Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Barátok közt 5895-5896

2011. december 06. 12:14 - cybergreg

A drogos, kártékony Vanda a Rózsából tehát kitiltva. Az általa többször, hosszan, brutál módon átvert Szabi mégis védelmére kel, Zsoltinál siránkozik a babkonzervek között. Totál kivan a csaj, talán segíteni kéne neki, próbálja okítani a főnököt, vesztére. Szabikám, húzzál vissza nagyon sürgősen dolgozni, különben te is ki leszel tiltva, és az anyagilag is hátrányos lesz neked.

Szabó néni, azaz Jolika tovább agonizál az udvaron, „infraktus”-tól tart. Ezek Alizzal közös forrásból tanultak beszélni. Gizi szerint hívjunk orvost, Jolika szerint jé, már el is múlt, nem kell doktor bácsi. De Vili szava dönt, jöjjön mégiscsak az orvos, aztán ő majd megmondja a tutit. Be is vánszorognak a kanapéra, Joli árulkodik, a Gizi megmérgezte. Én ugyan nem, csak beledöntöttem jó magyarosan fél kiló erőspaprikát a padlizsánkrémbe, a kórtörténetedre senki nem volt kíváncsi. Vilibánál már összeállt a kép, de diplomatikus marad az öreg, te Gizi, egészen véletlenül én mintha esetleg talán mondtam volna fél szóval, hogy Jolika egészségére ártalmas lehet a paprika.

Szegény éhező Karolina lepukkant bérleményében egy halál idegesítő sercegő lámpa mellett próbálja egyetemi tanulmányait kiegészíteni némi olvasmánnyal. Attila dörömböl, berombol. Én értem, hogy ez a lakás a fixa ideád, de legalább azt a kurva lámpát hadd javítsam meg, mert most kapok tőle agyfaszt. Nem kell, én pont így szeretem, legalább morze-kódban is meglesz a tananyag. Attila nem enged, szét is kapja hirtelen a lámpát, közben kínos csevej, és hogy megy a meló, jól, minden oké. És Böbe hol van? Munka után kajtat, na, jó már az a rohadt lámpa?

Vanda felért a gyerektáborba, Juli oltani viszi Mátét. Szabi feljön, elmondja a balhét, Juli ideges lesz, menne leüvölteni Zsolt fejét, de aztán mégse. Nem szívesen hagylak itt egyedül, mondja Vandának. Szabi ajánlkozik, majd ő vigyáz rá. Ez a Szabigyerek folyton direkt azt keresi, hol verhetik át a fejét. A Rózsába Claudia tér be, megpillantja hőn utált barátnőjét, Izabellát, aki megvette előle az amputált lábat. Hát minek köszönhetem ezt a kellemetlen meglepetést? Én is örülök neked, Claudia. Rendeltem még három képet a Titogzatos Budai Remetétől. Jó lenne megtudni róla pár dolgot. Tényleg? Talán tudok segíteni, Zsolt, jöjjön ide! Meséljen már egy kicsit a rejtélyes művészről a barátnőmnek. Zsolti azonban nem partner az oltásban, inkább Claudiát választja céltáblának. Milyen jókedvű a nagysasszony ahhoz képest, hogy drogozik az unokája! Claudia besápad, Izabella arcáról csak úgy sugárzik a káröröm. Claudia felrohan Petihez, osztja az észt, ki árulkodott? Most az egész operabarát társaság rajtam röhög, köszönöm szépen.

Dokibácsi megjött, Jolikát kivizsgálta oda-vissza, semmi gond. Vilibá kávéval kínálja, mondja doktorúr, nagy a baj? Ugyan semmi, Jolika egyedül van, ezen nem tudunk gyógyszerrel segíteni. Ehhez a család és barátok kellenek. Namost, nem azért az egy forint húszért, de hol a répában vannak ilyenkor a Szabó ikrek meg a szüleik? Azóta se jöttek haza? Vagy ők átköltöztek addig a nagyihoz? Na mindegy. Petiék elmentek moziba, Vanda sír, mindenki utálja, mert egy rohadt drogos. Szabi sajnálja. Vanda lesmárolja, de ezt most hagyjuk abba. Persze, maradjunk csak barátok, az tök jó lesz. Csak olyan egyedül voltam. Szabi szendvicset készít a konyhában, közben meséli vigasztalásul saját gyerekkori balhéit, amikor ellopta a vadászpuskát. Vanda viszont megint átverte, mire kész a kaja, ő már meglógott, nyilván valami drogos buliba. Kicsiszabi semmiből sem tanul. Veszett mobilozásba kezd, hogy hol lehet.

Gizi beismer, tényleg szenyóságból rakott paprikát a kajába. Vili csak őt szereti, összeborulás. Gizi hazakíséri Jolikát, összespanolnak. Csak légyszi legközelebb olyan pasira nyomulj, aki nem foglalt. Már van is jelöltem, a Füredi doktor! Nagyon jó, majd kinyomozzuk, hol rendel. Csajosan röhögnek, gyilkossági kísérlet megbocsátva.

Lemegy a nap, Karolina mosogat a falikútnál, közben füléhez szorítja a mobilt és a hitelezőktől kér egy kis türelmet. Aztán hirtelen szétjön a lefolyó, kifolyik alul a víz, elmegy az egész áram. Attila jön, Karolina zabos. Ezt jól megcsináltad, Mekk mester, köszi. Volt egy sercegő lámpa, most már se víz, se áram. Többet ne segíts, mert a ház is összedől. Attila nem hallgat rá, megnézem, hátha a gyerekek szórakoztak. Kimegy, visszakapcsolja a villanyórát. S lőn világosság. Böbe még mindig nem jött meg? Nem, mert Németországban van. Karolina lelkizik, nekem az anyám a legjobb barátnőm, de ki nem állhatom. Azért nem mentem vele. Új helyszín, magánlakás, házibuláj, önfeledt fiatalok. Fürdőszoba, a padlón Vanda fekszik, agya megint szétdrogozva. Utolsó erejével a táskája után nyúl, telefon, haza, Szabi gyere, ments meg.

Kíváncsi vagy Sixx exkluzív videóira, ajánlóira, kritikáira? Csatlakozz a UPC Magyarország Facebook-oldalához!  

Címkék: barátok közt
6 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsi29 2011.12.06. 18:35:49

Sziasztok!
Nagyon jó lett az írás! :)))
Érdekesek ezek a Szabóék,sose láttuk még őket!?Az egész családot csak hallomásból ismerjük.
Más.Mondjátok,csak engem idegesít halálba,hogy azt az 5 éves Máté gyereket egyfolytában kézben kell cipelni??????És nem tud beszélni?És nem tudja felvenni a cipőjét?Az én környezetemben tartózkodó gyerekek ezeket a dolgokat 2-4 éves koruk között már tudják!! :DDD Szerintem ez a legcikibb húzás a BK-ban! :)

Jegkoko 2011.12.06. 19:36:43

@julcsi29: Igen ez tényleg elég szánalmas dolog.Sztzam az hitelesebb lett voln hogy a vanda a cucért kielégít pár csávót akik dolguk végeztével ott hagyják a buliba a padlón
süti beállítások módosítása