Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: csütörtökön lesz Trónok harca-hogyvolt

2014. június 10. 07:35 - sixx

Kicsit csúszunk, mert éppen egy tévéfesztiválon vagyok, és a szállodai wifivel nem tudtam leszedni az epizódot. Fucking internet.  

22 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.06.10. 13:20:56

@doggfather: de ha Falas lesz, már előre tekerek. Mint a könyvben. Ott is úgy olvastam, hogy nem sorról sorra, hanem sztoriról sztorira. Elég melós volt.

rábaszhespics Koncsíta 2014.06.10. 17:25:00

@aggyistenbrittudós:
Szióka..... a falas lesz. Marhára kíváncsi leszek, hogy ebből a fos részből mit fog összehozni. :D

dayvan_cowgirl 2014.06.10. 18:40:08

Ez volt az évad legergyább része :(

carp3tm0nster 2014.06.10. 20:49:25

50 perc sötét emberek(nem agyilag) harca a sötétben. legrosszab rész ever...

Zsoofka 2014.06.10. 21:12:49

Ezt a rész valaki vagy nagyon szerette, vagy nagyon nem. Én nagyon nem. Végig azt vártam, mikor jön Tyrion...

Dekatlon 2014.06.11. 07:28:42

@mokamini: nem jön, az már bukta, hogy a Falra küldjék... ;)

Zsoofka 2014.06.11. 08:30:24

@Dekatlon: :) Nem a falra vártam Tyriont... Csak jó lett volna, ha azt a történetszálat is folytatják :) Persze értem én, hogy a csata-fanokat akarták most kiszolgálni, csakhogy az nem én vagyok :)

Nikorene 2014.06.11. 09:34:01

A csata fanoknak is elég lett volna 15 perc csata... Ezt csata fanként mondom. Ez a rész hosszú volt... naon hosszú... rettenetesen...

XocoLatte 2014.06.11. 19:53:49

És a vicc, hogy a "csatának" is csak az első etapja ment le, ugyebár... Egyetértek, hogy a Blackwater epizód nagyságrenddel jobb, látványosabb és eseménydúsabb volt ennél. Az utolsó résszel fogják szerintem ezt feledtetni, már ha jót akarnak maguknak (és a nézőknek).

adamskij · http://adamskij.bandcamp.com 2014.06.11. 21:01:14

pedig nem volt ez rossz, sőt - számos szálat varrt el, tett helyre, Jon pedig végleg sarkára áll. eléggé speciális helyszín ez a Wall, pláne hogy mi készül északabbra, szóval indokolt volt az egyik fordulópontot egy részben tárgyalni.

Tehéntőgy 2014.06.11. 22:17:13

@XocoLatte: Az legalábbis biztatóan hangzik, hogy az HBO a záróepizódot nevezte az Emmy-jelölésre az évadból a sorozatforgatókönyv kategóriában.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.12. 09:45:42

csata fanként azt kell mondjam az eddigi legjobb rész volt ever!

khm, khm, csütörtök van ám, sixx!

Gyula_80 2014.06.12. 09:57:16

Csütörtököt mondott?

Gyula_80 2014.06.12. 10:28:32

Na és akkor mit csináljunk? Álljunk neki kidumálni itt?
Ez egy jó kis rész volt, nekem például tetszett, bejött, hogy erre a történetre szánták az egész epizódot.
Volt egy kis Minas Tirith fílingje is, ami nekem amúgy is kedves.
Nagyon bejött Alliser jellemábrázolása, bármekkora nagy pöcs is, most ezt itt egy kicsit félre tudta tenni, nem úgy, mint Jancsi bácsi, amihez nem nagyon kell komment.
Ami viszont kicsit furcsa volt, hogy ugye a védők elvileg összesen kb. 100-an voltak, a vén Targaryennel együtt, ebből on-screen legyaptak vagy ötvenet, és még így is maradt bőven.
Ygritte búcsúja pöppet nyálasra és klisésre sikeredett, a nézők csodálkoztak volna, ha nem nyomja el a sablonszövegét, pont az lett volna a meglepi, ha ki merik hagyni. Viszont azt legalább megtudtuk, hogyha az ember haldokló nőt tart a kezében, akkor megáll körülötte a csata, azért ez is valami. Na, ettől eltekintve jó kis rész volt, ahogy már mondtam, soha rosszabb ne legyen.

zizi77 2014.06.12. 10:56:30

@Gyula_80: ezen én is mindig nevetek, hogy az ellenség ilyenkor tiszteletben tartja, hogy valaki búcsúzkodik, és nem megy oda levágni a fejét! :)

Zsoofka 2014.06.12. 11:14:31

@Gyula_80:
Érdekes, amit a klisékről írsz. Én (nem olvasok, csak nézek), gondoltam kiismertem már az író/rendező logikáját, fel voltam készülve rá, hogy Jon-fiú megnyekken, Ygritte-lány meg túléli... Erre pont fordítva lett. Ygritte-t sajnálom, jó színésznő, jó volt látni a szemében a vadságot keveredni némi kétellyel, hogy vajon Jon e az egyetlen, aki nemtudsemmit, vagy lehet, hogy ő se mindent :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.12. 11:26:57

@zizi77: @Gyula_80: az 1-1 elleni harcok ugyan ilyenek, nem a párbajokról beszélek, hanem a csata hevében nem egy rá egy olyan ellenfélre sose senki aki már küzd valakivel, pedig ha segítene a társának 1-1 szabadabb harcos könnyebb lenne a csata, nem?

zizi77 2014.06.12. 11:36:09

@doggfather: hát azért olyat már láttam, de igen van amikor 8-an nézik, hogy 1 valaki küzd az ellennel. :)
süti beállítások módosítása