Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény

2007. július 09. 09:11 - sixx

Igen, le vagyunk maradva 2-2 Firefly, Rescue Me és House hogyvolttal, de pótolva lesznek, ha más nem, akkor jövő héten. Komolyan. Becsszó.

15 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halvány Görény 2007.07.09. 09:58:21

aki dolgozott mán, az tudja hogy megy ez.
és hát annak azt is tudnia kell, hogy megígérni ilyen szituációban nem szabad semmit. azt javaslom a becsszót húzd át, a többi oké, mert ilyenkor az ember úgy látja, hogy na most pár nap és nyugibb lesz, de csak azért, mert nem látja még, hogy mi lsz jövő héten. a becsszós jövő hetek szoktak a legdurvábbak lenni :)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.09. 10:03:19

nem, nem, ezzel is mutatom mennyire eltökélt vagyok, ha nem így lesz, jöhet a faszkorbács.

Tilcsák Bea (törölt) 2007.07.09. 10:04:19

jó lenne, mer nemértem, hogyan volt megint a régi hangja a house-nak, és most akkormi törpént vele...

nafrooth 2007.07.09. 10:15:05

úgy, hogy megen elkezdték előről leadni a sorozatot...
én is mondom, hogy báá, kulka milyen megtalálta a hangot mostanra, erre figyelem, hogy mindnekin régi hajak, egyre ismerősebb sztori, és belémvillant: ez az első rész.

Tilcsák Bea (törölt) 2007.07.09. 10:27:54

az mekkora hüjeség....
miért?nem vállalja tovább a kulka?

Halvány Görény 2007.07.09. 10:34:24

sajnos nem erről van szó, ő még vállalná, de az orvosi kamara tiltakozott az ortt-nél, hogy rossz színben tünteti fel őket a sorozat, az ortt a tiltakozásnak helyt adott (emiatt volt elsötétítve az rtl, cikk is volt róla itt nemrég), és most az a döntés, hogy új részeket nem mutathatnak be, viszont a korábbiakat lehet, mert azok miatt már mindegy, úgyis láttuk. nem tudom, én ezt a demokrácia megcsúfolásának érzem.
:)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.09. 10:47:22

azért ismételnek, mert felesleges nyáron leadni az egyetlen olyan sorozatukat, aminek esélye van az rtl nagyjai ellen.

Charlie Drop 2007.07.09. 11:13:04

merilinmonro:
hahó elejéről kezdték, akkor még nem Kulka volt a magyar hangja

mellesleg aki hallotta eredetiben tudja, hogy az első évad beli hang a legjobban hasonlító, bár Kulka hangja is illik a figurához.

Bájdövéj én megírom a House-okat, csak a jövő 7en két hétre szabira megyek :D

Charlie Drop 2007.07.09. 11:13:41

sixx: és a Hősök?

pont most maradok le majd két részről ;(;(

Charlie Drop 2007.07.09. 11:56:48

sixx: ha nekem írtad, én halál nyugodt vagyok :)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.07.09. 13:03:27

sixx, nemcsak ezekkel vagy lemaradva, igérted hogy a sci-fi szavazás eredményét közzéteszed. (ha megtetted csak én siklottam el fölötte akkor bocsi)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.09. 13:25:35

hát kéremszépen azal az a helyzet, hogy 1 db jött, nincs mit közzétenni.

Kyntea 2007.07.09. 16:32:41

én még megértem, hogy ismétlik, mert első évad a dr. ház. de ez miért jár a képminőség romlásával? borzasztó volt nézni... netán egyszerhasználatos kópiákat kapnak a csatornák? (vagy csak az én tvm romlott el? de a többi csenelen színhelyes volt minden!)

homár molla2 2007.07.09. 16:59:11

a szavazatok újraszámlálását követeljük!
süti beállítások módosítása