Már csak három leány áll a gáton Dzson pinavillájában, Violetta, a lárvaszerű arcával, Erika, a bajor bőrnadrágos szoftpornókból ismert fejőnő és Tünde, a lerobban kamionparkolós rodakirálynő. Szerintem Dzson jobban jár, ha Pákó mellett dönt, az ismert árnyoldalak ellenére is. Na mindegy, ez csak egy műsor, nem az itt megismert/megdugott nyomorulttal fogja leélni az életét a buzukista, már ha akad olyan olvasónk, aki tényleg aggódna miatta.
Reggel van, Dzson alszik, mindezt felkapcsolt lámpával, hogy a kamerának is legyen elég fény. A konyhában a luvnyák reggelit készítenek, parasztosat, sok hagyma, tojás, jól megsütve, mellé pirítós, meg csöcs, mert a reggelit Violetta ki tudja miért, egy sárga bikifelsőben (melltartóban) készíti. Az RTL-nél úgy gondolhatták, hogy ez, mármint a citromsárga ruhadarab elég életszerűtlen, így mielőtt a szervírozásra sor kerülhetett volna, felzavarták átöltözni, nagyon helyes, hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának. Dzsoni a reggelire ránézve annyit böffent csak bele a levegőbe, hogy holakávém, epic. Itt jegyezném meg, hogy Dzson ritka szép ember már reggel is.
A kaja kicsit negédes mederben csordogál, a három némbernek harapnia kell a pirítósból, tán attól tart az albán, hogy megmérgezik a parókakollekcióért? Vagy ez az etetés ilyen intim basz, amiről a szerkesztők azt hiszik, hogy romantikus? Erika, akinek a szája állítólag rettentő büdös, az ágy végiben kuporogva úgy néz Dzsonra, mint egy élő istenre, ennek a szerencsétlen nőnek senki nem mondta el a műsor előtt, hogy nem kell komolyan venni ezt a faszságot? Az ötezres napidíjból sem jött rá? A kamerába ijesztően őszintén lihegi bele, hogy amikor Dzson ránéz, megszűnik a világ, és csak ketten lesznek a saját kis pokluk bugyrában, jézusom. Violetta vallomása már nem ennyire őszinte, szeretem Dzsonit, mondja, de a szeme közben merevebb, mint a kommentelőket perelgető zuglói polgármesternek. Tünde érzései változtak Dzsoni iránt, hát, mivel onnan indultunk, hogy nem is nagyon tudta, ki ez a faszi, ez ídeskevés.
A nők ezt követően levelet kapnak, amit teljes menetfelszerelésben olvasnak, mintha előre tudnák, hogy megint elviszi őket valahová a fekete Hummer. Nem mintha ez bármit is rontana a műsor nem létező hitelén, csak a vágási bakik mindig is idegesítettek. Jósnőhöz mennek ezek hárman, mert Dzson lelkét kétség borítja. Na kérem szépen ez a jósnő vagy mi a faszom, egy boglyasfejű cigányasszony, aki a giccskészítők legvadabb álmait megtestesítő műbarlangban ül egy asztal mellett, azon minden olyan kellékkel, ami esetleg a jósláshoz jól jöhet, koponya, kristálygömb, gyertya, kártya, és így tovább, zaccot, tealevelet és birkavesét ugyan nem látok, de a műpókhálóval borított falak mellett tuti van valami láda, amibe ezeket a szarokat pakolgatták a kellékesek.
A vénasszony ki sem lát a Demjén Rózsi legszebb napjaira emlékeztető, őszes szalmaboglya alól, azon sem lennék meglepve nagyon, ha az RTL egyik büfésnője, vagy a műsor szerkesztője alakította volna a szerepet, kövérkés ujjain hatalmas műanyag köves gyagyigyűrűkkel. Dzson nagyon komoly arccal várja a nőket, hogy néni ítéletet mondjon érzelmeik felett, elsőként Erika ül le Julianna jósnő elé, neki kristálygömb és tenyérjóslás jár, a verdikt: a kapcsolat tüzes lenne Dzsonnal, de a láng kihuny hamar. Kiég? - kérdi Dzson. Ki, mondja a néni. Dzson sóhajt egyet, ebben minden benne van a jövőt illetően, Erika napjai meg vannak számlálva.
Violettának dettó a tenyere kerül elő, nem vagy kitartó, mondja a gonosz asszony neki, Dzsonnal hosszú távon semmi esély. De van itt egy inga is, mondja Julianna, majd az megmondja a tutit, ha nem hiszel nekem. Hát az inga azt mondja, hogy Violetta nem áll készen Dzson hímtagjának befogadására. Nahát, ez ám a szerszám, (mármint az inga) tudnék mondani pár alkalmazási területet. Violetta puffog, mit tud ez a nyomorult jósnő, faszom. Tündének kártyát vet Julianna, itt oszt kapcsolatra semmi remény, hamarabb fog Budaházy György LMP-mintás kardigánban ördögbotozni a Dobozban, mint ti ketten boldogan együtt élni. Szegény Dzsoni, nem fog neki összejönni ez a boldogságprojekt sehogyse. Tünde a kamerába azt mondja, hogy Julianna nem mindenben kamuzott, nahát. A hazafele út elég csendes, pedig az albán vezeti a Hummert, én tuti sikoltoznék a félelemtől. A hátsó ülésen kuporgó nőket annyira szarul mikrofonozták be, hogy semmi nem hallatszik a bizonyára magasröptű beszélgetésből.
Odahaza Violetta kiborul, faszom ebbe a cigányasszonyba, mit köp itten bele a levesembe bazmeg, én döntőbe akartam menni veled, Tünde, oszt már a gyűrűméreten járt az agyam. Ráadásul nagyon bonyolult a helyzet, mondja két slukk között, hárman vagyunk, ebből ketten lesznek döntőben, rettentő nehéz ez. Hát, Violetta, tényleg az, a kombinációk száma tulajdonképpen végtelen, nem csoda, hogy belefájdul az a nagy fejed. A fehér bugyira fekete harisnyát húzó Erika közben a nappaliban, a faszos szobor tőszomszédságában lel egy levelet, amiben Dzson másnap délutánra randira hívja Tündét, az egyetlen nőt, aki kurvára nem akar tőle semmit. Violetta a várakozásoknak megfelelően kiborul, de Erika még inkább, így inkább fogja magát, és beöltözik születésnapi ajándéknak vagy miafaszomnak, babydoll, harisnyakötő, A FEJÉN MEG EGY MASNI BAZDMEG, szó megszakad, bennreked, kész, nem tudok mit mondani erre, pedig még nincs vége.
Az ajándékcsomagnak fazonírozott büdösszájú berongyol Dzsonhoz, bazdmeg, és elkezd neki egyfajta elbaszott vidéki Marylin Monroe-ként riszálni, hátha ettől majd feláll neki a cerka, és nem Tündét választja, vagy Violettát, hanem őt, a becsomagolt lányt. Ez annyira szánalmas és szürreálisan tragikus egyben, amire nincs szó a magyar nyelvben, inkább mutatok két animgifet.
A tánc csúcspontján Erika felkapja a szoknyát is és az éjjellátó kamerába és Dzsoni arcába rázza a pinjáját, jézusom. Violetta közben lejön fentről és a hálószoba ajtajánál hesszlve végighallgatja a performanszt, amihez Erika kornyikál is egy sort. Először csak röhög rajta, aztán addig túráztatja magát, míg be nem megy a hálószobába, itt nem lesz baszás nélkülem felkiáltással. Rámászik Dzsonira, Erika meg jó szarul érzi magát, mert lőttek a romantikázásnak. Dzson és a két nő az éjszakai kamera képén lisztbe forgatott gumibábuknak tűnnek, talán jobb is így, legalább nem látszik, mi az, ami Violetta bugyijából kilóg a képen. A két nő nem tudja eldönteni, ki aludjon az albánnal, aki nem akar igazságot tenni, inkább kimegy, "csavarni egyet a Hubin", ami vagy azt jelenti, hogy ez esti eseményeket csak Hubertusszal lehet elviselni, vagy Dzson a farkát Hubinak hívja, és a) kimegy kiverni, b) hugyozik egy alaposat.
A visszatérés után sem lesz könnyebb a döntés, mert a hetek óta tartó zabálás után kissé combos-segges Tünde zsinórtangát húz a csúnyájára és ő is lemegy Dzsonhoz, ahol persze senki nem örül neki. Jöttem masszírozni, mondja, és ráül az albánra, kézzel a hátát, pinával a gerincét situlja kicsit, majd felmegy, neki lesz egy délutáni randija ugye, nem kell teperni ma éjjel. A másik két ribanc marad, és ott alszik Dzsonnal, aki éjjel vagy megpiszkálta őket vagy nem, ezt soha nem tudjuk meg. Ez volt a műsor történetének legbizarrabb éjszakája, pedig ez nagy szó, akárhonnan is nézzük. Reggel Violetta és Erika véd- és dacszövetségben kutyázza Tündét annak háta mögött, nem tudván, hogy amaz kihallgatja őket, nahát.
Még mielőtt Dzson és Tünde elmenne randizni, jön egy vendég, Müller Attila, a pinaszakáll-liga magyar szekciójának elnöke, a célja pedig az, hogy elcsábítsa a három banyát. Tündével nincs nehéz dolga, mert már nyaraltak együtt, gondolom, meg is húzta. A nő menten el is felejti, hogy neki itten Dzsonizni kellene és elkezd hetyegni Attilával, bravó. Violettának is bejön a mostanában a Fátylat rá! című esküvős reality műsorvzetőjeként ismert faszi, jössz velem bungee jumpingolni? Persze, itt a telefonszámom. Erika viszont nem áll kötélnek, őt hiába hívja bárhová a csábító, neki Dzsoni kell. Ez valahol ijesztőbb, mint egy madarasteszkó parkolójában rendezett RTL-roadshow-n elszabaduló barnamedve gondolata.
A randi, amire viszik Tündét, egy szambaoktatással egybekötött valami, Keleti Andrea és egy profi táncos igyekszik a tánc ritmusait betanítani Dzsonnak és Tündének, felemés sikerrel. A tánc után mennek enni, közben otthon a másik kettő takarít, szép a kontraszt. A kaja után smár, majd egy séta jön a Citadellán, álom ez, mondja Tünde, a kilátás valóban lenyűgöző, csak ők ketten zavarnak bele a képbe. A hazaérkezés után Tünde elmeséli a dolgokat a másik kettőnek, akik legszívesebben ott helyben vernék agyon, csókolóztunk is, mondja, az ijesztőre sminkelt Violetta legszívesebben kiszakítani a gigáját ott a kertben.
Na, kezdődik a ceremónia, Dzson szerelmet vall mindhárom nőnek, aztán előveszi a Fénybűl Font Gyűrűt, mert erre az ünnepi hétre a józsefvárosi piac kifutott a műanyag fénynyakláncból. Dzson a legjobban Erikában bízik, ő kapja az első gyűrűt, ami nem mezítláb kell átvennie, nahát. A másik maradó Violetta, Tünde mindezt olyan arccal veszi tudomásul, mint akivel most közlik, hogy a tej 226 lesz 221 helyett, és elhúz, vasárnap finálé, emberek.
Facebook kommentek