Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: rendnek köll lennie

2011. szeptember 01. 08:00 - sixx

Feleim, kezd összeomlani alattam a sámli, nem tudom már követni, ki, mit, mikor és miért ír, például egy tehetséges újoncnak odaadtam a Warehouse 13-at, miközben azt már írják elég régóta, szóval MINDEN aktív hogyvoltírót kérek, hogy egy mailt nyomjon a hogyvolt kukac gmail pont comra, amiben leírja nekem, hogy milyen sorozatot ír, és melyik napon tölti fel azokat - én meg az infót összefésülöm a hogyvót naptárba, hogy tudjuk, hányadán állunk. A levét tárgya NAPTÁR legyen, kösz.

Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása