Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Elkelt az Éden Hotel hogyvót

2011. március 05. 09:13 - sixx

El bizony, és mivel a beérkezett pályamunkák szintje a szigorú zsűri (én meg a szabóZ) szerint nem ütötte meg a kívánt színvonalat (mert vagy nem voltak viccesek, vagy nagyon Hajni stílusát majmolták, csak éppen szarul), én leszek az, aki megírja a magyar Kenek és Barbie-k kalandjait a kolumb napsütésben. Szóval ennyi. 

17 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.03.05. 10:18:11

Kár hogy nem lett jó vendégíró..
Illetve beszélek én itt böszmeségeket: újra sixx realiy hogyvolt...:DDDDD

K Tomoceusz 2011.03.05. 10:47:44

Másokról a szart csak gondoljuk , nem mondjuk ki , azért retorzió jár ( Egészséges erotika opus273 ). Kiválasztás napján a jelem sixx művész úr kapja .

beacska 2011.03.05. 10:53:54

gyorsan én is huzzászólok: hozzá

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.03.05. 11:09:59

éjjen remélhetőleg megüti majd a kívánt színvonalat,
de ezt úgyis eldönti majd a szigorú zűri, az olvasó:)

bocs, magas labdát nem lehetett kihagyni :D

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.03.05. 11:11:11

ZSűri, na, a kívánt színvonalat a kommentem nem ütötte meg:)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.03.05. 11:25:08

@K.Tomoceusz: én meg ilyen őszinte parasztgyerek vagyok, na, bumm.

csak_egy_komment 2011.03.05. 11:30:59

@sixx: én meg nem szoktam belekötni a helyesírásba és a nyelvtanba, de az akkor is zavar hogy "(én meg a szabóZ)".
Lehetne írni helyesen?

beacska 2011.03.05. 12:08:23

@csak_egy_komment: bár fogalmam sincs, ki az a szabóZ, de valszeg egy nick.

Még be sem indult a blog! Könyörgöm, a nyelvtanosok létesítsenek maguknak egy fórumot, ott éljék ki magukat!!!

A nagyfőnököt meg egyébként sem ildomos kioktatni...

gastro vazze 2011.03.05. 16:19:07

Most mit mondjak?! Ennek a hogyvoltos hírnek örülök a legjobban:)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.03.05. 20:14:36

Kár, hogy így alakult, nem ártott volna egy kis vérfrissítés, meg némi indoklás sem, hogy ha már egyszer megfuttattátok a pályázókat, akkor miért nem írtok normális kritikát számukra és miért egy ilyen röhejes általánosítással szúrjátok ki a szemüket, hogy "nem ütötték meg a szintet". Hát LOL.

Amúgy meg... hogy mi üti meg a színvonalat és mi nem, azt lehet, hogy nem nektek, hanem az olvasóknak kellene eldönteni.

Adhattatok volna legalább egy lehetőséget mindenkinek, és meg lehetett volna egy epizód összefoglalója után szavaztatni az olvasókkal, hogy kitől szeretnének ezután olvasni.

De ez nyilván túl liberális lett volna. Meg uncsi. Meg majmolt volna valamit, csak nem viccesen, ami gáz.
Tényleg, Hajni szavaztatott már? Ha igen, akkor "én és szabóZ" véletlenül se tegye. Ciki volna. :S

gastro vazze 2011.03.05. 21:46:06

Minden tiszteletem a probalkozo hogyvoltozoke, de @Gem121 - kispocs.blog.hu/: @nida /az ÉLET egy nagy g..i mágus: azert jo, ha tudjatok, hogy eleg sok hogyvolt megy, de soha egyiket sem kommenteltek annyira, mint sixx-et, Brutiet. Hajni is nagyon jo stilusban ir. Mindharom iro nem csak viccelodik, savaz, de valoban lehet is rajtuk rohogni. Hajni brutalisan nepszeru posztjai azert koszonhetoek az elert kritikus tomegnek (egy ido utan magat gerjesztette a kommentelok szamanak a novekedese), illetve fomusoridoben meno legnezettebb musor, a legnezetteb adon!

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.03.05. 23:41:09

@gastro vazze:
ezt most miért nekem, én nem akartam hogyvoltot írni:)

foxglove (törölt) 2011.03.07. 21:28:12

most nézem, hamisítatlan, kendőzetlen trash, jó lesz ez:)

jackie b 2011.03.13. 21:07:14

ez a hónap jóhíreee!!! ámen!! köszi, sixx

Beanka 2011.05.11. 01:56:03

Hat, nem esem ketsegbe, hogy sixx irja az Edent...sot!!!! Ha nem igy lenne 3 perccel korabban mennek aludni- sixx a rajongod lettem!:)
süti beállítások módosítása