Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

A Farm 2x44 - Mindegy, csak gazdálkodniuk ne kelljen a szerencsétleneknek, úgyhogy legyen egy aukció, két szegmens, hogy állatokat kergetnek, meg az atombombát, Cinti rém kellemetlen meséjét dobjuk be a végére, köszi.

2016. május 11. 07:52 - Chat Géza

kepernyofoto_2016-05-11_7_40_41.png

Szilveszter befarol a piros traktorral. Gábor szeme egyből kipattan és megpödri kackiás parasztbajszát, hogy ki az a szép leány, aki a platón csücsülget? Amíg kiderül, addig is imádkozik, hogy akt festményekhez álljon modellt. Merugye a meztelen nők festegetése általában heti program szok lenni vidéken. Jaj, Gabi, te nagyon hülye. Szilveszter megmutatja, hogy merre kéne csinálni egy új kertet, amit Attilának kellene abszolválnia. Remek. Aztán végre kiderül, hogy miért jött a nő. Ő segít az aukcióban tartani a megvásárolható szolgáltatások IKEA-s képkeretbe rakott szimbolikus fotóit. Ezek vannak terítéken:

  • Beauty percek
  • Tengeri romantikázás
  • Csónakázás és piknik
  • Álomfejtés
  • Beutaló a borbélyhoz
  • Bortúra

kepernyofoto_2016-05-11_7_38_53.png

Mivel mindegyik páros program, ezért hamar érdekbarátságok szövődnek. Cinti viszi magával fodrászhoz Dórit, Dóri meg visszahívja Cintit a tengeri kalandra, merthogy az sose látott ilyen természeti egységet. Csóró Attilának csak az álomfejtés jut, de nem bánja, mert volt egy álma, hogy ült valahol, de nem érti, hogy miért. Sanya lesz a humbugban a társa. A csónakázást átengedik a szerelmes párnak, de amikor a bortúra a licit tárgya, akkor már senki sem finomkodik, megy a könyöklés az ingyenszeszt biztosító kalandért. Végül Gabika nyeri meg.

Én még nem is ittam jó bort. Lehet most fogom megszeretni.

kepernyofoto_2016-05-11_7_37_45.png

Sanyit viszi majd magával, aki meg a borbélyhoz hívja meg. A fodrász kislány megérkezésekor a csajok teljes extázisba esnek, hogy végre úgy nézhetnek ki, mint egy zsák igényesség. Nem akarok genderháborút kirobbantani, pedig bőven elég lenne annyit írni, hogy milyen egyszerű teremtések a nők, akiknek hihetetlen nagy örömet tud okozni az, ha megmossák a hajukat és befestik a randa lenövésüket. Hát ezért halt meg Jézus a kereszten? Érdekes és izgalmas dolgok ezek, mint egy beöntés, na. Ennél már csak a 10 perces tehén show volt a jobb. Az egyik kiszökött a kerítésen túlra, így Gaben lábbal szétrújta az egészet. Nem a tehenet, hanem a kerítést, aztán átvezették a négy lábon járó tejcsárdát. Eztán már csak a déli napsütésben kellene felásnia a kertet Attilának. Mondjuk inkább pihenget, mint dolgozik, de egyszer azt mondta egy munkatársam a karton papír gyárban, hogy semmi értelme a munkába beledögleni, és szerintem Attila is ismeri ezt a "közmondást."

kepernyofoto_2016-05-11_7_38_10.png

Ennyit a békés ásásról, Gergő fasza kivan, hogy el van engedve a szamár. Ebből aztán olyan parázs vita lesz, hogy:

- A jó kurva életért kell elengedni azt a telibe vert szamarat?!

- A kutyádat kéne inkább láncra verni, te majomember!

- Kitaposom a beled, te paraszt!

kepernyofoto_2016-05-11_7_37_20.png

Ennél már csak az jobb, amikor az eltékozolt kecske visszatér. Gabika már menne is meglasszózni, de ez nem Texas, csak a kicseszett Szlovénia. De még ha bikaszar lett volna a jele az oviban, akkor se tudta volna, elkapni úgy, hogy fut utána, mint egy holdkóros.

Csak egy idióta kezd el kergetni egy kecskét, ami visszajött magától.

kepernyofoto_2016-05-11_7_36_45.png

Ez köztudott. Végül Cintia indokolatlan meséjével zárunk. Egy kommentelő is megjegyezte, hogy A Farm történetében biztosan, de az is lehet, hogy a televíziózás történetében nem volt annyira unalmas 10 perc, mint ez. Pedig azért volt már olyan, hogy Zsákba macska Rózsa Gyurival. És tényleg, nemhogy unalmas, roppant kellemetlen is volt. Ennél még az is jobb lett volna, ha adásszünetet adnak. Cintia valami tyúkanyónak képzelve magát meséli el Gergő és Brigi történetét, de rémesen kisarkítva, hogy egy Mikszáth-regény semmi ehhez képest. A műelemzést hagyjuk, hogy mit akarhatott a szerző, de a cselekmény a következő: Gergő néma, de azért körbeadja Brigit, hogy más is meghúzhassa, de végül Gergőt belökik a tóba és megölik, szintén meghal a maradék fiú is, aztán így a lányoknak egy dolguk marad: inni és várni Szilveszter gazda revansát, amiért az állatokat is hagyták megdögölni. Az egész úgy indult, hogy Cinti egy kedves, vicces történetet gondolt ki. Kapunk még pár vágóképet a horpasztó farmerekről, Gergő dezodorral bekent hónaljáról. Véget ért a móka mára, ezzel búcsúzik a mai nap a műsor. 

Címkék: a farm
301 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakhontasz 2016.05.11. 08:11:52

Hát, pontosan ennyi történt tegnap. Legunalmasabb rész ever

Perspektíva 2016.05.11. 08:53:15

A mese, azon túl, hogy mind a mesélő hangja mind a történet kritikán aluli volt, bántó is volt. Ezt tegnap többen is megjegyezték. Szerintem nem volt véletlen, hogy főleg Brigiről és viselkedéséről szólt. Nekem a témaválasztás érdekes volt. Bár lehet, hogy Cintike alapból nem kedves így a téma sem, amit választott.

Zephyrous 2016.05.11. 09:38:36

Gabi mikor először meglátta a platót felkiáltott: "ehh jó csajok"
Nem zavarta, hogy a másik férfi volt :D

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 09:39:20

Gézu a poszt címed lassan hosszabb lesz, mint a posztod ! :-)

Sanda.Ipse 2016.05.11. 09:46:34

@Perspektíva: Bár főleg Brigi viselkedéséről volt szó, az egésszel Gergő volt lealázva, hogy neki megfelel ez a nő. (mondjuk én sem értem)

Zephyrous 2016.05.11. 09:48:11

Minden tiszteletem a blogíróké, amiért ilyen unalmas, lapos műsorokból jó posztokat tudnak írni!

A farm meg már rég átment VV-be. Ingyen bőséges éttermi kaja, luxus szolgáltatások, stb. Semmi értelme már így ennek, borul az egész alapkoncepció. Nézettségi adatokra kíváncsi lennék, hogy berendelik-e majd a Farm 3-at. Ha igen, elvileg az már MO-on fog játszódni.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 09:49:07

@VV Erőlegény: én mondjuk a cím után már nem is vártam további szöveget:)
Végülis minden benne van, amiről ez a - eddig - legunalmasabb rész szólt.

mézescsók 2016.05.11. 09:50:41

Egyre kevésbé vagyok meggyőződve Gergő kiválóságáról. Szépen sunnyogva játsza a maga játékát. Rájátszik Brigi hibáira, amikor ráolvassa a dolgait, szavakkal veri a hótszerelmes pasas maszkjában. Olyan fasza ellenpontot mutat, hogy a csajból egyből mocsatos kurva, hazudós alkesz lesz, ő pedig megnemesül, mint kitartó, szerelmes, az imádott hölgyért mindenre képes férfi és persze áldozat. Akit mindenki bánt. Akit a csaja kihasznál. Akit folytonosan befolyásolnak. Aki mellett csak Kongó áll feltétel nélkül. Aki a játékosok közül a legjobban rászorul a győzelemre. És a többi hülye még erősíti is ezt.
Brigi neki nem a kontraproduktív balansz, éppen ellenkezőleg. Szüksége van Brigi gyarlóságaira, hogy megmutatható legyen önnön kiválósága.
Nem kedvelem Brigit. Gergőt sem.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 09:57:37

@mézescsók: Ja! Sőt ő vette rá Brigittát, hogy viselkedjen úgy, mint egy rossz ribanc, hogy ő minél jobb színben tűnjön fel:)
Ugyan már!

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 10:13:47

@Zephyrous: Az a furcsa, hogy tényleg jó formátum lehetne ebből, csak két dolgot kellene tökéletesen megcsinálni. 1, a casting, 2, A játékba történő külső belenyúlások minimalizálását. Casting szempontjából a játékot nem feladó, temperamentumos, szórakoztató és bevállalós figurák kellenének. Jó, hogy több korosztály is szerepelteti magát, de fontos, hogy a szereplők kinézetre egyrészt tévé kompatibilisek legyenek, másrészt pedig olyanok, akik egymás felé is gerjeszteni tudják a nemiséget, azaz a férfiak férfiasok, a nők nőiesek legyenek, a fiatalabb korosztály bevállalósabb, az idősebb tapasztaltabb, valamint nem árt, ha legalább néhány karakterből árad valami spontán humor is. A játékfeltételeket úgy kellene meghatározni, hogy tényleg keményen kelljen dolgozniuk a megélhetésük fenntartásához. Ha ez így működne, akkor magától jönnének a barátságok, szerelmek, szövetségek, a konfliktusok, feszültségek, de lennének kellemes, humoros és cuki percek is és ehhez még kis malacokat sem kellene nevelgetniük. Az sem lenne hátrány, ha az egyik héten a játékosok párbaja döntene, míg a következő héten a közönség szavazna, vagy ha hárman párbajoznának az első körben, ami alapján a győztes benn marad, a két vesztes között meg a szimpátiaszavazás döntene... Íg kénytelenek lennének nem csak az ügyességükre alapozni a játékban, hanem folyamatosan kifelé a közönség felé is játszani.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 10:21:46

@mézescsók: Végül is valljuk be ez nem egy rossz reality stratégia, még ha számodra, mint vérbeli reality szakértő részére, ez az attitüd nem is szimpatikus. Egyébként mit várnál a Kutyástól, hogy álljon a falka élére teljes mellszélességgel ? Kíváncsi vagyok egyébként, hogy neked ki a szimpatikus karakter a jelenleg bennmaradtak közül?

xukxuk 2016.05.11. 10:22:15

Jól bírjátok itt hegyezni a zabot erről a semmiről. Májngottválter! Ez egy nagy fostenger.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 10:26:51

@VV Erőlegény: a valóság ezzel úgy néz ki, mintha más műsorokban szereplőket beszélnének rá, hogy ebben a műsorban szerepeljenek és nem célzottan a Farm-ra castingoltak volna.
Az általad leírtak szerint egész biztos, hogy élvezetesebb lenne.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 10:32:40

Gergő a játék kezdetén valamiféle piedesztálra emelte, idealizálta Brigittát és jobban hisz a nőnek, mint a saját szemének, hogy egyáltalán nem piedesztálra való.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 10:35:17

@Zephyrous: Amúgy igazat adok neked, ez a minden előzmény nélküli ingyen gulyás, meg a farmpénz olyan szintű szórása a játékosok részére, hogy jobb híján, aukciókra kelljen elkölteniük a felesleget, mert a kávé, dohány, csoki, alkohol, sampon stb. az már nem téma.... Nagyon pontosan ki kell számolni, hogy miért mi jár és mi mennyibe kerül. A büntetéseket nem szabad a második naptól kezdve elengedni, még akkor sem, ha igazságtalanul lettek kiszabva (az élet már csak ilyen). Ha a játékos érzi, hogy gyakorlatilag bármit csinálhat, maximum egy rövid idejű kellemetlenséggel járhat, akkor tényleg nem fog semmit sem komolyan venni. Van még egy problémám a díjazással, a 20 milla egyszerűen nem ér semmit. Amikor a VV-k első szériáját játszották jó 15 éve, már akkor többet ért a lakás, meg járt még vele, autó és havi 1 millió ft is stb. Látszik, hogy a 20 milliót gyakorlatilag a játékosok 2/3-a leszarja. Maximum 1/3-a küzd érte az első pillanattól kezdve folyamatosan és érezhetően. 20 milla az életed javításához segít, de a sínre helyezéséhez abszolút kevés...

Queen Alix 2016.05.11. 10:45:29

@VV Erőlegény: Na akkor most őszintén leírom a véleményem!
Én kifejezetten örülök annak,hogy nemcsak huszonéves picsák és pasik vannak a műsorban,hanem a többi korosztály is képviselteti magát. Kb ez az ami miatt követem,mert egyébként nem szoktam követni ilyen realityket. A bevállalós,szórakoztató figurákról, jól hangzik, csak kitörölheti a hátsóját a szórakoztatni való képességével,ha olyan béna, hogy nem tudja még a tojást sem összeszedni. Én olyan karaktereket szeretnék látni, akik lehet,hogy nem csinálják a showt minden percben,de képesek arra hogy sokáig bentlegyenek,és akár nyerjenek is. Én ugyanis a győzteseknek szoktam szurkolni, és nem a bohócoknak.
Holt halvány fogalmam nincsen erről a nőies nő,meg férfias férfi dologról. Komolyan. A férfiak szerint nőies vagyok, a különböző programok szerint viszont maszkulin az arccsontom. Na ez nem lényeg,csak ideírtam. tehát legyenek persze tévékompik,de semmi kdvem 14 modell,meg testépitő külsővel megáldott alakot nézni. És nem kell bevállalósnak lenni,ha ez azt jelenti hogy meztelen sétálnak fel le, meg mindenki dug mindenkivel.
Abban iszonyat egyetértek, hogy úgy kéne,hogy tényleg merg kéne dolgozzanak a kajáért, mindenért,de pont ezért nerm támogatom,hogy a közönség szavbazzon,vagy max az utolsó szakasznál. ugyanis a közönségnek show krll, és ezért képes benttartani azt aki lehet,hogy egy haszontalan Dezsőke,de hozza a konfliktust.
úgyhogy ennyi.
Röviden összefogva: Olyan karakterek kellenek,akik tudnak kommunikálni,de tudnak dolgozni is. Azok nem kellenek akik dolgoznak,de egyébként szőnyegek,és a Dezsőkék sem kellenek.

mézescsók 2016.05.11. 10:46:31

@Sanda.Ipse: Én másként látom.
Nem csípem Brigit, zavar a hangja, a megjelenése, a stílusa, úgy egészben minden. Viszont megpróbálom megérteni.
Amikor az anyák napot ünnepelték, kaptak hangos üzenetet, Brigihez a legidősebb gyereke beszélt. Az a srác már túl volt a kamaszkoron, fiatal felnőtt lehetett a hangja alapján. Lehet, hogy a 3. gyereke még csak 6 éves, de a másik kettőt fiatalon szülhette. Hogy miért alakult úgy a kapcsolata, ahogy alakult, azt nem tudjuk, de ebből még nem következik, hogy kurva. Hogy egy nős pasasnak szült gyereket, az sem példátlan. Fogalmunk sincs, hogy milyen volt a kapcsolatuk, de azért legalább ketten kellettek hozzá.
A tény az, hogy egy egyedülálló anya, ami nem lehet diadalmenet, akárhonnan nézzük. A srácot csak azért kevertem bele a dologba, mert a korából következtetve én úgy gondolom, hogy sok minden kimaradhatott az életéből. Mondjuk a gondtalan fiatalságé, amikor halomra követi el az őrültségeket az ember, amikor kiéli a hülyeségeit, kipróbál minden baromságot, persze megszívja jópárszor, de ezek mind kellenek ahhoz, hogy felnőtt legyen.
Szerintem, ha buli adódik, akkor elfeledkezik róla, hogy mit is vár el tőle a nagybetűs család, a társadalom, a szomszédok, a postás vagy a szentírás és megpróbál laza, könnyed, akár felelőtlen lenni. Mert néha az is piszok jó. És nincs annál lelombozóbb, mintha egy ellazult társaságban akad valaki, aki józanabb, mint egy kontírozó könyvelő és komorabb, mint egy misszionárius.
Gergő olyasmit hány a szemére - szinte folyamatosan -, amikor az elmúlt egy-két hónap során már bőven tudomást szerzett. Hogy dohányzik, hogy nem bírja a piát, hogy imádja a flörtöt, hogy ilyenkor egy-két csók is megeshet, hogy bizonytalan a dolgait illetően. Ha szereti, így szeresse. Vagy nem szereti. Gergő úgy tornyosul a társaság feje felett, mint az élő lelkiismeret, emberi, erkölcsi feddhetetlenség, egy kb. 90 kg-s példakép.
Nekem minél tökéletesebbnek látszik valaki, annál selejtesebb. Nyilván rosszul látom az embereket.
Briginek Gergő a létra, amin mászik egyre feljebb a játékban. Vice versa.

Perspektíva 2016.05.11. 10:48:46

@mézescsók: Azon már túl van, hogy ezzel szimpátiát akar kelteni. Ez már sokaknál túlmegy a szerelem határán. Éppen hogy az ellenkezőjét váltja ki, szánalmasnak, a nyerésre érdemtelennek tartják...nehogy a lyánka azt is kihúzza belőle.

Queen Alix 2016.05.11. 10:51:06

@mézescsók: Arra utalsz,hogy nem volt kamaszkora a Briginek? Merthogy tinédzserkét szokás hülyeséget csinálni,kiélni magad. Huszonévesen azért jó esetben túljutsz azon,hogy buliban mindenkit lesmárolsz, aki szembejön. 24 évesen máshopgy gondolkodsz,mint 16 évesen.

Queen Alix 2016.05.11. 10:53:19

@mézescsók: Nekem Gergőben már a kutya is gyanús,a kutyával való kapcsolata. Pedig az csak egy kutya,mégha macska lenne, akkor megérteném..
Sosem csíptem azokat,akik bnelsonként áállnak az oszlop tetején. gyanús.

Zephyrous 2016.05.11. 10:54:28

@VV Erőlegény: Egyszer volt nagy éhínség, az első hét után, mikor még sokan voltak + 1. hg nem figyelt oda. Azóta kb. elvannak. Azt gondolná az ember, hogy a végefelé jobban kell hajtaniuk, mert kevesebb emberre jut ugyanannyi (vagy még több, ha Sly hoz állatot, extra melót) feladat. De ez már így nagyon wellnesfarm lett. Elején még izgi volt, utána közepe felé nagyon ellaposodott. A Ribrigis hét körül, már be kellett dobni a szerkiknek a cukiságfaktort (kismalacok) és a dunyha "mozgást" is, de az eső színvonalt ez sem mentette meg.

A 20m tényleg kevés ahhoz képest, hogy pl. Maradj talponban 25m-t lehet nyerni és cserébe nem kell szeparáltan élned féléven át valahol. De a VV-k nyereménye: 12m, bpi lakás, autó, durván 50m-re jön ki összesen. (bár voltak gondok, hogy vállalkozó lelépett, nem tudták átvenni a "kulcsrakész" lakást, stb.)

Szerintem is a castingnál van elkúrva a dolog, illetve ott, hogy a közönség szavazás csak a legvégén fog számítani, addig egyáltalán nem. Lehetne olyan mint az Éhezők viadalában, hogy hetente szavazás és aki a legszimpatikusabb, az kapja valami kis extrát, pl. nagyobb fejadag, kesztyű, jobb szerszám, stb. Persze ehhez az kellene, hogy ne wellnessfarm legyen, mint most, hanem kőkemény túlélés és munka!

Sanda.Ipse 2016.05.11. 10:55:32

@mézescsók: ha az a lazulás, hogy valaki a sárga földig leissza magát és mindenki karjába dől, akkor igazad van:)

Sanda.Ipse 2016.05.11. 10:58:11

@Perspektíva: szerintem is, ha valami igazán árt Gergőnek, az éppen ez a love(?) story.
Unalmassága mellett az ember néha megtalálná már Gergőt egy szívlapáttal, hogy térjen észre. Nem egy 20 éves házasságot kell "megmentenie", hanem egy futó kapcsolatból időben kilépni.

mézescsók 2016.05.11. 11:01:00

@VV Erőlegény: Nem vagyok reality szakértő. A Farmból nem is láttam sokat, mert untat.
Persze, hogy ez is egy stratégia, nem is rossz. Ami nekem nem tetszett, hogy nagyon egyoldalúan nézzük kettőjük kapcsolatát. Brigi az aljadék, a selejt. Gergő meg maga az arkangyal.
Nem vártam, hogy a Kutyás a falka élére álljon. Nem is hiszem, hogy vezető típus lenne.
Nincs azzal semmi gond, hogy elvan valahol a játékosok tömegében, csak én nem látom annyira hibátlannak, mint itt sokan.
Hogy kit kedvelek? Gábort. És félve mondom ki, de már már Sanyát.

Zephyrous 2016.05.11. 11:04:39

@Queen Alix: Gergő sem egészséges. Az meg tök mindegy, hogy kutya, macska, vagy más háziállat, akkor is beteges a kapcsolata vele (társpótlék). Annyiban igaza volt Attinak, hogy a kutyát is meg kéne kötni párszor, főleg ha új állat jön, mert sokszor ingerült lesz a kutya, beidegesedik, kergeti őket, akár neki is esik (vaddisznó esete). Gergő ilyenkor nem tud parancsolni a kutyájának.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 11:07:57

@Queen Alix: a kutya emberhez kötődik, a macska környezethez.
Egyébként macskája is van otthon:)

Sanda.Ipse 2016.05.11. 11:08:56

@Zephyrous: a vaddisznóra rá lett eresztve, hogy kikergesse. A kutya nélkül meg sem tudták fogni.

Zephyrous 2016.05.11. 11:09:25

@mézescsók: Gergőt csak pár női kommentelő tekinti élő istennek, főleg a kinézete miatt. Valójában erősen introvertált, túl csendes, unalmas. Kapcsolatban papucs figura, aki csak akkor meri felemelni a szavát ha iszik valamit előtte. A való életben egy lúzer, mert a kutyáján kívül nincs senkije (azzal is beteges a kapcsolata), se gyerek, se párkapcsolat, se lakás, csak milliós diákhitel és egy otthagyott egyetem. Ezen kívül szereti játszani az erkölcscsőszt, túl merev, nem tudja elengedni magát, hangulatgyilkos. Sajnálom aki szerint ő isten.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 11:13:19

@Queen Alix: Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de én alapvetően egyetértek a hozzászólásoddal. Amikor tévé kompatibilis karakterekről beszéltem, akkor nem feltétlenül kigyúrt testű csődörökre, és huszonéves mindenkivel qró modellcsajokra gondoltam, de olyanokra, akik a maguk életkorának megfelelően mutatósak, a kinti életük vonatkozásában függetlenek, tehát megengedhetik maguknak, hogy bevállalósan játszanak, vonzóaknak minősülnek az ellenkező neműek (vagy az azonos neműek) részére a játékban, de kint is szurkolótáborokat tudnak generálni maguk körül. A humorosak között sem bohócokra gondoltam, hanem olyanokra, akik azért időnként meg tudják nevettetni a társaságot benn, és a közönséget kinn. Egyébként azt szeretném látni, hogy hogyan képesek ezek a játékosok küzdeni az életben maradásukért a szó szoros és átvitt értelmében. Tehát olyat, hogy egy játékos bemegy és két héten belül feladja a játékot, azt én főbennjáró casting hibának tartom, és gyakorlatilag ebben a játékban három ilyen eset is volt, valamint necces az is, hogy a negyedik (Dia) gyakorlatilag feladja a párbaját... Azt szeretném látni, hogy itt a győzelem érdekében vért izzadnak a játékosok, ehhez pedig nagyon nagy fődíj szükséges és esetleg még néhány vigasz/külön díj is...

Sanda.Ipse 2016.05.11. 11:13:29

@Zephyrous: nyugi! Gergő ezzel a szerelmi szállal minden esélyét elveszítette a nyerésre, hacsak a jövőben valami meglepő nem történik.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 11:19:18

@mézescsók: "Hogy kit kedvelek? Gábort. És félve mondom ki, de már már Sanyát."

Nálam Sanya soha sem fog nyerni, mert minden mozdulatából a ravaszkodást és a számítást látom megnyilvánulni. Önként magától egy hajszálat nem tenne arrébb, azonban vitathatatlan, hogy az egyik legintelligensebb a bennlevők között, ami a reality műsorozást illeti.

Zephyrous 2016.05.11. 11:19:26

@Queen Alix: Szerintem is fontos, hogy széles spektrumú legyen a casting. Fiatal, idős, férfi, nő, stb. Jelenleg a fiatal modellek unalmasabbak voltak, mint a többiek. 1 bites Vivike, aki csak nyávogni tudott, meg a fitnessről beszélni. Márk aki "férfi" létére plüssállattal aludt, szedette és festette a szemöldökét, semmihez sem értett, fel is adta, mert gyenge volt. Laura aki csak Gizike után sírdogált, nem sok vizet zavart, kint akart már ő is lenni, ki is került. Ez bizonyítja, hogy hiába fiatal és szép (modell) valaki, attól még lehet unalmas és nem idevaló.

Zephyrous 2016.05.11. 11:22:13

@Sanda.Ipse: Nyugodt vagyok, csak leírtam, hogy sok -főleg nőnemű- kommentelőnek csakis a tarzan külseje miatt jön be. Amúgy olyan mint Sándor tűzoltó fiatalabb kiadásban, nem sokat csinál, nem sokat beszél, unalmas tuja (ha nem lenne Ribrigi nem hype-olták volna ezt a "szerelmi szálat" sem, szóval még ennyit sem lenne képernyőn, mint most).

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2016.05.11. 11:25:16

@VV Erőlegény: Nem akartam háromszavas, negatív hangvételű címet adni, azt sugallva, hogy megint mekkora egy fos volt az adás, inkább elképzeltem, hogy mi alapján álmodhatták meg a tegnapi koncepciót.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 11:26:10

@Zephyrous: de legalább nem derült volna ki, hogy mennyire teszetosza:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 11:29:48

@Chat Géza: Nincs baj Géza tényleg megértelek (lásd a mai napi hozzászólásaim)... A tegnapi versikés ballada is 5letes volt, bár néhány kínrímen még gondolkoztam volna helyetted, hogy jobban üssön, de maga a versikés, csasztuskás formula újszerű volt, tetszett! :-)

Queen Alix 2016.05.11. 11:37:40

@Zephyrous: Vivivel nem volt baj
Márk nekem csalódás volt,én ugyanis még a műsor kezdete előtt tőle vártam a műsort,hogy próbálja lenyűgözni a csajokat (ide majdnem sasokat írtam) ehelyett..
Laura meg szerintem dísznek volt bent..casting.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 11:41:13

@Zephyrous: Igen, és amikor éheztek, akkor furcsa módon azt támadtam/támadtuk, mert nem tudtam/tuk, hogy ennyi külső belenyúlás lesz a játékba. Viszont tényleg azt a vonalat kellett volna követni, hogy ha nem dolgozom, és nem gazdálkodom megfelelően, akkor nyomorgok és éhezek a játékban, és egyébként minden játékosnak fizetnék a játékért, nagyjából arányos mértékben a játékban töltött idővel (mondjuk heti százezer forintot), vagy minden játékban töltött héttel egyre nagyobb összeget, kezdve mondjuk 30-50 ezer forinttal az első hétért, és a végén a hármas döntő előtti héten akár már 200.000 is lehetne a díjazás, viszont a játékot "igazolatlanul" (tehát nem betegség, vagy valamilyen családi tragédia stb. miatt) feladókat elég nagy kötbérezéssel sújtanám, amit a játék előtt kaució formájában letetetnék a játékosokkal.

Queen Alix 2016.05.11. 11:44:10

@Sanda.Ipse: Nekem a kutyások alapból kiesnek:)

Zephyrous 2016.05.11. 11:54:51

@VV Erőlegény: Ez nem túl jó ötlet. A kaucióval a csórókat alapból kizárnád a jelentkezésből, mert sokan nincstelenként a meggazdagodás reményében indulnak neki, így ők nem tudnák miből előteremteni a kauciót. Én amúgy nem támadtam, amikor éheztek, sőt élveztem is azt a hetet, mert sok feszkót generált, mindenki idegesebb volt :D Szerintem egyértelmű, hogy a Farm (és a Survivor) olyan formátumok, ahová nem hízni és hetyegni megy az ember, hanem dolgozni, túlélni, stb. Aki gyenge, lusta az ne is jelentkezzen, vagy már castingkor ki kell szórni. Ennek fényében tényleg kevés a fődíj, hogy félév éhezés és kemény fizikai munka és "csak" 20m, amikor a VV-ben luxuscikkek, kajabőség, dínom-dánom egésznap és 50m a főnyeremény.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 11:56:12

Na most nézem a tegnapi öfit, és ahogy bejött a fodrász csaj, arra gondoltam, hogy ránézésből ő pl. egy simán jobb női játékos típus lehetett volna, mint Brigi. Tetkója is van (;-) ), szerintem már a harmincas éveinek az elején/közepén jár, elég szép pofival kellemes hanggal és azonnal érezhető nőies kisugárzással.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 12:01:28

@Zephyrous: kaució = kb. 2-300000 Ft lenne, azt mindenki kölcsön tudja kérni. És a kaució az nem egy eleve elveszett pénz, azt a célt szolgálja, hogy a játékos betartson bizonyos alapvető játéknormákat (pl azt, hogy nem adom fel a játékot, és nem kerülök kizárás sorsára sem...). A casting során pedig a játékosokat fel kell világosítani, hogy milyen körülményekkel találkozhatnak a játékban, és hogy ez nem egy luxuskörülményes VV formátum..

Zephyrous 2016.05.11. 12:11:23

@VV Erőlegény: Kaució helyett simán bele kell írni a szerződésükbe, hogy ha feladják nyomós indok nélkül (betegség, közeli hozzátartozó halála, stb.) akkor az RTL pénzbüntetéssel sújtja őket, mehetnek bíróságra pereskedni, stb.
De a casting már ott elbaszta teljesen, amikor egy terhes nőt beválogattak, aki az 1. hetet sem bírta ki. Gondolom nem a farmon derült ki tök véletlenül, hogy terhes...

Queen Alix 2016.05.11. 12:15:26

@VV Erőlegény: Nekem a fodréstzcsaj semmi extra nem volt,de lehet azért, mert nő vagyok

mézescsók 2016.05.11. 12:23:49

@Perspektíva: Ne azért sajnálják tőle a nyereményt, hogy a a lányka nehogy kihúzhassa belőle (szerintem amúgy sem adná neki, mert amit napi szinten előadnak, az mese, csak nem Szinti interpretálásában, hanem eljátszva), hanem azért, mert szánalmas.
@Queen Alix: Inkább fiatal felnőttkora nem lehetett. Gyerekekkel még akkor is nagy a felelősség, ha van segítség (család), bár embere válogatja...Sok minden kimaradhat az ember életéből, amit aztán pótolni próbál, de általában erőlködés lesz az egészből. 24 évesen, de fiatalabbként sem szoktam smárolni minden szembejövővel, de ha valakinek van hozzá gusztusa, ám tegye.
Mondjuk Gergőnek a kutyájával való kapcsolatát másként nézem, mert kutyabolond vagyok. Nem csókolgatnám a lábát, de azért ha végignézem az életemben szereplő élőlények rangsorát, akkor az első 5-ben van pár ember, majd a kutya, aztán nagy szünet, majd az emberiség fennmaradó része.
Nelsonként az oszlop tetején - ez tetszik!
@Sanda.Ipse: Nem nagyon szeretem a piásokat, de elviselem őket. Brigi szerintem nem nagyon bírja az italt, ezt tudja is, ezért kérte Gergőt, hogy mentse ki. Nem jött össze. Nem mondom, hogy a csaj nem hibázott, de Gergő pontosan ugyanúgy tudta, hogy viszonyul a lány az italhoz, nem volt abban semmi meglepő.
Hogy miért ivott mégis? Mittudomén. Elkapta a gépszíj, a hangulat, ki akart kapcsolódni, nem akart kilógni a társaságból (mindenkinek kényelmetlen ám, ha egy mattrészeg társaságban valaki józanabb, mint a kétismeretlenes egyenlet megoldóképlete), stb.
A másik: részegen nem jönnek elő új tulajdonságok az emberből. Ha piásan nem ismersz rá valakire, akkor arra józan állapotában sem figyeltél igazán oda.

Queen Alix 2016.05.11. 12:27:44

@mézescsók: Szerintem ez egyénfüggő,én pl nem érzem, hogy bármi kimaradt volna az életemből,mert nem buliztam huszonévesen.

csincsilla72 2016.05.11. 12:30:40

Tegnap este belenéztem, de bevallom, kikapcsoltam. Már a hétfőit is nagyon untam. Farmerkedés nyomokban sem, csak VV-szarságok, trash, és igen, jól mondjátok: luxuskaja, wellness.
A Gergő-Brigi románc már nekem fáj. Bírom Gergőt, a vad külseje ellenére is, de igaza van Mézescsóknak: egyszerűen szánalmas. Tálcán kínálja fel magát ahhoz, hogy minden szakadt luvnya balekot csináljon belőle. Sok sikert hozzá, majd ötvenévesen körülnézhet, hova jutott. Jó esetben csak kuksol otthon egyedül a blökijeivel. Rosszabb esetben háromfelé fizetheti a tartásdíjat, de ettől még ugyanúgy egyedül marad.

mézescsók 2016.05.11. 12:42:48

@VV Erőlegény:Azt kérdezted, hogy kit kedvelek. Szerintem se nyerjen Sanya, de jelenleg Gábor mellett az ő jelenlétét élvezem.

@Zephyrous: Alapvetően egyetértek Gergő jellemzésével, csak a lúzerséggel nem. Nem törvényszerű, hogy 36-38 évesen legyen család, lakás, stb. Lehet, hogy érdekesebb, tartalmasabb, izgalmasabb élete volt, mint mindazoknak, akik a szemére hányják, hogy mije nincs (pl. Attila).

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 12:55:50

@Queen Alix: Csak Brigivel hasonlítsd össze, női szemmel is melyiket néznéd hetekig szívesebben (nézd vissza és hallgasd meg a hangját is)? Amúgy csak egy példának hoztam fel a fodrásznőt, méghozzá ahhoz, hogy nem feltétlenül a huszonéves modellcsajokra gondoltam. Viszont ellenpéldának lehet felhozni az aukciós csajt, hát ő megint marhára érdektelen volt férfi szemmel külsőleg is. Egy pozitív példa a jó castingra Sly, negatív a loboncos álpostás...Egyszerűen vannak szerintem minimális esztétikai és egyéb követelmények is, ahhoz, hogy a nézőket sokáig le lehessen ültetni egy műsor elé. Ha megnézed a Barátok Közt-öt, ott azért a 35+-os színésznők (és a férfiak) is kinéznek valahogy, pedig a szerepük alapján is 35+-os karaktereket játszanak.

mézescsók 2016.05.11. 12:56:48

@Queen Alix: Persze, hogy egyénfüggő. Én mindenesetre egyetlen pillanatát sem bánom, amit a férjhez menetelem (26 év), a szülésem (28 év) előtt a tanulással, a bulizással, utazással, stb. töltöttem. Nem maradt hiányérzetem, hogy mi mindent mulasztottam el.

Mara100 2016.05.11. 12:58:25

@Zephyrous:

Most nem azért de aki valóságshow-ra jelentkeznek általában pont azok akik semmire sem vitték, és ezzel akarnak betörni a médiába.
Attila emlegeti mindig ezt Gergőnek de egyszer megkérdezhetné már valaki, hogy miért Attila te mire vitted. Sanyának is arra verte magát, hogy neki ekkor már volt egy lánya, ja akit önmagától tudjuk hogy elhagyott tehát, max gyerektartást fizetett vagy még azt sem aztán az anya nevelte egyedül. Komolyan erre egy felnőtt ember hátba veregetést vár, nem inkább elszégyellnie kellene magát.

Mara100 2016.05.11. 13:02:03

@Zephyrous:

Egyetemet lehet abbahagyta de ő legalább megpróbálta Attilából még azt sem nézem ki, hogy van érettségije.
Persze ettől, függetlenül tényleg van Gergőnek valami gond, de inkább 100 Gergő mint egy Attila.

Queen Alix 2016.05.11. 13:02:04

@VV Erőlegény: nekem az aukciós csaj érdekesbb volt:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 13:08:18

@VV Erőlegény: Aztán a két műsorvezető castingja: Anikó stabilan hozza a fos9-es szintet. Semmi 5let, semmi szellemesség, bájosság. Nehéz öltöztetni az előnytelen alsó testi adottságai miatt, a talán szépnek mondható arcából pedig nem sugárzik semmilyen báj és kecs. Panel szövegek, szenvtelen arckifejezés, gyenge improvizációs készség, és görcsös erőlködés az, ami átjön belőle. Fördős az elején jobban kezdett szerintem, de ő sem képes megújulni/fejlődni, ráadásul a mozdulataiban az utolsó időben felvett egy csomó sablonosságot. Mindketten megoldják valahogy a feladatott, de jelenlétükkel nem adnak a műsorhoz hozzáadott értéket, pedig szerintem ez lenne a szerepük.

Queen Alix 2016.05.11. 13:10:41

@VV Erőlegény: Anikó szerintem szép,és a lábai is jók

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 13:10:50

@Queen Alix: Most, ha ezt nem csak kötekedésből írtad, akkor megkérdezném, hogy miért ? Mit láttál benne, és ki helyett tudtad volna elképzelni az adásban? Az aukciós csaj nekem Vivi szintű volt, de akkor azt mondom, hogy Vivi egy fokkal jobb volt...

Queen Alix 2016.05.11. 13:13:31

@VV Erőlegény: A fodrászcsajhoz képet,egyébként semmi extra ő is.

Mara100 2016.05.11. 13:13:58

@VV Erőlegény:

Szerintem nem is volt casting. A Zét színen kell tartani, hogy konyhafőnök következő részénél is kíváncsiak legyenek rá, az Anikónak meg az Éjjel nappal Bp producerétől van gyereke, tehát lesz még bőven pár műsor ahol fel fog tűnni.

Queen Alix 2016.05.11. 13:17:12

@Mara100: De nem arról volt szó,hogy a komplett konyhafőnök zsűrit cserélik?

Sanda.Ipse 2016.05.11. 13:17:35

@Queen Alix: jók, csak rosszul vannak besrófolva:)

Queen Alix 2016.05.11. 13:20:22

@Sanda.Ipse: de miért? szerintem okésak

Sanda.Ipse 2016.05.11. 13:23:02

Ha Gergő élvezte a gyerekekkel töltött 6 évet a nevelőotthonban, akkor eddig teljesebb életet élt, mint a gyerekét/gyerekeit nem nevelő (csak megcsinált) Attila vagy Sanya. Feltehető, hogy így volt, különben nem tart ki 6 éven keresztül mellettük minimális jövedelemért.

Sanda.Ipse 2016.05.11. 13:24:27

@Queen Alix: azt hittem, viccelsz, mert kétlem, hogy rajtad kívül bárkinek tetszenének:)

Queen Alix 2016.05.11. 13:27:02

@Sanda.Ipse: nem viccelek,szerintem szép lába van.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.11. 13:29:03

@Queen Alix: Azért a lightos trollkodás nem áll tőled távol, valld be! :-)

Sanda.Ipse 2016.05.11. 13:29:24

@Queen Alix: Ja! Különösen csőnaciban:)

Queen Alix 2016.05.11. 13:31:50

@Sanda.Ipse: a csőnaci pont neki áll jól,és nem azoknak akinek nagyon formás a lábuk

Queen Alix 2016.05.11. 13:32:45

@VV Erőlegény: Nem szokásom,én ezt így látom

Sanda.Ipse 2016.05.11. 13:48:42

@Queen Alix: ha te mondod!...
Azért próbálkozhatna egy bővebb fazonnal is.

Cérnahuszár 2016.05.11. 13:55:18

@VV Erőlegény: 20 milla semmi?
akkor dobj meg egy kis semmivel :)
hány évig melózol azért? itt meg 2 hónap alatt keresed meg ah ügyi vagy
amúgy ez annyira tipikus, oldják meg egyszerre az életem vagy sehogy
20 millát szépen befektetni, szaporodjon, és a haszonból megvenni ami kell a lakás, ájutó, stb.
nem egyszerre a valagára verni...
cérnahuszár okoskodását olvasták

Pék Sütemény 2016.05.11. 14:02:03

Most olvastam el a tegnapi verset. Nekem bejött, köszi Géjza. :)

Pék Sütemény 2016.05.11. 14:05:07

Amúgy meg, mekkora leoltást kaptam tejföltől, mikor megemlítettem, szerintem Gergő gáz. És lám-lám, lassacskán egyre többeknek kezd hisztérikus portásra hajazni. Megjegyezném, az ennyire bigott erkölcscsőszöknél valami mindig gyanús. Nem? :)

Cérnahuszár 2016.05.11. 14:08:03

@Zephyrous: szívesen bevállalnám és akkor se sértődnék meg ha kiderül hogy csak félisten
Ő sohasem fog hátba szúrni, ezért megéri, nem baj ha csendes.

Perspektíva 2016.05.11. 14:20:05

@Pék Sütemény: Ahogy vannak pszichopata manipulátorok úgy vannak az élet lényegét nem a pénzre helyező emberek. Szerintem Brigi sokkal gázabb, mint egy terhességek miatt kiamaradt buliidőszakot bepótoló anyuka, ugyanígy Gergő is lehet a társadalmi normáktól szélsőségesen eltérő ember, csak más irànyban.

Avanivi 2016.05.11. 15:05:12

@Perspektíva: Mit csinálhat Brigitta egy olyan bulin ahol nincs húsz kamera és a lesmároltakat sem fékezi,hogy a tv-ben visszanézhetik magukat ahogy kefélgetik.

Lovas Tamás 2016.05.11. 15:11:53

Sziasztok!
Szerintem nem volt unalmas ez a rész, habár én egy kicsit más szemmel nézem a dolgokat – inkább arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire jön ki a szereplők „valódi énje”.

Például most Cintia „esti meséjéből” világosan kiderült, hogy legbelül egy súlyos pszichopata a lány - egy igazi klinikai eset.
Ahogyan azt elmesélte, hogy vezetésével a férfiakat csapdába ejtik és megölik, az állatokat pedig hagyják éhen pusztulni, az mindent elmond arról, hogy mi lakozik a lelkében, valahol nagyon mélyen. (kb. olyan ez, mint amikor a kisgyerekek a rajzaikkal fejezik ki mindazt, amit amúgy nem akarnak, vagy nem tudnak elmondani)
Ráadásul mindezt mosolyogva, anyáskodó hangon, a többiek elismerésére várva mesélgette, ami megint csak nagyon sok mindent elárul, és még inkább lerontja az összképet. Számomra iszonyúan gyomorforgató az egész ember, úgy, ahogy van – egy agresszív pszichopata vadbarom.

csincsilla72 2016.05.11. 15:48:47

@Queen Alix: Két görbe pipaszár. Fertelmes:-)
@Lovas Tamás: Cintia egy neveletlen pszichopata. Valami nagyon megcsúszhatott az ő nevelésénél.

csodalámpa 2016.05.11. 16:30:13

@mézescsók: én imádom a kutyám és gyerekpótlékként (eü okok miatt egyáltalán nem, szociális és mentális okok pedig miatt önszántamból nem lehet gyerekem) el van kényeztetve halálosan, együtt is alszunk (bár az előszobából csak láb és seggtörlés után léphet tovább, és igen, összeszőrőzi az ágyneműt, amit 2 naponta cserélek) ; de Geri kutyájával való kapcsolata akkor sem kóser. Nekem ivaros szuka kutyám van, de az általa aljábbnak tekintett falkatagokat ugyanúgy megkanolja, mint Kongó Geri lábát. Családtagjaimat, a neki behódoló kan vagy szuka kutyákat. Én rosszul voltam attól amikor Gergő Kongónak könyörgött, hogy menjen be a házba - ilyet gazda - a kutya által elismert gazda nem csinál! Felelős vagyok a kutyámért, de ő meg engedelmes nekem. Az enyémet is kivasalták volna pl. autók, ha nem áll meg, amikor mondom, vagy éppen nem mehetnénk túrázni, mert a vadász kilőné, ha éppen egy vadat hajtana és nem mellettem kocogna a turista úton. Napi 10-15 percet kell rászánni ez átlagos értelmi képességgel rendelkező kutyára, és 1-1.5 éves korára tökéletesen engedelmes lesz (vagy hamarabb), s persze hobbi kutyáról, és nem munkakutyáról beszélünk. Kongó szerintem nem jól szocializált és nem engedelmes, sajnos, és ez a gazdája felelőssége, és avval, hogy nem ilyen, a gazdája a kutyát veszélyezteti.

Avanivi 2016.05.11. 17:13:15

@csodalámpa: Akkor kamatyolta Kongó Geri lábát amikor számára szokatlan helyzetbe került. Kíváncsi leszek hova teszik Kongót ha párbajozni fog a gazdi.

nosce 2016.05.11. 17:27:49

@Cérnahuszár:
"20 millát szépen befektetni, szaporodjon, és a haszonból megvenni ami kell a lakás, ájutó, stb."

Azért kivi lennék h hova fekteted be amikor nulla a kamat az állampapír hozam meg 2-2.5%. Az azt jelenti h 20 millára ami ráadásul bruttó, szakítasz 1 évben komoly 400k-t.. Na abból nem veszel lakást meg autót az egészen biztos.

Queen Alix 2016.05.11. 17:29:34

@Lovas Tamás: Legbelül mindenki őrült. Felfogásom szerint az ember nem jó,csak valaki ezt jól leplezi.Elég arra gondolni, amikor Ki a gyilkost játszunk,akkor sem vagyunk jók. Jó esetben ez csak a fantáziánkban jelenik meg,rosszabb esetben meg tettekben is. De bennünk él.
Vagy a rajzainkban,feltéve ha rajzolunk,én pl nem voltam hajlandüó akkor rajzoni mikor az óvónők mondták,inkább tologattam az autókat a szőnyegen.

Cérnahuszár 2016.05.11. 17:40:41

@nosce: na ezért nem fogsz te meggazdagodni
mintha csak állampapír létezne meg banki kamat.....

,, 2016.05.11. 17:52:15

@Cérnahuszár: hagyjad, ő csak beszólni járt ide eddig is meg kioktatni a sok ostoba kommentelőt:/ pff

nosce 2016.05.11. 17:52:43

@Cérnahuszár:
jah, lehet még tulipánhagymát is venni meg annak valamely mai proxiját és gyorsba befuccsolni is :)
amúgy arra is kivi lennék a farmerek közül vajon melyikük értené meg h mi az állampapír ? mert h nekik javasoltad a befektetést :)

Cérnahuszár 2016.05.11. 17:58:36

@nosce: hát nem vagy valami kreatív ha a tulipánhagymára gondolsz :)
de most inkább hallgatok furiosára

Cimili 2016.05.11. 18:17:44

@Cérnahuszár: Azért lássuk be, sok igazság van abban amit Nosce írt. A tulipánhagymán meg nem kéne lovagolni, bármivel szabadon behelyettesíthető. :)
De azon véleményeddel osztozom, h azért az a 20 milla igenis valami, és aki nyer, 2 havi munkával jut hozzá.

nosce 2016.05.11. 18:18:41

@Cérnahuszár:
nyilván az én kreativitásommal van a baj :), könnyű nagy szavakkal dobálózni h befeketet és akkor majd halálra kaszálja magát, Tipikusan ez is szokott történni :)

kaqxar007 2016.05.11. 18:32:43

@Cérnahuszár: netto 1.78 ev alatt, es mindennap a sajat agyamban alszok, melegvizben furdok, hetvegeken a hobbizok, es nem csinalok magambol media haszonallatkat ...

Cérnahuszár 2016.05.11. 18:45:16

@Cimili: azért tényleg nehezen hiszem h senki nem tudja mibe érdemes befektetni.
csak fanyalog

Cérnahuszár 2016.05.11. 18:46:08

senki sem úgy lett vagyonos hogy végigglyázta egy multiban a napi 8 óráját, vagy nyert a lottón.

Cimili 2016.05.11. 18:49:08

@Cérnahuszár: Ezt én is nehezen tudom elképzelni, de ne általánosítsunk.Viszont a farmlakók között biztos találnánk olyat, aki csak simán betenné a bankba és nem lenne tisztában a kamatokkal, főleg a mostani esetleges negatív kamattal.

Cérnahuszár 2016.05.11. 18:53:36

@Cimili: sztem a farmlakók közül gergő vagy dóri próbálna belőle többet csinálni
az összes többi szereplő elköltené magára

Cimili 2016.05.11. 18:54:31

@Cérnahuszár: A másik, ne magadból indulj ki! Néha én is csak pillázok, h milyen hülyeségekre képesek egyesek, csupán csak azért, mert rendkívül tájékozatlanok.

Cérnahuszár 2016.05.11. 18:55:01

vagy még talán sanya.
neki van vállakozása, nem csak alkalmazott, lehetnek tervei

Cérnahuszár 2016.05.11. 18:56:05

@Cimili: miért ne induljak ki magamból, mindenki azt teszi, önmaga az origó :))

Cimili 2016.05.11. 18:56:57

@Cérnahuszár: :) Én is magamat szeretem a legjobban. :)

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:02:50

Attila lett a tyuk és a malacanyó :)

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:08:04

Brigi és Szinti beszélgetését orvosilag lehetne hasznositani magas intelligencia ellen

Cimili 2016.05.11. 19:09:45

Kezdődik a gombóc evő verseny.

Cimili 2016.05.11. 19:10:55

Ki fullad meg legelőször? :)

Cimili 2016.05.11. 19:11:54

Gábornak nagyon ízlik, Dóri már a taccsra gondol. :)

Cimili 2016.05.11. 19:13:05

Sztem Szinti lesz a nyerő.

Schlomo Goldberg 2016.05.11. 19:14:32

és akkor most a végén összedől a bakterház vagy mi

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:14:42

Gombóc-Gate, Gábor 15 percnél kb 35 gombocnál jár :)

Queen Alix 2016.05.11. 19:14:50

Nagyon izgalmas ez a gombócevés

Queen Alix 2016.05.11. 19:16:51

most mit számolnak? ki kelett kérődzni?

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:18:25

Gergő 36-al nyert. :DD

Cimili 2016.05.11. 19:18:25

Basszus, Geri 36 gombócot tolt be, ő nyert.

Cimili 2016.05.11. 19:18:54

Másodpercre EKG :)

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:19:17

@Cimili: Látod? Teljesen EKG. Az időt nézd. :DDDDDDDDDDDDD

Cimili 2016.05.11. 19:19:24

@ALOKSAKTWO: Visszavonom az előzőt. :PPPPPPPPPPP

Cimili 2016.05.11. 19:20:07

@ALOKSAKTWO: Teeee, hát arra írtam. :)

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:21:01

@ALOKSAKTWO: lehet mély volt a tál, mert én csak 15-t lttam max benne :)

Queen Alix 2016.05.11. 19:22:03

@Chuck Νorris: Vagy némely gombóc újratermelődött,mindenesetre Gergő megmenekült

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:22:10

@Cimili: Jól van. :DD ;) Ciculi.

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:23:25

@Chuck Νorris: Elég mély volt. :) Ez a feladat rám volt kitalálva. :D Imádom a szilvás gombócot.

Queen Alix 2016.05.11. 19:24:01

Alajka ma nem jön?:(

Sanda.Ipse 2016.05.11. 19:24:31

Legalább izgis lesz a kiválasztás. Ha Geri nem lenne védett, a fiúk rá pakolnák a jeleket:))))

Zephyrous 2016.05.11. 19:24:57

Tök jó volt, hogy Ribrigi Szintinek mesélte, hogy ő mennyire egyenes és szókimondó ember, mert akivel problémája van a szemébe mondja, erre helyeselt Szinti is, hogy ő is ilyen. Ezért beszélték ki Gabit és Sanyát a hátuk mögött.

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:25:19

eseménydus első blokk volt.
brigi és gábor értelmetlen kamuvitája, gondolom ebböl lesz vmi sanya:gábor v gábor:brigi párbaj
brigi és szinti beszélgetése (visszanézést csak 60-as iq alatt ajánljuk)
gombocevés
csajsutyorgás miszerint nagyon bekavart gergő védettésge (?)

Cimili 2016.05.11. 19:27:29

@Zephyrous: Mindkettő, mint a vízfolyás.

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:27:34

@Zephyrous: két nyávogo nyafogo buta liba :D :D még a beszédjüket sem lehet érteni sokszor.

Queen Alix 2016.05.11. 19:28:00

@Zephyrous: na az nekem is fület szúrt

Queen Alix 2016.05.11. 19:28:31

@Cimili: Én meg a túrósat! Nem mintha ez érdekes lenne, de azért mondom

Cimili 2016.05.11. 19:28:47

@Chuck Νorris: Attis milyen pipa lehet, hogy Geri megnyerte a védettséget.

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:28:55

@Cimili: Én még nem is hallottam, hogy csokis is van. :DD Felénk legalább is nem nagyon hallottam.

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:29:27

erröl a brigiröl meg a szinti röl a Taktikás Noémi jut az eszembe az állt ilyen magas szellemi szinvonalon

Cimili 2016.05.11. 19:29:35

@Queen Alix: Na akkor nem fogunk összeveszni. :) Alajka meg ritkán jár erre.

Cimili 2016.05.11. 19:30:11

@Chuck Νorris: Hú, az ki volt? Nem ugrik be.

Zephyrous 2016.05.11. 19:30:12

@Cimili: Én meg a nutellásat vagy áfonya lekvárosat! :D

Queen Alix 2016.05.11. 19:35:46

@Cimili: Kár
Attila-Brigi
Brigi-Gábor (kerekszemű)
most döntsék már el,hogy ki törte a diót,és ki ette meg a főzeléket!!
na
Gábor-Brigi
Gergő-Attila (kutyamániás,megakarta kötni a kutyát...jaj)

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:37:08

@Zephyrous: Nutellás? :D Az áfonya lekváros iszonyúan fincsi lehet. :)

Cimili 2016.05.11. 19:37:19

Kiválasztás. Fosch9 ma nagyon csinos, de télleg.:)
Atti: Brigi
Brigi: Gabesz
Gábor: Brigi
Gergő: Attila (most se tudja befogni a pofáját)
Dóri: Attila
Sanya: Brigi (mosoly rögtön lehervadt az arcáról)

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:37:54

Brigi próbálta megbontani a Gábor-Sanya fitnesstengelyt, cserébe kapott két szavit :D :D

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:38:31

@Cimili: Éden Hotelbe a szöke kigyós aki az elején kiesett

Cimili 2016.05.11. 19:39:17

@Zephyrous: Nuti és a csoki egyre megy. :)

Cimili 2016.05.11. 19:40:21

@Chuck Νorris: Á, köszi, így már beugrott!

Cimili 2016.05.11. 19:42:34

A többit közvetítsétek lécci, lépnem kell! :) Kösziiiiiiiiii

Zephyrous 2016.05.11. 19:43:26

Remélem Atti átkúrta Szintikét és mégis Brigit viszi :D
Bassza a fülem Ribrigi affektáló, nyávogós hangja, jó lenne már megszabadulni tőle.

Zephyrous 2016.05.11. 19:44:11

@ALOKSAKTWO: Még kimaradt az eperlekváros, egyszer ettem olyat, az is nagyon ütős volt :)

Commodore 2016.05.11. 19:50:01

Ki élvez védettséget?

Chuck Νorris 2016.05.11. 19:53:59

haha Ati remélem szombatig kiidegeli Brigit meg Szintit hogy vajon "kire rak" :)

Querelle 2016.05.11. 19:55:53

@Mara100: Attila az önelégült gonosz vigyorával a legundorítóbb ember a Farmon.Nem is értem a taktikáját.Mert a végén , ha a háromban benne is lesz, nehezen hiszem, hogy rá szavazzanak mint győztesre.

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 19:57:25

@Cimili: Sehova!!!! Akkor kint alszol. :D

Chuck Νorris 2016.05.11. 20:00:16

@Cimili: Szinti Attilára rakta a jelet, a müsor innen arról szólt hogy a két csaj egymással sutyorog és oránként Attila elé járultak puhatolozni :)

Commodore 2016.05.11. 20:00:35

Jósnő,óóó baazzz

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 20:01:16

Szóval a szerkik azt sugallják majd neki, a szövetségeket rombolja szét. Azért ne nézzenek már minket hülyének. Még hogy egy férfi aki eltávozott.

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 20:02:42

A másik, a nagy munkás ember nem bírta még felásni a kerete? Amit feladatként kapott? Na szóval akkor még is csak egy hangember. Aki csak pofázni tud. Meg beleütni az orrát mindenbe.

Zephyrous 2016.05.11. 20:03:24

Azért vicces, hogy a potenciális ellenfelek, mind mennek Attihoz jópofizni, meg segget nyalni :D
Amit Dóri mondott az igaz Attira, de a többiekre is! Nem azért jelentkeztek a műsorba, hogy vidéki levegőt szívjanak, friss tejet igyanak, barátokat szerezzenek, stb. hanem hogy megnyerjék a fődíjat. Nem tudom a 3 csaj ezen miért lepődött meg annyira...

Zephyrous 2016.05.11. 20:04:26

@ALOKSAKTWO: Ez már akkor kiderült, amikor annyira keményen dolgozott múlt héten, hogy 0-0-0 lett az eredménye :D

Chuck Νorris 2016.05.11. 20:06:53

@Zephyrous: ja meg kiakadnak hogy Attila szarik mindenkire neki csak a pénz számit. A csajok miért mentek be? férjet találni? :)
paráznak rendesen, de most ugyis nöcis feladat jön a párbajon, nehogy a feminista had megrohamozza az RTl klub székházát :)

Chuck Νorris 2016.05.11. 20:08:10

@ALOKSAKTWO: azért nem tudta felásni mert a malacok meg a tyukok nem hagyták kapálni

Sanda.Ipse 2016.05.11. 20:10:48

@Querelle: ha Brigittát kitakarítja, még drukkolok is neki a párbajon.

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 20:27:47

@Chuck Νorris: Ha kapával akarta felásni, akkor hülyébb mint gondoltam. :D

Pácsó Ármándó 2016.05.11. 20:56:59

@ALOKSAKTWO: Engedd be a macskát éjszakára, esni fog :-)

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 21:06:11

@Pácsó Ármándó: Elment csavarogni. Kandúrozik. :D Így járt. ;)

Pácsó Ármándó 2016.05.11. 21:11:31

@ALOKSAKTWO: Nem óráshoz ment? Mostanában kevesebbet késik :-)

Zephyrous 2016.05.11. 21:11:48

@ALOKSAKTWO: Tegnap baltával verte a földet. Az is érdekes volt :D

Queen Alix 2016.05.11. 21:20:52

Engem gergő kezd idegesíteni,kár,hogy védett

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 21:23:32

@Zephyrous: Végül is csak azt kapta amit akart. Nem azt mondta hogy minden héten párbajozni akar? Tessék megkapta. :D

Pácsó Ármándó 2016.05.11. 21:23:36

@Queen Alix: Kaptak oltást is, nem csak a fodrász ment be?

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 21:24:17

@Pácsó Ármándó: Lehet. Nála már semmit sem tudni. :D

tejfölbiztosítás 2016.05.11. 21:27:45

Ja, Attila mekkora ostoba már, hogy teljesen dramatikusan éli meg a jósoló nő szavait.:D Kész. Farm-belső: a fémbögrék földje az!
Amelyik büszke arra, hogy el van kényeztetve a kutyája és nem a helyén van kezelve, azt leverem a polcról, köszi a megértést. Fogadj örökbe egy emberi fattyat.

Nem tudom elolvasni, amiket írtatok, de biztosan jók.

Queen Alix 2016.05.11. 21:30:55

@Pácsó Ármándó: ja, igen,de ha nincs nyájimmunitás akkor bajban lehet..
sajnos védett,pedig szerintem zavaró

Zephyrous 2016.05.11. 21:41:14

@Queen Alix: Engem Szinti és Ribrigi zavar, főleg az utóbbi. Ha ez a kettő kitakarodik (hogy a nyávogó hangjukat ne halljam), akkor lesz kánaán

csincsilla72 2016.05.11. 21:41:23

@Cérnahuszár: Kérdezz engem:-) Nem vagyok profi befektető, csak vállalkozó kedvű:-) Tanulom a témát.

Hát, most sikerült visszanéznem a mai napot. Egy fokkal elviselhetőbb volt, mint tegnap. A gombócevés érdekesen fiúra szabott feladat volt, tehát közülük valakinek akartak védettséget biztosítani.
Attiska pszichopatább, mint valaha, ideje lenne elkezdeni gyógyszerezni. Persze csajt fog vinni, Dórit tuti nem, fosik tőle. Brigi vagy Szinti lesz az.

csincsilla72 2016.05.11. 21:43:18

@ALOKSAKTWO: ja, az egyik szerki beöltözött. De minek ehhez ilyen körítés? A riportólban is elmondhatták volna, ahol a többi utasítást kapja.

csincsilla72 2016.05.11. 21:45:36

@Queen Alix: Én viszont örültem, hogy visszaszólt ennek a nyomorék Attilának. Ideje volt. Ahogy ültek ott a tuskókon és folyt a kedélyes csevej, hirtelen meglátszott az a 100 pontnyi IQ-különbség, ami van közöttük. Gergő javára.

Queen Alix 2016.05.11. 21:48:38

@csincsilla72: Persze,de azért amit a Kutyája körül csinál az a pasi,az kissé ciki kezd lenni. Nem megenni akarták az ebet,hanem megkötni,és meg is kéne kötni,mert nagyon nem szociális az az állat. Gergő úgy viselkedik mintha az állat lenne a felesége.

Perspektíva 2016.05.11. 21:50:52

Attis azért kéri magára a jelet, mert élvezi, higy ilyenkor hatalom van a kezében. Plusz még rá is játszik, hogy mindenki félhet tőle, mert bárkit kivihet...ha elég bátor lenne.

csincsilla72 2016.05.11. 21:54:32

@Queen Alix: Ne vicceljünk már. Eleve, kutyát nem kötünk meg! Soha!! Másrészt Kongóval nincs semmi baj. Igen, látszik, hogy kutyaiskolába valószínűleg nem járt, de vannak fajták, amelyek kajlák maradnak az iskola ellenére egész életükben. Ő is ilyen. De nem agresszív, csendes, alkalmazkodó. Nem zabálja fel senki kajáját. Nem egy abuzív szereplő, szemben ezzel a IQ- és EQ-hiányos börtöntöltelékkel, akit beengedni sem lett volna szabad.
A kutya Gergő életében gyerekpótlék. Ha nekik jó, akkor nekem is jó.

csincsilla72 2016.05.11. 21:55:25

@Perspektíva: Neki csak ez jut. Egy nyomorult csicska volt és lesz egész életében és ilyenkor éli ki magát. Odakinn már eltörték volna ott, ahol a legvékonyabb:-)

Queen Alix 2016.05.11. 21:59:01

@csincsilla72: Én cikinek találom,ha valakinek egy állat jelent pótlékot emberi kapcsolatra,kivéve ha egészségügyi indokai vannak rá. Plusz látszik hogy nem képes irányítani a kutyáját,nincs felette ereje,ha lenne, akkor egy szó,fütty, Kongó ne! elég lenne. Sakkor senki nem foglalkozna a lógó füllel.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:00:38

@csincsilla72: ahogy mondod, és milyen higgadtan csinálta... nekem imponáló volt, drukkolok neki, de szigorúan csak akkor várom a győztes poziba, ha a vernyogó riherongy eltakarodik végre mellőle.
@Querelle: igen, itt nézi be az egészet, de nem lep meg, egyáltalán. rafkós, sunyi fickó, megvan a magához való gógyija, de intelligenciája annál kevesebb. bónuszként pedig a fel-felbugyogó rosszindulat nehezíti az életét úgy általában, ettől olyan, mintha be lenne spurizva állandóan, fűti belülről a rosszindulat.. és az a kásás szövegelés megállás nélkül.... fertelmes egy ember, nem irigylem a mikrokörnyezetét. persze nyerni se nyerhet ezzel az attitűddel, ha lenne cseppnyi intelligenciája, látná magát kívülről, tisztában lenne ezzel, és odafigyelne a képre, amit magáról ad - mert ez a győzelem kulcsa, ha a nézői szimpátia dönt a legvégén.

Perspektíva 2016.05.11. 22:07:03

Talán Gergő vedettségével taktikusabb lett volna Sanyára vagy Gáborra rakni Dórinak és Briginek a jelet. Ők nem annyira őrültek és egy lánynak nagyobb esélye lenne ellenük.

csincsilla72 2016.05.11. 22:07:09

@Queen Alix: Szakadj már el az emberi kapcsolatoktól. Van, aki telibe lesz.rja, hogy van-e házastársa, gyereke, családja, mert a függetlenséget és a szabadságot sokkal többre értékeli. Nem kell családot alapítani, gyermeket vállalni senkinek sem, ha tehernek érzi.
Gergő kapcsolatai nem jól sültek el, Brigivel való románca sejtet is valamit abból, hogy ennek mi lehet az oka. Szeretethiányos és ebben segít neki a kutya. Ha neki így jó, akkor éljen így.
Ezerszer inkább ez, mint a nagycsaládos, aki szakmányban gyártja az utánpótlást.
@alsophila.grahami: Hát, a vernyogó riherongy reményeink szerint mihamarabb távozik. Erősen drukkolok, hogy Attila őt vigye.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:09:54

@Perspektíva: azért egyre szűkebb körben válogathat, sztem tudják ezt a srácok, így valójában csak a lányokat paráztathatja, mondjuk azokat paráztatja is (az "eszesebbjét";)

@Zephyrous: ehhez csatlakozom, bár, Cinty engem már annyira nem irritál, mint korábban, ellenben a lassúbeszédű, sunyi Ribrigitta... na ő napról napra jobban. ráadásul Gergő nyerési esélyét is üzembiztosan rontja, bírnám ha felülne a piros traktorra végre ő is, mondjuk, holnap - cserébe elviselném még Attist egy darabig ;)

ALOKSAKTWO 2016.05.11. 22:11:04

@alsophila.grahami: Az van, hogy ő azt hiszi ezzel a viselkedéssel mondjuk úgy menő a nézők előtt. Nincs annyi gógyija hogy felfogja, pont az ellenkező hatást éri el. Full kretén ez a pali. A mikrokörnyezetét meg ne sajnáld. Nagy valószínűség szerint hasonló emberek veszik körbe. Lásd a kedves mamát. Ők észre sem veszik, mennyire gáz a viselkedésük.

Queen Alix 2016.05.11. 22:11:25

@csincsilla72: Hülyeséget vakerálsz, egy állat az állat,Gergő meg úgy bánik vele mint egy emberrel,és ez nem jó. Semmi gond azzal,ha valaki nem alapít családot,és szingliként él,de ha a kutyája,papagja, hala pótlék,és vele alszik,meg vele beszéli meg a mindennapjait,és ha rosszat mondanak rá,akkor ölre megy érte..na az látogassa meg a pszichológust.

Queen Alix 2016.05.11. 22:12:24

@alsophila.grahami: Na brigi is...annak is távoznia kell.

Perspektíva 2016.05.11. 22:14:53

@csincsilla72: Brigi mindenképpen bent akar maradni, mert nem akar szembenézni a valódi életével.

Queen Alix 2016.05.11. 22:14:56

Meg a Cintionek is,meg az Attilának is,máshol puffogjon
Aki maradhat: Dóri, Gabi?Sanya,meg az állatok.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:14:56

@csincsilla72: ezzel is egyetértek, látszik, hogy szabadon, társként nevelték, a legnagyobb szeretetben, nincs vele semmi baj, Gergő tudja kezelni, max attól őrül meg néha, hogy számára teljesen új létformákkal és szagélményekkel találkozik itt; állítom, eleve ekkora szabad térhez sincsen szokva, afféle panelkutya lehet - ehhez képest pedig különösen jól kezelhető, nem tudom, miért kell folyton belekötni a kutyatémába... gondolom, azért, mert ez az egyetlen, amivel be lehet Gergőt találni...

Queen Alix 2016.05.11. 22:16:02

@alsophila.grahami: panelben tartja? na ennyit róla. ez remélem,hogy csak vicc

csincsilla72 2016.05.11. 22:16:05

@Queen Alix: Tudod, nekem egy állat adott esetben sokkal értékesebb, mint egy ember.
De próbáld megérteni, mit mondok: ha Gergőnek ez jó, akkor senkinek semmi köze ahhoz, hogy kit választ "élettársául". Semmivel sem abnormálisabb, mint egy erőszakkal telített és üvöltözésekkel tarkított partnerkapcsolat.
A kutya része a mikrokörnyezetnek és ugyanúgy ölre mennék érte, mint a családom bármely tagjáért.

csincsilla72 2016.05.11. 22:17:46

@Perspektíva: naná, be is van tojva rendesen. Neki nagyon fájdalmas lesz a hazatérés.
@alsophila.grahami: "nem tudom, miért kell folyton belekötni a kutyatémába... gondolom, azért, mert ez az egyetlen, amivel be lehet Gergőt találni.." Persze, különben észre sem veszi, hogy Attila ott van:-)

Queen Alix 2016.05.11. 22:18:33

@csincsilla72: hát ez téged jellemez. én is szeretem az állatokat,de nem mérhetők az emberhez.
ugyanolyan abnormális innen nézve,lehet mindenfélét mondani,de nem normális.

Queen Alix 2016.05.11. 22:20:18

És akkor sem az,ha Attila sem az.mert az sem az.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:20:46

@csincsilla72: akkor már ketten vagyunk, minimum, mert én is, nagyon ;) @Queen Alix: igennigen, mielőbb! :)

@ALOKSAKTWO: hmm, mondasz valamit Alok... mostanában annyira egy az EKG-nk, hogy na! ki hitte volna? ;)

csincsilla72 2016.05.11. 22:21:03

@Queen Alix: Jó. Akkor ebben meg is egyezhetünk és lezárhatjuk a kérdést.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:22:30

@Queen Alix: én nem tudom, csak tippeltem, de ne értsd szó szerint, mondhattam volna azt is, hogy társasházi kutya, lényeg az, hogy nem kertben, viszonylagos szabadságban tartott...

alsophila grahami 2016.05.11. 22:24:51

@csincsilla72: ez igaz, de én most a kommentelőkre gondoltam, mindig ezzel támadják - na jó, korrigálok, a Ribrigivel is, de mondjuk, azzal jogosan. ;)

csincsilla72 2016.05.11. 22:26:46

@alsophila.grahami: ja, értem:-) Ó, lehet őt támadni. Brigi irányában mutatott vaksága sokkal jobban adja magát.

Perspektíva 2016.05.11. 22:29:51

@Queen Alix: Anélkül, hogy újraindítanám a vitakezdeményt, hozzátenném, hogy a normális igen tág fogalom. Valakinek normális az öt gyerek valakinek egy is sok. Valakinek szüksége van pl. egy kutya szeretetére - feltételezem, mert csalódott az emberekében, valakit még a kutya hangja is zavar. De ez mind normális csak más ember szemüvegén nézve.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:33:29

@Queen Alix: részemről még Gergő is ;) inkább Sanyát meneszteném, ha a döntős helyekről beszélünk ;)

Perspektíva 2016.05.11. 22:35:40

Brigi egyik szemüvegen keresztül sem normális. Róla írták a pszichopata fejezetet a pszichológia könyvekben.

alsophila grahami 2016.05.11. 22:49:33

@csincsilla72: így gondolom én is, soha nem értettem azokat az embereket, akik meg akarják mondani, hogy mi a szabvány élet, az elvárt életforma, satöbbi, satöbbi... nem hsizek a sztenderdekben, és abban is igazad van, hogy elnézve Gergő mostani románcát - nevezzük így némi eufemizmussal - Brigivel, teljesen levehető, hogy milyen kihívásokkal küzd az emberi kapcsolatok terén a normál életében, de ez az ő útja, nincs ezzel semmi baj, és az sem, hogy a kutyával pótolja a gyerek utáni vágyát... mert ez a másik, amiben totál biztos vagyok, hogy mindennél jobban vágyik gyerkőcökre, a kutyájához való viszonya mindennél jobban árulkodik erről...
ahogy apatigrisként védi, miközben egy ilyen kutyát nem kell azért a széltől is úvni, megvédi az magát; és hát az a bizonyos reggeli dögönyözés a múltkor, a hasára fújkodás, , cirógatás, "még azok a combok, jaj.." - ezek tipikusan azok, amikkel egy pici gyereket csikiz-dögönyöz, cuppogtat agyon az ember, ő meg a kutyájával csinálja - ez fura persze, de érthető, ha a gyerkőcöket pótolja vele. neki nem csak a szeretetigénye nagy, de szemmel láthatóan ő maga is túlcsordul, adná ő is, ha fogadókészséget találna rá -- és talán ezért is csalódott mindig, amikor Brigi lerázza magáról a bulikázások alkalmával, ahelyett, hogy vele lenne, édeskettesben...

csincsilla72 2016.05.11. 22:50:30

@Perspektíva: Azon gondolkodom, hogy Brigi vajon az első pillanattól ilyen volt, csak nem láthattuk, mert nem jutott adásidőhöz, vagy a bentlét okozza ezt?

alsophila grahami 2016.05.11. 22:53:32

ja, és azt észrevettétek, hogy VademberAttis ma egyik kommenttársunkat emlegette? nem, nem Henit, Balalajkázott... ;)

csincsilla72 2016.05.11. 22:55:20

@alsophila.grahami: Egyetértünk:-)
Nincs szabvány életforma, egyetlen szabály van: élni és élni hagyni. Aki nekem az életmódjával nem árt, azzal nincs bajom. Nagy a fölgolyó, és bár kezd kritikussá válni a túlnépesedés, még elférünk.
Gergőnek szeretetéhes, magányos nőt kellene találnia, olyat, aki tud adni is és elfogadni is. Lehetőleg egy tízessel fiatalabbat, mint Brigi, hogy saját családot alapíthasson, ha már ennyire vágyik rá.:-)

csincsilla72 2016.05.11. 22:56:09

@alsophila.grahami: Azt ne mondd, hogy a riportólban felolvasást tartanak neki a hogyvoltokból:-))

Reláció 2016.05.11. 22:58:40

Na, megígérhetem mindenkinek, ha Brigi bejut a fináléba, ha rámegy a feltöltőkártyám akkor is rá szavazok. Nyerjen ő! Hajrá Brigi!!!!!!!

csincsilla72 2016.05.11. 23:00:21

@Reláció: gondolod, hogy még sms-es szavazás lesz? Ezen már túlléptünk.

Reláció 2016.05.11. 23:00:23

Vagy... izé...mindig összecserélem a neveket.:)

Reláció 2016.05.11. 23:01:22

@csincsilla72: miért, ez a pénzlebehúzós. Nem!?

csincsilla72 2016.05.11. 23:02:19

@Reláció: Már applikálunk, te:-)
Télleg Brigire akarsz szavazni? Basszki, nyomogathatom egész este a Dóri-gombot.:-)

Perspektíva 2016.05.11. 23:03:16

@csincsilla72: Szerintem ez a valódi énje. A kommentelők között többen említették, hogy összehozta őket az élet ilyen tipusú emberrel. Vannak tipikus jelek, amiből fel lehet ismerni. Az első hetekben mindenki valamilyen álarcot viselt, ami mostanra lehullott. Gergő még nem vetkőzte le teljesen...Attila ki tudja billenteni az egyensúlyából, akkor nagyon küzd, hogy az maradjon, aki lenni szeretne.

Reláció 2016.05.11. 23:03:51

@csincsilla72: nagyon vidéken lakom...na...mondtam, hogy a telom is feltöltős:(

alsophila grahami 2016.05.11. 23:04:24

@Perspektíva: Attisról meg a szociopatát ;) @csincsilla72: esetleg mindkettő, vagy egy harmadik, hogy az elején még nem töredezett le róla a máz, amit magára kent a beköltözés előtt... emlékszem, az elején még azért tette meg az egyik kieső lány hetigazdának, hogy pihenjen már meg kicsit "mindenki Brigije", és gyanítom, hogy itt még nem pejoratív értelemben értette... gondolom, hajtott ezerrel, hogy megszerettesse magát mindenkivel, később meg már repedezni kezdett a glazúr, és mára meg már minden mindegy lett neki.

Reláció 2016.05.11. 23:06:03

@Perspektíva: Brigink ilyen volt már a legelején. "Itt a pálinka!" ez volt az antreja

Chuck Νorris 2016.05.11. 23:06:49

a kutyatéma gumicsonton rágok én is egyet
a bent levö emberek közül egyedül Attilát zavarta a kutya végig, a többieket nem. Akkor most mindenki hülye , és Attila egyedül helikopter?
megjegyzem Attilát nem a kutya zavarja, hanem Gergő aki láthatóan semmibe veszi, leszarja. Kongó neki csak a tökéletes támadási pont amivel lehet Gergőr zrikálni.

alsophila grahami 2016.05.11. 23:07:30

@csincsilla72: az még hagyján, nagyon nem lepne meg, de hogy pont Alajka legyen az embere..? ;) és mit szólhat egy ilyen mértékű EKG-hoz vajon Alajka kartársunk? ;))

Reláció 2016.05.11. 23:10:48

@Chuck Νorris: Azt azért nem nagyon értettem, hogy lehetett ocsmányul beszelni egy állatról. Egy kutya nem ember, nincs olyan személyisége mint egy embernek. Ilyen alapn a kedvenc rózsatövemről sem lehet akármit mondani...

csincsilla72 2016.05.11. 23:11:09

@Perspektíva: @alsophila.grahami: @Reláció: Biztos pózolt is, de annyira kis simulékonynak tűnt az első hetekben... Valami megfogta ezt a Tarzant benne.
@Chuck Νorris: Attisunk rajong minden állatért. Dajkálja őket, eteti, gügyög hozzájuk. Csak Kongót akarja láncra kötni, kivágni a házból...
Ja, persze. Nekem meg tollas a hátam. Mondom én, ha Kongót piszkálja, Tarzan legalább észreveszi, hogy még ott van.:-)

csincsilla72 2016.05.11. 23:13:03

@alsophila.grahami: Most próbálja kiheverni ezt a nagy EKG-t:-))
@Reláció: Nem értem az összefüggést. Vidéken a felöltős kártyás telefon nem lehet okos?

Reláció 2016.05.11. 23:13:18

@csincsilla72: Tarzan mindig jól borotvált volt....vagy nem? :D

alsophila grahami 2016.05.11. 23:13:39

@Reláció: te troll, te! :P xDD

@Chuck Νorris: hát, sőt, írtam valamelíyik nap, hogy nem csak ő, hanem a lányok is előszeretettel ölelgetik, puszilgatják, alszanak együtt Kongóval - konkrétan Cintyit és Diát láttam... és igen, az Attis-dolog így van, ahogy írod, Dóri is levette bent, és jellemzően csak ő, az elszántan intellektualizálgató Ribrigi is csak pillázott fogalmatlanul - erre is.

Reláció 2016.05.11. 23:14:37

@csincsilla72: nem ezitten naonvidék! Ne kukacoskodjál már!!!

csincsilla72 2016.05.11. 23:14:47

@Reláció: ja, a bemutatkozó oldalán:-))

Perspektíva 2016.05.11. 23:15:08

@Reláció: Már az igazi Tarzan? De ő Jeanre hajtott nem egy .....ra.

csincsilla72 2016.05.11. 23:16:04

@Reláció: Jólvanmárna! Értem én. A nemzetközi űrállomásról írsz:-)

Perspektíva 2016.05.11. 23:18:42

@csincsilla72: Onnan nézi műholdon élőben a műsort. Csak semmit nem hall, ezért szavazna Brigire.

Reláció 2016.05.11. 23:21:07

Mindenki Atist és Brigit kárhoztatja, így ezért megígérhetem a jó rtl nevében hogy ők ketten mennek majd párbajozni. (bár akkor nem tudnék jóízűen szurkolni)

csincsilla72 2016.05.11. 23:26:42

@Reláció: Nem is bánnám. Ez lenne az az eset, amikor tökmindegy, melyik megy haza.

Reláció 2016.05.11. 23:27:17

@csincsilla72: @Perspektíva: Nadenemártényleg! Ez olyan mint amikor mindenki a leggyengébbet bántjá, mert azon könnyű fogást találni. Brigink nem a gonosz maga ahogy Ati sem.Gergo pedig nem a megtestesült jóság. Brigi ma egyébként szimpatikusabb és őszintébb volt a Sanya féle megítélésben mint Gábor.

csincsilla72 2016.05.11. 23:35:07

@Reláció: Brigit sajnos már összességében nem tudom szeretni. Az intonáció és a modorosság iszonyúan idegesít a beszédében. Rengeteg idegen szót használ, de a felét rosszul, nem megfelelő szövegkörnyezetben. Ma nekem ott lett elég belőle, amikor odament Attishoz puncsolni. A felét nem értettem annak, amit hadovált. Be van tojva, nem akar hazamenni, pedig ennek egyszer vége lesz.

alsophila grahami 2016.05.11. 23:47:49

@csincsilla72: persze, hát felmérte a terepet; mindenkihez dörgölőzött még akkor (ezt a későbbiekre is átemelte az eszköztárába;), és hogy Gergőt megfogta benne valami, az érthető, elnézve az 1 perc és nyersz-béli szereplését, ott is valami hasonló alkatú barinővel volt jelen, és gondolom, az instant család gyerkőcökkel is komolyabban nyomhatott a latba nála. ;)

és tényleg, jó hogy mondod, Attis gügyög minden állathoz, csak Kongóra allergiás... jó, Gergő miatt, oké, ez van már a legelejétől fogva, első héten betalálta Gergőt az ebbel, csak akkor - és azóta se - talált társakra ehhez az akciójához; viszont, olyat se láttam tőle még, hogy akár Gergő távollétében kutyázott volna - aki ennyire állatszerető, hogyan bírja megállni? szerintem az egész hatalmas állatszeretet is csak nagyszinpad lehet tőle.

csincsilla72 2016.05.11. 23:59:16

@alsophila.grahami: Persze, hogy nagyszínpad:-) A kamerának szól.

alsophila grahami 2016.05.12. 00:05:54

különben a poszt bejövős volt megint, majd' elfelejtettem Gézut ajnározni kicsit, most pótolom; ;)

Cimili 2016.05.12. 00:28:02

@alsophila.grahami: Én tegnap ajnároztam, volt is visszhangja. Ne lepődj meg, ha betalál az illető, h nyaller vagy. :)

Cimili 2016.05.12. 00:31:29

@Pácsó Ármándó: Köszi, ez jól esett! :)
@ALOKSAKTWO: Pletykás vagy.:) :P :)

alsophila grahami 2016.05.12. 00:48:15

@Cimili: hihi, láttam ;)) és Brigiről még: én nem vágom, mi lehet abban a "vörös zónában", amitől ennyire viszolyog, hogy a gyerekei hiányát is feledteti valamilyen szinten vele, hogy nem akarhat hazamenni valaki, ha három kiskorú várja otthon? ennyi idő után nyüszítenie kéne a hiányuktól... Dórin legalább látni, hogy néha befordul, de ő? a nőspasi mesében már én sem hiszek, felülbíráltam magam, tényleg gyanús, hogy szinte azonnal "szerelembe esett" Tarzanunkkal, és erről jut eszembe: nekem sérti a fülem, ahogy a "szeretsz - nem szeretsz" szöveggel kábítják egymást, még Gergő esetében valamennyire elhiszem, amilyen kis szeretethiányos, hogy ilyen gyorsan beleszerelmesedjen valakibe, de hogy Brigi? aki épp hogy csak nem undorodik Gergőtől..? disszonáns az egész, kb. olyan, mint Attis "elkötelezett állatszeretete"...

Well... 2016.05.12. 02:38:49

@Chuck Νorris: van egy sztori egy atis letartoztatasarol az usaban, abban a meseben mikor menekulni proszalt, akkor a rendorok utanna engettek a K9-et , ami olyan modon intezte el az atist, h "orvosi beavatkozasra volt szukseg" . eddig a mese, na ha ez ne adj isten a mi atisunk lenne, akkor szemelyes oka van, h ne szeresse a qtyakat :o)))

Pácsó Ármándó 2016.05.12. 06:37:35

@Cimili: Látod, vannak itt előrelátó emberek is :-)

Sanda.Ipse 2016.05.12. 06:49:40

Soha nem fogjuk megtudni, mit mondott Sanya Attisnak Brigivel kapcsolatban.
Amikor Brigittával beszélgetett, ötször kezdett bele a mondatba, hogy "Sanya azt mondta..." de a nő egyszer sem hagyta végig mondani.

2016.05.12. 06:59:45

@alsophila.grahami: kutyatemaban abszolut veled es csincsivel vagyok ekg-ra kotve, pedig nem is vagyok kutyas, ettol fuggetlen en is ugy latom, gondolom, ahogy ti.

@Well...: ezen jot nevettem, de ja, ez mindent megmagyarazna. XD

Sanda.Ipse 2016.05.12. 08:02:22

Jellemző, hogy Attila kiválasztása után Cintia és Brigitta ment puncsolni neki, Dóri nem.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 08:03:13

@Sanda.Ipse: Nem mintha olyan fontos lenne, hogy éppen akkor mit mondott... :-) Attila pont arról ismerszik meg, hogy ma ezt mondja, holnap azt, holnapután pedig a harmadik verziót... :-)

Sanda.Ipse 2016.05.12. 09:21:50

@VV Erőlegény: itt arról volt (lett volna) szó, hogy SANYA mit mondott Attilának Brigire hivatkozva.
A kíváncsiságomat éppen Brigi keltette fel, hogy belefojtotta a szót, nem hagyta végigmondani. Tehát valami "csúnyát" mondott Sanyának Attilára:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:03:30

Ahhoz, hogy a csajok rájöjjenek, hogy milyen kiválasztási taktika kell a fiúk kiszórásához, ahhoz a csapatnak 7 főre kellett csökkennie... Örülök, hogy Gergő nyerte a védettségi versenyt. Hihetetlen, hogy Brigi a háta mögött Gergőt, de még Szintit is beáldozná azért, hogy ne kelljen párbajoznia mennie, hiszen valóban azzal, hogy ha Szinti Attilát jelöli ki, az komoly eséllyel Szintit vihetné...

hűholélek 2016.05.12. 10:10:10

@Queen Alix: Bár az én párom neurologos- pszichiáter, nem pszichológus, esküszik arra, hogy az introveltált, vagy csak egyszerűen az emberi kapcsolataiban csalódott páciensei boldogságfaktora megjelent, ill. emelkedett, mikor hallgattak a tanácsára, és örökbe fogadtak kutyát esetleg macskát. Pl. az autista egyéneknél csodásan "működik" ez a kapcsolat. Úgyszintén az idős, magányos embereknél. Nálunk, orvos családban a kutya, macska teljes jogú családtag, előbb alszom egy szobában, ágyban egy kutyával, mint némelyik emberrel. Persze, jogod van inkább az állatoktól viszolyognod. Az ésszerűbb az, ha az ember megtalálja a helyes egyensúlyt, mondhatnám balanszt:-)

Sanda.Ipse 2016.05.12. 10:25:43

@hűholélek: szerintem a hivatkozott kommentelőnek nem igazán a kutyával, mint Gergő személyével van gondja és igazán ezt a pontot látja a pasiban támadhatónak:)
Amúgy amit leírtál, valóban így van.
Nagyon élvezem, hogy Gergő védett, bár legfeljebb a lányok nem lettek volna veszélyben, ha ő lett volna a kiválasztott. Bár a fiúk is tartanak tőle...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:25:43

Az előző hozzászólásom a tegnapi öfi első részének nézése közben született, közben pörögnek az események, Attila kiválasztásra került. Akárki akármit mond, ebbe a játékba az Attila annyira kell, mint éhezőnek egy falat kenyér... Ő az, aki a legjobban megvalósítja a reality műsorkészítési szempontokat. Szintia hihetetlen bárgyú teremtmény, tényleg megérdemelné, hogy Attila kihívja, nála jobban már csak Brigi érdemelné meg jelen helyzetben.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 10:27:06

@VV Erőlegény: hacsak nem Dórit hívja ki, a magam részéről mindkét lány ellen Attilának drukkolok ezúttal.

Avanivi 2016.05.12. 10:29:21

@VV Erőlegény: Jobb lett volna ha Norbi marad és nem Attila.

udimano 2016.05.12. 10:30:22

@Queen Alix: Egy kutyát társként tekinteni teljesen normális, de csak akkor lesz egyensúly, ha betartjuk a falka szabályokat. Gergő annyiban hibás, hogy nem falkavezér, hanem a kutya egyenrangúnak tekinti. Lehet szeretni egy kutyát, lakásban is tartani, mert nem attól lesz valaki jó gazda, hogy kiteszi a kertbe szegény ebet, aztán csókolom. Séta, játék napi szinten, és igen lehet aludni is mellettük, nem fertőznek. Normális dolog az ember kutya barátság, Cesar Millan is depressziós lett mikor elpusztult a legjobb barátja, aki egy mentett pitbull volt. Pedig ő aztán helyükön kezeli az ebeket! Attila meg egy száját jártató nagyokos szociopata, aki szórakozik itt, hogy imádja az állatokat, de azért a kutyát megkötné a kecskét meg elengedné. Valószínű, hogy Márkot is a stáb zavarta vissza, és igen meg kell kötni a kecskét, különben mindent szétrág. Volt nekünk is régen, hidd el tudom. Az, hogy a fiúk bénák voltak tény. :D Viszont ne egy agyament, munkakerülő, panelproli magyarázza meg a többinek mit kell tenni egy gazdaságban. Kacag a májam.

Avanivi 2016.05.12. 10:36:12

@Sanda.Ipse: Nem jó, Attila csak essen ki most,a két lány nem zavar annyira mint Attila egyedül.
Képzeld el az egóját ha egy nő ejti ki :)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:40:41

@Sanda.Ipse: Szerintem párbaj szempontjából Dóri nagyobb veszélyben lett volna Brigi ellenében, ugyanis, ha Brigi lett volna a kiválasztott, akkor 50-50%-ban választott volna Szinti és Dóri közül, így most úgy érzem a párbaj esélyeket Attila ellen, hogy Brigi 41%- Szinti 39 %, Dóri 20%.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:43:38

@Avanivi: Nem, nem értek veled egyet, kell egy Attila-Gergő párbaj, ha már a Norbi-Gergő párbaj nem jött létre. Miben rosszabb Attila, Briginél, Szintinél, vagy Sanyánál úgy összességében jellemesség, gerincesség, vagy jellemtelenség tekintetében ?

Sanda.Ipse 2016.05.12. 10:45:30

@Avanivi: ha Dórit hívná ki, könnyen megkapja:)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:48:54

@Sanda.Ipse: Csalódnék az emberismeretemben, ha Dórit hívná ki Attila, különösen, ha Dóri nem fog "kuncsorogni" neki a párbajig, úgy mint ahogy Brigi teszi ezt, és már nem először, mert korábban Sanyával ugyanezt csinálta....

udimano 2016.05.12. 10:49:16

@VV Erőlegény: Az rendben, hogy csinálja a showt, de ő már "fullban nyomja a kretént" Ez az állandó köpködés, mocskos beszéd nem nyújt izgalmat, inkább idegesít, hogy neki jut levegő ezen a bolygón. Műsor az, ami kavarást Brigi csinál, élvezhetőbb és izgalmasabb, mint egy vadállat ex börtöntöltelék vergődései. Gábor viszi a humoros részt, remélem nyerni is fog.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 10:50:42

Mindenesetre jellemző, hogy Attilának eszébe sem jut pasit kihívni.
Ha Gergő nem lenne védett, kicsit sem vagyok biztos abban, hogy ki merte volna most hívni.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:53:53

@udimano: Attila nem beszél mocskosan, legalább is nem kell gyakrabban kisípolni a beszédét, mint másnak. Én sem szeretném, ha megnyerné, de részemről még mehet néhány kört, sőt tőlem lehet második, vagy harmadik is, de a legjobb négyben-ötben feltétlenül helye van.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 10:56:30

@udimano: szíved joga...
Számomra Brigitta kavarása egyáltalán nem élvezhető kategória. A vontatott beszéde még Attila állandó dünnyögésénél is idegesítőbb. Az utóbbi időben még remegteti is a hanját.
Ettől függetlenül Attila sem kedvencem.

udimano 2016.05.12. 10:58:40

@Sanda.Ipse: Ne érts félre, alig várom, hogy Brigi kiessen, de ha ketten párbajoznak inkább nézem őt, és várom, hogyan alakul a Gergő és Brigi vonal, mint Attila hülyeségét. Az affektálástól én is rosszul vagyok, de ha kiderül mekkora kamu kapcsolat volt ez, szerintem izgibb, mint az állandó mocskolódás.

Cimili 2016.05.12. 10:58:48

@Pácsó Ármándó: Mekkora szerencse. :) Bezzeg vannak itt szívtelenek is. :)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.05.12. 10:59:40

@Sanda.Ipse: Szerintem sem, de miért is hívja ki most (a legjobb hétben), azért, hogy a sunnyogók további köröket kapjanak párbaj nélkül...? Ő játszik, a többi viszont sunnyog... A műsor szempontjából az lenne a jó, ha lenne több olyan aktívan játszó játékos, mint Attila. Nem azt mondom, hogy ugyanazt a tahó stílust vigye más is, mint ő, de bátran és bevállalósan nyomja.

udimano 2016.05.12. 11:02:55

@VV Erőlegény: Ha lenne egy "káromkodás counter" biztos vagyok benne Attila lenne 70% Cinti és Norbi 30%. Náluk nagyobb suttyó kevés volt mostanság képernyőn. Talán még Dani... Tudom, hogy nem agysebészek vannak bent, de az érdekesség számamora nem egyenesen arányos a tuskósággal.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 11:03:20

@udimano: én meg azt várom, - mindegy milyen formában - hogy legyen végre vége ennek a nyögvenyelős, unalmas románcnak. Már csak Gergő érdekében is!

Queen Alix 2016.05.12. 11:03:43

@hűholélek: Van egy olyan közkeletű tévedés,hogyha valakinek baja van a kutyákkal akkor az általában nem szereti az állatokat,és viszolyog tőlük. Ez hülyeség. Én nem vagyok kutyabarát,de szeretem a macskákat,nyulakat,tengerimalacokat,teknőst stb.Viszont nem alszom együtt velük,ugyanis én sem fekszem be senki kosarába,ketrecébe. Meg nem eszek egy asztalnál ugyanilyen indok mentén a macskával.Mert vannak határok.S Gergő esetében ez valahogy nem látszik. Attila egy bunkó paraszt,de amikor Gergő elkezdett vernyogni,hogy megsértették a kutyáját,az számomra vicces volt.

udimano 2016.05.12. 11:06:40

@Sanda.Ipse: Jogos. Valljuk be azért érdekes lenne, ha Gergő hamarabb kiesne, milyen dolgokat látna és hallana kint. Így nem lenne ideje Ribriginek magyarázkodni, felkészülni... :D Azt az arcot megnézném mikor ki kell majd mennie a családjához...

Queen Alix 2016.05.12. 11:07:52

@udimano: Ja,csak tudod vannak olyan kutyafajták,amik nem valók pl lakásba. Kissé bizarr,amikor bemész egy kis lakásba,és annak a felét egy nagyméretű kutya foglalja el. lehet venni kisebb méretben is,meg olyant,aminek elég a reggeli séta,és nem egy örökmozgó.

Cimili 2016.05.12. 11:09:20

@Sanda.Ipse: Ezen én már meg se lepődtem. Brigi minden esetben odament a kiválasztotthoz nyalizni. Ergo, mindig betojt, hogy őt hívják ki és párbajoznia kell.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 11:09:40

@udimano: mit ártott neked szegény Gergő?:)

Queen Alix 2016.05.12. 11:10:33

@Sanda.Ipse: Ha Brigi kirepül a fészekből,akkor kiderül,hogy Gergő csak szerepet játszik (az erős,mégis lágy romantikus férfi,ki beleszeret a visszahúzodó sokgyerekes anyába),vagy tényleg belezúgott.

Queen Alix 2016.05.12. 11:12:36

@Cimili: Ez idő után visszaüthet,főleg ha a többiek,bármint aki már párbajozott egy beszélgetésnél elmondja, hogy figyeljetek amikor én voltam a kiválasztott, akkor Brigi odajött nyalizni..és erre a másik, nem már,hozzám is,meg hozzám is..és a végén az lesz,hogy hopp párbaj

udimano 2016.05.12. 11:13:31

@Queen Alix: Képzeld képben vagyok kutyafajták terén. Bármilyen kutyát tarthatsz, bárhol amennyiben tudod biztosítani számára a megfelelő mozgásidőt, és ápolást. Nem a lakás mérete korlátozza a kutya életterét, hanem a rá fordított idő és rossz hozzáállás. Rengeteg agresszív és unatkozó kerti kutya létezik. az utcánkban egy tündéri Golden Retriever majd szétszedi a kerítést úgy morog és hörög mikor kutya , vagy bicajos van a környéken. Kint van egész nap, sosem foglalkoznak vele. A témához kapcsolódva, Kongó kap rengeteg törődést, de nem a megfelelő formában, ezért Gergő nem falkavezér. Én a kanapéra engedek kutyát, de ágyba és hálószobába nem. Ebből tudja, hol a helye.

udimano 2016.05.12. 11:15:42

@Sanda.Ipse: Semmit, egyik kedvencem volt amíg nem jöttem rá mennyire naiv. :) Gábor és Dóri fan vagyok. Mindenki a pénzért ment be, ők maradtak meg a szememben olyan embereknek akik a jellemük miatt megérdemelnék a pénzt is, és a játékban is jól teljesítenek.

Cimili 2016.05.12. 11:16:10

@Queen Alix: Így van, de a jelek szerint ennyi eszük nincs.

Sanda.Ipse 2016.05.12. 11:16:22

@Queen Alix: nekem bármelyik változat tök mindegy. Csak már nézni ne kelljen őket ebben a seveled senélküled típusú unalmas love storyban.
Ha két embert kell megítélnem, általában elképzelem, hogy melyikükkel mennék el úgy a sivatagba, hogy nem nálam van az egyetlen kulacs víz. Nos esetükben nem Brigi lenne a választottam:)

Queen Alix 2016.05.12. 11:20:37

@udimano: nem azt mondtam,hogy ha valaki kint tartja a vizsláját,akkor az mindent jól csinál,és utána tojhat az egészre. Mert sajnos sokan kinthagyják a kutyát, kapu nyitva, a járókelők meg reménykedhetnek,hogy az adott ebre nem akkor jön rá az ötperc...

Queen Alix 2016.05.12. 11:21:39

@Sanda.Ipse: ez jó történet lett volna,ha az egyikük kissé bevállalósabb (most nem arra gondolok)

Queen Alix 2016.05.12. 11:25:09

@Cimili: Ja, pedig simán megcsinálhatnák

udimano 2016.05.12. 11:25:49

@Queen Alix: Igen ez nevelés kérdése. Múltkor sétáltunk és egy kapun kijött egy benga nagy Berni pásztor. A gazda kiabált, hogy ne aggódjak, csak a területet védi. Igaza volt, szépen kísért minket a ház vonaláig végig, mert védte a területet, de semmit nem csinált. Minden nap reggel és este viszik sétálni azt a kutyát szoktam látni. A gazda vissza tudta hívni szépen nyugodtan. Például Kongó erre lehet nem így reagált volna, mert Gergő biztos nem tudná visszahívni ez látszik a viselkedéséből.

Queen Alix 2016.05.12. 11:33:58

@udimano: Azzal nincsen semmi baj,ha végigkísér,azzal viszont van,ha ugat (nem a területén),és üldözőbe vesz.

Cimili 2016.05.12. 11:50:59

@Queen Alix: A kutyákért én se vagyok oda. Picit pontosítanék, amikor 3 évet külföldön dolgoztunk volt ott egy nagyon aranyos hófehér kutyánk, amit tilos lett volna tartanunk, de olyan okos volt, sose buktatott le minket, bent a házban soha nem ugatott. Imádtuk, a végleges hazaköltözés előtt elintéztük a papírjait, hogy be tudjuk hozni az országba. 2 nappal az indulás előtt a papírjaival együtt ellopták tőlünk. :( Na azóta nem kell kutya, inkább van 2 cicánk.

ALOKSAKTWO 2016.05.12. 14:18:38

@Cimili: Ugye nem rám céloztál? :D Átvitt és szó szerinti értelemben is. :D

Cimili 2016.05.12. 16:36:01

@ALOKSAKTWO: :) Ha nem veszed magadra, akkor nem rád céloztam. :)
süti beállítások módosítása