Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 3x32 - Kaja van, pia van, már csak egy kiadós dugás hiányzik

2017. október 11. 08:55 - Chat Géza

kepernyofoto_2017-10-11_8_46_09_1.png

Az előző napi szuper izgalmak után szokás szerint lapos adásanyagga altatnak minket. Feri a tábortűz mellett előkapja a fából és banánhéjból eszkábált bendzsóját és elkezdi halkan bazseválni a Guantanamérát. Bárcsak. Viszont a cetlizést megint megbeszélik, és képes megfesteni a fingot, hogy az, hogy ő felírta Szandi nevét, az nem árulás, mert nem hitte el, hogy van amulettje. És Szandra nem is tud mit kezdeni ezzel a kikezdhetetlen csubakka érveléssel. Hölgyeim és uraim, ennek itt semmi értelme. De persze emberkedjen a Ferenccel az, akinek két anyja van. Mert amíg Szandi csak annyit tett le az élet mahagóni fából készült asztalára, hogy lefogyasztatotta (nem lefagyasztotta) Győzike lányát, Evelint, aki még a régi  szép időkben a Zoli báttya által beleharapott restis hamburgert is úgy zabálta, mintha az apja zebramintás köntösének épsége függne tőle, addig Feri szarrá kommandózta magát és biztos már megevett reggelire egy-két ombrét. Másnap jön a levél, hogy a Feleségek luxuskivitelben mintájára, Csősz Apám Beájulna Bogi török milliárdosfeleség mintájára, rendezzenek fogadást, és rittyentsenek egy három fogásos ünnepi menüt. Ehhez el is mehetnek a piacra. Már, ha túlélik a tuk-tukkal való taxizást, amit Feri kamumajrét színlelve pofáz végig.

Az élő holtaknál gyászos hangulatban eszik az ananászos rizsát és azon tanakodnak, hogy ki jön ma hozzájuk. Iliásznak feris hangulata van, azt érzi, hogy ő jön. Cimbora, nagyot tévedsz. Nem jön senki, illetve nem úgy, de a sziget posta - ami milliószor atombiztosabbnak tűnik, mint a magyar posta (kisbetűvel, mint nemecsek) - egyelőre annyit közöl, hogy sátorbontás van, véget ért a maratoni cumiparádé. Nóri nem rest a parázsló tűzre dobni a nagy halom szúnyoghálót. Én is így szoktam összecsomagolni, ha a hétvégét anyáméknál töltöm, fogom a szennyest és bebaszom a kemencébe. Ezen túllendülve inkább nézzük a játékot, aminek szokás szerint valami kibaszott menő neve van, mint a vacsutu halálkörnek. Ez is kábé olyan és az is a lényege, csak nincs sehol egy sápadt ördög, akinek a fejével kongázni lehetne, vagy esetleg combcsonton lehetne dobni két lándzsával. Itt egy-egy hengert kell megtartani egy ilyen tartó baszon, közben a másik lepiszkálhatja azt. Akinek a hengere előbb ér földet, az veszít. Na, mivel Nóri tök esélytelen, Anita meg teljesen rágörcsöl a játékra ezért egy Iliász-Klau deathmatch eszkalálódik, de tüstént. És aki azt hiszi, hogy a culának ugyanannyi sansza van, mint a nála 1,5 fejjel alacsonyabb, 20 kilóval könnyebb lánynak, hát az tévedésben él. Perszehogy a hegyomlás nyer és megy vissza Feriékhez belefingani a nullás lisztbe.

kepernyofoto_2017-10-11_8_46_54.png

Eközben Fecó and the Gang, Feri és az angyalok megérkeztek a piacra. Azt mondja a kommandós, hogy ő már járt itt-ott, de ilyen dögszagba oltott fosszagot még nem pipált, pedig egyszer-kétszer ő is megküldte a fajanszot, amikor paradicsomra tejet ivott. Szandival úgy vásárolgatnak, mint  a házasok, de csak sikerül a légypapírral tuningolt mini ventilátorok alatt rohadó húsok közül kiválasztani azokat, amiktől vélhetőleg nem fogják az utolsó napokat cifra fosással tölteni. Barbi megjegyzi, hogy elég durva volt emberek között lenni, úgyhogy sokkal nehezebb lesz visszaszokni a kutyakozmetikába, mint ahogy azt előre gondolta. Feri persze ezt nem tartotta a civilizációba való visszacsöppenésnek, mert azért ez a Fülöp-szigetek elég béta verzéióban van élhetőség meg kulturális szempotból, de végső soron, és ezt már Ferenc mondja, neki jó itt. Kevert is egy csináld magad rumos kólát, amitől enyhén bebaszva Szandi és Barbi seggére rámarkol, majd a kamerának elárulja, hogy kaja és pia van, már csak egy valami hiányzik. De nem mondja ki, hogy a pina vagy a baszás, hisz talpig úriember ő lordsága. Amíg kavargatják a rizses lófaszt - mert mi más lenne a fejedelmi meni - addig Iliász is lassan megérkezik. Már látszik, amint lassan cammog a kifelé a vízből, mint egy leszedált Fear The Walking Dead zombi statiszta. A többiek rácsodálkozása a kövi adás alap pillére lesz.

 

Címkék: survivor
220 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:14:28

barbi meddig marad vajon fenn tippek? :)
30 mp az enyém :)

,, 2017.10.11. 19:16:04

@Nuggetzor: én is pont így voltam.

2017.10.11. 19:17:52

@Nuggetzor: nyilván, és szűrő sincs az agya és szája között.

,, 2017.10.11. 19:18:27

@Nuggetzor: illetve nem is ezért lepődtem meg, hanem azon h ha mondjuk én találkoznék Íliásszal abszolút nem jutna eszembe róla semmilyen rassz-gondolat, se a külseje, se a viselkedése alapján, és meglepődtem h mások ennyire máshogy működnek, h kapásból rasszoznak.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:20:39

Barbi: "... most kezdhetem elölről".
Mit Barb? Itt már a tattika nem elég:)

bElannaTorres 2017.10.11. 19:20:58

@szociál: :D jó is lenne

huhh ez az új rész. @Sanda.Ipse: beleillik a képbe, de nem gondoltam volna hogy bevallja. Meg az is megint gyomorba vágóan undorító volt mennyire lenézi a nőket is ahogy beszélt erről. A buta fejével még örült is hogy illiász visszajött, így nem kell nőket legyőzni, ami ugye nem férfias.

Az a baj az ilyenekkel mint Feri, hogy ez az alfa irányító macsó harcosra ma a mindennapokban nincs szükség. Ő érzi, hogy többre született , ő egy vadász, egy harcos stb. ráadásul előre ítélkezős is, egyenes út a betyárseregbe . Holott lehetett volna edző is :)

,, 2017.10.11. 19:22:26

félek Feri belehányik a vízbe, úgy bebaszott

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:22:44

@Nuggetzor:
Már kimondta még amikor Bálint is műsorban volt és ecsetelte, hogy kik vannak szerinte a társadalmi létra legalján. Feri biztosította, hogy éppen úgy gondolkodik, mint ő.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:23:38

@Biriksz_Krokiksz!: legalább vállalja a véleményét. az inkább az rtl klub sara hogy benn hagyta ezt az amugy irreleváns témát

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:25:10

ferit beleszéditette a kannás rum a patakba :)

Nuggetzor 2017.10.11. 19:27:58

Feri elsőnek kiesett, azért az miafasz. :'D
Szandi megint rinyál...há' nagyon remélem, hogy Barb' jut tovább.

Barbival kapcsolatban: Látszott, hogy erős ő...simán bírta volna még, de inkább elengedte.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:28:50

amuuuugy ez nem volt vmi összetett feladat... többet vártam mind a holtas mind a mangalicás endgametöl

2017.10.11. 19:29:27

@Chuck Νorris: igen, akartam a kommancsomba rakni egy egyenlőségjelet az őszinteséggel, de azt meg én éreztem erősnek részemről, így nem tettem.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:31:53

ne rijá szandra menj egyé egy kis nutellát, még biztos van vagy fél üveg a ládában :)

Nuggetzor 2017.10.11. 19:32:02

Szandi vagy a kamerának is nagyyínpadot játszik, vagy tényleg ennyire gyengék már az idegei, de engem kiakaszt, hogy folyamatosan bőg.

2017.10.11. 19:32:06

@Nuggetzor: a sérült tenyerű szandit akár még be is előzhette volna, ha nagyon akarja, de beugrott, haragszom.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:33:48

@Chuck Νorris:
Megjósoltam tegnap, hogy a másnaposság nem kedvez a "fizikának":)

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:34:08

Iliász döntős. Hurray!

,, 2017.10.11. 19:34:23

@Chuck Νorris: szerintem meg baromira nem irreveláns, mert most h belegondoltam érdekes lesz, h bevállalja-e magának a retek, h egy arab nyerjen. Ma. Mo-n.
aki amúgy "rassz-kérdés" nélkül simán a legesélyesebb.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:36:04

Bence: minek örülnétek a legjobban
Feri? egy jo betyármuffnak. meg egy üveg rumnak még, vagy mind2nek
Szandra? bárcsak egy kádnyi nutellában fürödhetnék
Barbi? a plasztikai dokimnak, a fogyástol nagyon látszik az mellimplantom
Iliász? annak hogy még 5x elmondhassam , benn vagyok a döntöben , miközbe ezek a gecik kiszabaztak.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:37:18

Szandi a végére egyre antipatikusabb számomra.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:37:26

@,,: a játék szempontjábol irreleváns, olyan mintha a csajok a menstruáciojukrol beszélgetnek és bennhaggyák. ez az ö magűnügyük megbeszélik, jonapot :)

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:38:58

@,, a nézök a neve alapján ugyis görögnek hiszik, az meg belefér..:)

FalcaoTheGodOfFutsal 2017.10.11. 19:39:30

@Chuck Νorris:

"Iliász? annak hogy még 5x elmondhassam , benn vagyok a döntöben , miközbe ezek a gecik kiszabaztak. "

:DDDDDDD

2017.10.11. 19:39:33

@,,: még vmikor 2 hete kb szinte ugyanezt írtam én is, azzal h én szinte biztosra vettem, h dafke bevállalná.

bElannaTorres 2017.10.11. 19:48:32

engem nem bántott hogy Szandi sírt, az őszinte volt, ő harcolt, ügyeskedett, taktikázott, és mindent elveszíthet mert fájt a keze. Fitnesscsaj, de ehhez most kevés volt. talán a sérülése is rájátszott, de ezt Ferivel együtt tudtuk hogy ili nyeri.

nagyon sajnáltam Szandit és Barbit is annyira akarták ,valahogy úgy éreztem volna igazságosnak, hogy ők kerüljenek a döntőbe. Persze illiász szimpatikusabb mindenkinek és ez többet számít.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:50:13

@Biriksz_Krokiksz!:
Azért nem a szél fútta be a döntőbe Iliászt. Megdolgozott érte.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 19:51:49

@bElannaTorres:
Nekem változatlanul az igazi csavar az lenne, ha Barb jutna be Iliász mellé a döntőbe.
Kérdés, milyen fajta lesz a döntős feladat. Egy logikai játéknál esetleg van sansza.

,, 2017.10.11. 19:52:13

@Biriksz_Krokiksz!: hát remélem, h ez nem lesz hátrány/befolyásoló tényező neki

2017.10.11. 19:53:37

@Sanda.Ipse: ez attól független gondolat-kezdemény vót, kb akkortájt, mikor célkereszt került a hátára, és több erős-ügyes játékos is képben volt még. (pl szandi sem volt még ennyire kiábrándító)

Cimili 2017.10.11. 19:53:43

@bElannaTorres: Nem csak a 2 lány akart nagyon döntős lenni. Ili sokkal jobban megérdemelte és ennek semmi köze a szimpátiához.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:53:52

szandi még kampányol picit a kamerába, nagy tragika

Nuggetzor 2017.10.11. 19:55:35

@Sanda.Ipse: Én is Barbit látnám legszívesebben mellette.
Persze egy Feri-Iliász lenne a legkiélezettebb. Akkor tényleg nem tudnám, hogy ki fog győzni, lévén a kiesett szavazók mind' ugyanúgy bírják a két srácot.

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:56:09

ha igazak a hirek feri itt már nyalizott az anyósnak :)

Chuck Νorris 2017.10.11. 19:59:49

holnap lehet jönnek a kedvenc háziállatok, Barbi selyempincsije, Iliász tevéje, Feri szürkemarhája ás Szandi keedvenc lapostetve

2017.10.11. 20:00:17

holnap is fizika fakt lesz, barbnak annyikah.

Chuck Νorris 2017.10.11. 20:00:25

jo volt a spoiler is, köszi rtl :)

Rayen 2017.10.11. 20:00:35

Nem irigylem a holnapi HV írót. Aranyos meg megható meg minden, de nem történt semmi.

Nuggetzor 2017.10.11. 20:01:18

Nekem má' lassan tökre mindegy, de az előzetes megint gondoskodott arról, hogy Szandit már tényleg ne akarjam a döntőben látni.

Nuggetzor 2017.10.11. 20:02:37

@Chuck Νorris: Mi volt a spoiler? Engem lefoglalt a Szandi rinyálása. :D Bár X napja ez van napirenden, megszokhattam volna már.

2017.10.11. 20:03:00

@Nuggetzor: fery vagy szandi lesz az ellenfele éntippem szerint (ferynek fáj a válla, elmondása szerint; szendinek meg ugye a tenyere van kinyírva)

2017.10.11. 20:03:43

Eddig rosszul voltam Feritől de most hogy kiderült rasszista, a nőket alázza, szerintem homofób is, így már csak annak szurkolok ne ő nyerje.
Ilyen nézetekkel nem is értem hogy vehették be.

Chuck Νorris 2017.10.11. 20:04:53

@Nuggetzor: lehet én is félrehallottam de iliász nagyon örült...

lac64 2017.10.11. 20:07:42

@Nuggetzor: Ez a csaj folyamatosan szerepet játszik, szerintem az egyetlen őszinte pillanata akkor volt, amikor előhúzta az amulettet a törzsi tanácsnál.

2017.10.11. 20:13:24

@Chuck Νorris: pedig megfogadtam, h sskk nem nézek előzetest, de igen, ki lehet simán találni, h ki az.

Chuck Νorris 2017.10.11. 20:13:52

@lac64: nem kell félteni szandit, neki már kész tervei vannak a survivor utánra, barátnöjével gáspár evelinkével :D

bElannaTorres 2017.10.11. 20:14:37

@Cimili: de van köze...

ili kiesett, kiszavazták, nem tudott olyan jól helyezkedni, hogy ne szavazzák ki. A holtakról rászabott feladattal került vissza, és ez a feladat is a testére volt szabva, igaz itt szandi lehetett volna esélyes ha nem sérült a keze.

az előzetesből meg látjuk hogy a következő feladat sokkal összetettebb lesz.

így nem gondolnám, hogy sokkal jobban megérdemelte volna, mondom ezt úgy hogy tényleg semmi bajom iliásszal sőt, szimpatikusan kezelte a butafejű ferit is. Meg is fogja nyerni szerintem. szerettem volna női döntőt, a két lány közül ki nyert volna az lett volna az érdekes nekem.

@Sanda.Ipse: nekem is, de valamiért ili arcából azt láttam a Szandi lesz az. Ő is küzdött, de őt a lányok kevésbé szeretik. így nem hiszem hogy elég szavazata lenne ili ellen, viszont barbinak meg lehet lenne.

2017.10.11. 20:15:06

@Cimili: ilyenkor kell jönni-e?? a végére-ee?? :*

bElannaTorres 2017.10.11. 20:18:10

@lac64: én nem így látom, nekem inkább Anita tűnt ilyennek, szandi csak végigjátszotta ahogy kell, szegény ember Parvatija, flörtöl és kiejt. Az hogy sírt teljesen érthető volt, annyira akarta és tényleg ennyi nap után vége lehet, aki kevesebbet tett érte, pl. feri aki sokáig teljen biztonságban volt, és kiejtegették mellőle a fizikás ellenfeleket, annak kevésbé fáj, mert azért ott van az is hogy nem huszonéves nő :)))
de barbi is sírt mikor meglátta iliászt ő ott érezte meg hogy elúszott az egész.

most bevallom én is bőgnék a helyükben.

2017.10.11. 20:21:25

barbra bezzeg egy feladatot se tudtak rászabni.
(azt is elba...szabotálta volna)
xD
imádom, de most haragszom is.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 20:21:52

A családtagok kb. úgy csináltak, mintha egy valós hajótörés következtében, több hónapos lakatlan szigeten élés után leltek volna elveszett szeretteikre. Szandi állandó bőgése idegesítő.
Barbot (a közönségdíjasat) pedig nem értem. Sokáig egyetlen célja volt az öt közé bekerülés. Most meg sértődött, hogy az Rtl visszaküldte a nyakukra Iliászt. Lehet, hogy azt hitte, nincs több "fizika", hanem hárman küzdenek a volt játékostársak szimpátia-szavazatáért? Valahogy most nem tudom követni.

,, 2017.10.11. 20:22:07

Beni szívem meg öregedett vagy 10 évet:)

Cimili 2017.10.11. 20:23:34

@Biriksz_Krokiksz!: Nem értem rá, de neten mindig megnéztem. Hajrá Ili!!! :) Ja és a közönségdíjra tőlem is +1 Barbinak.

bElannaTorres 2017.10.11. 20:25:23

@Biriksz_Krokiksz!: már teleírom az oldalt, de most vagyok itt :))) Sajnos Barbra nem :D :D
viszont amerikai verzióban, védettséget lehet nyerni és kiszavazósdi van és a helyezkedésben ügyes a Barbi. ennyi fizikával a végén tényleg nincs esélye
ez a fajta survivor jobban bejöhet annak aki a versenyeket szereti jobban.

más téma, de még annyit észrevettem, hogy Szandi mikor elmondta az anyukájának - valójában a kamerának, hogy mit miért tett, az igazából nekünk nézőknek szólt, mert ugye ő elég sok szidást kapott amiatt, hogy nem a "barátait" nézi. Így elmondta hogy hát igen ő a családját nézte :)

bElannaTorres 2017.10.11. 20:34:00

@Sanda.Ipse: igen ő már elhitte, hogy nyerhet, szerintem fejben megvolt neki már a védőbeszéd. Azért is lenne érdekes egy Ili Barbi döntő mert mindkettő elég okos és őszintének tűnő, biztos nagyon jó védőbeszédet mondana mindkettő.

szandinak elég nyávogós hangja is van, meg ránézésre se tűnik se kedvesnek se őszintének, van valami keménység a tekintetében, kell is ha ekkora fitnessbajnok. De oda meg alázat kell majd.

2017.10.11. 20:36:31

@bElannaTorres: jaja, imádtam a játékát, h a fizikafaktos gyenge teljesítményét kiválóan ellensúlyozta a social gémmel. (majdnem) mindig kiválóan átlátta, h kinek mit és mikor kell mondania. a mai miatt tényleg annyiban neheztelek rá, h már megint magától potyogott le, mikor vmennyi esélye azért volt szandi fájós tenyere ellen. viszont az is nyilvánvaló, h ili ellen persze nulla, szóval gyakorlatilag tök mindegy is, h második v harmadikként hullik el. ja, most látom, mire ezeket leírtam, már okafogyottá is vált részemről a 'haragszomrá', minek is strapálta volna magát, ugye :)))))))

kisbutters 2017.10.11. 20:37:43

@Nuggetzor: Azt mégse mondhatta, hogy már megint legyőzött. Ennyire primitív Feri.
Az a baj, hogy a gyűlölet kampány közepette pont ennyi elég az átlag magyarnak és már utálkozik is.
Survivor facebook oldalról:
" Hazug bekepzelt onimado iraki pokhendi hogy fenyezte mar magat? Szanalom az az ember a kishitusegevel egyutt. Ha megnyeri a 20 millat akkor sem fog feri nyomaba erni. De maseba sem.
Nagyon erdekes h megint olyan feladat volt amin tudtak h feri elbukik a valla miatt.ha megnyered iraki akkor koltsed gyogyszerre! "
" Na a végére Feri és Iliász "spanok" lettek :) ahogy a szavaikból kivettem kölcsönösen tisztelik egymást..
ja a zsidó meg a magyar :D jól figyeltél :D "
" Feri jól megmondta... de tényleg nah. Oké ne sírjatok, h Éliás zsidó, de ez van... nincs vele bajom... de Feri nyerje ezek után!!! "

2017.10.11. 20:38:15

@bElannaTorres: "már teleírom az oldalt, de most vagyok itt :))) " ezt mondjuk kifejezetten sajnálom, mert bírom a kommancsaidat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 20:40:25

Elég pozitív rész volt ez, végre nem volt senki se paréj, kis romi hangulat, bőgés, kínzós feladat :)
Szandi aszongya mutinak, ez olyan mint egy szmájli, de majd megmutatom a lábam, azon van egy luk :)))))))))
Csaj már úgy néz ki mint Statham a Parkerben :))
Barbikának egy indie zenét kedvelő srácot vizionáltam......dehogy is :))
Szandi anyukája is szúrható kategória, Ferkó majdnem össze hozta a haverjával.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 20:41:34

@kisbutters:
Már csak ott a bibi, hogy Iliász líbiai fél-arab.
Nem zsidó és nem iraki. Sőt! Nem is cigány:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 20:42:28

@Biriksz_Krokiksz!:

Holnapi megmérettetés elég komoly lesz, Barbika ott pusztul el baszki :simi
Nem adják könnyen a 20 misit.
Azért ez annyira nem habzsidőzsi mint a VV, és ott még lakást is adnak a lóvé mellé.

2017.10.11. 20:46:39

@Sanda.Ipse: ugye?! itt nézem, h ezkiez? xD

@szociál: mondom, ő bezzeg sosem kapott testreszabott feladatot, mégis itt van még, egyemmeg, egy küzdőszellem!

2017.10.11. 20:48:01

@kisbutters: bakk, ez nagyon durva.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 20:50:18

@Biriksz_Krokiksz!:
Mint tudjuk, a magyar a pirézeket is gyűlöli. LOL

2017.10.11. 20:50:52

@bElannaTorres: szendi & anyu talit vissza is nézem, mit játszik a kamerának a csaj.

(továbbra is fenntartom, h sztem azt hiszik, h nézői szimpis szavazás lesz)

2017.10.11. 20:52:31

@Sanda.Ipse: jó hát nem lehet mindenki putyin.

Sanda.Ipse 2017.10.11. 20:56:08

@szociál:
Még mindig reménykedem, hogy véletlenül ő lőtt egy jót.

2017.10.11. 20:56:33

@szociál: de most mondtammm, gyakorlatilag nincs olyan, mert ha lenne is, azt is elszabotálná, h meg ne nyerje még véletlenül se
xdxd

Sanda.Ipse 2017.10.11. 20:58:58

@Biriksz_Krokiksz!:
OK. Ezentúl szeretem a putyinokat:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 21:00:33

@Sanda.Ipse: @Biriksz_Krokiksz!:

Feri már kész volt a csúzli feladatnál :))
Lehet hogy Barb véletlenül kilő egyet, akkor a Feri fejéről egy sorozatot megnéznék :))

Sanda.Ipse 2017.10.11. 21:10:22

@Biriksz_Krokiksz!: Szuper! LOL
I love him a lot:)))

Sanda.Ipse 2017.10.11. 21:11:17

@szociál: meg Szandi mosolyáról...

2017.10.11. 21:20:26

na visszanéztem a családos idilles részt (kicsit belehaltam, ffff) szendinél ott volt a lényeg: ezt a játékot nem lehet szépen játszani.

2017.10.11. 21:25:01

barbon (előzetesben) felnevettem: "nem vagyok jó matekból" és hozzá az a fej xD

kappakeklol 2017.10.11. 21:47:02

Hát faszom. Annyira egyértelműen látszódott, hogy Iliásznak ott KELL lenni a döntőben ezekből a feladatokból... A kiszavazását nyilván nem tudták elintézni, de onnantól kezdve garantált út vezetett neki a döntőbe, nem is értem... A mai játék egy lófasz volt, egy az egyben egyértelmű volt, hogy Iliászé... Bencuska még meg is kérdezi, hogy Feri hogy bírja, hiszen tudták az RTL-nél, hogy szar a keze/válla/apámfasza, Szandiról tudták, hogy markolni alig bír, mert hülye volt pár napja, Barbi meg ugye szimplán Barbi.

Majd ezek után, miután Iliász szépen belovagolt a döntőbe, a rákövetkező játék az előzetes alapján egy sokkal bonyolultabb, szerencsétől jobban függő lesz - nehogy ugye véletlen kiessen...

Nem vagyok Ili ellen tényleg, már kb. leszarom ki nyeri meg, csak ne legyen már ennyire egyértelmű, hogy kinek adják a fődíjat. Valami kis látszat maradjon már, könyörgöm...

Egyébként nekem az előzetesből nem jött le, hogy ki megy a döntőbe mellé, Ili reakciója szerintem mindhárom játékosra megfelelő lett volna, és nekem kicsit úgy tűnt, hogy visszafogottabb öröm volt az, szóval valamiért Ferire gyanakszom. Azért is, mert egymás után két előzetesben csak nem spoilerezi el az RTL, hogy Feri kiesik (előzőben ugye az esést kvázi megmutatták, maiban meg a szentségelését a lövöldözésnél).

Mizse515 2017.10.11. 22:17:10

Sziasztok! Végigkövettem a műsort és a blogot. Jó szórakozás volt, pedig alig tv-zek, mert annyira elment a kedvem tőle. Ezt a műsort nem bántam meg.
Itt a végén már mind a négy ember megérdemelné a jutalmat, mert valamiben mindegyik jeleskedett.
Az én egyik favoritom Feri, mert egyenes ember. A többiek között kimagaslóan és ez ritka tulajdonság napjainkban, akár játékról van szó, akár nem. A másik favoritom Iliász, aki viszont nagyon szerethető ember. A többi a második elődöntőé és a "zsűri" dolga. :)

Nem lehetett könnyű egyik játékosnak sem.

Legjobban az zavart, hogy Szandi és Klau kaját lopott, így mindenkit gyanúba kevertek és megtört a bizalom.
Ez még nem került felszínre és lehet, hogy már nem is fog, vagy nem vágják be a részekbe. Ez a tett megbocsáthatatlan és remélem, hogy azóta mindketten megbánták.

2017.10.11. 22:58:21

@kappakeklol: minden feladat neki kedvezett, az egy technikai malőr volt, h csak úgy tudták meggátolni sokikszedik védettségét, h feri összefogott benivel, és természetesen lilla is direkt felejtett el jelezni a vízbefulladós feladatnál, nórira is rászóltak, h adja át a pontjait hosszúkezű iliásznak. saját ügyessége révén semmi keresnivalója nem lenne a döntőben. kinek adnád a helyét?

kappakeklol 2017.10.11. 23:03:45

@Biriksz_Krokiksz!: De, azért a döntőbe, vagyis inkább a top4-be beraknám én is. De ennyire a döntőbe nem... Ha több logikai/mentális feladat lett volna (lásd pl. a memóriajátékot egyszer) hamarabb elvérzik, de minimum kevesebb védettséget szerez... vagy legalább a játékok több részből állnának, nem ennyire egysíkúak lennének.. lásd a holnapi játék az előzetesből, vagy pl. amit Adri nyert még annó, Klau ellen... Több ilyen játék kellett volna szerintem.

2017.10.11. 23:07:27

@kappakeklol: ebben viszont maxi igazad van, h több a fizika lecke, mint a logikai.

2017.10.11. 23:09:13

@kappakeklol: "Több ilyen játék kellett volna szerintem."
változatosabb, sztem.

kappakeklol 2017.10.11. 23:10:08

@Biriksz_Krokiksz!: Jó, irodalomból szar vagyok, meg a szinonima szótárt se vágom fejből, de így értettem én is. :D

2017.10.11. 23:13:08

@kappakeklol: jaj nem korrigáltalak, te :) csak hozzátettem az enyémet.

Cimili 2017.10.12. 00:15:09

@Biriksz_Krokiksz!: Bencus többször felhívta a figyelmüket, h a kiesett játékosok fognak szavazni a döntőben. Szandi pár napja célzott is rá, h ha be is jut a 2-be, esélye sincs, tudjuk miért, és ő is tudja.

2017.10.12. 00:19:23

@Cimili: jahhh. akkor tényleg csak a hóttak szigete volt titkos számukra.

Jóska Pista 2017.10.12. 00:41:02

Feri meg az egyenes játék, röhög a vakbelem. Mert az marha egyenes volt, mikor ketten mentek neki Iliásznak. Valahogy mindig Iliásznak lejtett a pálya-esetleg azért mert ő volt aki fizikailag, életkorilag és mentálisan a legerősebb. Ennek ellenére én Szandira szavaznék, ő fizikailag és mentálisan is jó volt és jól kavarta a szálakat.
Barbi jó kavarógép, és ezt pozitívan értékelem, de fizikából felmentett.

Az ilyen hímsoviniszta, rasszista homofób nullákat a normális társadalom kiveti magából. Ja, már megtörtént, a hulladékok gyűjtőhelyén van.

Mizse515 2017.10.12. 12:12:29

@Jóska Pista: Te inkább a lányoknak estél volna?! A játékban nem volt más választásuk, a szabályokat nem ők találták ki. A két lány szövetsége a harmadik ellen és a fiúknál szintén.

Az általunk megismert liberalizmusnak három ellensége van: Isten, Haza, Család. Az országunknak egy: a liberalizmus, mely csak a nevében az, de a legkirekesztőbb minden hagyományos értékkel szemben.

Raven! 2017.10.12. 12:19:24

@Jóska Pista: Az osszes himsoviniszta, rasszista, homofob neveben kikerem magunknak, hogy lenullazzal minket! Ki vagy te, hogy csak ugy lenullazol barkit???
süti beállítások módosítása