Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Így dolgozik Ön

2007. október 05. 08:00 - sixx

Kérem alássan, az Első Magyar Nemzeti Született Feleségek HogyVolt Bajnokság első köre után 4 jelentkezőt szeretnénk Önök elé tolni, mind a négyen vicceset írtak, sőt, mulatságosat, szórakoztatót és ügyeset. Van aki idézett, van aki nem, van aki Mike pártján van, és akad aki inkább menne el hegyi kunyhóba a brit lovaggal. Mi máris mindet úgy szeretjük, mint saját kutyánk kölykeit, és személyes favoritjaink is vannak, azaz nyugodtan elmutyizhatnánk a népítéletet, kiírhatnánk mindenféle szavazást, amit majd jól meghamisítunk, de nem, mi ennél sokkal rendesebbek vagyunk.

A második fordulóban ugyanis annak alapján hirdetünk győztest, hogy melyik szépreményű versenyző kapja a legtöbb pozitív kommentet. A félreértések elkerülése végett az "első", "batzpapucs" és "ez de szar bazmeg" NEM pozitív komment, a végső összesítésben ezeket nem vesszük figyelembe, viszont nem is moderáljuk ki, mert néha azért jót tesz a munkanapnak egy-egy letépett ajtós komment. A második forduló egy napig tart, azaz szombat reggel nyolcig rehet kommentelni pozitívan, eredményhirdetés hétfőn.

És akkor a versenyzők sorban itt, itt, itt és itt.

6 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyehhh 2007.10.05. 11:18:39

én anyámra szavazok

Dr. Stein (törölt) 2007.10.05. 12:25:00

Ezmárvót!
És mivel a 6. kattintás után sem találtam meg a pályaműveket, le is mondtam a szavzásról.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.05. 13:26:53

te stein, az a sok cikk itt a poszt felett? he?

Dr. Stein (törölt) 2007.10.05. 14:57:48

Jaj, de figyelmetlen vagyok, igazad van. Csak zavarbaejtett, hogy ugyanezt a szöveget láttam a C:C-n is és nem volt türelmem végig olvasni :)

"Mike és a kóma – aztán felébredünk.">>> ez némi tudatalatti utalás Bobby Ewing-ra?

Szóval szerintem a legjobb pályamű:
"Született feleségek 3x04 by emgé"
süti beállítások módosítása