Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VALÓ VILÁG 10X40 – A diplomatikus hölgyek / Feliz Navidad!

2020. december 24. 11:19 - Laura Ingalls

13-22.jpg

Feliz Navidad Béláim! Remélem mindenkinél járt már a karácsonyi tatu és hozott sok szépet és jót, bejglit, halászlevet s egyebet és remélem mindannyian kajakómában fetrengve vártátok már a mai HV-t. Ugyehogyugye?
Gyökereink megint egy tábla előtt állnak és meg kell nevezniük maguk közül hármat, akiket esélyesnek tartanak arra, hogy Amanda kint hagyja mint a szart. Vivi és Merdzsó kapja a legtöbb szavazatot. A gonosz törpe mikor feláll már idegállapotba’ van és megint alakít, 160 centi színtiszta rosszindulat és düh. A kis méregzsák előbb Mót, aztán Vivit, majd Mercit ekézi. Egyik sem érezheti magát nagy nyugodalomban és nyugocccságban, jellemtelenek, inaktívak. Mindezt gettóribancként adja elő és egyetértek Bálinttal: csak egy ostor hiányzott a kezéből. A feladat után a hálóban fortyog a gettó biccs. Előbb Renátóval beszéli meg, hogy Amanda esélytelen Vivien ellen, majd mikor Ami leül melléjük közösen mantrázzák, hogy Mercit hívja ki. Renátót Dzsina váltja és folytatódik a mantra. Előkerül a nézők véleménye és a kimutatta a foga fehérjét örökbecsű és a gonosz törpe bemutatót tart abból hogyan viselkedne ő egy bárbajon…ordenáré módon. Végül a három egysejtű arról beszél mit lehetne csinálni ahhoz hogy Merdzsó egyiküket megüsse, hogyan lehetne kihozni a sodrából annyira, hogy kizárják. Korán van még ehhez és nem bírok befogadni ilyen mennyiségű kedvességet amit ennyire rövid idő alatt képesek kitermelni magukból.
Hogy valami jót is kiemeljek, megtörtént az amire egyáltalán nem számítottam: Renátó a táblánál a mondandóját emígyen kezdte A legelső akit mondanÁk… mire Dánielünk kijavította, hogy mondanÉk! Mit mondhatnÁk most? Erre nincsenek is szavak…

02-52.jpg

03-09_fru.jpg

03-29.jpg

04-10_merci.jpg

A két akadémikus irodalmi esten vehet részt. Ott kezdődik a helyzet komikuma, hogy Dzsina legutoljára azt a verset olvasta, amit ő maga írt. Hogyan is írtam tegnap? Jah, tudom! Fütyülsz baszdmeg és hazudsz! Majd onnan folytatódik, hogy „diplomatikus”-ra isszák magukat.
Az est Petőfivel indul és úgy néz ki az Arany Lacinak még meg van nekik, ám mikor elkezdődik Weöres Sándor Majomország című verse először fetrengenek rajta, majd Ami felkiált: ezek mi vagyunk te! Utána pedig táncol a versre és nagyon tetszik magának. Amanda mi van veled párbaj? fázisa után kezdődik az őrület. Dzsina kareoke estet hiányolt, de sajnálatos módon rájöttek, hogy tudnak ők énekelni maguktól is. Azt kell mondjam nagyon szexis volt a hangjuk. B.szta a fülemet, azóta is vérzik… Alább mutatom képekben a hölgyeket.
Mindeközben az agresszív kismalac Fruzsina és nem kevésbé agresszív választottja Rencsi a nyugiban évődnek. A férfi b.szhatnÁk. A nő nem.
Rencsi, felfogod amire kérlek? – teszi fel a kérdést a nő. Fel, de leszarom, dugjunk máááár! Aztán dugnak… Végül Frú sopánkodik, hogy benne lesz a tévében. Renátó vigasztalja, hogy ugyan már. Hadd rántsam le a leplet a titokról, a ragtapaszt erről a gennyedző sebről egy hirtelen mozdulattal: 40 napja benne vagytok a tévében gyökerek!

13-56_rencsi.jpg

18-10.jpg

18-44.jpg

A műértő, diplomatikus hölgyek:

14-18.jpg

14-38.jpg

14-51_ez_mi.jpg

15-37.jpg

16-40.jpg

16-42.jpg

19-30.jpg

Elő a százas zsepiket, mert a rokonok üzentek a gyökereknek, takonytól csöpögő sírós-rívós képsorok következnek. Sok hozzáfűznivalóm nincs, gonoszkodni most nem szeretnék. Még ezeket a fogyatékosokat is szereti valaki és ez így van jól. Sajnos rengeteg a rossz minőségű üzenet, szóval a rokonokra haragudjatok ne rám. Mutatom képekben, három galéria is készült:

22-50_ancsa.jpg

A villalakókat lelkileg 110%-ig feltöltő kisfilmek után kezdetét veszi a szezon 3. kihívása. Ancsánk a kiválasztottal indít, aki átrágta magát a döntésen és nagyon jól döntött. Nekem ezen a blokkon kell átrágnom magam sajnos. Dzsina a maga egybites módján már kampányol, megtudjuk azt is, hogy Frú szeme soha nem csalt Renátóval kapcsolatban és azt hogy Bálint a villamester, akit Anikó ki is szalajt a bőröndért. Ezután kisfilmek és small talk és időhúzás és Merci nem tud elmondani egy mondatot úgy, hogy érteni lehessen és Vivi is esélyes a kihívott szerepére és a lakók nagy része rosszindulatúnak tartja Amandát. Ezután hallhatjuk Amanda gondolatait amint a saját szájával ad hangot nekik. Biztos benne, hogy a személyisége és az őszintesége győzedelmeskedni fog a párbajellenfele felett. Az ellenfél pedig vagy Vivi lesz, akivel nem bír tovább együtt élni, mert idegesítő, vagy Merci, aki majdnem megütötte (közelében sem volt ez a majdnemnek) Amit és ezt a viselkedést nem tűri sem a villában, sem máshol. Mielőtt újra élőben látjuk a gyökereket, Anikó már másodjára buzdítja a nézőket, hogy szavazzanak a fantomképre és most Amandát el is felejti megemlíteni.
Amanda a kihívás előtt még vált néhány szót Anikóval négyszemközt, majd előadja a többieknek (és nekünk), hogy kit hív ki és mi alapján döntött. Meglepően összeszedett, egészen értelmesen építette fel a mondandóját. Néha megbicsaklik azért, de a lakókhoz képest rendben van. Félúton egyértelművé válik, hogy Merci irányába húz, mert arról beszél elítéli az erőszakot. Ehhez képest a legnagyobb haverok a poharakat törő Dzsinával és a nem kicsit agresszív Rencsivel. Ma már hallottuk egyszer ezt a nagyszerűen elferdített mondatot, de le kell írnom, hogy el ne feledjétek: egy szónak is száz a vége, Amanda Mercit viszi párbajra. Jóvan! – mondja erre Merci fahangon. Azt gondolom Merci ellen több esélye van Amandának és nagyon kíváncsi vagyok hogyan viselkednek majd a lányok és ki tér vissza közülük a villába.
Kicsi szívem minden szeretetével kívánok mindannyiótoknak boldog karácsonyt, cukorsokkot, kajakómát s amit csak akartok! A következő napokban sem maradtok hogyvótok nélkül, gyertek ha van időtök két falat zserbó között! ;)
Engedjétek még meg, hogy zárásként (a képek előtt) belinkeljek egy dalt azoknak, akik ma nem tudnak haza menni. Nem karácsonyi, hanem egy kis öregpaparock, de ma reggel ez jutott eszembe, pusszantás:

43-38.jpg

44-38.jpg

45-10.jpg

46-15.jpg

48-26.jpg

50-05.jpg

52-35.jpg

53-04.jpg

54-12.jpg

54-38.jpg

55-10.jpg

56-20.jpg

68-00.jpg

907 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 18:10:00

@GinaCsöcse: mennyit finomodtál megint, gyajjj! lelkem húrjait pengeted!

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:11:53

"FELÉBRESZTETTÉK A KÓMÁBÓL A MEGKÉSELT RENDŐRT, ELSŐ KÉRDÉSE AZ VOLT, MIKOR MEHET DOLGOZNI"
Én azt kérdeztem volna : kinyírtátok a gecit ?
Majd : Mennyi a jutalom ?
Igaz nem is vagyok 26 és nem is vagyok rendőr...

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 18:13:43

@Alice from madness: Lehülyéz. :) Miért? Ha nem lesz sem nyugdíj, sem más rendszer, ami gondoskodik az idősekről, ha állandó fosztogatások lesznek, ha jóformán az alapvető állami intézményeket sem tudja majd működtetni a költségvetés, akkor az ember csak az utódaira számíthat. Százötven éve természetes volt, hogy együtt élt három generáció, ez szerves része volt a túlélésnek. Most ugyanebbe az irányba tartunk, amikor erre szükség lenne. Csak ma már egyre kevésbé vállalják ezt az emberek (én sem), viszont ez később csúnyán visszaüthet rájuk.

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:14:08

@úgymond olvasó mmkk: Annyira jól esik, hogy észreveszed a finomodásomat...
Kari miatt még egy lapáttal rátoltam ! Köszönöm hogy figyelsz rám!

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 18:15:29

@GinaCsöcse: elég régóta tart a kapcsolatunk ahhoz, hogy ilyet észrevegyek :D

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:16:09

@Alice from madness: Szerintem jobb mint Győzike! Mintha úgy leszarná az egészet... ami tetszik nekem :)
Viszont az Ancsával nagyon elégedett vagyok és esküszöm jól is néz ki a feje !
Peti meg ugyanaz , mint mindig....

TheLynx70 2020.12.25. 18:17:44

@GinaCsöcse: :-D :-D Most nagyon röhögök! :-D Elnézést! :-D

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:17:59

@úgymond olvasó mmkk: Közben olvasom az Indexet és ezt olvastam:
"Brutális fasz lesz vasárnap" , azt hittem elírták....

De NEM ! Én olvastam félre :D

2020.12.25. 18:18:07

@Nátha ellen bálna:
Ongondoskodas :)
Amit gyerekre koltened tedd felre es nem szamit lesz e gyereked, unokad.

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:18:53

@TheLynx70: Pontosan min kegyeskedsz vidámkodni ?

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:20:17

@Alice from madness: De hát akkor kihalunk, ha mindenki ezt mondja ! Én azt hallottam, hogy nem is minden gyerekből lesz hálátlan szemét szarkupac !

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 18:21:32

@GinaCsöcse: éhes disznó makkal álmodik :DDDD

Gia 2020.12.25. 18:22:35

@GinaCsöcse: Győzike váltótársát meg lehet szokni.Csak jobb ha nem fogja össze a haját,mert akkor úgy néznek ki a fülei,mintha a maszkhordás maradandó károsodást okozott volna bennük. :-) Már én is nézegetem a tükörben,hogy nem áll-e el a fülem. :-D

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 18:22:45

@Alice from madness: erre ekg. gyereket nem azért kell csinálni, hogy majd legyen, aki tángál öregkorodban. erre ma már nem lehet számítani.

2020.12.25. 18:23:50

@Gia:
Nekem tetszik amikor cuki mano fuleim vannak a maszktol

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:24:28

@úgymond olvasó mmkk: EZ jó válasz volt :D Mindazonáltal én pasi vagyok...

Gia 2020.12.25. 18:25:26

Ma nem lesz hv,ugye?Nem csodálom.A tegnapi adás nagyon uncsi volt.Remélem ma már történik valami érdekes.

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:25:41

@Gia: Most hogy mondod, tényleg egy kicsit olyan bohókás manó szerű a kiscsaj ! :)

2020.12.25. 18:25:41

@GinaCsöcse:
Hat...ajanlom Robit :)

GinaCsöcse 2020.12.25. 18:26:25

@Gia: Remélem ma már nem csurog a nyál majd, hanem fröcsög !

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 18:26:50

@GinaCsöcse: tudom, hogy pasi vagy, de mostanság már ki tudja, mire vágyik titokban felebarátja..

2020.12.25. 18:27:38

@GinaCsöcse:
Es remelem ami frocsog az ver lesz es nem nyal

Gia 2020.12.25. 18:29:22

@Alice from madness: Fru megvadul és megharap valakit. :-)

TheLynx70 2020.12.25. 18:30:08

@Nátha ellen bálna: Nem ismerlek, de úgy gondolom megvan a magad elmélete az apokalipszisről. Sajnos igazat adok abban, hogy így vagy úgy, de be fog következni.

Gia 2020.12.25. 18:32:10

@úgymond olvasó mmkk: Attól nem fog folyni a vér. :-)

TheLynx70 2020.12.25. 18:32:14

@GinaCsöcse: " Még mindig jobb, mintha az unokád ver agyon a pasijával karöltve, hogy megvehesse a napi adagját ! ( ez kicsit karácsonyos volt :D)"

2020.12.25. 18:36:35

@Gia:
Vagy Robi vadul meg.

TheLynx70 2020.12.25. 18:37:06

Egyébként én még visszanézésben vagyok. Frunak olyan a szemöldöke, mintha alkoholos filccel rajzolták volna.

kawazu 2020.12.25. 18:38:36

@Ármándójózsi: Szia
Nagyreszt igazad van
Konkretan hazudtak a kampany soran hogy mennyivel jobb lesz Eu nelkul az egeszsegugy (a szent tehen) kapja azokat a penzeket amiket kifizetnek az Eu nak.A szavazas utan Farage es Boris letagadta hogy ilyet mondtak :D :D :D "Lesz munkatok"Jah az amit mi csinalunk Volt is panik hogy senki nem jon epret szedni stb.Mentek is a repcsik Romaniaba.Valamint az ismeroseim ok nincsenek sokan de nem mentek el szavazni mert nem hittek el hogy megtortenhet a kilepes elfogadasa.Azt mondtak ooo nehany hulye csak szerepelni akar.Nagyon mergesek voltak kesobb magukra hogy nem vettek komolyan.De ez csak London
mas regiokban mi volt nem tudom.
Boldog Karit!

2020.12.25. 18:39:09

@TheLynx70:
Mert mindegyik csaj nyomorult bent es keptelenek rendesen hasznalni a szemoldokfestesre alkalmas eszkozoket. Ugyanez igaz az osszes tobbire is.
Es megfelelo ruzst se kepesek valasztani.

2020.12.25. 18:40:34

@kawazu:
Na ez osszahngban van azzal amit nekem is kozvetit kintrol hugi.
Amikor itthon Angliarol van hir mindig egyeztetek vele es kiderul h Londonbol tok mas a kep mint amit a magyar sajto fest

kawazu 2020.12.25. 18:43:17

@Alice from madness: Abszolute igaza van hugodnak! Amit pl Akos eloadott az vmi undorito volt.Az a kis nyomorult nagyon felhuzott.

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 18:47:22

@úgymond olvasó mmkk: Nem úgy értettem, hogy "azért kell csinálni". Fordítva: felvázoltam egy lehetséges jövőképet, és jeleztem, hogy aki egyébként nem vállalt gyereket, az mire számíthat majd akkor. Nyilván senki sem azért vállal gyereket, hogy 2050-ben legyen aki segítsen neki.

2020.12.25. 18:48:19

@kawazu:
Nem igy ertettem, hanem pl itthon a Beexit szavazas utan olyan cikkek voltak hogy abuzalva lettek kint azonnal a bevandorlok, orszagszerte hangosan unnepeltek az utcakon az angolok stb.Rakerdeztem hugomnal mert aggodtam erte o meg kozolte hogy nope. (Pedig munkajabol kifolyolag meg termeszetebol fakadolag is ezerfele jar Londonon belul) Akkor voltak olyan cikkek hogy hatalmas a panik a brexit miatt az orszagban kb olyan kepet festettek mintha az emberek feltett kezzel.orditva rohangalnanak. Erre is mondta hogy nope. Van egy kis bizonytalansagerzes h mi lesz de ennyi.

2020.12.25. 18:49:23

@Nátha ellen bálna:
De ez meg mindig butasag, mert ha gondoskodsz magadrol akkor nem szorulsz az allami ellatasra es a gyerek gondoskodasara.

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 18:52:47

@Alice from madness: Majdnem 10 évig dolgoztam idős otthonban. Abban az állapotban már nem azon múlnak a dolgok, hogy mennyi pénzt tettél félre.Rengeteg dolog van, amit a korodból kifolyólag nem tudsz már ellátni, és ha ebben teljesen egyedül vagy, az horror.

kawazu 2020.12.25. 18:53:33

Am egy sorozat ami orokzold :D :D :D Akit erdekel a politika.

www.youtube.com/watch?v=cTnBYVHFjIE

www.youtube.com/watch?v=7hsNfNM0SvE&list=PLYcxOaPYdd5f4CI-IT2yWU2SQE13267Iv

Magyar szinkronnal is zsenialis

Qqts 2020.12.25. 18:54:13

@GinaCsöcse: neeeem ooooolyaaaan. Nem ereszes. Tablajatek

Qqts 2020.12.25. 18:56:17

@Ármándójózsi: ❤️ Hogyan tudnek barki massal kolcsonosen tisztelegni, amikor itt vagy nekem te ❤️

Nem mentem en felre tisztelegni :))

2020.12.25. 19:00:25

@Nátha ellen bálna:
Nem minden egyedulelo idos kerul ilyen allapotba idos korara. Dednagymamam is a sajat hazaban elt 85 eves koraig es ellatta magat egyedul. Mindegy ez egy eleg komplex kerdes, de en vilag eletemben ugy lattam h az a biztos ha magadra alapozol es nem arra, hogy majd masok segitenek.

Gia 2020.12.25. 19:06:53

@TheLynx70: Frunak azért volt olyan a szemöldöke,mert befestette tartós festékkel.X ideig rajta kell hagyni.Olyan,mint a hajfesték.Mindenesetre én nem mutatkoznék így a tv-ben,sem arcmaszkkal.

Gia 2020.12.25. 19:08:25

@Alice from madness: Hát Gábor után itt lenne az ideje,hogy megvaduljon már más is.Csak ne Gina legyen az..

2020.12.25. 19:09:01

@Gia:
En siman, pont kit erdekel ki mit gondol. Instan is van rolam arcmaszkos kep

2020.12.25. 19:09:27

@Gia:
Robitol nagyot szolna. Vagy Vivitol.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:10:34

@Alice from madness: én meg szoktam feltenni a facebookra olyan képeket, amiken nincs rajtam még a mindennapi minimál sminkem sem. a tinijányok szerint ez a nyolcadik főbűn :))))

2020.12.25. 19:14:05

@úgymond olvasó mmkk:
Ja a sminknelkullel tele van nekem is

Qqts 2020.12.25. 19:14:15

@úgymond olvasó mmkk: nekem is millio es egy olyan kep vagy video van feltoltve/megjelolve, amin gazul nezek ki. Mert leszarom

2020.12.25. 19:14:31

@úgymond olvasó mmkk:
De orulok, hogy mas is van igy vele mint en :)

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 19:15:43

@Alice from madness: Igen, az otthonban is teljesen vegyes volt a szórás. Volt, aki fizikailag robbant le, volt, aki szellemileg, és voltak nagyon toppon levő lakók is. Az én dédnagymamám is majdnem 100 évet élt, de meg nem mondtad volna Róla, hogy annyi idős.

Csak arra próbáltam utalni, hogy a nagy átlagnak egyedül valószínűleg nehezebb lesz pár évtized múlva, mint ha nem lenne egyedül. Igazából nem értem, hogy ezzel miért mondtam butaságot, vagy miért kellene feladni a beszélgetést. Huszonéves koromig ismerhettem a dédnagymamámat, egy házban éltünk. Huszonéves koromig ismerhettem mind a négy nagyszülőmet. Folyamatos, közeli kapcsolatot tartottunk mindegyikükkel. Biztos vagyok benne, hogy család nélkül nehezebb lett volna Nekik. És persze nekünk is nélkülük.

Qqts 2020.12.25. 19:22:56

@Gia: Ginanak folyamatosan vannak kitoresei, nala nem fogunk latni akkora vadulast, mint Gabornal lattunk. O folyamatosan ventillal

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:23:30

@Qqts: @Alice from madness: kifejezetten szeretek facebookon polgárpukkasztani :)))

Gia 2020.12.25. 19:26:06

@Qqts: Gina kitörései pont olyan uncsik,mint a tegnapi adás volt. :-/

2020.12.25. 19:31:04

@Nátha ellen bálna:
Felreertesz en nem adtam fel mert nem gyozkodjuk egymast hanem velemenyeket mondunk :)
Nyilvan van akinek nehezebb egyedul, van akinek nem. Gondolom beallitottsag es vilaglatas kerdese a solog. En az egyik dedmamat ismertem es mind a 4 nagydzulomet szinten 20on eves koromig, 4ukbol egyikkel (nem nehez a hattersztorimat ismerve kitalalni amugy :D) nagyon szoros a kapcsolatom, kettejuk nem el, a maradek uj csaladot valasztott maganak igy nincs kapcsolat.
De nagymamam azon kivul h most a covid megviselte pl kb otthon sincs mert allandoan nyuggerklub ( kirandulas szinhaz muzeum etc) ha nem ez es otthon van akkor a kertben molyol, megcsinal mindent.
Es igen tudok olyan hasonlo koruakrol is aki a gyereke nelkul a mentot se hivja ki...

2020.12.25. 19:32:09

@Nátha ellen bálna:
Ja es igen a kulcsszo a nagy atlag, mert en hajlamos vagyok elfelejteni hogy a nagy atlag gondolkodasa es viselkedesmintja nagy atlagban nem fedi az enyemet.

2020.12.25. 19:33:25

@úgymond olvasó mmkk:
Helyes helyes. En meg veletlenul se tennek ilyet :)

hereverő heverő 2020.12.25. 19:39:32

Lóestét mindenkinek, legmélyebb tiszteletem a hölgyeknek, parola az uraknak

Bo(a)rder Gamer 2020.12.25. 19:49:23

@hereverő heverő: Maximális tisztelet viszont! Végre én is visszaértem, hogy valami hasznossága is legyen a napnak!

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:51:14

@Qqts: a polgárpukkasztásaim után mindig megcsappan az ismerőseim száma, ki érti ezt?

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 19:51:50

@Alice from madness: Úgymond Offoló adta fel. :) A nagy átlagot nem a gondolkodásra és viselkedésmintára értettem, hanem a fizikai és/vagy mentális leépülésre. Az sajnos nem válogat, mindegy, hogy kinek milyen a gondolkodása és az attitűdje.

Persze sokat lehet tenni a leépülés ellen, mind fizikai, mind szellemi fronton. Az otthonban is például azok a lakók, akik rendszeresen olvastak, beszélgettek, néztek ismeretterjesztő műsorokat, nekik láthatóan frissebb volt az agyuk, és sokkal jobb állapotban voltak szellemileg.

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 19:52:56

Egyébként nekem sincs fenn sminkelt képem a facebookon.

2020.12.25. 19:53:50

@Nátha ellen bálna:
Hat errol beszelek. Hogy igen a leepules nem valogat de azert nem torvenyszeru, hogy mindenki leepul 80-90 eves korara. Te is egy szuk metszetet lattal, azoknak a metszetet akik otthonban toltik az utolso akarhany eveiket akarmilyen okbol.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:54:13

@Nátha ellen bálna: megfogadtam, hogy nem köpöm ki mindig mindenre a véleményemet :)

2020.12.25. 19:54:23

@Nátha ellen bálna:
Pedig erdekes lenne :)
Facebookon nekem sincs mert nem hasznalom

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 19:56:11

@úgymond olvasó mmkk: Még nincs is szilveszter, és már újévi fogadalmat tettél?

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:56:24

@Alice from madness: a bundáskenyér után fogadtam meg, hogy befogom a bécsi kapu méretű pofámat :D

Bo(a)rder Gamer 2020.12.25. 19:58:10

@Qqts: @Alice from madness: @úgymond olvasó mmkk: Segítsetek már nekem megérteni, milyen célzattal instáztok? Nyilván látok egy kört, akinél ez valid, üzlet stb, de inkább az érdekelne, hogy ti miért nyomatjátok ezt a platformot? Félre ne értsetek, egyáltalán nem ítélem el, csak nem értem.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 19:58:55

@Nátha ellen bálna: az újévi fogadalmam minden évben ugyanaz: enyhén becsípett állapotban nem fogadok meg semmit, mert annak nem lesz jó vége :)

Bo(a)rder Gamer 2020.12.25. 20:05:55

@Alice from madness: A böngészést azt értem és megértem, mert érdekes tartalmakat is találhat az ember, inkább az upload érdekelt.

hereverő heverő 2020.12.25. 20:06:00

@Alice from madness: mint a fotozás és vizuális kultura iránt érdeklődő és meglehetősen fogékony ember mondhatom, hogy az insta lófasz és esti fény. Vagy még az se.

hereverő heverő 2020.12.25. 20:08:01

@Bo(a)rder Gamer: szvsz vagy üzlet (divatosan influenszerkedés) vagy exhibicionizmus. Más okot nem látok.

Bo(a)rder Gamer 2020.12.25. 20:09:56

@hereverő heverő: Igen, ezt a részét teljesen megértem, mert ott megvan motiváció. De az emberek többsége nem így használja, vagy lehet hogy így akarja használni, nem tudom, ezért is kérdeztem.

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 20:10:35

@Alice from madness: Amúgy a filmről meg leírtam a véleményemet hajnalok hajnalán, csak kitörölte a blogmotor. Napközben bezzeg nem szívózik, csak amíg alszom, akkor törölget. Annyi, hogy érdekesnek találtam, volt benne pár logikátlan jelenet, de azért elgondolkodtatott. Azon gondolkodtam el, hogy egy filmbeli komplex helyzetet mégis hogyan oldana meg az emberiség, ha a koronavírussal is ennyit töketlenkedik a világ.

A világon nincs olyan ember, aki átélt volna már világjárványt. (Vagy talán páran lehetnek, akik kisgyerekként esetleg már éltek a spanyolnátha idején.) Vagyis eddig nem tudtuk, hogy hogyan reagálna rá az emberiség. Hát most látjuk... Úgyhogy a covid szerintem átértékelte a zombifilmeket. Zombik, basszus... Azt se tudják sokan megoldani, ha ideiglenesen bezár az óvoda, iskola. Úgyhogy ezennel bejelentem, hogy nekem mostantól fogva erős kétségeim vannak a zombifilmek irányában. Szerintem az emberek a zombikkal nekiállnának szelfizni, vagy nem tudom.

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 20:11:07

@úgymond olvasó mmkk: Azt hittem, az lesz a fogadalmad, hogy nem offolsz annyit. :P

GinaCsöcse 2020.12.25. 20:14:00

NA jóestét ujra itt vok !
Látom megint off topic van ! Mondjuk ki a faszt is érdekel a VV10 :D

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 20:14:43

@Nátha ellen bálna: volt egy gyermekbénulás járvány is valamikor a 60-es években, a mama szokta mindig mesélni

hereverő heverő 2020.12.25. 20:15:48

@Bo(a)rder Gamer: értelek és akkor én is értetlenül állok a dolog előtt. De több dolog is van a világban amit nem értek és nem is nők :)

Bo(a)rder Gamer 2020.12.25. 20:18:09

@hereverő heverő: és hidd el, egyre csak több lesz. :)

Nátha ellen bálna 2020.12.25. 20:18:44

@úgymond olvasó mmkk: Ja nézem a Wikipédián, hogy 1952-ben az volt az USA addigi legnagyobb járványa, 57 ezer eset, 3 ezer halálos áldozat. De az nem világjárvány volt.

Qqts 2020.12.25. 20:25:01

@Bo(a)rder Gamer: nagyon minimalisan hasznalom az instat. Egyreszt nem vagyok hajlando megtanulni a kezeleset. Masreszt nagyjabol ugyanaz, mint a facebook. En a face-t hasznalom javareszt.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.25. 20:25:40

@Nátha ellen bálna: mea culpa, mea maxima culpa, entschuldigung, hogy világjárványnak mertem nevezni egy ilyen kis semmiséget :)

Qqts 2020.12.25. 20:26:12

@úgymond olvasó mmkk: en pont a polgarpukkasztasodert szeretlek. Leszel a facebook cimbim?

Kiégett Hobbynyúl 2020.12.26. 11:19:50

@Hannibal Gabter: Szia! Örülök, hogy jobban vagy, és átvészelted ezt a cart. :-)))
süti beállítások módosítása