Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Grace klinika 3x02 - Pótcselekvés

2007. október 10. 07:45 - sixx

Bent vagyunk a kurva liftben, ott, ahol Meredith és Shep smárol, meg sírva picsog egymás vállára borulva, de nem most, mert ha jól követem az eseményeket, akkor Meredith párás szemei éppen nem tudják hová nézzenek, állatorvost vagy sebészt, így csak a narrátorhang darál adatokat neuronokról, meg hasonló dolgokról, Shep meg hajat szagolgat, mert az annyira, de annyira romantikus. Izzie süt. Izzie gyászol ÉS süt, mert az segít. Erről ennyit, illetve még annyit, hogy Heigl helyett egy nagy kartonfigura is állhatna a konyhában, ennyire kifejezéstelen arcot abból is ki lehet hozni.

Yang dugni akar Burke doktorral, jó a cucc rajta, nem mondom, de az ilyen vígjátékok dramaturgiája magával vonja a következő jelenetet, a Szülők Benyitnak Szopás Közben címűt, ami majdnem össze is jön a dolog orális részét kivéve. Burke anyu nem örül, a kórteremből menekülő Yangnak még a Náci is beszól. Jól indul a nap a főnöknek is, akit kivágott a neje, mint macskát szarni. Addison is gányul van, egy nap szabit kér, inni. Kíváncsi vagyok mit szólna ehhez Szily kartárs, majd kipróbálom egyszer. Az a kalap nagyon gáz a fején. Nem Szilyn, Addisonon.

Georgie a Nácit vegzálja, hogy vegye vissza Izzie-t, mert ez a normális eljárás akkor, ha egy hisztérikus medika kinyír egy beteget, aki ugyan megkérte a kezét, de akkor is. A Náci elzavarja a bús picsába. Két beteg eddig, az egyik zabál, a másik mindent kimond ami eszébe jut, mert egy tumor nyomja az agyának azt a részét, amitől egyébként nem mondja ki, amit gondol. Majd Shep megszereli. A Náci osztja a jónépet, közben a táblára felszegezve ott vigyorog Meredith bugyija, jó fej ez az Addison. Callie Torres, a nagyseggű latin csajok tévés istennője megmenti a napot, és magára vállalja a dolgot, habár mindenki látja, hogy ez a bugyi arra a hátsóra nem megy rá.

Yangnak nehezére esik Burke szülei környékén mozogni, mert mindig rosszat szól, és ideges, hogy mit gondolnak róla, vagy valami hasonló. Shep majdnem lesmárolja Meredith kisasszonyt, de csak majdnem, mert jön Callie, és elküldi őket szobára, de Shep nem oda megy, hanem a főnökhöz, aki kiböki, hogy Addison megtalálta a bugyit, stb. Shep házassága romokban, nem mintha eddig lett volna esély az újrakezdésre, de olyan képet vág, mint én karácsonykor 1977-ben, amikor nem biciklit kaptam, hanem egy ocsmány kötött sapkát. Közben egy harmadik beteg is manifesztálódik a sírásrívásbaszás kórházában, neki egy faág áll ki a hasából, és nem túl boldog.

Yang kávézik Burke mamával, nem leszel te jó a fiamnak, mert önző vagy, kis kínai lány, és ő is az, meg fogjátok enni egymás életét. Hamarabb vágja le a bal karját Yang, minthogy beismerné, mennyire igaza van. Meredith hazarohan, és már alig fér be a konyhába a sok muffintól, amit a munkanélküli Izzie süt, remélem ha igazi süti volt, valami hajléktalanszállónak adták a cuccot. Finn, az állatorvos jő (micsoda váratlan fordulat), választanod kell, Meredith, mert ez így nem fasza. Két ilyen normális faszi hogy az isten haragjában lehet ennyira odáig egy ilyen sótlan nőért? Ellen Pompeo castingjával alaposan mellélőttek, de a nézettség nem ezt igazolja, azaz én vagyok a fasz.

Izzie a kocsmában, hátha ott megeszik a muffint. Nem Addison fogja, úgy szét van csúszva, mint Shilton, a debreceni Videó presszó rezidens alkoholistája egy szarabbik napján. Ennek mi lesz a vége? Dugás, az. A kérdés, hogy kivel? Szakítós ágybamenés Sheppel? Lófaszt, úgy érdekes lenne a dolog, inkább Sloane dokival, akivel eleve rutinból csalta az urát annak idején. Shep megkönnyebbül, a Náci hegyibeszédet tart Izzie-nek, akinek innentől kezdve egyenesen a kórházba fog vezetni az útja, eszem megáll. Jövő héten hasonló izgalmak várnak ránk.

Címkék: grace klinika
24 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trixilw 2007.10.10. 08:26:32

De még mindig nincs House hogyvolt, azt akarom olvasni, vagy arra is pályázni kell, mert akkor ma még nem késő szólni :)

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2007.10.10. 08:29:36

Igazabol ha nincs kedvetek irni minek csinaljatok? Nem Menedék volt itten a sótlan, hanem ez az írás

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.10. 08:39:11

kezike, javallaom a televisionwithoutpity.com látogatását, hátha megvilágosodik.

winnie 2007.10.10. 09:25:50

thx, man. sírva röhögős, bár én csak a GA-t olvasom. kötött sapka rulez.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2007.10.10. 11:37:16

Sixx!
"Két ilyen normális faszi hogy az isten haragjában lehet ennyira odáig egy ilyen sótlan nőért? Ellen Pompeo castingjával alaposan mellélőttek, de a nézettség nem ezt igazolja, azaz én vagyok a fasz."

Basszus én is pont erre gondoltam tegnap este, hogy vagy a csaj, vagy a két faszi kasztigjával nyúltak mellé, mert ezt már komolyan nem értem mit esznek Merediszen.

Szóval, akkor én is fasz vagyok... (?) :-)

szinkrobi · http://iszdb.hu 2007.10.10. 11:40:49

Ja és nagyon jó: "a sírásrívásbaszás kórházában" :-))))

Elképzeltem milyen jó lenne ha Korbuly Péter ezt mondaná be a komoly, hírolvasó hangján a főcímben:
"A Sírásrívásbaszás Kórház" :-)))

Soro 2007.10.10. 13:12:38

Aszongya meg nekem valaki, hogy a Grey's Anatomy-ból hogyan lesz Grace Klinika?

Soro 2007.10.10. 13:13:39

ja, és szerintem is sótlan a nő

Dark Wolf 2007.10.10. 13:43:26

az engem is érdekelne, mint Soro-t

muesli 2007.10.10. 13:56:00

jaj má! Én bírom őket!
Mondjuk Mere-t pont nem, de a többiek rendben vannak.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2007.10.10. 14:18:39

Jaj má! :-)

mi is bírjuk őket, különben miért néznénk már vagy 30 részn át... :-)))

De azért még ami igaz, az igaz,
szóval nem baj ha leírjuk, ugye? :-)

kathleen 2007.10.10. 14:23:52

Soro: az a kórház neve

CSI 2007.10.10. 14:34:57

barátnőm a fordító, mivel nem igazán lehet magyarra átültetni, ezért maradt a kórház neve

egyébként sokszor a címet nem a fordító adja

sélli 2007.10.10. 14:53:29

:)
BK óta tudjuk, hogy a sorozatok igyekeznek a valóságot még véletlenül sem átültetni a filmmvászonra. Így volt ez tegnap is: mióta kell a muflon tésztáját főzőlapon kevergetni fél órán át...? Hát semmit nem tanultak ezek Jamie Olivertől? :)
Finn helyett rakhattatok volna egy jó kis hasból kilógó tuskódarabos képet.. nyamm!

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2007.10.10. 16:03:01

mi köze a pitynek ahhoz, hogy ma ocskan irtal?

2007.10.10. 22:01:11

Én sem értem mit zabált a castingos a békapofán...:) Nehogymá az Adison-t hagyják el éppen érte, mert megőrülök...:)

EasyFriend 2007.10.11. 21:38:37

Pompeónak szép szeme van, Heigl pedig jócsaj, most hagyjuk, hogy milyen színésznő. Szerintem inkább Addison az, akiről rejtély, hogy lett Mekcsábító felesége...
Amúgy a sorozat szerintem se ekkora fos, a filózós részek nem az erősségei, de komédiában egész erős.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2007.10.12. 14:08:39

House-on kívűl ez a másik sorozat, mait nagyon szeretek...

octfest 2007.10.15. 14:07:09

"Georgie a Nácit vegzálja, hogy vegye vissza Izzie-t, mert ez a normális eljárás akkor, ha egy hisztérikus medika kinyír egy beteget, aki ugyan megkérte a kezét, de akkor is."

Ez nagyon ott van! :-))))))

Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2007.10.17. 13:38:58

...megjegyzem Sloan fokozottan sekszuális!!!Addison is! :)

yokli 2007.10.17. 14:47:10

"...sírásrívásbaszás kórházában"

lenyeltem a rágóm a röhögéstől

amúgy bicaj helyett sapi, hááát, ott vm nagy gebasz lehetett a kommunikációs csatornában
süti beállítások módosítása