Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szomszédok 3x16 (60. fejezet, 19890810)

2009. augusztus 11. 11:11 - Milo Rambaldi

Az aszexuális hogyvoltot követően ismét visszatérünk a régi kerékvágásba, és most már nem csak zárójelben leszek vulgáris. Ott hagytuk abba, hogy Fogtündér házassága romokban hever, az öregek asszisztálnak, Mágenék a frissen műtött Etusnál politizáltak, amíg agyhalott gyermekük a viharban táborozott, egy sátorban az összes eddigi pasijával. Részleteket nem láttunk, talán jobb is. Jutka is befutott a táborba, Feri pedig ismét féltékeny, ebből mindig vicces dolgok sülnek ki, örülünk neki.

Bréking nyúz van, Erdészke lelépett, Fogtündért otthagyta, aki nem akar szaladgálni utána, mert elege van, de a reptéri fuvar közben Taki kapacitálására végül úgy dönt, előkaparja a fasz férjét. Ez nagy kár, mert ritka idegesítő, de nem vicces karakter, igazán kiírhatták volna. Na mindegy. Taki kirakja unokáját, jön a kuncsaft, aki nekifutásból ledevizacsalózza Takit, csak úgy a miheztartás végett. Az utat végigpofázza, majd kiszáll a Novotelnél, előtte kiömlik a fele táskája. Persze elhagyja az útlevelét, és panaszkodik, hogy maszek a taxi, ezért rendszám alapján nincs URH-s keresés. Nagyon érdekfeszítő. Forest eközben a T-1000-es tanácsát kéri, de csak lebaszást kap, szokás szerint, ez sem tanul a saját hülyeségeiből, úgy tűnik.

Jutka és Feri ablakot pucolnak, a gyerekszobában, ami ugyebár lakatlan. Miért is? Jutka végre bevallja, hogy volt doktornál, kap gyógyszert, Feri is bevallja, hogy volt doktornál, nem kap gyógyszert. Lehet gyerek, csak dugni kellene végre, vagy nevezzük át a sorozatot Bibliai Történetekre, és egyből van megoldás. Feri megy dolgozni, Jutka mélabúsan takarít, csöngetnek. Janka néni az! A vén genya visszatér. Szia Jutkám, tudod, engem leszázalékoltak, mert idegbeteg vagyok, hol a szekrény, te genya, amit kaptatok tőlem, amúgy kérni jöttem, adj pénzt, tudom, hogy örököltél, én meg nyomorgok, na mi lesz már? Hogy nem? Mi nem? Gazdagok vagytok, nem? Nem? Akkor rohadj meg, és add vissza az albumaimat. És szállj magadba, de iziben. Na én húztam, csá.

Mágenék mennek nyaralni, Bőhm lábatlankodik, nyaki érszűkülete van, ezt csekkoltatja Ádámmal, aki annyit mond, hogy bízzon az orvosában, és ne kérdezzen ennyit. Tipikus hülye magyar orvos hozzáállás. Bahh. Ha ezt tenném, rég nem élnék. Érkezik Etus a leánygyermekekkel, ezért Bőhm takarodót fúj. Junior fut be anyjáért a kozmetikába, ahol GG-vel balhé van, mert nem akar fizetni rendesen. Julcsi nyavalyog, hogy róla miért nincs fotóalbum, GG viszi fotózni, még csókot is lehel a halántékára, mert van szeretet is. A velencei érkezés szokás szerint zűrös, a hely kicsi, Ádám nem tudja összerakni a gyerekágyat, Senior osztja az észt. Vidám nyaralás... a tóparton Mágen dobálja lányát a vízbe, illetőleg nejével évődik a sörön, fogyáson, borotválkozáson és vezetésen.

A hiperdivatos Etust viszi Flowerpower fagyizni, ennek ürügyén kiderül, hogy a Vörös Csillagból Panoráma lett. Király. Már itt ülünk, Virág örömködik, hogy sehol a család, lehet mulatni, erre érkezik egy pöttyös vénasszony, na ki vagyok? Charlotte, akit dugtál 20 éve, most itt vagyok, dughatsz megint. Szia, reméltem, soha nem látlak újra, na de én nős vagyok, ez itt a feleségem, Etus. Nemrég házasodtunk. Etus? Házasság? Igen, az vagyok, ő az ötödik férjem, az esküvőre nem emlékszem és most mennem kell, mert meg kell etetnem a gyereket. Gyerek? Ennyi idősen? De hisz ez genetikai csoda! Megyek, hívom Czeizel Endrét. De Etus bosszút forral Virág ellen, ezt nem ússza meg ilyen könnyen a jó doktor.

Lila Pause és Sümeghy békülnek a vénkori szerelem rovatban, mennek pacalt zabálni. Mert azt mindketten szeretik, és így nem kell magyarázkodni. Snitt. Mágenék szállásán zűr van, nincs víz. Áram se nagyon, Senior a kútról hozott vizet melegít a fürdetéshez, eközben ordítás tör ki egy másik hisztérikával, balhé a köbön, a verdikt: megyünk haza, majd lejárunk inkább naponta fürdeni, de nem fizetünk. Szállásadó szipirtyó ezt nem így gondolja, le akarja foglalni a család cuccait, de ezt bukta, ő is érzi.

Bőhm eközben Lenkét támadja, én megyek kórházba, lenne megint közös képviselő addig? Tényleg nem tudnak semmi újat kitalálni? Taki is érkezik, álfáradtan lehanyatlik a fotelba, Bőhm el, Taki feléled: hol vannak Fogtündérék? Lenke nem tudja. Várják őket Takival, de nem érkeznek, az elmebeteg ferihegyi utas viszont igen, de a T-1000-es úgy leordítja, hogy elmenekül a kapitányságra, ahová Taki leadta az útlevelét. Fogtündér feldúltan távozik a reptérről, nem jött Forest, aki persze jött, de csak késve. Snitt. Vágásiékhoz megérkezik az új bútor, echte szocreál iszony, Jutka boldogan átveszi, munkásokat lefizeti, leitatja. Feri jön haza, Gézával beszélget, aki ki akar szállni mindenből, Feri csak a buszból, de figyelmetlen, mert az új bútor jár a fejében, erre bumm, elütik. Hűmicsodakliffhenger!!! Mileszmostferivel? Megmarad?

Címkék: szomszédok
9 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabba 2009.08.11. 12:31:01

Höjj, romantikus szerelmi vacsora pacallal! Az ám az igaz szerelem záloga :)

Mágen doktor nagyon ütős az atlétatrikóban!
(Apropó, a 80-as évekből az Atlétatrió megvan? Boncz Géza, Lehr Ferenc, Fogarasi János)

Johnny336 2009.08.11. 13:34:11

SPOILER!

Feri megmarad, különben hogy venné meg 4-5 év múlva a Mikroszoft vindóz Kilencvenötöt?! :P

Vagy Jutka felébred, és Feri ott zuhanyzik majd? :DDD

váj mí 2009.08.11. 14:17:26

Ez volt az a rész, amelyben Junior a Balatonban hattyúhalálozott az ázott hónaljkutyájával? Mert emléxem, láttam, egy ilyen fejezetet a tévében. Éppen reggeliztem. Nem kellett volna :(

Egyébként Janka for president! Az ő megjelenései dobják fel ezt az egészet. :)

Borcsika 2009.08.11. 14:29:45

Feri sajnos megmarad, de keveseltem a dugást! Persze majd a szentlélek!

-miu- 2009.08.12. 10:38:16

@váj mí: potnosan! hiányoltam a hónapljkutyás képet, mert az minden pénzt megért volna. :)

váj mí 2009.08.12. 13:39:28

@-miu-:
Naneeee!.. azzal a jelenettel vallatni lehet.

-miu- 2009.08.12. 16:01:35

@váj mí: pedig megadta volna a mai hogyvolt ízét. :D

Borcsika 2009.08.12. 20:03:13

remélem lesz még a héten, és esetleg témától függetlenül beugrik a hónaljkutyusos fotó. esküszöm, kinyomtatom.

én akkoriban lehettem kb 13-14 énes (Juniorral vagyok egyidős), de vadul szedtem a szőrzetemet (MÁR AMI VOLT), mert undoritónak tartottam akkor is, és most is hányinger.

Hja! Erről jut eszembe. Évekkel ezelőtt (kb. 4-5) volt nálunk egy céges buli, ahol az a néni lépett fel, aki millió rózsaszálról dalolt. nos őrajta egy ujjatlan, vállatlan holmi volt, és amikor integetett, befigyelt a hónaljkutya. Elég illúzió romboló volt.
süti beállítások módosítása