Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: elbasztam

2016. november 04. 08:44 - sixx

fe80d1f617932ba34fe0543d08f0f8a2.jpeg

Nem először, nem is utoljára, elfelejtettem, hogy ma nekem kell beugrani a VV hogyvótba, és mivel most már hírügyelek 5-ig, ma nem is tudom összerakni, mea culpa, mea maxima culpa.

UPDATE: Dzsudibí to the rescue, délutánra LESZ HOGYVÓT!!!!

Címkék: vv8
274 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2016.11.04. 08:51:38

Kár!
Szerintem add le az egészet, látszik, hogy viszket tőle mindened, kár erőltetni.
Pedig te miattad olvastam a hogyvoltokat. De igazad van, helyet kell adni az utódoknak :)

Cérnahuszár 2016.11.04. 09:10:03

ide is,
'na itt a lehetőség hogy valaki megírja, biztos nem lesz morcos érte sixx
@Plüsscukor: ? '

SocialWorker 2016.11.04. 09:10:33

@É2I: sajnos tökre egyet kell értenem. :( a posztokról is ordít egyébként, hogy mennyire nem szívesen... de nem szégyen ilyenkor azt mondani, hogy bocs skacok, nekem már erre nincs kapacitásom. azt sokkal jobban tolerálná mindenki, mint az elfelejtést meg a silány minőséget. régen nagyon jók voltak a sixx posztok, imádtam. mára viszont ide jutottunk, már nem ebben van a pénz. ami egyébként érthető, csak akkor nem kell nyűglődni vele.

hannamontanna 2016.11.04. 09:18:32

Nyifff :-( dekááár. Na de a tény az tény, hogy egyre inkább zakkannak meg odabent, és mostanra mindenkinek előjött a "belső énje". Krisztián félelmetesen féltékeny ahhoz képest, hogy éppen ő csalja a kinti csaját. Zsóti nem kicsit túlérzékeny, de ezen nem is csodálkozunk. Dávid frusztrált attól, ha bármiben nem első. Tivy frusztrált attól, ha egy pillanatra nem rá figyelnek. Soma frusztrált attól, ha a riportban beszélnie kell. Vivi frusztrált attól, hogy ő valójában nem egy csillámpónitündérhercegnősellő. Mici nem tudja megérte-e ez a kis hupákolás több millió ember - és az anyukája - szeme láttára, ha még csak azt se tudja az ember, hogy milyen kapcsolat ez? Gina pedig azt hiszem nem érti, hogy minek is ment be ennyi agyhalott közé, hacsak nem a 36 milláért. Ja Ati. Ő azt se tudja hogy eljött otthonról, főleg azt nem, hogy minek. Mi meg nézzük. Istenem. Olyan ez, mint a lottó. Csak a remény miatt.....

sixx · http://comment.blog.hu 2016.11.04. 09:19:22

@SocialWorker: ebben soha nem volt pénz, baszki. ez mindig is szerelem volt, de kurvasok más minden mellett egyszerűen ez most ilyen.

hereverő heverő 2016.11.04. 09:21:06

Azért én védeném kicsit sixx renoméját, teljesen önzetlenül és tudom hogy meg tudná védeni magát ha akarná. >Szóval ez az én véleményem. <
Egyrészt régen sokkal kevesebb dolguk volt az ujságíróknak, nem kellett ennyi helyre figyelni, többen voltak, stb. Másrészt szerintem sixx is élvezi valahol, hogy mi itt várjuk a hogyvoltot, örül az elismerésnek és titokban röhög a kommenteken.

úgymond olvasó mmkk 2016.11.04. 09:23:30

@sixx: a Forma1-el kombinált hogyvoltod kurvajóvolt!

Dzsudibí 2016.11.04. 09:24:49

Az örök elégedetlenkedőknek üzenem, hogy kurvára ne felejtse el senki, hogy sixx nélkül nem lenne hogyvolt. Egyik nap sem, semmiről. Egyébként meg mindenki nyugodjon le a picsába, délutánra lesz hogyvoltotok.

SocialWorker 2016.11.04. 09:25:25

@sixx: pont ezt mondom, hogy nem ebben van. jó, a már szó megtévesztő volt, de ezt akartam írni, hogy ebben nincs lóvé. én tudom, hogy ez szerelem volt, olvastam régebben is, és azon, akkor még látszott is. de no offense, csak szerintem ha valami már nem úgy jön, nem kell erőltetni. szerintem. :)

hannamontanna 2016.11.04. 09:25:32

@SocialWorker: Szerintem nincs az a pénz amiért ezt csinálná bárki. :-D
Amúgy ez olyan dolog - ugyan nincs szüksége senkinek a védelemre-, mint mikor én megnézek egy filmet, és megállapítom, hogy de szarul játszott Brad Pitt. Haha. Én. Eldöntöm. Persze. Vagy Kimi rosszkor előzött. Hogyne.

hereverő heverő 2016.11.04. 09:26:32

@Cérnahuszár: én megírnám, ha láttam volna és ha nem telefonról pötyögnék és ha nem csak délután jönnék megint visszanézni és ha a volna nem volna. Remélem plüsscukor bedobja magát, felajánlok neki egy éjszakát a sufniban tetszőleges villalakóval.

SocialWorker 2016.11.04. 09:32:33

@hannamontanna: én tudom, hogy ebben sosem volt pénz, csak kicsit rosszul fogalmaztam :) tisztában vagyok vele, hogy ezt totál önkéntes alapon csinálták, és meg is értem, ha már annyira nem megy. a pénzt csak azért hoztam szóba, mert valahol egyértelmű, hogyha túl sok a feladat, akkor előbb utóbb az fog elmaradozni, ami ingyen történik. de ez így van rendjén.

2016.11.04. 09:32:38

Jön amikor jön az új poszt, nem értem miért kell basztatni a posztírókat mindig, hogy hol van már!
Biztos nem ezzel a szar VV-vel kel és fekszik és van más dolga is, és miért ne felejthetne el valamit, mindenkivel megtörtént már biztos.

Egyébként poszt ide poszt oda, mennyi minden másról is folyik a beszélgetés, és senkit nem zavar, hogy nem is a VV-ről van szó, jól el van mindenki.
Majd ha készen lesz, itt lesz!
Addig is lehet beszélgetni erről meg arról.
Szerintem.

Cérnahuszár 2016.11.04. 09:32:38

@Dzsudibí: hát hogy rohangálunk felemelt kezekkel körbe-körbe hogy most mi lesz :D

Cérnahuszár 2016.11.04. 09:33:55

na minden jót, nekem mennem kell

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.11.04. 09:37:26

Ha már itt van ez a hivatalos offolda, küldöm Icukának: youtu.be/MrMv8zrtdS0

etikette 2016.11.04. 09:41:43

Jó Reggelt, Sixx nem gond, Dzsudi tök jó hogy bevállaltad :)
De íme csak nektek röviden a tegnapról:
Anikó konferál frissen vasalt hajjal és elbüszkélkedik hogy anno ő nyerte meg a sulihetet. Gratula, micsoda sikerek! Ez plusz az ÉNBP plusz most a baba, révbe értél kisanyám mi kell még a jóléthez? :P
Mici és Krisztián évődnek, szeret, nem szeret, digi dugi szipi szopi mi lesz ebből? Elmondom lófasz se VV után egyik jobbra másik a sarok/határ felé.
Tornaóra,matekóra,irodalom,történelem. A töritanár bácsi viccel, megzabálom na neki AZONNAL odaadnám a 36 millát. Kis zsákba vigye oszt éljen boldogul megérdemli.
Táncverseny ki a villa legszekszibb diáklánya: Zsoltit kihagyják pedig esk megnyerné.
Vivi ismét levetkőzik, nem tud újat mutatni szegény de már ő sem hiszi el. Minden volt (olcsó,béna,nevetséges,szánalmas,félelmetes,bugyuta,kontrollálatlan) csak szekszi nem.
Holnap iskolahét viccek: majonéz,tojás,paradicsom (élelmiszerek pazarlása Penny csak mondom) pazarlása a táskában, tolltartóban stb. Aztán Zsolti összeveszik a töritanárral, elhagyja a tantermet és remélem a villát is. Pápá Zsoltika....

csakolvasok82 2016.11.04. 10:06:18

Jó reggelt! Szuper poszt! Köszi! :)
Viccet félre téve, szerintem elég unalmas volt a tegnapi öfi is, így ha tényleg csak ennyi lett volna a poszt, az is kimaxolta volna. szvsz.
@sixx: évek óta olvaslak, ha, és én speciel türelmesen kivárnám az estét is az új posztodért, de Dzsudinak is örülünk majd délután.

Aztán meg, ki nem felejtett még sosem el semmit? Tegye fel a kezét!

ascii 2016.11.04. 10:06:37

jónagy függők vagytok, kezeltessétek már magatokat, kv meg hogyvót nélkül nem lehet átvedleni pizsiből? FÜGGŐK! :D

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.11.04. 10:08:41

@csakolvasok82: Én is felejtettem már el sok mindent, de most nem jut eszembe egy sem, mert elfelejtettem, hogy mit felejtettem el, amikor elfelejtettem...

SzemFülEs 2016.11.04. 10:12:34

@ascii: :D hogyvót nélkül nem nézné ezt a műsort ez a társaság :D Amúgy, én, aki eddig az összes szériát megnéztem, be kell lássam, az ideit unom :) úgyhogy hajrá, Mici :D

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.11.04. 10:20:39

@ascii: sőt függő agyhalottak. :)
@Sixx: #elbasztam elfogadva. van ilyen. ámbár, nekem Hoppancs is hiányzik. már múlthéten se írt. remélem minden oké vele. hasznos munkát!
@Dzsudibí várási van.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.11.04. 10:26:40

@hereverő heverő: tudod hogy van ez mester :) a kéne meg a vóna rosszabb a nincsnél :D

csakolvasok82 2016.11.04. 10:28:09

Tegnap felmerült a posztban, hogy a csonka gúla térfogata nem túl hasznos az életben. Ezt ezennel cáfolom, mert hobbivarróként most igen nagy szükségem van halovány térgeometria ismereteimre, hogy kitaláljam hány százliternyi polisztirolgolyót vegyek. A kovalens kötés tulajdonságainak ismeretének gyakorlati hasznán azonban még gondolkozom.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.11.04. 10:34:40

@csakolvasok82: A kovalens és a többi kötés kb. az a mélység, ameddig a kémia tanulásnak értelme van alapszinten. Gyakorlati haszna kimondottan nincsen szerintem sem, de ennyi még bőven belefér.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.11.04. 10:50:23

@csakolvasok82: lehet pl kémikus köpenyt kötni, hosszút, fehér gyapjú fonalból, kovalens kötéssel.

csakolvasok82 2016.11.04. 11:02:19

Olvastam a tegnapi posztnál egy kommentet, hogy Krisz verse nem is Krisz verse. Ez így azért elég gáz. Pedig már majdnem meghatódtam rajta. És kizártnak tartom, hogy ő magától megtanulta volna, ha arra nem képes, hogy kb. 5 mondatot (matek-számfogalmak) megjegyezzen.

ascii 2016.11.04. 11:06:11

"Nádori szerint szerint erről épp a fejlődés mértéke tehet. Harmincöt évvel ezelőtt, ha valaki érettségit szerzett, és odafigyelt fizika- és kémiaórán, megérthette, hogyan működik a televízió, a rádió, a telefon, illetve az autóját is meg tudta szerelni. Ezzel szemben a ma érettségizettek, sőt elsőéves fizikushallgatók sem tudják, hogy milyen folyamatok szükségesek egy telefonbeszélgetés lebonyolításához. Az iskolában szerzett tudás elválik a mindennapos ismeretektől, így a diákok hiába szereznek tudást, ha nem tudják azt alkalmazni az életben."

panamcat 2016.11.04. 11:06:23

A héten rendre elalszom, és egyáltalán nem bánom, annyira unalmas lett az agyhalottak évődése. Egyik, de egyik sem érdemli meg a nyereményt! A végén inkább adnék mindegyiknek egy dankó borválogatást (csak az igényes édesből) és egy kupont a sárkány árhuházba vagy, hogy a faszba hívják..azt mehet mindenki a buszmegállóba.

Pék Sütemény 2016.11.04. 11:14:35

@etikette: Köszi! Naná hogy ezen is bealudtam este... :)

Amúgy sziasztok kedves régiek és újak! Általában csak a vége felé írok kicsit és néha, amúgy elolvasgatok szép csöndben. És ja, nagyon megváltozott a kedvelt (már ha jelen esetben ez létezik egyáltalán) agyhalottak sorrendje, eleinte kifejezetten kedveltem Somát is meg Zsótit is, de már elmúlt. Még a végén tényleg Mici, remélem nem cseszi el. Mintha tényleg felfogná a játék lényegét valaki végre.

Sixx-et savazni egyből az olyan izé. Pár napja örvendeztetett meg minket a szuper képregénnyel. Legalább rajtunk ne törjön ki azonnal az amnézia. :)

Girhes Joe 2016.11.04. 11:16:51

@ascii: @csakolvasok82:

És akkor még csak a reál tárgyakról beszéltünk, amik, épp hogy reál lévén, valamennyire befolyásolják a mai világunkat is.

De akkor ugyan mondja meg valaki, mi hasznom származik ma abból, ha 200 évvel ezelőtti költők szeretőinek pontos névsorát tudom, meg 1000 évvel ezelőtti csaták dátumát napra pontosan? Az ugyanmár ne legyen már érv, hogy hozzá tudok szólni, ha előkerül a téma társaságban, most úgy őszintén, találkozott már valaki olyan társasággal, akár bölcsészekkel is, akik KOMOLYAN ilyesmikről dumáltak a romkocsmában???

rearwindow 2016.11.04. 11:33:08

@Girhes Joe: például ha szembejön velem az egri vár vagy a Festetics kastély akkor nem nézek bambán és nem keresem benne a betonvasalatot. Szóval hogy alapból ne legyél teljesen fogalmatlan arról a környezetről amiben élsz, igenis szükség van ilyen ismeretekre.

ascii 2016.11.04. 11:36:46

@Girhes Joe: az a baj, h kiragadsz egy évszámot és felteszed a kérdést, h nekem miért van erre szükségem. szerinted ennél nem komplexebb a dolog?
van erre egy könyv, h hogyan tanuljunk meg tanulni, most a pontos címét nem tudom, ott részletesen le van írva, mi minek a hatása, közvetlen és közvetve.

Történelmet azért tanulunk, h tudd hol a helyed a világban, irodalom meg művészeti tárgy a szépérzékedet fejleszti, no ebben igazat adok neked, h annak semmi értelme nincs, h a szeretők neveit minek tudni, de talán befolyással volt a nagy tollforgatók műveinek stílusára, életére, kimenetelére, komplex dolog mint mondottam, látóköröd bővülésére nagyra kell nyitni az ollót.

hereverő heverő 2016.11.04. 11:37:21

@ascii: ez az oktatás hibája, illetve is-is. Ma ugyanazokat oktatják mint 25 éve, az alapok nem is változtak, a gravitáció is csak kicsit. A baj az, hogy megállunk itt, nem tanítjuk meg a nebulóknak a tudás alkalmazását, és ezért nem tudja megszerelni az autóját.

rearwindow 2016.11.04. 11:37:52

másrészt, az iskolában sajátítod el az aktív tanulás folyamatát, ha az iskolában nem tanulsz (akár számodra a későbbiekben nem alkalmazott dolgokat) akkor mondjuk 25 évesen nem fogsz tudni értelmezni egy használati útmutatót, vagy - szélsőséges esetben lásd Krisztián - egy térképen képtelen leszel tájékozódni

hereverő heverő 2016.11.04. 11:44:59

@ascii: már az ilyen kérdés feltétele is bizonyítja a szűk látókört. Az ember nem csak azokat a dolgokat tanulja meg amiből közvetlen haszna van, ha mindenki így állna hozzá akkor még mindig mamutbelet szopogatnánk. Speciel a szeretők néha sokkal nagyobb szerepet játszottak a történelemben mint maguk a költők vagy királyok vagy hadvezérek, őket is összefüggésekben kell vizsgálni. Ajánlom mindenkinek James Burke könyveit e témában.

csakolvasok82 2016.11.04. 11:47:38

@Girhes Joe: a csaták napra pontos ismerete szerintem sem fontos, de a történelemben is minden mindennel összefügg, miért volt pont ott a csata, a világ másik végén ennek milyen hatása volt, melyik uralkodó hol mit csinált ennek hatására, vagy ebből okulva, stb. Tiszta taktikai játék a történelem. Csak az iskolában nem így tanítják.
A költők szeretőinek névsora inkább érdekes, mint hasznos, bár egy-egy név több költőnél is előfordul(hat). Tiszta szappanopera. :) És mi a kollégáimmal szoktunk róluk beszélni, igaz nem a romkocsmában, hanem az konyhában. :)

Plüsscukor 2016.11.04. 11:49:37

@Cérnahuszár: Jó reggelt! :)
A tegnap estit ellógtam, egy spontán alakult bulika okán.
És akkor erre még ez is :)
Megyek, betöltök pár bögre kávét magamba, és pótolom a lemaradást :) Sőt talán még pár sort is idevetek, ki tudja? :)

2016.11.04. 11:50:57

Jóóóóóóó Reggggelit !

@rearwindow: @ascii: +1
Kell egy alap tudásanyag, amire később építeni lehet...
Én sem emlékszem már pontosan a másodfokú egyenlet megoldó képletére, de a munkám során szükség van logikus gondolkodásra és biztos vagyok benne, hogy ebben segített a középsuliban unalomig gyakoroltatott matek is…
Szükség van a humán tárgyakra is az általatok említett tanulási folyamatok miatt. Az agy relációs adatbázishoz hasonlóan tárolja és dolgozza fel az információkat. Ha nincsenek meg az alapszintű hivatkozások, onnan a későbbiekben baromi nehéz bármiféle tudásanyagot elsajátítani és rendszerezni… Legyen szó költészetről, mezőgazdaságról vagy atomfizikáról…

Plüsscukor 2016.11.04. 11:56:24

@hereverő heverő: Pff, most teljesen odavagyok, ilyen deal! :) Ez aztán az igazi motiváció, megyek, dobok el rögtön kaszát s kapát, és állok neki jegyzetelni :))

2016.11.04. 11:59:45

SPOILER !!!

Tényleg jól láttam, hogy a töritanár a saját fényképét trollkodta bele a fényképes, híresség/történelmi személy felismerős feladatba ?!? :D :D :D

Plüsscukor 2016.11.04. 12:03:20

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Nem múlik itt semmiféle dicsőség, kéremszépen. Sixx mester nem lemondta a mai hogyvótot, csak kicsit átalakult a műsormenet. Ha jól sejtem, ma talán Gézu lett volna a soros, az ő dublőreként ugrott volna be Sixx, végül a dublőr is dublőrt kap, Dzsudibí személyében. Én inkább örülök ennek, hogy ilyen szépen működik náluk a riadólánc, mert egy ilyen olvasott blogot üzemeltetni elég nagy felelősség, és senki nem tart pisztolyt a fejükhöz, hogy csinálni kell. Ők tartják ide nap, mint nap a fejüket a mi pisztolyainkhoz, önként, de emiatt még nem kell azonnal vad lövöldözésbe kezdeni, ha néha becsúszik egy-egy baki :)

Girhes Joe 2016.11.04. 12:06:42

@rearwindow: @ascii: @csakolvasok82:

Teljesen elfogadom az álláspontotokat, a mondandóm inkább az "ilyen erővel" érvelés akart lenni, tehát HA valaki megkérdőjelezi a csonkagúlát, meg a deriválást, meg a kovalens kötést, meg a puhatestűek nemi életét, meg a harmonikus rezgőmozgást, meg Ghána iparát, AKKOR ezeket az általam említett dolgokat mennyire még inkább meg lehet kérdőjelezni ugyanezzel a meggondolással.

De valójában én is azt gondolom, hogy úgy mindegyik tantárgynak van értelme, ha az összefüggéseket tanuljuk és értjük meg. A történelemnek engem is érdekelt az a része, hogy mi miért történt, és mi alapján hoztak ilyen vagy olyan döntéseket. Vagy az irodalomnak az a része, hogy hogyan fejlődött az idők folyamán a művészi kifejezésmód, az emberi fantázia, a társadalom ízlése. Nekem például inkább az olyan részletekig menő irodalomelméleti szőrszálhasogatással volt bajom, amikor egyes műveket kellett az első betűjétől az utolsóig kivesézni, az összes mellékszereplőt fejből tudni, eleve az egész művet napok alatt kiolvasni, naszóval hogy azt várták az embertől, hogy kész irodalomrajongó legyen, miközben őt lehet, hogy egy teljesen más művészeti ág sokkal jobban lekötötte. Engem például az építészet. Dehát az irodalom heti 4 órát kapott (+nyelvtan +ofő órák, összesen heti 6), és az abszolút legelső és legfontosabb és életbe vágó érettségi tárgy, és még a műszaki egyetemre is döntő a felvételi pontok szempontjából, miközben meg az építészet jó esetben havonta egyszer előkerült a mindenki által lenézett és tölteléktárgynak tekintett rajzórán, amit első körben szórna ki egy oktatási reform, ha tananyagcsökkentésről van szó. Na EZ az aránytalanság az, ami a mai napig iszonyatosan fel tud húzni.

tejútamiafehérlófia 2016.11.04. 12:09:05

Sziasztok! Hát elérkezett az az idő, amikor én is regisztráltam a sok olvasás után. Megjegyzem egyre több az új, és hol vagytok régiek akik miatt mi újak olvastunk benneteket és nevetgéltünk rajtatok és veletek?! Szóval tegnap pont ezt mondtam én is a páromnak, hogy már nem is emlékszek a másodfokú egyenlet megoldóképletére, de befutottam a csőbe... a vv helyett illetve alatt végig kellett hallgatnom a másodfokú egynelet megoldóképletének levezetését, mert idézem: úgy nem lehet élni, hogy azt nem tudom, mert mi lenne ha holnap a boltban szembejön velem ez a probléma...idézet vége. Mi vaaan? Hát én sajnos azt sem tudom kiszámolni soha, hogy egyáltalán jól ad-e vissza a pénztáros, annyira nem tanították meg a fejszámolást a suliban, vagy én vagyok gyökér hozzá. Bár mostanában kezdem azt gondolni, hogy ha az én időmben divat lett volna a diszkalkúlia, akkor az lettem volna, és felmentenek matekból, ert hallaás után számokat se tudok leírni jól, úgyhogy abszolúte helyem lenne a villában... Még annyit, hogy ez a suli hét nekem. Inden szériában gyomorgörcs, és hogy a táblánál állva még a saját nevemet se tudtam soha... úgyhogy én megsajnáltam Krisztiánt nagyon...

rearwindow 2016.11.04. 12:14:25

@Girhes Joe: nézd, azért kell egy közös nevező hogy mit tanítsanak az iskolában. Az hogy téged pont az építészet jobban érdekelt, mint az irodalom, nem feltétlen jelenti azt, hogy minden más gyerek így érez. Továbbá itt olyan gyerekek tanulnak egy osztályban ahol az egyikből orvos, a másikból gépészmérnök a harmadikból filmrendező lesz, nem lehet hogy az egyik gyereknek megtanítod a továbbtanulásához szükséges szakmai alapokat, a másiknak meg nem.

2016.11.04. 12:14:46

@Girhes Joe: Nekem volt olyan tantárgyam középsuliban, hogy "Művészettörténet...."
Ebben egyenlő súllyal estek latba az irodalom, mindenféle képzőművészet, zene, építészet alkotásai… Elemzésekkel, kritikákkal… Nagyon szerettem, pedig nem voltak kedvenceim a humán tárgyak…

rearwindow 2016.11.04. 12:18:38

@tejútamiafehérlófia: Krisztián egy 25 (vagy akármennyi) éves felnőtt férfi, neki már meg kellett volna tanulnia, nem zavarba jönni attól hogy ki kell állni egy tábla mellé és 8 ember előtt kérdésekre válaszolnia. Többek között erre is jó a suli

Plüsscukor 2016.11.04. 12:19:36

@csakolvasok82: Ha egy kicsit erőlteted még azt a kovalens kötést is, akkor máris megvan a megoldás: nem rendelned kell a polisztirolt, mert te magad legyártod. Ennyike :)

rearwindow 2016.11.04. 12:21:26

@Plüsscukor: például egy agrármérnöknek is tisztában kell lenni a kémiával és a kovalens-kötéssel

tejútamiafehérlófia 2016.11.04. 12:21:39

Szerintem nem csak a tantárgyakton van itt a hangsúly, hanem a tanárokon is, hogy ki hogyan tanít. Bár azt nem tudom, hogy ma mennyire szabadok abban, hogy mit és hogyan tanítanak (azt sejtem, hogy semennyire) de régen azért még meg tudott szerettetni vagy utáltatni egy tantárgyat csupán egy tanár a személyiségének köszönhetően...és itt jön be az is, amiről már tegnap folyt itt a diskurzus... az én időmben, tipikusan azok az emberkék jelentkeztek tanárnak, akiket máshová nem vettek fel, vagy más ötletük nem volt. (Tisztelet a kevés kivételnek.) Na nagyjából ők tanítanak ma...

Girhes Joe 2016.11.04. 12:22:44

@rearwindow:

Nem is azt kértem számon, hogy akkor most irodalom helyett építészetet tanuljunk heti 4 (-5-6) órában, csak azt, hogy végtelenül elment az arány egyetlen művészeti ág irányába, miközben a többit (zene, festészet, szobrászat, építészet, stb...) művészettörténeti súlyához képest nagyon alábecsülik. Valamiért van egy axióma a jelenkori tantervben, hogy a helyes és készségszintű nyelvhasználatot azzal lehet elérni, ha minél több irodalmat préselünk a gyerekek fejébe. Na ezzel én nem tudok egyetérteni, főleg úgy, hogy többnyire még a nyelvtanórák is szenvedő alanyai az irodalom agyba-főbe nyomatásának. Nem, az ember nem attól fog szépen és választékosan beszélni magyarul, hogy 6 oldalas verselemzést tud írni kétszáz éves költeményekről, hanem attól, hogy minél több témáról, és minél több szempontot figyelembe véve érvel pro és kontra, a saját nézőpontja szerint.

tejútamiafehérlófia 2016.11.04. 12:24:15

@rearwindow: Lehetséges, hogy igazad van, én az én szemszögemből nézem a szitut, én nem tudnam megcsinálni, de nagy a valószínűsége, hogy engem nem válogatnának be egyik vv-be se...

2016.11.04. 12:26:30

Emlékeztek még az abakuszos feladatokra, vmikor még általánosban ?
A modern számítástechnika alapjai vannak benne egy 2000 éves szerkezetben…

rearwindow 2016.11.04. 12:26:38

@Girhes Joe: ellent kell hogy mondjak, igenis nagyon fejleszti a választékos (és nyelvtailag helyes) beszédet és a szókincset az olvasás. Az érvelés gyakoroltatása másra jó, de az szókincset tuti nem fog gazdagítani

Plüsscukor 2016.11.04. 12:30:12

@Girhes Joe: Nos, az exem lexikális tudása elképesztő. Tényleg. A gyakorlati haszna pedig ennek az, hogy ezt csillogtatva - ügyesen vezetve a beszélgetések menetét - n+1 számú nőről tudta már így lebeszélni a bugyit. Egyszerűen olvadnak tőle a nők, hogy húú de okos.Szóval, ha az ember célja az, hogy minél több bugyiskalpot begyűjtsön, akkor még igenis jól jöhet a drinápolyi béke, vagy a világ első nemzetiségi törvényének (by Eötvös miniszter) felületes ismerete :)))

rearwindow 2016.11.04. 12:32:47

@Plüsscukor: de gondolom nem Mici-féle nőkről beszéli le a bugyit a drinápolyi béke évszámmal? :D

Girhes Joe 2016.11.04. 12:34:55

@rearwindow:

Az olyan olvasás, amit élvezetből csinálsz, igen. De az, amit az iskola elvár, hogy most akkor jövő hétre olvasd ki a Vörös és feketét, ha tetszik, ha nem, ha érted, ha nem, aztán meg nehogy merészelj egyetlen részletre is nem emlékezni belőle, sőt elemezd ki önállóan, hát... inkább nem is folytatom, mert nagyon off lesz itt. Arról már nem is beszélve, hogy nem biztos, hogy ma a 200-300 évvel ezelőtti szókincs aktuális még, lásd, mennyi szómagyarázatot kell már egy Jókai regényhez is fűzni, pedig az még viszonylag jól olvasható, és nem is volt annyira nagyon régen.

2016.11.04. 12:38:10

@Plüsscukor: ezt a kommentedet küldjük be azonnal a Vijjába !!! Pumped/KisPöcsfej/SavanyúLófaszbaHaraptamaRiportszobában Somának is...
lehet hogy leesne neki hogy nem csak "majdnem profi szinten" kisportolt felsőtesttel lehetne hódítani...

:D :D :D

ascii 2016.11.04. 12:39:31

@hereverő heverő: persze, az oktatásban igen nagy logikai bukfencek vannak, és nagyon elavult, vannak dolgok amik nem változtak, és vannak olyanok mint pl a történelem állandóan más aspektusba kerülnek, meg persze ezt a győztesek írják, de nem vagyunk történészek, de még ők is csak labirintusban bolyonganak, hisz gondoljunk csak bele, még egy évszázada sem volt a kettedik vh, mégis egy csomó fejtörést okoz, mi és hogy volt, pedig még az eseményeket átélt emberek is lézengnek a mai napig.

Tanulmányaim során rengetegszer megkérdőjeleztem a tanáraim módszereit, létjogosultságát, saját szakmám szégyenének tartom magam, egy egészen más területbe kezdtem bele, amiben jó vagyok, és élvezem is, viszont elvesztegettem felesleges tanulmányokkal az életemet, mellette az autodidakta módszer jövedelmezőbb lett, pusztán azért mert sarkallatos pontokban nekem még éretlenül kellett egy életre való döntés meghoznom > pályaválasztás.

továbbá amit még nagyon hiányolok az oktatásból, az a közhely, h nem tanítanak az életre, egy vmi egész emészthető módon kellene tálalni a pénzügyeket, annak fejlődését, és nem diákhitelt törleszteni egy életen át, spórolásra tanítani, felesleges készletet nem felhalmozni, marketing dolgoknak nem bedölni, sorolhatnám még. továbbá társadalompszichológiát felszínesen érinteni, szexuális instrukciókat, párválasztási utmutatókat, társadalomba integrálódást, normálisan autót vezetni :)...etc.
tehát némi utmutatást a világba, mert persze mindenkinek magának kell a bőrén tapasztalni a hibákat, de azért elkerülhető lenne, h tizenévesek pozitiv megerősítés hiányában ereiket vagdalják fel, önértékelés problémákban szenvednek, fiútestbe zárt lányoknak érzik magukat, első szerelem sérelmeit egy egész életen át való viselése és ennek függvényébe valóan cselekednek.
(nade tulságosan elkalandoztam)

hereverő heverő 2016.11.04. 12:47:15

@Girhes Joe: de attól is fog tudni. A verselemzések pedig megint csak az összefüggések mélyebb megértése miatt fontos: miért írta amit írt. A hogyan írta viszont szubjektív, én jobban kedvelem Aranyt mint Petőfit, ami tényleg egyéni preferencia, de támogatom hogy mindkettő legyen része a tananyagnak. Nem beszélve az olyan dolgokról mint alany-állítmány egyeztetés, jelzös szerkezetek, stb. amit akaratlanul is elsajátítasz az irodalommal. Ami pedig abszolute nem zárja ki, hogy az építészet érdekeljen. De ha brutalista épületeket tervezel, agyon foglak lőni kétszer. :))

ascii 2016.11.04. 12:47:38

@tejútamiafehérlófia: jogos: aki nem tudja csinálni, az tanítja, aki meg egyikhez sem ért, az elmegy tesitanárak! :D
/dr house/

hereverő heverő 2016.11.04. 12:48:37

@Plüsscukor: "meg egy jó nagy fasz" by Krisztián

hereverő heverő 2016.11.04. 12:49:50

@rearwindow: ott a matek a fő tantárgy, leginkább az összegek.

ascii 2016.11.04. 12:50:20

@Plüsscukor: ez a lyukat beszél a hasába jelenség :)

rearwindow 2016.11.04. 12:50:52

@Girhes Joe: az én munkám megkívánja, hogy naponta szerződéseket, határozatokat olvassak (a legtöbb irodai munka ilyen), hidd el, a hátam közepére kívánom. Azt hiszem nem is tudnám csinálni, ha annak idején nem tanulom meg, hogyan kell olyan dolgokat is elolvasni amiben semmilyen élvezetet nem találok :)

ascii 2016.11.04. 12:52:52

@Girhes Joe: ez sem igaz, naggyá tesz elfeledett szavakat a jelen szövegkörnyeztébe építeni

hereverő heverő 2016.11.04. 12:58:34

@ascii: így van, sajnos a logikus dolgokat és a rendszerezett gondolkodást nem tanítják. Viszont akármilyen szuper lehet az oktatás, ha a szülők otthon pont az ellenkezőjét nevelik a gyerekekbe: minek tanulod, én se tudtam, úgyse kell semmire. Ezért ördögi kör a mai társadalom, mert a jövőbe nem invesztálunk, a gyerekeink ugyanolyan tudatlanok lesznek mint ma mi és ezzel egyből el is vágtuk a fejlődés lehetőségét. Be kellene látnunk, hogy nem a mi boldogulásunk fontos hanem az utódainké.
Persze a normálisabb szülők próbálnak ez ellen tenni, és az itt olvasgató kommentelőkről ezt általában feltételezem.

2016.11.04. 12:58:41

@tejútamiafehérlófia: nalunk kokemenyen nyomattak a tanarok a fejszamolast, meg a mertekegysegek atvaltast, halas is vok erte.
enekorakon meg a kottaolvasast meg a komolyzenet.

hereverő heverő 2016.11.04. 13:04:42

@Biriksz_Krokiksz!: nálunk is. Mégis, kottát olvasni akkor tanultam meg igazán amikor gitározni tanultam. És örültem, hogy vannak alapok, sokkal könnyebb volt a magam választozta hobbiban elmélyedni egy régen feleslegesnek ítélt tudásra alapozva.

tejútamiafehérlófia 2016.11.04. 13:07:13

@Biriksz_Krokiksz!: Na a mértékegységátváltástól konkrétan megfeszültem... Csak az jut róla eszembe, hogy mindennap dolgozat, és ha egy nem jó, 1-es! Nem volt másik osztályzat, csak 1-es vagy 5-ös... Egyébként amikor a főiskolán (pedagógia, miért is ne?) azt tanultuk, hogy hogyan kell a fejszámolást tanítani, akkor jött rá kb. a 99%-a a csoportunknak, hogy miért nem tud fejben számolni.

Girhes Joe 2016.11.04. 13:09:22

@hereverő heverő:

Na arról megnyugtathatlak, hogy nem én fogom a brutalista építészetet népszerűsíteni, hát még hogy alkotni olyat. :) Tekintve, hogy elegendő innivaló után képes vagyok olyanokat mondani, hogy az építészet, mint művészeti ág az I. világháború óta halott, azóta két végletre bomlott: alkalmazott mérnöki tudományra, meg épületméretű absztrakt szobrászatra... :S

Cérnahuszár 2016.11.04. 13:11:03

@rearwindow: rajtam nem segít az olvasás, borzalmatos szerkezetű mondatokat írok, és sokszor kétértelmű emiatt is
pedig rengeteg könyvet elolvastam, egyszerűen nincs érzékem a nyelvtanhoz
bár lehet hogy ennek köszönhetem hogy nem esztnek írom az azt...ki tudja

Cérnahuszár 2016.11.04. 13:14:51

@mentolos lecsó: a nők mindig azt választják, aki a legjobb, legokosabb legszebb valamiben
amelyik pasinak kincs sütnivalója, az jön a testével, mindegyik amiben erős, még hawking is 2x tudott nősülni.
a férfiak egyszerűbbek, azt választják aki a legszebb csaj :D (nagy csöcs szép derék forever)
aztán mennek lejjebb, a szépségideálban, ha nem engedhetik meg maguknak

hereverő heverő 2016.11.04. 13:15:05

@Girhes Joe: talán azért inkább a 2.vh után. Az art deco építészet, vagy a bauhaus még igenis markáns jelenések voltak.

hereverő heverő 2016.11.04. 13:16:37

@Cérnahuszár: hogy te milyen kis paraszt vagy velünk pasikkal :))))))) csak sajnos igazad vagyon.

hereverő heverő 2016.11.04. 13:19:10

@Cérnahuszár: szerintem pedig igrnis normális mondatokat alkotsz. Nem kell mindenkinek szónoknak lennie de az esztet-asztat hiánya, vagy a -ba -ban nem összekeverése alapnak kellene hogy legyen

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:19:47

@etikette: na,én még a sárgarépa zöldjét is megeszem

Pék Sütemény 2016.11.04. 13:20:50

@Girhes Joe: Hát, nem tudom a Dózsa György úton lévő ING bank épületét hova sorolod, de szerintem az pazar. Tehát vannak üdítő kivételek. Szerintem. :)

Cérnahuszár 2016.11.04. 13:22:20

@hereverő heverő: nem parasztság, hanem tapasztalat :)
ha nincs nagy cickód, nem kerül rád a nagy szem pásztája...és nem is marad, átnéznek rajtad

hereverő heverő 2016.11.04. 13:30:28

@Cérnahuszár: de nincs nagy cickóm :)) cickóm cickóm vagyon-e szép lányod ?

Naa, azért ez nem így működik. A nagy dudákon megakad a szem, de a körítés sokkal fontosabb. Én személy szerint jobban kedvelem az ugribugri kis ciciket, és rengeteg pasitársam van még ezzel így. Hiába van nagy duda, ha belül feneketlen sötétség uralkodik. Micinél ez pláne, ott fenekes sötétség :))
Mondom ezt úgy, hogy semmi bajom a gömbölyded nőkkel, volt is ilyen párom még a múlt évezredben.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:31:47

@mentolos lecsó: az agyadat így edzed,én is most az orvoslás jövőjéről olvasok,miközben valszewg az életben nem fogok egy embert sem megműteni,és nanorobotokkal sem fogok foglalkozni.

csakolvasok82 2016.11.04. 13:32:34

@Plüsscukor: azért ahhoz nem csak a kovalens kötést kell tudni :) Egyébként csak poénként jegyeztem meg, hogy még nem jöttem rá a kovalens kötés gyakorlati hasznára a tegnapi megjegyzésedre reflektálva. :)
Amúgy mindenkinek ajánlom Heisenberg: A rész és az egész című művét. :) Csak úgy, mert fontos az atomfizika (szerintem).

hereverő heverő 2016.11.04. 13:34:36

@Cérnahuszár: és ez egyébként a média hibája, amikor öntik rád a túlhangsúlyosan nőiesre pumpált celeb egysejtű nőket, akkor az egysejtű pasik erre fognak ugrani. Trendy köcsögség, pff.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:35:36

@Cérnahuszár: vagy nem néznek át,és ezért a nagycickók kiutálnak,leribancoznak

hereverő heverő 2016.11.04. 13:39:27

@csakolvasok82: spec. én olvastam :) A másik amit ajánlanék mindenkinek (a fenn említett James Burke könyveken kívül) William J. Kaufman: Relativitás és kozmológia. Nagyon szemléletes hasonlatokkal magyarázza el a világegyetem és az elméleti fizika működését.

2016.11.04. 13:41:06

@Cérnahuszár: Maximálisan NEM értek egyet Veled !
A csajoknál a csöcsmánia ugyanaz, mint a fasziknál az állandó cerka méret hasonlítgatás…
El sem tudnám képzelni az életem Mirci méretű emlők mellett. Az egy kézzel (tenyérrel) kezelhető formákat szeretem és nagyon sok pasi van így azt garantálom…
De közben látom Heverő is megírta :D :D :D

+ ami természetes az szép számomra ! Sokkal jobban tetszik a Zasszony smink nélkül, kicsit kócosan, mint „jól megcsinálva” amikor vmi eseményre megyünk pl…

É2I 2016.11.04. 13:41:21

Ahh, kész vagyok :D

Hallod Sixx! Nem kell ide öfi, a jónép így is csápol! :D:D:D

hereverő heverő 2016.11.04. 13:41:51

@PeniValdes: Ez nem cickófüggő. Ha más nők nézték ki a pasit aki veled beszél, bármekkora a melled, te rüfke leszel.

2016.11.04. 13:42:44

@PeniValdes: teljesen természetes... nekem hobbim az atomenergia, nagyon sokat olvasok a témában, mégsem gondolkodom atomfizikusi pályán...

hereverő heverő 2016.11.04. 13:43:12

@mentolos lecsó: majd TE megcsinálod szépre, igaz-e koma ;)))

hereverő heverő 2016.11.04. 13:46:58

@csakolvasok82: felteszel egy fazék vizet. Ha felforrt, beleöntesz egy doboz ropit, főzöd 20 percet. Majd beledobsz egy polipot, azt is 20 percig főzöd. És kész is a polipropilén.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:47:33

@mentolos lecsó: én sosem vágtam, a nagy mell inkább átok mint áldás

2016.11.04. 13:47:46

@Cérnahuszár: nem vagyok se nem Ken baba, se nem Stephen Hawking... mégis megtaláltuk egymást a Zasszonnyal és rajongásig szeretjük egymást, minden pici/vélt/valós hibáinkal együtt is...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:48:34

@hereverő heverő: engem egy időben minden "jónő" rüfkének tartott...

Plüsscukor 2016.11.04. 13:49:12

@hereverő heverő: 1.sz. kiegészítés: ha nagy a cickó, akkor a legtöbb nő szerint MINDIG rüfke leszel. Akkor is, ha csak szótlanul ülsz egy buliban, nem pasizol, nem táncolsz, csak úgy elvagy..
Tapasztalat :)

2016.11.04. 13:49:25

@hereverő heverő: abban nem lesz hiba !!!! :D
illetve ebben a korban már túlnyomó többségben nincs benne hiba... :)))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:50:44

@Plüsscukor: a férfiak meg azt hiszik,hogy minden nagyobb cicis nő szenvedélyes,tüzes...akármi

2016.11.04. 13:53:01

@hereverő heverő: Szerintem, csak kiöntöd a levet, és ráteszed a polipot. Nem kell együtt fözni...
Egyébként fantasztikusan jó!!! :-DDD

hereverő heverő 2016.11.04. 13:54:38

@PeniValdes: valószínűleg veled beszélgettek a pasik, azért. Irígység.

@Plüsscukor: ugyanaz mint Peninél. Irígység. :))
A női vonzerő nem függ a mellmérettől. A cickókkal nem lehet mosolyogni b+.

2016.11.04. 13:55:54

@PeniValdes: egyáltalán nem hiszem... volt már dolgom igazi tejipari vállalattal, de inkább akkor "sajtreszelővel rejszolás" (by Ford Fairlane) :D

hereverő heverő 2016.11.04. 13:56:17

@Spitzbauer: de kell főzni, különben a kovalens kötések nem alakulnak ki :))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 13:56:55

@hereverő heverő: ja meg szerintük kihivóan öltözködtem....

2016.11.04. 13:59:28

@PeniValdes: ahogy a legtöbb faszi is, hogy 25 cm alatt, nem cerka a cerka....

2016.11.04. 14:02:02

@hereverő heverő: azért, hogy el tudunk jutni az oktatási kérdések mélyboncolásától a csöcs/cerka méretig mi ???
:)))

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.11.04. 14:02:51

@hannamontanna: Király hozzászólás volt ! :-DDDD Ginával kapcsolatban talán az RTL klubbos műsorvezetés is motiválhatta...

hereverő heverő 2016.11.04. 14:03:01

@PeniValdes: Ha csinos vagy és azt hangsúlyozod ki egy ruhával, az kihívó ? Ha nem olyan csinos és azért van rajtad korallpiros feszülős ruci, az nem kihívó ? A divat csak arra jó, hogy méregdrágán magadra kényszerítsed ismeretlenek stílusát és izlését.

hereverő heverő 2016.11.04. 14:05:07

@mentolos lecsó: az enyém 25 cm felett, de még 1.20 alatt van. De csak ha állok, ha lefekszem akkor egyből 25 cm alatt lesz. Ha hasra fordulok akkor meg 3 cm alatt.

hereverő heverő 2016.11.04. 14:06:15

@mentolos lecsó: igen, de elvégre iskola hét van, és volt kialegnagyobbkurva verseny is a vellában

2016.11.04. 14:06:44

@hereverő heverő: Egyébként kémiából olyat gyakorlati dolgokat (is) kéne tanítani, miat a mustgáz (CO2) kialakulása tulajdonságai. Vagy a háztartási hipó osszetétele, és reakciói sósavval, stb..
A matekból a kamatos kamatot kéne minden évben elővenni, meg az adók számítását bevezetni (könyvelési alapismeretek). Biológiából az adalékanyagok és a hatóanyagok hatását a zservezetre, pl. Algopyrin, Coca Cola, Kávé, Tea, Na-Benzoát, stb. És még volnának jó ötleteim... Ja nem (csak) a VV-re gondolok itt, hanem a valódi vikágra.

2016.11.04. 14:08:00

összevissza gépeltem itt, pedig még nem ittam semmit... Bocs

hereverő heverő 2016.11.04. 14:09:02

@Spitzbauer: a hypo és sósav reakcióját tanítják is. Szerintem a kamatos kamatot is, de abban nem vagyok biztos.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 14:09:13

@hereverő heverő: az zavarta őket,hogy nyáron nem vettem semmit a póló alá...mert én megtehettem

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.11.04. 14:10:11

@SocialWorker: Én már javasoltam korábban is Sixx-nek a póverd báj üzemmódot. Amúgy a képregény néhány napja az F1-es párhuzammal, az tényleg a legendás történelmi múlt legfényesebb napjait idézte. :-)

2016.11.04. 14:11:25

@Spitzbauer: vannak benne jó meglátások ! respect !
de ezeknek az ismereteknek is meg kell előtte ágyazni vmi még alapszintűbb dologgal... mert másképp nagyon nem fog működni...

Plüsscukor 2016.11.04. 14:12:10

@PeniValdes: Igen, akármi. És bármit veszel fel, az kihívó. Már, a többség szerint.
Különösen a tél-tavasz átálláskor követhető ez nyomon, amikor lekerülnek az emberről a kabátok és a vastag pulcsik.
Ahh, én is mennyire unom már azt a nem kívánt osztatlan figyelmet, ami akkor vesz minket körbe.

hereverő heverő 2016.11.04. 14:12:10

@PeniValdes: Akkor én is kihívóan öltözködöm, mert életemben nem volt rajtam melltartó.
Irígység Peni, mert ők nem tehetik meg, vagy mert nem merik megtenni.

2016.11.04. 14:13:40

@hereverő heverő: mondjuk igaz, hogy a legtöbb baráti beszélgetés vége a "szex" meg a "szar"... :D :D :D

SPOILER !

Vivi tényleg befingott a baszobába amikor Zsóóótival elmélkedtek ? (by BV)

hereverő heverő 2016.11.04. 14:16:25

@Plüsscukor: A legrosszabb, hogy tudod: az a figyelem csak addig tart amíg meg nem foghatják. A hülye viccekről már nem is beszélve. Szégyellem magam a pasik nevében is.

hereverő heverő 2016.11.04. 14:17:50

@Plüsscukor: mondjuk a tavasz, tudooood, ahány fűszál, annyi fasz áll

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:18:38

@mentolos lecsó: @hereverő heverő: csak legyintek
mint nő, ezt én másképp tapasztaltam meg :)
a barátnőimet mind kiszedegették körülöttem, mert nekik nem volt kicsi a mellük. Én meg csak árultam a petrezselymet :)
amint felvettem hunczut mellytartót, ez drámaian változott, csak akkor meg én nem fogadtam a lépést mert kiderült vóna a turpisság
aztán a gyerekáldás mindent megoldott, mert nagyobb lett a cickó :)
még az a idétlen győzike is azt mondta hogy gina cicije kicsi, csinyájjon vele valamit...és nem párizsi méretre gondoltam.

2016.11.04. 14:19:08

@hereverő heverő: nemenem hordasz begytartót ??? Hmmmm..... :P
ez a kommentet megmutatom a Zasszonynak kizárólag oktatási célzattal ! :D
aztán lehet hogy megint előad vmi dobszólót a fejemen, de vállalom a kockázatot ! :D

2016.11.04. 14:20:11

@Plüsscukor: Ez szimpla biológia. Én nem vgyok az a nyálcsorgató típus, de a mi szép az szép, arra megpróbálok titokban(!) odapillantani. Nem mindig sikerül... mármint titokban tartani, hogy odanéztem.

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:20:21

ja és nem azt mondtam hogy nem találsz így magadnak senki, mert találsz...csak sokkal nehezebb dógod van és kevesebb pasiból szelektálhatsz

2016.11.04. 14:21:47

@Cérnahuszár: szerintem Gina cicija tökéletes, más nem is illene hozzá....

hereverő heverő 2016.11.04. 14:21:59

@Cérnahuszár: akkor most gondolj a nem kismellű barátnőidre, nekik mekkora lehet mostanra, gyerekáldás után ? Anyuuu, játszhatok a ciciddel ? Csak ha nem viszed messzire !

hereverő heverő 2016.11.04. 14:23:53

@Cérnahuszár: viszont az a kevesebb a minőségi áru. Nekik sok szarból kellett kiválogatni a jobbakat, neked meg a jobbakból a kiválót.

2016.11.04. 14:25:26

@Cérnahuszár: még 1 gondolat...
sok pasi lenne, csak a haveri nyomásgyakorlás felülírja... sajnos...
"mit akarsz egy deszka csajtól ?" kérdések pl...

bimbambusz 2016.11.04. 14:25:53

@hereverő heverő: Hetek óta próbálom kitalálni, mit takar itt az EKG rövidítés, feladom... segíts ki kérlek :)

hereverő heverő 2016.11.04. 14:26:09

@Spitzbauer: ismerős hölgynek igazán szép és óriási ikrei vannak, és ki is hangsúlyozza. Ő szereti ha emiatt nézik meg, egyszerűen büszke az adottságaira. És még hajadon.

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:26:32

@Spitzbauer: én azt hiányolom hogy nem tanítják meg, a saját nézőpontunkon kívül is léteznek meglátások...
azzal kéne kezdeni hogy a tanár nem számítja origónak és tévedhetetlennek magát, fő a példamutatás
aztán beléphetnek ebbe a körbe a szülők is, és a gyereknek végre lehet véleménye is
meg kell tanítani az embereket hogy nem ördöngösség ha tévednek valamiben, de ez a felnőttek 90%-nak nem megy

slara 2016.11.04. 14:27:06

@etikette: hát imádlak? persze, hogy! :)

hereverő heverő 2016.11.04. 14:27:56

@bimbambusz: VV6-ban találta ki valamelyik agyhalott, arra utalva hogy egy hullámhosszon vagyunk, egyetértünk. Mi pedig alkalmazzuk :)

É2I 2016.11.04. 14:30:45

Én is csatlakoznék a "nem kell nagy cici" táborhoz. :) Valahogy sosem a "nő" jut róla eszembe, de ez tökéletesen egyén függő.
Szembejőve először az arc, majd a mell, derék, távozóban a popsi, vándli, ha ezek megvizslatása közben nem taknyolok el jól kezdődött a napom :D

A másik szálhoz meg annyit, ha egy női mellnek nem kell tartó és csak egy póló alatt ring, akkor az valóban kihívó :) (Viszont nem láttam még olyan nagymellet aminek ne kellett volna zabla. Illetve láttam, de azok álmaimban se jöjjenek elő :( )

Ja hogy on is legyek; a tripperes két egyjegyű számot nem tud összeadni, de egy melltartóról azonnal nyomta, hogy "pushup".

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:31:49

@hereverő heverő: hát sajna nem a jobbakból, ez idealizálás, mert olyanok is jöttek akiknek már a kicsi cici is jó csak legyen már valami :D
szóval nem könnyű na, azoknak jobb dolga van akiknek rendes mérete van és nem óriás meg pindurka.

rearwindow 2016.11.04. 14:35:17

@Spitzbauer: mindez nagyon jó, meg praktikus, csak sajnos megértésükhöz szükség van a matematikai és biológiai, kémiai alapokra, azokat nem lehet megkerülni

2016.11.04. 14:37:41

@É2I: +1
mindig is meglesz az "ízlések és pofonok"...
ha van itt esetleg antropológus kolléga, megvilágíthatná a kérdést....

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:38:22

@PeniValdes: ne is mondd :D
az öltözködés, amikor xs-es cuccokban mész, és nem találsz szexi ruhát mert m-től gyártják...
aztán amikor már nyanya vagy akkor meg rutinból mész az s-es cuccokhoz, de minek...már nem megy rád, terelgetnek az L felé és üveges szemekkel nézel

Madam. 2016.11.04. 14:39:12

@rearwindow: igaz, ugyanakkor ezeket az alapokat is lehet másként elsajátíttatni, mint a frontális mantrázásuk

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 14:40:17

@Cérnahuszár: a szexi ruhákat az s-m méretben gyártják. felette már kompromisszumos...

É2I 2016.11.04. 14:44:05

@PeniValdes: Lehet nem véletlenül. ;) Nézzük példuál micit, aki gyakran vesz magára miniszoknyát: pont olyan jól áll rajta, mint elefánton a tütü - legalábbis nekem ez jut róla eszembe :P

hereverő heverő 2016.11.04. 14:44:06

@É2I: Hogy mi a kihívó, azt az éppen aktuális divat határozza meg. A 90es években csak azok a nők hordtak melltartót akik maradinak számítottak. Akkoriban az ugribugri mellek nem voltak kihívóak mert mindenki úgy járt. Ma melltartót kötelező hordani, mert divat. Pfff...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 14:46:07

@É2I: a kompromisszumot színekbe értem, 36-osból van 5 szín,40-esből már csak 2...
szerintem a maxi az ami csakis vékonyan mutat jól

2016.11.04. 14:46:20

@PeniValdes: Most jött el az a pillanat, amikor számomra teljesen elhalványuló fénybe veszett, homály fekete kis bárányokba puffadt, segédrózsaszín fogalmam se lesz…

A női ruhaméretek…. :)))

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:46:50

@PeniValdes: az én időmben az m-es cuccok úgy lógtak rajtam mint egy zsák :)
folyton a gyerekosztály felé irányítgattak, keserves volt :)
irigykedve néztem a tesóimat is pl, bementek, vettek ezt-azt és kész.
mondjuk nem tudták elhordani az én ruháimat :) egyedül a cipőket, mert az azonos méret volt

hereverő heverő 2016.11.04. 14:47:58

@É2I: Egy nagydarab nő is lehet szexi és egy aprócska is. Másik ismerősöm pl a bakfis dolgok között válogat szexi cuccokat inkább kevesebb mint több sikerrel, ugyanis a csípője már nem bakfis méretű.

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:48:24

@hereverő heverő: azért divat a melltartó, mert formát ad a formátlannak is
push-up
ha nem lenne ez a találmány, még mindig ugribugri feeling lenne

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:49:37

@mentolos lecsó: szerelgesd a lézer kardod addig :D
biztos ráfér egy kis fényezés

rearwindow 2016.11.04. 14:51:01

@Madam.: erre azt kell mondanom, hogy "játszva" meg zéró energiabefektetéssel nem lehet semmit megtanulni, és eredményeket elérni. Ez a lusta, meg a csak szórakozni vágyó embereknek borzalmas hír, de sajna ez van :-/

2016.11.04. 14:51:29

@Cérnahuszár: ok, közben majd gondolok a "nem nagy" cickójú csajokra....
úgy előbb révbe érek ! :D

hereverő heverő 2016.11.04. 14:52:05

@Cérnahuszár: hát pedig lehetne. Mit szólnátok ti lányok, ha én szivacsos alsógatyával turbóznám fel a családi ékszereket? És mikor kiderül a turpisság, hogy a vadállat csak egy kis palotapincsi?

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:52:56

@PeniValdes: én nem, tudod milyen dühítő volt hogy nem találok magamra pl motoros bőrkabátot?
mind olyan nagy volt, egy karikatúra voltam benne, maradt a farmer kabát ott volt esélyem

É2I 2016.11.04. 14:53:52

@hereverő heverő: Így van! Ezt akartam statuálni. Csaj sajnos nagyon sok nőben nincs meg a rendes önkép. Vagy alul, vagy felül vannak kalibrálva. No meg persze a divat, melyet majd mindenki szeretne magáénak tudni, csak éppen hülyén fest benne. Persze ez nem akadályozza meg a "divatos ruha" hordásában.

hereverő heverő 2016.11.04. 14:53:53

@mentolos lecsó: hmm hmm..ez a révbe érek eléggé kétértelműre sikeredett, tán nem véletlen ?

hereverő heverő 2016.11.04. 14:54:28

@PeniValdes: én meg kimondom amire te nem gondolsz

2016.11.04. 14:55:06

@PeniValdes: most miééééé ? te nem sszereted a forró .....-t az arcodon, a hajadon, a s..gg...n ???? :D

én kérek elnézést ! :D

Cérnahuszár 2016.11.04. 14:55:34

@hereverő heverő: a csajok nem a családi ékszereket vizslatják. Az csak utána derül ki amikor ágyba bújtok, mert bármi megeshet, a kb jónak ítélt alig nő valamit, a kicsinek látszódó meg egész elfogadható lesz.
A cici meg cici, nincs ilyen drasztikus változás egy nap alatt
kivéve ha olyan melltartót vesznek fel mint én :D

2016.11.04. 14:58:06

@hereverő heverő: lehet hogy igen, lehet hogy nem.... !?!
azééé statisztikailag rendkívül jó arányban eltalálod a gondolataimat.... :D

hereverő heverő 2016.11.04. 14:58:09

@Cérnahuszár: :)))))) jaj jaj közhelyek ! Amelyik padi 45 éves korára nem tanul meg lankadt pöccsel b.szni, arra igen nehéz öregkor vár.

É2I 2016.11.04. 14:58:14

@Cérnahuszár: Régen erre volt a papírzsepi meg a zokni, de tény, hogy praktikusabb beépíteni a szerkezetbe :D
Azért szoktam bazsalyogni a bakfis jányokon, mikor akkora mellyet csinálnak maguknak vele, hogy alig látnak ki köztük :D

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 14:59:36

@É2I: főleg ha B kosárra D-s melltartót vesznek,és középen behorpadt

hereverő heverő 2016.11.04. 15:00:52

@Cérnahuszár: amelyik jónak tűnik de nem nő meg. Közhelyek a méret és a játekosság összefüggéseiről

É2I 2016.11.04. 15:02:42

@hereverő heverő: Azért a focisták nagytöbbsége előadja így a nagykant. Aztán ha rákérdeznek bátortalanul vállalja, hogy szuszpenzort hord, nehogy baj érje a bütyköt.

2016.11.04. 15:04:05

@Cérnahuszár: ha jól látom a kérdéskört, akkor ittennnn a húsf@sz / vérf@sz problémárol van szó.... :D

Cérnahuszár 2016.11.04. 15:05:40

az istenit, sose hittem volna hogy női csöcsök miatt kések el egy találkozóról
franc franc, cső mindenki

hereverő heverő 2016.11.04. 15:05:59

@É2I: valahol érthető, belegondolva amibe bele kell..Én bújtam már jégkorongos felszerelésbe, az se rossz.

2016.11.04. 15:06:14

@É2I: azért, ha a "bütyköt" úgy rendesen telibeverik egy szabadrúgással, az azért tud könnyfakasztó lenni..... :))))

hereverő heverő 2016.11.04. 15:06:54

@Cérnahuszár: férfi csöcsök miatt mégse késhetsz !?! Szia Cérna

2016.11.04. 15:13:25

@PeniValdes: egy pici kis izomcsoport rángása a jobb szemem sarkában, azt súgja, hogy ezt baromira nem hisezem el.... :)))

hereverő heverő 2016.11.04. 15:14:10

@PeniValdes: ha akarod, tartunk hiánypótló bemutatót, oktatási céllal.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:15:09

@mentolos lecsó: vmi neurológiai problem?:)
de így van...sajnos:)

2016.11.04. 15:17:58

@PeniValdes: nálam ez a tátott szájjal hahota előjele :)))

hereverő heverő 2016.11.04. 15:19:12

@PeniValdes: óó, ha tudnád hogy nem csak a lelkünk nagy...

etikette 2016.11.04. 15:20:29

@slara: :D most nézem a belevalót, majd arról is tudósítok ;)

,, 2016.11.04. 15:20:51

@rearwindow: szerintem nem egyre gondoltok. Vannak olyan területek, ahol lehetne sőt inkább kellene gyakorlati oktatásban megtanulni dolgokat, mint definíciókat magolni (amit vizsga után pár héttel úgyis elfelejt az ember). USÁ-ban pl teljesen gyakorlati jellegű a jogi oktatás (próbatárgyalásokat tartanak meg ilyesmi és erre kapnak jegyet) nálunk meg a végzett joghallgató nem tud megírni egy szerződést mert nem tudja összehozni az elméletet a gyakorlattal.

2016.11.04. 15:21:12

@hereverő heverő: de előtte tisztázni kell a bemutatóhoz, hogy rendelkezünk e leltár szerint a megfelelelő recesszív altípusokkal ( húsf... / vérf...)

hereverő heverő 2016.11.04. 15:25:32

@mentolos lecsó: Psszt! Majd azt mondjuk hogy te az egyik, én a másik. Úgysem tudja! Most miért kell elbaszarintani? Már majdnem becserkésztük..

Madam. 2016.11.04. 15:26:22

@rearwindow: lehet, ám arra nincs bizonyíték (illetve dehogynem), hogy a jó régi módszerek annyira sikeresek lennének. A leginkább lebilincselő és látszólag játékos - egyébként eredményes - órák mögött iszonyat kemény tervezés és (tanári) agyalás áll

2016.11.04. 15:27:13

@hereverő heverő: jahhh... ok ! csak csendben, csak halkan, lapítva a magas fűben....

hereverő heverő 2016.11.04. 15:28:27

@szörnycsi: hogy ehez a szálhoz is hozzászóljak, az alapok mindenképpen kellenek, mindenhez. Csak az egyensúlyt kellene megtalálni, mennyi alapot oktatunk és ez mivel illusztráljuk. Nálunk ez utóbbi általában hiányzik

rearwindow 2016.11.04. 15:29:21

@szörnycsi: egyelőre az alapoktatásról beszéltünk (legalábbis én), a felsőoktatás teljesen más pálya. Nekem volt olyan kínai kollegám, aki jogi diplomát kapott a Pázmányon, úgy, hogy nem tud nyelvtanilag helyesen fogalmazni magyarul, semmilyen írásos feladattal nem lehetett megbízni

rearwindow 2016.11.04. 15:30:42

@Madam.: én azt látom, hogy az idősebb korosztály (40+) képzettségi szintje messze meghaladja a frissebb generációikét

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:33:29

@szörnycsi: igen,de vannak olyan dolgok amiket egyszerűrn meg kell tanulni,mert különben hülye leszel a szakmádhoz

Madam. 2016.11.04. 15:34:01

@rearwindow: persze. Kérdés, h miben. Lexikális tudás/adat v problémamegoldás terén?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:36:17

@rearwindow: inkább az,hogy sokan elhiszik a 2 hét alatt 10 kg-ot fogyok, és fitness modell leszek...miközben az kemény munka,és így van ez a tanulásban is

Madam. 2016.11.04. 15:36:43

@hereverő heverő: igen, és szörnyű egyébként az is, h szétválik (szétválasztják) a kettőt

rearwindow 2016.11.04. 15:36:46

@Madam.: lexikális mindenképp, problémamegoldást akkoriban nekünk nem tanítottak, azt az ember az élete során saját magára hagyatkozva sajátította el. A mostani közoktatásban nem tudom mennyire tanítanak problémamegoldást

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:39:25

@rearwindow: érdekes mód nekünk sem tanítottak pl csekkkitöltést,aztán mégis képes vagyok rá.....tudjátok sokat olvastam gyerekként és így lett szövegértésem...hogy egy mindennapi példát hozzak

Madam. 2016.11.04. 15:39:26

@rearwindow: a tragikus, h sem egyik, sem másik... a ténytudás kihajítva (mást mérnek a trendek), a másikhoz meg nincsenek meg a reflexek (a komptencia-cunamit az ,Anti bá`-,féle barnaköpenyes szakikra eresztették rá.)

rearwindow 2016.11.04. 15:39:31

@PeniValdes: egyébként én azért tisztelem valamennyire Somát is (hogy visszatérjünk a VV-re is :) ) mert ugyan sokan kigyúrt hülyegyereknek tartják, de próbálja meg valaki kigyúrni magát, abban kemény edzések és diéta van. Nem szellemi munka, de munka

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:40:24

@rearwindow: nagyon kemény munka. asikerhez nem a könnyű út vezet.)

rearwindow 2016.11.04. 15:44:02

@PeniValdes: igen, és ezért akadok meg mindig azokon, akik sírnak, hogy szegény gyerek mennyi unalmas dolgot kell tanulnia, és miért nem labdázva meg szappanbuborékokat fújva tanítják a deriválást... hát azért mert nincs munka nélkül semmi!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 15:47:05

@rearwindow: semmi baj a labdás tanulással...csak ahogy egyszer egy okos megfogalmazta,hogy a csilivili google irodában sem csak csúszdáznak,hanem időnként beülnek egy székbe,és dolgoznak...

hereverő heverő 2016.11.04. 15:47:26

@rearwindow: De ha Soma egy kigyúrt hülyegyerek ?! Igen, munka van benne, de had ne essek hasra azért, mert ezt megcsinálta. Ez csak külső, üres héj, és hacsak nem vagont lapátol az izmaival, akkor teljesen haszontalan is. Öncélú, mert nem azért gyúrt, hogy még több vagont lapátolhasson, hanem hogy jobban nézzen ki. Pöcsköszörülés, nem több.

Madam. 2016.11.04. 15:48:13

@rearwindow: nekem az is tetszik, mikor a tanár maga is unalmasnak, száraznak tekinti a tárgyát... mintha másik mozit nézne: az vóna a feladat ui., h érdekessé tegye

hereverő heverő 2016.11.04. 15:51:46

@Madam.: és az, hogy a modern kor vívmányait felhasználva tegye érdekessé. Youtube és társai.

rearwindow 2016.11.04. 15:53:14

múltkor hallgattam egy műsort, ahol valamilyen nemzetközi cég menedzsere előadta, hogy hosszú idő után visszavitték a gyártást az USA-ba, megépítették a gyárat, következő lépésben gyári munkásokat kerestek. A munkásoknak, ahhoz hogy a gyártósori berendezéseket kezelni tudják, az alapvető matematikai műveletekkel tisztában kellett (volna) lenniük. Nem találtak elegendő ennyi embert.. Szóval a 21. században már egy ócska gyári melósnak is rendelkeznie kell valamilyen tudással

rearwindow 2016.11.04. 15:55:08

@hereverő heverő: ebben szorgalom van és kitartás, az pedig nálam pozitív tulajdonság. A kanapén sört vedelni persze könnyebb :)

Madam. 2016.11.04. 15:55:46

@hereverő heverő: kb. ja. És itt rögtön bukó...a tanárok nyitottsága (ill annak hiánya) miatt, pl az új technologiákra (módszertani és digi értelemben is),
tök olcsó a gyereket basztatni, h motiválatlanok

Madam. 2016.11.04. 16:00:10

@rearwindow: lenne itt egy olyan szempötty is, vajh megkapnak-e a tanulók egy olyan tudásalapot, ami k. gyorsan átfordítható (akár teljesen) másba? Tehát gyorsan át/ki képezhetők legyenek a keresett melóssá. Azaz a suli nem a részletekben veszne el, hanem széles bázist adna, amit a szakterületek specializálnának. Nincs már olyan tudás, ami ne avulna el egy pillantás alatt. A cégek is jobb szeretik saját képre formálni a melóst

hereverő heverő 2016.11.04. 16:03:54

@PeniValdes: @Madam.: ehez kellene a személyiség. Én megnéztem mit tanulnak a srácaim informatika órán (mert történetesen ehez értek) és aztán felajánlottam a tanárnak, hogy szabadidőmben bemegyek és tartok egy igazi informatika órát, történelemmel kezdve a számítógép kialakulását, elmagyarázni hogy mi az az operációs rendszer és mit csinál, stb. Nem kellett, nem illik a tanrendbe. Inkább basztatják a powerpointot 6 órában. Ilyen az, amikor a tanár sem érti amit oktat, és nem is akarja megérteni.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 16:06:53

@hereverő heverő: én a fizikatanáromra gondolok,köpenyes bácsi volt a múltévezredből,aztán mégis feltudta kelteni az érdeklődést....pedig nem volt nála tablet,és nem néztünk filmet az atomokról

hereverő heverő 2016.11.04. 16:08:18

@rearwindow: ne kóstolgass, ráverek a fenekedre ! Én már vedelhetek sört, mert... csak ! :)))
A szorgalom önmagában nem erény. Persze, elismerem ha vki kitartó és eléri a célját. De akkor az legyen valami igazi teljesítmény, gyalogoljon el a Déli-sarkra, másszon fel a K2-re, mit tudom én. Pedig ezek is öncélúak, de az egyén korlátait feszegetik. Soma csak Evetke korlátait feszegette.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 16:08:41

a digi eszközök használata önmagában senkit nem tesz motiváltabbá...személyes tapasztalat

Madam. 2016.11.04. 16:10:01

@hereverő heverő: az sincs meg, mi az a spéci, amitől a tanárság szakma. Ugye a sebésznek nem ajánljuk fel, hogy műtünk helyette, de a pék kezéből sem vesszük ki a tésztát. Szóval magukkal sincsenek tisztában plusz elzárkóznak a változástól. Ez meg melegágya a tyvy-féléknek, sonaságoknak, vyvyknek. Ők se így indultak anno, zigóta korukban. Azért nem a családot okolom, mert nem ők a szakemberek, hanem a tanárok

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 16:10:28

@hereverő heverő: én sem azért edzem,hogy megmentsem a világot,hanem hogy jól nézzek ki. öncéluan.

hereverő heverő 2016.11.04. 16:13:49

@PeniValdes: igen, mert a tablet csak egy eszköz, ami megkönnyíti az oktatást. Az eszközöket pedig tudni kell(ene) használni. Itt a hiba szerintem, hogy azok mondják meg, hogy mit kell oktatni akik sose látták az adott tárgyat. Ezért is szeretik a gyárak a saját szakmunkásokat: mert a Pista bácsi aki 30 éve van a szakmában sokkal jobban el tudja magyarázni a lényeget.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 16:13:58

@Madam.: na na...vannak akik az orvosnál is jobban tudják,ők szoktak tanácsot adni a gyógyszerezésről,és ők hiszik azt,hogy értenek az oktatáshoz is,meg úgy mindenhez...még a mars expedicióhoz is.

Madam. 2016.11.04. 16:15:31

@PeniValdes: ott a pont :D meg ekg és eeg

hereverő heverő 2016.11.04. 16:18:52

@PeniValdes: Peni, de neked az edzés a hobbid, a célod a kerekebb sejhaj. Soma pedig azért edzett, mert ez nála az érvényesülés egyedüli útja. Mert a mélysötét agyában ennyi tudatosult.
Dávid kigyúrtságága ezért értékesebb, mert ő dagiból lett jópasi, mellette van valamennyi esze is. Az én szememben az a kitartás és szorgalom több.

Madam. 2016.11.04. 16:19:50

@PeniValdes: az há. "Végül mindenkinek egyenesbe jön az élete."

hereverő heverő 2016.11.04. 16:21:08

@PeniValdes: te csak ne beszélj eegről, téged még Lecsóval oktatnunk kell vér és hús témából is :))) kis csitri nédda...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.11.04. 16:21:19

@hereverő heverő: a célom az erősebb felsőtest:) nem sejhaj
Dávid ultramenő, és biztos okos...szívesen beszélgetnék vele

2016.11.04. 16:22:09

@bimbambusz: Azt hiszem, Au használta így: egy ékágén vagyunk... :-DDD

A tegnapi BV-ben megint extra vidám volt Au. Látszott az az extra csík kokó... :-DDDD

hereverő heverő 2016.11.04. 16:22:44

@PeniValdes: hát jobb mint velünk beszélgetni, igaz-e kicsi szívem ? :))))

hereverő heverő 2016.11.04. 16:23:45

@PeniValdes: igen, majd vigyázunk hogy ne gyűrődjön.

hereverő heverő 2016.11.04. 16:41:29

@PeniValdes: ja igen :)) nem fog gyűrődni. Én balga..

hereverő heverő 2016.11.04. 16:45:47

@PeniValdes: jah de én nem vagyok sem jó pasi, sem okos. Dávid minden téren jobb. De ne csak beszélgess vele. Plüsscukornak igértem az éjszakát a sufniban tetszőleges villalakóval, de te is pályázhatsz.

etikette 2016.11.04. 17:05:16

Omg néztétek a BV-t? :D Bréking! Aurélió saját állítása szerint fogyott! Továbbá gon-dol-ko-dott! Mi a pics*! és összetegeződött a nézőkkel :)
Vivi utált iskolába járni, átkéreckedett estire.
Zsolti is utált iskolába járni, zaklatták a melegsége miatt :(
Jót beszélgetnek a sufniban, romantikus lágy zene mikor hirtelen Zsolt befingik. Nice...
Auréléiónak képeket kell felismernie (amúgy jól elszórakoztatja magát) Einstein, Churchill és Mátyás király sikerül is neki. Nagyon örül magának.
Zsolti versmondásra oktatja társait, közben Tivi megpróbálja visszatartani a levegőt, remélem sikerül neki pár óráig, Vivi is csatlakozik rágyújt és csipkedi a bőrt a szájáról...Toldi Miklóst próbálják el többször is, a szerkik közben lágy hárfa zenét nyomnak be, király :D
Aurélió bemutat egy tökéletes fekvőtámaszt és egy pár guggolást. Kár hogy a domina tornatanárnő nem látta, tuti 5öst kapott volna.
Betelefonáló Norbi: szerinte Mici lesz a kiválasztott, a kedvence pedig Dávid (a stílusa miatt) he??elnézést mi miatt??
Vivi rámászik Tivire : Tivtivi a csődöröm :D:D
Záró képsorok: Mici és Krisztián fényes nappal ide oda nyúlkálás, csókok, ölelések miközben a zsötem című dal szól:
www.youtube.com/watch?v=zuDHmo7Gvss
:P
www.youtube.com/watch?v=2bNsI9eXpAc

hereverő heverő 2016.11.04. 17:18:52

@etikette: Jézus szent faca, tivtivi a csődöre ? Ez a Vivien nagyon ki lehet már éhezve. Én a tivit csak a koporsómba engedném magam mellé feküdni...

csakolvasok82 2016.11.04. 17:38:50

@hereverő heverő: én inkább hamvasztást kérnék

2016.11.04. 17:47:15

@etikette: es basszus, egesz pofás kis öfit írtál a pocsék bv-ről ;)

Plüsscukor 2016.11.04. 18:33:57

Anikó halványan álszerény iskolahetes felütésével kezdünk, miszerint, ugyan nem lényeges, de anno ő bizony ezt megnyerte. Ancsi, csak egyetérteni tudunk veled, ez tényleg nem érdekli már a lőtéri kutyás sem.

A tanulószobává avanzsált hálóban Mici és Krisz összebújva birkóznak a természetes számokkal, miközben Krisztián inkább a biológiai ismereteit szeretné felidézni. Erre ráutaló magatartással, Mici pöckének a pecegtetésével próbál nyomatékot is adni.
Snitt, ismét Krisz a fókuszban, ahogyan fejtegeti a matematika alapszintű tudományának feleslegességét. Igaz is Krisz, annak valóban több gyakorlati haszna van, hogy tudjuk hol találhatóak a női nemi szervek, mint, hogy hogyan kell kiszámolni egy összeget a négy alapművelet segítségével. Bizonyos szubkultúrákban mindenképp.
Tivadar rögtön mély egyetértésbe kerül a pöcögtetőkirállyal, és megerősíti, hogy az olyan faszságok, mint pl. a racionális számok fogalma, ugyan az alapműveltség része, de arra igazából nincs is szükség, ha enélkül is lehet baszni. Zsóti eközben a háttérből protestál, szerinte kőbunkó dolog, ha valaki nem tudja az általános iskolai matematikát.

Jön a tesióra, a domina tanárnőt a hímivarú lakók majdnem mindegyike a szokásos pákosztos macska-nézéssel fogadja, Vivitől pedig megtudjuk, hogy a tornaórán való részvétellel ő bizony feláldozta magát a villaközösség oltárán.
A bemelegítés futással kezdődik, és természetesen Zsóti humorbonbonjaival, miszerint ő már elég meleg, tkp. ki is hagyhatná ezt a részt, meg, különben is, neki Dedalon nélkül a bukfenc sem fog menni. Végül mégiscsak abszolválja, de mindenki nyugodjon le a picsába, nem hányt össze semmit. A sikeren felbuzdulva bevállal egy tigrisbukfencet is, ami, innen nézve inkább lamantinbukfencek sikerült.
Krisztián is levonja a mozgáskultúrájuk fejlődéséhez szorosan passzoló konzekvenciát is az óra után, miszerint igazán zavarná, ha Mici az óra közben Zsóti farkát fogdosná. Na nem azért, mert a saját bevallása szerint féltékeny lenne, hanem csak mert egy despota barom, erős hímsovoniszta felhangokkal, teszem ezt én hozzá.

Matek jön, ahol a beutaltaknak a tizedes törtekkel és némi alapvető halmazműveletekkel küzdenek, több-kevesebb, de inkább kevesebb sikerrel, amit egy, a Tivadarnak bevágott, naplóból kilógó karója is megerősít. Annyi baj legyen, azért még tud Angliában minimálbérért mosogatni.
Soma fogai összehúzódtak a tanár által táblára vetett "ikszektől" - értőn olvasó szemeknek félelmetes ikszek a nevezetes azonosságok, csak hogy értsék a 90 feletti IQ-val rendelkező olvtársak is, hogy miről van szó.
Lapozunk, magyaróra. Zsóti egész jó kis verset fabrikált, Vivi pedig hozta a szokásos csillámfaszpóniságot, szőke herceggel, cukiskodással, somázással. Szerencsére csak pár sor, így máris ugorhatunk Mici szerelmetes, Krisztiánhoz írt rímeire. Válaszul Krisz is felolvassa a meglepően jóra sikerült opuszát, amiből megtudhatjuk, hogy valaki nagyon megérintette a lelkét - praktikusan Micire szavaz a többség, de majd meglátjuk. Ezt a teóriát támasztja alá az is, hogy az előző órákon sem tudott leszakadni a témáról, miszerint Mici Zsóti farkát fogdosta.

A szünet után dráma bontakozik ki, újabb vihar a biliben, természetesen a Krisz és Mici között feszülő féltékenységről lesz szó, azonban most meg kell elégednetek ezzel a fél mini-hv-al.
A folytatáshoz várjátok meg a Sixx helyett beugró Dzsudíbí kolleginát és az ő posztját, mert a karakterszámláló könyörtelenül közeledik a maximálisan megengedett limithez, kedves véreim.

Plüsscukor 2016.11.04. 18:42:19

@etikette: jó kis bv-hv lett, köszi! :))

,, 2016.11.04. 18:43:48

@Plüsscukor: ööööö. Van ennek egy normális módja is, az, hogy írsz sixx-nek egy kommentet vagy egy emailt azzal, hogy szeretnél hogyvoltíró lenni. Aztán majd ő eldönti, hogy mehet-e. A VV-re szerintem betelt már a hogyvoltírói keret, de van más gazdátlan sorozat. A hangsúly a gazdátlanon van.

etikette 2016.11.04. 19:15:12

@Biriksz_Krokiksz!: @Plüsscukor: köszi köszi :) bevallom a hallodzsines Győzikés részt 2x is megnéztem. kifeküdtem hozé ármándón annyira lüke :D

2016.11.04. 19:19:29

@szörnycsi: vkit a multkor pont ilyesmi miatt dobott ki sixx a blogrol, plusscukrot meg a tobbiek biztattak fel, h irjon, pedig itt voltak az esetnel...

,, 2016.11.04. 19:39:52

@Biriksz_Krokiksz!: igen, így volt, pedig az nem is volt ennyire klón. Én kiakadnék, ha a civil életben vki beleizélne kérés/beleegyezés nélkül a munkámba, szerintem ez alap.

2016.11.04. 20:00:39

@szörnycsi: enyembe nem tudnak szerencsere, annyira szakos vagyok ;) de ertelek, es bar a szabalyok ismerete nem mentseg, ennek ellenere nem hibaztatom, inkabb azt nem ertem, h bar le lett irva vilagosan ma többször, h LESZ poszt, csak kesobb, akkor minek kellett őt bégázni, h írjon.

tvbuzi 2016.11.04. 22:02:41

Megint Anikó:(((((((((

Cérnahuszár 2016.11.05. 08:11:59

@Biriksz_Krokiksz!: én írtam hogy foglaljon össze kommentben, akkor még dzsudi nem írta hogy átvállalja
és arra gondoltam amit sixx kihagyott, de mindegy.

2016.11.06. 09:23:44

@Cérnahuszár: oksi, lenyeg h nem lett belole baj :*

kényszeres vuvuzelaművész 2016.11.23. 22:34:08

A képen az a világos sapkás gyerek mintha a helyi Benny Hill hasonmásverseny vigaszdíjasa lenne.
süti beállítások módosítása