Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Grimm 2x22 - Jó éjt, nemes Grimm (évadzáró)

2013. szeptember 26. 13:00 - nyauuuuu

Az idézet a Hamlet ötödik felvonásából való, közvetlenül a jó éjt, királyfi után. Ott kezdünk, ahol befejeztük, a herceg és a báró kedélyeskednek egymással, majd Eric kérésére a halálköpő bemutatja tudományát Eric egyik emberén. Itt tudjuk meg, hogy a zöldes trutyi által okozott tetszhalál elviselhetetlenül fájdalmas. Juliette és Nick is folytatják a múltkor elkezdett vacsit, illetve evésről szó sincs, kölcsönösen bocsánatot kérnek egymástól mindenért, mindenki szeret mindenkit, vagyis szent a béke, csókban forrnak össze. A báró egy korrekt kis vudu szertartás keretében útnak indítja a zombi-sereget. Frau Pech nagyon kotyvaszt valami cuccot, mindenféle érdekes hozzávalókból, ide értve az élő bogarat is, és elővesz egy Doppelgänger feliratú fiolát is.

01.jpg

Monroe ezerrel dicséri Rosalee főztjét, majd rájönnek, hogy üres a kéró, Nick máshol éjszakázik, úgyhogy szabad az út a szerelem előtt. Főrendőrt hívja a szépszemű, átküldte a hercig fiókjában talált iratok képét. Halotti anyakönyvi kivonatok, orvosi papírok, holtest-szállítási engedélyek, útlevelek fénykép nélkül. És egy olyan dosszié, amin csak egy név áll, de amúgy töküres. A félvér azon törpöl, mit tervezhet a telivér. Eric átváltoztatott szolgája elkezdi a balhézást a városban.

Adalind vacsit kap a szobaszerviztõl, a kilépő pincért a boszi várja, arról érdeklődik, hogy a fiúcska elintézte-e, és kéri a szobakulcsot is. Frau Pech belép a szobába, ahol Adalind eszméletlenül fekszik a padlón. Egy fecskendőt szúr a nyakába, és valami víztiszta folyadékot szív ki a szőkeségből (ha ez gerinccsapolás akar lenni, akkor túl kevés Vészhelyzetet meg Dr. House-t néztek). A múltkori hulla csaj és az autómentős fazon zombiként nagy őrjöngést rendez egy kávézóban. Nick őszintén közli Juliette-tel, hogy az előző éjszaka mindennél jobb volt. Mielőtt a romantikázás kiteljesedhetne, Főrendőr hívja a nyomozóját, valamit személyesen kell közölnie, úgyhogy Nick már indul is. A zombik – immár többet is látunk – az utcán folytatják a randalírozást, megtámadják szegény járókelőket.

02.jpg

Renard közli Nick-kel, hogy a bátyja Portlandben van, amúgy herceg, nagy hatalma van a családban. A százados egy szavát sem hiszi el a megbeszélendő családi dologról. Elmeséli, hogy a telivér anyja meg akarta öletni az ő anyját és őt magát is. Amúgy meg persze bátyónak a kulcs kell, jobban, mint a többi családnak. Megmutatja a lefényképezett kartonokat is, mint lehetséges segítőket, bár fénykép nélkül azért nem túl jó támpont, valljuk be. Ennek örömére csörög is Sean mobilja, Eric így reggeli után szeretné a szobájába vacsorára invitálni a tesót, a fontos családi ügyek megbeszélése végett - ezt a beszélgetést kihangosítva Nick is élvezheti. A hívás után rögtön Wu kopogtat a zombis őrjöngés hírével, és fél, hogy nem lesz elég emberük. Nick persze megy.

03.jpg

A kávézóhoz érkezik, ahol a múltkori halott nő őrjöngött korábban az autómentőssel. Wu és Nick fegyverrel a kézben berongyolnak, lent totális pusztítást, fent két zombit lelnek. A csajszi teljes erővel beleharap Wu lábikrájába, majd további támadó cselekményeket követően lazán kizuhan az ablakon. Sebaj, bár félig behorpasztott egy zsarukocsit, ahogy ráesett, ő csak lefordul róla, és jóízűen folytatja tovább az őrjöngést. Nick már éppen indulna lefelé, mikor a pasi is előkerül, persze támad ő is. Egy Grimmnek azért nem ellenfél, nekilöki a falnak, mire a zombi elájul. Máma már nem dühöng tovább. Hank érkezik, megvitatják, Nick arra jut, muszáj megoldást találni, úgyhogy irány a fűszerüzlet.

04.jpg

Nick megbilincseli a zombuskát, nehogy kárt tegyen valakiben, Rosalee meg gőzerővel keresi az ellenszert. Szerencsére kéznél van épp egy könyv, amiben minden le van írva. A betegségnek amúgy négy stádiuma van, az első háromban végzetes a gyógykezelés, csak a negyedikben lehet oltani – bár kenőccsel meg szájon át is lehetne, de góliátfecskendővel a leghatékonyabb, hát persze. Az ellenszer gyorsan hat, de sokáig tart elkészíteni. Fickó marad, a rendőrök mennek vissza az őrsre, Monroe kap a bilincshez kulcsot, Rosalee meg nekiáll megcsinálni a löttyöt. (Én itt letészem a lantot, innentől az őrjöngő rajongók, főleg nautilus 64, valamint Gabba és Dogla írják tovább, nem tudván kivárni a befejezést.)

05.jpg

Nick megtalálja az autómentős eltűnését, Hank meg még tizennyolc eltűnt személyt 24 óra alatt. Még egy busz is eltűnt, és mindenki, aki rajta volt. Rosalee-éknál magához tér a zombi, miközben még a fecskendőt töltögetik. Azonnal őrjöngésbe kezd, még Monroe-ba is rúg egy nagyot, mire a dúvad leüti, Rosalee meg hasba szúrja a góliáttal. Az autómentős főnök elhozta a hangfelvételt, ebből Nick és Hank megtudja, hogy milyen gépkocsihoz hívtak autómentőt az eltűnés előtt - egy Buick Centurion, kék, mint az ég, roppant gyakori márka.

6.jpg

Frau Pech megissza az Adalind-kivonatot, majd azt láthatjuk, hogy Pech asszony átváltozik a szőkeséggé, Adalind pedig az öregasszonnyá. Pech nagy örömében meztelenre vetkőzik, és így veszi fel a megcsörrenő mobilt, amin keresztül a cigányasszony közli, tudja, hogy intézzék el Frau Pech-et. Az öregasszony alig várja, hogy hallja a tervet. Hank közli, hogy megtalálta az autó tulaját, de nem a Báró az, hanem az az áldozat, aki az előző részben kétszer meghalt. Wu jön a hírrel, hogy megtalálták a Buickot, a kikötőben áll. Indulás oda, szegény Wut is viszik, akinek már nem csak a megcsócsált lába fáj, hanem a karja is, ahova a tetanuszt adták.

07.jpg

A félvér megérkezik vacsorára a telivérhez, de már menne is, mert nem mehet be a pisztolyával, de érkezik a bátyus és beinvitálja. Elsztorizgatnak a régi szép időkről, de hát felejtsük el a múltat. Gyorsan rátérünk a kulcs kérdésére, majd Nickre, aki a bátyus szerint nem hagyománytisztelő Grimm, de a jövője igen fényes, hisz már mennyi mindenkit elintézett. Eric felajánlja Sean-nak, hogy ha megszerzi a kulcsot, akkor jelentős pozíciót kap a családnál, annak ellenére, hogy zabigyerek. Főrendőr megfontolja a dolgot. Közben felnyitják az égszínkék csodaautót, amiben vudu felszerelést találnak. Nick kezdi úgy érezni, hogy valami nagyon nem stimmel, menjenek vissza az őrsre. Hank lemondja, mert neki mennie kell gipszleszedésre, a Grimm is menjen inkább Juliette-hez, ha már így összemelegedtek újra. Telivér elindul autóval a hoteltől, Renard pedig az autóból figyeli, mit művel a bátyus.

08.jpg

09.jpg

Közben a beoltott zombi immáron gyógyultan felteszi a szokásos kik maguk, hol vagyok, stb. kérdéseket, nyugtázhatjuk, hogy nem beteg többé. Nick megérkezik Juliette-hez, a Grimm elmeséli, hogy zombik támadtak rá, furcsa is neki, hogy a nővel ilyenekről beszél. Monroe telefonál, hogy a zombi végre meggyógyult, Nick indulna is, Juliette pedig vele tart, mert nem akar semmiből se kimaradni, tanulnia kell. Ál-Adalind megérkezik a táborba, ahol a teázás közben a cigányasszony elmeséli, hogy fogják Pech asszonyt tőrbe csalni. A szőkeség hitetlenkedik, hogy nem fog menni a hátbatámadás, erre Miguel hátulról lefogja és kiszorítja belőle a szuszt, de csak épphogy, mert élve kell kiszedni a boszorkányszörny szívét. A leszúrt nő és Adalind visszaváltozik, az exboszi mosolyogva veszi tudomásul, hogy vissza fog térni.

10.jpg

Nick-ék megérkeznek a boltba kihallgatni az autószerelőt. A Grimm lassan kiszed belőle minden infót, ekkor Juliette közbekérdez, hogy milyen lény az exzombi. Eddie próbálja leállítani, hogy a férfi ember, nem pedig féllény. A kis csipet-csapat megbeszéli, hogy a kikötőbe kell menni. Juliette állatorvos, ezért segít oltani a zombikat. Nick a kulcsot Rosalee-ra bízza, mivel fél, hogy amiatt van a zombitámadás. Megérkeznek a konténerkikötőbe, mire a báró kiengedi az összes zombit. Ennyit arról, hogy egyenként tudják beoltani őket. Megkezdődik a harc, de nem sokáig tart rájönniük, hogy csapdába estek. A Grimm magára vonja a figyelmet, addig a többiek a kocsihoz szaladnak, ahol szépen zombik veszik őket körbe, nincs hova menekülni. A nyomozó megtalálja a cilinderest, a konténereken ugrálva végül az egyikben kötnek ki, ahol Nick megtalálja azt az üres útlevelet, amit már korábban láthattunk, de már az ő képe van benne. Ekkor a báró szembeköpi, a Grimm a koporsóban köt ki zombi arccal szállításra készen (Nick annyit sem mond, hogy nyikk), jött érte a herceg. Innen folytatjuk a 3. évaddal!

11.jpg

Címkék: grimm
102 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valandil 2013.09.26. 13:29:50

@Gabba: Lelőtted a szövegemet. :)
Csakazértis:

Endlich.

nautilus64 2013.09.26. 13:40:08

@Dogla: hát én nem rágom le a valódi körmömet... :D egyedül az Adalind rész volt értékelhető...

aggyistenbrittudós (törölt) 2013.09.26. 17:54:47

@nautilus64: Egyértelmű! Szerintem is.
és köszi mindenkinek.

Pácsó Ármándó 2013.09.26. 17:58:34

@Dogla: Kalákában?

Nyauuuuu@: Köszi a hogyvoltot!

@nautilus64: Szia!

Pácsó Ármándó 2013.09.26. 18:06:00

@Dogla: Az az utolsó előtti zárójeles mondat olyan Gabbás. Szvsz.

nautilus64 2013.09.26. 19:27:22

@Pácsó Ármándó: talált! :)

szijjjjjjjjjjjjjja :)

Gabba 2013.09.26. 19:40:50

@Pácsó Ármándó: pedig a dúlt keblet meg sem említettem :)
kenhetsz magadnak egy zsíroskenyeret lilahagymával

2013.09.26. 22:16:14

Ármi szerint a zárójeles mondat a végén nagyon Gabbás. Kinek az ötlete volt?

aggyistenbrittudós (törölt) 2013.09.26. 22:17:24

Nyauuuuu@ Most komolyan átadtad a felénél? Pedig jól indult a HV, a zombikra elég lett volna egy mondat, a többi pedig a Házak Ellentétének kifejtése. Lehetett volna. Következő évadig fogsz írni valamelyik sorozatról, mert olvasnám :)

nyauuuuu 2013.09.26. 22:36:17

@aggyistenbiri: A következő évadot sem én írom már. Letettem a lantot, mint mondtam volt feljebb. És nagyon jó buli volt átadni a felénél, annyit röhögtünk, míg megírták a végét (főleg nau, de Gabba és Dogla is erőteljesen besegített, ha jól emlékszem), hogy jaj. Dogla főleg nevetett, azt hiszem. :) Emlékeim erről a részről már kicsit homályosak :D.

2013.09.26. 23:32:06

@nyauuuuu: Igen, nau leginkább az írásban jeleskedett, Gabba besegített, én meg voltam az egy személyes ingyencirkusz, bár gondolom ezt nau inkább bosszantónak, mint viccesnek élte meg. Viszont a hogyvót tök jó lett :))
@aggyistenbiri: Lófasz az nincs. Kéne? :)

nyauuuuu 2013.09.26. 23:33:53

@Dogla: Szerintem nau is nagyon röhögött. Az a rész tisztán megvan, ahogy nem mertek egymásra nézni, úgy pukkadoztok a röhögéstől :). Azóta is azzal vigasztalom magam, ha épp nagyon bele vagyok esve a kétségbe :).

2013.09.26. 23:39:42

@nyauuuuu: Ez igaz, de én arra is emlékszem, hogy amikor írni próbált, én meg az üres üveggel dobolva már annyira idegesítettem (miközben én persze röhögtem), hogy elővette az ollót az írószerek közül, és attól féltem, a hátamban landol :) Utána visszavettem a majomkodásból. Kicsit :))

nyauuuuu 2013.09.26. 23:42:28

@Dogla: Az nekem kimaradt. Szerintem éppen akkor tömtem magamba a tízezredik kalóriát, és a maradék, még oxigént kapó agysejtjeim épp a tömeges öngyilkosságon gondolkoztak.

2013.09.26. 23:50:20

@nyauuuuu: Az enyémek azok is lettek. Szerinted a maradék sütit ki falta fel hétfő estig bezárólag? (igen, én).... :))

nyauuuuu 2013.09.27. 00:01:44

@Dogla: Hétfő estig? Egészen majdnem 48 órát kibírtak veled egy fedél alatt?! Á, biztos nem is voltál otthon, hogy olyan sokáig kitartott a készlet :D. A lányaim viszont imádják a csokiizét, tegnap este egy órát egyedül voltak itthon, mire bejöttem a rendelőből, úgy kábé a felét meghamikázták önszorgalomból. És nem is lett tiszta csoki minden, csak a konyhapult, kicsit a padló és némiképp az asztal. A kisebbik pedig angyali mosollyal közölte, mikor rákérdeztem, ettek-e belőle, hogy igen, de nézd, a tányérokat beraktuk a mosogatóba. Mivel ez kétségtelen tény volt, és olyan cukin mondta, hát elegánsan elsiklottam a többi részlet felett.

2013.09.27. 00:06:02

@nyauuuuu: Ja, nem voltam otthon, különben már előbb kinyiffantottam volna őket.
Jó, hogy a csokiöntet hazakerült, a kislányaid aranyosak lehettek vele, ahogy írod :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2013.09.27. 00:29:52

@nyauuuuu: @Dogla: Tudom, hogy nem vagy gyerek már. Most fogd a táskádat, és menjünk haza. Főzök nektek pudingot.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.09.29. 13:39:40

Jaj, pár napig megfeledkezem a hogyvoltról, és pont akkor jön az uccsó rész, remek! Most pedig elolvasom.

2013.10.28. 15:17:18

Tegye fel a kezét, aki már látta az új évad első részét!
Én láttam, és szerintem tök jó volt.
Többiek?

Pácsó Ármándó 2013.10.28. 15:32:40

@Dogla: Amcsiban vagy? Esetleg "boltból"?

Pácsó Ármándó 2013.10.28. 15:48:40

@Dogla: Remélem Nyauuuuu hogyvoltozni fogja majd!

2014.01.19. 10:07:42

@nyauuuuu: @nautilus64: @St. Pácsó Ármándó: @Gabba: @aggyistenbiri: @Yooha: Csütörtöktől jön az új évad a TV2-re. Mi már nézzük nau-val, és meg kell hagyni, szuper!

W.Jack. 2014.01.19. 10:10:35

@Dogla: Ó, hát én tudom mikor felébredni a téli álomból :)

Pácsó Ármándó 2014.01.19. 10:17:41

@Dogla: @nughop: De jó, mindjárt felébresztem Birit, ezt hallania kell!
Nyauuuuu kicsit el van veszve, remélem azért mert már a hogyvoltokra készül!!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.01.19. 10:59:09

@Dogla: Én a torrentTV-n nézem és nekem is nagyon tetszik! Ugye lesz hogyvolt?

nautilus64 2014.01.19. 15:50:18

@Dogla: kezdődik a Grimm magyarul, azért várós volt már, szeretem a szinkront :)

Gabba 2014.01.19. 16:48:49

oszt' ki fogja hogyvoltozni, he?

W.Jack. 2014.01.19. 18:13:04

@Gabba: Hijnye, ennyi mindenről lemaradtam, hogy ezek szerint ez kérdéses lehet? :o

Pácsó Ármándó 2014.01.19. 18:22:04

@nughop: Én Nyauuuuura számítok mindenképp, de aki többet találkozik/beszél vele az megkérdezhetné!

W.Jack. 2014.01.19. 18:25:28

@St. Pácsó Ármándó: Én is Őrá, Reá? Őreá? számítottam, alleBilderp, de úgy tűnt, hogy Gabba tud valamit, amit én nem (ez úgy általánosságban is biztosan igaz, de most a konkrét témára vonatkozóan értve:))

Pácsó Ármándó 2014.01.19. 18:30:51

@nughop: Tudom, hogy hihetetlen, de Gabba a maga szűkszavú módján még nálam is többet tud :-) Reméljük a legjobbakat! (Ő reá)

W.Jack. 2014.01.19. 18:46:54

@St. Pácsó Ármándó: Számomra abszolút hihető, hogy Gabba elég sok embernél többet tud - a maga szűkszavú módján, ehem - nagyon sok mindenről, így még azt is el tudom hinni, hogy Nálad is :) Nálam meg aztán végképp :)
De ha bárki más tud biztos választ, szívesen veszem.

Gabba 2014.01.19. 20:21:30

@nughop: @St. Pácsó Ármándó: véletlenül megtudtam valamit, de ajkamon lakat, legfeljebb Leonora oldhatja fel

W.Jack. 2014.01.19. 20:58:05

@Gabba: Rendben van, akkor nem firtatom.

2014.01.19. 21:22:22

Drágáim, olvassatok már egy kicsit feljebb!!

Na jó, akkor beidézem:
"nyauuuuu 2013.09.26. 22:36:17
@aggyistenbiri: A következő évadot sem én írom már. Letettem a lantot, mint mondtam volt feljebb."

Pácsó Ármándó 2014.01.19. 22:11:21

@Dogla: De az régen volt, akár meg is gondolhatta magát azóta.

W.Jack. 2014.01.19. 22:11:42

@Dogla: Köszönöm, bocsánat, nekem nem volt még érkezésem ledolgozni a restanciámat, ami a hogyvoltokat és kommenteket illeti, a jelek szerint az agysejtjeim is elhaltak, nem csak másfélék, és már csak az utolsó kommentekből gazdálkodtam szellemileg :)

nautilus64 2014.01.20. 08:13:32

@St. Pácsó Ármándó: itt vagyok én, csak nem tudod, hogy látsz! ;)

@Gabba mindig mindent tud, és most is jól tudja, csak még válasz kell rá! :D

nautilus64 2014.01.20. 09:45:36

@Gabba: megjött a válasz a mindentudás kérdésére és az jött ki, hogy igen

egyébként is, mikor jön már a 13-as raktár hogyvolt? én ezt akarom tudni! :D

2014.01.20. 09:57:17

@nautilus64: Komolyan mondom, Te vagy a rejtélyekben írás királynője... Gyakorolsz, mi? :)

nautilus64 2014.01.20. 10:24:55

@Dogla: erre a válaszom csak annyi: 42 XD

2014.01.20. 10:28:51

@nautilus64: Új avatar!!!! Kérem a képet nagyban is, plííííííííz :)

Gabba 2014.01.20. 11:19:25

@nautilus64: fenn figyel a szerveren, a főnökre vár...

Pácsó Ármándó 2014.01.20. 17:13:56

@nautilus64: De aranyos vagy!
Azután csak ügyesen, mert értő közönség gyűlik itt össze rendszeresen! :-))

W.Jack. 2014.01.20. 19:30:33

@nyauuuuu: Köszönet az eddigi posztokért, szerettem a stílusodat (hehe, hülyeség ez így, mert változatlanul szeretem:)), hála ezért a hogyvoltért is persze, mind neked, mind a közreműködőknek. Sok idő eltelt azóta, hogy láttam a részt (és malacka módon csak most olvastam el a hv-t), de amikor néztem akkor is A.C Miss Marple-ja jutott eszembe a Doppelgänger kifejezés kapcsán, és ez felbukkant újfent, ahogy Titeket olvastalak. Illetve azt, amit közösen írtatok :)

"A betegségnek amúgy négy stádiuma van, az első háromban végzetes a gyógykezelés, csak a negyedikben lehet oltani – bár kenőccsel meg szájon át is lehetne, de góliátfecskendővel a leghatékonyabb, hát persze." No igen, nekem is hasonlók jutottak az eszembe.

Gabba 2014.01.20. 19:49:16

@nyauuuuu: itt mindenkinek elvonási tünetei vannak érted. érted? :)

nautilus64 2014.01.20. 21:26:00

@St. Pácsó Ármándó: "Azután csak ügyesen, mert értő közönség gyűlik itt össze rendszeresen!" ez Gabbának szól? :D

nautilus64 2014.01.20. 21:50:44

@St. Pácsó Ármándó: Te a rejtélyekben való írás megértő szakértője vagy? vagy mi? :D

Pácsó Ármándó 2014.01.20. 21:55:57

@nautilus64: Nem én!!! A példaképem az Igazi N!!

nautilus64 2014.01.20. 22:06:00

@St. Pácsó Ármándó: tudtam én, hogy csíped Nick-et! :D

Pácsó Ármándó 2014.01.20. 22:12:33

@nautilus64: Inkább Rozálkát, ő néha olyan LÁNYos, nem?

nautilus64 2014.01.20. 22:20:48

@St. Pácsó Ármándó: Rosalee a másik nagy kedvenc! THE BEST! :) na meg Monroee, és nem utolsó sorban Nick :D

Gabba 2014.01.21. 10:16:17

@nautilus64: aki azt se mondja: nyikk! :D

nautilus64 2014.01.21. 10:20:27

@Gabba: ezt nem hagyhattad ki, mi? :D

Gabba 2014.01.21. 11:06:26

@nautilus64: hápersze nem, sőt le is védetem!

2014.01.21. 12:48:38

@nautilus64: @Gabba: Hát igen, a közös munka a legjobbat hozta ki mindenkiből (vagy a legrosszabbat, attól függ, honnan nézzük).

W.Jack. 2014.01.21. 13:18:52

@St. Pácsó Ármándó: Az igazi Trebitsch után szabadon? :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 17:23:41

@Gabba: Úúúúúú, ide is átcsúsztak az Onedines kínrímek és szójátékok? Meg akarsz ölni.
@nughop: Rég láttalak! És most örülök, hogy előkunkorodtál :)

Pácsó Ármándó 2014.01.21. 17:34:54

@Dogla: A legjobbat! :-)

@nughop: Igen!

@aggyistenbiri: Szia!

@Gabba: Tényleg nem mondta!

@nautilus64: Jó a macskád!

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 17:41:43

@St. Pácsó Ármándó: Ugyanezt ismételd meg a VV kommenttársaiddal is, egyenként, mindegyikkel!

Pácsó Ármándó 2014.01.21. 17:59:13

@aggyistenbiri: (Mosoly járja át a szívem bús szegleteit, Igen!, él még a humor honleányaink büszkeségtől dagadó keblei fölött kb 30-40cm-re. Természetesen ez álló helyzetben értendő)

@Yooha: Természetesen téged sem akartalak kihagyni!

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 18:06:37

@St. Pácsó Ármándó: 30cm: átadtam az üzeneted az orrnyergemnek,azt üzeni köszöni szépen. 40cm: a hajhagymáim dettó! (Nagy zsibongásba és sutyorgásba kezdtek egyből.)

Pácsó Ármándó 2014.01.21. 18:16:37

@aggyistenbiri: Pedig meg voltam győződve róla, hogy a nyerged és hagymád között is van valami amit a szerencsések "az agyam" néven illetnek. Megnéznéd még egyszer a kedvemért?

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 18:20:20

@St. Pácsó Ármándó: Káposzta. Őt is üdvözlöd? Meg fognak sértődni a hagymák, pedig már úgy örültek. Most csillapíthatom le mindet, melós lesz.

Pácsó Ármándó 2014.01.21. 18:33:30

@aggyistenbiri: Ó, a hagymáid féltékenyek a káposztádra? Tudhattam volna, hiszen folyamatosan NŐnek! Ezt a böszmeséget, amit én elkövetek!
Várjál csak! Mivel nézted meg, hogy káposztád van? (siet Ármándó segítségére a Logika Tudománya)

Gabba 2014.01.21. 19:01:20

@aggyistenbiri: az Onedinben kínrímek? egyet se láttam.

az idézet a fenti poszt utolsó mondatából származik.
megölni nem akarlak, de nem adok a foghajmás kolbászból :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 19:07:14

@St. Pácsó Ármándó: Dolák-Saly Robi bácsi mondta nekem, bezony.
www.youtube.com/watch?v=rqnjsVHGmTk

@Gabba: Pista, teszed vissza, az az Apuka vacsorája!

Gabba 2014.01.21. 19:35:59

@aggyistenbiri: jut eszembe, Robi bácsival múlt szeptemberben az Olvasás Éjszakáján dedikáltattam az egyik könyvét. Utána megettük a kolbászt.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 19:51:40

@Gabba: AZ az esemény egybeesik a születésem napjával. Nem véletlen. Ha lenne sorozatfüggők éjszakája, az is.

W.Jack. 2014.01.21. 19:53:15

@aggyistenbiri: Szia Biri:) Köszönöm, én is örülök, hogy újra olvashatom a humoros kommenteket a remek hogyvoltok alatt :)

Gabba 2014.01.21. 19:57:06

@aggyistenbiri: tudom, beleirattam a te nevedet is

Gabba 2014.01.21. 19:58:06

@Gabba: mármint a kolbászba

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.21. 20:23:12

@Gabba: Nem túl hízelgő rám nézve, azóta már csatornatöltelékként végeztem. Bizonyára.

Gabba 2014.01.21. 20:25:56

@aggyistenbiri: dehogy is, itt lóg a spájzban bekeretezve

Pácsó Ármándó 2014.01.21. 21:10:33

Maaargit és Pityu megnevettet engem :-)

@aggyistenbiri: Köszi a káposztát, nálunk krumplifőzelék volt Stefi-vagdaltal.

Gabba 2014.01.22. 19:54:05

Már csak egyet kell aludni és indul :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.22. 20:19:23

Most mi a végső forgatókönyv? Nau64 és Dogla együtt írják, vagy felváltva külön-külön, vagy csak az egyikőjük?

2014.01.22. 20:57:27

@aggyistenbiri: Én mégis hogy kerültem a képbe? Ja, hogy az évadzáróban besegítettem? Az egyszeri alkalom volt. Olvasni és kommentelni jövök, de írni nem én fogom.

Pácsó Ármándó 2014.01.22. 21:21:06

@Dogla: Tényleg konspirálva van a dolog!

W.Jack. 2014.01.23. 15:43:38

@Gabba: És már egyet sem, kivéve, ha valaki hunyna még egyet, hogy rápihenjen az estére :)

@St. Pácsó Ármándó: Lesz most is élő egyenes kódolt szövegű hv?

W.Jack. 2014.01.23. 16:49:13

@nughop: + két vessző természetesen, hogy értelmes(ebb) legyen a kérdés:)

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 17:36:54

@nughop: Egyelőre feszült kíváncsisággal lesem az eljövendő hogyvoltot, semmikép sem akarnék belekontárkodni. Egy vesszőm már van, a kettőt túlzásnak érzem, bár lehet hogy egy rögtönzött közvélemény kutatás kimutatná a nem publikált ámde meglévő igényeket :-)

Kapitánylány 2014.01.23. 17:42:44

@St. Pácsó Ármándó: ööö, a vessző témához nem akarok hozzászólni... :D

én és a 64 tagú legénységem nevében megtisztelőnek tartanám, ha besegítenél XD mármint a kódolt szövegeddel, azokat nagyon szeretem ;)

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 17:47:15

@Kapitánylány: 64 tagú válogatott legénységgel engem se foglalkoztatna a dolog :-)
A mai napon kellően elfáradtam szellemileg, így most halasztást kérnék egy kedvezőbb alkalomhoz.

Kapitánylány 2014.01.23. 17:52:46

@St. Pácsó Ármándó: az engedélyt megadom, de a feladat még mindig adott, kérem minél előbbi teljesítését

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 17:55:10

@Kapitánylány: Tisztázzuk, még ez is az álhv.-ra vonatkozott? :-)

Kapitánylány 2014.01.23. 17:58:38

@St. Pácsó Ármándó: még mindig az álhogyvoltra, mi másra? XD

W.Jack. 2014.01.23. 19:11:33

@St. Pácsó Ármándó: :D Már amikor kijavítottam magamat a vesszők mennyiségére vonatkozóan, akkor éreztem, hogy ebből már nem lehet jól kijönnöm :)
Ellenben éppen a humorról tartottam kiselőadást, illetve arról, hogy mennyiféle reakciót válthatnak ki belőlünk a humoros megnyilvánulások, és az a reflexből hangosan felnevetés, amit a kommented alapján produkáltam, remek példa volt :)

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 19:40:11

@nughop: Hol tartottál a humorról kiselőadást? Elkérném a szöveget, mert kíváncsi vagyok rá! Kiselőadás közben hogy tudod a hogyvoltot olvasni?

W.Jack. 2014.01.23. 19:58:45

@St. Pácsó Ármándó: Örököltem egy érettségire készülő csipetcsapatot, akik a rengeteg német tételből kilőhetik a legkevésbé szimpatikusat, ha tudnak helyette olyat javasolni, ami elfogadható. Egyértelműen a környezetvédelem szúrta legjobban a szemüket, de nem tudtak helyette olyat megnevezni, ami még nem szerepelt, ám érdekes lehet. Én pedig a humort ajánlottam nekik, mert szerintem egy hálás téma, és annyit lehet róla beszélni, írni (még németül is), hogy senkinek nem lehet ellene kifogása.
A fiatalok vajmi kevés lelkesedéssel fogadták, mert mit lehet arról mondani. Tehát kaptak egy adhoc előadást arról, hogy már ha csak azt a részét tekintjük, hogy a humorhoz mily sok jelzőt társíthatunk, hányféleképpen fogalmazhatjuk meg azt, ha valami tréfás, vicces a számunkra, reagálhatunk rá mosollyal, nevetéssel, harsány hahotával (mindezt jelezhetjük emotikonokkal is), millióféleképpen csoportosíthatjuk (Neumann Jánosnak négyzetekbe rendezve, hosszában keresztben száznál több kétkoordinátás kockája lett, amikor rendszerezte Makara György viccgyűjteményét). stb.

Hogyvoltot nem olvastam, csak az e-mailben kapott értesítőt :) Ez pedig rém egyszerű :) Van 90 percnyi órarendi kötelező óránk, ami alatt az a megegyezés él, hogy a tanulók nem dobálják fel kapásból face-re a szerintük rém tréfásnak tűnő megjegyzéseimet, cserében én is rájuk figyelek, és nem tapogatom a telefonomat :) Ám valamiért a 90 perc letelte utána sem sietnek sehova, és ekkor kötetlen témában folyhat tovább a társalgás, és lehet simogatni a telefonokat :) Na így olvashattam a kommentedet :)

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 20:20:30

@nughop: Rendben, elfogadom a kimerítő választ. Már a hangüzenet közben (Gabbának a hajós elnevezésekről) éreztem valami oktató/okító jellegű hangszínt, ami alapján magamban sejtéseket fogalmaztam meg foglalkozásoddal kapcsolatban :-)

W.Jack. 2014.01.23. 20:26:49

@St. Pácsó Ármándó: Hihi :) Meg kell lepjelek,már 5 éve a hajózás a megélhetési forrásom és azt tekintem a foglalkozásomnak is :)
Tanítani nem feltétlen szeretek, maximum különféle csomókat a fedélzeten, meg vitorlázással és hajókkal kapcsolatos mindenfélét, viszont azokon a nyelveken, amiket szerintem elfogadhatóan beszélek, elvállalok vészhelyzeteket, ha nincs más megoldás :)
süti beállítások módosítása