Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: szabaccság, elvtársak!

2012. április 02. 12:00 - sixx

Nem vagyok ezen a héten, így kérek minden szerzőt, hogy NE nekem, hanem a hogyvolt kukac gmail pont com címre küldje be a kész posztokat, mármint a feltöltés tényét, Nico Tindeath kolléga meg majd szépen élesíti őket. Mindezt péntekkel bezárólag, utána visszaállunk a rendes kerékvágásba. Köszi!

5 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diamia8 2012.04.02. 12:09:40

Ki fogja írni akkor az Éden Hotelt???

sixx · http://comment.blog.hu 2012.04.02. 13:04:36

@Diamia8: nyugi, már készen van a hét.

Krissyfurrr 2012.04.03. 01:05:20

@sixx: rohadt egoista függő dög vagyok, és én is a napi adagért aggódtam, de legalább már idegbeteg nem leszek, hogy nem olvashatom a mehikói kalandjait a gyökereknek! :D

Jó pihenést Sixx! :)

Kolombusz 2012.04.03. 01:06:34

Óh, pont most kell húsvétnak lennie amikor folytatódik a trónok harca is? :)
Jó pihenést!
süti beállítások módosítása