Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 16x10 - I Promise

2010. július 11. 15:39 - sixx

Ezt a részt kétszer néztem meg, és így, egy héttel a bemutató után sem nagyon térek magamhoz. Várható volt, hogy előbb-utóbb bekövetkezik az, amire a tribal council alatt sor került, de azt, hogy Cirie ilyen nagy taktikus, az előző évadok ismeretében sem gondoltam volna. Új királynő született.

Az előző, meglehetősen vicces tribal után a parton dumálgatnak a népek, te Jason, kérdezik, hogy is volt ezzel a bottal, bazmeg? Hát, aszittem az a Hidden Immunity Idol, úgy, és odaadtam Elizának. Az volt a terv, hogy így kiszavazzuk Ozzyt. Aki közben ott áll mellette. Félelmetes, mennyire hülye, vagy magabiztos ez a kölyök, innentől kezdve ha nem nyer meg MINDEN immunity challenge-t, akkor neki annyi. Másnap reggel Jason azt nyilatkozza, hogy nem Ozzy az egyetlen istenség ebben a játékban. Asztakurva.

Reward Challenge, a változatosság kedvéért két csoportban, úszásos, puzzlenézegetős izé, és mivel páratlanul vagyunk, egy főt nem fognak választani - Cirie megy az Exile Islandra. A győztes csapat elrepül egy kis szigetre, ahol zabálnak, meg isznak, és ott alszanak. Az egyik csapat: Ozzy, Jason, Erik és Amanda, a másik Natalie, James, Parvati és Alexis. Máris lehet látni az esélyeket, igaz? Jason és Ozzy csapata az úszás résszel nem kínlódik, a puzzledarabokat megjegyezni sem egy nagy vasziszdasz, szóval elég hamar eldől, hogy kik mennek zabálni, és kik szívnak.

A törzsi látogatás a szokásos kurva sok kaja-helyi italok stílben zajlik, Erik a legaranyosabb, mert egyrészt nagyon rácsodálkozik a benszülött nőkre, illtve a fedetlen keblek armadájára, aztán beszakad a bételdiótól, és tiszta hülye lesz, ehhez hozzátesszük a helyi alkoholt és máris kész a sugárban hányó Erik, aki ettől függetlenül nagyon jól érezte magát. Közben Cirie szív az Exile Islandon, mert szakad az eső, biztos nagyon idegbeteg lesz ha egyszer visszaengedik. Az otthonmaradottak a szokásos semmittevéssel ütik el az időt, csak James dolgozik, őt meg lebasszák, hogy mit zajong. Agyonvágnám mind a három nőt a helyében. Képletesen, persze.

Ozzyék visszatérnek, és a főnök azonnal elköveti az egyik legnagyobb baromságot, amit ebben a helyzetben lehet: elkezdi taglalni, hogy milyen fasza kaják voltak, meg minden. Eszem megáll, ilyet NEM szabad azoknak mondogatni, akik hóttéhesen szívtak egész éjjel! Kapja is a sanda tekinteteket. A konszenzus az Immunity Challenge előtt: nehogy Jason nyerjen, és akkor kiszavazzák a francba. Alexis és Parvati kitárgyalják Ozzy böszmeségét, James pedig egyre nagyobb aggodalommal szemléli, ahogy a csaja Alexis felé húz, és girlpowert akar a törzsben. Hát igen, ez még érdekes lehet.

Immunity Challenge, ismét egy korábbról ismert motívummal: állni kell egyhelyben, egy kéz a magasban, ahhoz egy hordó kötve, abban víz. Megmozdulsz, annyi neked. Jeff hozza a kajákat, hogy a játékosokat kiszállásra biztassa, elsőként Erik és Cirie száll ki egy tál gumicukor láttán, aztán Alexis, csak kicsit korán, mert Jeff még nem mondta, hogy mit dugdos a háta mögött (tej és süti) így nem kapja meg. Meg tudná ölni Jeffet. Natalie következik, mert egy pillanatra nem figyel, aztán James, mert ő sem.

Marad Amanda, Ozzy, Jason és Parvati. Jeff hoz három csokis fánkot, mire Ozzy azonnal kiszáll, majd elered az eső, és jön Amanda, aki elmegy pisilni. Jason vs. Parvati. Jeff hozza a kaját, ezúttal egy tállal, rajta pizza, tej, stb., amiből MINDENKI kap, ha valaki kiszáll. Parvati megpendíti Jasonnak, hogy itt az ideje barátokra szert tennie (!!!), ez a hülye, buta fiú meg azt kéri, higy a többiek ÍGÉRJÉK MEG, HOGY NEM SZAVAZZÁK KI. Megígérik, még jó. És kiszáll. A marha. Parvatié a nyaklánc.

A táborba visszatérve mindenki röhög, hogy lehet ekkora fasz valaki, mondják, Jason megy este. Igen ám, de Cirie-nek támad egy ötlete: mi lenne, ha Alexis, Natalie, Jason, Parvati és ő Ozzyra szavaznának? Ozzy annyira magabiztos amúgy is, hogy nem fogja magával vinni az idolt, és akkor megszabadulnak tőle. Parvati, te szemét, alattomos kis geci. Cirie-re nem lehet haragudni, neki csak ez az egy esélye van, hiszen fizikálisan kurva gyenge.

Jön a tribal, ahol James tulajdonképpen kijelenti, hogy ennél nagyobb baromságot, mint amit Jason csinált, nem is lehet elképzelni, itt tenném hozzá, hogy ha Jason annyira nagy fan, akkor hogy hogy nem emlékszik a Dreamz-Yau-Man üzletre??? A szavazás lemegy (James megjegyzi, hogy így már legalább nem ő a legnagyobb fasz a Survivor történetében), Ozzy pedig nem veszi elő az idolt, és kiszavazzák. A Survivor történetének egyik legjobb játékosa elkövette azt a hibát, amit ebben a játékban nem lehet: bízott a társaiban és megszívta. Kár.

Címkék: survivor
16 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WUTM 2008.04.24. 17:51:03

SZEMETEK!!!!!! Az összes összeeskuvo elmehet a francba. Bár a helyükben én is ezt csináltam volna :-)))))
Ozzy nélkül nem lesz ugyanaz.
De vajon tudja-e valaki, hogy hol van az idol, és magához veszi-e???

Ozzy különben nagyon szimpatikus volt a jury-táborban adott nyilatkozatában, magát szidta leginkább. de azért rendesen megzuhant, azt lehetett látni. (én is)

gastro, missing in action 2008.04.24. 18:40:00

Hát ez nagyon kemény rész volt! Bár neki drukkoltam, megérdemli, Ozy, hogy elhullott!
De , hogy ez az Elájza, hogy ki tudja dülleszteni a szemeit, hihetetlen...
Ha Jamesnek lenne esze, akkor most a farvizen elevickélne a last3-ig, de a csajok nagyon készülnek ivartalanitani a szigetet... :-DDD
Cirie -- le a kalappal ezt jól kitalálta, de én nem bírom őt anyira... Hajrá Amanda és James! :-D

gastro, missing in action 2008.04.24. 18:52:45

Az meg milyen már: több, mint 5 (azaz ÖT) órát egy feltartott kézzel állni!!!!!!??? Parvati egy kis százfogú kigyó, de ezért respect... Mondjuk, érezte, hogy ezt neki hoznia kell, különben illaberek...

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2008.04.24. 20:24:22

Szemetek! Kicsinálták Ozzyt !

(pedig már kezdtem megjegyezni a fejét)

k.Tomi 2008.04.24. 20:32:35

Amúgy Ozzy meg is érdemli, hogy kiesett. 3 fánkért feladta az immunity cahllange-et, pedig előtte a revardon- jól bezabált.

Jason meg olyan naív, hogy tuti majd őt is jól hátbatámadják.

k.Tomi 2008.04.24. 20:34:06

Most, hogy az előző kommentemet elküldtem megláttam, hogy nem rakta be azt amit az előtt írtam. szóval most beírom újra. :)

Nagyon nagy rész volt. Már részek óta Ozzy hátbatámadását vártam.:) Mert ugye ha a többiek nem hülyék ennek be kellett következnie. Ozzy és James ellen úgyse nyerne senki a végén.
Cirie a legnagyobb taktikus. Az évad elején nagyon nem bírtam, de már részek óta ő a kedvencem és most ezt mégjobban megereősítette. :))

Amandát is szeretem, de sajnos ezek után szerintem őt is kiszavazzák előbb utóbb. Nem hiszem, hogy mér eljut a végéig. :(

Kiváncsi vagyok, hogy a Girl power megvalósul-e, vagy Amanda összefog a 3 sráccal.

Alexis és Natalie nagyon idegesít. Remélem ők hamar repülnek. Bár a végén könnyű ellenük nyerni, szóval lehet megtartják őket.

kacagomikulas 2008.04.24. 20:42:20

Cirie elmegy a csába amiért kirakta Yau-man-t. Ott kellett volna hagyni az Exile Island-on. Na mindegy Ozzie megszívta, tényleg nem értem 3 fánkért miért adta fel az IC-t. Mostmár kénytelen leszek James-nek szurkolni.

utazomajom · https://www.facebook.com/utazomajom/ 2008.04.26. 10:10:29

Engem kiiedegelnek ezek az idióta tyúkok. Egyedül Amanda aki normális, de ilyen aljas szemét bandát mint a többi... Cirie mi a tökömet keres még ott? Nagyon nem értem:) Elején a lámákat kellett kiszavazni, h ne gyengítse a csapatot, most meg már az erőseket, h könnyebb legyen az immunity.. szal ezek még sokáig bent fognak maradni:S Én már láttam a kövi rész, nem akarok spoilerezni, de az is elég izgi:)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.04.26. 11:28:20

engem is idegesítenek, de mióta Richard Hatch kitalálta, hogyan kell ezt a játékot igazán művelni, az erős emberek napjai meg vannak számlálva.

gastro, missing in action 2008.04.29. 15:25:29

tocika · tocika.tvn.hu 2008.04.26. 10:10:29

Hát megnéztem....és qrva ideges is lettem utána :-))

Ez rohadt idegesitő rész (11.) , főleg aza labdamellű Natalie..grrrrrrr

BKV - Önnek megyünk 2010.07.11. 20:03:23

ti hol a tökömben nezitek a survivort hogy a 16 nál tartotok???? nalam az aktualis a 20 as évad

sixx · http://comment.blog.hu 2010.07.11. 20:30:30

@BKV - Önnek megyünk: a magyar vetítés szerint megyünk, üges vagy, hogy megtaláltad a torrenteket, egyem a kis szíved.

Évi voltam 2010.07.11. 20:40:10

Békávé, esetleg pillants a dátumokra...!
Az Axn-en most megy ez az évad, azért van újra HV róla.

BKV - Önnek megyünk 2010.07.11. 21:31:37

@sixx: @Évi voltam: kulfoldrol nezem egyem a sziveteket nagyokosok

Póniló 2010.07.12. 16:19:34

nagyon sajnáltam Ozzyt, bár már rég nem volt olyan szimpi, mint a korábbi évadában. És be kell látni, hogy Cirie-től nagyon jó kis terv volt ez, le a kalappal. Végülis ezért nézzük a survivort :-) Jason meg egy hülye, nagy mákja van, hogy nem küldték haza, de ami késik, nem múlik

Baaden 2010.07.12. 17:45:20

@k.Tomi: pontosan ugyanez jutott eszembe... Én ledöbbentem, hogy főleg ő 3 fánkért lemondott az immunityről, a többitől még oké, de tőle többet vártam. Nekem szimpi volt az előző évadban és most is, ezzel együtt sajnos azt kell mondjam megérdemelte.

parvati és jason viszont tényleg respect, én már ezért adnék bárkinek egymillát :D

@BKV - Önnek megyünk: szerintem mindenki értette hogy talán kint élsz ezért jársz előbb. Te dolgod, nálunk meg most megy a 16., és akkor mivan?? Mér is kell lefikázni?
süti beállítások módosítása