Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Terápia 1x16 - Hétfő 9 óra, Laura (4)

2012. november 13. 14:00 - Zsoofka

A múlt hétfői hogyvót itt olvasható

Megint hétfő, Laurát várjuk. Bár ez így egy kicsit túlzás, én ugyanis tartok ettől a mai üléstől. Laura már önmagában is túmács, és most még Mátéval való kavarását is meg fogjuk hallgatni. Mert elmondja, az tuti. Ágnesnél pénteken Dargay úgy viselkedett, mint egy megcsalt férj és itt most nem Juditra és az ingatlanügynökre gondolok….

Lássuk mit tartogat mára Laura. A kezdés még annál is erősebb, mint vártam:

1.jpg

És mindezt Dargay kanapéján, persze – egyelőre – csak a pszichológus fantáziálásában. De ami késik…

1_1.jpg

Szóval – hogy is írjam finoman – Laura és Máté szerelme fellángolása már az első héten beteljesedett, a közepesnél gyengébb szintű dugás formájában. Laura pont olyan részletezettséggel, pont olyan enerváltan meséli el az aktust, mint az első ülés alkalmából a majdnemdugást a bár WC-jében. Máté szar volt az ágyban, „mintegy robot”, 2 perc alatt elment, ő azért leszopta, biztos, ami tuti. Ja és a végén ki is elégítette önmagát, ami viszont egy robbanásszerű orgazmusba torkollott. Mindezt így mesélte, mintha a bevásárlólistát olvasta volna fel. Hogy a színésznő szar vagy a szerepe szerint így viszonyul a szexualitáshoz, azt kétszeri megnézés alapján sem bírtam eldönteni, lehet szavazni emelt díjas sms-sel.

Egy dolog azonban feltűnő volt: míg beszélt a jó doki egyszer sem próbálta meg leállítani, hogy hahó, kisanyám, nem szexuális tanácsadáson vagy, nekem nem ez a szakmám. Bezzeg a múlt héten kedden, Mátéval még nem akart Lauráról beszélgetni.

7.jpg

Dargay szerint „többféle aspektusól nézhetjük a dolgot”. Na lássuk. Nem lehet véletlen, hogy Laura az elmúlt terápia után kihasználta a véletlen találkozás adta lehetőséget és belekeveredett egy másik páciens ágyába. Mivel Laura nem képes megértetni magát vele, a terapeutájával, ezért „egy új kommunikációs csatornát nyitott meg”. Ez lenne Máté, Máté teste. Isten bizony ezt bírta mondani. Dargay is feleleveníti a báros majdnemszex estéjét, e két eset között tényleg van hasonlóság. Akkor Laura maga mondta, hogy a jó dokit fantáziálta oda a felszedett pasi helyett. Most, hogy Mátéval jött össze, most miért ne lehetne a nő fejében megint Dargay? Végül is még közük is van egymáshoz. Van logika a dologban.

Viszont az is nagyon igaz, ami Laura száját hagyja el: miért kellene neki ilyen dugásokkal üzengetnie Dargay felé, amikor nyíltan vállalta, hogy vonzódik a pasihoz, kimondta azt már többször is mint kellene, mindenféle virágnyelv nélkül. A férfi azonban tovább erőlteti ezt a vonalat. Egyenesen provokációnak nevezi Laura sztoriját. Szerinte a csaj azért nem élvezte a szexet Mátéval és azért sírdogált az aktus alatt, mert érezte, nem jó pasival van, Máté csak egy pótlék. És naná, hogy Dargay pótléka. UNOM.A sírás másik oka, hogy Laura végre ott az ágyban megvilágosult és rájött, a pszichológusával sose nem fog ilyen intim helyzetbe kerülni.

3.jpg

A terapeuta védelmében el kell mondanom, hogy egész összeszedett és kiegyensúlyozott benyomást kelt, hiteles, ahogy magyaráz ennek a nőnek. Jót tett neki a hétvége, nagyon összekapottnak látszik az ágneses estéhez képest. Laura is úgy érezhette, hogy ez az ítélet most őszinte a férfitől, mert hirtelen elkezd pakolni és le akar lépni. Minek maradjon, ha amit igazán akar azt sose fogja megkapni.

(Dargay talán csak akkor esett ki a szerepéből, és jött zavarba, amikor Laura elmeséli, hogy a katasztrófa-szex után Máté még randit kért tőle, amit meg is beszéltek, ide a ház elé, az ülés utánra. Na ekkor jól láthatóan megvonaglik Dargay válla és egy pár pillanatra lehull az álarc.)

5.jpg

A csaj pakol, Dargay marasztalja. Végül Laura megadja magát, visszahuppan a kanapéra. Fáradt, mondja, nem sokat aludt. Egy metafora elmesélésébe kezd az almáspitéről és a reménytelen helyzetről. Az édesanyja volt az, aki finom almáspitéket gyártott, de amikor már nagyon beteg volt anyuka és reménytelen a felgyógyulása, nem tudott neki többé sütni a kedvenc édességéből. Akkor értette meg gyermekfejjel, hogy nagy a baj. És lám, a fenti elcseszett dugás után is almáspite-vágya volt. Talán tényleg megértette, reménytelen a szerelme a terapeuta iránt…Ezek szép pillanatok, új gondolatok.

És akkor a váltás…. Laura - mintegy véletlenül - kiböki, amivel minden normális ember kezdte volna ezt az ülést: a múlt héten szakított a vőlegényével, Bálint megúszta. Bár maga a tény, hogy a csaj belátta, nincs értelme ennek a házasságnak, a józan ész első megnyilvánulása részéről.

2.jpg

Amit Bálint megúszott, azt mi nem fogjuk. Dargay védelmébe vette az elhagyott vőlegényt, aki vágott egy-két keresetlen szót a majdnem hites feleségéhez. Laura erre kiakad. Ne Bálint lelkét tessék ápolni, hanem az enyémet - kiáltja. Engem tessék sajnálni és nem kirúgni a terápiáról. Na, témánál vagyunk. Laura száját olyan érvek hagyják el e terápia folytatása mellett, amik már-már orvosért kiáltanak: „egy éve együtt vagyunk”, „belsőségesebb a kapcsolatunk, mint a legtöbb házaspáré, és maga ezt kész lenne eldobni, MIÉRT?”….. Lassan már én is ezt kérdem…MIÉRT nem rúgja már ki Dargay vagy dugja már meg ott a kanapén? Csak jussanak már el erről a holtpontról.

De Dargay gyáva, mondja a nő, ráadásul pszichológus, aki azt az okát keresi annak, hogy miért alakult ki a nőben ez a (beteges) vágy. Ahelyett, hogy kielégítené.

6.jpg

Bár ülőhelyet nem, de szerepet azt cserélnek: most Laura kezdi el jellemezni a férfit, ami a pénteki ülés után érdekes lehet. Laura nem idealizálja Dargayt, látja a tökéletlenségét. Látja a férfi elégedetlenségét a saját életével kapcsolatban, a bizonytalanságot a munkájában, talán a családjában is. A sok sérülést és nyugtalanságot, ami mostanában jellemzi. De neki, Laurának így kell a férfi, hibástul, sérülésestül, mindenestül. „Ha maga lenne a társam, nem gyűlölném magam ennyire”- veti oda Laura. Ez új info Dargaynak, rosszul érinti, hogy nem vette ezt eddig észre ezt a kórtünetet.

A gyűlölet, az öngyűlölet valamilyen bűntudathoz kapcsolódik, adja meg a diagnózist a férfi. Hogy segítsen Laurának elmagyarázni, hogy milyen súlyos dolog öngyűlöletről beszélni, saját élményt mesél neki. Elmondja, hogy (majdnem) gyűlölte magát, amiért nem tudott az anyjának segíteni az apja lelépése után. Lám, tényleg a nyúl viszi a vadászpuskát, Dargay önterápiát tart.

Az pedig, hogy miért gyűlöli magát a nő, na az nem ma fog kiderülni. Máté, a precíz robot, bunkó módon belekopogtat a beszélgetésbe, idő van, jött a csajért. Gratulálunk.

Laura feláll, kimegy az ajtón, majd visszafut, mert fizetni, azt elfelejtett. Ahogy Dargay ránéz, mintha nem a bukszát várná, sokkal inkább…. A csaj (majdnem) fizet és újra el. A férfi utánanéz, lazán leül az asztalra, aztán hopp, felpattan. Mintha az élete múlna rajta, mintha a úgy érezné, muszáj látnia együtt ezt a két embert, különben nem hiszi el, hogy ezek ketten, Máté és Laura és nem ő és Laura alkot egy párt.

9.jpg10.jpg

A kapu előtti ölelkezés vajon kinek szól? Dargaynak vagy Máténak?

Címkék: terápia
20 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riley? 2012.11.13. 14:19:11

de jó, hogy te is így látod, én már az első résznél sem tudtam eldönteni, hogy direkt így beszél, vagy nem jól játszik a lány?

igenapu · http://gorogmendemondak.blog.hu 2012.11.13. 14:25:18

Az előbb teregetés közben pont ezen gondolkodtam (előtte néztem meg ezt a részt)- szerintem nem játszik jól a csaj, még mindig ő a leggyengébb láncszem.

A sztori kapcsán viszont az is eszembe jutott, hogy mi lenne, ha Laurának teljesülne a vágya, és összejönne Andrással. Akkor vajon megnyugodna? Nem lehet, hogy azért kell neki annyira, mert nem kaphatja meg?

Zsoofka 2012.11.13. 14:29:26

@igenapu:
Totál egyetértek veled, szerintem is csak a tiltott vadra fáj a foga....
@Riley?:
Az eleje óta "érdekesnek" találtam Laurát. Valaki azt írta itt, hogy a karakter a zakkant és a szinésznő jól hozza ezt a figurát. eddig hajlamos voltam egyetérteni vele, ennél a résznél elbizonytalanodtam. De még mindig látok esélyt arra, hogy mondjuk ott németo-ban megerőszakolták és ezért beszél így a szexről, mint ahogy beszél...

beacska 2012.11.13. 15:06:03

egy kicsit csaltam, nem álltam meg, hogy meg ne nézzem a keddit is, Máté verzióját...a legérdekesebbek azok a momentumok, amiket Laura kihagyott...

Ma határozottan úgy éreztem, András nem érez semmit Laura iránt. (legfeljebb undort). A felesége jegyezte meg, hogy úgy tekint a saját életére is, mintha egy külső szemlélődő lenne. Valszeg ez a munkájának a hatása lehet, mert tényleg...úgy beszélt magáról, mint Laura szerelmének a tárgyáról, mintha egy harmadik személy lenne. Elvonatkoztatott, és csak a tényeket nézte (kedden Máté támasztja majd alá az ő "teóriáját")

Laura fura. Ma már-már emberi volt. Érdekes lenne megtudni, miért kezdett el ide járni? a szexhez való hozzáállása miatt? vagy ez újabb szokása, hogy szar helyzetekbe keveredik, szexel, de végig szarul érzi magát???

Riley? 2012.11.13. 15:27:08

@mokamini: reméljük, igaz. Bár, azt hiszem (nem értek hozzá, de mint néző), ha egy színészről az jut eszébe az embernek, hogy a karaktert jobban/másképp is meg lehetne formálni, ott már valami nem stimmel a játékkal. Ez például Zsófi vagy Máté karakterénél eszembe se jutott. Ők némely megmozdulásukkal zsigerből felidegesítettek. :) vagy a veszekedős házaspár :D

Zsoofka 2012.11.13. 15:29:39

@beacska: hihihi én is csaltam :)

@Riley?: engem különösen a veszekedős házaspár nőtagja bír felidegesíteni :)

beacska 2012.11.13. 15:48:36

@mokamini: egyébként ez nagyon fura. ELVILEG nekünk nőknek a nőkkel kéne azonosulnunk, és a férfiakat "nem érteni", itt meg fordítva van. Még András nejét sem sikerült megértenem, sőőőt...egyik nőt sem. Legfeljebb Zsófikát, hát ugye, ő még csak LESZ nő ;)

Zsoofka 2012.11.13. 16:03:35

@beacska:
:)
András feleségével kapcsolatban én naiv HP vagyok. Épp a face-oldalon fejtegettem, hogy remélem csak arculcsapásul szánja a szeretős sztorit a zurának és nincs is szeretője... Mert nem hiszem, hogy ha igaz a szerető, akkor az a házasság még megmenthető és én AKAROM, hogy meg lehessen menteni. Mondom. Naiv vagyok.

beacska 2012.11.13. 18:14:21

@mokamini: igen, én sem tudom elképzelni, hogy a Für Anikó ilyen ordas ribit játszik....de azt is nehezen, hogy ezek után megborzolja András haját, és azt mondta: csak viccűűűűtem, teee...hogy felfigyelj rám...ez már innen veszett fejsze nyele. Túl durva ez a párizsi út (fejcsóva)

Zsoofka 2012.11.13. 18:33:06

@én már a fény gyermeke vagyok: ugye milyen faszányosul elkaptam :)

@beacska:
:) igazad van, sehogy se jó már ez.... nagyon várom már, hogy együtt menjenek Ágneshez. Judit (is) nagyon útálja Ágnest, legalább is az váltotta ki nála a nagy vallomást, amikor D.A. megemlítette, hogy elment Ágneshez :)

beacska 2012.11.13. 19:43:31

@mokamini: én Csákányi Esztert nagyon kedvelem, de Ágnes IS (naná, hisz nő)nagyon ellenszenves. Rá igazán nem lehet azt mondani, hogy rosszul játszik, mégis...nem tudom követni a gondlatmenetét, és úgy tűnik, hogy mindenképpen a saját intuícióit akarja ráerőltetni Andrásra. remélem, vezetnek az események vhova, nem egy új Lostot próbálunk meg kitalálni :))

zitoka 2012.11.14. 23:42:05

Laura kiborító...
De az ne merüljön már fel senkiben, hogy Marozsán Erika rossz színésznő, vagy hogy rosszul hoz egy figurát, és azt a rendező hagyja.Azt játsza amit kell, és ha azt gondoljátok, hogy nem is játszik, akkor nagyon jól végzi a dolgát.:)

mármeginténvagyok 2012.11.15. 09:57:24

@zitoka: Egyetértek! Marozsán Erika pont azért jó színésznő, mert az általa hozott figura kiborít bennünket és elhisszük, hogy Marozsán Erika = Laurával. Egyébként meg, ha már pszichológiai sorozatot nézünk, akkor gondoljunk bele,hogy ha Laura személyisége kiborít minket, melyik az a tulajdonsága ami bennünk is megvan, csak jó mélyre eldugtuk..

Zsoofka 2012.11.15. 10:33:03

@mármeginténvagyok:
:) Én inkább irigy vagyok. Engem inkább az borít ki, hogy én sose mernék ilyen nyíltan nyomulni senkire ... :)

mármeginténvagyok 2012.11.15. 11:12:03

@mokamini: Én sem nyomulnék sosem senkire, de Laura példát mutat, mert Mácsaira én is erősen gerjedek.. :-)

beacska 2012.11.15. 11:25:30

@mármeginténvagyok: :))) atyám, fura lehet neki ezt olvasni...;)))

mármeginténvagyok 2012.11.15. 11:30:14

hogy is szokta ezt mondani sixx? Aki prostinak áll, az ne csodálkozzon, ha... Hát Mácsai se csodálkozzon! :-) Akarom mondani Dargay. :-)

f.m.j. 2012.11.16. 13:18:56

@zitoka: egyébként én is erre jutottam, hogy annyira "civil"-en hozza ezt a figurát (Marozsán Erika), és lehet, hogy akkor így kell csinálnia

a Petrát alakító színésznő is zseniális, de aki mindent visz, az Sztarenki Dóra, és természetesen a Mácsai, aki mindeig is nagy kedvencem volt :)
süti beállítások módosítása