Reggel van, már csak négy nyomorult ébredezik Dzson pinavillájában, de ettől még ezek a képsorok pont olyan rettenetesek, mint amikor töményebb volt a pumaszag az emeleten. Kató például retkes lábbal fekszik az ágyban, jó, mondjuk a lepedő sem makulátlan, gondolom a személyzet úgy volt vele, hogy ha kitakarodnak végre az ötezres ribancok a éáróból, elégetnek mindent, amihez hozzáértek. Violetta és Kató egy ágyban ébred, ezt vagy a helyhiánynak, vagy a fasznélküliségnek tudjuk be, és nem, nem vagyunk kíváncsiak arra, mit csináltak ezek ketten a paplan alatt.
Tünde a konyhában téblábolás közben levélre lel, Dzson üzen, höjj. A levél felolvasása közben megint Dzson hangját halljuk, így sokkal rémisztőbb az egész, pedig ezek a lepukkant fejek így is fognak pár álmatlan éjszakát okozni. Az van, hogy Dzson két párra osztotta a kvartettet, Kató Erikát, Tünde Violettát kapta maga mellé, így viszi majd el őket randizni, kettesével, gondolom, abból kiindulva, hogy ha az egyik beint neki, a másikat még mindig meghúzhatja. Lelke rajta. Erika nem örül a párosításnak, mert Kató itten az öröbarija, na, ha tudná, hogy Kató meg közben Vilolettának panaszkodik, hogy Erikának mocsárszagú a szája, és nincs az az isten, hogy ő Dzsonival smároljon, ha az előtte a bűzben járatta a nyelvét, akkor menten kiszaggatná Kató arcából azt a nevetséges piercinget. Erika be van feszülve, lehet ettől annyira büdös a szája, hogy hiába vesz be bármilyen mentolos baszt, Kató szédeleg a közelében. Violetta azt tanácsolja Katónak, hogy mondja ezt el Dzsonnak.
Megjön Pákó, indulás, üvölti a földszintről, odakint már vár a Hummer, mellette Dzsonnal, aki ma kapott díszítőelemnek egy szegény kutyát. Lejönnek a nyomorultak, indulás. Hová? Azt nem mondjuk meg, heherészik Pákó és Dzson. Én, ha nő lennék, egy Hummer hátsó ülésén ülnék egy szájszagú nyomorulttal, miközben elöl egy félhülye néger és egy félvak albán ül, (utóbbi vagy kutyával vagy anélkül, ez tisztázatlan) és azt sem tudnám, hova visznek, naszóval én akkor beszarnék, de nagyon. Jó, Erika agyában a büdös elnyomja az ilyen gondolatokat, Katón meg látszik, hogy különösebben nem lepi meg a szitu, volt is már ilyen, lesz is még, gondolhatja. Na, ami most jön, arra viszont élő ember nem számíthatott.
A kocsi egy mező közepén áll meg, egy centiere egy fától, ha valaki képes lenne lezúzni egy Hummert, az Pákó szerintem, a stáb igencsak fellélegzett, amikor a pinainasnak sikerült eltalálnia a féket. Dzson kipattan a kocsiból, gyerünk, gyerünk, int a két luvnyának, fürgébben. Elindulnak a susnyásban, aztán egyre csak mennek a mezőn, ami Erikának annyira nem jó hír, figyelembe véve, hogy nem lapos sarkú cipőben jött. Miközben haladnak előre, mögülük rikoltozás hallatszik és indiánnak festett és vetkőztetett kiskunhalasi esztergályosok és postai dolgozók tűnnek fel lóháton. Erre azt hiszem senki nem számított Dzsonit kivéve, aki eljátssza, hogy ő most nagyon meg van lepve, de élete árán is megvédi a két lotyót, akik meg a "fehér nő nagyon fél a vadaktól" kisplasztikának megfelelő szoros alakzatba rendeződnek a buzukista körül, Erika lehelete ide vagy oda. Az egész jelenet annyira cseszlovák, hogy nem lehet nem röhögni rajta. Az egyik nyomorult magyarindián int Dzsonnak, irány a falu.
A falu az pár, a statisztákhoz hasonlatosan igen lepukkant látványt nyújtó tipi, és ha már indiánok, akkor van törzsfőnök is, Róka testvér, aki Dzsonit ismerősként köszönti, szevasz Gyilkos Vessző. Befosok. Farkastestvér nem sokat szarozik és bezavarja a két nőt egy sátorba, tessék átöltözni indiánlánynak. Miközben Kató a gyerekméretű szoknyát igyekszik méretes seggére felerőltetni, Dzsoniból is indián lesz, ágyékkötő, legging, ami kell, a végén meg a fejére kap egy kakastollas fejdíszt, amit az álla alatt helyes kis masnira között madzaggal kötnek meg a kellékesek, az összkép - kiegészülve Dzsoni szemüvegével - felejthetetlenü szürreális. Erika Dzsonit igazi mesehősnek látja. Gyilkos Vessző lovagolni vinné Büdösszájú Erikát, ehhez mondjuk fel kellene ülni a lóra, ami csak elsőre tűnik egyszerűnek, mire mindketten felkászálódnak a szerencsétlen állat hátára, megbillennek, és lezúgnak róla, Gyilkos Vessző érkezik alulra, Büdösszájú meg könyékkel bele a herezacskójába. Ebből sem lesz baszás ma este.
Végül csak sikerül felvergődni a szerencsétlen hátasra, és itt jegyezném meg, hogy Dzson úgy pattant fel a lóra, mint aki gyerekkora óta ezt csinálja. A sétalovaglás alatt Erika csúnyája nedvesedni kezd a ló hátán, romantikus délután, testmeleg, magyaráz, a ló meg ritmikusan mozgott a pinája alatt, nem ragozzuk, a három test eggyé lett, ennyi legyen elég. Egy tisztáson leheverdnek, Erika lelke jól van, csak hiányzik neki Dzsoni, és nem akar osztozkodni a büdös kurvákkal, akiket képes lenne lemészárolni egy tomahawkkal. Dzsoni szerintem ezen a ponton kezd el egy kicsit elbizonytalanodni, mert ez a szerencsétlen bige tényleg kezd beleesni, annak meg nem sok értelme van, ugye, hiszen ez csak egy tévéműsor.
Este a sátrak között autentikus indián vacsorát kapnak alufóliában sütött krumplival és műanyag palackos gyümölcslével, Kató meg inkább folyamatosan eteti Erikát, csak ne leheljen rá. Dzson aszongya Katónak, hogy itt az ideje hogy feltárd a szíved, mire az pánikszerűen elmenekül a sírógörcs határán tántorgó Erika büdös szája mellől, és leül Gyilkos Vessző mellé, nézz a szemembe, ott van minden. Mondd a szót inkább, mondja erre Dzson, nem látok semmit ebben a kibaszott sötétben. Gyilkos Vessző be van már baszva kicsit, bizonytalan hangon faggatja Erikát, mi fáj, miért sírsz, az meg csak hüppög egyre, nekem te kellesz, jajajajaj. Dszon odainti magához nagy kegyesen, gyere az ódalamra, sírj ott. Majd meggondolja, ha rálehel. Erika tovább bőg, megszólal a Volt egyszer egy Vadnyugat zenéje, és Dzson is kiprésel egy könnyet a szeme sarkából, bár szerintem a röhögéstől, nem a meghatódottságtól. Kató, mondja, neked sokat ígérő a tekinteted, gyere, aludj velem.
Erika összeroppanni látszik, a sátorban elővesz egy imakönyvet és Istenhez fohászkodik a műindiántábor közepén, ez kezd egy kicsit ijesztő lenni. A másik tipiben Dzson rámozdul Katóra, fene a gusztusát, de nem lesz semmi a dologból, mert hideg van, inkább összebújnak az indiánok és hegyiemberek kedvelt túlélőkelléke, a polártakaró alatt. Másnap reggel Erika kérdésére Kató kissé savanyú képpel mondja, hogy Dzson az istennek nem dugta meg, arról mondjuk elegánsan hallgat, hogy volt-e egyéb matatás vagy szopásnyalás a takaró alatt. Ennek a randinak vége.
Otthon Violetta és Tünde is megkapja levelét, készüljetek, megyünk. Jön a Hummer, irány a Velencei-tó, aminek tükrén Dzson menőzik egy motocsónak mögött vízisielve, már ha ez ő, és nem egy dublőr. Tönde és Violetta a tóparton koktélozva csodálja a tegnap még indián-, ma Hany Istók-jelmezes amorózót, de ügyes mondja Violetta, Tünde csak szopogatja a mojitót, és néz maga elé meredten, bazdmeg, mi a faszt keresek én itt, látható a fejin. Dzson közben kikászálódik a vízből és bejelenti a két nőnek, hogy ma séta lesz, meg sportolás, tessen átöltözni menten bikinibe, megyünk vízre. Elsőként Violetta próbálkozik a vízisível, kevés sikerrel, eleinte berogyasztott térdekkel sikoltozik a hullámokban, aztán szétcsúszik a két léc, és csak azért nem villan be a kamerába a telivér pina, mert a felfröccsenő vízcseppek eltakarják. Tünde röhög, húbazdmeg, ez mennyire szopás már. Dzson rámutat, te jössz.
Tündének egy fokkal jobban megy a dolog, amitől Violetta felbassza magát, és amikor a fekete hajú rivális is arccal fog vizet, beugrik, hogy ő majd megy egy másik kört. Perecel persze pompásat, pacuha pendelyében pancsol pajkosan, pedig permanensen parázik. Tünde meg is jegyzi, hogy na persze, ennek mindig rivalizálnia kell, hülyekurva. A kaland végén Dzson megmutatja, milyen ügyes, és először két, majd egy deszkán síel ügyesen, innen is gratula, ez aztán a karrier. Dzson és a két lerobbant buksza a tóparton üldögél ezt követően, tessék, gyümölcs, mutat egy tálra Dzsoni, és tényleg. A nők elalélnak, aztakurva, gyümölcs, Dzson büszke, majd int, na én megyek, majd gyertek utánam, szevasztok.
A következő helyszín egy szálloda, ennek a duónak jobb dolga van, mint az előzőnek. A szobában levél fogadja a nőket, tessen szépen felöltözni, és gyertek vacsorázni. A felöltözés sikerül, mármint az a része, hogy ruha kerül a két nőre, de Violetta viaszbábúnak, Tünde meg kurvának fazonírozza magát, a beszélgetés természetesen a Dzson iránt érzett szerelem vagy annak hiánya körül forog, miközben a parókás(?) buzukista Violetta arcát fürkészi, és hallgatja az olyan faszságokat, hogy beleremeg a belsőm, ha rám nézel, Tünde nem bírja tovább idegekkel és rágyújt, a cigi faszán belóg a kameraképbe, biztos örültek neki az operatőrök. Ja, és még mielőtt: ezt a foshalmot két éve vették fel, akkor még lehetett éttermekben dohányozni. Tünde nem mond semmit az érzelmeiről, mert minek, hiszen nincsenek neki. Dzson ideges lesz, tudod mit, gyere velem szobára, oszt majd ott kiderül, mit akarsz. Violetta majd megfullad az idegtől, a távozó Tünde még oda is veti neki, hogy további jó szórakozást egyedül, muhaha.
Dzson a szobát rohamléptekben díszíti fel, hogy megfelelően fogadhassa a nőt. Pezsgőznek, a háttérben rózsacsokor, bazdmeg. Tünde őszintén elmondja, hogy ő nem szerelmes, de dugni, azt nagyon szeretne. Jó, akkor menj vissza a szobádba, mondja Dzson, szedd össze magad, oszt gyere. Violetta első kérdése persze az, hogy dugsz vele? Tünde nem tudja, ja, ha majd úgy alakul, akkor miért ne. Büdös kurva, gondolja Violetta. Tünde felvesz egy papucsot és már megy is Dzsonizni, és baszki, az albán a szájában egy rózsával fogadja, bent az ágyon szív alakban szirmok, felöklendeztem az vacsorát, elnézést. Smár gyön, majd átöltözés, és az éjszakai kamra, amin jól látszik, hogy az albán egy szál faszban alszik, hálistennek a pöcsét kikockázza az RTL amiért nem győzünk hálálkodni. Tünde dugna, ha mér réávette magát nagy nehezen, de Dzson bealszik mellett, és horkol, mire a nő kimegy a lakosztály másik szobájába és ott alszik.
A reggeli ébredés után Violetta tetemre hív, mi van, basztatok? Nem. Horkolt. Muhaha, röhög Violetta, ez a szopás, kisanyám. Hazamennek, és mintha nem lenne elég baja a négy nőnek, Dzson elővesz egy gitárt és előad egy X-Faktor-kompatibilis nótát, és ezt most nem bóknak szánom. A rögtönzött minikoncert alatt Erika sír, és bebüdösíti a környéket, a többiek hitetlenkedve forgatják a szemüket, bazdmeg, mikor lesz ennek vége: Ma este egy nő megy haza, neki nem jut Műanyagbúl Eszkábált Fényesség, Dzson sokat vívódik, és a végén hatalmas izgalmak közepette nem Tündét, hanem Katót zavarja haza. Utána pedig azt mondja, hogy gyertek, igyatok a Szent Tehén tejéből. Bazdmeg Dzson, ha az arcukra akarod verni, miért nem azt mondod???
Facebook kommentek