Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

A Farm 2x39 - "Óh, nagyon CUMSHOT ez az egész."

2016. május 05. 07:44 - Chat Géza

kepernyofoto_2016-05-05_7_22_30.png

Tengernyi szeretettel üdvözöl mindenkit Zé a műtehénszarral kikent ólból, én meg innen a kanapéról. Beköszöntött a munka hete, így a szó szoros és átvitt éttermében is kibaszott köcsögöket nézegethetünk majd. Attila reggeli szeánszával nyitunk, ami pusztán annyi, hogy térdig húzott fekete zokniban leslattyog az emeletről, amit teraszon téblábolással vezet le. A többiek is már vakarásszák kifelé a csipát a szemükből, hogy két lábbal tiporhassák a munkát. Gaben már tökig agyagosan a pajtában tapicskol. Vázát vagy valami kis edénykét kellene csinálnia, de az Istennek se jut eszébe, hogy miként kell nekikezdeni. Hihetetlen, de a ránézésre vidékiségből lediplomázott Gabika nem tud legyártani egy köcsögöt, ha nincs előtte egy IKEA-s útmutató.

Éhgyomorra nem is lehet ezt. Mondjuk amúgy se.

És végül annyit mondott, de full fonetikusan, így, ahogy írom, hogy "Óh, nagyon CUMSHOT ez az egész."

kepernyofoto_2016-05-05_7_23_26.png

Kifogás az van. Dia és Brigi nekiültek diót pucolni, na meg Attikámat kutyázni, hogy a hótak véreres faszába van már, hogy nem húzza velük a rabigát?! Attika ezt rábízza a csajokra. De nem azért mert Aranypart Pókmajom munkához való hozzáállását, de leginkább hitvallását, a Dolgozzanak A Szegények hitét gyakorolja éppen, csak ő majd a ketrec építésben lesz igazán nagy jasszer, úgyhogy most főz. És mint minden egyes rohadt recept, ez is hagyma felaprításával kezdődik. De nézzik inkább, ahogy Gabika egy paraszthajszál híján az ideggyógyba kerül egy köcsögözéstől.

kepernyofoto_2016-05-05_7_23_05.png

Cinti és Sanya között ő ül ott szerencsétlenül, hogy most akkor mi a lószart kell csinálni. Az agyag megvan, az oké. Talán még a korongra is sikerült rátennie, ezt mintha összekapcsolta volna fejben, hogy ez azért nem az óvodás gyúrmázó szakkör. Jól ellesi Sanyától meg Cintitől a sikerreceptet. A víz a kulcsa mindennek. Hát mert eddig száraz kézzel próbálkozott, amivel még recskázni is bűn, csakhogy a gyönyörű cumshotos példamondatra visszautalhassak. 

A helyes technikát a harmadik nekiesésre sikerült elsajátítani.

Az úgynevezett, háromujjazós technika ez, hogy belenyúl az agyagba, és így mélyíti a bögrét. Brávó. Innen már át is esik a lelkesedés lovának túlsó oldalára, és a szerénységet kicsit ledobva magáról, mint fülledt nyári éjszakán a paplant, azt mondja, hogy elképzelte, hogy ő egy művész, akinek a keze munkája vetül ki a bögrére, úgymond köcsögmanifesztáció zajlik végbe. Attila lefőzött pürés püréjéről nem kapunk A Konyhafőnökébből átvett gasztropornós szuperközeliket, demég a tápolás alapos dokumentálása is elmarad. Bezzeg a postás érkezése meg van örökítve. Jóska, levelet hozott a posta, de nem azt írja, hogy nagyon szerecc, azt viszont igen, hogy a heti gazda ezentúl nem élvez védettséget. Attika itt a kelleténél is több angol kifejezést használ, amiről egyből beugrik az Üvegtigris egyik legendás beszólása, hogy "Ne beszélj spanyolul, mert nem tudsz!" Atti itt elkezdi magára pakoltatni a jeleket, mert ki akarja vinni Cintit.

kepernyofoto_2016-05-05_7_25_43.png

Hálistennek a kiválasztáson gyorsan túl is leszünk, mivel Attila és Cinti 6-1 arányban kap jeleket. Anikónak balta arccal kell megkérdeznie, hogy Attila, miért lehetett ez? Hát nem az illuminátis gyíkemberek mozgatják a szálakat, erre kérte a farmereket, akik meg eleget tettek kérésének. A Ceremónia után még Sanya is beszól Cintinek, hogy nem igaz, hogy egy kósza köszönömöt nem tudott vakkantani arra, hogy jófej volt és rátett egy födőt a kajájára, nehogy beköpjék a legyek. Atti, Sanya és Gergő a fürdiben, két pöcsvakarás között pofázzák meg meg az úgynevezett generációs szakadék problémáját, hogy Cinti egy kis pöcsköszörű, aki nem csinál semmit se.  De ez is legalább annyira érdekes, mint az adásból indokolatlanul sok időt elvitt malacidomítás, vagy a műsor ívét keresztbe lehugyozó, de nagyon fontosnak beállított utolsó jelenet, amikor is Atti és Gábor kicsit rámentek a dióra, ami munkaidő végeztével tilos, ugye.

kepernyofoto_2016-05-05_7_26_28.png

Legközelebb kiderül, hogy ezért ki fogja csapágyasra hajtani a szopórollert, na meg az is, hogy ki megy párbajra.

Címkék: a farm
225 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akármi Áron 2016.05.05. 07:49:37

Jóvót a hogyvót, köszi!
Kicsit tájékozódtam, mert lemaradtam róla, de
a dobogó begyött tán:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.05. 08:16:39

Géza, a lényeg benne volt, de a sava-borsa valahogy hiányzott, sztem... Persze tudom én is, újra kevés volt az action tegnap!

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.05. 08:27:44

Attila szerintem hangulati hullámvölgybe került az elmúlt napokban, nem hinném, hogy fiút fog kihívni: az Attila-Szinti párbaj esélyét 60%-ra adom, az Attila-Brigit és az Attila-Diát 20-20%-ra. Amúgy megint kezdődnek az RTL-es gumiszabályok a HG védettségének hirtelen megszüntetésével. Ezt nem szeretem ezekben a játékokban, mert tudatos taktikázás lehetőségét minimalizálja, nem mintha itt bárki is túlságosan sok lépésben előre gondolkozva tudatosan taktikázna.

Hortenzia Schneider 2016.05.05. 08:35:01

@VV Erőlegény: Most kedveznek neki, de a többiekkel szemben nem lenne fair, ha egy antiszociális személy mindent megkapna .(látogatást, fődíjat) is.
A farmtahója , ez a gyökérzöldje Attila, mindegy kinek köszönhetően(nézők,szerkesztők?), megkapta Anyucikát, szopikálhatott egy kicsit a szentem, hogy ne szipogjon már olyan sokat.)) A kiválasztáson cinikus, önelégült fejjel nyugtázta, hogy minden az Ő számításai szerint alakul, rátették ezek a szamócák a jelet, ahogy kérte(az lesz a veszte, a végén, hogy lebecsüli, lenézi a versenytársait, holott nincs mire.)Az is lehet hogy kint hagyja a párbaj ellenfelét,visszatérhet a farmra, még nagyobb prosztó lesz,benn marad szinte a finisig,( mert szükség van rá a feszkói miatt)És a célelőtt kihullik, mint a szuvasfog.

Hortenzia Schneider 2016.05.05. 08:44:13

Chat Géza: A kiválasztásos képen jót nevettem.Attilának az a testtartása a gumicsellóban pont olyan, mint akik már megszokták a sár dagonyászást és minden lépésüknek súlya van)).

Infomaniac 2016.05.05. 08:55:28

@Hortenzia Schneider: Én is azt hittem anno, hogy egy alekosz nem nyerheti meg. Aztán rá kellett jöjjek, hogy ismét naiv voltam az emberek érték rendjét illetően...

Cérnahuszár 2016.05.05. 09:02:09

@Infomaniac: azt nem láttam, de nem lehet hogy arról volt szó hogy a kisebbik rosszat választották?

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2016.05.05. 09:37:00

@Hortenzia Schneider: akkor lenne még jobb, ha az RTL HD-ban is feltöltenék a kurva adásokat. 2016-ot írunk, és olyan, mintha egy zsírosbödönnel vették volna fel az egészet, amit egy opálos üvegen keresztül kellene nézni.

Zephyrous 2016.05.05. 10:15:05

@Chat Géza: Ncore-ra napi szinten töltik fel HD-ban. Én onnan nézem, mert az RTL most egy okádék. Ettől már csak a Viasat3 Ádám keresi Évát a gázabb, mert alapból nem HD-ban veszik fel, így kábel tv-n is fos a képminőség.

Hortenzia Schneider 2016.05.05. 10:34:57

@Infomaniac: Úhh de rüheltem azt az alakot én is.Most is azonnal tovább szörfözök, ha meglátom az édeséletben.(igaz amugy se nézem azt a műsort.)

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2016.05.05. 11:25:02

@Zephyrous: igen, jogos, hogy ott a torrent, de ha valamit legálisan el lehet érni, ráadásul full ingyen, akkor azért nem állok neki töltögetni.

Zephyrous 2016.05.05. 11:43:16

@Chat Géza: Igen, érthető. Ha tudnám HD-ban nézni RTL moston, akkor ott nézném. Azt nem tudom, hogy a tv felvétel illegális-e, ami felkerül torrentre. Valaki RTL HD kábelről felveszi és azt tölti fel, lényegében ugyanaz ami RTL mostra is felkerül, csak jobb minőségben.

Akármi Áron 2016.05.05. 13:19:46

@Pácsó Ármándó: Kösz-pösz-szösz-mösz, de elárulom, h nem az én érdemem, hanem az Ébresztőm pontosSprecíz:D aranyka ára van, le nem cserélném!:))) És még zenél is, erre nem korán kelni, hja!:D

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2016.05.05. 15:20:02

@Zephyrous: hát szerintem azzal lehet az alapvető baj, hogy nem bírja el az rtl most rendszere a hd-t, azok az anyagok, amik adásba is mennek, biztos rohadt sok helyet foglalnak. Fogalmam sincs. Akár youtube-ra is feltölthetnék... de ez egy nagyon vad álom.

Zephyrous 2016.05.05. 15:47:08

@Chat Géza: Oda gondolom azért nem töltik, mert akkor nem tudnák regisztrációhoz kötni a megtekintéseket. Így is fos webhelyük, mert az extra videókat sem pakolják rendesen. Anno a VV-nél jóvan több kivágott, cenzúrázatlan jelenet került fel, amit már nem bírt el a főműsoridőben lévő 16-os karika.

alsophila grahami 2016.05.05. 16:10:18

jó a poszt, köszi Gézu, kihoztad az öfiből, amit lehetett :)

Sanda.Ipse 2016.05.05. 16:20:20

De mi a bánat a cumshot?

alsophila grahami 2016.05.05. 16:22:38

@Infomaniac: értékrend, mire gondolsz, mi alapján ítéled meg a nézőket a választásukért? és legfőképpen: ki lett volna szerinted kívánatosabb győztes, ki volt erkölcsi - vagy bármilyen - fölényben Alekosszal szemben abban a válogatásban..? csak rosszabbak voltak nála, egyrészt, amúgy pedig ő egyfajta Gábor-féle karaktert hozott abban a szériában de sokkal tudatosabbat, és (számomra) szórakoztatóbbat. öfiről-öfire szakadtam rajta, hol jobban, hol kevésbé, de vicces volt és egyedi - és ami még fontosabb, kicsit sem volt rosszindulatú, nem gázolt át senkin a fődíjért, képes volt - szemben pl. Attissal vagy Szintivel - emberi módon, kulturáltan megnyilatkozni és a társaihoz állni... én ezekért szavaztam rá akkor, és biztos vagyok abban, hogy sokan voltak még ezzel így rajtam kívül is... /és biztosítalak, semmi baj az értékítéletünkkel, pusztán - ezek szerint - másképp látunk ezt, azt/.

Zephyrous 2016.05.05. 16:54:01

@Sanda.Ipse: Keress rá google képeken, meg fogsz lepődni! :D

Zephyrous 2016.05.05. 16:55:11

Valaki meg tudná mondani, hogy mi ennek a zenének a címe vagy hol érthető el teljes terjedelmében? www.sendspace.com/file/59tele (tegnapelőtti részben volt, csak beledumáltak a farmerek)

Köszi!

ewita 2016.05.05. 17:03:42

Sziasztok! Tényleg gumiszabályok vannak pl. Attilának a büntijével mi lett? Kb. 1 napig húzta a zsákot. Nem kaphat otthonról üzenetet erre bemegy az anyja?

Perspektíva 2016.05.05. 17:10:35

@Zephyrous: Egyszerű Gáborka mégsem olyan egyszerű. Kiderül, hogy nem csak a helyi fittnessklubot vezeti ;)

Zephyrous 2016.05.05. 17:10:43

@ewita: Szinti sem alszik már a kiságyban. Vagy eltörölték a büntiket, vagy nem megfelelő sorrendben vágták össze a részeket. Néha szokott logikai bukfenc lenni, hogy "köv. adásban ez várható", majd teljesen mást kapunk holnap. Kb. 1 héttel vannak előrébb, mint amit láthatunk.

Sanda.Ipse 2016.05.05. 17:11:15

@Zephyrous: ja! cumshot az, amiből Gáborgyerek művészi tárgyat varázsol:)

ewita 2016.05.05. 17:26:44

@Zephyrous: igaz,meg a 100 ezres büntit sem láttuk,hogy befizette volna. :)

penna 2016.05.05. 17:27:06

@Zephyrous: levél jött, fel is olvasták vmelyik adásnapon, amiben Szinti meg a Vadember büntijét egyszerre törölték el anyák napja tiszteletére. talán abban a levélben volt, amikor a két farmeranya megkapta a gyerekek rajzait.

Cimili 2016.05.05. 18:09:36

Pácsó, hajnalban kérdezted, h sikerült-e. Yes. :) Aloksak írt nekem este messengeren, h le van tiltva és azt próbáltam ki, h én tudok-e írni. Ennyi. :)

Pácsó Ármándó 2016.05.05. 18:14:24

@Cimili: De miért nem mondtad meg neki nyíltan, hogy ne szóljon be neked? Miért kellett egyből letiltani? :-)

Cimili 2016.05.05. 18:27:52

@Pácsó Ármándó: Már benned se lehet bízni, jól lebuktattál. :(

Pácsó Ármándó 2016.05.05. 18:56:05

@Cimili: Legalább vigasztald meg! :-)

Avanivi 2016.05.05. 19:01:08

@alsophila.grahami: " öfiről-öfire szakadtam rajta, hol jobban, hol kevésbé, de vicces volt és egyedi - "Ez az a pont amikor elgondolkodom mi lehet velem a gond,hogy én nem hogy nevetni nem tudtam rajta,de mosolyogni sem.Gáborral nem lehet egy napon említeni, Gábor egy szorgalmas jó gyerek,egész nap dolgozik, a legnehezebb amit Alekosz megemelt az a konyakos üveg volt.

Cimili 2016.05.05. 19:05:32

@Pácsó Ármándó: Mondtam neki, h reggeljen más névvel. Megtette, de úgy látom elment a kedve az egésztől.

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:08:19

@Pácsó Ármándó: Köszi. Tudtam hogy valami ilyen állhat az egész mögött. Beszóltam neki. És tudod, a női bosszú a legkeményebb. :DDDD Megvigasztalhatna. :)) ;) @Cimili: Kicsit igen. Nem tagadom.

Perspektíva 2016.05.05. 19:08:40

@Avanivi: Pont abba a műsorba való volt. A világsztárrá avanzsálása azért túlzás.

Rommvili 2016.05.05. 19:09:12

Sziiiaaasztoook! Hooool vaaagytooook briiibiiii faaanoook?

Cimili 2016.05.05. 19:10:40

@ALOKSAKTWO: :) Épp lakkozom a körmeim, most nem igazán érek rá. :)

Perspektíva 2016.05.05. 19:11:49

@Rommvili: Miiiii toooorteeeent maaar meeegiiint szeeeegeeeny lyaaaaanyaaaal? Nem vagyok tv közelben.

Rommvili 2016.05.05. 19:12:19

Gabikánk nagyon magabiztos. Mintha az a kecsjefejő szerkezete oly jól sikerült volna... )

Cimili 2016.05.05. 19:13:40

@Perspektíva: Nagyon sajnálhatod, mert pont ma nagyon izgi és érdekes. :DDD

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:14:04

@Cimili: Jöhetsz éjfél után is. Nekem az is megfelel. ;) :DDDDDDDDDDDDDDDD

Rommvili 2016.05.05. 19:14:37

@Perspektíva: képzelj el sok nyááávooogáást,sok értelmetlenül összedobált idegen szóval! )))

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:18:59

Szinti és a balta találkozása kifejezetten komikus volt. :)

Rommvili 2016.05.05. 19:19:14

Attila. Vidd ki dórit,gergőt vagy gabikát mert ellenük úgyem lenne esélyed a 3 között! Bár ez az anyucival találkozós szavazás kicsit elbizonytalanít... bunda vót! Ha már a felcsút nem maradhatott benn,akkor legalább ez... )

Zephyrous 2016.05.05. 19:19:48

Gabi milyen kemény volt már foggal tépte a fadeszkát :D

Cimili 2016.05.05. 19:21:06

@ALOKSAKTWO: Óvatosan a D betűkkel, mert megint kitiltanak. :DDDDDD

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.05. 19:22:28

@Rommvili: Ebben igazad van. Attila most kb a 4. lehet a népszerűségi listán, tehát, ha a győzelemre hajt, akkor valóban őket kellene megvernie! De szerintem Szintit fogja! :-)

Cimili 2016.05.05. 19:25:06

@VV Erőlegény: Szerintem is Szintit fogja, ellene lenne esélye.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.05. 19:25:09

@Rommvili: Gábor egyébként akármilyen szeleburdinak is tűnik, de szerintem full tudatosan játszik, most is a legjobb módon mondta a semmit Attisnak! :-) Amúgy lenne még egy kiskapuja Attilának, ha a Fitneszgurut vinné és kinnhagyná! Ez egy ilyen próbapárbajnak el is menne.

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:27:02

@Cimili: Értem. :( Akkor csendben maradok.

Perspektíva 2016.05.05. 19:27:46

@VV Erőlegény: Az első három hely adásonként változik. Most lehet hogy Attis felugrik a másodikra.

Rémület 2016.05.05. 19:30:08

Remélem, ez vigaszdíj Attilának.

Rommvili 2016.05.05. 19:30:48

@VV Erőlegény: gabika lehet,hogy tudatos,de mókásan fejezi ki magát. ) És a buta mókásság nem tudatos. ) szerintem..

Cimili 2016.05.05. 19:31:36

Bunda volt ez a szavazósdi. Simán csak azért Attis anyut küldték be, mert Attis van az összes lakó közül a legjobban kiborulva.

Rommvili 2016.05.05. 19:32:27

Attis anyuja jó nő. Ha nem én veszem el feleségül! )

Rommvili 2016.05.05. 19:33:55

@Cimili: lehet a többi anyus nem akarta égetni magát!. )

Rommvili 2016.05.05. 19:34:35

Egyre szebb ez a nem alkesz nő! )

Cimili 2016.05.05. 19:34:56

@Rommvili: Azért, ha az én fiam lenne ott, én se gondolkoznék, mennék. :)

Reláció 2016.05.05. 19:36:09

Beszéli valaki ezt a havannai nyelvet? Egy szót sem értettem belőle!

Cimili 2016.05.05. 19:36:27

Valami érdekes is lesz ma? Egyre laposabb az egész műsor. Gábor, szólalj már meg! :)

Rommvili 2016.05.05. 19:36:36

Keleti ferdeszemű öseinkre emlékeztet... enerdzsit hozott a besenyőktől. )

Cimili 2016.05.05. 19:37:04

@Reláció: :DDDDDDDDDDDD Ők értik, és most az a fontos.

2016.05.05. 19:38:07

Ez az Attila dráma. Azon belül is tragédia.
Nem az a legidegesítőbb, hogy bunkó mint Bugsy, hanem hogy minden megnyilvánulása a végtelenségig mesterkélt. Betanult néhány sablont előre még otthon, és azokat váltogatja, keveri. Ész nélkül. Mindent ész nélkül csinál. A munkát nem szereti, csak pofázni róla. Nem-e lehetne, hogy inkább ő esne ki? Ja hogy akkor nem lenne olyan érderkes meg nézettség? Megigérem: nézem, ha uncsi is, csak ne tolják ezt szerencsétlent az arcunkba tovább.

Rommvili 2016.05.05. 19:38:17

@Cimili: pár pohár bor után? )

Rommvili 2016.05.05. 19:40:36

Gabika szerint attis és anyukája tisztára hasonlítanak! Hát mindegyik furcsán szép! )

Cimili 2016.05.05. 19:41:28

@Rommvili: Ha rám értetted, utálom a bort, meg úgy általában az alkoholt.

Reláció 2016.05.05. 19:42:19

Gábor hülyébb mint mutatja, kajakra nekiszalasztotta Cintit a fának!!!

Zephyrous 2016.05.05. 19:44:17

Utálom a tetovált/rajzolt szemöldököt, főleg ha hülye színű és idős nő hordja. Be kéne tiltani ezt is, mint a zokni szandál kombót, legalább annyira borzalmas. Attis anyjával úgy beszélt, mint valami kocsmai haverok sok-sok pia után, egymásnak dülöngélve.

Cimili 2016.05.05. 19:44:38

@Perspektíva: Ez csak a reklám előtti előzetesben volt, majd minyá lesz.

2016.05.05. 19:45:27

@Cimili: Meg ezzel azt akarják sugallni, hogy a nézők (=mi) mennyire szeretik. Ő a legnépszerűbb...
Egy igazi büdös proli, rossz értelemben. Ilyen hangembert ritkán látni. Kicsit Pataky Attila jut róla eszembe: és ez megintcsak nem dícséret.

Magentax 2016.05.05. 19:46:21

Mérhetetlenül idegesítő ez az Attila. Úgy tűnik, mintha állandóan magában beszélne, pedig közben egy másodpercre sem felejti el, hogy őt nézik és hallgatják a sületlen, értelme nincs szövegeit.
Megállás nélkül pózol. Nem tudom, mitől olyan népszerű, egy faragatlan, tajparaszt bunkó.
Alekoszon legalább röhögni lehetett, de Attila nem vicces, csak ordenáré.

Cimili 2016.05.05. 19:46:59

@Spitzbauer: Tényleg, a Pataky is ilyen.

Rommvili 2016.05.05. 19:47:50

@Cimili: nem rád értettem. Egyébként meg brigi is utálja a bort!

Cimili 2016.05.05. 19:48:11

Liba terelő verseny, nyeremény: fejenként 200 ezer farmpengő.

Cimili 2016.05.05. 19:48:50

@Rommvili: Kössz, ez rendkívül jól esett. :))))) :PPPPPPPPP

Rommvili 2016.05.05. 19:49:53

@Zephyrous: teljesen egyetértek! Ha nem jó az igazi akkor minek a mű? Inkább maradjon kopi! )

Cimili 2016.05.05. 19:50:13

Most látom, párban terelnek, egyikőjüknek be van kötve a szeme.

Magentax 2016.05.05. 19:52:23

Itt ebben a társaságban a kollektív bünti teljesen értelmetlen dolog, nem oszt és nem szoroz.
Nincs eszközük bosszút állni vagy megnevelni a renitenskedőket.
Sztem annak sokkal inkább értelme lett volna, ha csak Gábor és Attila kapnak büntetést és nézhetik, ahogy a többiek gyarapítják a kis vagyonukat.

Chuck Νorris 2016.05.05. 19:53:16

Szinti feje mekkorát koppant :D

Rommvili 2016.05.05. 19:53:26

1-2 sör után egész vidáman írogatok itt. ) de többet nem ihatok mert rámszólt az uj 3 gyerekes élettársam,hogy ha tovább vedelek akkor nem tuuudoook maaajd baaalaansznaaa keeerüüülniii veeeleee... á

Cimili 2016.05.05. 19:53:39

Gábor:Szinti megbízott bennem, annyira, h neki is rohant a fának. :DDDDDDDDD

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:54:06

Cintinek megrendült a bizalma Gáborunkban. :))

Rommvili 2016.05.05. 19:54:31

@Magentax: büntivel kapcsolatban teljesen egyetértek!

Reláció 2016.05.05. 19:56:19

@Rommvili: és aztán kimegy a lépcsőházba és lesmárol 3 szomszédot. vigyázz!!

ALOKSAKTWO 2016.05.05. 19:56:30

Mit csinált már Attika?

2016.05.05. 19:56:46

Nincs mese: Gábor a csúcs!
Ilyen jót már rég röhögtem, mint most amikor Szintit "vezette". :-DDD

Magentax 2016.05.05. 19:57:42

Érti valaki, mi történt a végén? Annyira motyognak, h néha szavukat sem értem.

Reláció 2016.05.05. 19:57:44

Holnap szakad a szerelem??

Reláció 2016.05.05. 19:58:52

@Cimili: csak nem Te is ismered a típust?! :))

Rommvili 2016.05.05. 19:59:54

@Cimili: hát elnézést meg ilyesmi! DE ÉN ILYEN VAGYOK!!! Ujratervezés: tévedtem,igyekszem majd megváltozni.

Magentax 2016.05.05. 20:00:18

@Reláció: Te értettél valamit Brigi és Gergő párbeszédéből? Én majd kiestem a fülemen, de Brigi nyávog, Gergő zárt szájjal dörmög és szinte soha nem értem, mit beszélnek.

2016.05.05. 20:00:19

@Magentax: Atus lopott valamit Sly motyójából. Mikor az mondja, hogy ez Embertelen Gáz, Atus kérdi: Há' mé'?

csincsilla72 2016.05.05. 20:02:58

@Magentax: Én az elején Szintia szövegéből sem értettem egy szót sem. Modoros liba.
Nagyon unalmas volt a mai nap.
Attila édesanyja igazi a low-class polgártársnő.

Reláció 2016.05.05. 20:03:21

@Magentax: sajna nem csak a testbeszédet, ajtóbecsapást stb.. Ezért is kérdeztem hogy vége a románcnak?

Rommvili 2016.05.05. 20:03:23

@Reláció: ))) semmi baj amig van sör! ) hadd maszatoljon csak pista,józsi és béla bácsival. Abból legalább nem lesz gyerek!bár ki tudja...

csincsilla72 2016.05.05. 20:04:07

@Reláció: Mit mondtak egymásnak? Bakker, nem lehetne feliratozni?

Reláció 2016.05.05. 20:04:20

@Rommvili: és a mikromakro környezet?????

Magentax 2016.05.05. 20:05:11

@Spitzbauer: Azta! Egy pillanatra nem figyeltem oda és akkor történnek a dolgok.
Kimutatta a foga fehérjét. És még ő vádolja Szintit lopással?

csincsilla72 2016.05.05. 20:06:11

@Magentax: Abban a társadalmi rétegben, ahonnan Attis jön, ez normális.

Chuck Νorris 2016.05.05. 20:07:24

Attila ellopta Sly erszényét és lett 20 millio farmpengője.

Magentax 2016.05.05. 20:08:16

@csincsilla72: Tulajdonképpen szinte senki szövegét nem érteni jól, rossz lehet a hangosítás.
Nem véletlenül van néha feliratozva.
Hát igen! Nekem ilyen erőszakos, nyomulós parasztasszonynak tűnt.

Rommvili 2016.05.05. 20:09:28

@Reláció: az öreg,vagány bácsiknak már csak mikro van! Ha van... )

Magentax 2016.05.05. 20:09:56

@Reláció: Ja, köszi. :)
Azt hittem, el is hangzott valami ráutaló, ahogy az előzetesben nyöszögnek és mormognak egymásnak.

Reláció 2016.05.05. 20:11:45

@Magentax: na mingyán visszanézem...

Magentax 2016.05.05. 20:11:47

@csincsilla72: Nekem nem tűnt "olyan" társadalmi rétegnek, mert az ilyen pofátlan lopás azokra jellemző inkább.

Cimili 2016.05.05. 20:12:30

@Reláció: Valamit nagyon benéztél. :)

Avanivi 2016.05.05. 20:13:21

@csincsilla72: szinkronizálni ,nem feliratozni. mert azt fehér alapra teszik.

Cimili 2016.05.05. 20:14:10

@Magentax: Nem lehet, h simán csak megint a kamerának produkálta magát Attis?

Magentax 2016.05.05. 20:14:26

@Chuck Νorris: Sztem ezért simán ki kell zárni a játékból.

Rommvili 2016.05.05. 20:14:26

Még 1996-ban egy 3 napos céges tréningen volt ez a szembekötős feladat. 10 pár,nálam a legjobb nő. Mindenkiből előjött a gecivér.. nálam az volt a legdurvább,hogy megfogattam vele egy csigát. Felesleges dolog volt,nem vett észre. Egyedül aludtam aznap este...

alsophila grahami 2016.05.05. 20:15:09

@Avanivi: ott nem kellett dolgozni, a feladatokat meg elvégezte korrekt módon ő is. a VV teljesen más formátum, így egymáshoz hasonlítani is kár a játékosokat, ott nem szorgalommal, munkabírással lehetett győzni, más preferenciák szerint válogatták az emberanyagot is.
na és ha más dolgokon tudunk nevetni, akkor mi van..? írtam már, én Gézu posztjait kifejezetten bírom, mások meg halálba ekézik, pl. olyanok is, akikkel amúgy minden egyébben azonos véleményen vagyunk itt és most. máskor meg nem. ez ilyen.

Reláció 2016.05.05. 20:18:16

@Cimili: csak érdeklődtem...félve.

Cimili 2016.05.05. 20:19:07

@Magentax: Igen. A gyenge elméjével ő ezt gyerekes csínynek szánta.

Chuck Νorris 2016.05.05. 20:21:21

én a céhes bulinkon ahol szembekötösdi volt, jol kiláttam és jol megcsöcsöztem összes csajt véletlen

Cimili 2016.05.05. 20:21:42

@Pácsó Ármándó: Komolyan kérded?

Reláció 2016.05.05. 20:23:40

Na, visszanéztem, de elcsesztem mert visszahallgatni kellett vón. Az azért átjött, hogy Brigink nem ment a farmszobába a közös nyalifalira a pihiidőben. Ebből beállt némi sértődés ami Dori a szexhiánnyal magyarázott Briginek. Gergőnk meg azzal hogy ő már felnőt és el tudja dönteni, hogy mi a jó neki. Én ennyit hámoztam ki.

Magentax 2016.05.05. 20:24:46

@Cimili: még az is lehet, de akkor is elég gáz. Igaza van Sly gazdának.

Rommvili 2016.05.05. 20:25:43

@Pácsó Ármándó: attilát onnan ismered fel,hogy hosszú fonott szőke haja van és lasassaaan beeeszééél. )

Pácsó Ármándó 2016.05.05. 20:28:04

@Rommvili: Az nem a Zimányi Linda? Azt hittem :-)

Rommvili 2016.05.05. 20:30:32

@Chuck Νorris: az milyen buli? Mindenki mindenkivel? ) a baptistákról keringenek ilyen szembekötős szex bulis (lehet nem is igaz) történetek. Pl valaki a saját anyját találta meg.

bElannaTorres 2016.05.05. 20:31:32

@Magentax: jaja én is így látom attilát. Nekem nagyon sok, de attól félek mindenképp bent marad majd úgy intézik a párbajt, hogy neki legyen jó. Talán akkor kivéve ha tényleg kiviszi gergőt, de szerintem azt nem merné. Lányt akar mindenképp, nem is bántom ezért végül is 20 millió, jól kell választani.

csincsilla72 2016.05.05. 20:32:58

@Magentax: Nem bőrszínről vagy rasszbéli hovatartozásról beszélek, félre ne érts!
De az a helyzet, hogy a nagy demokrácia és esélyegyenlőség dacára az ember sorsa predesztinált az alapján, hogy mely társadalmi rétegbe születik. A szüleink és a környezetünk kapcsolati hálója meghatározza a sorsunkat és a lehetőségeinket. Innen kitörni nagyon keveseknek sikerül. A farmlakók lehetnek akármilyen gazdagok, bizonyos társadalmi körökbe soha nem tartozhatnak majd. Ez pl. Attilára vagy Szintikére hatványozottan igaz. Attila édesanyja lehet akármilyen áldott jó teremtés és nem kétlem, hogy szereti a fiát, lesír róla, honnan jött. Ahogy Attisról is. Elég, ha kinyitják a szájukat.

Rommvili 2016.05.05. 20:33:02

@Pácsó Ármándó: rosszul írtam le,hisz leírásom több ezer nőre is igaz lehet! ) vagy pasira. )

Reláció 2016.05.05. 20:33:39

@Rommvili: a libaterelésnél tudott gyorsan beszélni...igazából kiesett a szerepéből, mert rájőttem, hogy azért nnnyyuújjjtjjjaaaa a szavakat mert fajlagosan így tovább tudd a képernyőn maradni. Ez pedig helyzeti előnyt jelent a többiekkel szemben. Nem ostoba a mi azaz a mindenki Brigije.

Rommvili 2016.05.05. 20:38:07

N@csincsilla72: azért ez nem indiai kasztrendszer! Lehet te nem tudtál kitörni,de igenis meg lehet csinálni. Aztán ezekből lesznek az újgazdag bunkó ügyvédek.

Rommvili 2016.05.05. 20:40:21

@Reláció: pedig ostoba! Lassú ész;lassú beszéd.

alsophila grahami 2016.05.05. 20:40:22

@VV Erőlegény: fúú, sztem annyira túldimenzionáljátok ezt a Gábor gyereket... imádom amit csinál, de hogy tudatos lenne... ezeket a full fogalmatlan fejeket és szövegeket egyszerűen nem lehet eljátszani, ő ilyen és kész, egyszerű, és nincs ebben megjátszás, épp ettől működik - mondom, szerintem, de aztán lehet, hogy én nézem be (majd a végén kiderül, de lenne egy komolyabb fogadásom, hogy Farm után is ugyanígy tolja majd;)

csincsilla72 2016.05.05. 20:43:12

@Rommvili: És te azt hiszed, hogy az újgazdag bunkó ügyvédeket beengedik a "jobb körökbe"?
Nekik marad a pénzvilág.... Van küszöb, amit ne léphetnek át ők sem, bár kétségem sincs, hogy nagyon szeretnék.;-)
A jobb körök mást takarnak:-) És nem, ide betörni nem lehet. Még beházasodással is csak olyanoknak, akik nagyon szerencsés nevelésben részesültek.

Rommvili 2016.05.05. 20:44:45

@alsophila.grahami: jó leírás gabikáról ha a fejébe látnánk nagyon szép,összetett gondolatokat látnánk,de szsr a flash player és igy adja át neki beszéd szinten.

csincsilla72 2016.05.05. 20:45:12

@csincsilla72: De nem is erre gondoltam. Attis és Szintike is végtelenül primitív és neveletlen. És ezen már nem lehet segíteni.

Rommvili 2016.05.05. 20:47:51

@csincsilla72: ha átlép egy bizonyos szintet ( pl vagyon),esetleg magas politikai kapcsolatok,akkor örömmel engedik be köreikbe...

alsophila grahami 2016.05.05. 20:49:33

@csincsilla72: így van, sajnos; tanulmányok sorát publikálták már ebben a témában, és nincs ebben semmi lenézés vagy kirekesztés, pusztán ténymegállapítás. éppen ezért van az is, amikor megnyeri a játékot ilyen háttérrel valaki, de képtelen kiugrani, a nyeremény egyáltalán nem segít rajta, max lesz pár jó hónapja, mígnem a s.ggére ver, de utána ugyanott találja magát, ahonnan elindult. persze akadnak kivételek, de soha nem az ilyen Attila-félék (már elnézést), és könnyen felismerni őket, ők azok, akik kellő intelligenciával, töktudatosan, mondhatni, aggyal játszanak..

bElannaTorres 2016.05.05. 20:50:44

@Rommvili: szép gondolatok helyett inkább szép lelket látnánk, szerintem nagyon segítőkész, kedves, családszerető, de nem az az elmélyülős, bonyolult lélek.
Olyannak képzelem aki max akkor mérges ha el lett sózva a kaja.

Reláció 2016.05.05. 20:51:09

@Rommvili: a vírust ostobának tartod?!?

alsophila grahami 2016.05.05. 20:51:33

@Rommvili: ahaha ez jó! xDD és persze ennek is a malactáp az oka, mi más? ;)

csincsilla72 2016.05.05. 20:55:09

@Rommvili: Persze, vannak társadalmi rétegek, ahova beengedik őket. De itt ugyanolyan gátlástalan tolvajok és gazemberek maradnak, mint ahonnan jöttek.
A pénzvilág, a celebek világa nem a high socitey. Oda ezeknek nincs belépő. Megjegyzem, a politikusainknak sem.
De ez nagyon nem ide tartozik, úgyhogy nem offolok tovább.

Magentax 2016.05.05. 20:56:52

@csincsilla72: itt egyetértek Rommvilivel a kasztrendszerek tekintetében.
Itt Mo-n manapság vannak a mélyszegények, akik nyomorognak, a szegényebb réteg, akik úgy-ahogy megélnek, aztán a kőgazdagok - ezt konkrétabban nem fejtem ki, mert ez nem az a blog. :)
Középosztály nemigen van.
A kőgazdagok közé bekerülhetsz, ha elkezdesz politizálni.
A szegényebb rétegbe könnyen feljuthatsz, ha szerzel rendes, jól fizető melót. - tehát nem olyan zárt rendszer ez.
Persze, ha valaki csavarogni jobban szeret, az úgy jár, mint Attis. Börtönbe kerül ezért-azért, na ez meghatározhatja a sorsát a továbbiakban. De neki is volt választása. Elmehetett volna például dolgozni és akkor már másképpen élhetne.

Rommvili 2016.05.05. 20:57:05

@alsophila.grahami: egy kb 100 milliós nyeremény kellene,amit havi részletekben kapna meg élete végéig. Havi kb 300-500 ezer ft. Magyarul:nyugdíjba vonulhatna.

Chuck Νorris 2016.05.05. 20:57:15

@Rommvili: sajnos nem árulhatok el részleteket ;)

Perspektíva 2016.05.05. 20:59:06

@bElannaTorres: Inkább akkor lesz mérges, ha nem hatnak az izomnövelők.

csincsilla72 2016.05.05. 20:59:12

@alsophila.grahami: persze, ez nem lenézés. De hogy Brigi szép szavaival éljünk: a mikrokörnyezeted mindent meghatároz. Innen kilépni csak az intelligens, tanulásra képes és magas etikai érzékkel megáldott embereknek van esélye, mert ők megtanulják a szigorú játékszabályokat és hajlandóak is alkalmazkodni hozzá. Mert a High Society kíméletlen.
Attis nem elég okos, nem elég jól nevelt és nem túl sok erkölcsi érzékkel sincs megáldva.

Rommvili 2016.05.05. 21:01:15

@bElannaTorres: vagy ha nem kapott a kajájába elég nerobolt. )

Rommvili 2016.05.05. 21:04:28

@alsophila.grahami: nem csak a malactáp. A malactáp hiánya inkább!!

alsophila grahami 2016.05.05. 21:05:21

@csincsilla72: így van, most képzeljük el, amint valami csoda folytán megkínálná őket a lehetőséggel a sors, mondjuk egy felsővezetői pozival, hozzáillő fizetéssel... mit művelnének ezek ketten ott - bárhol? megállnák a helyüket, hirtelen mindkettő elhagyná az eddigi mocskos stílusát és egykettőre átállna a kulturált kommunikációra? és Szintike leállna a délig alvásról, Attika meg hirtelen leállna a trógerkodással, és nem csak mímelné a munkavégzést a szokásos téblábolással? ugyan... képtelenség.

alsophila grahami 2016.05.05. 21:06:47

@csincsilla72: és még finoman fogalmaztál....

Rommvili 2016.05.05. 21:08:24

@csincsilla72:egyetértek veled. Rájöttem,hogy uhyanarról beszélünk. ) ha te nem a cinti vagy és én az attis akkor kiegyezhetünk.

alsophila grahami 2016.05.05. 21:12:54

@Magentax: igen, de ehhez: "a kőgazdagok közé bekerülhetsz, ha elkezdesz politizálni..." is meg kell ütnöd egy bizonyos mércét, csak egy példa erre, amit fentebb írtam, pl. a kommunikáció. a Szinti és Attila szintű kommunikációval nem hogy oda nem jutsz be, de kb sehová. ja de, a sittre. Attis alátámasztja ezt, hiába ment a tengerentúlra, ott is csak a priuszát sikerült gyarapítania.

Rommvili 2016.05.05. 21:15:27

@Perspektíva: igaz! Ezek azok az emberek akik tükörben nézegetik az izmaikat. Mint ahogy a balettosok is tükör előtt gyakorolnak. Gáboron bizti ezérr van az a buzis,fényes balettnadrág. A divatos (6 éves) kínai büdi műanygpapuccsal megspanolva! )

Rommvili 2016.05.05. 21:19:32

@alsophila.grahami: lehet,hogy így lenne! ) 21.05.21.-es hozzászólásodra.

alsophila grahami 2016.05.05. 21:21:41

@Rommvili: és még egy gyámot is kirendeljenek majd mellé? ;) csak hogy ne vegye fel különféle 50-100 %-os kamatozású uzsorahitelek formájában előre, mondjuk egy.két-három évi járandóságát.... :P tényleg nem kötözködésképpen, de láttam már ilyet, sajnos az Attisok könnyen megtalálják a módját az önsorsrontásnak.

alsophila grahami 2016.05.05. 21:28:50

@csincsilla72: mondanám, hogy maximális egyetértésem, de vhogy a jelenlegi nomenklatúra kissé elbizonytalanít.... azok az arcok, akiket manapság az arcvonalba tolnak... félelmetesen vállalhatatlanok (nem itt akarok neveket sorolni, de hadd célozzak mán' legalább egyetlen egy eklatáns díszpéldányra, szemléltetésképpen... a kupakok és termékdíjak esete megvan?;))

Rommvili 2016.05.05. 21:30:21

@alsophila.grahami: az usa-ban csak évenként csöpögtetik a legnagyobb lottónyereményt is. Mondjuk ezek annyira hülyék,hogy 1-2 után meg is döglenének a falusi ócsó bortól. )))

Perspektíva 2016.05.05. 21:32:44

@Rommvili: Itt is volt rá példa, hogy a nyeremény ostoba elköltése után hajléktalanszállón végezte a szerencsés nyertes.

Rommvili 2016.05.05. 21:34:03

@csincsilla72: most felhúztad magad ezen a hülyeségen és megsértődtél?

Rommvili 2016.05.05. 21:37:34

@Perspektíva: 1 db okos embert tudok csak megemlíteni. Bb zsófi (aki a punciját borotválta online) debreceni csaj. Úgy tudom,ő jol befektette a pénzt. Földet vett meg ilyesmi.

csincsilla72 2016.05.05. 21:57:38

@alsophila.grahami: Fogalmazzunk úgy, hogy az elvileg Magyarországon nem létező arisztokrácia és a művelt, iskolázott középosztály soha nem fogadná be őket. Mert ehhez abszolút nincs meg a hátterük. A High Society fogalmat rájuk értem.
A politikus, a barátok és üzletfelek pedig más állatfaj, azokat pláne nem sorolnám közéjük.
@Rommvili: Nem, csak van egy családom, akit el kell indítani az éjszakára:-)

Rommvili 2016.05.05. 22:11:27

@csincsilla72: magyarországon igenis van arisztokrácia! A középosztály meg benyal,hogy emeljék a fizetését. Ez a "high society" meg olyan briiigiiiss. Csak részben tudok egyetérteni veled. Úgy érzem a sértődöttség beszél belőled,hogy te nem tudtad megcsinálni a karriert...

csincsilla72 2016.05.05. 22:22:33

@Rommvili: Hát ez édes.:-) Fogalmazzunk úgy, hogy ezt a világot nem ismered túl behatóan. És ezek szerint nagyon-nagyon félreérthető voltam.
Egyrészt, a magyarországi arisztokráciát a 2. világháborút követően megsemmisítették. Néhányan elmenekültek, a többség Recsken vagy a Hortobágyon végezte munkatáborban, egy kisebb részük pedig megúszta annyival, hogy elvették mindenét, elmehetett segédmunkásnak, takarítónőnek és a közéletnek a közelébe nem kerülhetett. Kárpótlási jegyeket osztottak, de a nemesi címeket soha nem adták vissza, nem rehabilitálták őket a mai napig sem. Fogalmazzunk úgy, hogy hivatalosan senki sem használhatja itthon a grófi címét, ha attól megfosztották.
A "high society" kifejezést viccesen használjuk, de mindegy. Hivatalosan történelmi családok és az ő leszármazottaik vannak Magyarországon.
Ami pedig a karriert illeti, köszönöm, bőven elértem, amit akartam. A természettudományok doktora vagyok, és nem éhezem.:-) Ismerem az általam emlegetett csoportot mindkét oldalról...

csincsilla72 2016.05.05. 22:34:34

@csincsilla72: És ehhez még egy dolgot hozzátennék, hogy megvilágítsam, hova nem juthat el Attis soha. A "történelmi családok" túlélőitől mindent elvettek, sokszor nagyon kevés pénzből kellett megélniük, de egy dologtól soha nem foszthatták meg őket: olyan nevelést adhattak a gyermekeiknek, amit egy "cselédsorból érkezett" markotányosnő soha. Ők meg tudták tanítani a gyermekeiket, hogyan kell viselkedni bizonyos helyzetekben. Hogyan kell beszélni, megnyilvánulni kultúremberek módjára, amikor nem a lakás négy fala között vannak otthon. Mert volt előttük példa és volt mit továbbadni. Nemzedékeken átöröklődő tudásról beszélünk.
Ugyanez igaz a művelt középosztálybelire vagy értelmiségire is. Lehet, ő nem a családból hozza, hanem a környezetében tanulta meg fiatal felnőttként, de ő is tovább tudja adni.
Na, ez hiányzik Attisnál, Szintikénél vagy akár Norbinál is. Egy felnőtt ember nem fog már megváltozni. Belőlük nem lesz soha semmi, mert ezek azok az alapok, amik nagyon hiányoznak.

Rommvili 2016.05.05. 22:38:45

@csincsilla72: bizti olyat írtam ami nagyon besértett... egyebként nem írtál volna ilyen sok magyarázkodást. ))) "természettudományok doktora vagyok". Az ilyen nagyképűsködésekre nem láttad,hogy miket szoktak itt írni? ) te is az a fajta lehetsz aki azt mondja,hogy:én ilyen vagyok.

kaqxar007 2016.05.05. 22:39:56

@Rémület: aze hivtak anyut atisnak, h legyen aki hazavisszi....

kaqxar007 2016.05.05. 22:42:05

@Spitzbauer: ne aggodj o fog kiesni, van ra par sorom :o)

Rommvili 2016.05.05. 22:43:36

@csincsilla72: ez teljesen olyan mintha te nemesi családból származnál és nagyon bántana,hogy alanyi jogon most nem vagy hercegnő. A nemesi nevelésről meg csak annyit,hogy a fiúk dugták ész nélkül a szolgáló csajokat...

csincsilla72 2016.05.05. 22:44:41

@Rommvili: Nem sértődtem meg, csak gondoltam, kifejtem, hogy miről beszélek.
Ha szerinted ez nagyképűsködés, akkor vagy nagy adag kisebbségi komplexussal élheted az életed, vagy tényleg fogalmad nincs ezekről a dolgokról. A természettudományok doktora cím nem egy nagy truváj, diploma után megszerezhető, adott szakmáknál elvárt, különben nem lesz normális állásod. De hát ez nyilván azt is jelenti, hogy megcsináltál egy jó kis karriert.:-)
Ami pedig az arisztokráciát illeti, sokan nem tudják, mi a valóság. Nem baj, csak gondoltam segítek, ne legyél vakon.:-)

Rommvili 2016.05.05. 22:46:34

@csincsilla72: nemzedékeken átöröklődő tudás.. egészen pontosan mire gondolsz??? )

csincsilla72 2016.05.05. 22:50:37

@Rommvili: Ne haragudj, nem akarlak megbántani, de jó nagy marhaságokat hordasz itt össze. Éppen most meséltem el, hogy van egy réteg ebben az országban, amellyel borzasztóan tetű módon bánt el az előző rendszer, mégsem rehabilitálta őket a kutya sem.
Ma már nem az számít, hogy nevezhetem-e magam grófnőnek vagy sem, hanem az, hogy a család a Hortobágyon egy fűtetlen istállóban végezte. Beleértve a háromévest is... Senkit sem bántottak, az egyetlen bűnük az volt, hogy arisztokratának születtek.
De tényleg hagyjuk, nem akarod megérteni, amiről beszélek. Meg ez itt tényleg nagyon off. Nem hiszem, hogy bárkit is ez érdekelne.

Rommvili 2016.05.05. 22:50:39

@csincsilla72: most,rájöttem,hogy naaagy aaadaaag kiiiseeebsééégiii kooompleexuuussaaal éééleeem aaaz ééleteeem.
Te tényleg családban élsz???

Rommvili 2016.05.05. 22:52:11

@csincsilla72: miért nem írod egyes szám első személyben?

csincsilla72 2016.05.05. 22:53:30

@Rommvili: vegyük a jobbik verziót: fogalmad sincs ezekről a dolgokról.
Na jó, ne személyeskedjünk. Jó éjszakát.:-)

Rommvili 2016.05.05. 22:54:36

@csincsilla72: egyébként igazad van! De nagyon beleragadtál a rendszerváltások igazságtalanságaiba....

Reláció 2016.05.05. 23:10:09

@Rommvili: nem tudod mikor hagyd abba, igaz?

Reláció 2016.05.05. 23:13:03

Más!
Dóri fülébe azt súgta Brigi, hogy "mi már szexelünk" ...csak miért nem mutatták idáig?!? ...biztosa a gyerekekmeg a mikromakro;)

Reláció 2016.05.05. 23:21:24

...és azt vettétek amikor Atisunk azt ecsetelte a másik két bólogatójánosnak, hogy Briginek megîgérte, hogy őt nem viszi ki(persze röhögve hozzátette, hogy azt viszont nem hogy a Gerit sem viszi) Ettől független7l nagy kavarások mennek a háttérben amit az rtl nem mutat.

csak mert 2016.05.06. 03:43:40

@csincsilla72: Brigi és az erkölcs... szimplán mindenkibrigije... party-ribanc...
erőltetett nagy szavakat próbál használni, de ettől még lotyó marad

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 05:43:54

@csincsilla72: dr Csicsilla72, érdekelne, hogy mi a szakterületed, miből doktoráltál ? Ha nem akarod itt, elmondhatod priviben is.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 05:58:37

@csincsilla72: Azt gondolom az Attis, Szinti, Norbi megjegyzéseddel kapcsolatban, hogy értem, amit mondasz, de ha törekednének rá, hogy felszedjék azokat, szerintem feltudnák, mert ezek nem genetikai adottságok és képességek, hanem elsősorban gyerekkortól kezdve tanult műveltségi ismeretek, és érzelmi elfolytások. Elég lenne hozzá annyi, hogy beházasodjanak ilyen családokba, mert azoknál vagy megszoksz, vagy megszöksz. Ha megszoknak, akkor nagyrészt fel is veszik a viselkedés modelljüket (persze azért lehet, hogy így is az életük végéig kilógna úgymond a szög a zsákjukból).

Sanda.Ipse 2016.05.06. 06:29:20

@Rommvili: Magyarországon a nemesi címeket eltörölték, tehát nincs arisztokrácia (születési előjogokkal rendelkező, kiváltságokat élvező felső réteg).
Ami a párbajt illeti, Attis nőt fog kivinni anyuka tanácsára hivatkozva. Pedig jó lenne egy dögös párbaj.

Sanda.Ipse 2016.05.06. 06:43:10

@Magentax: azért motyorognak, hogy mi ne értsük miről beszélnek. Ezt is büntizni kéne. Gergő normálisan artikulál, ha pl. levelet kell felolvasni vagy farm-feladatokról beszél. Ha Brig a téma (mondjuk Dórival) vagy Brigihez beszél, kezdődik a motyogás.

Sanda.Ipse 2016.05.06. 07:00:37

@VV Erőlegény: "...elsősorban gyerekkortól kezdve tanult műveltségi ismeretek, és érzelmi elfolytások."
Ezzel éppen azt támasztottad alá, amit csincsilla próbált magyarázni.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 07:18:37

@Sanda.Ipse: Anyuka csak annyit mondott, hogy taktikázzon, és kűzdjön, ne adja fel, mert különben haza se merjen menni! :-) Ha Attila igazán tudna taktikázni, akkor elkezdené szépen kivinni a népszerű játékosokat mielőtt azok a legjobb háromba jutnak. Biztos, hogy előtte áll jelenleg a népszerűségi listán a Kutyás, Dóri és Gábor. Szinti és a többi lány kiejtésével semmit nem nyerne a végjáték szempontjából, csak időt a játékban!

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 07:21:03

@Sanda.Ipse: Én azt állítottam Csincsillával ellentétben, hogy azért ezek a szerzett tulajdonságok felnőttkorban is elsajátíthatóak, ha van hozzá kellő motiváció, illetve ha van hozzá elég genetikailag hozott agyi kapacitás..

Sanda.Ipse 2016.05.06. 07:23:10

@VV Erőlegény: ebben egyetértünk. Szerintem most viszont elsősorban benn akar maradni és a továbbiakat a végjátékig párbaj nélkül megúszni. A mama errefelé terelgette virágnyelven, mikor Attis azt mondta, hogy nem akar egy "gyereket" (Szinti) kivinni.

Sanda.Ipse 2016.05.06. 07:27:08

@VV Erőlegény: szerintem felnőtt korban ilyen alapokkal késő. Behozhatatlan a hátrány.
Ami Attist illeti, a párbaja után a "piszkos munkát" (Gergő, Dóri kihívása) Gáborral és Sanyával végeztetné, ahogy nagyon örült, hogy Szinti kihívta Norbit, csak utólag rinyált, hogy ő szerette volna...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 07:28:01

Egyébként felnőtt emberek esetében én ezt a szerettek egy hónapos hiánya miatti érzelmi kitörést, különösen egy nős és gyerekes (hogy arról már ne is beszéljünk, hogy börtönviselt) apa és az édesanyja vonatkozásában egy Farmon, ahol a VV viszonylag szűk és zárt terével ellentétben még a megfelelő térélmény is megvan, kissé megjátszottnak és túlzottnak találom!

Sanda.Ipse 2016.05.06. 07:32:33

@VV Erőlegény: részben megjátszott volt, másrészt nevetséges. Kinn meg lehet, hogy hetekig nem találkozik a mamával:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 07:35:53

@Sanda.Ipse: Hát pedig, ha nyerni szeretne, akkor ezt neki kellene megtennie, mert Sanya maximum Dórit hívná ki az említett hármasból, és esetleg Gábort, de csak maximum egy körrel a hármas döntő előtt, ha addig már nincs több nő a csapatban. Viszont való igaz, hogy Gábor esetében fogalmam sincs, hogy kit hívna ki párbajozni, de van rá egy fogadásom, hogy Gábor soha sem lesz kihívó, csak (maximum) kihívott, viszont neki és Dórinak van halvány esélye arra, hogy párbaj nélkül jussanak a fináléba.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.06. 07:36:53

@Sanda.Ipse: Pontosan erre gondoltam én is, és úgy vélem, hogy anyukától sem áll messze a Jászai díj. :-)

Pácsó Ármándó 2016.05.06. 07:49:29

Szerintem nem volt olyan rossz a tegnapi rész. A halálnál biztosan jobb volt :-)

Avanivi 2016.05.06. 07:53:44

@VV Erőlegény: Amit Ati a mamával beszélt az nekem kínai volt.
Mi az ikertesómmal két éves korunkig csak egymással beszélgettünk senki nem értette hogy mit . Kár hogy nem emlékszem rá mi volt a téma. A szüleinket az orvos nyugtatta,hogy nyugi majd fogunk értelmesen is beszélni valamikor.Állítólag ültünk egymással szemben és be nem állt a szánk.
Ez jutott eszembe tegnap amíg néztem a mamát és fiát.

Akármi Áron 2016.05.06. 08:28:23

@Avanivi: Szijja Avi:))) Én kibogoztam vóna, mit súgdolóztok tesóval, biztos és lettünk vóna akkor már hárman párban.:D Puszi, jó hogy láttalak, üdv. otthoniaknak is!

Avanivi 2016.05.06. 08:49:19

@Akármi Áron: Szia Áronka, tudom hogy te is ikernyelven beszéltél a kezdetekben hát persze hogy értetted vóna :)Nektek is sok puszi :)

csincsilla72 2016.05.06. 08:58:19

@VV Erőlegény: @Sanda.Ipse: Persze, az illemtan és a kulturált társas viselkedés szabályai bármilyen életkorban elsajátíthatóak, de kérdés, mennyire lesz része a személyiségnek. Attist és Szintikét is meg lehet tanítani a halkés és a csigavilla használatára vagy a dresscode-ra, de ettől nem válnak finom úriemberré. Ehhez kell a korai nevelés. Mert ha ez nem válik a személyiség részévé, akkor egész életükben úgy kell viselkedniük, hogy magukon tul.képpen folyamatosan erőszakot tesznek. És ezt mondani könnyebb, mint csinálni.:-)

Sanda.Ipse 2016.05.06. 09:50:50

@csincsilla72: elképzelhetetlennek tartom olyan embernél, aki minden személyét érintő kritikát elintéz annyival, hogy "én ilyen vagyok!" (pl. Szinti). Az fel sem merül benne, hogy előnyére is fordíthatja a bírálatokat. Ez nem megtanulható:)

Krétagarbó 2016.05.06. 15:52:52

@csincsilla72: +1

Sajnos egyre kevesebben értik, amiről írsz.

Cimili 2016.05.06. 16:20:33

@csincsilla72: Engem is érdekel. Szívesen olvasom a hozzászólásaid, és mély elemzéseid. :)
süti beállítások módosítása