Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 3x34 - Ez itt a spicc

2017. október 13. 09:05 - sixx

 

Reggel van az utolsó feladatpárbajkihívás napja, Iliász az egyetlen, aki nyugodtan alhat és kelhet ugye, Szandi, Barbi és Feri még megy egy kört a döntőért. Iliásznak a reggelét Szandi bassza el, aki a Feri építette, parton álló menedékben duruzsol neki az álmáról, és a szomorúságáról vagy mittudomén miről, szerencsére Feri jön, hogy kész a kávé, lehet jönni, milyen csudavilág ez, hogy kávé is van??? Feri egyébként jól van, várja mán az elődöntőt, csak ne lenne neki az a sérülése, ami a tegnapiban is hátráltatta. Iliász az ébredés után arra döbben rá, hogy basszameg, az életem szerves része lett itt mindenki, köztük egy betyársereges rasszista fasz, és bazdmeg, doktorjúdásdoktorpanyik, és Szandi, aki akkor is Nutellát zabál, amikor Barbi felolvassa az utolsó löevelet, miszerint tessen készülni. Mi más lett vóna benne??? Szandi és Feri izgul, utóbbi szerint

Ez itt a spicc.

Nu, ez a feladat elődöntőhöz méltó, a dzsungelben kanyargó folyó a terep, itt áll egy-egy emelvény a három elődöntősnek, rajtra egy bazinagy csúzlival, kicsit távolabb a vízben meg egy-egy céltáblakomplexum vigyorog, három célponttal. Ehhez persze kellenek labdák vagy golyók, mindegy, körben a dzsungelben/a folyón állomásokat húztak fel, ahol lehet szerezni lőszert, az egyiknél kötélen kel magasra felmászni értük, a másiknál egy hosszú rúddal kell leakasztani a zsákot egy kampóról (de előtte meg kell építeni az odavezető pallót is) a harmadiknál valami lengőtekeszerű izé van, a negyedik meg a dzsungelben van egy faházban, matekpéldát kell megfejteni és 3 golyó lehet a jutalom, az ötödiken meg egy ferdén álló rúdra kell kimászni, onnan elugrani és ugrás közben golyót markolni. (Igen, direkt volt.) A szabályok sem túl bonyik: öt golyó kell, hogy tüzelhess, kivéve az első próbakört, és egy akadályra nem lehet csak úgy visszamenni, el kell menni egy másikra előtte. Aki a három célt leghamarabb kilövi, az a jani.

Az első (próba)kör egyébként egy szopás, egy vízben álló hálóból kell kiszabadítani azt az egy golyót, de arra jó, hogy rájöjjenek: ez kurva nehéz dolog, mármint a bazinagy csúzlival lőni. A golyószerzés olyan, amilyen, 5 méter magas kötélre mászni és onnan leugrani látványos, az összeszorított foggal küzdő, egyre fáradó játékosok látványa érdekes, a vágás izgi, a tempó jó, én kibaszottul izgultam végig. Barbinak drukkoltam, és ahhoz képest, milyen lusta tetű volt általában, most odatette magát, és amikor Feri és Sandi már túl volt az első, üres körön, ott volta a lehetőség, hogy ha jól céloz, továbbmegy, de elkúrta, egy golyó a folyóba is esett, egyszer sem találta el egyik célpontot sem, így mehetett vissza golyóért, ami csak papíron tűnik egyszerűnek.

Közben a Szandi-Feri páros eltökélten gyűjtöget és basszamegezve lő, Bencus narrálása szerintem az agyikra megy, de valahol ez is a cél, legalábbis remélem. Aztán Szandi az, aki jobban kezd állni, egymás után két célpontot is lelő, és még van golyója a harmadikra is (közben Feri derékig vízbe fagyva nézi, hogy miafasz), de nem jön össze, és mehet vissza golyóért, Feri visszaér közben, és ő is lő, és dettó kilő kettőt, de mennie kell még egy kört, és Szandi helyzeti előnyben van, mert mingyá' visszaér a golyókkal, és visszaér, és lő, és nem talál, és Feri nagyon küzd, hogy visszaérjen, és Szandi kifogy már lassan a golyóból, de csak nem talál, és 2-2, és Feri visszamegy, és lő, de nem talál, faszom, rendesen izgulok, Barbi már csak néző, mint mi, Szandi fohászkodik egyet, lő, nem jó fohászt használhatott, mert nem talál, igaz Feri sem, aki nem fohászkodik, mert ahhoz is energia kell, az meg nincs felesleges, és egyre izgalmasabb az egész, amikor Szandi az utolsó golyót markolja, akkor mindenki néz, de elbassza, és lerogy a platformra, mert tudja, hogy ha kikap, azt csak saját magának köszönheti, olyan fórja volt, és úgy hajtotta a Nutella, és akikor pont elindul újabb golyókért, és a vízben zokog, Feri akkor lövi ki a harmadikat, és jut be a döntőbe Iliász mellé.

És ez volt nekem a műsor legfaszábban összerakott jelenetsora, ha lehetne ilyenre szavazni valahol, szavaznék. Szandi persze csalódott, hogy a faszba' ne lenne az, Feri meg ezer fokon ég még utána is, Bence, bazdmeg, én otthon ezt oktatom, lövészetet és nem találok el három szar célpontot 25 méterről, és hogyvoltozik egyet, amiben azért sikerül egy Szandit degradáló félmondatot is becsempészni, DE MINDEGY. Végig élvezte, mondja, a seggén is vette a levegőt. Bencus szerint Szandinak elfogyott a hite.

A golyóm fogyott el, nem a hitem.

Barbi nagyon vidám, saját magamat győztem le, mostantól olyan nem lesz, hogy én feladok bármit is. Iliász egyből átvált utolsó törzsi tanács üzemmódba, gratula Ferinek, mondja, de a két lánynak is, egyik szemem sír, a másik nem, itt mindenki nyertes, köszcsi. Felesleges a puncs, Barbi soha nem fog rá szavazni, Szandi meg amúgy is, ha benyal, ha nem. (Nem úgy, perverz állatok. Úgy tuti rászavazna.) Na, mondja Bencus, akkor ezt hagyjuk is, Feri és Iliász mehet vissza a szigetre, a többiek meg haza, vagy el, mármint a többi zsűritag közé. A szigeten a játék elején még elképzelhetetlen békében és nyugalomban ül Iliász és Feri, a félig líbiai srác és a betyársereges turulivadék. Feri megkérdi, kit szeretett volna a döntőben látni Iliász, hát Szandival jobban jártam volna, az tuti, de nem drukkoltam ellened. Jó válasz, Iliász szerint igaz is. Aztán esznek, és elhangzik valami, amit én itt most beírnék szó szerint, mer, és ez itt most nem cink, nem gúny, hanem komoly, megkönnyeztem, mert ELHISZEM BAZDMEG, HOGY FERI ÍGY IS GONDOLJA:

Mi két külön helyre tartozunk ebben a kurva világban. És harcol egymással a világ. Szinte emiatt. És ha a mi példánkból tud okulni valaki vagy valakik, ha húsz ember, érted, akkor is tettünk valamit ezért az egész ügyért. Azért, hogy az a húsz ember ne vegyen fel fegyvert. És tudom, hogy most lesznek ismerőseim, akik azt mondják majd, bazdmeg Feri. De nem érdekel, majd ideáll elébem, oszt elmondja. És fel fogok neki állni.

És valahol már ezért érdemes volt ezt a műsort megcsinálni. Feri nem tudta elképzelni, hogy őt 47 évesen meg lehet változtatni, de lett egy barátja. Akit eddig ideológiaig zsigerből gyűlölt. Iliász is hozzátesz valamit:

Ez számomra az elfogadásról szólt. Tudom, hogy egy ilyen ember szájából, ha mondhatok ilyet, ezeknek a szavaknak mekkora súlyuk van. És ez jó példa lehet mindenkinek.

vlcsnap-00105_1.png

Úgy legyen. Másnap kapnak fasza reggeli, kenyeret, tojást, majd felgyújtják az egész kócerájt és irány a törzsi tanács. Ami majd ma este lesz. A tévében. Tippeljünk csak gyorsan nyertest!

Címkék: survivor
305 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuggetzor 2017.10.13. 09:16:57

Há' én most tényleg nem tudom megtippelni ki fog nyerni. Iliászra szavaztam, aztán majd meglátjuk.
A tűzgyújtásos párbaj meg remélem olyan lesz, mint az egyik amcsi adásban, ahol a jury tagjai már konkrétan elaludtak.

ki vagyok én? Hobo! 2017.10.13. 09:37:37

Ha van igazság, akkor Feri nyer.

janek_ 2017.10.13. 09:44:06

az komoly, hogy az RTL elspoilerezte a trailerben a befejezés egy nagy részét? megvan, hogy döntetlen a szavazás, és hogy párbaj jön, így gyakorlatilag nem lesz miért izgulni a műsor első részében

Nuggetzor 2017.10.13. 09:46:32

@janek_: Nem biztos az a spoiler. Nekem Bencus szavai arra utalnak, hogy lehetséges a döntetlen, így már előre megtartják a párbajt. Ami persze bullshit, de nekem kicsit így jött le.

vesamu 2017.10.13. 09:47:59

"Ha van igazság, akkor Feri nyer. "
Miét is?

katalin 2017.10.13. 09:54:44

értem én a szerkiket, Feri sokáig / tegnap estig/ elég elfogadhatatlan győztesnek tünt betyáros nézeteivel,stb. viselkedésével. Ugyhogy kellett egy monológ,ami elfogadhatóvá teszi,hozzáteszem,hogy Feri elég jó kommunikátor,százszor hitelesebben ad elő bármit,mint Iliász. Ugyhogy most már eladható Feri győztesként, hozzáteszem,hogy én neki is drukkolok

Sanda.Ipse 2017.10.13. 09:58:28

Változatlanul Iliász győzelmét kívánom.
Kekec tesó színeváltozásában pedig nem hiszek.

Chuck Νorris 2017.10.13. 10:01:56

ha vkit érdekel a bulvárbol. Állitolag a holtak szigetén volt a verseny és barbit utána megmarta egy kigyo, ami miatt korházba vitték.
sixx a libanoni sztem libiai :)
már irtam az elözö posztnál is, engem picit elaltatott a verseny, de ki igy látja, ki meg ugy.

Chuck Νorris 2017.10.13. 10:03:23

a drukkolás szempontjábol engem egyik játékos sem taszit, felölem akármelyikük nyerjet, ferin picit jobban szorakoztam, ezért egy picit jobban drukkolok neki.

tar 2017.10.13. 10:14:35

Jobban örültem volna, ha nem 2 erős hím kerül a döntőbe, mert így a magyar nézőnek az jön le, hogy ezt a játékot izomból kell játszani. Legalább az egyik döntősnek egy észből játszó, fizikailag gyengébb játékosnak (személyes vélemény: Barbinak) kellett volna lennie.
Így soha nem lesz egy Cohran-ünk vagy Sarah-nk (esetleg Hantz-unk) :(

wombatka 2017.10.13. 10:15:34

@Chuck Νorris: Barbi mikor járt a Holtak szigetén?

pendejot 2017.10.13. 10:19:03

Hogy lehet így elb***ni egy jól működő játékot? A kreatív emberek a következő évaddal (ha lesz) is kitoltak. Menjünk a fizikára dologgal a survivor változatos karaktereit gyomlálják ki, mert nem fognak jelentkezni fizikából bukdácsoló emberek.

Chuck Νorris 2017.10.13. 10:20:02

@wombatka: azon a részen/szigeten tartották ezt az ágyus versenyt. azt hittem egyértelmüen irtam :)

wombatka 2017.10.13. 10:22:07

@Chuck Νorris: ok, jogos, kimaradt egy szó az olvasásból.:)

kisbutters 2017.10.13. 10:39:08

"Aztán esznek, és elhangzik valami, amit én itt most beírnék szó szerint, mer, és ez itt most nem cink, nem gúny, hanem komoly, megkönnyeztem, mert ELHISZEM BAZDMEG, HOGY FERI ÍGY IS GONDOLJA:"

Ugyan már egy felnőtt férfi értékrendje, világnézete, nem változik meg 3 nap alatt. Miért változott volna meg? Mert Iliász visszatért a holtaktól 3 napja, ugyan már.

macska44 2017.10.13. 11:12:41

@sixx: Nagyon köszönöm, hogy Feri jellemfejlődéséről is írtál. Amikkor Benedek mesélt az ott történtekről, ezt éreztem a legfontosabbnak, és nagyon örülök, hogy erre hangsúly került!

Province 2017.10.13. 11:19:46

@kisbutters:
Én akár képes is vagyok elhinni, hogy ebben az egy esetben, megváltozhat az a mindenféle hiányokkal küszködő ember beszükült agyban a változás, mert hiszen Iliász "külföldi" -nem a szomszéd falu rassza-, és majdem tiszta görög, és nagy dícsőség majdnem Miltiadésszal harcolni, és főleg legyőzni. :)
DE! Bőven maradtak még lenézhetők/gyülölhetők mint a nők, pisisek, a melegek ...........

Nuggetzor 2017.10.13. 11:33:24

@IKDFA: Szerintem a második elődöntőt is Iliasz nyerte volna. Mint ahogy ennél pl borítékolható volt, hogy Ferinek sikerül.
Szandi persze szorosan a nyomukban volt, de sejthettuk az eddigi teljesitmenyeik alapján, hogy a két pasi jut be.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 11:41:21

@Province:
Iliász fél arab, nem görög...

Sanda.Ipse 2017.10.13. 11:42:26

@IKDFA:
Hát bizony... tudva azt, hogy Feri lövészetet okít:)

2017.10.13. 11:52:42

@tar: +100000000
sírok.

Jimbo75 2017.10.13. 12:02:55

Nekem egy a lényeg: 2 tisztességesen játszó játékos van a döntőben, Barbi meg hazament, ezzel is bizonyítva, hogy nem csak taktikával lehet nyerni. Ennyi:)))

boloyeung 2017.10.13. 12:08:57

@Nuggetzor: Sajnos igaz, tényleg lelőtték az új előzetesben, ráadásul tűzgyújtós feladat lesz a párbaj, ami egyértelműen Ferinek kedvez.. Tényleg hihetetlen, hogy képesek voltak lelőni, ezek hülyék komolyan. rtl.hu/rtlklub/survivor/survivor-35-resz-elozetes

Chuck Νorris 2017.10.13. 12:12:26

azért valljuk be ebböl a magyaros survivorbol pont a lényeg hiányzott, a tulélés. Annyit zabáltak a csajok helyes kis pocakot eresztettek, minden másnap volt vmi kajajutalmazás, a tüzifát ugy vágták nekik, mást se csináltak egész nap, csak az árnyékba fetrengtek.

boloyeung 2017.10.13. 12:21:14

@boloyeung: Oké az előre szó kimaradt, és logikus is szóval tárgytalan :D Kommentet nem tudom, hogy lehet törölni xd

bElannaTorres 2017.10.13. 12:21:59

@Jimbo75: az igazság az, de tudom más szemmel nézzük, én úgy nézem ahogy megismertem ezt a játékot, és az tetszik is mert az élet is olyan nem ilyen fizikás.

De én mindig próbálok objektív lenni :))) és így az a kettő a döntőben mindent megtett hogy oda kerüljön. A többiek taktikázták el, hogy bent maradt a két fizikus, bár a holtak szigetével nem számoltak, de akkor is hiba volt. Legközelebb meg kell gondolni, hogy a kevésbé izmosakkal összeállni és ki kell szórni a harcosokat az elején. :D
csak így lehet legyőzni őket :)))

bElannaTorres 2017.10.13. 12:23:15

@bElannaTorres: na az eleje érthetetlen - hogy nekem az tetszik ahol győzhet a taktika, ha jó, a fizika ellen :D ez lett volna az első mondat :D

tar 2017.10.13. 12:26:47

@Jimbo75: Hát, a franc se tudja. Én a Survivor kapcsán nagy tévedésnek érzem azt a kitételt, hogy "tisztességesen játszó játékos".
Ez egy olyan játék, amiben az ellenfél félrevezetését, úgy kellene felfogni, mint a Diplomacy-ban, vagy bármilyen az ellenfelek megtévesztésén alapuló társas/kártyajátékban, azaz mint a játék szerves részét.
Tehát aki ebben a játékban megtéveszti az ellenfelét, az nem "tisztességtelen" játékos, hanem olyan játékos, aki a játékot a játék szabályai szerint játsza. (érted: a sakkban is leütöd az ellenfél bábuját, ha jobban/ügyesebben játszod, de ettől még nem vagy "tisztességtelen")

Abban igazad van, hogy nemcsak taktikával lehet nyerni, sőt..
Bebizonyosodott, hogy ebben a magyar formátumban csak és kizárólag erővel lehet nyerni, de én valahogy ennek annyira nem örülök, mert ezzel pont egy nagyon érdekes(hegynemondjam: lényegi) részétől fosztották meg és herélték ki az eredeti formátumot.

tar 2017.10.13. 12:32:37

@Jimbo75: érthetőbben: számomra ez a végeredmény olyan, mintha a sakkban az lenne a lényeg, hogy izomból lesöpörjük a táblát és ezzel győzni.

bElannaTorres 2017.10.13. 12:33:46

@tar: :D kicsit azt érzem, hogy ez kell a nézőknek ... amilyen hozzászólások vnnak máshol, tényleg egy ötéves gyerek érzelmi szintjén...

bévé 2017.10.13. 12:36:40

ha számolunk, Iliász nyer, kizárt, h Ferire szavazzanak többen. kb. rá fog tenni Szandi meg Beni, de ezek is kérdőjelesek nekem

bévé 2017.10.13. 12:38:47

sixx, ugye nem hisszük el tényleg, hogy Feri kinácult? :D

bévé 2017.10.13. 12:42:34

@boloyeung: én úgy értettem amúgy, hogy azt előre lejátszották, ha esetleg szavazategyenlőség lenne majd.... meg persze, hogy Ferinek is legyen némi sikerélménye, ha már beindította a cukiságkampányt (by kedvespárom) :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.13. 12:42:37

@bévé: figyelj, ha egy ilyen pali a tévében, potenciálisan 5-600 000 ember előtt ilyeneket jelent ki, azt komolyan kell, hogy gondolja, legalábbis én tuti nem mondanék ilyet nagy nyilvánosság előtt, ha nem úgy lenne. de majd megkérdem tőle, szerdán interjúzom pár szereplővel.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 12:51:02

@sixx:
Na azt igazán kíváncsian várom!
A jelek szerint viszont a betyártársaira nem tudott hatást gyakorolni. Lásd: a tegnapi blog fészes hozzászólója.

bévé 2017.10.13. 12:52:55

@sixx: jó ötlet, tényleg érdekelne! mi egyből összenéztünk, és azt mondtuk, hogy ezekből lesznek akik a "nekem vannak arab barátaim, de..." vagy az "ismerek rendes arabot is, de..." kezdetű mondatokkal operálnak

Laura Ingalls 2017.10.13. 12:54:48

@Jimbo75: @tar: Ugyanazt szeretem a Survivor-ben, mint Tar. Viszont mindketten jól ismerjük az amerikai verziót. Hozzá kell tenni, hogy 17 év alatt nagyon sokat fejlődött és változott a játék és a játékosok hozzáállása. A legelső évadban az egyik törzsben az alapján szavazták ki a játékosokat, hogy mennyire hasznos a tábor körül, mennyire erős a challange-eken. Ha valaki gyenge, nem kell. Míg a másik törzsben ott volt Richar Hatch. Aki egyedüliként jött rá miről szól a játék és hogy nem a holnapra kell gondolni, hanem a merge-re, az egyéni játékokra és az utolsó tanácsra, a szavazatokra. Ő volt az első taktikus. A 13. évadban az utolsó előtti tanácson mondta Yul, hogy azt hitte meg lehet nyerni a játékot becsülettel és egyenes játékkal, de rá kellett jönnie, hogy ez nem így van. Mindenki eljut arra a pontra, hogy elárul valakit / valakiket és legfeljebb azt mondhatja a végén, hogy megpróbáltam a tőlem telhető legőszintébb módon játszani, de ezt és ezt meg kellett tennem azért, hogy a döntőben legyek.
Eljutottunk a 35. évadra oda, hogy ha valaki erős és becsületes, már az egyesülés előtt kiszavazzák, mert félnek attól, hogy megnyeri a végén.

Nem Penny hajója 2017.10.13. 12:59:06

Azok közé tartozom, akik egy részt sem láttak az eredeti Survivorből, szóval különösebb elvárásaim nem voltak a műsorral kapcsolatban. Összességében nekem tetszett, főleg azért, mert - például a Való Világhoz képest - összetettebb játékot igényel. Az is tetszett, hogy itt nem a nézői szavazatok döntenek, a nézők ugyanis hülyék, illetve a Való Világhoz és a Farmhoz viszonyítva kevesebbszer éreztem azt, hogy a szerkesztők a kihívások kiválasztásával belenyúlnak a játékmenetbe.
Illetve, amikor gyanús volt, hogy bele akarnak nyúlni (fullasztásos játék), akkor rábasztak.

Remélem lesz jövőre új évad. Mondjuk annyiból rosszabb lesz, hogy pl. akkor már számítanak a Holtak-szigetére a játékosok.

2017.10.13. 13:10:54

@Nem Penny hajója: "mert - például a Való Világhoz képest - összetettebb játékot igényel"

Számomra még így is túl sok volt a VV-s beütés...
Ennyi erővel vihették volna az egészet a Korda stúdióba, egy faszányos dzsungel díszletbe. Ezért kár volt elutazni a földgolyó másik felére és elverni egy valag pénzt.

pendejot 2017.10.13. 13:12:01

@Nem Penny hajója: Pont ezért nem kellene holtak szigete. Lehet akkor most Exile szigetet csinálnak, de nincs semmi értelme ezeknek. Maradhatnának egy belenyúlás nélküli amerikai "mintaévadnál" inkább.

serebii94 2017.10.13. 13:21:23

Én úgy mentem neki hogy az amerikaiból láttam 4 évadot, amik tetszettek, de én személy szerint a The Amazing Race-t jobban szeretem. Úgyhogy tudtam mi lesz nagyjából.
Voltak elég hülye szerkesztői belenyúlásuk és idegesítő dolgok, de összességében tetszett, remélem lesz jövőre is. Az hogy Feri vagy Iliász nyer mindegy nekem, talán Feri kicsit szórakoztatóbb volt, de Iliász úgy érzem kicsit jobban megérdemli. Én úgy érzem Iliász nyer, többen fognak rá szavazni (Adri, Lilla, Nóri, Zoli talán Barbi, szerintem Anita is. Ferire Beni, Klau, Gergő és talán Szandi szavaz, de szoros lesz.
@Nem Penny hajója: Anitát bírom, ezek szerint Gergővel már nincsenek együtt, a legviccesebb az volt benne hogy mondta Lilla sokat énekelt és még éjszaka is, le a kalappal hogy azt kibírta :D

2017.10.13. 13:23:30

@sixx: ez tényleg érdekes lesz !
Már csak azért is, mert a '90-es évek elején jómagam is oktattam túlélést a seregben. Ennek a szőrös, lajbigatyás parasztnak a kijelentései sértőek az igazi katonai kiképzőkre nézve ! Sok elborult arcot ismertem, de egyik sem volt rasszista ! Mi a katonai létet valóban hivatásként éltük meg, és nem azért hogy alkalomadtán halomra gyilkoljuk a nekünk nem tetszőket.
Van pár régi katonatárs akik túlélőtáborokat szerveznek, de tudom róluk, hogy az első rasszista kijelentésre úgy felrúgják az illetőt, hogy le tudja olvasni a Göncölszekér alvázszámát...

2017.10.13. 13:29:26

@Nem Penny hajója: szegénykém úgy néz ki a nyitóképen, mint valami kiélt fejű 50-es madame.
A szolid smink oké, de miért kell a csajoknak folyamatosan átesni a lóf@sz túloldalára ?!?
A kis sminkecset mért nem jó ? Miért kell rögtön kompresszoros ipari festékszóró ???

2017.10.13. 13:40:17

Így, utólag Szandiról és Barbiról beugrott egy Richelieu bíboros idézet:
"Hogy mi az árulás, azt a tett dátuma dönti el" :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 13:40:42

Feri a nyereményből nyit egy gőzfürdőt, ahol arabok és törökök fognak vizipipázni csupasz seggel, ekkorát fordult a világ :P

mézescsók 2017.10.13. 13:42:38

@sixx: Hogy mikor, mit mond az ember, azt nagyon befolyásolják a konkrét körülmények. A verseny végefelé lehetett felfokozott idegállapotban minden döntős, mert karnyújtásnyira volt a 20 milla Aztán: tisztázódtak az erőviszonyok is - már nem tizenvalahány leküzdendő alany van, hanem csak egy. Emellett Feri egyszer azt mondta, hogy ő alapvetően érzelmes pali, bár azt nem gondolom róla, hogy magányos óráiban a Casablancát nézné papírzsepi és nasihalommal körül bástyázva.
Szóval el tudom képzelni, hogy e felfokozott hangulatban nagyon-nagyon komolyan gondolta.
És szerdán is ezt fogja gondolni és mondani. De félév múlva is vajon?
(Egyébként a betyármentalitása eléggé próbára lett téve: a játékosok között homokos is volt!)

2017.10.13. 13:43:24

@szociál: de ugye nem egymással megy a vízipipa ? :)))

Mizse515 2017.10.13. 13:45:21

Egy szigeten csak Ferivel lehetnénk túlélők, minden mellébeszélés nélkül. Ez a lényeg. Ettől függetlenül még nyerhet Iliász.
Interjú Ferivel:
betyarsereg.hu/tizenhat-kilot-fogytam-a-survivor-alatt-interju-varga-ferivel/

Bikli néni 2017.10.13. 13:51:34

@Sanda.Ipse: Feri lövészetet okít. Gergő meg szörfözött, vagy mi, mégis elsőnek pottyant ki a fullasztós feladaton.

Ami a feladatokat illeti: nagyon röhögtem, hogy az általános iskola alsó tagozatos matektudást igénylő helyszínen lehetett a legtöbb golyót szerezni. Szvsz az instabil rúdra mászás sokkal nehezebbnek nézett ki.

Érdekes helyzet amúgy, mert én nem tudom eldönteni, kinek drukkoljak. Talán egy icipicit Iliász felé hajlik a mérleg, de akkor se vágok eret magamon, ha Feri nyer. Az elején Ili volt az abszolút favorit, és sejthető is volt, hogy minimum döntős lesz. Feri rettentő antipatikus volt számomra, de aztán visszavett az arcából, ami előnyére vált. Kérdés, a zsűri hogy látta őket, nyilván nekik más, több vagy épp kevesebb infó jutott a játékostársakból, mint nekünk, heti kb 4 órában.

Ami Feri színeváltozását illeti: ne feledjétek, hogy itt el volt szigetelve a külvilágtól, a hozzá hasonló gondolkodásúak támogató érvelésétől. Semmi nem volt, ami a meggyőződésében befolyásolja, csak az, amit látott Iliásztól (meg a többiektől). Ha Iliásszal a betyársereg-majálison futott volna össze, valószínűleg nem lett volna ekkora spanolás a végén.

2017.10.13. 13:52:55

@mézescsók: "Egyébként a betyármentalitása eléggé próbára lett téve: a játékosok között homokos is volt!"

A szigeten mindenki homokos lett ! :)))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 14:01:00

@mentolos lecsó:

Szerintem Feri már mindent bevetne a nyereményért, ha a homoszexuál játékos lett volna a második, akkor biztos megígérte volna hogy ő is vonulni fog a prájdon kéz a kézben, mert gusztustalan dolog megkülönböztetni embereket a nemi identitásuk szerint, és akinek nem tetszik hogy kamion platón pink tangában csörög az tehet neki egy szívességet !
Ha Zoli lenne a döntős akkor a fél életét a természetben töltené és védett fajokat fotózna terepszínű hacukában, és mókusokat simogatna.
Tud helyezkedni Ferkó, minden szívet meg tud dobogtatni 20 misiért :)

mézescsók 2017.10.13. 14:05:18

@Nem Penny hajója: A szerkesztők persze hogy belenyúlnak a játékmenetbe. Sőt! Ők határozzák meg. Valakinek csak el kell döntenie, hogy milyen próbák, játékok, versenyek, nevezd, ahogy akarod, lesznek a játék során, amikre fel kell készülni, megszervezni, megépíteni. személyzetről gondoskodni, stb.
Engem sokkal jobban zavart, hogy egyes játékosokat nagyon toltak, pl. Adri, de még jobban Szandra. Szandra minden olyan akcióban benne volt, ahol valami pluszkajához lehetett jutni. Az elején kétnaponta plusz élelemmel járó jutalomban volt része (egyszer nyerés kapcsán - majd az iponok engedték át nekik a kaját - aztán Ferii vitte el a lányokat egy kis kényeztetésre, aztán nutellát nyert Adrival, majd kincsesládát kapott. Ehhez képest Anita a 30. nap körül evett először mást a szokásos gyümölcs-bab-rizs kombónál, amikor Gergő pizzát nyert az egyik párbajon és felajánlotta a nőknek.
Én nem érzek zavaró hasonlóságot a VV-vel.

mézescsók 2017.10.13. 14:15:25

@Bikli néni: Azért a lövészet kicsit más, mint a combok közé feszített csúzliból lövöldözés.
A kettőnek kb. annyi köze egymáshoz, mint nekem mondjuk a kvantummechanikához.

fujimo 2017.10.13. 14:17:28

@pendejot: azért szerintem az, hogy valaki kreatív, egyáltalán nem zárja ki, hogy jó legyen "fizikából"... :)

...sőt... a tánc, a harcművészet és a zsonglőrködés is sok kreativitást és intellektust igényel... és mind kifinomult mozgás - sport - művészet... (feri és iliász sem "hülye"... antitálentumnak és kreativitás hiányosnak sem mondanám őket... egyszerűen más volt a felfogásuk) :)

fujimo 2017.10.13. 14:18:49

@kisbutters: nem... én is ezt a feri iliász kapcsolatot látom a legnagyobb nyereménynek a játékban... már mindkettő nyert... és én is őszintének láttam ferin az elcsodálkozást és a saját korlátai közül kitörést... más kérdés, h ez mennyire maradt meg a játék után...

fujimo 2017.10.13. 14:21:37

@Jimbo75: adom! ...ugyanez szandira is igaz... "így kell játszani, muszáj... én csak áldozat vagyok" érvelése kapta a legnagyobb sallert ezzel... :))

fujimo 2017.10.13. 14:24:29

@bElannaTorres: "az igazság az, de tudom más szemmel nézzük, én úgy nézem ahogy megismertem ezt a játékot, és az tetszik is mert az élet is olyan nem ilyen fizikás."

...az élet is ying-yang... nincs fén árnyék nélkül... és még mielőtt coelho szentté avat... a lényeg szerintem az alkalmazkodás... ebben lehet fizika és mentál és asztrális operáció is... :)

...a hozzáállás és a többiekre való tekintet még az, ami ezt az alkalmazkodást eldönti, hogy "heroes" vagy "villains" kategória leszel a végén... bármivel is éred el az eredményt... :))

2017.10.13. 14:24:42

@mézescsók: "Én nem érzek zavaró hasonlóságot a VV-vel"

A VV-kben is már az első két hét után teljesen nyilvánvaló, hogy kiket tol a szerkesztőség.
Ez igaz bármelyik magyar gyártású "reality"-re ! Ha a néző esetleg "műsorérzékeny", már az adott epizódban felbukkanó karakterek "képernyőidejéből" is következtethet rá...
Persze kell a konfliktus generálás, meg a dráma és ezért a jelentéktelenebb szereplők is kapnak meglepően hosszú "képernyőidőket".
Inkább úgy kéne reklámozni ezeket a műsorokat, hogy "scriptelt reality" !

fujimo 2017.10.13. 14:28:15

@tar: "Hát, a franc se tudja. Én a Survivor kapcsán nagy tévedésnek érzem azt a kitételt, hogy "tisztességesen játszó játékos".
Ez egy olyan játék, amiben az ellenfél félrevezetését, úgy kellene felfogni, mint a Diplomacy-ban, vagy bármilyen az ellenfelek megtévesztésén alapuló társas/kártyajátékban, azaz mint a játék szerves részét.
Tehát aki ebben a játékban megtéveszti az ellenfelét, az nem "tisztességtelen" játékos, hanem olyan játékos, aki a játékot a játék szabályai szerint játsza. (érted: a sakkban is leütöd az ellenfél bábuját, ha jobban/ügyesebben játszod, de ettől még nem vagy "tisztességtelen")"

...érdekes érvelés, de ezzel én szembeállítanám a vélekedést, miszerint ha tényleg egy túlélő szituációt szeretnénk szimulálni, akkor ott nem csupán a saját túlélésed a tét, hanem a csapaté is... nem falhatjátok fel azonnal kanibálként egymást... nyilván persze ez egy játék... de szerintem a túlélésbe beletartozik az is, hogy hány társadat mentenéd meg, mennyire lennél alkalmas a csoport fennmaradásáért tevékenykedni... (vagyis ezzel szemben, a saját magáért "nyerészkedő valaki" a leginkább kártékony egy túlélő csoport esetében)

...és ennek a nézőpontnak is van létjogosultsága úgy érzem...

fujimo 2017.10.13. 14:31:38

@sixx: ez számomra is kardinális kérdés... mondhatni a játék fő tétje és nyereménye... konkrétan ezt az iliász - feri összeborulást és riszpekt warrior viselkedést még sosem láttam semmiben ilyen szépen megnyilvánulni... tiszteletadás és alázatos önreflexió... nagyon nem gondoltam volna feriről, h ilyeneket mond... nagyon durva :))

2017.10.13. 14:33:50

Ne menjünk el amellett, hogy a csajok igen derekasan küzdöttek !!!!
Mindenféle valós, vagy vélt "női intrika" ellenére is, a fiúknak sokszor fel kellett kötni a motyót !!!
Külön gratula jár minden egyes csajnak akik az egyesülés után/közben estek ki !

Ezért sajnálom hogy nincsen csajszi a döntőben !!! :((( :szomcsi

fujimo 2017.10.13. 14:33:53

@Laura Ingalls: nah igen... ez oltás így áttekinthetően leírva... mert itt a játék és a valóság között a különbség... a játékban a végén 1 azaz egy db túlélő lesz végül... és ezt előre tudják...

tar 2017.10.13. 14:37:38

@fujimo: Ez az álláspont akkor lenne igaz, ha csapatban nyerhetnének, de itt ki van mondva, hogy csak 1 nyertes lehet, ráadásul úgy, hogy ennek egyetlen módja az, hogy sorban kiszavazza a hőn szeretett csapattársait .
Tehát maga a játék a szabályaival kényszeríti arra a nyertest, hogy folyamatosan a csapattársai ellen játszon (és sorban kiszavazza őket), akár nyíltan felvállalja ezt, akár valami bullshittel palástolja.

2017.10.13. 14:39:25

@fujimo: röhej, de ezért most féltem egy kicsit Ferit...
Visszatért a Betyárhordához és valszeg egy gondolatot nem tudott elterjeszteni (még akkor sem ha tényleg komolyan gondolta - egyébként nem hiszem -), mert a horda kollektív ereje szétszedi / megtöri / kiközösíti ezért... neki kicsöngettek a hordában...

fujimo 2017.10.13. 14:39:37

@szociál: áhh, biztos nem, ahhoz az ilyen elborultak túl egyszerűek... nem nagyon tudják megjátsznani ennyire magukat... ami a szívén, az a száján...

Berborosz 2017.10.13. 14:43:13

@Mizse515: Ja.
Soha senki nem maga jelentkezik, mindenkit a barátja vagy a barátnője nevez be.
A szépségkirálynő-választásokra is.

fujimo 2017.10.13. 14:47:20

@tar: az álláspont igaz... "akkor lenne maradéktalanul releváns" szerintem így érted...

...vagyis írtam itt feljebb épp, hogy ettől függetlenül a játékban 1 azaz egy db győztes van végül... és nyilván ehhez igazodnak... ám ettől függetlenül lehet így személni... számomra az elején nagyon kiviláglott feri és a többi betondzsungelharcos között a túlélő szint...

...nem kényszerítik... adnak egy keretet... nincs megmondva, hogy kit és hogyan rakjál ki... egyedül szavazni kell... hogy miért, milyen indokkal és mennyire nyíltvan csinálod, az másik kérdés... (látod iliász és feri sem volt egy nagy tematikázó, mégis ők a döntösök)

...tehát nem a kiszavazás számomra a kérdés, hanem hogy milyen mennyire és miképp tud morálisan elszámolni a cselekedeteivel...

...rengeteget játszom rengeteg módon, számomra nem csak az a fontos, hogy ki nyer, hanem az is, hogy hogyan nyer... :)

...barbi itt ezért számomra sokkal szimpibb volt, mint klau vagy szandi... mert nyíltabban képviselte a szociális túlélő vonalat, ami amúgy attól még hogy nem fizika, nem alsóbbrendű... de számomra mégsem a "villain" kategória... :)

...nagyon leegyszerűsítve számomra fontos, hogy "heroes"-ba tartozzon a nyertes... (a végére már csak szandi nem volt az számomra)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 14:49:14

@fujimo:

De ettől függetlenül akkor se sírnék ha Feri nyerné, mert ő is megdolgozott érte, szóval bárki nyerheti én nem hőzöngök :)
Szandit sajnálom, kihajtotta a belét már szinte a sebes markában volt a győzelem.
De Barb is túlteljesítette önmagát, bekerült a 4-be, LábasKlau meg nem :))

fujimo 2017.10.13. 14:49:18

@mentolos lecsó: ...ez akkor igaz, ha nem tud kitörni a csoport dinamikából - majomkeringőből - dominancia harcból... de lehet olyan lefolyása is, mint az amerikai história x-nek... hogy kiábrándulva elfordul a vonaltól... vagy hogy akár picit "középre húzza" a saját csemetéit a táborában... :))

fujimo 2017.10.13. 14:50:37

@szociál: ...én hőzöngök, ha nem lesz döntetlen... :DD ...de nem lesz... két győztes kéne, hogy legyen... :DD

...nagyon jó ellenfelei egymásnak... és mindketten megérdemlik... :)

mézescsók 2017.10.13. 14:55:31

@mentolos lecsó: Éppen erről van szó. Nemcsak a VV, hanem minden magyar reality-re jellemző, hogy vannak csókos játékosok (pl. az Édenek bármelyike), ami nem feltétlenül jelenti, hogy ők győznek, de az tuti, hogy szinte a végéig kihúzzák. És ez érthető is, több a potenciál abban, aki érdekesebb, rendhagyóbb fazon, stb. Ez aztán vagy bejön, vagy nem. Nórát az első megszólalása után a társai helyében dagály előtt ástam volna be nyakig a homokba. Mégis kellett a karaktere a műsorba. A hótiszta, jámbor Zoli altatónak lett volna kiváló.És nem hiányzott a kiesése után. Ha igazán bele akartak volna nyúlni a műsorba, akkor Bálintot tartják bent és szívatják a végtelenségig. Parádés lehettek volna.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 14:59:30

@fujimo:

Ez olyan mint a 2009-es Oscár Díj átadás, Robert Downey is megkaphatta volna, vagy P.S Hoffman is, de helyette az elhunyt Heath Ledger kapta posztumusz, miért nem lehet ilyenkor 2 oscárt kiosztani, egyet kapna az elhunyt, másikat meg aki megérdemli de lendít a színészi karrierjén ? :)
www.youtube.com/watch?v=Jrt2xoy5UHo

2017.10.13. 15:06:01

@fujimo:
Ahham.... 2 válás után biztos van némi tartásdíj és egyebek... és még a fiát meg kell keresnie a rengetegben, remélem nem Ábelnek hívják... :)

"Nem barátkozni jött a szigetre..." , "A barátság többet ér 20 misinél..."

Egyébként, mi van az élete során eddig kötött Betyárbarátságokkal ??????? Azokat egy pillanat alatt "elárulta" egyetlenegy szófosás halommal... :) Mert ő egyenes mint a Nazca vonalak mi ?

Annyira egyszerű az ember, hogy a kamerába vetíti a látszólagos képet, és annyira egyszerű, hogy nem fogja fel a lajbinadrágos paraszt, hogy nem a nézők döntenek a képernyőn látottak alapján...

A 20 misi mégiscsak 20 misi...

fujimo 2017.10.13. 15:12:08

@mentolos lecsó: az első mondat bár frappánsan hangzik, nem egészen értem, h hogy kapcsolódik mihez... (...szüksége lehet a pénzre? ...kinek nem? :D)

...az önellentmondást mindannyian napi szinten gyakoroljuk... a vége felé valahogy sem iliászról sem feriről nem jutott eszembe az, h igazán a pénzért játszanak... szandiról annál inkább, ő nem nyerni akart vagy bizonyítani, hanem nyereményt...

...nyilván átértékelheti... mittomén... nem vagyok én feri... én csupán azt mondtam, h minden hibája és hímsovinizmus, homofóbiája és deformált nézőpontja ellenére meglepően újszerű oldalát fedezte fel magában ő maga is... és ezt megjátszani így nem lehet... és ezzel csak mi - vagyis éppen te - gondolod, hogy bárkit is elárult és mennyire... nyilván ebbe bele sem látunk... ám ez is érdekes... sixx megkérdezed tőle, h ki mennyire tartotta árulónak a megtérése után? :D :)

...ezen túl szerintem simán tudják (mivel alig 3x biztosan mondta bence, hogy a többi társa fog rájuk szavazni), hogy nem a nézők szavaznak... csak nem libbentek volna el egy ilyen információ fölött...

...egyébként picit az az érzésem, h mintha kicsit érzelmileg be lennél vonódva... ferencünkkel szemben... :D

Mizse515 2017.10.13. 15:22:22

Hagyjuk már az előítéleteket, a rasszizmust és a homofóbiát!

Erről nekem Olaszliszka, a keresztények elleni vallási, vagy éppen ateista fanatizmus jut az eszembe, ami napjainkra jellemző.

Senki nem száll fel pl.olyan villamosra, melyen pár jól megtermett cigány viszi a prímet. Ehhez még rasszistának sem kell lenni, mert nem az összcigányságról szól.

Előítélete mindenkinek van, a saját megélt tapasztalata alapján. Ha nincs, előbb válik áldozattá, majd ő is előítéletes lesz, ha túléli.

2017.10.13. 15:22:34

@fujimo:
"az első mondat bár frappánsan hangzik, nem egészen értem, h hogy kapcsolódik mihez... (...szüksége lehet a pénzre? ...kinek nem? :D)"

Irónia volt! Kérlek, nevez meg pár, egységsugarú RTL nézőt akinek hirtelen nem jönne jól 20 misi! :)

"...egyébként picit az az érzésem, h mintha kicsit érzelmileg be lennél vonódva... ferencünkkel szemben..."

Valóban így van ! Ezt kifejtettem itt: @mentolos lecsó:

2017.10.13. 15:33:08

@Berborosz: az ilyen megmérettetésekre csak szopó/nyelő (akarom mondani, vigaszágon) lehet bekerülni...

Mindig van egy belengetett további műsorszerződés/egyéb honorárium a kalapban...
Amit, vagy betartanak, vagy a jogi kiskapukon át kibújnak alóla (RTL)...

Nuggetzor 2017.10.13. 17:41:42

@szociál: "De ettől függetlenül akkor se sírnék ha Feri nyerné, mert ő is megdolgozott érte, szóval bárki nyerheti én nem hőzöngök"
Na ezzel én is így vagyok. Kettejük közül már oly mindegy. Nyugodalmas finálé lesz - számomra. Én már csak azért izgulok, hogy a jury izgalmas kérdéseket tegyen fel, mert ugye nem csak a két fiúkát kérdezhetik, hanem egymást is. Jó lenne egy kis eksön. :D

2017.10.13. 18:04:55

@Nuggetzor: detto. viszont a tűzgyújtáson most tutti nem fog bealudni senki, nekik nem volt egy Ferijük!!!!!!!!!!!
wahahaha

HufnágelSteve 2017.10.13. 18:06:06

Úgy vélem Feri őszintén mondta a dolgokat. Az általános előítéletei nem fognak nagyon megváltozni, viszont valószínű, hogy tesz majd hozzá olyat, hogy egyeseket kivéve ez a többségre értendő. Krisztián kiszállt magától, ott Feri nézetei szinte megerősítést nyertek, Iliász meg a kivételek közé került. Ha mást nem is, de azt elérte ez a játék, hogy az előítéletei ellenére már az egyéneket a cselekedeteik alapján fogja csak értékelni, bírálni. Amúgy pár vállalhatatlan kijelentésen kívül egy teljesen korrekt figura, akivel nyugodtan bárki elmehetne túrázni, inni egy pofa sört, az már más oldal, hogy ő nem mindenkivel szeretné ezt megtenni.
Iliász kicsit többet küzdött és kulturáltabban fogalmazott, de a nyelve nyújtogatását megjegyezte a többség, és a szavazásoknál is kibaszott pár emberrel, rá viszont nem volt jellemző más bunkóság .

Province 2017.10.13. 18:29:06

@Sanda.Ipse:
Én tudom :)
Sokan viszont a görög istent látják benne a neve, no meg a teste alapján :D

Cimili 2017.10.13. 18:57:28

Izgulok, hajrá Ili!

Nuggetzor 2017.10.13. 18:59:47

Iliász "ez de durva" "úristen", "ezt nem hiszem el" számlálóját indítsa valaki! :D

kisbutters 2017.10.13. 18:59:54

@Nuggetzor: Jó lett volna azért ha lányok közül is bekerül valaki a döntőbbe. Alapból szerintem fiúkat nagyon rosszul válogatták össze. Fiúk közül hárman feladtál, Zoli, Gergő meg a holtakat adta fel. Benedek a sziget tujája volt. Ezek közül azért nem csoda ha Iliász és Feri kimagaslott.

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:02:32

hinnye a csajok de szipen kirittyentették magukat,
mintha a kupiba mentek volna castingra :D

kisbutters 2017.10.13. 19:04:43

Milyen hülye kérdések, önmagukat már olyan felesleges belekeverni.

Nuggetzor 2017.10.13. 19:05:54

Szandi tényleg sokkal szebb smink nélkül.

kisbutters 2017.10.13. 19:07:17

Adri végre jó dolgokra kérdez.

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:09:04

benedekre rá se lehet ismerni

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:09:59

nem hallottam a nevet, néztem ez meg ki a fa... tök

Nuggetzor 2017.10.13. 19:11:01

Kéne egy felkérdezés-montázs is már lassan.

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:13:34

lilla arcát látva ébrednék egy éjjel, eléggé megijednék.

Nuggetzor 2017.10.13. 19:14:44

Megmondtam én, hogy nem volt a cetlizés-párbaj spoiler. Csak előre lejátsszák.

2017.10.13. 19:15:33

jöjjennek márrrrrr barb kérdései!!!!

Nuggetzor 2017.10.13. 19:18:37

Az amcsi végső tanácsok azért nem szoktak ennyire lájtosak lenni. Én pl. Lilla helyében nem ültem volna le egy "köszönöm" után, hanem "felkérdeztem" volna Ferit, mert totál bullshit volt az, amit az előítéleteiről mondott. Remélem Barbi majd megmutatja hogyan is kell ezt csinálni. :D

Akármennyire nem bírom Cetlit, eddig még mindig ő volt a legjobb. Adri meg olyan cuki. :)

Hétkilenced 2017.10.13. 19:19:36

@kisbutters: Így van! Én ugyan Szandinak szurkoltam, de Barbi a semmittevést művészi módon művelte a játékokon, és okos helyezkedéssel is jó sokáig eljutott. Klaut is sajnálom, ő is megérdemelte volna a döntőt. Ezért felháborító a casting a pasikat illetően, hogy 40 kilós lányok tenyérszakadtáig küzdöttek, 3-ból 2 meg kigyúrtan feladta már az elején, a többi meg később közvetve.

kisbutters 2017.10.13. 19:21:18

Ez a Nóri is hülye, már mi a francnak kellene bizonyítania Ferinek.

Nuggetzor 2017.10.13. 19:27:59

Most jöttem rá, hogy Anita tényleg nincs ott. :D

Hétkilenced 2017.10.13. 19:28:28

Eddig ebből a döntőből kinéz egy másfél soros hogyvolt, amilyen izgi.:D

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:28:43

hát ha minden titkos, az rtl bármilyen eredményt kihozhat.

kisbutters 2017.10.13. 19:29:50

@Hétkilenced: Saját magukat mentegették a kiesett játékosok. Mi a francnak?

Nuggetzor 2017.10.13. 19:30:59

WTF várjunk, mégis ott van, de miért nem kérdezett? Vagy én teljesen lemaradtam??

,, 2017.10.13. 19:31:27

miről maradtam le? látom csak most volt a cetlizés

,, 2017.10.13. 19:31:55

most van csak a párbaj? mi volt eddig?

kisbutters 2017.10.13. 19:31:56

@,,: Ég világon semmiről.

Cimili 2017.10.13. 19:33:39

Basszus, Ferit akarja a rtl nyertesnek????????

,, 2017.10.13. 19:35:01

feri fújja, nem szíjja

,, 2017.10.13. 19:36:06

ferikém elhiszem h nagy mágus, de fatüzelésű kazán nem játszott neki? mert látom Ilinek igen

Chuck Νorris 2017.10.13. 19:37:33

vicces lett volna ha ilyen szörös sodronykábelt feszitettek volna ki nekik

kisbutters 2017.10.13. 19:37:59

Gondoltam, hogy Anita Ferire fog szavazni. irigyli, hogy ő tért vissza.

Rémület 2017.10.13. 19:39:21

Nenogymá Feri nyerjen!

Nuggetzor 2017.10.13. 19:39:23

Hát, szerintem ez még Iliász plusz egy szavazatával is Ferinek áll.

,, 2017.10.13. 19:40:29

na, beniből kiábrándultam szakáll nélkül

,, 2017.10.13. 19:41:31

LOL valaki nagyon érzi a cliffhangereket a reteknél

Nuggetzor 2017.10.13. 19:41:33

Szandi Iliászra? Wooooooow

Natura Qua 2017.10.13. 19:42:29

Szandi még rúgott egyet Feribe a végén..

Nuggetzor 2017.10.13. 19:42:52

Klau 1000%, hogy Ferire szavaz, ezt Zoli fogja eldönteni. Ő meg egy jó nagy kérdés...

Sir Gombóc 2017.10.13. 19:42:58

@Chuck Νorris: Mégsem annyira titkos, mi látjuk, mint eddig is.

boloyeung 2017.10.13. 19:44:30

Zoli a Blikkes interjúban azt mondta, hogy szerinte Feri érdemli meg , azaz Feri megnyerte....

xukxuk 2017.10.13. 19:45:31

Gratulálunk Ferenc testvérnek!

Peti1899 2017.10.13. 19:45:31

Szandi :DD Megkérdezi Feritől, hogy valaha megtud e neki bocsájtani, blablabla.. Erre ellene szavaz :D
Eddig egyértelműen Anita indoklása volt a legjobb, ő nem érzelmi alapon szavazott, hanem.. konkrétan arra, aki az igazi survivor.

Hétkilenced 2017.10.13. 19:45:36

Lol Szandi, sírok. Nem bocsátasz meg? Rohadj meg akkor, hajrá Iliász!:D

2017.10.13. 19:46:02

@,,: a kérdezz-felelek. mmkk nézd majd vissza.

Cimili 2017.10.13. 19:46:17

Nah elolvastam végre a posztcsit is, köszi Sixx! Én azonban egyáltalán nem hiszem őszintének Feri monológját.

Raven! 2017.10.13. 19:46:26

Mekkora FEREG mar ez a Szandi :( :( Az elso 20 napban aludhatott volna a homokban a tuz mellett, ha Feri nem veszi a szarnyai ala, mert Iliasz kb le se szarta... SZEGYEN!!!

,, 2017.10.13. 19:46:46

Zoli szerintem tutkó Íliászra... bár ezek után ki tudja

kisbutters 2017.10.13. 19:47:10

@Peti1899: Anita irigy volt Iliászra hogy ő ment vissza, azért szavazott Ferire.

2017.10.13. 19:47:15

@,,: meg se ismertem hirtelen.

Peti1899 2017.10.13. 19:48:23

@kisbutters: Te meg utálod Ferit :DD Felesleges itt küzdened, teljesült az álmod nem Feri nyert :D

Cimili 2017.10.13. 19:48:31

Okkkkkkkké, megnyerte és meg is érdemelte!!!!!!!! :))))

kisbutters 2017.10.13. 19:49:08

@Raven!: Azért Szandit sem kellett félteni. Meg most azt is megtudtuk, hogy Feri is petróleummal gyújtott csak tűzet a játékba. Ennyit az egész játékról.
Örülök, hogy Iliász nyert. Ferinek nem szabadott nyernie.

kisbutters 2017.10.13. 19:50:38

@Peti1899: Nem utálom, csak értékrendembe ő nem fér bele. Ő nyerését még a való világ idióta játékosainál is károsabb lett volna.

Hétkilenced 2017.10.13. 19:52:25

Most akkor tényleg nem mutatták Klau és Zoli cetlijét és indoklását?!

,, 2017.10.13. 19:53:11

áháháá, micsoda végszó! na ehhez kellett tökösség

bElannaTorres 2017.10.13. 19:53:34

nagyon fontos tanulsága van az ő történetüknek, mindenképp szavazzátok ki a harcos férfiakat az elején :D

ennyi :))

Bencus nagyon jó műsorvezető volt, pozitív meglepetés, mert voltak elvárásaim, de hozta :))

kisbutters 2017.10.13. 19:53:50

@Hétkilenced: Anita kérdéseit sem , meg valakinek csak az egyik kérdését mutatták. Jobb lett volna ezrket a párbaj helyett.

Peti1899 2017.10.13. 19:53:58

Sajnálom, hogy a végig beképzelt, és nyelv nyújtogatós Iliász nyerte.. Az elejétől fogva nem volt szimpatikus, borzalmasan sunyi feje van, egyértelműen látszott minden győzelménél, hogy mennyire lenézi a többieket... A lustálkodása, is bőven rátett a lapátra, hogy ennyi energiája volt.. A feladatok nagy részét a holtak szigetén konkrétan rá szabták.
A korrekt szavazatok Ferire mentek, az érzelmi alapúak, pedig Iliászra.. Nóri sértődöttségből, Szandi is, Adri alapvetően utálta Ferit.. A játékot, véleményem szerint Ferinek kellett volna nyernie, sajnos ezen az oldalon is jó páran nem fogták fel a játék lényegét, hogy itt az igazi túlélőt keresik, és borzalmasan elítélően beszéltek Feriről bármilyen szituációban. De ez van, ettől függetlenül grat Iliásznak is, annak ellenére, hogy szerintem nem érdemelte meg.

kisbutters 2017.10.13. 19:54:41

@bElannaTorres: Igen, szerintem is jó volt Bence. Bár néha annyira megviselt volt, hogy lehet többet el sem vállalná.

lac64 2017.10.13. 19:57:43

@kisbutters: Otthonra gondolt. Ha figyelted, volt valami fehér vattaféléjük, azt használták tűzgyújtáskor.

Nuggetzor 2017.10.13. 19:59:07

Most volt Iliász live Instán és bár nem mondta ki, d arra utalt, hogy Klaudia rá szavazott...hááát. Kíváncsi vagyok ez mennyire volt trollkodás, vagy tényleg. :D

kisbutters 2017.10.13. 19:59:50

@Peti1899: Mitől lett volna Feri igazibb túlélő, ha Iliász mindig legyőzte?
Nem volt olyan párbaj, ahol nem győzte le Iliász Ferit.

Hétkilenced 2017.10.13. 20:00:21

@kisbutters: igen.
@Peti1899: azért azt lehetett tudni előre, hogy Adri és Nóri Iliászra fog szavazni, Adrinak a szövetségese volt, Nóri meg direkt elvesztette a versenyt ellene, csak hogy ő jusson tovább a holtaktól. Szandi nagy szemét volt, nincs ezen mit szépíteni. Meg nem fordult a fejemben, hogy nem Ferire fog szavazni. Anitának is rosszul eshetett (teljesen jogosan), hogy szopatják egy hónapig nyakára küldve a két irritáló picsát és a végén úgy kerül vissza valaki más a döntőbe, hogy rá van szabva. Szóval Anita feriszavazatában jócskán lehetett sértettség - az is jogosan. Kíváncsi lettem volna, hogy Klaudia miért szavazott Iliászra, azt egyelőre nem értem. Ugyanúgy, ahogy Barbi Ferire adott szavazata is meglepett.

,, 2017.10.13. 20:00:48

Bencusra +1 szavazat, nagyon penge volt.

A feladatok személyre szabottságához meg annyit, h az alapján, amit sixx a cikkjében írt, a 90%-ot nem lehet csak úgy egyik napról a másikra kitalálni h milyen feladat legyen éppen.
Szerintem kőkeményen le kellett adminisztrálni már jó előre, h meglegyen a szükséges cucc, megkapják a másik stábtól a forgatási engedélyt, stb, ez igaz a nyílt vízre is és a szárazföldre is.
Oké a hirtelen halálos nem igényelt talán különösebb logisztikát meg az undikajaevés, ami így eszembe jut.

kisbutters 2017.10.13. 20:01:38

@lac64: Oké, tampon könnyeben ég, de igazi játékban azért nem azzal kell tűzet csinálni.

Hétkilenced 2017.10.13. 20:01:59

@Nuggetzor: tényleg rá szavazott, csak úgy jön ki, viszont azt nekünk nem mutatták meg, ahogy Zoli szavazatát és indoklását sem - bár az meg borítékolható volt.

kisbutters 2017.10.13. 20:03:40

@,,: Fókuszban volt, hogy egy holland nő építi a játék helyszineket a helyi lakosokkal együtt.

Berborosz 2017.10.13. 20:04:23

Ma már nem volt
lompos, loncsos és bozontos
a piszénpisze Nórika.
Sőt!

lac64 2017.10.13. 20:04:44

@Hétkilenced: Anita a szállodában azt mondta - akkor még nem tudta kik lesznek a döntősök - hogy Ferinek és Iliásznak szurkol. Ebből nekem nem jött le a sértettség. Döntenie kellett a két általa érdemesnek tartott ember között.

,, 2017.10.13. 20:04:47

@,,: mondjuk annak ellenére amit írtam, az a végszó csak motoszkál a fejemben. Nagyon tudatosnak tűnik.

2017.10.13. 20:04:50

akkor kifejtem, h miért lehetett sejteni ili győzelmét #afery ellen.
-kb két hete szóba került a migrizés, akkor írtam, h simán kinézem az rtl-ből, h dafke örülne a győzelmének, és kapjabe az aktuálpolitika, fricska.
-és amiben ez megerősített, az tegnap történt, amikoris egy fanatikus betyár, aki haverbarija #aferynek, volt oly sötét, h képes volt leírni azt elvakult rajongásában MÚLTIDŐBEN, h #aferynek >kellett volna< nyernie.

na őt külön szeretettel homlokon puszilgatnám szeneslapáttal, h képtelen volt ráülni a szájára, miáltal megfosztott az élménytől, h izgulhassak a végkifejleten.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:04:55

Végre mindent meg lehet tudni. Szóval ja, Anita és Gergő nincsenek együtt...nyilván nem meglepő. :D

kisbutters 2017.10.13. 20:07:01

@Biriksz_Krokiksz!: Tavalyi x-faktorban is volt egy konkrét menekült, jó hangja volt, mégsem nyert. Én ebbe az rtl belenyúl annyira nem hiszek. Játék menetét lehet befolyásolják, de szavazást szerintem nem.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:08:13

Most értünk haza. Nagyon örülök Iliász győzelmének, bár nem volt meglepetés, a tegnapi blognál már Feri betyártestvére elspoilerezte.
Legfeljebb az lepett meg, hogy Sandi nem Ferire szavazott.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:09:32

@Biriksz_Krokiksz!: ..és aztán még tagadta is, hogy ő spoilerezett. :D Ám nem véletlen, hogy törölve lett má' a kommentje. IQ-huszár volt, az eccer bittos!

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:09:42

Hú de csinos a kis piszénpisze!

Hétkilenced 2017.10.13. 20:10:11

@lac64: csak tipp volt részemről, akkor rossz tipp.
@Biriksz_Krokiksz!: én akkor még arra gondoltam, hogy az elődöntőt kellett volna a Ferinek, ahol Ili egy kis kapaszkodással bejutott a döntőbe - annak ellenére, hogy többen következtetést vontatok le belőle. Én viszont abból, ahogy a holtaktól Iliász visszakerült, plusz ahogy a döntőbe jutott, következtettem arra, hogy tuti ő nyeri.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:11:02

De Anita, Zoli és Iliász annyira öribarik lettek, hogy most mennek vacsizni és majd lájvolnak instán. <3

,, 2017.10.13. 20:11:46

@Nuggetzor: igen, ilyenkor sok öribarija lesz az embernek, gondolom:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:12:03

@Biriksz_Krokiksz!:

Végig bele nyúlt az RTL, lehet hogy a politika is bele szólt, lehet hogy a tv2-n 9-1 arányban Feri nyert volna :))
De én vártam még egy utolsó csavart a végén, mikor bejelnenti Bence, a survivort te nyerted Iliász, de a pénzt Barbi, mert jó taktikus :)

bElannaTorres 2017.10.13. 20:12:27

@Peti1899: mondtam már van az meztelen túlélő sorozat, na az kemény túlélés, nagyon durva, de tényleg

a survivor több dologról szól, nemcsak a fizikai erőről, vagy kitartásról, de a feladatokban Feri is sokszor ott volt az utolsók között amúgy. Szerintem te érted félre.
amúgy azt még sose írtam, de nagyon szép tábort épített Feri, tudom azért kis segítséggel, de mégiscsak ő érdeme elsősorban.

kisbutters 2017.10.13. 20:13:30

@,,: Gondolom az rtl ki is adja nekik, hogy itt ott meg kell jelenniük együtt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:13:51

@Nuggetzor:

Ezaz Anita nem valami szép lány, a ruha se dob a fején semmit, és a smink se, még lóarcú Lilla is csinibb, Klau meg egy menyasszony bakker.

2017.10.13. 20:15:44

@kisbutters: az a része csak puszta tippszmiksz volt részemről, viszont ha visszaemlékszel, többen megcimmogták, h a feladatok zöménél általában erősen lejtett a pálya ili javára, meg voltak itt 'szerkis belenyúlások' felkiabálások is (lsd anita, vagy nórciék visszahozatalával kapcsolatosan)

Nuggetzor 2017.10.13. 20:18:01

@szociál: De a legcsinibb szerintem a Nóri. Olyan kis helyes. Anitán meg Szandin a Fülöp-szigetek összes sminkje rajta volt, mégsem segített sokat. Sőt, Szandi úgy néz ki, mint egy transzvesztita. A sziget jobban állt neki.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:18:42

@szociál:
Vagy a TV2-n be sem kerül a műsorba....

2017.10.13. 20:19:36

@kisbutters: x fakcsiban a közönség szavaz...(kacsintott biri)

tar 2017.10.13. 20:19:39

@bElannaTorres: "nagyon fontos tanulsága van az ő történetüknek, mindenképp szavazzátok ki a harcos férfiakat az elején :D"
Pont ez járt a fejemben, csak nem akartam károgni: az, hogy ez a 2 ember (mmint erős férfi) jutott a fináléba az (az RTL Holtak-szigete akciójától eltekintve) a végtelen rutintalanságnak és tapasztalatlanságnak köszönhető.
Tapasztaltabb, felkészültebb, tudatosabb és (fúj-fúj) "tattikusabb" játékosokkal ők valszeg még az egyesülésig sem jutottak volna el, hiszen mint potenciális veszélyforrást már régen kiszavazták volna.

,, 2017.10.13. 20:20:16

@Biriksz_Krokiksz!: a betyárhaver után egyértelmű volt. Az első pont meg egyelőre totál mindfuck nálam, nem tudom mit gondoljak, nagyon csalódott lennék ha
1. totál szétmanipulálták volna a Survivort, mert ők ezt megtehetik (NEM, tartsák tiszteletben a formátumot, ez nem a VV)
2. Íliász nem a saját erényeiért nyert volna (mert szeretném ha igen)

kisbutters 2017.10.13. 20:20:51

@Biriksz_Krokiksz!: Lehet igazad van, nem tudom. Én azért hinni akarok abban, hogy ennyire nincs leszervezve minden.

Hétkilenced 2017.10.13. 20:21:23

Azért megnéztem volna akár egy olyan, az elődöntőbe visszajutós feladatot a holtaknál, ahol 160 cm magasra szerelt pallók alatt kell versenyt futni. Az legalább annyira lejtett volna Nórinak, mint az eredeti Iliásznak.

2017.10.13. 20:23:46

@szociál: :))))))) ahhh a különdíj! volt egy krokodilja, elégedjen meg ezzel.

Peti1899 2017.10.13. 20:24:16

@kisbutters: Szóval szerinted a párbajok alapján Iliász érdemelte meg. Hmm nem tudom mennyire fair összehasonlítani, egy 47 és egy 29 éves embert :D Főleg úgy, hogy Ferinek kb. egész végig vállsérülése volt, azért ez a kapaszkodós játékokban, és a többség az volt. Nem feltétemül előny.. Leírtad egy korábbi hozzászólásodban, hogy nem értesz egyet Feri ideológiájával és ezért nem szeretted volna, hogy nyerjen. Én sem értek vele egyet sőt.. nem is lehetnék távolabb tőle. De számomra, pedig Iliász volt az unszimpatikus több dolog miatt is.
@bElannaTorres: Hol hangsúlyoztam ki, hogy itt az érdemli meg, aki a legerősebb? :D Asszem sehol, szóval tényleg nem értesz. Alapvetően Iliász végig sunyin, és hazudozva játszotta a játékot, érdemes megnézni az arcait bizonyos szituációkban.. A folyamatos lustálkodásáról nem is beszélve.. Feri annak ellenére, hogy egy hatalmas taplóként indult, a végére (az éhezés miatt is gondolom) nagyon durván visszavett ebből, egyszer nem hazudott senkinek sem az arcába, ahogy Iliász tette nem 1x. Végig őszinte volt, még akár a nézeteit illetően is, ami alapvetően egy erény, mármint az őszintesége.. Persze, sokan hülyének gondolják, de kell hozzá egy bátorság, és egy egyenesség, hogy ezt ország-világ előtt ki tud mondani.. A buwayás időkben nyújtott egyértelmű teljesítményéről, és a táborokban nyújtott dolgairól nem is beszélve.
Egy szónak is száz a vége, szerintem(!!) Feri érdemelte volna meg. Nem dőlök a kardomba, hogy nem nyerte :D Ilyen ez, ezért is gratuláltam a személyes véleményemtől függetlenül Iliásznak :D

kisbutters 2017.10.13. 20:26:18

@Peti1899: Értem amit mondasz, de az ember tesi adottságairól nem nagyon tehet. Társaság fiatal volt, akkor szerinted egy 47 éves embert be sem szabadna válogatni?

Mizse515 2017.10.13. 20:27:08

Valószínűleg 5-5 szavazat volt és ezért kellett egy utolsó párbaj. Mindegyik játékos szavazatát meg tudom érteni, csak Szandiét nem. Fura jellemű ember.
A kajalopás elsikkadt.
Nem értem miért nem mutatták az összes szavazatot és azt sem, hogy miért került be Lilla, aki egy percet sem töltött el Ferivel, s csak Iliászt ismerte.
Iliásztól még Klau és Szandi is jobban teljesített, de tény, hogy a próbák inkább férfiakra voltak szabva.
Ettől eltekintve nekem mindegy, hogy ki nyerte meg, mert többen is megérdemelték volna, jobban, mint Iliász. Ilyen az élet. :)

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:31:18

@kisbutters:
Csapatjátékban, irányításban Feri nagyon jó volt, egyéniben viszont nem. Ez összefügg a korával, tapasztalatával, de a fizikai adottságai beszűkülésével is éppen ugyanezen okok miatt.
A korát és a fizikai állapotát (sérülések) neki kellett volna megítélnie, mikor kitöltötte a jelentkezési lapot a játékba. Azzal együtt természetesen neki is gratula!

Peti1899 2017.10.13. 20:31:56

@kisbutters: Nem én kezdtem a párbajokkal való érvelést :D Te írod már ezt hetek óta, mert alapvetően nem szimpatizálsz Ferivel, én csak reagáltam rá.
De ne vesszünk ezen össze, neked nem volt szimpatikus Feri, nekem pedig Iliász. Szerintem Feri érdemelte volna meg több dolog alapján, szerinted nem.. Ez van, majd talán a kövi survivor-ben egy embernek fogunk szorítani :D

Nuggetzor 2017.10.13. 20:33:41

@Peti1899: Amerikában ez az ember nyerte az egyik Survivort, szóval ahogy a nőket összerakhatjuk férfiakkal, úgy egészen nyugodtan összehasonlíthatjuk a 47 évest és a 28 évessel. survivor.wikia.com/wiki/Bob_Crowley és sokkal idősebb is, mint a Feri, sőt, fizikálisan sem a legerősebb.

Raven! 2017.10.13. 20:33:49

@kisbutters: Talan arra gondolt, hogy rohadtul nem mindegy, hogy sarba-szarba fekszel, vagy baldachinos agyat epitesz magadnak, meg egy nonek is aki szinten semmihez nem tudna kezdeni magatol. Az a baj, hogy azt hiszitek, a tuleles arrol szol, hogy a parbajokban hogy teljesit az ember, pedig nem. A tuleles arrol szol amit a Robinson Crusoe muvelt a szigeten nagy maganyaban. NA azt ebbol a bagazsbol egyedul Feri produkalta volna, Iliasz a fasorba se... De hagyjuk is. Nalam eddig tartott a survivor nezes. Bye.

2017.10.13. 20:37:30

@,,: nézd, engem konkrétan kiakaszt, ha kiszimatolom, h a szerkik is játszanak (klasszik példa a szinusz-koszinusz-forgatónyomaték csellendzs, tudod miről beszélek)
lényeg, h ezeket a stikliket el kellene már végre felejteni, annak ellenére, h megértem a 'mindent a nézettségért' elvet is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:38:44

@Nuggetzor:

Igen a Nórit első látásra lehet el is venném, aztán a nászéjszakán derülne ki hogy egy hisztérika aki hússzeletelő bárdal kergetne ki meztelen az utcára :)

@Biriksz_Krokiksz!:

Birix Lakoszt is rászavazott volna :)

kisbutters 2017.10.13. 20:39:42

@Raven!: Én azért ekkora különbséget sem láttam. Holtaknál is volt normális ágy meg fekhely, pedig Feri nem járt ott. Amíg Nóri nem vágta el a kötelet Anitáéknak is volt normális helyük.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:40:19

A legeslegutolsó párbajfeladat (tűz) kifejezetten Ferinek kedvezett volna az előzmények alapján.
Iliász abban is legyőzte.
Akkor hol irányította a végkifejletet az Rtl Iliász javára?
Megint az a fránya elfogultság!...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:40:42

Valami nézettségi index nem ártana egyszer a Sixxtől hogy mennyien nézték, lehet lesz folytatása jövőre.
A Falnak is lesz hogyvoltja ? :))))
Balázst megint nem fogja tudni követni a kamera mert annyira túlmozogja a műsort :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:42:29

@Sanda.Ipse:

Feri fáját bevizezték :)
Ilikéjét meg kerozinba mártották :)

lac64 2017.10.13. 20:43:12

@Sanda.Ipse: Tűzgyújtási feladatnál egy kis nedvesség csodákra képes :DDD

2017.10.13. 20:44:35

@Mizse515: "de tény, hogy a próbák inkább férfiakra voltak szabva" egyik usa évadban volt egy kb 40 kg-s mammer, talán 60+ pluszos, csupa csont és bőr és ín és ránc, olyan feladatokban lenyomta a fiatal srácokat, h csak kamilláztam.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:45:08

Most néztem vissza Anita reggeli interjúját, Lilla állítólag még éjszaka is énekelt, én tisztelem ezeket, hogy nem kaptak idegösszeomlást. :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 20:46:00

tv2 tények : -Kiderült a napokban hogy egy Iliász nevezetű migráns, aki Soros bérenc gyújtott tűzfészkeket Los Angeles közelében, tűzgyújtási technikáját az RTL berkein belül csiszolgatta, egy szigeten képezték ki őket egy survivor nevű műsorban, ami valójában egy dzsihadista tábor.
Lelepleztük őket !

kisbutters 2017.10.13. 20:46:15

@Biriksz_Krokiksz!: Szerintem itt sem lehet a lányokra semmi rosszat mondani. Lilla, Anita, Adri, Szandra, mind leiskolázott sok férfi játékost.

kappakeklol 2017.10.13. 20:47:52

Hát dunno, nálam egyértelműen Feri a nyertes, bárki bármit mond. Iliász sehol nem volt, a párbajokat rá szabták, és ennyi. Kvázi őt egyenes ágon berakták a döntőbe, Feri legalább tett érte, sokat. Én igazából magasról leszarom, hogy a nagy Ámerikánó sóóóóóban arról szól az egész, hogy kit hogyan basszunk át, de a SURVIVOR az Feri, és pont.

Feri egy őszinte, szókimondó ember, ennyi. Sokan sajnos nem bírják elviselni, ha megmondják az igazat az arcukba. Iliász ehhez képest egy nagy lófasz szerintem. Már a hangjában meg az arckifejezésében benne van valami kamu. Mintha ő valami kibaszott nagy áldozat lenne mindig... Sebaj, Feri a best.

Szandi meg szimplán csak bebizonyította az ellenkezőjét annak, amit pár résszel ezelőtt állított Ferinek, hogy az életben ő más ember. Nem Szandika, kurvára nem vagy más ember az életben se, ugyanilyen gennyes alak vagy. :)

kisbutters 2017.10.13. 20:48:37

@Nuggetzor: A játékosok nem is beszélhettek eddig de kb. mindenki mondott már annyi mindet ami sokkal érdekesebb lett volna a műsorban. Nem azt mondom, hogy pont ez miért nem volt műsorba, de jobb lettek volna ezek a feladatok mint pl Gergő szülinapja.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:49:28

@kisbutters: azért Klaudiát se hagyjuk ki.

kappakeklol 2017.10.13. 20:50:34

Amúgy kb. best poén, hogy Szandi arról beszél, hogy az őszinteséget látja Iliász szemében. Két gerinctelen alak ilyeneket nyal egymásnak, full kek.

kisbutters 2017.10.13. 20:50:59

@Sanda.Ipse: Igen Klau is nagyon ügyes, kitartó volt.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:51:07

@szociál: Magam sem értem mért nem. Én betömtem volna a száját egy csomag tamponnal. :)

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:52:53

@kappakeklol:
Persze. Sőt! Az egész műsort tulajdonképpen Iliászra szabták, neki építették fel a különböző párbaj helyszíneket és az egész játékot kizárólag miatta találták ki:)
Bocsika! Te vissza szoktad olvasni, amiket írkálsz?

kappakeklol 2017.10.13. 20:54:24

@Sanda.Ipse: Vissza biza. Nézd, a párbajokat bőven előre kitalálják, nem on-the-fly, namármost ha tudom kiket válogattam be a játékba, azt is tudom milyen játékokat kell variálnom. Józanész level 1.

Klau amúgy top csaj.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:54:31

Na, sziasztok! Örülök a végeredménynek, de nincs kedvem olvasgatni a csalódottak hülye összeesküvés elméleteit...
További jó szórakozást!

2017.10.13. 20:58:29

@kisbutters: nem hát, nagyon jók voltak a csajok, sajnáltam is, h nem került be senki a final2-ba.

Berborosz 2017.10.13. 20:58:42

@Nuggetzor: Milyen kár, hogy Lillával nem lesz interjú. Kíváncsi volnék, ő mit mondana Anitára.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:59:14

@Sanda.Ipse: Sőt! A Holland stábbal előre megbeszélték, hogy ha nem baj, akkor ez és ez a játék lesz, mert náluk az Iliásznak kell nyernie. :)

Nekem már kezd felrobbanni azoktól, akik azt hiszik, hogy a játékok megtervezése így működött. :D

Raven! 2017.10.13. 21:03:23

@Sanda.Ipse: Te meg ugy veded az isiaszt mintha a nyeremeny felet neked igerte volna... Cseppet sem tunik hihetonek, hogy direkt raktak a vegere egy olyan feladatot(es egettek szarra Ferit)ahol meg Feri legnagyobb utaloi is tudtak, hogy gyozni fog, aztan meg megse?!? Ha az nem egy levizelt koteg szalma volt Ferinel akkor nem tudom. hogy mi. Kb 300x gyujtott tuzet a szigeten, amig Iliasz jo ha haromszor. PONT az volt, a lenyeg, hogy az rtl jol bemutatta nekunk, majom nezoknek, hogy na tessek az Iliasz meg ebben is job. Hat a lonak a meteres szerszamat, azt. Semmi mast nem mondok, Elso elodonto, csipaszkodik az izomtibi a serultkezu, a fajosvallo, meg a nullfizikumu ellen majd egy percig es voala, NYERT. A masodik elodonto meg vagasok nelkul kb egy teljes "jatek hatarok nekul" evadot olelt fel. Hagyjuk mar :( :( :( :(

kappakeklol 2017.10.13. 21:03:58

@Sanda.Ipse: Én aztán leszarom, hogy nem Feri nyert, akinek a SURVIVOR a túlélésről szól, annak a szemében mind Feri nyert, ez nem is vitás. Akinek arról, hogy kit hogyan lehet manipulálni, átbaszni, átkúrni a palánkon - aminek ugye a világon semmi köze a túléléshez, maximum a való életben, amikor a ranglétrán akarsz egyre fentebb kerülni a cégen belül, és nem tudod hogy épp kinek a seggét nyald, ott ja, Iliász nyert. :D

Ezzel nekem szimplán annyi a problémám, hogy Survivornek nevezték el. Ennek semmi köze így hozzá. Legyen VV a szigeten, vagy bármi lófasz más - nyilván nem is nézném onnantól, mert gerinctelen alakokkal a való életben is találkozok, nem fárasztom magam. Azt is megértem hogy Amerikában így tolják (30x évad alatt nyilván rájönnek, hogy a TV-be mi kerül be, ezért hogy kell játszani).

Ettől függetlenül ezerszer inkább nézék egy valódi Survivort, ami ténylegesen a túlélésről szól. Annak látnám értelmét. Ez leginkább egy nyaralás volt tizenpár embernek, az egyetlen nehézség az volt, hogy nem naponta volt kiadós kajcsi, hanem kétnaponta... Megkockáztatom a csajok otthon se nagyon ettek többet (nem is nagyon panaszkodtak ugye).

2017.10.13. 21:04:52

@szociál: tegnapi poszt alatt írta @,,: kommancstárs a sorozatjunkies' szerintit, h jól teljesítetett a műsor. sixxfatter is írt délelőtt egy cca 5-600ezres nézettséget, de tényleg jó volna látni egy pontosabb kimutatást.

lac64 2017.10.13. 21:22:22

@Berborosz: Volt. Elmondta, hogy találkoztak Pesten azóta, kettesben együtt is kávéztak, de az adások újra feltépik a sebeket.
Szerinte az adások nem mindig mutatták meg a teljes valóságot, a melltartó elásás is válasz volt valamire. Ő vele szembeni bizalmatlanságot és sunyiságot látott Anita szemében.

Nem Penny hajója 2017.10.13. 21:23:41

Az előzetes kalkulációm alapján az jött ki, hogy Feri nyeri, de örülök, hogy végül Iliász győzött.

Bár a legjobban az Adrinak örültem volna. :)

2017.10.13. 21:24:31

@kappakeklol: "Feri egy őszinte, szókimondó ember, ennyi."
bocs, én ezt 'fejjel a falnak' vagy 'széllel szemben pisálok' mentalitásnak tartom.
és légyszi ne mossuk össze a realwordöt egy játékkal, aminek az a tétje, h 40iksz nap után bezsákolhatsz 20misit, amennyiben képes és hajlandó vagy átlátni az egész lényegét, h igenis szükséged van azokra a kurva szavazatokra. játék! agyas is, nem csak erősködés.

kappakeklol 2017.10.13. 21:35:29

@Biriksz_Krokiksz!: Nyilván, a játék szempontjából neki is hazudnia kellett volna nonstop, meg seggetnyalni, ha nyerni akar, ez így van, egyetértek. Bár azt azért tegyük hozzá, hogy Szandinak kb. csak a seggét nem nyalta ki, és láttuk mire ment vele.

Pár napja mondta, hogy ő többre tartja az őszinteséget/barátságot, mint 20 millát. Hogy ezt őszintén mondta-e, vagy nem, azt nem tudom (20 milla kurvára nem egy egetrengető összeg, vagy hát kinek mi), mindenesetre én ezzel a kijelentésével simán egyet tudok érteni, én is többre tartok egy barátságot ennyi dellánál. Feri a tényleges survivor része miatt jelentkezett szerintem a játékba, semmi más nem érdekelte.

Egyébként legalább nettó a cucc? :D

,, 2017.10.13. 21:41:18

@szociál: @Biriksz_Krokiksz!: jah közben rákerestem, nem linkelem, de hatszázakárhánnyal kezdett és hét fölött volt múlt héten.
A Farmhoz ha hasonlítjuk, kb annak hasonló számai voltak, bár a Farm pont fordítva volt, baromi jól kezdett, aztán esett sokat, a végére beállt kb ilyen szintre.
A szurvi meg ugye emelkedik is ami külön pluszpontot ér.
(ja és ugye ezt csak azért, h ugye a farmból rendeltek új évadot)

,, 2017.10.13. 21:50:05

@Biriksz_Krokiksz!: ha lesz kövi évad, tipizünk majd:)

,, 2017.10.13. 21:54:07

@szociál: tv2 tények a survivorről: túlélték. de mégis meghaltak.

(jájj de nem bírtam kihagyni:))

bElannaTorres 2017.10.13. 21:55:11

@Peti1899: tudod még ki mond ki mindent ami a szívén a száján? a debilek. szóval nem biztos hogy annyira bátor, szerintem nem egy agyas, de azzal a józan Paraszt eszével ami van ,mindenkit le tud nézni, kivéve a tesókat. valóban jó túlélő, biztos megállta volna a helyét olyan túlélőműsorokban amikről beszéltek.

más:
úgy látom jó páran végig nem bírták elfogadni, hogy a műsor nem arról szól amiről hitték, több képesség kell a győzelemhez. Viszont nehéz úgy vitatkozni, hogy kábé óvodás módon sírnak itt emberek, a becsületről meg a hazudozásról.

2017.10.13. 22:01:37

@kappakeklol: sztem brutto. a bariság témához meg csak annyi, h ennyi nap után, meg de pláne játékban nincs olyan. ;)

kappakeklol 2017.10.13. 22:11:27

@bElannaTorres: Semmi bajom nem lenne a hazudozással meg a becsület hiányával, csak ne Survivor legyen a játék neve. Ennyi. Nem is nézném onnantól, gyanítom sokan mások sem. Nyilván jogi lófaszok miatt kötelező így hívni, tehát valójában értelmetlen erről vitatkozni.

Azt kéne sokaknak belátni, hogy attól, hogy ők látták az amcsiausztrálhollandmindenmás létező összes évadot (ejj de ráérnek), attól még baromi sok néző volt, aki amúgy Survivor szűz volt, és teljesen mást várt ettől az egésztől.

Speciel én sejtettem hogy ez lesz, de titkon reménykedtem, hogy valamit talán sikerül újítani (bár gondolom itt is meg volt kötve a kezük). De persze én egy olyan emberke vagyok, aki youtubeon is vígan nézegeti a Primitive Technology videókat.

Rayen 2017.10.13. 22:30:53

@kappakeklol: volt ilyen része a műsornak, amire te vágytál: a Holtak szigete. Ott csak az aktuális kiesős játék döntött, a többi napon semmi más dolguk nem volt mint egész nap bámulni a tengert meg egymást, amibe néhányan konkrétan belegárgyultak. Nem kellett szövetkezni, nem kellett taktikázni, mindenki dönthetett hogy félrevonul egyedül, vagy unalmában a másik baszlatásában keres némi szórakozást. Ezt szeretted volna nézni 45 napon keresztül, mert akkor ez az igazi Survivor?

2017.10.13. 22:37:37

@,,: xls-t majd intézed? léccilécci :*

kappakeklol 2017.10.13. 22:38:18

@Rayen: Én nem mondtam, hogy 45 napig kell tartania, de ez részletkérdés. Simán a kaját elvenném tőlük az első pár nap után, és slussz. Máris több dolguk lenne az egésznapos faszverésen kívül. Vagy ugye elájulnak, oszt' mehetnek. És amúgy ja, simán nézném EZT, mint egy valóvilágot egy szigeten, amire tökre nem vagyok, voltam és leszek kíváncsi soha.

2017.10.13. 22:40:13

am' nagyon elkeserítő, ahogy egyenlőségjelet tud bki is tenni a hazugság és taktika közt.

2017.10.13. 22:50:16

@kappakeklol: "amcsiausztrálhollandmindenmás létező összes évadot (ejj de ráérnek)" na itt fogyott el a türelmem. elmész te a picsába az 'ejj de ráérnek' dumával! jóhogy nem már beosztod, h mit és mikor nézzen akárkibárki is a bmely olkból is korlátozott szabadidejében, baszodalássan.
nem mellesleg szezonális műsorok, és mióta bmi elérhető neten, az akárkibárki akkor nézi meg, amikor van rá kapacitása.

kappakeklol 2017.10.13. 23:00:05

@Biriksz_Krokiksz!: Csak remélni merem, hogy ezt nem úgy érted, ahogy. :)

kappakeklol 2017.10.13. 23:04:15

@Biriksz_Krokiksz!: Dehogy osztom, nincs nekem arra időm, csak egy ártatlan megjegyzés volt, ne legyé' má ilyen kis ingerült rögtön. :) Akinek nem inge...

Szerintem nálam kevesen vannak jobban tisztában azzal, hogy mi, hol, hogyan érhető el a neten, baszomalássan! :)

bElannaTorres 2017.10.13. 23:10:18

@kappakeklol: az ilyen túlélősben amit te mondasz tényleg nem annyira eseménydúsak a napok, kaját alig találnak, fogy az energia és inkább tényleg csak fekszenek. még többet fekszenek mint a holtakon.

ez meg azért is survivor szerntem ha már a címét kell megindokolni , mert ez egy olyan társas játék amiben a többi játékost is túl kell élni. Nem való világ, ahol a nézőknek játszanak, ez attól izgalmas ,hogy tudod mire készül valaki mert elmondja neked a kamerába és hiába nem szereted attól még nem esik ki , szóval nekem nagyon más. De mondom rég láttam való világot, de ugye abban a nézők szavaznak?
elsőnek esne ki egy barbi szerintem elejétől olyan sokan utálták.

2017.10.13. 23:12:13

@kappakeklol: figy. szigorúan véve a pókerben a blöff is hazugság, mégsem nevezzük annak. kb így műxik a szörvi is, és én meg azt merem remélni, h te is érzed a különbséget vagy legalábbis megpróbálod ;)

Puncylla 2017.10.13. 23:13:39

Nekem így tetszett, ahogy volt. A vége is pontosan így.
Bár a döntőben szívesebben láttam volna Iliász mellett valamelyik lányt.

kappakeklol 2017.10.13. 23:22:46

@bElannaTorres: Halvány fogalmam nincs hogy működik a vv, egy reklámot láttam belőle vagy 10 éve, a hányinger rámjött, szóval ja. Nem az én világom. :)

@Biriksz_Krokiksz!: Érzem én érzem, csak na. Itt azért szerintem hazugságabb a hazugság, mint egy blöff a pókerben. Valahol középúton megegyezhetünk, engedékeny vagyok. :P

fujimo 2017.10.13. 23:24:29

szerintem feri és iliász mindkettő szinte a végletekig korrekt volt... felesleges ezen rugózni... minimális alkalmazkodást mindketten kénytelen voltak hajlítani, különben törtek volna...

...de messze a két legőszintébb és legegyenesebb valamint leginkább életrevalóbb karakter volt... számomra feri és iliász együtt nyert...

...szerintem fikázni ferit, vagy iliászt... vagy akár a szerkiket teljesen felesleges...

...ami még érdekes, hogy barbi védőbeszéde feriről nagyon szép volt... szandi iliász szavazata pedig eglepetés volt nálam az előző bocsánatkérése után...

...amúgy én is egyetértek azzal, hogy lehetett szépen és nagyon csúnyán is taktikázni... szóval azért valami morális kérdés mégis van a dologban... barbi és szandi a két véglet... a lehetőségekhez képest nyíltan és egyenesen valamint a végtelenül sunyin-alattomosan áskálódás díszpéldányai... :)

2017.10.13. 23:30:04

@kappakeklol: miért? miben különbözik szerinted? játék-játék.

2017.10.13. 23:34:05

@fujimo: ahh! "ALKALMAZKODÁS' találó kulcsszó a körülményekhez, köszikösz!

kappakeklol 2017.10.13. 23:43:28

@Biriksz_Krokiksz!: Jó, de ilyen szempontból az egész élet egy taktika, senkinek senki nem hazudik soha. :) Mint mondtam, megértem az álláspontod, csak szvsz nem lehet mindenre ráhúzni, hogy taktika, attól mert egy játékról van szó. A hazugság attól még hazugság marad, hiába van indoklás mögötte.

Pókerben ugyanakkor nem függök a többi embertől, nem élek velük közösen 45 napig, nyugodt szívvel baszom át őket a pénzükért.

Egyébként tiltotta valami szabály, hogy adott esetben valaki simán különköltözzön a tábortól, és magányosan csinálja a dolgát, ahogy akarja?

bElannaTorres 2017.10.13. 23:44:04

@fujimo: szerintem Szandi nem kedvelte Ferit. Túl sok bunkó beszólása lehetett, párat nekünk is beadtak. Azért csak ott van, hogy lenézi a nőket. És szandit jobban mint Barbit, azután hogy kitette a nagy barátját (jajj... :D ) Benit.
amikor ott a parton beszéltek, akkor nagyon látszott Szandin, hogy idegesíti Feri. unta már nagyon szerintem

fujimo 2017.10.13. 23:56:18

@Biriksz_Krokiksz!: igen, ez a túléléshez szükséges legközelebbi... darwin jól megtalálta... én csak loptam... :$ :)

...se nem a nemesség, se nem a becsület, se nem az erő... se a szépség, se a skill... leginkább az alkalmazkodásra való képesség... :)

...mégis azért emberek vagyunk és az alkalmazkodásnak, illetve a játéknak is lehet "szépsége", amihez én azért ragaszkodnék... ezért örülök külön ferinek és iliásznak... nekik volt a legkevesebb morálisan ingoványos döntésük volt... (ha nem nézzük feri homofóbiáját és hímsoviniszta megnyilvánulásait)

fujimo 2017.10.13. 23:58:41

@kappakeklol: van abban valami, amit mondasz, de szerintem éppen ezért indokolatlan iliászra is fújni... feri mellett a másik, aki inkább szívvel és egyenességgel játszott... :)

...ugyanakkor az átbaszás vagy a taktikázás között is van különbség és árnyalatnyi eltérések, ami azért mégsem annyira mindegy (itt gondolok a barbi - szandi különbségre)...

fujimo 2017.10.14. 00:00:33

@bElannaTorres: hasonlót éreztem én is, sokszor kiviláglott a szeméből a gondolata... de most megint játszotta a bocsánat kérőset... csak azt nem értem, h akkor minek, ebből azt gondoltam volna, h ferire szavaz... :oO

bElannaTorres 2017.10.14. 00:03:21

@fujimo: szandinak talán nem is kellett volna annyit kavarnia mert a saját szövetsége tetején volt, ferivel ketten.

kappakeklol 2017.10.14. 00:05:28

@fujimo: Nem fújok én Iliászra, nyilván nem az ő hibája, hogy nyert. Annyit állapítottam meg, hogy a döntőig egy kicsit könnyebb út volt neki, mint a többieknek, szerintem.
Az már csak szerény véleményem, hogy kicsit túltolta ezt a nagyon nehéz neki, hiányzik a barátnő, meg apámfasza vonalat, nekem nem volt hihető, ellenszenves annál inkább. Mégiscsak egy férfi lenne, ugyebár, így meg sokkal inkább jött le egy nyámnyila valakinek... Szimplán sokat levont nálam az összképből. Vagy csak way too shy a gyerek, bár ezt megint kétlem. :)

fujimo 2017.10.14. 00:09:06

@bElannaTorres: igen, kicsit tényleg félig nyert helyzetből kormányozta magát mindenki előtt át kamukirálynővé... :o

fujimo 2017.10.14. 00:14:23

@kappakeklol: nem az ő hibája, h nyert? ...öö tessék? :)) ...am nem gondolom, h könnyebb lett volna az az út... más... a többiek meg ferenc... :)

...a barátnő vonal engem is untatott... hihetőnek hihető... de mindenki másnál volt valami, amire kevésbé lettem volna kíváncsi... ennek a fényes csillagja anita volt, akire aztán egyáltalán nem... és amire végkép semennyire az a gergővel megejtett randijuk... fuhh az mennyire idegesítő volt... ferinél ez a krisztiánon történő keresztül nézése és idegbajos bálintka támogatása a madness szigetekben... illetve az tényleg tréfás, h egy nőnek sem emlékszik a nevére... :D

...nah de visszakanyarodva mindent lehet iliászra mondani csak azt nem, h nyámnyila... max papucs... de emögött meg sejtek valami hibát, amiért most próbál bizonyítani az asszonyka... de voltaképp teljesen részletkérdés... tényleg hidegen hagy... :D

2017.10.14. 00:22:53

@kappakeklol: sztem nagyon elbeszélünk egymás mellett, mégha gyak' hasonlóan is értekelünk. továbbra is tartom, h az irl-t nem szabad összemosni egy játékkal, nem tartom okos dolognak. értem ezalatt, h aki manuperálja a szörvipajtiját, urambocsá' "hátbaszúrja" (vattafakk?!) az az életben is csakis egy gecc szemétláda lehet. (vattafakk?!)
akarsz nyerni? igen. és tökmindegy ebből a szempontból h pénzért vs dicsőségért, de akkor is akarod a győzelmet. alap! eszköz ennek megszerzésében max annyit számít, h ha fizikában szar vagy (barb), akkor legyél barrakuda, de úgy, h amikor mások döntenek arról, h te vagy-e a winner, akkor tegyél róla! és pont emiatt social game is ez, és ettől is sokkal összetettebb az egész, semmint megnyerni a csellendzseket.

épp ezért nálam barb volt a nyerő, függetlenül a végeredménytől.

fujimo 2017.10.14. 00:36:35

@Biriksz_Krokiksz!: valahol szerintem a kettő között van az "igazság", ami nyilván a szubjektív sajátom... :))

...nekem azért kell ebbe az is, hogy - annak ellenére, hogy játék - morálisan viszonylag kevés hibát ejtsen... ne okozzon fájdalmat, csalódást stb... (nyilván ezt olyan kapcsolatból lehet, ahol érzelmileg már támaszkodnak rá)

...ennek a végpontja feri, aki kicsit túlzásba is vitte az erkölccsőszködést... holott azért belátta, hogy ebbe a játékba kell a social skill, különben repülsz...

...barb nekem is szimpi volt... és nagyon értelmesen tudott ezen a vonalon lavírozni... viszont ő nekem nem survivor.. nem harcos és nem "életre való"... a szó nomád értelmében... feritől viszont éppen ezt láttam az elejétől, igazi warrior spirit... és ebben iliász sem maradt el tőle nagyon... :)

kappakeklol 2017.10.14. 00:51:03

@fujimo: Értsd jól, kontextusában, amire válaszoltam... :) Ne szőrszálhasogassunk már.

@Biriksz_Krokiksz!: Szerintem is csak elbeszélünk egymás mellett. A social engineering támadásokat is nevezhetjük taktikának, meg simán végtelen hazugság sorozatának, nézőpont kérdése igazából az egész. Ha ezt a részét kéne néznem a dolognak, nálam is simán Barb lenne a nyerő, jól csinálta amit csinált, még Szandihoz képest is, aki simán túltolta már, és szerintem fejben is kicsit elvitte ez.

Igazából a top 4-gyel nagyjából elégedett vagyok, bár Klaut simán el tudtam volna még képzelni ott (továbbra is tartom, hogy legalább egy best of 3 párbaj kellett volna, hogy legyen Iliász ellen)
Lényegében bármelyikük helyén, szerintem az utolsó elődöntőn, meg akár a döntőben is lett volna esélye.

fujimo 2017.10.14. 00:55:06

@kappakeklol: nop, tényleg nem értem... "Nem fújok én Iliászra, nyilván nem az ő hibája, hogy nyert. " ...már hogy ezt hogyan is kéne értelmezni... de tényleg nem ez a lényeg... :)

...hát kinek a hibája? ...valakinek egyáltalán a hibája? ...és hiba, hogy nyert? ...jó ez utóbbit értem nyilván az előzőek alapján... lapozzunk... csak ilyen kérdések motoszkáltak bennem... :))

2017.10.14. 00:58:07

@fujimo: ahahha. mindenképpen a kettő kombija a nyerő, de addig amíg nálunk nem tudják különválasztani a játékost a valós éntől, addig ez itthon bukta. (elég csak beleolvasni a fb hsz-ekbe, vagy a c:c poszt alatt olvasható kommancsokba)

fujimo 2017.10.14. 00:58:31

húú, klau érdekes téma... nem nagyon kedveltem, pedig erős... nem játszik cukiskodósat... viszont így sem lehet neki hátat fordítani... akkor már inkább beni... neki van akarata, csak szegényke kicsit naiv... talán esetleg egyszerű... :)) ...az a baj, h borítékolva volt, h őt valahol felhasználják "tölteléknek"...

kappakeklol 2017.10.14. 01:02:05

@fujimo: Nem hibája senkinek, nyilván, és nem is baj, hogy nyert. Ezt a fajta survivort neki "kellett" (értsd jól, please) nyerni, mint ahogy egy tényleges survivort nem ő nyert volna, így értettem.

Már tényleg csak kötözködünk és egymás szavain lovagolunk, feleslegesen. :)

kappakeklol 2017.10.14. 01:09:18

@Biriksz_Krokiksz!: Ez tök igaz amit mondasz, de nem feltétlen tartom hibásnak ezért a sok nézőt, amiért nem tudja különválasztani a kettőt.
Ez inkább vezethető vissza a néző normál életbeli tapasztalataira, szerintem itthon sokkal több embert basznak át, vagy próbálnak átbaszni (gondoljunk csak akár munkahelyekre, kollégákra), ezért azonosulnak sokan az "átbaszott" playerrel, és megsajnálják, ha lehet ilyet mondani. Onnantól pedig már jön az "aki egyszer köcsög, mindig köcsög" hozzáállás.

2017.10.14. 01:09:58

@kappakeklol: ha sikerülne (bárcsak!) honosítani, lehet majd 'all star' meg 'villain vs heroes' évad, klau vs nórcival, tökre bírnám.

kappakeklol 2017.10.14. 01:17:54

@Biriksz_Krokiksz!: Kevés esélyt látok rá sajnos. Utóbbi 10 évben most néztem először tv-t (vagyhátna, vegyük úgy), szóval simán nézném az ilyeneket, de szerintem túl kicsi az ország ehhez.

Nórcit max újraszinkronizálva.

2017.10.14. 01:18:51

@kappakeklol: igen tudom, és pont emiatt is írtam azt pár órával ezelőtt, h mindenki a saját szűrőjén keresztül lát és értekel.
és ezért írtam azt is, h a szörvi nem feltétlen ül perpill itthon. (és itt megint visszacsatolnék pl a fb kommancsokra)

fujimo 2017.10.14. 01:23:19

@kappakeklol: nem-nem, erre a pontosításra nekem tényleg szükségem volt... egyet is értünk... már ha mondjuk igazi survivor-ön egy tényleges hajótörést értünk.. ott sztem feri és iliász együtt mentene meg egy rakás embert... vaaagy persze jönne a legyek ura... :))

@Biriksz_Krokiksz!: ...bevallom én sem tudom különválasztani... szerintem a játék - ahogy az ember játszik... az rengeteget elárul az emberről... "csak azt ismered igazán, akivel harcoltál"... és ha valaki nem "szépen" játszik... (ami nem egyenlő a szabályok áthágásával) ...akkor azt valószínűleg a való életben sem szeretném túl közel tudni magamhoz...

...néztem összefoglalókat az amcsi sorozatról és néha ledöbbentem, h milyen arcok voltak a nyerés közelében... :D

...szóval még valahogy nekem sem kristályos, h mit is gondolok igazán, mert emellett barbi játéka nem volt ellenemre... :DD

2017.10.14. 01:26:12

@kappakeklol: de. márpedig én hibásnak tartom őket. mindnek van agya, csak kéne használni.
tessék, ez pl kiváló csellendzs!

kappakeklol 2017.10.14. 01:28:36

@fujimo: Igen, pontosan azt értem alatta, az lenne nekem A survivor. Ez, mint már mondtam sokszor, inkább tűnt nyaralásnak idegesítő bogarakkal/rovarokkal, rendszertelenebb kajával, angol wc nélkül (de ott a tenger, kit érdekel).

kappakeklol 2017.10.14. 01:32:33

@Biriksz_Krokiksz!: Egy átlag tv nézőtől szerintem ezt ne várd el, no offense tényleg. Ha Dörner György badass betolná minden rész elején, hogy a túlélés másodlagos, elsődleges a taktika, egymás kijátszása, akkor talán a 4-5. évadra egyértelmű lenne a nézőknek.

bElannaTorres 2017.10.14. 01:34:28

@Biriksz_Krokiksz!: úgy látszik lehet élni a használata nélkül is. én inkább attól vagyok rosszul ,hogy mennyi negatív érzelmet hoz ki egy ilyen műsor sokakból.
még jó hogy vannak törvények, így megússzák a szereplők hogy kővel dobálják meg őket. talán még mi is kapnánk egy két követ a véleményünk miatt.

bElannaTorres 2017.10.14. 01:39:19

plusz a legjobb, hogy a legnagyobb gyűlölködőknek ott volt tükörnek Nórika mégsem látják magukat benne :)

fujimo 2017.10.14. 01:40:12

@kappakeklol: én eleve nem is tudom elképzelni, hogy milyen az, amikor valaki nem úgy játszik, mint amilyen... mármint... a játékstílusod te magad vagy... nem tud olyat "megjátszani", ami nem eleve a része... :)

...és ez alatt többet értek, mint simán taktikázást, mint írtam feljebb ennek sztem nagyon sok szintje van... (eleve az is "taktika", hogy nyersz egy bérmilyen challenge-en :D)

...messzire vezet ez... vagy lehet csak én overthinkingelem kellően a témát... ahogy szoktam a dolgokat... :)

bElannaTorres 2017.10.14. 01:53:54

@fujimo: nem tudom, szerintem azért az is számít, hogy ki mennyire merül bele érzelmileg, biztos mindig van aki jobban, és van akinek az életben is nehezebben megy a barátkozás ,aztán pedig hosszútávú és tartós barátságokat köt, szóval ennyiből én biztos nem mondanám, hogy aki nem hű az a már biztos ilyen ember az életben is. itt végül is arról van szó, hogy valakire kell szavazni. Mindenképp valakinek rosszul esik , és szavazni kell. A vége felé már nyilván több a tétje a másiktól a nyerés lehetőségét lehet elvenni hogy te nyerj. nem tudom. iylen esetben tényleg az a rossz ember aki inkább a családjának nyerne?

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 01:53:58

@Biriksz_Krokiksz!: az utolsó hétre stabilan 22 százalék felett volt a share 1849ben, ezzel nyerte a hétköznap estéket, a 33as rész asszem 25 fölé ment. hétfőn lesz majd részletes.

kappakeklol 2017.10.14. 01:57:09

@fujimo: Maximálisan egyetértek ebben egyébként. Értem én, hogy játék meg minden, ettől még az ember szerintem nem lesz más, ugyanaz marad aki. Én inkább úgy fogalmaznám meg, hogy ezek az emberek a való életben is egy az egyben ilyenek, csak ott nincs lehetőségük rá, hogy ennyire megmutassák/kimutassák, kik is valójában.

(Gyanítom ezzel a véleményemmel megint egyedül leszek. :D)

2017.10.14. 02:02:42

@kappakeklol: a dörner györgyös hasonlatod annyiban nem tetszik, h kiváló színésznek tartom, ahogy a másik szélsőségest az eperjest. vagy a kábszis stohlt. absz' külön lehet választani az embert a játékától. szakmájukban kurvajók, még ha világnézeteik v életmódjuk miatt elítélem bmelyikőjüket is.

kappakeklol 2017.10.14. 02:06:42

@bElannaTorres: Nyilván ez távol áll a valóságtól, de saját magukra is szavazhatnak épp, ha akarnak, nem? Pl. Szandi akár meg is tehette volna, amikor Iliászt kinyomta, vagy... és itt most felmerült egy kérdés:

Mi lett volna, ha Szandi az utolsó szavazáson saját magára szavaz, tehát 4 szavazat megy rá, de felhasználja az amulettet. Elvégre az amulett csak a szavazatokat érvényteleníti, amúgy védettséget nem ad, de mivel a többieknek is 0 lett volna, ilyenkor négyes holtverseny van, négyes párbajjal, vagy mi?

kappakeklol 2017.10.14. 02:09:25

@Biriksz_Krokiksz!: Ezt nyilván csak viccnek szántam, elvégre mindenki ismeri a hangját a Die Hardból. :) A lényeg az lett volna, hogy amíg nem nyomják az emberek arcába végtelen ideig, hogy taktika > túlélés, addig nem ez fog átmenni egy szűz nézőnek, aki most látja először a játékot Survivor címmel.

2017.10.14. 02:39:55

@kappakeklol: pont emiatt kéne elgondolkodni, beleélni magát a szituba, és saját belátása szerint dönteni, mire képes a túlélésért.
egy!kibaszott!játékban! ahol >nem< csak a fizika számít, és amiben ne úgy ítéljük már meg a résztvevőket, h mert ismerek egy hasonlót, mancinak hívják, és leszopta a főnököt, vagy ismerek egy migrit, bár nem láttam, de tele van velük a net.
odamész, játszol, kurvára nem érdekel kivagymivagy, HA jól csinálod, (értem ezalatt az általad hazugságként aposztrofált taktikát, amivel lyukat tudsz beszélni a többiek hasába, már nyerő vagy.
mondanám, h #afery ebben rossz volt, de ez nem igaz, marhára szoros volt, és ha nem boilerezték volna el tegnap, akkor szétizgultam volna az agyam. :/

2017.10.14. 02:41:18

@sixx: ok, nézem. (köszi)

2017.10.14. 02:46:22

@bElannaTorres: mondjuk ez az erdzsó verzióban is megvót az őskorszakban xD mindegy, nekem ez nagyon furi, értetlenül nézek ki a fejemből.

Costanza 2017.10.14. 05:00:54

Feri ervelese a rasszista kerdesre: Ez kizart dolog, mert nemtudom. :D

Puncylla 2017.10.14. 07:04:08

Ubul nem szereti a kelkáposztát.
Benő szereti.
Kinek van igaza?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 07:13:16

@kappakeklol:

A Dörnerrel inkább ne példálózzunk, jön az ál intelligens szövegével hogy assetudja ki az az Edimörfi meg a Brúszvilisz (mert ugye őket is szinkronizálja) ő az orosz művészeket tartja etalonnak :))))

Szerencsétlen Benedekkel is hogy kitolt az RTL mikor kaja helyett az amulettre ment rá, erre elveszik tőle másnap a mikroport helytelen használata miatt (azóta nincsenek róla kis videók mikor nem használta) az ilyen kis belenyúlások miatt égette be magát kicsit az RTL, de legalább annak örüljünk hogy nem Anikót választották Bencus feladatára, mert akkor a fejünket fogtuk volna, a Farmot is szétbarmolta, nem is tudtam nézni :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 07:17:47

@Biriksz_Krokiksz!: @sixx:

Akkor az nem rossz nézettség, A fal kíváncsi leszek mennyit produkál.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 08:20:32

Egyébként ha Feri nem lett volna homofób (nem mondja a kamerába), meg betyár akkor nincs rajta fogás, és megnyeri, akkor nem a vizes fát kapja :))
Vagy akkor nem mondják Szandinak hogy az Ilikére szavazzon.
De így az RTL nem merte felvállalni hogy hedlájnban az legyen, egy homofób betyár nyerte a Survivort :))
Viszont ha azt nézzük ki volt igazán survivor, és ki tett a legtöbbet, ki épített, melózott, a csapatait tüzelte a meccsek előtt akkor Feri a tök nyertes, nem pedig Iliász aki Klauék szerint csak feküdt egész nap.

Nuggetzor 2017.10.14. 08:35:30

Ferivel kapcsolatban: ha eltekintünk attól, hogy én kettejük közül Iliásznak szurkoltam jobban, be kell látnom, hogy a nézők többsége (én is) az elejétől fogva rajta szórakozott. Később kicsit visszavett, elfáradt, de ő vitte a műsort. Viszont a győzelme tényleg olyan szalagcímekre adott volna okot, amiket az RTL nem köszönt volna meg.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 08:42:00

@Nuggetzor:

Pláne egy Blikk hasábjain, mert ők tuti kimaxolták , és nem a survivorról szólna, hanem egy jobbikos homofóbról :(
Ferinek jó volt a szövege, és nem fárasztó poénokat nyomott, és nem mondott hülyeségeket, de ezt a hulljon a férgese szöveget nem erőltettem volna a helyében :))
Ő nem spórolt az erejével, mindig szerelt valamit, tuti az IKEA reklámarca lehetne.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 09:25:28

@szociál: az majd tavasszal. most konyhafőnök vip jön cetlivel, meg tán doktorjúdással.

tar 2017.10.14. 10:27:50

@fujimo:
"...rengeteget játszom rengeteg módon, számomra nem csak az a fontos, hogy ki nyer, hanem az is, hogy hogyan nyer... :)"

Nagyon elgondolkodtam ezen a mondatodon és rájöttem, hogy teljesen egyetértek veled (valószínűleg azért, mert én is nagy játékos vagyok :), csak éppen a Survivor kapcsán egészen mást tekintek "jó" játéknak.
Ebben a formátumban számomra nem az a "jó" játék, ha valaki "egyenes" vagy "tisztességes" játékot játszik - az nekem dögunalom és a játékban rejlő izgalmas lehetőségek totális ignorálása: tulajdonképpen nem is játék. Egy nekem szimplán gyáva, biztonsági játék, ami gondosan elkerüli az igazi konfliktust.
Én a Survivorban a "ravasz", "bátor"játékot értékelem: a nagy húzásokat, az izgalmas átveréseket, a többszörös csavarokat, a bátor húzások okozta valóban lényeges konfliktusok felvállalását.
Ezt a fajta bátor és izgalmas játékot egyik döntőbe jutott játékosnál sem tapasztaltam:
ebből a szempontból mindkettő gyáva, biztonsági, (más szóval "egyenes"/"tisztességes") játékot játszott - azaz pontosabban egyáltalán NEM JÁTSZOTT SEMMILYEN JÁTÉKOT.
Amúgy ez szinte az összes játékosra igaz volt, egyedül Barbi és Zoli(és talán Szandi, de ő nekem sajna az elején nyújtott Feriseggébebújok - mindenkivelcukiskodok produkciója miatt elég ellenszenvessé vált számomra) mutatott egy kis tehetséget és hajlandóságot az ilyesfajta játékra bátor és konfliktusos, nagy és érdekes dobásokkal kecsegtető játékra.
Úgyhogy nekem ebből a szempontból ez a magyar évad nagy csalódás volt és a végeredmény (2 olyan "játékos" döntőbe jutása, aki valójában ténylegesen nem játszott pusztán jobb kondiban volt, mint a többiek) teljesen tükrözte az évad irányultságát és színvonalát.

"...barbi itt ezért számomra sokkal szimpibb volt, mint klau vagy szandi... mert nyíltabban képviselte a szociális túlélő vonalat, ami amúgy attól még hogy nem fizika, nem alsóbbrendű... de számomra mégsem a "villain" kategória... :)"
Ebben egyetértek - Barbi nagyon-nagyon távol áll a Villain kategórától, de EBBEN a társaságban még mindig ő állt a legközelebb hozzá és az ő játéka mutatott egyedül lehetőséget a számomra izgalmas és érdekes játékra (persze ebben kellett volna néhány hozzá hasonló ravasz keverőpartner - tudom-tudom: "fúj-fúj tisztességtelen tattika").

"...heroes...(a végére már csak szandi nem volt az számomra)" szintén egyetértek

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 10:36:23

@sixx:

Doktorjúdás helyett Klaut tenném be a főzős műsorba, vagy Ferkót, ő biztos jó lecsót tudna főzni , ha mást nem is :)
Az még mindig rejtély hogy a cetlisre hogy esett a választás, őt nagyon tolja az RTL.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 10:41:27

@tar:

Ferkó egy Birgrillsz típusú túlélőst simán megnyerne, ami nem a taktikáról szólna, hanem a túlélésről ahova kell fizika ,leleményesség, és kézügyesség.
Azért az sem lenne unalmas, mert párás időben tüzet gyújtani elég nagy kihívás, és persze minimális segédeszközökkel kellene végig vinni, egy bicska, egy tűzgyújtó, alsógyatya (hogy ne a csupasz seggét nézzük mint a meztelen túlélőkben), szúnyogháló és egy csajka amiben tud vizet melegíteni.
A nőknél természetesen kisgatyó nélkül :)

bElannaTorres 2017.10.14. 11:03:15

@szociál: Ferkót a konyha összerakásához kérném fel :)

Sanda.Ipse 2017.10.14. 11:27:36

@tar:
Szemüveges Gergő lehetett volna partner. Kár, hogy neki távoznia kellett...

2017.10.14. 12:05:59

@szociál: személyemben egy nézőt biztos elvesztett az RTL a kis Cetli szerepeltetése miatt...
Haránt irányú rángásom lesz, ha csak meglátom az ostoba képét.
Pedig néztem volna a Babgulyás VIP-et...

Mutyuer 2017.10.14. 12:22:02

Mondja mar meg valaki hogy iliasz cigany? Mert mondta neki feri hogy mar elso latasra latta, meg tudta... De mit? Ha errol van szo, nem is ugy nez ki. Biztos hulye vagyok de en ezt nem ertem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 12:55:08

@mentolos lecsó:

Én a Kálmán Olga miatt nézni fogom, max nem nézek oda mikor a cetlist mutatják, meg ha megszólal ez a sanda nézésével :O

@sixx:

Mit vállalnál be ha ma nyer a Pool a MU ellen ?
Mondjuk egy Kutinnyó góllal a 89. percben ?
Vörös tangával a fejeden hétfőn végig rohannál az idexen ? :P
Mert minden Pool szurkoló ezt a meccset várja, meg majd a házi derbit ;)

2017.10.14. 13:50:13

@szociál: egyáltalán ez a kis Cetli kinek a haverja/spanja/rokona ???
ki szopkodta be őt a Babgulyás VIP castingon ?
vagy ő maga szopik ilyen jóóól ??? :)))
Kétlem, mert még ahhoz balf@sz lenne... aztán meg megmagyarázná... :)))

Most már azt is kérdőre vonom, hogy a nagy randin "megpocsííkulta" Anitát...
Szánalmas, irtani való féreg... Nem sok karakter hoz ki belőlem engesztelhetetlen utálatot, nos ő pont ilyen... Én kérek elnézést !

2017.10.14. 13:53:26

Lehet, már tudjátok, van új posztcsi, csak jól el van rejtve...

hogyvolt.blog.hu/2017/10/14/survivor_3x35_iliasz

taga20 2017.10.14. 19:30:03

@mentolos lecsó: te kemény gyerek.
áruld má el, hogy mi az a posztcsi!

szarrá röhögöm magam rajtad:))))

Cimili 2017.10.14. 20:57:21

@taga20: Nna pont te hiányoztál már csak ide! :P

taga20 2017.10.14. 21:06:22

@Cimili: ti duktok, hogy így bevéded?:)

taga20 2017.10.14. 21:20:38

@Cimili: egészségedre! persze én jobban kinyalnálak, de ha neked jó a középszer, ako hajrá!

drága szerelmem, kügyek egy nótát?

küldök, me szeretlek, de kevés vagy az izmozáshoz:)))

zene? mehet? mehet!

küldöm az egyik kedvencemet, me téged szeretlek itt a lekjobban, kroki után:))

www.youtube.com/watch?v=Y1aEGtreQWM&index=1&list=RDY1aEGtreQWM

taga20 2017.10.14. 23:11:48

@Cimili: nem vagy reménytelen, de hogy öreg vagy, az fiksz!:))
süti beállítások módosítása