Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Lost 3x23 - Tükörországban 2/2

2008. március 04. 23:54 - sixx

Naszóval. Szakállas Dzsekk a flessbekkben iszik és gyógyszerfügg, de a kezdődő hőskomplexus jelei már kiütköznek rajta, és öngyilkosság helyett megment egy nőt és annak a fiát. Bravó, Dzsekk! Sziget Dzsekk igazi vezetőként viselkedik, és a rádiótorony felé halad kis népével, miközben hárman a parton maradnak, hogy az ádörtámadást visszaverjék. Nem megy, mert Dzsinn csak nem tud lőni. Szájid és Bernard társaságában fogságba esnek, Ben elindul Dzsekkék után, Mihályt leküldi a vízalatti bunkerbe, ahol a hobbit éppen saját sorsát teljesítené be, de két amazon megakadályozza ebben. Dezmond is lent van, majd ő segít. Ja, és Lokkbácsit nem hagyja meghalni Walt, mert megjelenik, és közli: a szigetnek dolga van még a kopaszemberrel.


Szakállas Dzsekk metálzenét hallgat, RayBan napszemüveget visel, és farmerdzsekit, a Born to Lose tetkó is biztos ott figyel valahol a felkaron. Menet közben az előző rész elején látott újságcikket nézegeti, majd egy Motorola K1-es telefonnal ügyködik, de meggondolja magát. A fecnin valami gyászjelentés lehet, mert Szakállas Dzsekk egy ravatalozó előtt állt meg. Az elhunytnak nemigen lehetett sok barátja, mert senki nem jött el hozzá, és mi sem tudjuk meg, ki van a koporsóban, mert Szakállas Dzsekk eleget haluzott már a piától és a drogoktól, nem kell a trauma. A koporsó nekünk kicsinek tűnik, biztos egy gyerek van benne, akit senki nem szeretett. Dzsekk gyógyszere közben elfogyott.

Sziget Dzsekk és a francia tyúk a menet elején halad, kiderül, hogy Rousseau tizenhat éve nem járt erre - és ekkor a tisztás közepén ott ál Ben, az ádörök gülüszemű vezére, és beszélgetni akar. Na, erre befizetek. Víz alatti bázis, Mihály magára ölti vásár- és ünnepnapokra tartogatott kalózos szemletakaró izéjét, meg kell adni a módját a kolleganők kiiktatásának. A két tyúkról kiderül, hogy fogalmuk sincs minek vannak itt, így Mihály szemrebbenés nélkül hátbalövi mind a kettőt - de Bonnie-t nem tudja kinyírni, mert Dezmond előjön a szekrényből, és mellbelövi egy szigonnyal. Ugyan már, ezt nem lehet csak úgy megölni.


Sziget Dzsekk megy tárgyalni Bennel, és ideges. Ezt onnan tudjuk, hogy villog a szeme. Ben odaszól Naominak, akit a vezér letilt a beszélgetésről, így nem tud válaszolni, pedig Mr. Linus udvariasan bemutatkozott. Flessbekk, Szakállas Dzsekk a patikában rendez jelenetet, mert nincs már neki gyógyszere, amire rászokott, és nem is adnak neki újat, mert már elégszer kiváltotta a receptet. Sebaj, mondja, majd írok egy újat. A patikus kekeckedik, magának nem írhat ilyet, dokikám. OxyContint szedne, az márpedig opiát származék, nahát. Az apámnak lesz, mondja Szakállas Dzsekk és kétségbe van esve, mert így sem kap anyagot.


Vissza a Ben vs. Sziget Dzsekk menetre, az ádörvezér elmeséli, hogy milyen faszán írtotta ki a Dharma tagjait, és ha Dzsekk nem tér észhez, most ő is ugyanezt teszi majd a parti népséggel, mert Naomi nem az, aminek mondja magát, hanem egy zsoldos, aki a szigetet kereste. És Naomi rossz ember, és ha telefonoznak a hajónak, akkor itt mindenki meghal. A megoldás: Ben elviszi a telefont, oszt jónapot, élünk békében tovább. Sziget Dzsekk erről hallani sem akar, de Ben nem véletlenül egy rohadt geci, a rádiójába beszól ZZTopnak, hogyaszongya, most akkor nyírd ki mind a három túszt, majd beszól Dzsekknek, hogy ugyan miért mennél haza, bazmeg? A nejed elhagyott, apád halott, hátakkor? Dzsekk nem tágít, így lövéseket hallunk! Hármat! BAZMEG! A dokiban valami elpattan, és félig agyonveri Bent, aki nem is védekezik. Nem szép látvány, de megérdemli. Aztán beszól a rádióba ZZTopnak, hogy lemegyek a partra, és kinyírlak.


A víz alatt a hobbit kiszabadul, és faggatja Bonnie-t, hogy mondja el a kódot, amivel ki lehet kapcsolni a szerkezetet, de mire a csaj felsorolja az összes számot, nagyon szarul lesz. Hálistennek a kód a Beach Boys Good Vibrations című nótáján alapul, így talán könnyebb lesz. Sziget Dzsekk visszaviszi Bent a Parti Népséghez, aki bemutatja a lófejű csajnak a francia tyúkot: Alex, ő az anyád. Meghatódunk. Ők is. Sziget Dzsekk sír, Katinka faggatja, miafaszvan? Mi lenne, kinyírtam Szájidékat, az van. Mert egy önfejű fasz vagyok. Katinka logikus kérdése: miért nem nyírtad ki Bent? Mert azt akarom, hogy lássa, ahogy elmenekülünk, majd UTÁNA ölöm meg. Áh, a bosszú édes íze, mi?


A parton vagyunk, és nem is haltak meg Szájidék! Közben a fák közül Szójer és Juliet figyeli a parti eseményeket, szomorúan konstatálva, hogy ők csak ketten vannak a négy adör ellen, fegyvertelenül, DE megjelenik Hörli a VW-kisbusszal, elüt vagy két adört, Szójerék lerohannak, Szájid HÁTRAKÖTÖZÖTT KÉZZEL TÖRI KI A HARMADIK ÁDÖR NYAKÁT, és most egy kicsit megállunk, és elmerengünk, mert kurva király mozdulat volt ez a lábkulcs. Szójer a biztonság kedvéért a teljesen fegyvertelen ZZTopot lelövi, mert megígérte neki még a ketrecben, és eleve elvitte Waltot a hajóról. Don't fuck with southern hicks, motherfucker.


Szakállas Dzsekk a kórházban van, és gyógyszert nyúl, muhaha, ez tényleg nem süllyedhet már mélyebbre. Rob, a kopasz orvos rajtakapja, és közli vele, hogy tudja mi történt a hídon, mert az asszony magához tért, és elmesélte, hogy a baleset azért történt, mert fasz Szakállas Dzsekk a út közepén hagyta a kocsiját, és öngyilkos akart lenni. Szakállas Dzsekk kiakad, kiabál, szóljanak az apámnak! Majd ő elmondja! Rob erre megkérdezi, hogy mennyit ittál, bazmeg? Dzsekk válasza: rajtam már nem lehet segíteni! Önsajnálat! Férfikönnyek!


A szigeten közben felérünk a toronyhoz, Ben lácra verve halad tova, és megszólal a rádió: Hörli az, aki jól beszól az esetleg hallgatózó ádöröknek. Elmesél mindent, Szójer sörözik, Bernardék temetnek, minden a legnagyobb rendben, mert megmentettem őket. Ben kissé csalódott. Kler Csárliról érdeklődik, hát igen, ő még sehol, és ha Dez jól tudja, akkor nem is lesz. A víz alatt Deznek nincsen új látomása, a hobbit megy beütni a kódot, Mihály meg rendes halottakkal ellentétben nem fekszik csak úgy, hanem eltűnik a medence partjáról.


A kód beütve, a sárga fény elalszik, és megszólal a szerkezet: Penny az, Dezmond csaja! És videótelefonoz! 3G a víz alatt! Kabbe, Témobil! Penelope nem tudja milyen hajóról beszél a hobbit, és ki az a Naomi. Ahhoz képest, hogy állítólag ő küldte a hajót, ugye. És ebben a pillanatban a vízben, az állomáson kívül megjelenik Mihály, kezében gránát, arcán széles mosoly, és felrobbantja az ablakot. A hobbit pedig önfeláldoz, magára rántja az ajtót, hermetikusan lezár mindent, és miközben szépen lassan, méltóságteljesen megfullad, a kezére felvési: Nem Penny hajója! Dezmond mindezt az ajtóba vágott ablakon át végignézi, vele együtt mi is - bye-bye, Charlie Pace.


Naomi telefonja ebben a pillanatban jelez, hogy nyitva a csatorna, már csak a francia tyúk segélyhívó jelzését kell kikapcsolni, és lehet telefonozni: mindenki megmenekül! Megtörténik a művelet, Naomi hívhatja a hajót, Ben félelemmel vegyes undorral nézi a dolgot, és KÖNYÖRÖG Dzsekknek, hogy ne telefonáljon, mert az a vég kezdete, de Dzsekk természetesen nem hallgat rá, és Naomi megnyomja a zöld gombot, amikor megjelenik Lokkbácsi, az állat, és belevág egy kést a hátába! Naominak! Aki telefonozna! Sziget Dzsekknél idegesebb embert ebben a pilanatban nem találunk. Lokkbácsinál pisztoly is van, és azzal fenyegeti Dzsekket: fel ne vedd a telefont, mert lelőlek! Ben szerint ez az egyetlen üdvözítő megoldás, de Dzsekk hajthatatlan, mert nem hiszi, hogy a kopasz idióta képes lenne lelőni. Igaza van, nem megy neki. A telefonban megszólal egy faszi, Dzsekk pedig felveszi vele a kapcsolatot. Mindenki megmenekül. Tényleg. Lokkbácsi eloldalog, a zene kellemesen felemelő, semmi fenyegető benne, mi van itt? Ben szájából nyállal vegyes vér folyik, a nők sírnak, Dzsekk glóriát vizionál a saját feje fölé, és még van egy flessbekkünk.


Szakállas Dzsekk lakása egy romhalmaz. Rendetlenség van, szanaszét térképek, kaja, és piásüvegek. Dzsekk telefonoz, nem lehet tudni kit hív, de az illető nem akar vele beszélni, aztán csak belemegy egy találkozóba, a reptéren. És megjön Dzsekk, a szakadt kocsijában, félrészegen, utána a titokzatos ismeretlen is - na most a zene már nem annyira vidám. BAZMEG KATINKA AZ!!!! EZEK ISMERTÉK EGYMÁST??? Mi a jó büdös franc van itt? Dzsekk azt hitte, hogy Katinka elmegy a temetésre, amire csak ő egyedül volt hajlandó, MIVAN??? Dzsekk repül mostanában, és azt reméli, hogy lezuhan! EZ NEM FLESSBEKK! EZ A JÖVŐ! HOGYLESZ A SZEMÜNK ELŐTT! DZSEKK VISSZA AKAR MENNI A SZIGETRE! MERT NEM SZABADOTT VOLNA ELJÖNNIÜK! AZT A BÜDÖS MINDENIT! És itt van vége, die, Lindelof, die.

Áprilisban, az AXN adásával együtt folytatjuk a hogyvoltozást, köszönjük a figyelmet.

Címkék: lost lost finale
212 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s3v3n 2008.03.04. 23:54:45

köcsög rtl 3 perccel a vége előtt reklámot vágott be.... az egész epizód az utolsó jelenetre épült fel erre megszakítják a feszültséget.. de sebaj, most epic finale ever és kész.

adam434_ 2008.03.04. 23:57:58

Nagyon WTF volt ez a triplázás, lokkbácsi megzakkant, csárli megdöglött, naomi megdöglött, bent elkapták, dzsekk meg fog zakkanni, király. 3x hurrá, for AXN

Endr00 2008.03.05. 00:02:37

Milyen gyenge volt a végén a szinkron, nem sok beleélés volt benne. Az angol sokkal jobb. Még mindig beleborzongok, mikor látom ezt a részt, pedig láttam már vagy 6szor:D

Dark Wolf 2008.03.05. 00:04:14

Mindjárt sírok, hogy az RTL hogy lehetett ekkora balfasz, tuti, hogy a zombik 70%-a azt hitte, már vége.

Amúgy az atomdurva befejezés miatt már nem is emlékeztem, milyen karaj volt az epizód többi része is, pl. az ádörök lemészárlása álá Hurley/Sayid/Sawyer.

RTL... Így belerondítani ebbe a tévétörténelmi eseménybe.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.03.05. 00:04:52

Na gyerekek, ezt azért beszéljük már ki! :)

Az Uj Péteresedett Dzsekk akkor most a jövőben volt, vagy mi?

És akkor most ennyiben maradunk fél évig? :)

áhhhhh

EasyFriend 2008.03.05. 00:05:57

Na oké, innentől kezdve NEM követem az rtl-en a sorozatot. Ez teljesen szétbaszta az agyam, ez a reklámblokk. A végéről le is maradtam jól (mert azt hittem, csak simán lekeverték, olyat is csináltak bőven), kicsit furcsálkodtam is, de sebaj, aztán tessék, itt látom, hogy volt még tovább.
Na most azt nem szeretném tételesen felsorolni, hogy az rtl mit hova, de amit megtehetek és meg is teszem, az innentől a bojkott. Eddig jófej próbáltam lenni és nem töltöttem le előre semmit, de ezekkel én nem leszek rendes.

Endr00 2008.03.05. 00:06:32

Ennyibe maradunk! Ezt ugy hivják, hogy flashforward, az egész "falshback" a jövöbe játszodott, mikor kate és jack kijutott a szigetröl.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.03.05. 00:06:41

Az utolsó reklámblokk kezdetekor majnem én is felkeltem a fotelból. Csak rémlett, hogy még van vissza pár perc a "műsoridőből".

Morph® 2008.03.05. 00:07:16

csak áprilisig, akkor lesz az AXNen, de a warez világában mi már tudjuk, hogy a 4. évad még ennél is BRUTÁLABB!

Endr00 2008.03.05. 00:08:39

Így bizony, jo fajta lesz a 4. évad, ne most cancel-ozzátok a sorozatot (ki az a barom, akinek nem tetszett a WTF ?:D):D

Sierpe (törölt) 2008.03.05. 00:08:59

Endr00: nekem is ez jutott eszembe :)

Bár ez lényegtelen, szinkronnal kapcsolatban azt sem értem, hogy a "nem Penny hajója", hogyan lett "nem Penny küldte" meg egyáltalán mi értelme volt ezt félrefordítani.

Dark Wolf 2008.03.05. 00:09:35

EasyFriend, jujjjjj. Aúúúúú.

Endr00 2008.03.05. 00:12:14

Tényleg Sixx, ez akkor most "hogy-lesz" volt? :D:D

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.03.05. 00:13:41

nem értek én már semmit. nem baj.
folyt.köv.mikor?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.03.05. 00:14:15

"Áprilisban, az AXN adásával együtt folytatjuk a hogyvoltozást, köszönjük a figyelmet."

Juj, most akkor nem várjátok meg az őszi RTL-es szezont?

EasyFriend 2008.03.05. 00:14:24

Nah így már azért értelmet nyer pl., hogy miért nézi mindenki hülyének Szakállas Dzsekket, mikor az apjáról hablatyol.
Hörli király volt, ahogy megmentett mindenkit! Úgy szorítottam neki, mert mindenki csak lefikázta, hogy útban van meg minden. Erre tessék.
Milyen volt már a végén a telefonálós jelenet! Biztos voltam benne, hogy ha Naomi tárcsáz, nem éri meg az évad végét. És abban is biztos voltam, hogy Lokkbácsi elkövet még valami egetverő faszságot. De a kettő nem kapcsolódott bennem össze, amíg meg nem láttuk, hogy Lokkbácsi dobta a kést. Fasza volt! Meg utána az a pillantás Sziget Dzsekktől. Körülbelül azt érezhette, mint én az előbb, mikor megtudtam, hogy volt még 3 perc, amit nem láttam.

EasyFriend 2008.03.05. 00:15:39

Tulképp hálás vagyok az rtl-nek, mert ezzel a dobással felszabadított a teher alól, ami azzal járt volna, hogy kivárjam a szinkronos folytatást (axn-em nincs).

Sierpe (törölt) 2008.03.05. 00:16:25

Csak az első évadot néztem rtl-en, most néztem csak bele megint, hát nem fogom várni az áprilist, főleg mert nincs axn nálunk, meg már a 4.-ből is megnéztem amit lehetett :D

EasyFriend 2008.03.05. 00:17:42

Szerintetek Mihály a kézigránátot is túlélte, vagy az már tényleg végzett vele? Csárli egyébként miért nem úszott ki azon a lyukon? Nem tűnt olyan szűknek, és ha már kiegyenlítődött a nyomás, akkor az se probléma. 4 percnyi tüdővel simán kijuthatott volna ebből.

EasyFriend 2008.03.05. 00:18:33

Még egy és bedugulok: köszi, sixx, a hogyvótot, klassz volt.

Endr00 2008.03.05. 00:19:11

Nem akarta, hogy nem jöjjön be Desmond látomása, mert ha megváltoztatja a látomást, lehet nem jut ki Claire meg Aaron...

kla 2008.03.05. 00:19:29

Azért, mert tudta, hogy ha nem hal meg, akkor Claire-ék sem menekülnek meg. (mondjuk szerintem amúgy sem fért volna ki, de attól még az ajtón kirohanhatott volna)

adam434_ 2008.03.05. 00:20:03

Az első két évad zárása sem volt semmi, de ez mindent felülmúlt...
Negyedik évad összes epizódja minimum 11/10 pontos legyen ám!

EasyFriend 2008.03.05. 00:21:46

Hát, igazából csak azt "tudja", hogy ha meghal, a többiek megmenekülnek. Azt nem tudja, mi van, ha nem hal meg... :-) Ami a meneküléshez kellett, azt meg már megcsinálta előtte, vagy nem?
Na mindegy, hát ha meg akart halni, akkor már inkább így, mint túladagolásban, egészségére.

adam434_ 2008.03.05. 00:22:31

aztán mibe hogy kler nem úgy menekül majd meg, ahogy Dez megmondta...

Aragorn831109 2008.03.05. 00:25:07

Már megint megvágta a retek a LOST-ot. Két dolgot vettem észre.

Az egyik feltűnőbb, amikor Sayid eltöri az egyik other nyakát lábollóval.

A másik már kevésbé szembetűnőbb, de aki nem a retken követi észrevehette. Nem mutatják vágatlanul, amikor Sawyer lelövi Tomot.


Illetve volt egy két félrefordítás....

pl.: "Not Penny's boat"-ot nem Penny küldtének fordítanak. Érthető miért és nünasznyi a dolog, de akkor is....

adam434_ 2008.03.05. 00:27:34

Ha nem Penny hajója, akkor a Naomi honnan tudott róla? És honnan tudta, h ott a Dez?

Aragorn831109 2008.03.05. 00:29:30

Volt nála Des-ről egy kép. :)

adam434_ 2008.03.05. 00:30:40

De attól még nem tudja, h Deznek hívják

Dani7 (törölt) 2008.03.05. 00:31:26

AXN -en ugyanazok a szinkronhangok mint RTL-en ? Esetleg jobb ? RTL-en csak ősszel lesz folytatás ?

Endr00 2008.03.05. 00:33:16

RTL-en ugynéztem, hogy ua a szinkronok, kivéve a flashforward-ba a másik dokinak, neki más volt az AXN-n, és idegesitöbb volt :D

Aragorn831109 2008.03.05. 00:33:40

Tudta, mert elmondták neki...

A retken csak ősz végével jön a 4. etap 13 része

adam434_ 2008.03.05. 00:36:00

Najó, én megyek aludni, és Namasté

Dani7 (törölt) 2008.03.05. 00:42:49

Köszi a válaszokat mindenkinek !

Aragorn831109 2008.03.05. 00:43:12

sixx előző részhez írt postjával élve, én festem magam! :DD

Nem tudom ki volt még így vele, de én anno a "flashback" első percétől kezdve érzetem, hogy ez flashforward...

Volt még valaki így?

k.Tomi 2008.03.05. 00:45:50

Az AXN-en pár mellékszereplőnek más a hangja. (Mihály, Rose, Bernard) Az RTL újraszinkronizált pár dolgot.

Endr00 2008.03.05. 00:51:58

Ja még valami, lehet én képzeltem oda, de mikor a végén Dzsekk telefonált, én egyértelmüen hallottam a kate szinkronhangját a teloba

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 00:52:26

Hűűű! Ez aztán! Azt a qrva! Nahát! Ejjjj! Ihaj! Szóhoz sem jutok. Háp-háp... Azt a leborult rézfánfütyülőjét!

Endr00 2008.03.05. 00:54:32

Ha azt mondod, hogy azt is vágtad, hogy a "Hoffs / Drawlar" a "flashforward" anagrammája, akkor leborulok a székröl :D

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.03.05. 01:06:20

Aragorn831109

Hasonlóan. Valahogy sehova sem lehetett szakállas Dzseket beilleszteni a múltban, gyanús volt az egész. Ráadásul olvastam még régebben valami spoilerest sixtől, ahol arról beszélt tán pont Fox, hogy lesz aki kijut. Szóval a vége nekem nem vadöfak, csak egy jahogyúgy volt.

Én jártam szarabbul. :)

worxland 2008.03.05. 01:11:29

"Negyedik évad összes epizódja minimum 11/10 pontos legyen ám!" - nyugi, olyanok. Sőt.

Endr00 2008.03.05. 01:13:41

Én örülök, hogy nem sejtettem, hogy FF, igy jobban esett a lapát az arcomba, bele se gondoltam, hogy mikor játszódhat...

KékFény6 2008.03.05. 01:18:57

Apám még az 2/1 elején kiment valamiért, és amikor visszajött, poénból azt mondtam neki, hogy a szakállas Jackes sztori nem a múlt hanem a jövő... Ilyen 5-ösöm legyen a lottón. :)
Az mondjuk elég nagy dramaturgiai hiba volt, hogy a két csaj szinte hülyére verte Charlie arcát, viszont amikor ment begépelni a kódot egy apró vérfolt volt össz-vissz az arcán, sebnek nyoma sem volt. Illetve sok értelme nem volt a halálának sem, simán kifuthatott volna az ajtón...
De az tény, hogy a sorozattörténelem egyik, ha nem a legszemetebb évadbefejezése volt ez.

Aragorn831109 2008.03.05. 01:20:06

"Ha azt mondod, hogy azt is vágtad, hogy a "Hoffs / Drawlar" a "flashforward" anagrammája, akkor leborulok a székröl :D "

Nem! Ezt nem! :)

Végül is mi a jelentése ennek az anagrammának?


bazalttufa: Jó, hogy nem vagyok egyedül. :)

Én nem olvastam ezügyben anno semmi spoilert, csak valahogy gyanús volt az egész.
Bár a kórházas résznél, mikor Jack az apját követeli picit megkavartak.

Mégis én, aki sohasem jön rá semmire, jó érzéssel keltem föl az évadzáró végén, hogy most nem tudtak becsapni... :))

Endr00 2008.03.05. 01:22:11

az anagramma az, amikor egy szó betüiböl ki tudsz rakni egy másik szót, ugy hogy csak az eredeti szó betüit használod fel, nem raksz hozzá és nem veszel el belöle.

Aragorn831109 2008.03.05. 01:37:09

Endr00: Az "anagramma" szó jelentésével tökéletesen tisztában vagyok, de azért köszi! :D

A "Hoffs / Drawlar" érdekelt volna inkább! :)

westwood 2008.03.05. 04:17:07

Ha azt hiszitek hogy ez izgalmas volt akkor a negyedik szezontol lefossátok a bokátokat :D Eddig a legjobb! 5 epizod mar lement az ABC-n, hihetetlen csavarok lesznek!!!! :))

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.05. 07:16:18

De most komolyan, ki a tököm miatt lett megvágva egy éjfélkor leadott sorozat? Ostobák...
A reklám a vége előtt meg no comment kategória. Nem is tudom mi vett rá, hogy mégegyszer végignézzem a végét az rtl-en.

superben 2008.03.05. 07:35:43

És az feltűnt, hogy Jack folyton úgy beszél az apjáról mintha élne! De ha flashforward, akkor mi a fasz!?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 07:56:24

haluzott a cucctól, kíszen volt teljesen.

westwood 2008.03.05. 08:01:27

vagy... na jo, nem. ;)

jacks_colon (törölt) 2008.03.05. 08:12:33

Nem ismertek egymast elotte. Azok a flash-ek nem a multbol vannak, hanem a jovobol. Azt hittem erre nem olyan nehez rajonni.
Udv: Dzsekk

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 08:33:17

Ez a AXN alapcsomagba bekerülése egyészen tutibiztos? Nem mindenhol egyforma a csatornakiosztás.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.05. 08:38:09

Nézzétek, nem is mértem miért függtök a TV-től.

-pocsék a szinkron
-reklámok vannak benne
-félrefordítások
-fix időpont egy héten, nektek kell elkalmazkodni

Töltsétek le a netről, eredeiti hangokkal, magyra felirattal.Ha ne megy, akkor biztosan ismertek olyat, akinek megvan és kölcsönadka nektek.

Viszont arra majd készüljetek, hogy egyben lemyonjátok a 4. évadot, mert SOKKAL jobb még a harmadik évadnál is !

Lost is the best!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.05. 08:39:27

Itt már a Sziget volt a flashback (a múlt)
és a szakállas-ivós Jack a jelen.

Zseniális csavar !

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 08:44:15

jacks_colon: te egy nagyon okos ember vagy. köszönjük a hozzászólást.

Flankerr 2008.03.05. 08:54:21

Sixx, kicsit off: a naptar napjai nalam holland nyelven jelennek meg..
"onsdag den 5 mars"
ON: mekkora finale.. iszonyat utos volt.. es persze a retekklub ehhez meltoan baltazta el a reklammal, megvagassal..

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.03.05. 08:55:52

nemtom, jó volt ez a rész, de nekem az érzés, hogy átbasztak sokkal nagyobb volt annál, hogy ÚRISTEN FLASHFORWARD! de most komolyan, nagyon cseles az egész, de mire föl?

(a negyedik évad ismeretében kicsit árnyalnám a helyzetet, de nem akarok spoilerkedni)

Manyizga (törölt) 2008.03.05. 08:58:25

Hát a víz alatti kézigránát-robbanást ilyen közelből nem lehet túlélni. Nemhiába halásznak dinamittal sokfelé... Persze egy nyomásálló búvárharang alá gyorsan beúszva talán meg lehet úszni. De már a tengókat izé a tengeralattjárókat is vizibombával archiválják a tenger fenekére, úgyhogy a nyomásálló burkolatnak elég erősnek kéne lennie. :)

2008.03.05. 08:59:13

Engem inkább felbosszantott ez a befejezés.

1. Ha nem Penny küldte a hajót, akkor mi van? Az olyan nagy probléma?

2. Charlie kiúszhatott volna az ablakon (megvárja, amíg megtöltődik a kabin, és kiúszik). Vagy: ha nem zárja be az ajtót, amíg a víz elönti a szerkezetet, nyugodtan kiúszhattak volna akár búvárruhában, akár anélkül. Vagy. Bezárja az ajtót, de a másik oldalról. Ehelyett elég hülyén meghal. Csak azért, mert Dezmond előre látta. Desmond miért nem látta a kézigránátot? Vagy szelektív a jövőbelátása? Hát nem tudom ezt ki veszi be, engem idegesít az ilyen ostobaság.

3. A víz alatti szerkezet honnan kapta az áramot? Miért nem volt elég a kábelt elvágni?

4. Nem tudtuk meg, hogy Jack a végén miért akar visszamenni a szigetre. Nem tudtuk meg ki volt a koporsóban.

Eddig sem néztem ezt a sorozatot, csak ezt a három részt, de úgy látom ez is elpocsékolt idő volt, elég lett volna az utolsó 20 perc. És ezt még folytatni fogják? Brr.....

A legszebb az egészben, amikor az általam igen utált stáblista-felolvasó ember "loszt"-nak ejti a Lost-ot, "laaszt" , vagy amerikaiasabban "leeszt" helyett. Ez az ember nem tudja, hogy a "laaszt minit" sem "loszt minit"?

Az RTL parasztságáról nem is ejtek szót. A TV2 sem jobb, amikor a House után stáblista nélkül, azonnal beugrik a jelbeszédes tolmács, meg a következő film. Akik ilyesmit csinálnak, valószínűleg a moziban sem várták meg a stáblistát, meg a színházban is a taps elején már ruhantak a ruhatárba. Érzéketlen tuskó, aki ilyet csinál...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:05:45

"Szakállas Dzsekk a patikában rendez jelenetet, mert nincs már neki gyógyszere, amire rászokott, és nem is adnak neki újat, mert már elégszer kiváltotta a receptet. Sebaj, mondja, majd írok egy újat. A patikus kekeckedik, magának nem írhat ilyet, dokikám. OxyContint szedne, az márpedig opiát származék, nahát."

Dr. Jack House :-)

"Sziget Dzsekk visszaviszi Bent a Parti Népséghez, aki bemutatja a lófejű csajnak a francia tyúkot: Alex, ő az anyád. Meghatódunk. Ők is."

Meghatódott egymásra nézés, aztán az első mondat: "Segítesz megkötözni?" :-)

"Szájid HÁTRAKÖTÖZÖTT KÉZZEL TÖRI KI A HARMADIK ÁDÖR NYAKÁT, és most egy kicsit megállunk, és elmerengünk, mert kurva király mozdulat volt ez a lábkulcs."

Szájid Bauer :-)

"Szakállas Dzsekk kiakad, kiabál, szóljanak az apámnak!"

A végkifejlett fényében: hogyan a francban él az apja? Bár az első részek egyikében már feltünt élve, és hát ő is ott volt a gépen, még ha koporsóban is. A Sziget felélesztette?

"A hobbit pedig önfeláldoz, magára rántja az ajtót, hermetikusan lezár mindent, és miközben szépen lassan, méltóságteljesen megfullad"

Miért nem lehetett gyorsan beugrani a medencébe, és ahogy jöttek, ugyanúgy fel is menni, a kábelbe kapaszkodva? Ezt nem értem...

Ami meg a telefont illeti, megkérdőjelezhetőek Ben módszerei, mindig azt hisszük, hogy milyen egy szemét, de aztán valahogy mindig az derül ki, hogy alapvetően jót akar (lásd még a "lánya" elszeparálása a pasijától, hogy nehogy teherbe essen, ami ugye a szigeten egyenlő a halálos itélettel). A hobbit utolsó üzenete és Lokkbácsi feltűnése arra utal, hogy most is igazat mondott.

s3v3n 2008.03.05. 09:08:08

holden.. aztakurva.

1.igen bazz, elég nagy probléma és pofáraesés a 2. évadfinálé tükrében(ja, hogy te azt nem láttad..)

2. MEG KELLETT HALNIA. ha nem hal meg, nem menekülnek meg. És igen, 3x17ben szépen el van mondva(ja, te azt nem láttad...) hogy csak villanásokat lát Des és nem feltétlen sorrendben.

3. Mert nincs áram a kábelben, nem onnan kapja az áramot.

4. És ez baj?

És ha te a lostot "leeszt"nek ejted, akkor vissza a suliba. Losztnak kell mondani. Last NEM egyenlő Losttal, bazz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:15:41

" zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.05. 08:38:09 "

Már úgy hiányzott, hogy kétszötvenedszer valaki elnyomja a "lúzerek vagyotk, ha ne eredetiben/letöltve nézitek" dumát. :-(

"A legszebb az egészben, amikor az általam igen utált stáblista-felolvasó ember "loszt"-nak ejti a Lost-ot, "laaszt" , vagy amerikaiasabban "leeszt" helyett. Ez az ember nem tudja, hogy a "laaszt minit" sem "loszt minit"?"

Most ez komoly, hogy nem tudod, hogy mi a különbség a last és lost között, és neki állsz osztani az észt?

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 09:18:24

És figyeltétek a body countert? Hullottak, mint a legyek. Ha ez így megy tovább csak egyvalaki marad, na az lesz a főgeci.

:)

Vagy az új részekben sok új szereplő lesz és így ritkítják a stábot?

Mindenesetre nagyon durva.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:19:38

"Ha ez így megy tovább csak egyvalaki marad, na az lesz a főgeci."

Jack? :-)

EasyFriend 2008.03.05. 09:20:35

Szerintem arra, hogy Szakállas Jack az apját emlegeti, nem az az egyetlen magyarázat, hogy kivolt a cucctól. Ebben a sorozatban, hogy úgy mondjam, elég képlékeny, hogy ki él és ki halt meg.

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.05. 08:38:09

Erről már egyszer szítottam egy kisebb vitát, talán éppen a Vastagbőrön, hogy miért nem szeretem az ilyesmit. De ebben a konkrét helyzetben egy kicsit át kell értékelnem az álláspontomat, mert az rtl olyan szemétparaszt módon bánt a sorozattal (uccsó 3 perc külön blokk), hogy ez már felmentést ad nekem ideológiailag. :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:23:30

Ja, és érdekes volt, amikor megállítottuk egy pár percre a mozit egy pisiszünetre, én átkapcsoltam az MTV-re, hogy menjen valami jó kis zene, erre ott is Jack jön velem szembe, és épp férfikozmetikumot reklámoz, "Mert Ön is megérdemli" :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:26:24

"Ebben a sorozatban, hogy úgy mondjam, elég képlékeny, hogy ki él és ki halt meg."

Pont erre céloztam én is az előbb. Lehet, hogy még a hobbit is visszatér?

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 09:28:59

És az is milyen geciség, hogy Lópofi csak úgy szétkapta GülüBen szépfehér nyuszikáját. Nem Lego az, basszus.

EasyFriend 2008.03.05. 09:31:03

Ben egyébként a legnagyobb színész a sorozatban. Zseniális.

enzo23 2008.03.05. 09:35:33

Hát ez egy..illetve 3 igen jó rész volt, még milyen lett volna ha nem nézem+ előre?
:)
Az egyoldalas kommentemet most talán nem postolom aki kíváncsi, lost.hu->Részek->3x22-23->enzo kommentje
:)
rtl tényleg ott vágta el? na ezt vasárnap csekkolom röhögnék ha anyám lemaardt volna az utsó jelenetről:)

Hoffs/Drawlar=flashforward????????? aztabuta erre nem jöttem rá, köszi!!!
:O:O:O ez tetszik
amúgy a temetkezési cég neve volt, ja és az újságcikkről itt akép:
lostpedia.com/wiki/Newspaper_clipping
és a lost.hu-s kommentek között ott a fejtegetés h kinek a temetése volt a flashfwd-ban...
fúú imádom ezt a részt... akkora szövegek stb.

EasyFriend 2008.03.05. 09:37:03

Ez a Hoffs/Drawlar gyilkos egy ötlet. A tudatalattinkra ható "spoiler", amitől a végén csak még hülyébbnek érezzük magunkat, hogy erre miért nem jöttünk rá (már aki).

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 09:48:51

Szerintem az ilyeneket direkt a fanoknak rakják bele. Már más filmnél is hallottam ilynekről. Olyat is csinálnak, ami csak DVD-n vagy többszöri nézéssel jön elő. (nem a Lost kapcsán hallottam.) A sima néző nem jön rá, de nem is baj: anélkül is érthető a film. A fanok viszont elájulnak az ilyenenktől.
Szerintem jó ötlet.

Ma már ez is része a fan-fílingnek.

:)

Gabba 2008.03.05. 09:52:56

Ez a Mihály miért nem bír megdögleni? Nem lehet, hogy ő Jason álarc nélkül?

sélli_ 2008.03.05. 09:53:14

Na először is: sixxnek köszönjük az egész évados hogyvoltozást, főleg ezt a maratoni tripla részt!!! De úgyis tudja milyen okos/ügyes/stb, szal csak a szokásos 11/10.
Másodszor: ekkora WTF klifhengert már régen láttam. Az RTL egy köcsög, még jó hogy anno eredeti nyelven néztem k.reklámok nélkül, mert a tegnapi duplázásnál kb 10 percenként szidtam a csatorna felmenőit!
Az számomra sem volt vili, hogy a hüje hobbit, miért BELÜLről zárta be az ajót, simán kimehetett volna és KÍVÜLRŐL zárja be és még csak megfulladnia sem kellett volna...
Az utolsó részben döntöttem el, hogy BEN_JÓ_FEJ, és LOCK_egy_köcsög!!! :)
Nagyon tecc a flashforward, remélem a 4. etapban is lesz!!! Már csak egy hónap és folytatjuk!!! YESS!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:57:58

Ez a Hoffs/Drawlar hol volt? Nekem nem ugrik be...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 09:59:14

"Az utolsó részben döntöttem el, hogy BEN_JÓ_FEJ, és LOCK_egy_köcsög!!!"

Miért pont most? Most épp egy oldalon álltak. Vagy azért köcsög, mert nem volt ereje lelőni Jack-et?

sélli_ 2008.03.05. 10:03:13

Mert nemHenry Gél Gülü szemei viszik a sorozatban a prímet. Alapból negatív hős rajongó vagyok, és Mihály nem ELÉG gonosz, hogy toplistás legyen.
Nem tom, valahol Lock már annyira idegesít.... Ja, és hogy bejött: mit mondtam: !Lock két óra alatt felépül a haslövésből! ÉS TÉNYLEG!!! :))

EasyFriend 2008.03.05. 10:16:17

Honnan tudod, hogy nem halt meg? :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 10:29:59

Zolessz!

Ha ez most spoiler volt a negyedik évadból, akkor menj a...

sélli_ 2008.03.05. 10:32:01

Nebazd, hogy bespoilerezel egy ilyet! Mondd, hogy csak élénk a fantáziád, KÉRLEK!!!

Gabba 2008.03.05. 10:35:16

Zolessz, hogy szorulna be az ujjad a klaviatúrába!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 10:41:06

sixx! Töröld légyszíves, hogy minél kevesebben futhassanak bele! Én már úgyis megszívtam...

sélli_ 2008.03.05. 10:56:10

Nem hiszem el, hogy még mindig vannak ilyen félkegyelmű ostoba emberek...!

Tegnap nagyon vicces volt: kint ülök az erkélyen, kint a szomszéd is, hallom Lost-ról beszélgetnek. (Na nem mintha hallgatózni akartam volna, de hát hallottam, na.) Eccercsak feltűnt, hogy valami olyanról beszélnek, ami rohadtul nem rémlik... Oszt rágyöttem, EZEK a 4. évadról beszélnek!!!
Na itt azért áthajlottam a korláton, hogy lécci, ne már... :)) (eddig két mondatnál többet nem beszéltem velük, gyanítom ezután még ennyit se - de ha muszáj, hát MUSZÁJ!)

LouiS 2008.03.05. 11:09:11

Zolessz: ez igazán nem volt szép...

csibra 2008.03.05. 11:12:39

Ez a csárli halála egy baromság. Itt egy kép: img213.imageshack.us/my.php?image=sdeadyb5.jpg

A piros vonal jelzi, hogy meddig telik meg a helyiség vízzel. Szimpla fizika. Nem az, hogy 4 perces tüdő, hanem bőven marad elég levegő, hogy megvárja míg dezmond szépen kiúszik, és visz neki egy palackot kívülről.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 11:16:52

moderálva, örökre kitiltva. hülye fasz.

waces · http://blog.waces.hu 2008.03.05. 11:21:52

Fedor:
Hoffs/Drawlar Funeral Parlor. A temetkezesi vallalat neve.

tiktaktiktak 2008.03.05. 11:39:38

Nirvana nagyon a helyén volt! nem emlékszik valaki, hogy melyik szám volt?

én is amatôr vagyok, hepiend (hurrámegmenekültünk) után simán átkapcsoltam southparkra elaludni (valami közepes Cartmenrobototjátszik epizód volt asszem), még szerencse hogy véletlenül visszakapcsoltam retek-klubra, ahol katinka beszélget szakállas Dzsekkel, ez volt ám a WTF! - nem hittem a szememnek! ...aztán persze jó erôsen szidtam az RTL felmenôit

Gabba 2008.03.05. 11:43:10

bubik már csak a 4. évadhoz lesznek?
Pedig a naomis képhez nekem beugrott egy: A francért hagytam ott a Montecitót?!

johevi 2008.03.05. 11:43:36

Ez az egész Lost egy tökéletes, precíz, minden részletre figyelő, szériákkal előre-és hátragondolkodó gépezet. Néha, ha az ember lát egy-két gyengébb epizódot vagy olyan részt amit nem tud hova tenni, elmegy a kedve, de utána mindig jön a magyarázat ( újabb kérdésekkel ) összeállnak a részek és újra belehabarodik.

Vince Larkin 2008.03.05. 11:55:10

baszki, én meg a reklámnál kikapcsoltam a tévét, aszittem, vége....Áááááááááá! Köcsög rtl klub! Ettől persze én még idióta vagyok...Kicsit Ház doki jutott eszembe, mikor Dzsekk atom mód kereste az anyagot, megfeküdtem volna, ha Vikodin után kajtat...

Slugger 2008.03.05. 11:59:52

tiktaktiktak 2008.03.05. 11:39:38

A szám címe "Scentless Apprentice" és az "In Utero" című Nirvana-albumon található. De ez nem METÁL, hanem GRUNGE!

Még egy-két dolog. Csárlinak MEG KELLETT halnia, hogy teljesüljön Dez látomása Klerék megmeneküléséről. Szóval Csárli SZÁNDÉKOSAN áldozta fel magát! A Catch-22 című részben is az volt, hogy ha a hobbitot torkonlövik egy nyíllal, akkor Penny fog a szigeten landolni, de mivel meg lett mentve a segge, ezért csak Néómi jött.
Rothadék áruló dilettáns rtlklub (kis betűvel, mert árulók)!

Llew 2008.03.05. 12:09:05

Én is beállhatok azon hülyék sorába akik sikeresen elkapcsoltak a a végén. Nincs mentségem. Azért csalódottságomat kifejezendő egy barátságos emailben elküldtem az RTL Klubbot a picsába.
Eléggé belefeledkezve néztem a részeket, nem agyaltam nagyon a Dzsekk mikor a fenébe volt szakálas kérdésen. Csak egy halvány gondolat volt, hogy itt valami nem stimmel, így a RTL sikeresen elbaszta az évadzárómat. Így ma reggelig, nem igen értettem, hogy sixx mi a nyavajának dícsérte agyon ezt az évadzárót. Most már értem, de ettől függetlenül is felmerült pár kérdés amit nem értek.
1. a sokat emlegetett Hobbit halál. Nem bánom, de tényleg hülyeség. Lett volna ideje kijutni és bezárni az ajtót, és addigra már meg is tette ami a megmentéshez szükséges. Nem tudhatta biztosan, hogy "elrontja e" a jövőt. Hiszen Naomi érkezésekor is változtattak a látomás szerinti jövőn. Bár nem tudják még a következményeit.
2. Az előzőhöz kapcsolódóan Michail túlélő képessége. Egy akkora vérző sebbel elég jó kis cápacsalit csinált volna magából. De mintha még a víz se lett volna rózsaszín az ablak előtt.
3. az általam többször felvetett mi a faszért követik Bent az ádörök, mikor a jelek szerint minden másodk lépésnél átbassza őket is? És Dzsekk minek szarozik, majd ha elmegyünk kinyírom dumával. Ott a réten kellett volna a saját botjával addig ütni a fejét amíg egy piros paca nem lesz a főben. És ha ben tényleg jót akar és a hajón geciemberek vannak, akkor miért nem beszél értelmesen. Én se hinnék neki a múlt fényében akármit is állít. Add ide a telefont oszt séta haza, mikor előtte akarta őket kinyiratni. Hülye ez?
4. Lokkbácsi maradék esze is elment. Először azt hittem Walt Tükörrszágba küldi robbanatani:). Erre nyomorék lábbal, átlőtt melkassal pikk-pakk ott terem az adónál a sziget másik végéből. teleportált vagy mi a fenétől lett ilyen gyors. Még bennek is kelett pár óra a táborból és lokk a tábortól is pár órára volt. Meg kinyírja Naomit, de Dzsekket már nem. Sír, hogy nem mehetnek el aztán meggondolja magát, és lelép? csak azt tudja megölni akit nem ismer? Nyírt már ki valakit egyébként a Szigeten?
5. Valaki ossza meg mi volt az utolsó jelent lényege szövegileg. Dzsekk azért volt debis, mert nem mindenki jutott ki a Szigetről?
6. Ha Ben gyerekként került a Szigetre és kinyírta a Dharma csapatot akkor Dezt ki vitte oda? Ő most akkor egy Dharma állomáson volt függetlenül Benéktől? Vagy Benék nem is tudtak arról az álomásról? Rousseau társait most akor ki nyírta ki? Ezek lehet meg lettek már magyaráva, de rég volt nem emlékszem.
7. Naomi elég jól adta a megmenteni jöttem szerepet. Most vagy őszinte volt és át van ő is baszva mint mindenki, vagy nagy színésznő.

A vége hiányában ugye csak az élmény 2/3-át kaptam meg, de azért így is jó volt. Dzsekk egy fasz. Ez az önkéntes kiskirálykodás nagyon az agyamra ment. Főleg, hogy a többiek simán hagyták. Hörlit jól elküldték, mégis ő lett a megmentő. Juliett dugásos beszólás jó volt, és bár tényleg szép a szeme, még nem kedveltem meg. Szójer a király, mert bár nem egy agytröszt ha kell tud cselekedni. Nem tököl, hogy majd holnap kinyírom, mint Dzsekk. "Nem hittem neki.":) Jó volt. Meg Dezmond még a fasza gyerek.

Zsolesz téged egy lakatlan szigeten kéne eltemetni.

2008.03.05. 12:18:11

Bocs, a "leeszt" tényleg nem jó megoldás, de a "loszt" sem. A "Last Minute"-re való hivatkozást pedig abszolúte elcsesztem, elnézést mindenkitől.

Ajánlom az Abba "I'm a Marionette" című számában a "Can't complain, I've got no-one but myself to blame Something's happening I can't control, lost my hold, is it safe?" versszakot. (nem találtam hirtelen mást). Ha meghallgatjuk, világos, hogy "laszt máj hold" és nem pedig "loszt máj hold". A fonetikus átírásért elnézést, de nem tudtam másképp érzékeltetni.

pic-ard 2008.03.05. 12:22:22

Nálam is elérte a befejezés a "hűbazmeg" szintet, de csalódtam is.

Azt gondolom az alapkérdés nem a füst, a gyors felépülés a halálból, az esetleges forever young feeling, vagy a további 300 rejtély, hanem a szigetről való szabadulás ténye VOLT. Ezt most nálam lelőtték. Az, hogy hányan jutnak ki és hogyan: részletkérdés.

Ettől függetlenül baromi jó volt.

Sierpe (törölt) 2008.03.05. 12:23:14

Najó, de az Abba svéd :D
Igazából szerintem, az nem laszt meg nem is loszt, valahol a kettő között
Itt a 4. évad trailer-e, a kiejtés megtekinthető 1:40-nél :)
youtube.com/watch?v=0ou7cWOTXJs

Endr00 2008.03.05. 12:28:21

És ebben a videoban is meg lehet hallgatni, milyen az eredeti szinkronbana finálé uccso mondata, We have to go back! Ugye hogy jobb?? :D

Slugger 2008.03.05. 12:29:37

Llew 2008.03.05. 12:09:05

1. A hobbit nem tesz meg mindent ha nem hal meg, mint ahogy írtam az előző kommentemben is.

2. Mihail egy igazi die-hard.

3. Szerintem ez majd ki fog derülni idővel.

4. Azt hiszem, Naomi volt az első áldozata.

5. Az volt a lényege, hogy Kate rinyált Jacknek, hogy neki nincs ideje az ilyen baromságokra, meg különben sem örülne neki valaki, ha most nem találja otthon. Jack meg már teljesen összetörve azt mondja, hogy nem kellett volna eljönniük, meg azt ordibálja, hogy "We have to go back Kate, WE HAVE TO GO BACK!".

6. Dez hajótörött, mint ahogy a 2. évadzáróból kiderült. Benék tudtak az állomásról, csak leszarták. De szerintem erre még vissza fognak térni a sorozatban. Rousseau a saját társait nyírta ki, mikor megjelent rajtuk valamilyen betegség tünetei.

7. ua., mint a 3.


Holden 2008.03.05. 12:18:11

ABBA? Hát azok nem is angolszászok dude!

BruceWayne 2008.03.05. 12:31:52

Príviüszli, an laszt:

/szerintem ilyen a és o közötti átmenet, de igazából lényegtelen/

sixx: a Charlies rész a finálé előtt szerintem jobb volt mint ahogy leírtad, biztos sokan utálták ezt a koszos hobbitot vagy mit de a 3. évadra igen szimpatikus karaktert csináltak belőle, jó szerepet adtak neki, és a flashbackjeit ahogy összeírta úgy emlékszem az csak a végére derült ki hogy az élete 5 fontos pillanata volt.
és a zenék is az ő jelenetei alatt voltak a legjobbak a 3 részben.

sélli_ 2008.03.05. 12:36:34

Llew, Dez karambolozott a hajójával, tudod!!! Úgy került oda. Akkor találkozott azzal a faszival, aki bemesélte neki, hogy azért nem lehet a bunkerből kigyönni, mert fertőzött a terület. Megvan?
Mihály most már biztos, hogy újgenerációs terminátor, akárcsak Lock, akit agyonlőnek, és két óra múlva nyakonszúrja Naomit!
Én egyébként azt hittem, hogy Walt-ot csak képzeli a gödör tetején. Ezek szerint nem... a franc se tudja. Majd remélem a 4.ből kiderül.

Gabba 2008.03.05. 12:48:36

Utánanéztem ennek a Mihálynak. Aki kíváncsi arra, hogy túlélte-e a kézigránát felrobbantását, az itt megtalálja a választ:

www.lostpedia.com/wiki/Mikhail_Bakunin

Llew 2008.03.05. 12:51:15

Slugger és sélli:
Dez beugrott ahogy írtátok. De akkor ki volt a társa? Original dharma ember vagy nem?
Waltról nem derült ki, hogy haluináció, vagy Füst megtestesülés vagy valódi. A fene se tudja.
Ha Mihály ezek után még visszajön akkor beszarok. A pofájába robban a vízalatt a gránát. Minimum még egy szemkötő kell neki, de inkább halkaja lett. Illetva ha viszajön akkor csak is fémvázként lehetséges.
Lock nem lehet terminátor. Mert azokban legalább mesterséges inteligencia van. Szóval ő csak egy szívos kretén.

EasyFriend 2008.03.05. 12:54:44

Mihály egy Jack Bauer. Kézigránátot reggelizik. Nem néztem meg a linket, de kizárt dolog, hogy meghalt.
A zene is beszarás volt. Már úgy értem, a score. Már amikor a Carl gyerek rohant a csónakba, ott odaszögezett a székhez, és ott is tartott folyamatosan.

Gabba 2008.03.05. 13:04:19

Easy: és somlóit vacsorázik!

sélli_ 2008.03.05. 13:11:46

Dharmás somlói :))

Mathiask 2008.03.05. 13:12:19

"A hobbit nem tesz meg mindent ha nem hal meg, mint ahogy írtam az előző kommentemben is."

Jó, de akkor már tudta hogy nem Penny hajója és hogy Naomi átbassza őket, szóval nem is lesz megmentés, vagy legalábbis valami bibi van a szép hazaúttal.(mert ugye csak annyit látott dez hogy helikopterekre szállnak) Szóval ha átgondolta volna, akkor még élne a kis hülye.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 13:15:53

" buborek · www.webnegative.com 2008.03.05. 11:52:06 "

Azért nem kockáról kockára haladva néztem, hogy hol van elrejtve egy titkos üzenet... :-)

"Erre nyomorék lábbal, átlőtt melkassal pikk-pakk ott terem az adónál a sziget másik végéből. teleportált vagy mi a fenétől lett ilyen gyors."

Honnan tudod, hogy az a gödör merre van a toronyhoz képest? Lehet, hogy aránylag közel. Tényleg, nincs fent valahol a neten egy sziget térkép, amin be vannak jelölve a fontosabb pontok? Vagykérjem kölcsön Ben-től? És azoknak, akik bajban vannak az idővel: nem két órával a lelövés után jelent ott meg, hanem két nappal. Ráadásul eléggé arra van kihegyezve minden, hogy Lock és a Sziget különleges kapcsoaltban áll, hisz úgy indult az egész, hogy a Sziget mondá: Kelj fel, és járj! Szóval ő meg Mihály, meg még ki tudja ki mindenki: amíg a szigeten vannak, max. csak a fejüket levágva lehet megölni őket, mint a Hegylakóban..

Llew 2008.03.05. 13:17:54

Én is úgy vélem, hogy a hobbit azért hallt meg, mert Dez azt mondta neki. A nem Peny hajója dolog teljesen felrúgaja a megmentős képet. Csak ehhez kellett volna 10 sec végig gondolnia, de ahogy meglátta a gránátos Mihályt úgy hamarabb beugrott neki a most kell meghalni reflex, mint a logikus gondolat, hogy kívölről zárja az ajtót.

sélli_ 2008.03.05. 13:19:34

Fedor, a két órát barokkos túlzásnak szántuk... akkor is baromság, hogy egy haslövéssel, orvosi segítség nélkül egy hallucinált (?) gyerekkel kimászol a gödörből és - legyen akkor- két NAP múlva gyilkolászol. Bár monnyuk, itt minden lehetséges. Tvájlát zóna rlz!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 13:23:12

Lehet, hogy a hajón rosszfiúk vannak, de mégse volt értelmetlen a zavaró kiiktatása, hisz Csárlinak Jack-éktől függetlenül sikerült kapcsolatot teremtenie Dez nőjével, tehát a külvilág már tud róluk, gondolom a majdani megmenekülés is ezzel lesz összefüggésben.

Apropó: Akkor valszeg az is kamu, amit az ejtőernyős csaj mondott a megtalált roncsokról? És hogy került hozzá Dez fotója?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 13:27:03

"Bár monnyuk, itt minden lehetséges."

Hát nem ezt írtam én is? :-)

Slugger 2008.03.05. 13:29:10

Mindenki tudja, hogy valójában azért kellett Csárlinak meghalnia, mert lejárt a szerződése.

mókus 2008.03.05. 13:30:35

a 4. évad elég jónak tűnik

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 13:32:27

Akkor én nem tartozom a mindenkibe...

mókus 2008.03.05. 13:34:11

Fedor: majd kiderül, lol. Ha elmondaná valaki, akkor meg arra a sorsra jutna, mint zolesz

tiktaktiktak 2008.03.05. 13:36:05

Sélli!
Jack Bauer percekkel halálból visszajôve öldököl, ahhoz képest ez a Lokk bácsi egy hikomat
(már itt is somlóiztok, ez hihetetlen)

sélli_ 2008.03.05. 13:47:02

Egyszer azért csinálnék egy olyan special crossover-t, hogy
Jack(mármint a Bauer)-Ben-Lock-Arvinbácsi-TBag-Dexter-Omar-Sylar. Ez lenne az igazi maghasadás!!! :)
mókus: már a megjegyzés is tök felesleges. Örülünk, hogy láttad/látod a 4.évadot, télleg! Pirospont leülhetsz!

Neocon 2008.03.05. 13:47:23

Hát akárhogy is nézzük Holdennek abban igaza van, hogy "laszt" és nem "loszt" - illetve persze lehet az is, ha épp a magyaros akcentusunkat használjuk. :) Pont annyira idegesítő, mint amikor a Viasaton állandóan "Vojadzsör"-t mondtak "Vojédzsör" helyett. Egyszerűen csak bántja annak a fülét, aki tud angolul.
Egyébként meg eszméletlen jó volt ez a 3 rész, a következő évad meg teljesen beteszi a kaput... :))

csibra 2008.03.05. 13:49:27

Semmi gond nincs azzal, hogy csárlinak meg kellett halnia, mert csak így tudnak megmenekülni. A halálának a módja viszont nettó hülyeség. Az a terem egyszerűen nem telik meg vízzel, így ott abban a helyzetben csak akkor fullad meg, ha direkt nem megy fel a víz felszínére.

Olyan ember - főleg egy drogos - pedig nincs akinek van annyi önuralma, hogy addig maradjon lent a víz alatt, amíg meg nem fullad. Nem akarok belemenni nagyon mélyen, meg kipróbálni sem kell, de ez pont olyan, mint amikor valami gyorsan közeledik az ember szeme felé, odakap, még akkor is ha nem akar odakapni, vagy ahogy elkapja a kezét a forró tárgyról, még akkor is ha nem akarja. Vannak dolgok, amiket nem lehet tudatosan befolyásolni.

Meghalhatott volna a jelenetben úgy, hogy megrázza valami elektromos kütyü a víz miatt, de nem úgy, hogy belefullad a vízbe.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 13:55:24

Régen volt már ennyi komment egy hogyvolthoz...

Dark Wolf 2008.03.05. 14:02:51

"Mindenki tudja, hogy valójában azért kellett Csárlinak meghalnia, mert lejárt a szerződése."

Ez egy nagy hülyeség, nehogy elhiggyétek.

Ligur 2008.03.05. 14:09:53

Basszus, annyira kiraly volt, hogy nem tudtam utanna elaludni, a befejezesen agyaltam tovabbra is. De engem inkabb elszomoritott, hogy rajottem Dzsekkek kijottek a szigetrol :(

Mikor a retek bedobta a reklamot inkabb vartam meg hatha nincs vege, de kozben mar filoztam mi lehet a 4 evad. Arra jutottam, hogy azert hullottak az adorok, mert a 4. evadra az "adorok adorjei" veszik at a fogecik szerepet, erre tessek, kijutottak! Hmmm valahogy katartikus, megis csalodasos veget ert az evad. DE ZSENIALIS!!!!

mókus 2008.03.05. 14:10:32

sélli: egy fentebbi hozzászólásra reagáltam csak, no de sebaj..

EasyFriend 2008.03.05. 14:52:19

sélli_ 2008.03.05. 13:11:46
"Dharmás somlói :)) "
Az milyen lenne! :-)
Amúgy ahogy kéne 24 találkozó somlóievéssel, a Lost-osra vihetnénk Dharma cuccokat.

csibra 2008.03.05. 13:49:27
"Olyan ember - főleg egy drogos - pedig nincs akinek van annyi önuralma, hogy addig maradjon lent a víz alatt, amíg meg nem fullad. "
Én úgy tudom, hogy lehetetlen ilyen módon öngyilkosnak lenni, hacsak le nem súlyozod magad, mert reflexből ellene dolgozol. Valahol ezt olvastam.

ovits 2008.03.05. 15:22:03

Nem nagyon követtem a sorozatot, de ez a befejezés jó volt.

Én sem értem miért nem menekült el a hobbit.

A végén alig ismertem rá Katinkára. Nekem szeplősen jobban tetszik.

Lokk bácsit az első bunker megtalálása óta egy fanatikus őrültnek tartottam. Tőle már semmi sem lep meg.

Ben mindenkit mindig átvág, nem is értem miért gondolta, hogy hisznek neki...
Dzsekkék az ádörökkel sem voltak túl jóban, úgyhogy egypár rosszarc lehetősége nem ront sokat a helyzeten. (A 4. évadból meg gondolom kiderül, hogy de.)

kla 2008.03.05. 15:35:04

Ha valakinek esetleg máris Lost-elvonási tünetei lennének, itt van két dolog, amivel lekötheti magát egy darabig.

1. A 4. évad előtt volt egy interaktív játék, amit még mindig végig lehet játszani, a flyoceanicair.com oldalon kezdődik. Tulajdonképpen egy, a sorozathoz kapcsolódó történetről van szó, a címét nem akarom elárulni.
(A játék 99%-a egyébként egy másik oldalon játszódik, itt arra figyeljetek, hogy az e-mailek közül csak annyit olvassatok el, amennyit a "my progress" menü az adott fejezethez ír, különben kicsit zavarossá válik a sztori. És a video dairy-kat se nézzétek meg előre)
Egyébként van benne pár utalás a 4. évadra, de nem igazán spoilerek.

2. Kiadtak 13 2-3 perces filmecskét, amik olyanok, mintha kimaradt jelenetek lennének, de nem azok. Az első kettő ne rettentsen el senkit, lesz még jobb is. Itt lehet megnézni őket:
spoilerslost.blogspot.com/2008/01/lost-mobisodes-final-recap-and-thoughts.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 15:48:26

"A végén alig ismertem rá Katinkára. Nekem szeplősen jobban tetszik. "

Egyszerűen csak ki volt sminkelve, élve a civilizáció adta lehetőségekkel, és nem vagyunk mi ehhez hozzászokva.

Dorkapa 2008.03.05. 15:58:04

Az új fejlemények fényében meg már ki foglalkozik vele, hogy
- mi volt az elején az a nagy fehér izé, mitől rettegtek a dzsungelben
- mi volt az a angy fekete homály, ami elvitte az ál-pap feketetesót
- kiaz/miaz a Jakob

Depersze várjuk a köv. évadot, hogy ki menti(?) meg őket, mitől kattan be MózesDzsekk, vagy plö mé nem kerül sittre Katinka, ill. ki fekütt a koporsóban??? Ésmégsorolhatnám....

kla 2008.03.05. 16:12:57

"mi volt az elején az a nagy fehér izé, mitől rettegtek a dzsungelben"

Jegesmedvének hívják.

csibra 2008.03.05. 16:40:52

elég fura jegesmedve volt. a comment.com-on meg már régen kitárgyalták, hogy a koporsóban csak ***************** lehetett (cenzúra tőlem, a csillagok száma nem egyezik a szereplő neve betűinek számával), és azt is, hogy miért. Egyébként csak picit odafigyelve meg kell nézni a koporsós jelenet.

Boise 2008.03.05. 16:58:49

Ha valaki tudja, kérem, írja meg, ki Ben magyar hangja?
Köszönöm!

ovits 2008.03.05. 17:09:32

Fedor 2008.03.05. 15:48:26

Kicsit félreérthetően fogalmaztam:
A végén alig ismertem rá Katinkára így kisminkelve.....

Mivel nem vagyok nagy fan, először láttam kifestve, s persze felismertem, csak nagyon fura volt.
Úgyhogy, én egyáltalán nem voltam ehhez hozzászokva:)

(Zéró sminkben játszanak, vagy minimál sminkben?)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 17:21:11

"Ha valaki tudja, kérem, írja meg, ki Ben magyar hangja?"

Asszem a Besenczi Árpád...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 17:22:06

"Zéró sminkben játszanak, vagy minimál sminkben?"

Pár résszel ezelőtt volt rajta egy kis isszappakolás, az jól nézett ki :-)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.03.05. 17:36:59

Már mér ne telt volna meg a Csárlis terem vízzel. Tudtommal az óceán mélyén volt a központ, és azért elég magas vízoszlop nehezedett rá, hogy ne fogyjon el a víz az ablak színtje fölött, tehát tovább folyt a kiegyelítődés, a terem faláig :-P
Persze a kiúszás (ha megtelt a terem), és az ajtó másik oldalon való bezárása még mindig lehetőség.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.03.05. 17:37:45

helyesbítés: a terem plafonjáig.

ovits 2008.03.05. 17:51:28

vadász2 · kariblog.blog.hu 2008.03.05. 17:36:59

Gondolom a búvárharang effektus miatt.
Az ablak fölött lévő légoszlop nem tud kiszökni, csak valamennyire összébbnyomja a víznyomás (gondolom ez a hatás minimális).

s3v3n 2008.03.05. 17:58:03

Neocon, nézz bele egy eredeti nyelves epizódba.
segítek, a többség így kezdődik:

PRIVIUSZLI ON LOSZT

Marla Singer 2008.03.05. 17:58:36

azta ennyi kommentet...ínhüvelygulladást kapok mire végigörgetem!!!
lehet,hogy a 3 résznél volt már említve, de mekkora beszólás volt már a középső részben amikor a partilakók indultak az adótoronyhoz:
Bernard felesége:"Légy szíves ismételd el!"
Bernard:"Fogorvos vagyok, nem pedig Rambo"

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 18:09:17

Volt, Ms Singer, bele is írtam a hogyvótba.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.03.05. 18:13:43

Valóban Ovits, arról elfeletkeztem... csak az volt bennem, hogy ki kelle egyenlítődnie.
Azért volt már több kommentes hogyvolt is (246 hozzászólás: hogyvolt.blog.hu/2007/07/12/hogy_volt_hosok_1x20_ot_ev_mulva

Marla Singer 2008.03.05. 18:13:47

persze persze, gondoltam, hogy nem hagyod ki! Csak még nem volt "erőm" végigolvasni mindent:-)

Madmoazell 2008.03.05. 18:14:27

RTLKlub reklámjai suxxx, ami pedig a lelkivilágomba taposott, az a szinkron. Nekem legyen mondva, hogy tényleg nem néztem még egy részt se a tv-ben (kivétel AXN, de azt meg nem mondom már, hogy ott szinkron vagy felirat volt-e), viszont most ledöbbentem.
Főleg azon, hogy Jin-t nem úgy hívják a retkesek szerint, hogy Dzsin, hanem Jin. Áááááááá. Vagy csak benéztem, mindenesetre a lelkembe léptek bele ezzel. is.

adam434_ 2008.03.05. 18:45:50

Kérdés: Hogy lehet, hogy Mikhail el tudta érni a külvilágot(TV, újság stb.), de miután Lokkbácsi mágnesest játszott a bunkeréban azóta nem? Mert elvileg a Tükörország blokkol MINDEN adást, azaz kimenő és bemenő adást egyaránt. Vagy be van kötve a szigetre a kábeltévé? Vagy addig kikapcsolták? És Hurley hogy tudott még régebben rádióadást fogni?

Neocon 2008.03.05. 18:51:19

s3v3n: tisztelettel jelentem mindegyiket angolul nézem és az biza "laszt" és nem "loszt". (természetesen nem pontosan a magyar "a" hanghoz hasonlít, de inkább közelebb áll hozzá, mint az "o" hanghoz).

Agur 2008.03.05. 18:53:44

Arra még nem gondolt senki, hogy a két csaj mit csinált Tükörországban? Mármint a meló mellett. Ha Benen kívül mindenki úgy tudta, hogy hazamentek Kanadába, akkor nagyon ki se mozdulhattak a víz alól, Juliet szerint meg már évek óta "elárasztott" volt Tükörország. Hááát, nem tudom, hogy bírhatja ki két nő egymást összezárva, és a világtól is elzárva... :)

OnixTitan 2008.03.05. 19:11:28

"Manyizga 2008.03.05. 08:58:25
Hát a víz alatti kézigránát-robbanást ilyen közelből nem lehet túlélni. Nemhiába halásznak dinamittal sokfelé... Persze egy nyomásálló búvárharang alá gyorsan beúszva talán meg lehet úszni. De már a tengókat izé a tengeralattjárókat is vizibombával archiválják a tenger fenekére, úgyhogy a nyomásálló burkolatnak elég erősnek kéne lennie. :) "

Én arra vagyok kiváncsi, hogy mihály túlélte-e
mert ő túl szokta... szigony a szívbe, mikrohullámú sütő az agyba... a másik nagy survivor meg lokkbá... simán feltámad a gödörben golyóval a hasában és látja az azóta már Los Angelesben netező voltot.... legalább vmi hulát látna boonet v mittomé

adam434_ 2008.03.05. 19:12:55

miért biztos, h Walt él?

Aragorn831109 2008.03.05. 19:16:11

miért biztos, hogy Walt halott? :)

Andal 2008.03.05. 19:31:27

Így olvasgatva a sztorit a remek sixx féle tálalásban, örültem hogy inkább elkapcsoltam, csak a fa felrobbantásáig bírtam nézni. Tipikus lost efffekt: hűha, de nagyot szólt csak kurvára nincs értelme...

Nagyon szerettem ezt a sorozatot, de ez a rengeteg értelmetlenség, főleg a 2. éved végétől szvsz élvezhetetlen. Jákob, meg Áron meg látomások meg a többi misztikusnak szánt baromság nagyon elvette a kedvem az újabb rejtélyekről, ha nincs egy csomó kérdésre válasz, ha mégis, az szvsz logikátlan.

rigormortis 2008.03.05. 19:32:17

Döbbenet, hogy ennyi ember képes nézni - és komolyan megvitatni - egy ilyen logikátlan, összegányolt baromságot, mint ez a sorozat! Nem veszitek észre, hogy az írók az előző héten találják ki, mi legyen a következő epizódban? Logika nulla, következetesség nulla (hulla nem nulla...)?

Átbasznak benneteket és ti ezt benyelitek! Nem vagytok (sokkal) jobbak, mint a Győzikeshow nézői...

rigormortis 2008.03.05. 19:33:30

Na, egy időben írtam Andallal, ezért az átfedés... :)

kla 2008.03.05. 19:37:52

Khm...köszönjük. Amúgy nektek mik a kedvenc sorozataitok?

Madmoazell 2008.03.05. 19:38:15

rigomortis ez elég silány indoklása annak, hogy miért nem nézed.
Mellesleg nem értem, hol itt az átb@szás? Mindenki azt kapja, amit vár. Érdekes, izgalmas. Ha valakinek nem jön be, ott a távkapcs, lehet nyomkodni.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 19:53:40

kedvencem az a megmondóember, aki havonta egyszer megjelenik, és beírja, hogy bazmeg, "az írók az előző héten találják ki, hogy mi legye az epizódban" ezzel elérultva, hogy totálisan semmi fogalma sincs a televíziózásról, és a sorozatírásról, de annyira kibaszott okosnak képzeli magát, hogy nem bírja magában tartani. baszod, vezess egy blogot ahol az ilyeneket jól megmondod, biztos jobban érzed majd magad tőle.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 19:54:37

vadász: az a vicc a hősök kommenrekorder epizódjában, hogy nem is írtam róla hogyvoltot...:)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.05. 19:59:26

sixx. Pedig az egy kurva jó Heroes rész volt, te meg basztál rajta dolgozni. :D

Aragorn831109 2008.03.05. 20:43:14

rigormortis: Hű baszki! Hogy te milyen okosnak hiszed magad!

Csak ettől függetlenül nehogy azt hidd, hogy igazad is van.....

Te biztos hűséges nézője vagy a Győzike shownak! Inkább azt nézd, az való neked! Talán azt még megérted!

Aragorn831109 2008.03.05. 20:47:34

Andal: Sorold fel a logikátlanságokat, kérlek!

Idézek egy másik hsz-emből, mert úgy látom nem elég egyszer leírnom...

"Most képzeljétek el a LOST pilotja után kaptunk volna egyből egy 6 évadra szóló részt, melyben elmagyaráznak mindent, mind a szereplőkről, mind a szigeten zajló eseményekről. Egyszóval mindent.

Aztán elkezdik adni a sorozatot. Biztos marhára érdekes lett volna utánna nézni a történetet. Egy pár rész erejéig talán nagyon sokan nézték volna - áááá! Szóval ezt a dolgot így hozták elő és így magyarázták meg - , de a második évad közepére cancelt kapott volna a sorozat, érdeklődés hiányában....

Akinek még nem lenne világos - és itt a sok kérdés felvetődése miatt zúgolódó emberekre gondolok - egy rejtély csak addig izgalmas, míg választ nem kapunk rá...."

rigormortis 2008.03.05. 20:50:46

Te qrva okos sixx! Mivel ebből élek - fordítás, forgatókönyvírás, filmszövegírás, szerkesztés stb.- tehát tényleg fogalmam sincs a témáról! És hozzád meg a hozzászólók zöméhez képest tényleg kibaszott okosnak képezelem magam felsőfokú diplomámmal és a doktori minősítésemmel!

Egyébként ne aggódj, többet nem szólok hozzá(tok), játszadozzatok csak a homokozótokban, ti "szakemberek"!

Aragorn831109 2008.03.05. 20:53:22

rm: A kúltúra tényleg süt belőled, látszik hogy a diplomádat (is) az ecserin vetted!

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 20:58:58

nene, ne menj el, inkább mesélj, mit írtál? meghogyvoltozzuk szívesen. felsőfokú diplomával emberkedni ősi romén szokás a homár olvasói szerint.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.03.05. 21:00:02

sixx · comment.blog hu 2008.03.05. 19:54:37

Tudom, ott voltam ;-)

Dan_86 2008.03.05. 21:00:38

A befejezés tényleg jó volt, de szerintem nem veri a 2. évad végét. Az viszont kár, hogy "Hugo" és a pszichológus csajszi sztorija ebben az évadban nem jött ki (hogy mindketten be voltak zárva az elmegyógyintézetbe), legalábbis nem rémlik. Charlie-ért egyáltalán nem kár, az utolsót kivéve a flesbekkjei nagyon unalmasak voltak...

Belzi 2008.03.05. 21:07:06

De ki vót a koporsóban?

Aragorn831109 2008.03.05. 21:09:29

Belzi: Ezt szerintem nagyon sokan szeretnék megtudni.

De amit lehet tudni. Kis méretű ember volt és nem sok rajongója volt.... :)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 21:17:21

állítólag a negyedik évadban kiderül.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.03.05. 21:41:34

Szerintem a koporsóban Jakab volt!

Andal 2008.03.05. 22:30:48

Aragorn831109 2008.03.05. 20:47:34
Andal: Sorold fel a logikátlanságokat, kérlek!

Félreértések elkerülése végett: imádtam az 1-2. évadot, ha nem érdekelne a dolog, nem nézném vagy nem olvasnám a hogyvoltot. Viszont egyre zsúfoltabb a sziget szvsz, egyre több kérdés marad megválaszolatlanul. Persze, nem lehet lelőni az összes poént, de azért mégis, némi logika elvárható lenne.

Logikátlanságok szvsz, néhány példa: 2. évad záró része, feka csávó (Michael?) a gyerekét akarja megmenteni, lelő két nőt, az egyik Hörli szívszerelme, a másik Szójerrel kamatyolt. Lebukik, hogy csak csapdába akarja csalni a többieket, kiderül hogy ő ölte meg a két nőt. Mi erre a reakció? Hörli és Szójer nem lincselik meg, hanem mennek tovább, mert majd jól átverik az ádöröket: azt hiszik 5-en mennek, közbe meg ott lesz Szájid is, 1személyes rambo-kommandóként.

A gyémántrabló párocskáról kiderül, hogy ők már réges-régen felfedeztek egy bunkert (1. évadzáró nagy durranása előtt ha jól emlékszem), sőt a csávó még hallotta és látta is Bent meg Julikát. De persze ahogy a szigeten általában, itt sem beszél meg senki semmit senkivel.

Az ádörök fogságában sínylődő Szójer-Dzsekk-Katinka trió folyton egymást mentegeti, de az vhogy elfelejtődött, hogy a mr.ekós féle csapat zömét is az ádörök tartják fogva, azt hiszem 1* tűntek fel 10mp-re vmelyikük ketrecénél. Őket a kutya se szarja le.

Farobbantás itt a végén: elhívja Dzsekk az elitcsapatot, és ismerteti a nagy dinamit-tervet. A francia csaj nagy bőszen robbant egyet. Minek?

Úgy általában: soha senki sem kíváncsi rá a parti népségből, hogy mi a fene folyik a szigeten? Senki sem verte ki Benből, vagy Julikából, a lófejű csajból vagy a haverjából, hogy mi a jóisten van itt, mit csinálnak itt évek óta stb.? Talán egy ilyen próbálkozás volt: Julika vagy Juliet beszól két keményet és Szájid meg Szójer megszeppent kisfiút játszik ettől?

Nagyon szerettem az első két évadot, de szvsz egyre zagyvább és sűrűbb az egész. Egyre több a hatásvadász elem, egyre kevesebb szvsz a logika, a szereplők nem nyomoznak, nem beszélnek egymással, a csipetnyi misztikum egyre elvadultabb méreteket ölt.

EasyFriend 2008.03.05. 22:32:17

rigormortis 2008.03.05. 20:50:46
"Mivel ebből élek - fordítás, forgatókönyvírás, filmszövegírás, szerkesztés stb.- tehát tényleg fogalmam sincs a témáról!"
Megkérdezhetem, melyik országban élsz ebből? Mert ez azért nem mindegy :-)

Madmoazell 2008.03.05. 23:00:10

rigormortis :)) messziről jött ember azt mond, amit akar... én nem hiszek neked, pedig nekem is van fogalmam a témáról.

Sierpe (törölt) 2008.03.05. 23:17:10

Azt nemtom, hogy hétről-hétre írják e (bár nem tarom valószínűnek, max évadról évadra :D), de érdekes, és ne hasonlítsuk egy ratyi valóságsóhoz, amiben a fő attrakció egy sikhülye tehetségtelen ripacs.
Monja doktor úr, mit nézzünk, mi a jó? (most komolyan, na)

Porcelán az elefántboltban 2008.03.05. 23:17:37

Szánalomra méltóak azok az emberek, akik képtelenek lazítani és egy kicsit elrugaszkodni a "szürke valóságtól", a racionalitástól. Ráadásul mélységesen megvetik és lenézik azokat, akikből még nem pusztult ki tökéletesen a humán csíra, akiknek még van fantáziájuk.
Gondolom az ilyenek csak dokumentum filmeket képesek nézni, vagy még azt se, mert esetleg nem 100%-os a magyarázat.
Mellesleg az ilyenek a világ legunalmasabb pofái. Brrrrrrrr.
Nekem TTK-s végzettségem van, de ha már nem vagyok képes egy kicsit felülemelkedni a materializmuson, akkor szólok, és akkor gyertek el és lőjjetek le! Bitte, please!

Rigormortis (már a neve is igazolja a fentieket, LOL) és magyar filmes barátai: elhiszem, hogy kis magyar hazánkban valóban így működnek a forgatókönyvírók, látszik is az outputon. Az amerikaiak viszont a piacról élnek, (valódi) verseny van és nem protekciókból, meg haverizmusból, meg mutyipénzből, és pláne nem állami támogatásból élnek; más világ az ottan ezért nézik talán sokkal többen az ő sorijaikat.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 23:18:30

Na, Andal, nem szívesen, mert szétgépeltem az ujjaimat már ma, de válaszolok neked, hátha:

Logikátlanságok szvsz, néhány példa: 2. évad záró része, feka csávó (Michael?) a gyerekét akarja megmenteni, lelő két nőt, az egyik Hörli szívszerelme, a másik Szójerrel kamatyolt. Lebukik, hogy csak csapdába akarja csalni a többieket, kiderül hogy ő ölte meg a két nőt. Mi erre a reakció? Hörli és Szójer nem lincselik meg, hanem mennek tovább, mert majd jól átverik az ádöröket: azt hiszik 5-en mennek, közbe meg ott lesz Szájid is, 1személyes rambo-kommandóként.

- Szójeréknek fogalma sem volt arról, hogy Májkül ölte meg a két nőt. Az a parton derült ki, amikor el lettek fogva, Májkül meg mehetett Isten hírével.

A gyémántrabló párocskáról kiderül, hogy ők már réges-régen felfedeztek egy bunkert (1. évadzáró nagy durranása előtt ha jól emlékszem), sőt a csávó még hallotta és látta is Bent meg Julikát. De persze ahogy a szigeten általában, itt sem beszél meg senki semmit senkivel.

- Lost by Andal: 42 túlélő ül egy tábortűz körül és amolyan extended Maunikasó jelleggel MINDENT elmondanak egymásról, én például transzvesztita törpékkel dugtam tegnapelőtt, még valaki?

Az ádörök fogságában sínylődő Szójer-Dzsekk-Katinka trió folyton egymást mentegeti, de az vhogy elfelejtődött, hogy a mr.ekós féle csapat zömét is az ádörök tartják fogva, azt hiszem 1* tűntek fel 10mp-re vmelyikük ketrecénél. Őket a kutya se szarja le.

- Senkit nem tartanak fogva az ádörök, amikor Dzsekk ketrecéhez odamentek a tailsection túlélői, az ádörök tagjai voltak. Agymosva lettek, rábeszélve, stb.

Farobbantás itt a végén: elhívja Dzsekk az elitcsapatot, és ismerteti a nagy dinamit-tervet. A francia csaj nagy bőszen robbant egyet. Minek?

- megmutatta a dinamitot, mivel arról eddig nem tudott a jónép, csak a felsővezetés.

Úgy általában: soha senki sem kíváncsi rá a parti népségből, hogy mi a fene folyik a szigeten?

- de. és ha a cigarettás ember az első részben mindent elmond Muldernek, akkor 42 perc alatt vége lett volna az X-aktáknak.

Senki sem verte ki Benből, vagy Julikából, a lófejű csajból vagy a haverjából, hogy mi a jóisten van itt, mit csinálnak itt évek óta stb.? Talán egy ilyen próbálkozás volt: Julika vagy Juliet beszól két keményet és Szájid meg Szójer megszeppent kisfiút játszik
ettől?

- Juliska azzal tartja sakkban a két kérdezőt, hogy tudja mi van a múltjukban, lásd még: Szójer mint sima, Szájid mint tömeggyilkos.

Nagyon szerettem az első két évadot, de szvsz egyre zagyvább és sűrűbb az egész. Egyre több a hatásvadász elem, egyre kevesebb szvsz a logika, a szereplők nem nyomoznak, nem beszélnek egymással, a csipetnyi misztikum egyre elvadultabb méreteket ölt.

- igen, jól összefoglaltad a sorozat lényegát. egy hatásvadász elemekkel operáló, sűrű, elsőre zagyvának tűnő, misztikus sorozat. egy ilyen pitch-et el lehetett adni, csaj JJ Abrams megelőzött.

Andal 2008.03.06. 00:39:55

sixx · comment.blog hu 2008.03.05. 23:18:30
"- Szójeréknek fogalma sem volt arról, hogy Májkül ölte meg a két nőt. Az a parton derült ki, amikor el lettek fogva, Májkül meg mehetett Isten hírével."

Nem, nem... Még útközben bukik le a dologgal, mikor lelőnek egy ádört. Hörli rá is kérdez, hogy ő tette, Májkül meg bevallja. Erre Hörli visszafordulna, majd jön Dzsekk szokásos "van egy tervem" beszólása.

"- Lost by Andal: 42 túlélő ül egy tábortűz körül és amolyan extended Maunikasó jelleggel MINDENT elmondanak egymásról, én például transzvesztita törpékkel dugtam tegnapelőtt, még valaki? "

Izé, van egy rakat túlélő a parton, egyikük talál egy bunkert, benne egy csomó cuccal, meg lát pár idegent is. Ez tényleg olyan info, ami említésre sem méltó... Vártam, hogy az adóvevővel kezd vmit, és tényleg az ádörök kéme lesz, de még ez sem volt.

"- Senkit nem tartanak fogva az ádörök, amikor Dzsekk ketrecéhez odamentek a tailsection túlélői, az ádörök tagjai voltak. Agymosva lettek, rábeszélve, stb."

Jah, csak statiszták, nem főbb szereplők, mentőakció csak utánuk megy, értem.

"- megmutatta a dinamitot, mivel arról eddig nem tudott a jónép, csak a felsővezetés."

Egy kurva nagy robbantás nem szimpla megmutatás, és nem túl hangos egy kisebbfajta szigeten? Hallják az ádörök is?

"- de. és ha a cigarettás ember az első részben mindent elmond Muldernek, akkor 42 perc alatt vége lett volna az X-aktáknak."

Nem írtam le érthetően: nem azt várom, hogy mindenre fény derüljön, hanem hogy a parti népség viselkedjen már egy kicsit logikusan. Vannak klikkek, ellenségeskedések, titkolózások, eddig ok, de hogy még csak nem is érdekli őket az egész dolog, az már fárasztó. Ott volt Juliet, a lófejű csaj meg a pasija, akiktől simán megtudhattak volna egy csomó dolgot. De még meg se próbálták.

"- Juliska azzal tartja sakkban a két kérdezőt, hogy tudja mi van a múltjukban, lásd még: Szójer mint sima, Szájid mint tömeggyilkos."

Majd pont egy ádörnek fognak hinni a parti népek, meg pont ez a két figura szarja össze magát egy kis fenyegetéstől. Szvsz erőltetett.

Még egyszer bocs a kirohanásért, csak sajnáltam, hogy az egyik kedvenc sorozatom szvsz ennyire katyvasz lett. Persze megnézem majd a 4. évadot, hátha egyenesbe kerül pár dolog, de az egész 3. évad ilyen felesleges várakozással telt el.

KékFény6 2008.03.06. 02:47:54

Egy rajongó megnézhetné, hogy az első évadban is ott van-e a gyűrű Charlie kezén. Akkor kiderülne, hogy az írók mennyire terveznek előre... :)

Aragorn831109 2008.03.06. 02:59:54

Tesztelo.hu: Megnéztem a pilotot. Ott van a gyűrű az ujján! :)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.06. 09:26:41

Mindjárt összeszégyenlem magam, hogy hozzá merek szólni az alsófokú mérnöki diplomámmal, de pont ez a három rész a legjobb bizonyíték rá, hogy már az első részek idején megvolt a sztorinak ez a része is, legalább nagy vonalakban, lásd pl. a tengerbe vezető kábelt, a hobbit gyűrűjét, hogy legyen egy terhes nő a túlélők között... Ez egy olyan sorozat, hogy azt, hogy mire van válasz, és mi számít logikátlanságnak, csak a befejező rész után lehet biztosra megmondani, ami ugy még néhány év.

Gabba 2008.03.06. 09:45:00

Sztem itt elég sokan vagyunk diplomások és eddig senkinek sem jutott eszébe ezt felhozni érvnek a Lost mellett vagy ellen. Komolyan, nem is értem az ilyen rigormortis-féle "kollégákat".

sélli_ 2008.03.06. 10:06:17

Jaj, hagyjátok már! Az ilyen rigormortis karakterek minden bokorba teremnek! Nem is érdemes foglalkozni velük!
A diplomával együtt sajnos nem osztanak intelligenciát, hogy a józan paraszti észről már ne is beszéljek: mikor értik már meg a csököttagyúak, hogy Ízlések és pofonok!!! Ha nem tetszik ne nézd. Bár, ha ugye nem nézed, akkor honnan tudod, hogy szar, he?

EasyFriend 2008.03.06. 10:50:38

sixx · comment.blog hu 2008.03.05. 23:18:30
"megmutatta a dinamitot, mivel arról eddig nem tudott a jónép, csak a felsővezetés."
Na jó, de azt azért úgy is lehet, hogy szia jónép, ez itt a dinamit, robbanni szokott. Nem lett volna kötelezp kivívni a Greenpeace haragját. :-) Ezt én se értettem teljesen.

EasyFriend 2008.03.06. 10:59:13

Azzal is egyet tudok valamennyire érteni, hogy a karakterek néha ok nélkül is titkolóznak. Persze, ami a múltjukban titok vagy nem fontos, azt ne mondják el, de néha abból jön a konfliktus, hogy olyasmit sem mondanak el, amit elmondhatnának. Legalábbis vannak ilyen érzéseim. Pl. Ben és Lokkbácsi imádnak titkolózni és rébuszokban beszélni. De biztos kiderül majd, hogy mindenre mindenkinek jó oka van...

Boise 2008.03.06. 11:13:22

Téééényleg! Köszi Fedor!

Mathiask 2008.03.06. 11:54:32

Tényleg nem viselkednek életszerűen, senki nem oszt meg info-t a másikkal erre már rég rájöttem én is, meg arra is hogy valóban nem tesznek fel értelmes kérdést az ádöröknek soha amikor lehetőség lenne rá. Egyébként nyílván van amit kitaláltak az elején és végigviszik, de biztos sok minden van amit útközbe találtak ki. És arra is mernék fogadni, hogy lesznek olyan kérdések, amikre a válaszok soha nem fognak kiderűlni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.06. 12:47:26

" Blythe26 2008.03.06. 11:13:22 "

Konkrétan mit is? :-)

Volt ugye idáig 18 hozzászólásom. Melyik nyerte el a tetszésedet? :-)

Slugger 2008.03.06. 15:35:33

Az egyáltalán nem bizonyíték a történet teljességére, hogy a kábel ami a Looking Glasshoz ment már az első évadban meg lett találva, mint ahogy a gyűrű sem Csárli kezén. Az inkább tekinthető bizonyítéknak, hogy előre le van zsírozva még 3 évad.

Slugger 2008.03.06. 15:37:10

Az egyáltalán nem bizonyíték a történet teljességére, hogy a kábel ami a Looking Glasshoz ment már az első évadban meg lett találva, mint ahogy a gyűrű sem Csárli kezén. Az inkább tekinthető bizonyítéknak, hogy előre le van zsírozva még 3 évad.

Slugger 2008.03.06. 15:40:12

Qrva blogmotor, ej de kutya világ ez!

Aragorn831109 2008.03.06. 16:10:57

Ha nem is bizonyíték, de azért látszik, hogy figyelnek az apróságokra is a készítők és nem egy kapkodva összetákolt sztori. :)

Dark Wolf 2008.03.06. 17:07:58

"Figyelnek az apróságokra" - ez azt hiszem, elég finom megfogalmazás, a Lost komplexitása valami eszméletlen, kidolgozottság az egekben. Aki meg azt mondja, az írók hétről hétre találják ki a részeket, az kettőnél több Lostot nem látott még.

Quentin Montargis-ból 2008.03.30. 19:04:34

Nah, én is kérdezek :)

Honnan tudta nemhenrigél, hogy Naomi nem Penny hajójáról jött?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.31. 06:03:51

Quentin: áprilisban kiderül az AXN műsorán. és hidd el, tényleg kiderül.

pic-ard 2008.03.31. 11:30:32

1. qrvaanyját az AXN-nek, mert egy héttel ezelőtt 22:00-ra mondták az összefoglaló részt. Earth-hour-ból felocsúdva lemaradtam szinte az egészről...

2. Digi-m van. Nem vagyok egy Trianon-fób, de a román nyelvű reklámok az AXN-en nálam kiverik a biztosítékot.

pic-ard 2008.03.31. 11:35:58

...ez most vasárnap-péntek fog menni, vagy csak ismételgetnek?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.31. 11:42:10

Niko: nézd a jó oldalát, én már beszélem a román konyhanyelvet.

pic-ard 2008.03.31. 13:20:16

inkább kapcsolok :)

Sorozatról mit tudni? Új rész csak vasárnap, vagy péntek ÉS vasárnap?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.31. 13:26:22

niko, miért adnának hetente két részt, de most komolyan? a magyar axn vasárnapot írt, ha a román már pénteken adja, akkor szerencséd van.

Gabba 2008.03.31. 13:28:12

Az AXN honlap szerint vasárnap este lesz az új rész, amit a köv. pénteken megismételnek.

pic-ard 2008.03.31. 15:31:12

Fingom nincs - miért jó a román reklám (pláne ennyi)? Egész eddig nem néztem AXN-t.

Port.hu-n láttam az időpontokat, ahol a hajnali tűnt ismétlésnek. Egyelőre bármit kinézek ebből a csatornából, de Gabbát olvasva már látom a fényt :)

Gabba 2008.04.01. 13:12:07

Niko: bizony, az a fény közeledik, vasárnapra ide is ér!
Én sose voltam nagy sorozatrajongó, és a Lost-tal is csak szenvedtem az elején. De most már alig várom, hogy kezdődjön a 4. szezon.

pic-ard 2008.04.06. 21:12:45

HÁT ITT MEG MI A F@SZOM VAN?

LEMARADTAM A LOST-ról mert egy órával előbb kezdték! Ez az AXN normális bazmeg?
süti beállítások módosítása