Erősen Sons of Anarchy-beütésű főcímmel nyitunk, női seggekről és izmos férfi hátakról (legalábbis remélem, hogy nem fordítva) lépnek le a karakterek arcai és nevei, azt az érzést, ami akkor fogja el az embert, amikor Lorenzo vagy Frenki arca animált tetoválásban jelenik meg a képernyőn, senkinek nem kívánom, egyfajta rettegéssel vegyes áhítat ez, legszívesebben menedékjogot kérnél Szudánban, és tudod, hogy ami most jön, az szarabb lesz, mintha az I Love Gjoni rusnya bulái énekelnék el a Nyomorultakat portugálul (ami nem mellesleg az egyik legrondább nyelv a világon a joruba mellett), de nem nyomsz rá a távkapcsolóra, hanem nézed, és közben csendesen sírdogálsz, magadban esküdözve, hogy inkább a köztévé 0-24-ben, és nem a kardozós-baszós Camelot, hanem a stúdióbeszélgetések és a kormánytagok seggének tisztára nyalása, csak még egyszer ne kelljen Bodzás Lajos bajuszát látnod. Aztán végignézed.
Három szálon szőjük a cselekmény fonalát, a Bodzás-klán, egy rendőrember és a lánya, valamint egy intézetis naiva vonalán, ennyi pénzért ennyi jár. Azzal nyitunk, hogy egy 2013-ban is hajráfot viselő, feltűnően nagy fülű csávó egy családi képet nézeget, amit a rendező kedvenc debil unokaöccse fotósoppolhatott a vindóz95 alatt Paintben, de nem is ez a lényeg, hanem ami a képen van: a klán. Lajos, a fater, Lorenzo és Frenki, a két gyerek és Margó, a muter. Lajosnak 60, születésnapja van, ennek örömére kap egy láthatóan műanyag malacot az asztalra, ami a Győzike-eklektika jegyében berendezett ház ebédlőjének dísze. A tálat egy fekete ribi és Margó hozza be, majd' leszakad a karjuk, közben a faszik csak néznek, úriembernek születni kell, bazdmeg.
A narrátor különösebb meggyőződés nélkül sorolja a fontosabb adatokat, melyek közül a legjobb az, hogy a família kétes hírű, és ha a falak beszélnének, itt mindenki menne a sittre. Frenki is megjön, ő az egyik gyerek, neki George Michael-borostája van, és kalózos karika-fülbevalója 1994-ből. A csaja egy csöcsös szőke, Brigi, akit Lajos bá úgy méreget, mint aki legszívesebben leseperne az asztalról mindent, malacot, bort, terítéket, és ott megcsinálná helyben. Pedig elég rozzant bige, ha jobban megnézzük.
Lajos kap ajándékot, igazán ízléseset, egy sztriptíztáncosnő gyön be a Blikk címlapjáról, és vonaglik egy sort, közben Lajos nyála vastag csíkban folyik le az ölébe, a csajon alig ruha, a seggét betolja a bajusz környékére, szerintem a Bodzás szeniort alakító faszi direkt elkúrta a jelenetet ahányszor csak tudta, hogy a segg ott legyen a gyöngyöző homlok környékén. Magó muter kiakad, miafaszom már ez, háborog, hát ajándék, mondják a gyerekik, most mit kell itt izélni, hát leszopta? Nem. Hátakkormeg? Igazuk van, Az ajándok nem a csaj, hanem a bugyijába betolt boríték, benne wellness-utalvány, amire nekem is szükségem lesz, ha ez így megy tovább. Az is kiderül a nagy vigasság közepette, hogy Lorenzo nője a lóvéra hajt. Közben megismerünk egy másik karakterpárost is, Rómeót (ki a pöcsöm adta itt a neveket, de most komolyan?) és az anyját, aki alkesz és elissza a lakbért, ezért menekülniük kell. Van rá egy söröm, hogy Bodzásékhoz.
A harmadik szál, amit elkezdünk göngyölíteni, mint kismacska a gombolyagot, egy intézetben játszódik, ahol egy bamba fejű szőkenő betölti a 18. évét, így szabadul, és ennek örül. A nevelőnője nem, mert neki nagy szíve van, de hát hadd repüljön ki a fióka a fészekből, ad neki egy láncot, ami majd egy későbbi szálban a szülőkig vezet el, gondolom, és idegbajt kap, amikor a szőkenő benyögi, hogy majd Valter gondoskodik róla. A nevelő nagyon jól ismerheti ezt a Valtert, aki rettentőbb lehet, mint Bayer Zsolt legvadabb rémálma a medvecigányokról. Mint minden eddigi új karakter bemutatásánál, itt is kapunk narrátorszöveget és a kép is átmegy fekete-fehérben, hogy kiírják a fontos infót, hogy aszongya, Fruzsi, 18, intézetis.
A Bodzás-villába váratlan vendég érkezik, Rómeó és az alkesz muter, nahát, ezt honnan sikerült kitalálni. Leviszi őket a pincébe, ahol a rettentő bűnözők a guminőket tartják, és itt kell várakozniuk arra, hogy Serif, Bodzásék intézője felmenjen a faterért. Lajos bá lejön, te meg mi a faszt keresel itt, nyit erősen az alkesznak. Tartozol, jöttem érte. Egymillió most, négy később. Vagy pofázok. Lajos arcán ott ül a megvetés, ez itt zsarol engem, miközben a hátam mögött ott fújtat egy kopasz? EGYMILLIÓ, rikácsol az alkesznő, vagy elmondok mindent. Ha Rómeó nem Bodzás zabigyereke, leszopom magam. Nem kerül sor a nem mindennapi mutatványra, mert az, HISZEN VAN RAJTA EGY ANYAJEGY. Értem. Bodzás megretten, Rómeó sokkot kap, anyám, hát apám nem halott? Nem, itt áll, ez a szép nagydarab bajszos ember, most mondtam. Rómeó csökkent szellemi képességű, mert visszakérdez, hogy akkor nem halott?
Bodzás fején most az látszik, hogy jólvanbazdmeg, fizetek, csak húzz innen, de hirtelen sok dolog történik egyszerre: Rómeó azt mondja, hogy ez neki sok, és elmegy kiszellőztetni a fejét (ezt ő nem mondja már, hanem a narrátor), és lejön a pincébe Margó, hogy megtudja, mi a faszom ez az egymilliós rikácsolás, mert az alkesz nem hagyja abba az istennek se. Na, az van, hagy fel az üvöltözéssel az alkesz, hogy a férjed megkúrt, és abból van egy gyerek. Ezzel lőttek a naccerű tervnek meg a születésnapi jó hangulatnak ugye, de ez már nem érdekel senkit, mert Margó előkap egy pisztolyt, és dulakodás kezdődik, majd eldördül három lövés, nahát. Mindez a sötétben, mert a villanyt is sikerül kilőni, így nem látjuk, kit lőttek meg és mennyire.
Ami Rómeót illeti, nagy bánatában elmegy a csajához, aki 17 éves, és egy rendőr lánya. Ezt onnan tudjuk, hogy amikor a rendőr hazajön, a narrátor mondja, hogy ő rendőr, ezt kiírják a képre is, és a faszin egyenruha van. Ja, és tiltja Rómeót a csajától, akit nem Júliának hívnak szerencsére, bár azt sejtem, volt egy olyan vázlata ennek a forgatókönyvnek nevezett foshalomnak, amiben még ezen a néven emlegették.
Ezt a szálat egyelőre hanyagoljuk, sokkal izgalmasabb az, ami Fruzsival történik. Érte jön Valter, a vagány autókereskedő, és lassított felvételben szaladnak egymás felé az intézet mellett, a jelenet annyira mesterkélt, hogy már röhögni sem tud az ember rajta. Valtert a világ legrosszabb amatőr színésze alakítja, aki annyit nem tud szájrángás és modoros hangsúlyok nélkül elmondani, hogy szia. Viszont elsőre látszik rajta, hogy egy hazug köcsög, és Fruzsi tervei a közös életet illetően hamarabb mennek füstbe, mint a kormány tandíjra vonatkozó hagymázas elképzelései.
Valter a várakozásoknak megfelelően nem hazaviszi Fuzsit, hanem egy parkolóba, ahol Vili várja a Família Kft-ből, és 40 000 forintért megveszi a csajt. Kajakra, ott a parkolóban. Aztán meg beszáll mellé Valter autójába, és megerőszakolja/megveri, ez nem derül ki elsőre, mindenesetre a csaj kisvártatva nagyon szarul sminkelve és széjjelszaggatott harisnyában támolyog az erdőben, utána meg Valter, a Genyó.
A folytatás sem jobb, ne tessék reménykedni. Fruzsi tovább bóklászik az erdőben, és persze sajnáljuk, de azt nem értjük teljesen, hogy lehet rajta passzentosan a ruha egy nemi erőszak után. A nagy menekülésben egy köves útra lyukad ki, ott egy autó majdnem elüti, de csak majdnem, mert a bőrdzsekis sofőr észnél van, és kipattan az autóból. Namámost itt ugye két irányba is haladhat a történet, az egyiken Fruzsinak egyre szarabb napja lesz, és a bőrjakós is erőszakoskodik vele, de hálistennek nem így alakul, mert az illető rendőr, és elviszi magával a városba, mintegy erősítve a nézőben azt, hogy Nem Minden Férfi Rohadék.
A Bodzás-pincében tócsában áll a vér, Lajost combon lőtte a neje, aki valahogy meghalt, és vele együtt az alkesz zsaroló is. Margó muter egyébként térdre rogyva, egy műanyag székre hajolva lehelte ki a lelkét, ez annyira groteszk és vicces, hogy nem lehet nem röhögni rajta. Lajos szarban van, mert nagyon vérzik, de Fenki bekötözi, miközben Lorenzó az anyját síratja, alig visszafojtott röhögéssel az arcán. Nem hiába alkalmaznak színészeket a normális sorozatokban, az a színjátszókörös armageddon, ami itt van, az hihetetlen. Lajos sürgeti a gyerekeit, sietve daraboljátok fel az asszonyt, mert tudjátok milyenek ezek a szomszédok, kihívják ránk a rendőrséget, ha lövést hallanak. Hát, igen, mekkora genyóság ez már, nem hagyják élni az embert, hihetetlen. És én még azt hittem, a mi szomszédasszonyunk egy hisztis picsa.
Rómeó közben a csajának meséli el a délutáni kalandot, képzeld van apukám, nem halott. Nahát, mondja a csaj, aki láthatóan inkább dugna. A Bodzás-házban, mondja a narrátor, nagy a felfordulás, Margó muter az előbb még a levest merte, most meg Serif tekeri be az előszobaszőnyegbe, és tényleg. Lajost a gyerekik felviszik az ebédlőbe, úgy látszik csak három helyiséget adtak át a stábnak a lakásban, én az átlőtt combú apámat tuti valami ágyba fektetném. Lajos azt kéri Frenkitől, hogy kösse át a combját, ezt már mondta párszor, még a végén elvérzik itten, kösse már be valaki azt a kurva sebet. Lorenzó a hajráfos közben sír. Frenki hívná a rendőröket, de Lajos hallani sem akar ilyesmiől, inkább viszkizik, hiába no, az úr a pokolban is úr.
Fuzsit a bőrjakós elviszi az intézetis nevelő lakásához(?), ahol - micsoda meglepetés - Valter várja, mert nem hülye ugye. Fruzsi felszalad a lépcsőházba, közben Valter legecizi 12-es karika mellett, és kétségbeesetten igyekszik bejutni Zsóka lakásába, de az nincs itthon, Mert az intézetben van, ahol DOLGOZIK baszki. (Frenki kötöz, Lorenzó iszik, Lajos vérzik, Serif bepakolja a muter hulláját a fagyasztóba, de nyugi, a szarvast kiveszi.) Rómeó a csaját smárolja, amikor csengetnek. Apád az? Ja, majd csenget a saját házában, Rómeó. A bőrjakós rendőr az, aki csak azért jött ide, hogy közben felhívhassák, hogy lövöldözés volt egy közeli házban, menni kell. A kedvünkért elmondja a címet is, amit hallva a csaj lefő, mint a kávé. Rómeó kihallgatja a beszélgetést és végre leesik neki valami, felkapja Damu Roland levetett motoros dzsekijét és elrohan, a csaja kétségbeesetten igyekszik aggódó arcot vágni, de nem megy neki.
Fruzsi és Valter a lépcsőházban kergetőzik, közben Valter olyan hanglejtéssel beszél, amiért simán pofán lehetne verni hatvanszor egy faszkorbáccsal. (Közben a rendőrember, Rómeó csajának az apja, megérkezik a Bodzás-villához, Lorenzóné nyit neki kaput.) A tetőre jutnak fel, ahol Valter szavakkal bántja Fruzsit, ő meg annyira kiborul, hogy eltántorog a széléig, és leugrik. Aztakurva. Ez egy ilyen sorozat lesz, kemény és őszinte. Mint a reggeli kula.
Facebook kommentek