratégiai játékra.

Persze minden relatív, ha Ádámot tényleg beveszik az Éden2 szerkesztésébe, akkor gondolom már a kezdésnél kilökik a "megosztó" és "erkölcstelen" karaktereket, valamint kitöltik a műsort a "nagy sikerű" Éden sorsokkal, szóval azokkal a részekkel összevetve még a tegnapi is izgalmasnak és fordulatosnak fog tűnni. :)

mocskosmacska 2011.05.20. 09:02:37

Azért az rendi volt az össze játékostól, hogy bár attila nem volt se haver, se barát, se szövetséges, csak a főellenség csicskása, mégis normálisan, sőt melegen búcsúztak el tőle.

mocskosmacska 2011.05.20. 09:03:53

@Benyeszke: Köszi szépén. Vagy csak neki volt mersze kiesése után a T-69-es elkapni egy romantikus kolumb éjszakán.

haruka 2011.05.20. 09:04:48

@mocskosmacska: ja, meg amikor nyilatkozott, meg beszélt a többiek előtt a párválasztó végén, nem is tűnt akkora tuskónak, mint amilyennek mutatta magát beköltözéskor.

bpetya75 2011.05.20. 09:05:55

@sélli_: Nagyon törekednem kell az objektivitásra ahhoz, hogy elismerjem, hogy ez tényleg így van. De valóban igaz.

MEDVE1978 2011.05.20. 09:06:07

Nem láttam a tegnapi részt, de sejtettem, hogy ez papírforma lesz. Innentől kezdve lényegében jöhetne a finálé, nem nagyon kellene még több szenvedés.

A két erőcentrum (a Király és Pókmajom) ugyanis kiestek, ezzel eltűnt a pro és kontra is. Dani és Kristóf viszonylag hatékonyan kavarnak, de kit érdekel már ez: Pincsi volt az ideális áldozat, könnyű préda, persze, hogy kiszórták. Ez olyan mintha egy hosszútávfutónak kellene lefutni egy szigetkört, bemelegítésnek sem megy el neki a dolog...

Innentől kezdve már eléggé illuzórikus, hogy egymásnak ugorjanak. Kiejteni már nem lehet, jöhet a végjáték.
A szerkesztők itt még elkövethetnek egy dramaturgiai hibát, hogy túlhúzzák a finisht, ezzel kivéve a maradék kevés izgalmat is.

mocskosmacska 2011.05.20. 09:07:10

@Kürosz: Ádám - általam sejtett - gondolkodásmódjával az a baj, hogy az erkölcs szó alatt ő csakis a sexuális erkölcsöt érti. (Ezzel egyébként nagyon sokan vannak így.) Pedig pl. Niki a gyávaságával, a kétszínűségével, mások semmibevételével, az önzésével meg az ilyenekkel van olyan erkölcstelen, mint Szandra, még ha pókháló is van a lába között.

mocskosmacska 2011.05.20. 09:09:15

@haruka: A visszaviccelés óta azt gondolom, hogy Attilában lehet, hogy több van, mint pm csicskása. Ha bent hagyták volna, lehet- hogy ez az oda-vissza adok-kapok ment volna egy ideig és ez még vicces is lehetett volna.

Kind of Angel 2011.05.20. 09:12:37

@Kürosz: Ugyan már! Csak nem gondolod, hogy ha Korleona belekattoghat is mondjuk "tanácsadóként" a következő műsorba, majd ő fogja megmondani a frankót meréneztbelülrőléltem meg ergo űberkompetens vagyok... Szakemberekből álló profi stáb húzogazja itten a madzagokat, plusz a dánoknál már lement egy széria, amiből szintén lehet tapasztalatokat leszűrni. Én bízom a szerkesztőkben, remélem szétszívatják az agyukat next week. :D

Szunya 2011.05.20. 09:12:42

"...és énekelnek bazmeg, Juan egy perc alatt lelép, és beáll forradalmárnak, ennél még a máglyahalál is jobb."

Én ezen vigyorgok percek óta.

Sixx jobbat írt, mint amilyen volt a tegnapi, a fordított ültetés elvette a minimális esélyt is a csavartól...

felmary 2011.05.20. 09:13:40

@mocskosmacska: szerintem rohadt cinikusan búcsúztak el tőle. No jó, de hát nem is "érdemelt" mást, szerintem nem is várt mást.

bpetya75 2011.05.20. 09:15:37

@mocskosmacska: Ádám és Kristóf szvsz tipikus nyárspolgári nevelést kaptak. Van bennük tartás, de hihetetlenül merevek. És kőkeményen skatulyáznak.

yilane 2011.05.20. 09:16:55

Ha jövő héten párcserét írnának elő a szerkik, az még kavarhatna egyet a dolgon.

beacska 2011.05.20. 09:17:33

@mocskosmacska: azzal, hogy "meglepetéééééés!" ;D

sélli_ 2011.05.20. 09:17:42

@felmary: Kristóffal az a 3 perces kézfogás önmagáért beszélt. Cinizmus ON :) Azt hittem el sem engedi a kezét :)

szepi79 2011.05.20. 09:18:41

@beacska: én is ezt vizionálom.

felmary 2011.05.20. 09:21:16

Egyébként már csak az izgat, hogy hogyan fognak nyerni.
1. Kiesettek szavaznak. Ez esetben végül is a régi játékosok nyerése garantált, hiszen vannak olyan játékosok, akik Robi-Lindát nem is ismerik
2. Valami idióta játékkal gyűjtenek pontokat, és akinek több van, az nyer????

Én Robinak drukkolok, de Linda nélkül. Ha nem lett volna az az idióta majdnemmegerőszakolom a csajt akciója, még be is jönne a csávó.

IrisG 2011.05.20. 09:23:37

tegnap bealudtam a párválasztón - asszem ez mindent elmond...

yilane 2011.05.20. 09:24:20

@sélli_: Valami olyat mondott Kristóf, hogy bocs, hogy kétszer is keresztbe tettem neked.

szepi79 2011.05.20. 09:26:37

@felmary: " Kiesettek szavaznak. Ez esetben végül is a régi játékosok nyerése garantált, hiszen vannak olyan játékosok, akik Robi-Lindát nem is ismerik"

azért ez nem biztos, hogy előny, már a nem ismerés. pl. pitta tuti nem szavazna kitörő boldogsággal alizra, mint ahogy szöszi sem. abban is biztos vagyok, hogy detti is meg tudná állni, hogy ne boruljon kristóf nyakába. laci szintén utálhatja alizt, elvégre az első szóra dobta a kukába, amikor a klánnak kellett egy menekülési pont. szóval én nem lennék azért ennyire biztos a régi pár győzelmében.

hó(fehér)virág 2011.05.20. 09:26:39

@MEDVE1978: Ráadásul ha néztétek a dán finist (vagy 2-3-at láttam), a közös pont az volt, hogy egy kisgömböcöt tartott a kezében a nyertes páros lány és fiú tagja egymással szemben. Hosszú percekig néztek egymás szemébe, miközben a dán HÉ (egyébként tipikus dán, barna szemű, bőrű, hajúság) közben csak mondta és mondta és mondta. Nem értek dánul, csak a nonverbális kommunikációt lehetett leszűrni. Miközben egymás pisztolyába néztek, az idő pergett, és a végén volt örömködés, pezsgőbontás, hula-hula táncoslányok. A másik dán finisben ugyanezen forgatókönyv szerint: kisgömböc tartás, egymás pisztolyába nézés, de itten a kishölgy leejtette a gömböcöt (direkte) és nem volt örömködés, a fiúcska igencsak bosszankodott.
Szóval: hogy mi ennek a játéknak a lényege, fogalmam sincsen. És mivel frencsájz, valszínű, hogy a magyar forgatókönyv is hasonló lesz.
Van ötlet?

Növény (törölt) 2011.05.20. 09:26:54

Én a végén azt vártam, hogy Juanról is kiderül, hogy remekül beszélni mágyárt és énekelni jobbán mint Edda :-)

De szép lett volna :-)))))

Így viszont kicsit tényleg lusta lett a műsor, bár kifejezetten örülök, hogy a csodapina úgy megalázta magát, ahogy a Nagykönyvben elő van írva és repült mint langyos fingszag az éjszakában.
Sokkal hamarabb kellett volna!

Kristófnak és Alíznak szurkolok!

toi 2011.05.20. 09:27:30

én ennek a pincsinek a helyében már akkor mentem volna, amikor pók is. előre le voltak osztva a lapok, lehetett tudni, hogy ki ki mögé áll. szépen kisétáltam volna én is, had vakarják a fejüket a szerkesztők, hogy mi legyen a párválasztással.

inactivity 2011.05.20. 09:27:37

@Kürosz: "sixx pedig már régen sztrájkolna :), mert sz.rból ő sem tud várat építeni."
nem szeretnék a fogadatlan prókátor szerepében pompázni, de sixx számtalanszor bebizonyította, hogy fingra is tud gombot varrni...

amúgy a sok kavarás után a tegnapi rész igazi felüdülésnek számított, és azt gondolom, megérdemeltek ennyi pihenést a lakók (és a nézők is) a jövő hét előtt... ami, remélem, sokkal izgibb lesz, mint a tegnapi mosolyország :)

yilane 2011.05.20. 09:28:10

@bpetya75: Valamennyire mindenki skatulyáz. Éppen most mondtad Kristófra és Ádámra, hogy nyárspolgárok: ez is egy skatulya. :)

Szandra és Nikol belépője nagyon jellegzetes volt, nehéz lett volna őket nem beskatulyázni.

toi 2011.05.20. 09:32:58

ha pápa+flash+műcsöcs+alíz kombó marad bent, akkor az az éden2 játékosainak egy előjel. menj be legelőszőr szövetkezz le a többiekkel, hogy az újakat szó szerint kiutálod, nem foglalkozol velük, vidd végig így a játékot. aki újként jön esélytelen. remélem kihullik mind, mert ez szánalmas, amit ők művelnek/tek.

szepi79 2011.05.20. 09:44:21

@toi: igy van, épp ezért nem maradhatnak ők.

Nalbi99 2011.05.20. 09:44:39

sixx baszki, ebből a gyenge részből ilyen fasza HV-t összehozni..., le a kalappal.

bpetya75 2011.05.20. 09:46:15

@yilane: A skatulyázásra azért van szükség, hogy az ember megkímélje magát a túlgondolkodástól. Ez egy szükségszerű dolog. Az a nem mindegy, hogy mennyire kezeli valaki rugalmasan a saját skatulyáit. Az az érzésem, hogy ők nem igazán. Ha valaki valamiért bekerül a büdösqrva feliratú skatulyába náluk, akkor az onnan az életben nem kerül ki.

Szvsz= szerény véleményem szerint. Ez egy feltevés részemről. Én itt még nem skatulyázok. Jelentősége meg úgy sincs. 1 hét múlva süllyesztő nekik.

Móka na 2011.05.20. 09:46:51

@beacska: Megy végül valaki?????? a hepajra?

g-ko 2011.05.20. 09:49:48

@toi: vagy pont ellenkezőleg, azaz az újak nem lesznek olyan pöcsök, mint gabika meg szöszi volt akkor, amikor védettséget kapott, és egyből kiszorák az első csapatot.

beacska 2011.05.20. 09:50:07

@Móka na: ...háááát, még egyeztetés alatt van...visszajelzést várok, jön-e velem az Öcsém pl. ;D

Móka na 2011.05.20. 09:50:46

@beacska: Ohhhhhhhhhhhhhh na ?? mészzzzzzzzzzzzz, jössssz és nem is szóltál?? És én meg ki vagyok tagadva???

beacska 2011.05.20. 09:54:04

@Móka na: még nem is reggeltem!!! most kapcsoltam, hogy az ember meg megy fel pénteken Ökörkörre!!! Húúúú, felcsalom csütörtökön!! húúú, basszus, új távlatok nyíltak!!!

Móka na 2011.05.20. 09:55:35

@beacska: Na jó de ezt nem megosztani...!!!! mert láttam tegnap hogy kell regisztrálni vagy mi ? Ti dumáltátok. Na nem baj én majd otthon - öcsémnél kuksolva megnézem a finálét :((((((((

mocskosmacska 2011.05.20. 09:56:13

@g-ko: Pókinak ez volt az egyetlen pozitívuma. Szembe mert menni a királyi udvarral.

beacska 2011.05.20. 09:57:14

@Móka na: miért, te nem akarsz jönni??(hül-hül) Miattad kezdtem el szervezkedni!!! necsíííí!

Veder1 2011.05.20. 09:59:54

"ha pápa+flash+műcsöcs+alíz kombó marad bent, akkor az az éden2 játékosainak egy előjel. menj be legelőszőr szövetkezz le a többiekkel, hogy az újakat szó szerint kiutálod, nem foglalkozol velük, vidd végig így a játékot. aki újként jön esélytelen. remélem kihullik mind, mert ez szánalmas, amit ők művelnek/tek."

Én nem értem miért kell ezen kiakadni, és főleg miért kell ezt a játékosok nyakába varrni? Ha te vagy bent a kezdetektől, hogy másképp taktikáztál volna? Átadtad volna önként a helyed egy újonnan bejövőnek? Szerintem teljesen logikus, hogy a kezdők összetartanak.

Móka na 2011.05.20. 09:59:59

@beacska: Hát de kimaradok.. pl. mert nem tudok semmiről semmit :( - hüppög.. na jó na akkor majd várom a fejleményeket. Tegnap este vendégek voltak, hoztak erdélyi alma házipáleszt... mit szólsz? Indításnak? :)

deltaTheEnd 2011.05.20. 10:00:18

@xszergox: @lipidus_essensis: @ladyandhenk: nem értem miért a szerkesztők hibája hogy a romacsaj eddig bírt a vérével... vagy azt hiszitek h parancsra pofozkodnak? meg akkor nyilván a piramisokat ufok építették ugye? az életnél nagyobb forgatókönyvíró nincs és nem is kell...

standy5 2011.05.20. 10:02:45

Jajj ez a Tököslinda, rosszul vagyok már ha megszólal akkor is, Robi még jófej is lehetne de ezzel a 'férfivel' van és nem tudok neki szurkolni...
másik...
mi van ha mondjuk PM nem húzza fel magát nem pofozkodik, nem esik ki akkor hogy lett volna párválasztó, hiszen párosan voltak...?

beacska 2011.05.20. 10:04:10

@standy5: lehet, hogy akkor meg kagylókat kellett volna adniuk egymásnak, és akinél a legtöbb van....;D

vagy zsákba futnak

Veder1 2011.05.20. 10:09:03

Egyébként respect a szerkesztőknek, tényleg egy izgalmas műsort hoztak össze. A közepén, Zsömike kiesése környékén, kicsit leült a sorozat, de azért volt jópár emlékezetes este.

Egy valami zavar a szabályokban, amin szvsz javítani kellene: pont a Szandra első védettségénél volt, hogy mindenki rohadtul el kezdett agyalni a párválasztóra, és itt a blogon mi is jobbnál-jobb verziókat állítottunk fel, ami után volt egy szimpla kiejtés. A védettségen változtatni kellene, vagy úgy, hogy a védett személy választ először, és akkor még kavarhatnak a játékosok, hogy ki hova álljon, vagy úgy, hogy a védett választása után a veszélybe kerülő játékos átállhat máshova. E nélkül szimpla kiválasztássá redukálódik a játék: védett jön, rámutat valakire, az meg megy. Ez így nem ok.

toi 2011.05.20. 10:09:20

@mocskosmacska: igen. a többi vagy behódolt, és csicska hopp volt, vagy félrevonult, és onnan figyelt, de mást nem csinált.

toi 2011.05.20. 10:11:41

@Vödör: ez igaz. de lehetett volna nyitni az újak felé is, nem pedig bezárkózni, uszítani, acsarkodni. ha valaki elkezdett cimbizni az újakkal, akkor az bűn volt, meg árulásnak vették.

Veder1 2011.05.20. 10:15:26

@toi ebben meg neked van igazad. Én úgy gondolom a csoport teljesen öntudatlanul mindig próbál egy külső ellenfelet találni, szerintem ez automatikusan kialakul.

mocskosmacska 2011.05.20. 10:19:57

@toi: Még tünde volt, aki szembe mert szállni, de neki szegénynek annyi esze volt, mint egy marék lepkének.
1. ha nőt ejt ki, akkor biztosra marad egy körre még
2. Ha mr. nyíregyháza mögé áll, akkor is tuti bentmaradó.
De szegénynek ezek az evidenciák nem estek le.

M. Bertalan 2011.05.20. 10:22:22

Ha Szandra bennmarad, tehát 4-4 a nem arány, akkor mi történt volna tegnap?

(Azon ezrek közé tartozom, aki Török Gábor politológus hatására kezdte nézni az Édent)

szepi79 2011.05.20. 10:22:51

@mocskosmacska:
1. csak épp nem tudta, hogy ennyire súlyos következménye lesz a döntésének. akkor még csak mese és móka volt a hotel...
2. nem volt ez annyira biztos, a pitta gyerek nagyon le akarta kardozni aliz fosszóróját.

szepi79 2011.05.20. 10:24:19

@M. Bertalan: erre csak tippelni tudunk, sosem fog kiderülni. valószinűleg valahogy megoldották volna a szerkesztők, hogy valaki kiessen vagy a tegnapi, vagy a mai adásban.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.05.20. 10:26:13

szerintem egy pár mág repülni fog haza, mielőtt eldöntik, hogy kié a lé!

mocskosmacska 2011.05.20. 10:28:23

@szepi79 - Harciteknős idomár: Pitta tuti benttartotta volna. Amikor dani ment, pitta örömködött, hogy végre valami nem úgy van, ahogy a régiek akarják és tünde egy zseni. Szal szerintem ő is szívesen tört volna borsot a királyi udvar orra alá. Nem tudom tünde miért választotta kamikázeként levit.

M. Bertalan 2011.05.20. 10:28:52

@szepi79 - Harciteknős idomár: Hát. Végül is megoldották, nem? Mindenesetre tegnap csak heten voltak...

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.05.20. 10:29:57

@Vödör: igen, a párválasztókat lehetett volna még fokozni, hogy ott helyben is rá legyenek kényszerítve a játékosok a taktikára, ne csak az előre kigondolt saját forgatókönyvükre hagyatkozzanak!!!

yilane 2011.05.20. 10:32:02

@Vödör: Teljesen igazad van abban, hogy a párválasztóknál nagyobb teret kellene engedni a kavarásoknak. Ha a védett személy választ utoljára, annak van némi kivégzés jellege.

Zsömike esetében valószínűleg az volt a szerkesztők célja, hogy az Ádám-Kata-Niki-Kristóf négyest megbontsák. Ha engedték volna, hogy Szandra válasszon először, Kata átállhatott volna Szöszihez, az meg simán benntartotta volna Alíz helyett.

Veder1 2011.05.20. 10:33:46

@chilii, nem is az a gond, hogy a mostani rendszerben előre kigondolhatják a forgatókönyvet, hanem ennek pont az ellenkezője. Védett személy esetén nincs forgatókönyv, nincs agyalás, hiszen a védett utolsónak odáll valaki mögé, és akkor a másik ember automatikusan megy haza. Pont az a bajom, hogy erre nem lehet taktikát építeni.

mocskosmacska 2011.05.20. 10:36:07

Nekem tökmindegy, hogy ki győz, csak ne a főirritátor dani-niki páros legyen.
Robiék azért, mert akkor nem a régi banda nyerne, alízék meg a legszimpibb páros.

mocskosmacska 2011.05.20. 10:36:46

@mocskosmacska: bár robi is kezd feljönni pozitívba.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 10:40:32

@Pipedli: Nem mondtam, h maradjon, mert kb mintha nem is lett volna ott, de ez így dög uncsi volt. Vártam, h lesz valami izgalom, de katarzis nélkül maradtam. Lapos volt, uncsi. Pl.: Niki helyében én lazán beálltam volna mellé és vártam volna, h Danit h mentik már megint!!!

beacska 2011.05.20. 10:40:47

@Vödör: igazad van, bááár, így első játéknak, barátkozásibul így sem volt rossz...valszeg azért is hagyták ilyen durvának a védettséget, hátha megtanulják, hogy (és most kórusban:) AZ ÚJAKKAL BARÁTSÁGOSAK VAGYUNK!

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.05.20. 10:43:47

@Vödör: erre gondoltam én is, csak nem jól fogalmaztam. a játékosok kigondolták előre hová álljanak, a védett személy meg a végén valakit lefejezett. ha ő választott volna elsőnek,a többieknek lehetett volna még esélye variálni, és ezzel még több konfliktus alakulhatott volna ki szereplők között, növelve a nézhetőséget.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 10:46:38

@Vödör: Igen, de ugye nem én döntöm el, h mikor megyek be! Ha nem az első körben vagyok, akkor elég kicsi az esélye, h bent tudok maradni. Ha első körös lennék, én sem szeretnék kiesni, persze, de a szerkesztők jobban megszórhatták volna őket, mint h még 4! játékos az első körből bent legyen. Sok esetben ez nem rajtuk múlt, hanem a szerkesztőkön. Innentől, ha utolsónak megyek be, akkor akár haza is jöhetek, mert mindenkinek megvan a párja. Nézzük Attilát, akinek semmilyen esélye sem volt, még ha jóban is lett volna a többiekkel!

mocskosmacska 2011.05.20. 10:46:50

@beacska: Csak az a gond, hogy dani kétszer is kiesett, mégis kétszer mentették meg.

beacska 2011.05.20. 10:51:39

@mocskosmacska: amit én cseppet sem bántam ;D...hááát, most mit mondjak? én őt százszor érdekesebbnek találtam, mint sok naposcsibét. Valószínűleg nem voltam ezzel egyedül, tán Divinyi Réka is így volt...szívük joga. Ők ismerték a felhozatalt, valszeg amijük volt, abból főztek. Talán a kövi jobb lesz!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 10:51:53

@mocskosmacska: de Tünde nem csinált semmit:) Csak annyit mondtak, h írjon fel egy embert, aki a legkevésbé lett számára szimpatikus, megtette, nem tudta, h azt haza is küldik! Küldhették volna legszimpibbet is haza, mert vele túl jól kijönniek a többiek, v mit tom én! Nem ő volt a hibás.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 10:53:11

@beacska: nosza, jelentkezzünk és tuti jobb lesz:) Az itteni jó kapcsolatok meddig maradnának vajon?:)

beacska 2011.05.20. 10:53:57

@ladyandhenk: lehet, hogy kell egy kis pluszt is virítani a castingon, hogy legyen miért szerepet szánni az embernek. Én úgy láttam, hogy a potenciális esélyeseket 2 hullámban küldték, elsőnek, és kb. a felénél (Szandra, Robi)

beacska 2011.05.20. 10:55:30

@ladyandhenk: nekem kicsit olyan volt, mintha nem ugyanazok "csinálták" volna a műsort, mint akik castingoltak. Hozott anyagból próbálták kihoznia legjobbat.

Mi meg találkozunk ugyanitt a ÉH2 indulásakor ;D

mocanoca 2011.05.20. 10:58:55

@ladyandhenk: Igazad van, Attilának tényleg semmi esélyen nem volt. Nem is értettem miért támadtak rá, hogy nem küzdött eléggé. Hova? Kiért? Maximum Alíz felvette volna a feketeözvegy ruháját (észrevettétek, hogy azt veszi fel, amikor tervezetten ki akar ejteni valakit?).

Veder1 2011.05.20. 11:00:08

@ladyandhank másik oldalról meg nehogy már az nyerjen, aki a vége előtt egy héttel megy be. Ilyen szempontból jogos a kezdők előnye, hisz ők szívnak bent az eleje óta :D

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 11:01:09

@ladyandhenk: ezért lett volna jó, ha rögtön az első szórásba kerül 2-3 dudás, nem lett volna életképes egy mostanihoz hasonló paktum :)

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 11:03:53

@mocanoca: szerintem a lányok itt arra gondoltak, hogy annyira benne volt PM seggében, hogy mással nem is foglalkozott egyáltalán. ennyire nem lehet egy emberre alapozni, pontosan az ilyen váratlan lehetőségek miatt. az nem kifogás, hogy Szandra mérges lett volna, ékes példa erre Robi. ha kicsit a sarkára áll, most nem kellett volna magyarázkodnia. szerintem.

gizdacsavo 2011.05.20. 11:06:31

A múltkori adás végét, meg a tegnapi részt látva, Szandra távozása kapcsán nekem az Ace Ventura 2 kolostoros jelenete jutott eszembe, amikor Ace szomorúan bejelenti, hogy elhagyja a kolostort. :D

Csóri Attila gyerek meg annyira unalmas volt, hogy még a szerkesztők is lusták voltak kitalálni valami szopatást, hogy legalább minimális esélye legyen.

Gondolom tegnap az lett volna a csavar a párválasztáson, hogy nincs csavar (végig azt játszották be, hogy tuti lesz valami, aztán mégsem), de hihetetlen gyengére sikerült.

mocanoca 2011.05.20. 11:07:54

@terrortűrő tintatartó: Persze, de bekerült, felmérte a terepet, és rájött, hogy neki Szandra az egyetlen esélye. És ok, hogy Robi a sarkára állt, de nem is függött Szandrától a bent léte.

szepi79 2011.05.20. 11:12:20

@ladyandhenk: szerintem a szerkesztők sokkal korábban haza akarták küldeni ádámot, már gábor védettségének idején. akkor tuti nem lett volna az a langy játék a közepe felé, amig meg nem jött szandra. ha nem lett volna benn ádám, lehet szandrát se nagyon tartják benn olyan sokáig. csak hát gábor becsirkult, és nem küldte haza a dont.

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 11:12:54

@gizdacsavo: Ace Ventura, tééényleg :D

@mocanoca: igen, azzal a mondatával egyet tudtam érteni, hogy ha akkor nem Szandrához húz, már rögtön repült volna, viszont erre kénytelen vagyok azt mondani, hogy a belépőjével saját magát állította félig-meddig kényszerpályára. erre jött még a szerkesztői döntés(nem lehet Lotti a párja) és kanyec.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.05.20. 11:18:45

azért nagy fless lett volna a párcserélős rész olyan felállásban mint ahogy eltervezték (Prosztó-Niki, Szent Dani-Alíz, Kristóf-TökösBula), de kis csavarral a játékosok részéről.

Pápa-Alíz
Kristóf-TB
És a végén Niki meg odaállt volna szintén Kristóf mögé.

Ezzel kapásból kiszórtak volna két faszit, Kristóf meg a két nője közül elküldte volna TB-t is. Egy választáson kibaszhattak volna mindenkit akik nem az udvarnak a része...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 11:20:35

@Vödör: de basszus, minek menjek játszani, ha nem én döntöm el, h én mikor jutok a játékba, hanem mások. Játsszak úgy, h úgysincs semmi esélyem, és nehogy én nyerjek már, mert a többiek régebben vannak ott, és megérdemlik? Arról nem én tehetek, h mikor küldenek be! Miért ne lehetne ugyanakkora esélyem? Be sem mennék a Hotelbe, ha már tudom, h utolsók között jutok be! Így viszont nincs értelme a játéknak, szerintem!

bpetya75 2011.05.20. 11:20:46

@szepi79 - Harciteknős idomár: Ha az volt a cél, hogy haza küldje a Dont, akkor miért nem ő választott utoljára? Vagy ott HÉ hibázott volna? Nem emléxem olyanra, hogy máskor előfordult volna az, hogy a védett játékos ne utolsónak válasszon.

szepi79 2011.05.20. 11:22:02

@Hurrá Torpedó: ezzel csak annyi baj van, hogy a 4 ember, vagyis a 2db pár az már a döntő. és addig még van 4 adás. szóval ezt tuti nem engedték volna. biztos volt olyan (titkos, ki nem mondott, kivágott, stb.) szabály, hogy 1 lány csak 1 fiú mögé.

szepi79 2011.05.20. 11:27:07

@ladyandhenk:
1. szerintem van esélyed. hozzál ki magadból egy annyira érdekes karaktert, akit a szerkesztőknek megéri benntartani. lásd szandra. (persze nem azt mondom, hogy pont olyan legyél.)
2. hogyne lenne értelme, sokan a 15perc hirnévért csinálják
3. vagy az ingyen nyaralásért, mint levi.
4. van egy olyan érzésem, hogy nem is te vagy a casting célpontja, értelmes emberek ritkán jelentkeznek valóságshow-ba. (kivéve talán a survivort)

@bpetya75:
én úgy emlékszem, ő választott utoljára. de még ha nem is, akkor is beállhatott volna öööö akkor még benn volt kata? (sza ádám párja) mögé, és akkor a don nagyon nehéz helyzetbe kerül, bár talán meg tudta volna úszni a kiesést.

Veder1 2011.05.20. 11:32:39

@szepi79, ja a Don onnantól kezdve kezdte el benézni a dolgokat. Akkor egy paraszthajszálon (Gábor) múlott, hogy nem ő csomagol, és ezt utólag sem vette észre. Ugyanez a félretaktikázás volt a kiesésekor is, hogy PM mögé küldte a Danit. Bár ez az utóbbi gyanús, lehet kapott egy kis szerkesztői instrukciót. Itt valami bennfentes korábban sejtetni engedte, hogy valami összeférhetetlenség miatt mindenképp mennie kellett még a vége előtt.

yilane 2011.05.20. 11:36:58

@Hurrá Torpedó: Ez tényleg nagy húzás lett volna. :)

Sajna nem valószínű, hogy ennyire elengedik a kezüket a párválasztón. Szerintem megkapják az instrukciókat. Ha összevissza állhatnának, nem lehetne megtervezni a műsort. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 11:37:40

@szepi79 - Harciteknős idomár: Igen, de én Kedves Vödör mondandójára reagáltam, miszerint "másik oldalról meg nehogy már az nyerjen, aki a vége előtt egy héttel megy be. Ilyen szempontból jogos a kezdők előnye, hisz ők szívnak bent az eleje óta :D "
Valóban, karakternek kellene lenni, de én pl azt cseszném ki első sorban, aki nyaralni ment. Küzdjenek azért a 25 milláért, ne csak beleessen már vki ölébe, aki nyaralni ment, de valahogy ellavírozott a végéig! És arra próbáltam rávilágítani, h nincs értelme bemenni pl utolsónak (márpedig mindig van utolsó), ha Vödör elméletét követjük!

Egyébként meg nem feltétlen "mutatós" embereket kellene beereszteni, hanem, akinek esze is van! Egyéni meglátás, na:P

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 11:38:28

kíváncsi vagyok egyébként az utolsó hét próbatételeire. a bombás előzetes jópofának tűnik (bár ha 40 percen át csak a kergetőzés lesz, nem biztos, hogy ezt mondom majd), de remélem lesz mentális képességeket/pszichét jóval megterhelőbb is :)
most azt mondanám, hogy bizalom és erő szempontjából jó a három páros, várom, hogy mennyire kell majd egymást (illetve kinek kit kell erősítenie) erősíteniük egy-egy feladatban...

yilane 2011.05.20. 11:40:25

@szepi79 - Harciteknős idomár: Én úgy emlékszem Gábor utolsó előttinek választott és beállt az üres helyre, Jennifer mellé. Norbi meg - jobb híján - Niki mellé állt, aki hazaküldte, mert Kristófot választotta.

szélfúttahaj 2011.05.20. 11:44:11

PM-et vissza! Kit érdekel a való életben mit csinál, végre volt valami izgalom. Kristóf a sokat hangoztatott erkölcsi magasságból lement kutyába rendesen. Ez a pofon kijárt neki. Most mi várható? Pápa és Lassu egymást nyálazva jut a döntőbe.Remélem a vérszövetség nem nyer, Robiéknak drukkolok.

Veder1 2011.05.20. 11:44:18

@ladyandhenk, lehet, hogy az a koncepciója a műsornak, hogy a kezdő tíz ember a főszereplő, és a később jövők azért vannak, hogy akadályok elé állítsák őket.

Persze nem jó később bekerülni a játékba, de ez benne van a pakliban. Azt is megértem, hogy ez az aránytalanság neked nem tetszik. Kíváncsi vagyok fognak-e ezen változtatni a második menetben.

bpetya75 2011.05.20. 11:53:32

@yilane: Bizony így volt. Csak azt nem tudom, hogy HÉ szúrta el a dolgot, vagy akkor még nem szerették volna, hogy a Don menjen.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 11:54:07

@Vödör: rendben, de akkor miért pont az a tíz, miért nem a másik tíz? Én ezért nem értettem veled egyet! Így nincs értelme a játéknak, a lényege, h szétrobbantsák a kezdőket és ők bent maradjanak. Ha előnyük van a kezdőknek, nincs értelme, h ismételjem magam!

Megjegyzem, itt rontották el a leginkább a játékosok, h nem tették ki a védettségekkel a régieket és így sikerült őket bebetonozni. És be kell vallani, h ezt jól tette Szandra! Gábor meg itt cseszte el, de nagyon! Röpíteni kellett volna haza Ádámot, nem megijedni, mert csak úgy lett volna esélyük. Ugye már nincsenek is bent! És még sorolhatnám...

candyperfumegirl 2011.05.20. 11:54:37

Promókészítő kisiparosok nagyot alkottak, hogy elhitették mindenkivel, hogy kötelező párcserés párválasztó lesz, közben meg csak Nikike kétéves agyában fordult meg ez a remek ötlet. :P
Szerintem is dögunalom volt amúgy a tegnapi, de szerintem ez most egy szükséges rossz volt a nagy hét előtt, ami tényleg csak úgy izgalmas, ha csak erős páros vannak, hogy ne lehessen egyértelmű kiesőre tippelni. Több párválasztó nincs, tehát mixelődni már nem fognak, nem egy ember, hanem pár esik ki legközelebb, ehhez az kellett, hogy Pincsi távozzon, az esélyét sem akarták megadni, hogy mondjuk kigolyózzák ProsztóRobit. (ami amúgy nem volt egy hülye gondolat Kalóz részéről) Szerkesztőknek az kell, hogy izgalmas legyen a jövő hét, és ehhez beáldozták a tegnapi műsort.

Sixx, a hogyvoltod első tagmndata volt az első gondolatom nekem is, amikor Pók kiesett. :) (az is volt a FB státuszom aznap este)

yilane 2011.05.20. 11:54:55

A Linda-Robi-páros tagjai közül úgy emlékszem Lindának 0 Robinak 1 (talán Szandra?)másik párja volt.

Ehhez képest
Nikinek 4 (dani 2x)
Daninak 4 (Niki 2x)
Kristófnak 6 (alíz 2x)
Alíznak 8! (Kristóf 2x) párja volt.

Ezen számok alapján szerintem Alíznak és Kristófnak kellene nyernie. Ők párválasztottak a legtöbbet. 1 párral könnyű ellavírozni.

yilane 2011.05.20. 11:57:51

@bpetya75: Lehet, hogy akkor még csak az volt a cél, hogy hazaküldjenek egy régit.

Érdekes egyébként, hogy a fiatalok előbb kiestek az eredeti csoport tagjai közül (l. Norbi, Kata, Levi) az "öregebbek" tovább bírták.
Ide nem értve Danit - természetesen.

foxglove (törölt) 2011.05.20. 11:58:12

Ez a Kristóf mekkora egy jellemtelen kis senki. Megtévesztett idáig a helyes pofikája. Nem baj.

capa05 2011.05.20. 11:58:29

@Murderface: Én nem azt írtam, hogy nem kell, de az egyik előttem szóló jegyezte meg ha az elején megállapodnak és szét osztják a pénzt akkor 1-1 milla.Bár ez sem igaz mert sok versenyző volt.

gorgeous 2011.05.20. 12:01:31

@hó(fehér)virág: nem tudom, válaszolt-e már valaki, de ezen én is tűnődtem... én is láttam egy döntőt, én sem beszélek skandinávul, de úgy értettem, mintha úgy lenne, h ha nem ejtik le a gömböt, mindketten nyerik a lóvét. de ugye a csaj közben pakolja a kis zsákocskákat egyik asztalról a másikra, és szerintem az van, hogy ha az egyik leejti direkt, akkor annyit nyer meg ő egyedül, amennyit már átrakott HÉ az asztalra. de lehet aztán, hogy tökre nem így van, csak én így értelmeztem. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 12:01:54

@bpetya75: ez talányos kérdés:P

bpetya75 2011.05.19. 23:10:16
@ladyandhenk: Na tessék. Még hogy a mai fiatalok nem tudják megadni a kellő tiszteletet :D

@Benyeszke: őőő, izé, szóval az úgy volt, hogy az elvtárs befolyása alá kerültem, ezért lehetséges, hogy nem megfelelő stílusban értekeztem a Hölgyekkel. Ezért most naon-naon őszintén bocsánatot kérek. De most, hogy az elvtárs nincs itt (ugye nincs? lábremegés) szívesen pálfordulok. Akár 360 fokban is. ;-)

Ezért meg tegnapra tisztelet Néked, ó Nagy Férfi! Még a végén hajlandóak leszünk tényleg menni:P

Veder1 2011.05.20. 12:02:31

@candyperfumegirl nem tudom ki emlékszik rá, de anno a Bár 1-ben ugyanezt a "Meghalt a cselszövőt" énekelte az ottani villain csaj kiesése után a (még egy párhuzam) három jóbarát fiú játékos. Nincs új a nap alatt :D

saturnalia 2011.05.20. 12:06:58

Nekem van egy tippem a fináléra - a dán videó alapján. Én sem beszélem a nyelvet, de annyit kiderült, hogy az utolsó két pár közül a régi játékosok választották ki a szimpatikusabbat. Viszont nem pár nyer, hanem egy ember, és itt jöhetnek a képbe a kis gömbök, meg a műsorvezetőnő folyamatos beszéde,ahogy azt valaki már feljebb leírta.
Ha jól emlékszem, a műsor reklámjában is úgy hirdették, hogy "ki viszi el a több milliós nyereményt", talán még olyat is mondtak, hogy kié lesz az akár 25 millió. Mi van, ha ahogy tartják a gömböket, telki az idő, és közben gyűlik a nyeremény. Aki előbb ledobja a gömböt, azé lesz az az összeg, amennyinél épp tartanak.

Persze ez csak egy teória, de ez talán egy értelmes megoldásnak tűnik.

ensorcelant 2011.05.20. 12:08:25

Tényleg dögunalom volt a tegnapi rész. De még az is lehet, hogy direkt szerkesztették így, hogy még kontrasztosabb legyen a Szandra utáni időszámítás. Mindenki szeret mindenkit, mindenki megbocsátja az ellene elkövetett dolgokat, és unatkozva ásítoznak, akárcsak a nézők. Nem volt kedvencem Szandra, de ez a Niki-Linda kettős elvtelen köpönyegváltásaikkal erősen lemínuszolták magukat Szandra szintje alá.
Kicsit off: Nem igazán értem a heves érzelmi kirohanásokat a hozzászólóknál. Pl valaki azt írta itt tegnap, hogy nem csodálkozna, hogyha Szandrát leköpdösnék az utcán.Ezek az emberek részt vettek egy show-ban. Ki így viselkedett, ki úgy. Gáncs nélküli lovagot egyet sem találunk köztük. Emiatt bárkit is akár tettleg, akár szóban inzultálni a normál életben?! Hát szerintem elég szegényes intelligenciára utal.

saturnalia 2011.05.20. 12:09:38

@gorgeous: Ezek szerint nem csak én jutottam erre a megállapításra.:D A zsákocskákra már nem is emlékeztem (régebben láttam a videót), ez még inkább ezt az elméletet támasztja alá.

gorgeous 2011.05.20. 12:16:32

@saturnalia: ha így lesz, mondhatjuk majd, hogy beszéljük a nyelvet :D (dán v. svéd? erre meg én nem emlékszem)

Pistie 2011.05.20. 12:16:39

remek cikk! soha nem néztem végig még egy részt sem (bár még így is jóval többet láttam tegnap belőle, mint a VV-ből eddig összesen). De ez a cikk vicces!

Liller 2011.05.20. 12:18:20

@beacska: én már regisztráltam,menjünk!!!:)persze én is csak akkor megyek,ha elkísér a barátnőm.látnom kell Kristófot közelről.no meg Stanleyt:)))

nemecsek ernő áruló 2011.05.20. 12:18:23

@standy5: Hát például néhány nappal ezelőtt felírták egy papírra azt, akit semmiképp nem akarnak a hotelben látni. Ha Szandra nem pofozkodott volna, én nem lepődtem volna meg, ha most az döntött volna. Persze sose tudjuk meg.

felmary 2011.05.20. 12:20:59

@saturnalia: nincs meg véletlenül a videó angolul feliratozva? egyáltalán belinkelnétek a videót? Köszi

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:22:21

@Liller: egy reggel ketten mehetnek? vagy hogy van?

szepi79 2011.05.20. 12:22:41

@yilane: "Én úgy emlékszem Gábor utolsó előttinek választott és beállt az üres helyre, Jennifer mellé. "

akkor mindegy is, hogy utolsónak, vagy utolsó előttinek választott, az a lényeg, hogy ádám után, szal ki tudta volna szórni, és nem is kellett volna hozzá nagyon akarni.

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 12:22:54

@ladyandhenk: késő bánat. Óhatatlanul belém költözött a bizalmatlanság és a szkepticizmus az Urak valódi szándékát illetően. Ki tudja bpetya miket mondott a hátunk mögött a riportszobában...:DD

Egyébként ez egy szomorú nap, annyira nincs mondanivalóm a tegnapi részről, hogy inkább dolgozom, pedig péntek van.

Liller 2011.05.20. 12:23:02

@terrortűrő tintatartó: nem,nem,egy reg egy ember.csak megkértem őt is,h regisztráljon

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 12:24:00

@Liller: hát hol voltál tegnap?? Szandra búcsúfilmjében mutatták a Csudálatos Pöcs seggét!

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:25:15

@Liller: kösz az infót :) kíváncsi vagyok, kiteszik-e a megtelt táblát lassan :)

Liller 2011.05.20. 12:25:15

@Benyeszke: nekem meg tegnap kellett dolgoznom:)))komolyan?és nem is láttam?!szomorú nap ez a mai:)mondjuk Kristóf tegnapi vicceskedése kárpótolt:)és ezért kell elmenni a záróbulira:meg kell végre fognunk azt a segget!:))

pástétom 2011.05.20. 12:25:33

Szvsz a (most még nem összeállt) Alíz-Robi páros lesz a nyerő.

yilane 2011.05.20. 12:26:04

@szepi79 - Harciteknős idomár: Persze, de ezzel az utolsó előttiként indulással mintha sugallták volna Gábornak a szerkek, hogy hová álljon. Persze ez csak feltevés.

Liller 2011.05.20. 12:26:51

@terrortűrő tintatartó: na ja.én is kíváncsi vagyok.meg arra is kíváncsi vagyok,h végül tényleg elmegyek-e majd:)ha ez az a hely,amelyikre gondolok,akkor nincs sok kedvem ott sasszézni a hófehér kanapék közt:)))

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:27:17

@pástétom: miért összeáll? spoiler vagy csak tipp?

saturnalia 2011.05.20. 12:27:49

@gorgeous: Nekem úgy rémlik, hogy dán, de nem biztos.:D

Ha így lesz, az biztos nagyon izgalmas lesz. Eleve az, hogy a régi játékosok szimpátiáját ki nyeri el (a régi játékosok sok szövetségest, de sok "ellenséget" is gyűjtöttek), illetve nem tudom, hogy az egyes párok közül kik tartanák végig a gömböt, és kik csapnának le a nyereményre. A Dani-Niki páros elvileg végig tartaná a gömböket, hiszen azt beszélték meg, hogy Kristóffal és Ádámmal négyesben osztozkodnak, így mindkettőjüknek az az érdekük, hogy a lehető legtöbb pénzt szerezzék meg. A Robi-Linda párosnál bármelyikőjükből kinézném, hogy átveri a másikat, viszont Prosztó játékba kerülésekor megnéztem őt Facebookon, és a profilképén egy Lindára nagyon hasonlító csajt ölelgetett, szóval akár ők együtt is maradhattak a játék után.
A Kristóf-Alíz páros lenne a legérdekesebb, Kristóf valószínűleg tartaná magát az Ádámékkal való egyezséghez, és akkor nem mindegy hogy a 25 millió felét osztják el, vagy az Alíz elől elhappolt nagyobb összeget. A legtisztább az lenne, ha Alízt is bevennék az egyezségbe, de ha Alíznak van egy kis esze, egyedül lecsap egy nagyobb nyereményre.

yilane 2011.05.20. 12:28:14

@Benyeszke: szegény CSP! ennyi maradt meg belőle a nézők számára, egy fenék! :))

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 12:29:36

@yilane: na de milyen?! Ez nem fenék, ez segg! :D

yilane 2011.05.20. 12:29:43

@pástétom: én meg épp Kristóf-Linda párost vizionáltam a végére
(nem mintha ezt szeretném)

Móka na 2011.05.20. 12:30:13

Hát nekem most sikerült végignézni. Hát szerintem nagyon aranyos rész volt, mint egy kedvenc sori light-os epizódja. Kristóf milyen drága volt, pedig én nem voltam egy Krisztoforó fun. :)

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:31:24

@Liller: szerintem jóra gondolsz, igen :)

yilane 2011.05.20. 12:31:50

@Benyeszke: Biztos örülne ha ezt olvasná! :D

Liller 2011.05.20. 12:33:01

@terrortűrő tintatartó: ajaj...oda még sosem mertem bemenni és mindig megijedtem az emberektől,akik onnan jöttek ki:)de hát Kristófért és a Csudálatos Pöcsért bármire hajlandó vagyok...asszem:)
@Benyeszke: jól beszélsz,kollegina!:)

bpetya75 2011.05.20. 12:37:06

@ladyandhenk: Az a baj, hogy mostan nem tudom mit is tegyek. Lemenjek pincsibe, mert az jön be, vagy elég a férfiasan bűnbánó pofa ;-)

@szepi79 - Harciteknős idomár:
Gábor annyira nem volt kemény srác, hogy ne használja ki, hogy van egy üresen álló lány. Mivel ellenőrizhetetlen, ezért nagy mellénnyel, továbbá tök magabiztosan kijelentem, hogy ha ő megy utoljára, akkor máshova áll. :D

@Benyeszke: Én kérem roppant intelligens példány vagyok. Sikerült felfognom, hogy a műsor később adásba mehet, ezért a riportszobában sem csúszott ki a számon egyetlen őszinte mondat sem ;-)

mocanoca 2011.05.20. 12:37:14

@ensorcelant: Azok akik leköpnék Szandrát az utcán, valószínűleg nem olyan rég még Isaura felszabadítására, meg Esmerelda szemműtétjére gyűjtötték a pénzt :)

saturnalia 2011.05.20. 12:38:40

@felmary: www.youtube.com/watch?v=Qii6zvSmOeA&feature=related

Ez épp egy olyan videó, ahol a csaj végül ledobja a gömböt, és a csávó ennek nem örül (a dán HÉ itt kis pillangók falra aggatásával jelzi az idő múlását.

Feliratosat eddig nem láttam.:S

Amúgy minél inkább belegondolok, annál valószínűbb egy ilyen befejezés. Nem lennék a játékosok helyében, ismerik egymást másfél hónapja, mi alapján tudnának ennyire megbízni a másikban?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 12:41:11

Borzalmasan unalmas rész volt. Sixx viszont brillírozott ezzel a poszttal.

Karaoke: jóanyátok, szerkik! Remélem, Juanék ki fognak lökni 1-2 gyökeret ennek okán, mert rémálmaimban már Kristóf+Dani aláz 1-1 szívemnek kedves nótát éjszakáról éjszakára.

Nyugalom szigete: ne röhögtessenek, h akkora stresszfaktor volt Póki, h 20 perc megy el az adásból arra, hogy ezek a mödanszié partján fetrengve konstatálják, milyen nyugisak. Iszonyat. Csoda, h az eddigi nagy hesszelések közepette történt annyi, amiből "műsört" lehetett összevágni.

Ujjongtam, h Robi a nyilvánvaló áskálódás ellenére bent maradt. Kinézem Kristófból, h VV-lakók mintájára, képes lenne kiszórni valakit, csak mert az egyszer szemébe mondta a nyilvánvalót.
Attila meg hát.... már a bejövetelekor a lópikula csúnyábbik végén volt.

Ja, és letéptem volna T69-ről azt a krémszínű gönczöt. Nekem az KELL! **sunyin leseget**

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 12:43:47

Ez meg:
"A végjátékról sem a lakók, sem mi nem tudunk semmit, lehet a kolumb gerillák vadásszák le őket csúzlival"

MUHAHA! Örülhetnek, h nem vagyok szerki, mert simán megcsinálnám! :DDD

hó(fehér)virág 2011.05.20. 12:47:34

@saturnalia: Igen, én is ezt láttam. Meg egy olyat, ahol mind2-en végig tartották a gömböt, nem volt ejtés. Dán a kisfilm, sajna nincs felirat, és a kommentek is dánul szólnak:)))
Sixx ott lesz a hepajon?

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:52:46

@hó(fehér)virág: hát, amekkora fanclubot a HV kitermelt nekik, az a minimum, hogy aranyozott sajtóbelépővel várják, nem is: kötelezzék a megjelenésre és live elemekkel tarkított záróHV-t írassak vele :D
én szeretném :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 12:53:41

@vegteleneskeptelen: Az. Basszus, 3 napig azt fogjuk bámulni, ahogy ezek gongazeleje-gongavége jelzésekre fel alá rohangásznak a hotel folyosóin? Áltsuli 5., nyáritábor. Jahbocs, ott pótoltam a Star Wars-t.
Remélem, szerkik megpakolják rajzszeggel, olajjal a folyosókat. Vaaagy van az a francia erődös játék: tenger közepén erőd, minden ajtó mögött más undorító bátorságpróba, kiscsapat fel-alá futkos, h a végén a kulcsokkal kirakjanak 1 szót, és minél több aranyat tudjanak összeszedni mielőtt az idomított tigriseket kiengedik, h összesmacizzanak velük.
Magyarok is voltak kint játszani. Tán pont Liluval? :S
Na azt szerettem. Lehetne olyan. :D

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 12:54:38

@terrortűrő tintatartó: hm, elképzelem amint sixx visítozó tinilányok és Szandra-gyűlölő harcias asszonyok gyűrűjében élőben közvetít. Szerinted? :D

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:55:07

@neccharisnyás útonálló: naigen, ha a személyzetnek lett volna alkalma kiszórni valakit, a karaoke brigád parázhatott volna :)

terrortűrő tintatartó 2011.05.20. 12:56:13

@Benyeszke: jakérem, a sikert nem adják ingyen :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 12:56:55

@beacska: Eiffel-tér elit hely. Ne csodálkozzatok, h annyi ott az ár, amennyi.

hó(fehér)virág 2011.05.20. 12:57:43

@Benyeszke: Sixx-nek a HÉ2 szériában stúdiót kéne biztosítani a fejlemények pontos közvetítése végett. Irány a kúlomb dzsungel!

Móka na 2011.05.20. 13:00:17

@felmary: csak az utsó 11 kieset játékos szavaz, ők mindenkit ismernek a finish-ből.

Móka na 2011.05.20. 13:04:51

@M. Bertalan: ajajaj,. lehet kicsit későn nem?? :D

bpetya75 2011.05.20. 13:06:09

@neccharisnyás útonálló: Demcsák Zsuzsával voltak kint. Lilu nem elég sportos hozzá, mert futkosva kellett a műsorvezetőnek is közlekedni.

bpetya75 2011.05.20. 13:09:29

@saturnalia: Megnéztem, nem sikerült megfejteni, hogy hogyan műxik a döntés. Utána megnéztem a 6. éved fináléját is. Ott egy sráccal pofázott HÉ aztán a srác beállt két 6 fős csoport elé, az egyikben 4lány+2fiú, a másikban fordítva és ő választott közülük. Meglepő módon azt a brancsot választotta, ahol nőtöbbség volt. Lehet, hogy ott két brigád is alakult akik megegyeztek az osztozásról, és a szerkesztők ezt elfogadva így zárták le a sót?

candyperfumegirl 2011.05.20. 13:15:20

Akárki is megy a záróbulira, fotózzon és jegyzeteljen! Én inkább otthon, zárt ajtók mögött nézem a finélét, mert képes vagyok hangos véleménynyilvánításokra, és az egy olyan helyzetben lehet, hogy nem lenne előnyös. :)

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:16:54

@candyperfumegirl: amennyi alkohol (meg más egyéb) lesz ott, szerintem a vélemény nyilvánítás lesz a legkevesebb :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 13:18:41

Sziasztok :)

Ha a 4-es fogat osztozik, akkor Nikinek Robihoz kellett volna állnia tegnap (persze ha mehetett volna Linda előtt), mert akkor mindhárom párban lett volna beépített-nyerő embere Ádámnak.

Niki meg azért is összeállhatott-összebeszélhetett volna Robival, hogy ha megnyerik, akkor ketten osztozzanak és ne a szövetségben 4 felé, de ehhez gondolkoznia kellett volna.

Szerintem Niki és Dani menjenek, úgy érdekesebb lenne a vége, mert nem a 4-esből lenne bent 3 fő.
Remélem Aliz nem marad hoppon a végén. Vicces is lenne ha nyerne és nem osztozna senkivel és a 4-es szövetség elbukna. :)

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:22:46

@Liller: a 43. részben tekerj 41:29-re és állítsd meg. Megéri! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:24:44

@ensorcelant: És hidd el, hogy lesznek, akik így viselkednek majd. Volt már korábban rá példa rengeteg, hogy az emberek nem képesek különválasztani a látottakat a valóságtól.

felmary 2011.05.20. 13:24:55

Ááááá, külföldön leszek jövő héten, hogyan fogok így naprakész infót szerezni a végéről?????

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 13:27:16

@bpetya75: Ajánlom szíves figyelmedbe, h a nők szeretik a férfias férfiakat, akik kellő időben bújós kis pincsik is tudnak lenni!:)-ergo mindkettő jó:)

Örülünk, h még véletlenül sem sikerült őszintének lenni, nem vártunk mást; különben csalódtunk volna, bizony!!!

@Benyeszke: Urak valódi szándéka, h átvegyék a hatalmat felettünk, ezért el kell hitetnünk velük, h van esélyük:)

Borzasztó lehet dolgozni pénteken, részvétem:)

fairytale 2011.05.20. 13:27:22

@felmary: van egy XX. századi találmány, internet a neve. :-)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 13:28:24

@felmary: de rossz neked:) Én is inkább ott lennék és feláldoznám az Édent, amúgy is ismétli V6:D

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:29:44

Urak valódi szándéka, h átvegyék a hatalmat felettünk, ezért el kell hitetnünk velük, h van esélyük:)

@ladyandhenk: basszus ezt folyton elfelejtem! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:31:04

@bpetya75: Kösz a pontosítást. Ez a beszólás pedig... látom nem vagy egy Lilu-fan.:D Mondjuk amióta ez a borzalmas kisfiús haja van, én se bírok ránézni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:33:01

@candyperfumegirl: Én max. pofákat vágnék. Bár én alapból inkább a metakommunikációra helyezem a hangsúlyt. Valahogy a fránya tudatalattijukkal jobban megértik az emberek a dolgokat...;P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:34:56

@mosoly73: Elbukik, Robi nyeri. Tegnap megvillanyoztam a varázsgömböm, a macskám farkát irányba állítottam antennának, és ez jött ki.

felmary 2011.05.20. 13:35:44

@fairytale: de azért az mégsem ugyanaz, mint élőben... :-(((
Bassz', elcsesztem kb. 12 hetet erre a reality-re, aztán pont a végére leszek kilőve

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:37:09

@neccharisnyás útonálló: Liluval kapcsolatban a haja a legkisebb probléma.

fairytale 2011.05.20. 13:37:38

@felmary: Egy nappal utána már reggel láthatod!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.20. 13:38:45

@neccharisnyás útonálló: Én csendben végig ülném, max a fejemet fognám, h ennyi idiótát, majd leírnám másnap a véleményem, de azt nagyon! Én csak foci meccsen vagyok hangos:P

Móka na 2011.05.20. 13:41:52

@fairytale: @felmary: már este fent lesz, a műsor után 5 perccel, úgy szokták. :)

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:45:53

@ladyandhenk: á semmi, egész egyszerűen irritál a csaj, már annak idején a Z+-on se volt szimpi. Meg az egyik ismerősöm az RTL-nél dolgozik és elég fura dolgokat mesélt róla.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 13:45:56

@felmary: Közvetítünk élőben :) Egész hétre mész? Szólj mikor kezdjük!

@neccharisnyás útonálló: Kis boszi :))))) Nekem Robi hol szimpi hol meg nagyon nem. Utóbbi többször. Maradok Aliz drukker, és Kristóffal párban látnám szívesen nyerni.

Attila tegnap valószínűleg azért ment Nikihez, mert oda akart állni. Annál a párnál volt egyedüli feszültség. Ha egy kicsit jobban játszik akár ráébreszthette volna Nikit, hogy csak magára gondoljon és őt válassza, akkor ha megnyerik, akkor Nikinek nem lett volna muszáj osztoznia Ádámékkal. Persze nem tudni mi alapján dől el ki nyeri. Csak ez megint érdekesebb lett volna, mint a mostani felállás.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:47:21

@Benyeszke: Azt már nem várom meg, hogy a száját is kinyissa. Jutott bőven elég kín az életembe, nem vágyom utánpótlásra.
@ladyandhenk: Úúú, cinkelésben én is jó vagyok.;)

HA MENNE INNEN VALAKI! TELÓVAL CSINÁLJATOK MÁR EGY VIDEÓT A MAGÁT KRISTÓFRA VETŐ RICSAJOZÓ TINIHADRÓL.
Oly rég láttam ilyesmit. Jólesne vén fejemnek. :DDD

felmary 2011.05.20. 13:47:32

@Móka na: ok, megnyugodtam. Nem kell egyetlen éjszakát sem úgy töltenem, hogy nem tudom, ki nyert.
Sosem gondoltam volna, hogy egyetlen valóságsó is függővé képes tenni. nem vagyok rá büszke, de ez van. Gondolom, Ti megértetek engem. :-)

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 13:48:17

@neccharisnyás útonálló: és szegény macska él még? :D

Nálunk az egyik nagyon izgul a kutyaugatásra a műsor végén, így azt mindig meg kell várni

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:48:59

@Benyeszke: Priviben megosztasz velem 1-2-t, ha engedélyezett? ;D

felmary 2011.05.20. 13:49:04

@mosoly73: szerintem a hétfőit még látom, aztán csütörtök éjjel landolok -hol is?- Liszt Ferihegy? - épp akkor repülök, amikor döntenek a pénzről. :-(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:50:32

@Benyeszke: LOL
Szomszédmacska. Kuruzslásra időnként átcsalom. Szomszéd meg csodálkozik, mitől csillog olyan furán a szeme.Há belészállt a zürdög, mi másé! :D

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 14:01:13

@neccharisnyás útonálló: ja persze már majd élő videós közvetítést is nyomunk. Én egyelőre azzal próbálok megbékélni hogy felmerült bennem a gondolat, hogy elmennék. Már ez is nehéz :D

Liller 2011.05.20. 14:02:21

@Benyeszke: odatekertem,lepausoltam,egész nap ezt fogom nézni!:)köszi,Benyeszke!:)

Liller 2011.05.20. 14:05:50

@neccharisnyás útonálló: remélem,én leszek majd annak a képnek a központi helyén:)
@Benyeszke: ugyan,felesleges ezen emésztened magad.ez az egész annyira szürreális,h ez a záróparty már nem oszt,nem szoroz:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 14:09:41

@Benyeszke: Megmondtam. Ott az opció, hogy a Westend tetőparkolójából nézed. Remekül rálátni (jó, azért színházi látcső lehet, hogy elkél, hogy a Don arckifejezéseit is pontosan követhesd) De bizisten nem tudnának annyit fizetni, hogy egy nagy csapat visítozó tini közelébe menjek. Nincs az az isten! Partvisnyéllel lerendezek én bárkit, aki rám támad (ember, állat, E.T.) de egy westbalkanos szitu nem hiányzik az életemből.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 14:10:48

No, jó pihenést mindenkinek a 7végére!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 14:12:51

@Móka na: Sziaaaaa :)))))*
(Kicsit összevissza olvasok, sok részt ki is hagytam mostanában a kommentekből :( )

"csak az utsó 11 kieset játékos szavaz, ők mindenkit ismernek a finish-ből."
- Ez biztos vagy tipp?

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 14:14:12

@Liller: a jó úttörő ott segít ahol tud! :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 14:16:27

@felmary: "Sosem gondoltam volna, hogy egyetlen valóságsó is függővé képes tenni. nem vagyok rá büszke, de ez van. Gondolom, Ti megértetek engem. :-)"
- Igen! Akinek bevallom, hogy nézem, az elég furán és csodálkozva néz rám! Mi lesz a következő, Győzike? :) Meg se hallgatnak az ismerőseim, hogy nem azért nézem...

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.20. 14:19:25

@felmary: abszolút. Én elsősorban azért szeretem mert a műsornak nem célja átvágni az egyszerű nézőt a különböző szavazásokkal meg minden egyébbel. És azért egy egészen csekély, minimális, parányi értelem van benne, nem úgy mint pl Győzikében vagy Alekoszban.

Liller 2011.05.20. 14:26:42

@Benyeszke: de szeretem én az úttörőket!:)
hát én meg töredelmesen bevallom,h én imádom a valóságshowkat...a VV-t is óriási lelkesedéssel néztem az elején.a Bár 1.0-ért is megvesztem 10 évvel ezelőtt:)de az is igaz,h korábban egy valóságshow-hoz sem igazítottam a programomat:)

beacska 2011.05.20. 14:29:22

@neccharisnyás útonálló: nem csodálkozom, csak elbizomytalanít. Pláne, hogy a Tesóm mondta, hogy volt ott tán a múlt hétvégén, leperkálta a 3.000 ft-os belépőt, bement, körülnézett, és már jött is ki...ez elvette a kedvem..mi van, ha megint kérnek belépőt???

Liller 2011.05.20. 14:34:12

@beacska: elvileg ingyenes,ha regisztrálsz,sztem.én úgy emlékszem,h a hét elején oda volt írva,h ingyenes.de az is igaz,h most már nem látom...de az tuti,h belépőt nem fogok fizetni!

beacska 2011.05.20. 14:40:02

@Benyeszke: @Liller: nna, mi a fene, egyforma az ízlésünk? magyar Survivor I és II megvolt?

beacska 2011.05.20. 14:40:43

@beacska: csak Liller a címzett, bocs

beacska 2011.05.20. 14:41:52

@Liller: fizetni én sem. Még nem mertem megkérdezni az embert...most ideges, mert újra kell installálni az egyik gépet...várnom kell, hogy lehiggadjon

Liller 2011.05.20. 14:43:08

@beacska: nem,azt nem néztem.
de az engedélye kell vagy az is,h eljöjjön veled?mert az tutira nehezebb menet lesz:)

beacska 2011.05.20. 14:49:10

@Liller: hát mi 230 km-re lakunk a fővárostól, egyedül nem szívesen indulnék neki, annyit nem ér meg, hozzá szoktam, hogy orrbavágom éjszaka. Ráadásul péntekre fel is kell mennie, úgyhogy jó lenne...de igaz, elcsalni magammal duzzogás nélkül...nnna, az az emberlányát próbáló feladat ;D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 14:50:18

Ha ingyenes a belépés, akkor mondjátok azt hogy nyertétek, pl. itt a blogon, és akkor már miért ne mennétek el? :)))

Liller 2011.05.20. 14:53:05

@beacska: ja,így már érthetőbb.mondd neki,h gyönyörű seggek és csupaszok közt leszel,úgyh jobban teszi,ha inkább elkísér:)

bpetya75 2011.05.20. 14:59:47

@ladyandhenk: Köszönöm az útmutatást, ehhez tartom magam :D

bpetya75 2011.05.20. 15:01:33

@neccharisnyás útonálló: Semmi bajom Liluval. De tény, hogy Zsuzsika nagyon sportosan vezette a műsort, nem is egészen értettem miért. Azt szerintem a fanok is el kell ismerjék, hogy Lilu nem az a sportos alkat. ;-)

Egyébként a szépségideálomhoz közelebb van Lilu mint DZS.

beacska 2011.05.20. 15:06:21

@Liller: nnna, azt hiszem, ha a csupaszokat megemlítem, rögtön gyanút fog, hogy biztos hazudok ;DD

Liller 2011.05.20. 15:18:53

@beacska: mármint hazudsz,mert csupaszok nincsenek is?:)

beacska 2011.05.20. 15:39:42

@Liller: nem, hanem a csupaszok miatt én akár otthon is maradnék, tehát, hazudok, és nem is oda megyek, hanem....a szeretőmhöz pl. ;D

beacska 2011.05.20. 15:45:38

egyébként, hogy az Édennél maradjunk, feltűnt nektek, hogy Kristóf a Szandra-akciójával alfahímmé avanzsált a Hotelban? Rögtön beindult a csajok nyálelválasztása. Vicces ;DD

Liller 2011.05.20. 15:55:54

@beacska: ja,ertem mar!:)mondjuk csupaszok miatt en sem mennek oda,pedig nincs is bajom a csupaszokkal:)))

Liller 2011.05.20. 16:01:01

@beacska: jaja,ez nekem is feltunt.meg azon is nevettem,h Niki kozolte,h milyen jo teste van,erre egybol mind a 3-an ramozdultak:)mint a gimiben:ha valakire azt mondta egy csaj,h jo pasi,akkor onnantol kezdve az osszes lany szerelmes volt bele:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 16:35:19

Nálunk miért csak a lányoknak volt sztriptíz és szépségverseny?

www.youtube.com/watch?v=ugS4-0YgpZs&NR=1

Nekünk nincs Mr Éden Hotelünk :((((
Csak Mr Nyíregyházánk :)

Móka na 2011.05.20. 16:49:38

@mosoly73: ehehe vicces, meg ahogy bejön az operatőr vagy valami :D.

Szóval egy fináléban tuti 11en szavaznak, egy másikban pedig talán másik 5 embert láttam a 2 páron kívül...Olyan hogy 24-en lettek volna =)), olyan nem volt.

Mennem kell, majd lehet még benézek. Csumi!

@beacska: Majd tájékoztass mi lett az uraddal :D.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 17:00:34

@Móka na: Én is úgy láttam. Nem játékos lehetett, inkább operatőr. Maónika só :)

Nézegettem a finálékat neten, ha jól értem a nyertes pár, ha nem dobja el ki-ki a maga gömbjét, akkor osztozik a lóvén(?)! Ha valamelyik eldobja, akkor ő viszi az egészet (?)! Volt ahol a döntésük előtt 1-1 korábbi játékossal vagy a tényleges párjával (ha például csavarként megcserélik őket a fináléra) beszélhetett, kaphatott tanácsot.
Előtte pedig a régi játékosokból páran döntenek, hogy melyik pár nyert az uccsó kettőből.

yooker77 2011.05.20. 17:15:28

nem olvastam végig a kommenteket ,ha már írta valaki akkor felejtő....

ez a bomba dolog abszolút manipulálható lehet kintről , egy kis hekkelés a szerkezettel
és annál robban majd akinél akarják...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.20. 17:58:26

@yooker77: Hacsak nem adnak egy mérhető időtávot. Az előzetesben Alizék visszaszámoltak a gongig, ha meg nem tévesztettek.

mimózA 2011.05.20. 19:44:25

@foxglove: Na még időben rájöttél, nem jobb egyiknél sem, ráadásul ilyen unalmas pasit régen láttunk. Szegény egyszerű Aliz segitett neki, hogy bentmaradjon. Lesz homo megmozdulás? Danival igy biztos megerősödne a szövetség.l

mimózA 2011.05.20. 19:50:57

Én egyébként Prosztónak és Nikinek drukkolok, megérdemelnék, az a sok hányás ne vesszen kárba, Prosztó meg megtudott maradni a végéig, ami nem volt könnyű ennyi cinikus agyament faszi mellett.

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:13:15

@f.m.j.: "f@bpetya75: élórája a nickeden nyihogok :):):)"
Pilinszkyt savazd miatta, Ő alkotta az oximoront. :)

@bpetya75: Nehogy lemenj pincsibe testvér! Csak keményen! Megtudod csinálni! Szabadítsd fel a tudatod! A kukták elég súlyos Pókmajom-szindrómában szenvednek! :D

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:15:51

@vernal: Van egy söröm rá, hogy kibasznak! :)

Móka na 2011.05.20. 20:18:43

@nyílegyenes labirintus: eddig sikerült kitartani? a jó hétvégével?

Szerintem mi ketten láttuk csak, eddig az infót, milyen jó lesz priviket küldeni :D

Móka na 2011.05.20. 20:21:45

@vernal: Te nagy vizsla vagy amúgy nem? Én is teszek egy sört Labirintusé mellé. :D

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:23:30

@Móka na: Másképp alakult a nap(hálisten'), reggel ezt még nem láttam előre...(megjegyezted a reggeli kommentem :oO wow! ) :)
Hát túl sok infót nem árult el a spoilergyanú, lehet elkapkodtam azt a fogadást... :D

Móka na 2011.05.20. 20:25:40

@nyílegyenes labirintus: Én minden hülyeséget megjegyzek, főleg a kedvenceimét.... :D.
Sz. azért elég nagy spoiler, viszont megnéztem és Vernal már elég sok érdekességet megtalált neten... elég jó infói vannak. :)

A csajok hiányodban kicsit pihennek...:).

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:26:24

@Móka na: Egyébként a múltkori mail, amit írtam Neked...hát basszus, nagyon csúnyán félrevezettek, úgyhogy utólag is bocs... az illető akiről szó volt, lényegében a saját rokonainak is kamuzott. :)

Móka na 2011.05.20. 20:29:50

@nyílegyenes labirintus: na várj, mert én két levelet is kaptam... sz. te az Ás voltál nem? Amiben az volt hogy finalista de nem nyertes... Engem amúgy nem lep meg, mert ha Ának azt mondták, hogy kuss, akkor ő tartotta magát és gondolom rokonyok meg szétszekálták... így kellett mondani valamit. Amikor kiesett az illető, rájöttem, hogy nagyon csíptem. :)

Móka na 2011.05.20. 20:33:12

@nyílegyenes labirintus: ehehehh. én mindjárt megyek és leiszom vernal nevében a söröd. Ez így jó lesz??? Sz. mi leszünk a királyok, hogy ezt elkaptuk..:D

vernal 2011.05.20. 20:37:17

Ha ez megjelenik, akkor nem dobtak ki és nyitok egy sört :) Amúgy ha kitettek volna, akkor most lenne +2 söröm?

Visszafogom magam ezek után. És köszönöm sixx-nek, hogy figyelembe vette, hogy csak homályos spoiler volt és sokszoros figyelmeztetéssel.

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:38:00

@Móka na: Na jó, akkor kibontok egyet én is vernal egészségére! :D
Annyi spoilerünk van már, hogy elkezdhetjük árulni egy vállalkozás keretében, a pénből meg elmegyünk Kolumbiába. :D
ha tudni szeretnéd az ÉH végét, hívd most: 06 90 ........ Na? :D

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:39:00

@vernal: Király vagy! De a sört már buktad. :D

vernal 2011.05.20. 20:40:11

Ha ez így megy, akkor ma félrészegen megnézi mindenki a +18-at is valami újdonságra várva. Lehet mutatják például, hogy miért kellett befáslizni Kristóf könyökét....Annyira érdekes.

Móka na 2011.05.20. 20:42:32

@nyílegyenes labirintus: Amúgy a magánéletben is eladsz, ha jól emlékszem, akkor a naptárbizniszt is te indítottad, nem?
Kíváncsi lennék a telszámra és a tarifákra.
@vernal: sixx-nek kibaszott jó napja lehet, sörök száma vajon? :D
Bennem már van egy pohár, de megyek a többiért.
Holnap!

Visszlát!

nyílegyenes labirintus 2011.05.20. 20:50:07

@Móka na: A Pókmajom erotikus naptárbiznis csak egyszeri alkalom volt.
Te vagy a pénztáros, annyi pénzt kérsz az infókért, amennyit akarsz... :)

bpetya75 2011.05.20. 21:10:54

@nyílegyenes labirintus: Olyan bizonytalannak érzem magam. Ilyenkor csak a férfias keménység segíthet :D Juszt se pincsülök. ;-)

Mifélefajta fogadás van itten kibontakozóban? A döntő mikéntjéről tippelgettek?

beacska 2011.05.20. 21:37:27

@Móka na: kategórikus válasza: NEM
:((((

Falatkányi 2011.05.20. 21:57:27

@sixx

Imádom a hogyvoltot! Mindig felvidítod a napom :) Köszönöm!!! :)

Begugliztam a Pókmajmot, csak kíváncsiságból :) az egyikre az Éden Fan Clubot adta ki, ugyanezekkel a leírásokkal. Te rakod fel oda is, vagy csak lenyúlják tőled?

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.05.20. 22:30:57

Megtaláltam Póki fácse adatlapját... Jóba maradt Nikivel... Érdekes, csak vele van közös kép...

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.05.20. 22:37:19

@Papucs Orrán Pamutbojt: Helyesbítek, van egy-egy Jennys és Katás kép is.

CSÉ 2011.05.21. 09:23:51

Pókmajom nélkül megeszi őket a penész.

De nem őket sajnálom a legjobban, mert maguknak csinálták, meg azért jobb így nekik. Inkább a nézőket sajnálom igazán, meg Juant. Szegény embernek mit kellett kiállnia!!!

CSÉ 2011.05.21. 09:27:24

Meg persze a szerkesztők is rájátszottak a nyugalomra. Eddig pont ők szereztek feszült pillanatokat a játékosoknak, hol Póki által, hol nem általa.

beacska 2011.05.21. 10:08:12

@nyílegyenes labirintus: ti már megint sugdolództok :(((

Móka na 2011.05.21. 13:06:59

Sziasztok!
@beacska::(
@mosoly73: tegnap este volt egy spoiler - amit sz. nyílegyenes és én kaptunk csak el, na meg a szerző + sixx.
Szerző végül maradt, mert rengetegszer kiírta, hogy spoiler és csak aztán az infót. Bejegyzés törölve lett, szerző pedig maradt. :)

GL-581 g 2011.05.21. 18:46:07

@Móka na: én nagyon szeretem a spoilereket! :( esetleg át tudnád küldeni? :D:D

még ELŐTTE a tippem a finisre:
Lassú-Pocok
Műfog-Prosztó

És az Anciene Régime nyer. :D
És tetszőleges módon, de oszt nekik: Pápa, Don, Niki, talán Prosztó VAGY Bigfoot.

Ez a tippem...

GL-581 g 2011.05.21. 18:49:51

@CSÉ: Vihar előtti csend. :D Adtak egy pihinapot a daráló előtt. Pont, mint az Édenbarmok, Strip poker, Limbó napon. Akkor is mi jött utána...

GL-581 g 2011.05.21. 20:48:21

@Móka na: itt is köszi. ;) sínen vagyunk, mint József Attila... :D
@Papucs Orrán Pamutbojt: igen, állítólag Detti, Nyafi és a Minyonmellű tartott ki Pókmajom mellett IRL. nem tudom értelmezni a viselkedésüket... :D:D

ga_zsi 2011.05.21. 21:15:57

Lehet, hogy már nem olvassa senki, mert majd az új részt nézitek, azért leírom az én véleményem.
teljesen jogos volt, hogy a pofon után Szandra repült. ezzel tisztában is volt.
Kiakadt, de nem hiszem, hogy sokan lennének, akik nem így lettek volna. Amikor bement, sikerült egy kicsit gyengíteni az ellenoldalt, erre beküldték A danit. (hogy minek???) Most megint elért valamit, mindegy hohy hogy, de Niki mellette volt, erre a kiesett Ádámmal meg dumáltatták a fejét. Szandra "munkája" másodszor is füstbe szállt. Az ellenoldal soha nem járt így, mégha azt mondjátok is, hogy sok segítséget kapott Szandra is.
Nikiről inkább nem mondok semmit. Annak a nőnek a megbízhatósága a béka feneke alatt van jócskán.
Linda detto
Robi meglepett, pozitív irányban.
dani egy bunkó. Anno Tünde nem kirúgni akarta, hanem leírta annak a nevét, aki a legbunkóbb volt vele és tökéletesen igaza volt.
"Kiki bácsi" a tanítványai szintjén van. Minta 10 éves, de azok között is a bugyutábbja.
Sokan írtátok, hogy nem szeretné senki, hogy olyan lánya legyen, mint Szandra. Hát valóban nem lenne jó, de én azt is remélem, hogy a fiam soha nem süllyed olyan mélyre, mint a hőn szeretett, agyondicsért Kristófka. Pedig - SZERINTEM - sajna ő fog nyerni. Az elején még neki és Aliznak szurkoltam.
Aliz a behódoilása és csicskasága ellenére is még az, aki a legjobban megérdemelné, meg talán Robi.
A legutolsó adás egy merő unalom volt. Jó, hogy nem ilyenek voltak az előzőek, mert akkor senki sem nézte volna szvsz még ti sem.

CSÉ 2011.05.22. 16:15:23

@GL-581 g: Remélem nem lesz igazam, de szerintem a folytatás már nem lesz olyan izgalmas, max csak vicces.

Attól félek, hogy ez is olyan lesz, mint amilyen a Palota Ékköve volt. Az is rohadt jó volt addig, míg a főgonosz Csve családot nem sikerült kivonni a forgalomból, aztán az utolsó pár részben meg dögunalom volt az egész, de muszáj volt elvarrni a szálakat (itt muszáj valakinek megnyerni a játékot), meg azért sem érhet itt véget a sztori a főgonosz kicsinálásával, mert akkor tényleg úgy tűnne, hogy ő a történet hőse.
De mondom, remélem tévedek.

zitoka 2011.05.22. 22:27:02

Ha Niki vitte volna a pénzt, most nem Pókmajommal osztozna az albérleten...

Morcz 2011.05.23. 09:24:12

@zitoka: érdekes, de ebből nem kellene következtetéseket levonni. Egyébként meg én is olvastam a Velveten, de nem szoktam elhinni mindent amit ot leírnak.

Ha valaki megy a bulira írja meg milyen volt, please! :)
Ja és ha véletlenül ott lenne pm üsse le egy lapáttal a nevemben, köszönöm! :)

Szerintem a győztes a Niki-Kristóf páros lesz, mert gyanítom nem csak a bomba játéknak lesz következménye..

beacska 2011.05.23. 09:27:11

jó reggelt, jó szurkolást az utsó héten!

bpetya75 2011.05.23. 09:43:03

Csatlakozom az előttem szólóhoz :-)

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 10:38:50

Tényleg összeköltözik Pók és Csöcsi, azt hittem fake.
velvet.hu/blogok/gumicukor/2011/05/22/osszekoltozik_eden_szandra_es_eden_niki/

Mondjuk ez miért jó ez?
(lehet olcsóbb a tarifa threesome-ba) hehe :D

beacska 2011.05.23. 11:27:07

@nyílegyenes labirintus: gondolom, mert mindkettő vidéki, és így olcsóbb a lakbér, másrészt, hogy bizonyítsák, hogy "ugye, mi jó barátok vagyunk"...nehogymá' csak a fiúk...igenis mi is nagyon...;DD

terrortűrő tintatartó 2011.05.23. 11:42:01

@nyílegyenes labirintus: @beacska: mégiscsak beindult a várva várt haknitúra :) azért a legkomolyabb a boszorkányos rész. a "megnézte azt is, hogy nincs-e rajtunk rontás" mindent visz :D

és jónapot is persze :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.05.23. 12:12:11

@nyílegyenes labirintus: írtam neked!

Egyébként biztosan igaz a hír, mert még a Bors is megírta, bizony ám!!!:P

De ebből én is ugyanazt vontam le!:)

bpetya75 2011.05.23. 12:19:22

@beacska: Csodálkozom a dolgon. Nem tudom, hogy Csálé hogyan tudta kimagyarázni PM-nél a kihullása után elhangzottakat.

yilane 2011.05.23. 12:43:08

@bpetya75: Mindkettejüknek van mit magyarázni, hiszen amikor Niki/Dani randizni ment, Szandra azt nyilatkozta a képernyő előtt, hogy azt szeretné, ha ők lennének a következő kiesők.

Nem hiszem, hogy őket különösebben zavarná, hogy mikor mit mondtak.
Szeruintem könnyedén átlendültek ezen. :)

beacska 2011.05.23. 12:51:01

@bpetya75: jajj, teee!! hisz ez egy játééék! mindketten csak megjátszották magukat, nem is így gondolták, és a valóságban ő teljesen mások, és másként is viselkednek! teee! (szájbiggyesztés és fejcsóva)

bpetya75 2011.05.23. 13:31:46

@yilane: Igazad van.

@beacska: A Tisztelt Hölgy tanulhatna az előtte szólótól! Kikéremmagamnakeztet a szájbiggyesztő hangnemet! Mordizomadta!

beacska 2011.05.23. 13:33:13

@bpetya75: mélységesen mély elnézéséért esedezem (szemlesütve, szempillarebegtetve)

bpetya75 2011.05.23. 13:47:39

@beacska: Most az egyszer még elnézem. De ne tessék ám még egyszer elkanászodni, mert akkor nem leszek ilyen megbocsátó ;-)

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 14:08:07

@Jozeph Pelikahn: :D :D

@terrortűrő tintatartó: Tényleg nagyon kemény... jövő7en, már az lesz a hír, hogy beleejtettek egy mobilt a wc-be, CsudaPöcs náluk járt rapporton és egyéb érdekességek...de jó.

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 14:10:08

@bpetya75: Csak keményen! :)
Asztalra csapkodás megy már? Én ezt gyakoroltam 7végén.... alakul. :D

Móka na 2011.05.23. 14:25:29

Függők társasága melóból :).

Jozeph Pelikahn 2011.05.23. 14:29:37

Vajon Kristóf alattuk vagy fölöttük lakik? Mert ugye azt már tudjuk, hogy...
:-)

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 14:35:13

@Móka na: Ugyan már. Milyen függők? én csak a söröket szeretném behajtani a spoilerekért... :)

yilane 2011.05.23. 14:48:12

@nyílegyenes labirintus: Ó, spoiler? Ez a spoiler olyan nekem, mint a gömbvillám meg az ufók. Mindig mástól értesülök róla, hogy valaki látott olyat. :)

Én beismerem, hogy függő vagyok. Az már függés, hogyha nem vagyok tv közelben este és nem látom a köv. epizódot, akkor hiányérzetem van és igyekezem minél gyorsabban pótolni.
Jó is, hogy már vége lesz.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 15:02:54

Ha valaki megy Mix Clubba, mesélje már el, hogy a vetítés után közösen megtapsolják a jelenlévők a nyertest? Vagy hogy képzeljem el. Azért ott még csak nem tartunk, mint az amcsi reality finálékban, hogy fele banda visít, a másik meg sír örömében. Gondolom. K-ajrópai népek zsigerből csöppet visszafogottabbak vagyunk. Gondolom.

beacska 2011.05.23. 15:08:41

@yilane: :DD

én is úgy időzítettem, hogy ma d.e. írom a műleírást, mert az nagyon koncentrálós. Holnapra meg vmi lightos marad ;D mármint munka

beacska 2011.05.23. 15:11:01

@neccharisnyás útonálló: meg már marhára tudják is a szereplők az eredményt. Csak a nézőktől lehet ilyesmire számítani. Az meg kb. úgy lesz, hogy a Kristóf Fan Club tizenéves tinédzserei lesznek ott (HA megengedhetik maguknak-márpedig ők tutira, hisz nem az ő pénzük), és nekik tök mindegy mi lesz az eredmény, visítanak ha köll, ha nem

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 15:13:47

@beacska: Hát akkor elkél néhány lumberjack-füldugó. Azzal még a motoros láncfűrészt se hallani. :D

yilane 2011.05.23. 15:18:32

@beacska: én ezt így sajna nem tudom megoldani :(

yilane 2011.05.23. 15:19:42

@beacska: muszáj, hogy legyenek visítozók, ők az ingyenes hangulatfelelősök

bpetya75 2011.05.23. 15:46:55

@Jozeph Pelikahn: Az hát! Neked mi a kérdésed? :D Merthogy nekem van. Mit tudunk Kristófról???

@nyílegyenes labirintus: Kemény vagyok, mint a fagyott bakasz@r :D

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 16:06:41

@neccharisnyás útonálló: annyira frappáns metafóráid vannak, hogy teljesen megkészülök tőlük... :)

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 16:10:44

@bpetya75: Helyes! :D Én meg mint Tarzan talpa!

haruka 2011.05.23. 16:12:21

@nyílegyenes labirintus: most nem azért, de ezt én is belinkeltem, rögtön mikor olvastam, de hol a hozzászólásom? semmi spoiler nem volt benne :( vagy csak vak vagyok?

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 16:16:45

@haruka: ööö... nem láttam a Tiédet. Nem hiszem, hogy cenzúráztak volna, inkább a blogmotor...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 16:19:38

@nyílegyenes labirintus: Tudod, kiscsikókoromban, mikor épp verselemzésekkel gyötört az irodalomtanár, elhatároztam, hogy egyszer én is leszek olyan jó, hogy bekerüljek a magyar irodalom tananyagba, és az én szövegeimbe próbáljanak avar között kúszó, ezüstös hátú gyíkokat belevizionálni az LSDn függő, pártaktivista irodalmárok. Még csiszolom a stílusom. A nagy színrelépés még csak ezután lesz. örökké kínzó hagyatékot ruházok nemzetemre halálomkor. :DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 16:21:31

Lemaradtam a Lottis csirkeevő gifről! :( Valami jótétlélek Terézanya/apa kisegítene? Lécci!

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 16:38:46

@neccharisnyás útonálló:
parancsoljon:
nyílegyenes labirintus 2011.05.19. 21:05:08
Csirke evés mesterfokon by Lotti :)

kepfeltoltes.hu/110519/csirkeee_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Tudom, hogy meg lehetne szebben, jobban is csinálni de véges időmből ennyit szántam rá. Emléknek jó lesz... :)

haruka 2011.05.23. 16:45:52

@nyílegyenes labirintus: jaj, elnézést kérek, én vagyok a hülye, de legalább beismerem! :D véletlenül egy régebbi részhez írtam, pedig ide akartam.

este közvetít valaki, ugye? nem tudom nézni sajna. :(

nyílegyenes labirintus 2011.05.23. 16:50:03

@haruka: Figyi, ha ezen múlik a védettséged, én írásban is elismerem, hogy a Tiéd volt előbb, csak, hogy a párválasztón nehogy gond legyen. :)
Na jó, ez már súlyos, most megyek haza de villámgyorsan... :)

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.05.23. 17:00:25

Ma kiesik egy pár... Érdekesen indul a döntő hete! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 17:05:23

@nyílegyenes labirintus: Ótemagasságos! Börtönláncot csörgető, köpönyegbe burkolt hálám kergessen a sírig! :)

GL-581 g 2011.05.23. 17:09:10

nah, kikerült a mai előzetes. vajon a szerkik megint szopatnak minket a "valaki kiesik a bombás játék után" dumával? Akkor elég érdekes lenne a következő két nap... mit csinál a maradék 4 ember? Ultizik? :DD

viszont lesz valami kiválasztás-szerűség este. érdekes rész lesz.

Go Aliz, Go! Go-GO-GOOOO!!! :DDD
Pocokpower! :D

Jozeph Pelikahn 2011.05.23. 17:39:56

@Móka na: ...nincsenek egy szinten!
:-)
(bocsi-bocsi-bocsi)

GL-581 g 2011.05.23. 21:17:46

Ma valaKInek távoznia kell? EGY embernek? Érdekes...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.05.23. 21:21:59

sziasztok :)))
Új komment nyílt 1x25 néven,ott lehet folytatni.
süti beállítások módosítása