Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Éden Hotel 3x08 - Adri kézzel-szájjal szerette Patrikot? (18+)

2015. március 05. 08:47 - sixx

(Órák száma: egy)

Van ez a domb ott Costa-Ricán, amin Gólem a konfokat mondja, a talaj már kitaposva, a fű kiégve, kő kövön nem marad utána, vajon hány csapó kellett ahhoz, hogy a botrányosan szarul hangsúlyozott, természetellenes tempóban elmondott szövegeket felvehessék? 10? 20? Ma matrózpóló és bermuda jár a Nike cipők mellé (a cég jelezte, nem szponzorok, Gólem csak rajongó), és basszameg, ott van fent a videó a konfról, ha ez valaki szerint természetes, az hazudik.

Na szóval a tragédia másnapján vagyunk, az ébredés után Loki tiszta vizet önt a pohárba, Ivarral ketten eljátszották, hogy rühellik egymást, pedig ez nem így van, mert jóban vannak, csak szórakoztak/tematikáztak egy sort a retardáltak kedvéért. (Retardáltak = Loki szerint a többi lakó) Ivar Milánt tiszta hülyének tartja, legalábbis Lokinak ezt mondja, nahát, csak nem több esze van ehhez a játékhoz, mint gondolnánk? Bence és Milán közben megmozgat egy teherautónyi vasat odalent, két nyögés között meg tematikáznak ők is, Bence szerint Milán még nem tudja, hol van. Ennyire azért nem elveszett gyerek szerintem, csak rájött, hogy nem Balassagyarmat. Breaking: Bence már nem bízik Botoxban! És Milánban sem!

screen_shot_2015-03-05_at_5_59_01.png

A gyúrás után Botox és Naomi gyorstalpalót tart Milánnak a női praktikákról és jelzésekről, Naomi pölö megforgatja a szemét balra, és közli, hogy ez nem azt jelenti, hogy fáj neki valamije, hanem azt, hogy Milán kussoljon. Hogy ezt mikor, miért, és ki ellen kellene bevetni, nem világos. Naomi szerint a legnagyobb baj, hogy Milán nem tud hazudni, és ezért ki fogják itten csinálni, mindeközben Naomi BÉBINEK szólítja. Na, gyön az új lakó, Evelin Debrecenből. Mosolygós, barna csaj, 22 éves pultos, és Gólem szopatja egy kicsit (NEM ÚGY, PERVERZ DISZNÓK), befelé menet rászól, hogy integess, az pluszpontot jelent, a csaj integet, Gólem röhög, ezt a játékot nem pontra játsszák, gyökér. Ez spec. vicces volt. Fontos infó: Juanita is megjelenik, akit valójában Zoénak hívnak.

A kisfilm alapján Evelin egy VV Zsófi-light, fiúkkal barátkozott mindig, nem hátrál meg semmitől, jó emberismerő, és ha átbasszák, visszabasz. A hotelben a reggelizőasztal mellé ül le, és várja a többieket, akik jönnek is sorban, pusziheló. Pjotr szerint kedves hölgynek tűnik. Loki menten hazudik neki, aszongya, Dávidnak hívják. Milyen kellemes sörszagod van, mondja Evelin, ami menten betalál Ivarnak, ez a behízelgő kedvesség nekem nem tetszik, mondja, pedig az újcsajnak barna bőrű, borostás faszik jönnek be, abból itt bent meg egy sincs, illetve Bence az tetszik neki, ezt mondja is hangosan. Topolka szerint Evelin nem fogta fel, hova csöppent, és ez nem nyaralás baszki. Loki elkezdi az újnő gyúrását, Ivarral csak kényszerből vagyok, mondja, elég szarul indult a kapcsolatunk, Evelin meg aszongya, Ivar mondta is neki, hogy már megbánta, hogy Loki mögé állt . Mindezt nettó egy óra bentlét után? Nem maradtunk ki valamiből?

screen_shot_2015-03-05_at_6_12_51.png

A kavarás odalent folytatódik, az kibaszott vicces, hogy a villabeli tematikázásból Becks és Adri kihúzza magát, ezt úgy meg fogják szívni, mint a kisangyal. Ivar meg Loki bezzeg le sem áll, most azt kell mutatni, hogy jól vagyunk, mondja Ivar, Loki meg bólogat, jólvan, akkor nem szólok be a hajadra, pedig lehetne. Azt ugye nem lehet tudni, hogy Evelinnek van-e védettsége, ezért azt kell mutatni, hogy jóban vannak. Loki megy szarni, asszem ez az ultimate védekezés Ivar ellen, és működik. Naomi a bikinire vetkőzött Evelinnel közli, hogy ő most itten a barátnője. Ennyi. Evelin nem úgy néz ki, mint aki ennek annyira örül, vagy lenne szüksége rá, de Naomi nem tűr ellentmondást ilyenkor, turbóra kapcsolt és ha eldöntötte, hogy ők öribarik, akkor azok. Adri választhat egy partnert egy randira, vigyetek fürdőruhát. Becks megy, aki meg van róla győződve, hogy egy randi nem lehet kibaszás, mert jutalom.

Milán közben megfejti az Éden Hotel lényegét:

Itt az a jó, ha mindenről tudunk. Inkább mindent, mint semmit.

Adriék lemennek a partra, ahol a randi egy pezsgőzéses fürdőzésbe fordul. Erről nem fogunk többet írni, mert minek. Naomi löevelet kap Zoétól, fogadóórát tarthat a kaniknak, hogy jobban megismerje őket. A kontinuitással itt is bajom van, az előbb még bikinis Evelinen a beköltöző fekete ruha van, Lokin egy póló, amit még soha nem láttam rajta, mindegy, a lényeg, hogy most Naomi percei jönnek, repedtfazék hangon fog beszélni a faszikkal legalább 10 percig, ezt én nem bírom hallgatni, meg eleve, bolond lyukból, bolond szél fúj. Pjotr az első, megküzd a függőággyal, aztán feladja, és leül a terasz hányásmentes részére, itt ad tanácsot Naominak, válaszd Milánt, vagy Lokit, és akkor Ivar majd megy Milán mögé, Evelin meg haza. Bence szerint Naominak legyen B-terve, mert Bencének pl. Naomi a béterv. Erre kezet ráznak. Lokival Naomi úgy kezdi, hogy

Te mint ember…

screen_shot_2015-03-05_at_6_26_22.png

És én itt hagytam abba az odafigyelést. Loki ki akarja rakni Bencét a villából, és elárulja, hogy a döntőben Ivarral szemben Bogotáig dobná a gömböt, de Naomiban megbízna és felezne a lovettán. Milán azt mondja Naominak, hogy bízhat benne. Naomit egyszer lehet átbaszni, mondja. A riportban kicsit nagyképűen kijelenti, hogy meg tudná gyúrni Milánt úgy, hogy jó legyen. Mi ez baszki, egy halom gyurma? Adri visszajön a randiról, és látványosan összeomlik, sír, hogy tehetnek ilyet baszki, üvölti, és mindenki beszarik egy kicsit, de hát persze játék az egész, Becks besettenkedik az ajtón, fellélegezhetünk. Jó vicc volt, na. Adrinak nincs szerencséje, mert Naomi beszélni akar vele, és ha Naomi valakivel beszélni akar, akkor végig kell hallgatni. Tiszta lapot nyitunk, mondja Repedt, és erős magot lát maga előtt, amit itten létre kell hozni.

screen_shot_2015-03-05_at_6_16_14.png

Este bulika, mi más, öltözködés közben mindenki latolgat, hogy mi lesz pénteken a kiválasztáson, a konszenzus az, hogy Evelin Milán mögé áll be, aki azért fogja választani, mert jobb nő, mint Ivar vagy Noémi. Ezt Milán mondja. Ivar és Naomi is ezen a vonalon kattog, Naomi Milán mögé fog állni, mire Ivar kissé meglepően azt mondja, hogy akkor ő ki fog esni, és most már teljesen elvesztettem a fonalat, hogy Ivar kinek, mikor hazudik és mond igazat, beleértve Lokit és saját magát is, ezért úgy gondolom, hagyom ezt a hisztérikus szarkavarást a picsába, mert UNALMAS. Valamiért Naomi és Ivar azt gondolja, hogy Loki Evelinre fog ráugrani, ennek hol voltak jelei? Lokira ráront a két bula, mármint Ivar meg Repedt Naomi, és az róják fel neki, hogy nem volt elég kedves, BEZZEG AZZAL A BÜDÖS RIBANCCAL.

Az nem megy, hogy nekem arra is kell gondolnom, hogy ti mit gondoltok túl. (Loki)

Szegény Loki hiába magyarázza a két agyhalottnak, hogy azért kell kedvesnek lenni Evelinnel, mert akkor esetleg rá lehet beszélni arra, hogy Milán mögé álljon, és NE Loki mögé, az ilyesmi lepereg a bulákról. Bulikázás, Pjotr “ötletére” felelsz vagy mersz lesz, amit én még üvegezés néven ismertem, de én hetvenben születtem, akkor még a tejet is jegyre adták, és hat forintból 12 gömb fagyit vettem. Az erotikus töltetű játékban Ivar ad egy dögös masszázst Milánnak, közben úgy dörgöli a csúnyáját hozzá, hogy minden kannak feláll a farka. Legalábbis ezt mondják, én ezt nem láttam. (Itt volt eg gif, de már nem megy, fasz tudja miért.)

Bence megnyalja Beck hónalját, Evelinnek bugyi nélkül, törpejárásban kell két kört tennie, Ivar és Repedt puszilkózik, Becks táncol Evelinnek, Topol szájrapuszit ad Pjotrnak, és vége, lehet inni. Evelin Ivarral kettesben dumálgat, ember akar maradni, aszongya, erkölcsi határokon belül mozogna, és Milánt akarja, nem Lokit. Ivar megnyugszik, ami örömteli, Repedt viszont bőg a mödanszié mellett, és ezt az epizódot már olyan szinten unom, hogy az valami hihetetlen. A lefekvés egyetlen fontos momentuma az, amikor Adri a takaró alatt kiveri/leszopja Becks farkát, ezt a fotballer így kommentálja:

Adri segítségével egy nagyon kicsit megkönnyebbültem.

Hát jó. Evelin zuhanyzott, pucéron, mutatjuk:

Címkék: 18+ éden hotel
292 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Engel Gábor 2015.03.05. 08:53:34

Közgázpéter Stromae-nek fog(ják) öltözni az egész bent léte alatt? Vagy ez plusz pontot jelent? Kár hogy ezt nem pontra játsszák.. Édesistenem!

tomfree 2015.03.05. 09:00:06

"ezt az epizódot már olyan szinten unom, hogy az valami hihetetlen." ez átjött, de tényleg unalmas volt a rész.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:01:04

Patrikot, ha jól láttam, nem csak Adri szerette kézzel, hanem ő maga is. Szerintem elég konkrétan rárántott a takaró alatt, miközben Bencével beszélgetett a szobájukban. Vagy ha ennyit vakarózik, akkor minimum tetves.

Gia Gianea 2015.03.05. 09:01:12

A mai biztosan jobb lesz.

ZX71 2015.03.05. 09:06:29

Éden este, Berkigyökér: ha én bent lennék, természetesen megnyerném a játékot, de nem a pénzért tenném, mert az nekem nem kell, tengerbe vizet önteni ugye...
Umm jól emlékszem, hogy kiemelt rangsoron van a NAV feketelistáján?

Morfologista 2015.03.05. 09:09:15

Én is marhára untam. Most már biztos, hogy a tv2 -nél dilettánsok dolgoznak. A hangosítás szar. A vágás még szarabb. Követhetetlen a kavarás, mert egy csomó mindenről lemaradunk. Nagyon szar így nézni. Miért mondta Norbi az éden éjjelben hogy amikor Nóri a párja volt... elszólta volna magát? És hogy lehet hogy az éden éjjelben egy kimondottan jó fej, értelmes srácnak jön le Norbi, bent meg egy növény volt? Nem vágom.

2015.03.05. 09:17:33

Jó a poszt de az elütések között ez az egy nagyon zavar: "komtinuitással"

Gonosz törpe 2015.03.05. 09:18:10

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Most ez a divat, nem tudtad? Dennis is ezért csinálta.
Egyébként ezt a cshicskagheci Patrikot minél előbb eltüntethetnék. De tudom, nem fogják...

Zabkása 2015.03.05. 09:21:53

Heló mindenki! Végre itthon, mert Hellasban nem lehetett visszanézni az adásokat, szóval végre bepótolva a heti lemaradás :) Summázva: Milán hülye mint a segg, VVZsófi v0.5 meg kis butus, már a envetésén látszik, de szerethető karakter eddig.
Most Zoé aka Juanita madzsar vajon? :D

Almeron 2015.03.05. 09:27:09

A vágó borzalmas munkát végzett. Egyszerűen nem értettem sok esetben hogy milyen előzmények alapján kezdtek el "Tematikázni".
Megpróbálták a szerkesztők bemutatni a bent folyó intrikát, de a legszerencsétlenebb módon sikerült bemutatni. Pl. Loki hosszan magyarázkodott a "szövetséges" lányoknak az új lánnyal folytatott eszmecseréje kapcsán, miközben mindössze pár jelenetben mutatták be kiinduló konfliktust.

Ráadásul ez a szerelmi szál engem roppant idegesít. Őszintén bízok benne, hogy nem kell ezt a tartalmatlan és érdektelen szálat hosszan bemutatni.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2015.03.05. 09:28:36

Evelin jó csaj benyomását kelti nálam, meglátjuk mire viszi.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:29:52

@Gonosz törpe:
Na jó, de Dennisnek ott volt Fanni. Becks mire rántott rá? Bencére, ha már ő volt vele szemben :) ?

DilisApu 2015.03.05. 09:32:27

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Pont ezen gondolkodtunk mi is tegnap este, de hogy valaki ennyire látványosan csinálja, ráadásul miközben mással beszélget... nekem sok volt.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:34:45

@Almeron:
Nem csak a vágás szar, hanem ez a két óceánszivattyú napon belül is legalább háromszor gondolja meg magát, hogy mikor mit akarnak. Loki is ezt unta már meg, hogy most kifelé mit mutatnak, közben meg milyen jól elvannak, közben meg Nóri ki nem állhatja, és még minderre rákontrázik a szarkavarás aranyhala, aki arra se emlékszik, hogy öt perce kivel miben egyezett meg.

Hedo a nokedli szaggató 2015.03.05. 09:36:18

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Az nagyon gáz volt! Épp akkor jött be a kedvesem is a szobába, ránézett a képernyőre és wft fejjel megkérdezte lenne-e kedvem egyszer olyan műsort nézni amiben nem agyhalott retardált lemmingek szerepelnek?

De ez Bencének tök természetes lenne, hogy ő magyaráz a másik meg közben önkizik??? Vagy észre sem vette???

Az a baj, hogy a kép homloklebenybe égett és több hónapos pszichoterápiára lesz szükségem :(

DilisApu 2015.03.05. 09:39:09

@Almeron: Valóban nem kicsit szar amit művelnek, lásd első kiválasztáskor a kiválasztás után, amikor Loki már rendbe volt szedve arcszőrzetileg, a Naomival folytatott "ágyjelenetben" megint hosszú volt a szakáll...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:39:40

@Morfologista:
Ez a rész tényleg elég uncsi volt. Jöhetne már valami jó kis küldetés, mert Naomi "ventillátrollkodása" eddig vitte a műsort, és nem tovább.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:41:42

@DilisApu:
Most is ez volt. Loki menet közben hetyke pinabajuszt nyírt magának, és az adás alatt folyton változott a szőrzete.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 09:44:36

@IKDFA:
Csak ez :) ? Akkor segíts értelmezni a "kaninkak" szót, ami talán "kanoknak"-nak indult, de így akár "kalinka" is lehetne.

DilisApu 2015.03.05. 09:53:44

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Loki arcszőrzete lesz a mérvadó, a hosszából fogjuk tudni, hogy hol járunk időben :)

egy igazi barom vagy mária 2015.03.05. 10:07:30

Hát, olyat mondok, amit nem gondoltam volna, hogy valaha is. A Berki jól nyomja. A beállított meg felolvasandó részek szarok, de jókat oda tud szurkálni.

Banyus83 2015.03.05. 10:07:54

Köszi Sixx a HV-t. Nehéz lehetett ebből összehozni valamit :-)
Engem IvarNóri már olyan szinten idegesít, hogy az hihetetlen. Inkább meg se szólalna. És ez a hiszti, amit Naomival levertek szegény Lokinak, hát az kész volt.
az új csajra kíváncsi leszek, jobbnak tűnik, mint Nórika és Naomi-eddig.
Kíváncsi leszek, hogy alakulnak az erőviszonyok a következő napokban.

Banyus83 2015.03.05. 10:08:42

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Nekem is ez jutott eszembe, miközben néztem :-)

*Mazsola* 2015.03.05. 10:10:05

hát, Loki ide vagy oda, én ezt nagyon unom. a tegnapit mér nem is néztem. cserébe megnéztem az ÉH1 első részét. ég és föld...

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "szarkavarás aranyhala" ezen most nagyon röhögök:)))

tomfree 2015.03.05. 10:14:37

@Morfologista: "A hangosítás szar. A vágás még szarabb. Követhetetlen a kavarás, mert egy csomó mindenről lemaradunk. Nagyon szar így nézni."
A hangosítás tényleg szar, mondjuk Patrick beszéde alapból is érthetetlen. Tényleg nem lehet követni sokszor, hogy ki kivel van, egyrészt ugye a vágás miatt, másrészt az agyhalottak össze-vissza kavarnak egy napon belül. Norbi utólag értelmes gyereknek tűnik valóban, nekem is ez jött át tegnap.

jo.e 2015.03.05. 10:18:57

Naominak mennie kell, Beckséknek meg válni! Ezt akarom, de már most pénteken!
A svájci érettségi meg már le van sz@rva? Szóba se kerül?
sixx! hazamentél az utolsó gól előtt ?? :)

tomfree 2015.03.05. 10:20:19

@jo.e: haha, az jó volt, komoly érettségi lehet, a gyerek is egy karleintéssel elintézte a dolgot.

rekapitány 2015.03.05. 10:24:55

@sixx miért pont Balassagyarmat?

Bujumburi 2015.03.05. 10:24:56

Érdekes, épp visszanézem a részeket és az a benyomásom, hogy Nóri és Mariann is tud gondolkodni, sokkal többet, mint ahogy az az elején tűnt. Mariannt pedig ebben a mezőnyben már szinte kezdem megkedvelni. Nem gondoltam volna. :D

Ditti82 2015.03.05. 10:25:44

Elvesztettem a fonalat, hogy ki kivel van és miért. Nóri agyhalott, össze-vissza beszél.

Bujumburi 2015.03.05. 10:30:37

@Almeron: elég sok mindent kihagynak :( legalább az éden éjjelbe rakhattak volna plusz jeleneteket, az ő nézettségük is jobb lett volna és mi is jól járunk.

jo.e 2015.03.05. 10:38:15

@Bujumburi: Nóri tud gondolkodni??? Ezt sürgősen felejtsd el! Két ekkora idióta kretént, mint ő és Naomi, még életemben nem láttam. (bár azt mondják vvFanni ugyanez pepitában)
Ha azt hiszed, h. csak úgy mondom nézd meg ezt 6.40-től.
tv2.hu/eden_hotel/eden_ejjel/170388_eden_ejjel_-_7._adas_2._resz.html
De vigyázz, kiéghet az agyad! Tegnap már írta valaki, de akkor elfelejtettem, most sort kerítettem rá. Kár volt.

pogona vitticeps 2015.03.05. 10:42:47

@Bujumburi: Már odase? :D
Vérbarom volt, aki kitalálta ezt a háttérműsort ezzel a gárdával és tematikával. Asszem a tv2 felveheti az elbaszott műsorok repertoárjába az ÉH-t is. Tán már a Guinness csapattól is kaptak levelet...

Bujumburi 2015.03.05. 10:46:07

@Ditti82: nem, nem agyhalott, nekem most esett le mekkorákat színészkednek Lokival, csak az a baj, hogy szarul vágják az anyagot...

tenyered_érted? 2015.03.05. 10:47:29

Sajnos, én most láttam ebből az évadból az 1. adást és borzalmasan unalmasnak találtam.
Mondom ezt úgy hogy az EH-t1, és EH2-t végignéztem és az összes hogyvoltot is olvastam róluk és imádtam. Ma adok még 1 esélyt neki, aztán kuka lesz a műsor, ha ilyen színvonaltalan lesz.
Egy ismerős szerint a rossz film/sorozat/ nézése, az kidobott idő az ablakon. Nekem nincs olyan sok időm már:) így igyekszem azt jól kihasználni!

DilisApu 2015.03.05. 10:49:44

Most, hogy már 1 hétnyi ÉH-en túl vagyunk, meg kell, hogy mondjam, hogy az Éden Éjjel után adott cenzúrázatlan rész semmit nem ér. Én valahogy azt várnám, hogy nem csak a pina meg csöcs miatt kelljen megnézni, hanem lenne benne kimaradt rész is, lásd amiket néha-néha bemnyomnak az Éden Éjjelben, de az közel sem elég.
A V3 sokkal jobban nyomta ezt az egész dolgot.

Bujumburi 2015.03.05. 10:50:28

@jo.e: Ja, hát a gondolkodást azt nem a klasszikus értelembe véve mondom ;) a józan paraszti észre és a többiek kijátszására gondolok. Pl. Nóriék nem utálják egymást Lokival, de kifelé rájátszanak. Egy csomó ideig nem értettem, hogy miért mond Nóri egyszer A-t, egyszer B-t, de ma megvilágosodtam. :D Rájöttem, hogy nem akarják felfedni magukat a többieknek, Nóri még Naominak se, és így mindketten individuumok maradhatnak a társaságban, aztán este összerakják a kirakóikat és átbeszélik, hogy mi az állás. Nóri viszont nagyon ráfeszült a játékra, ezért nem tudom mennyi ideig tudja hozni ezt a stratégiát.

Bujumburi 2015.03.05. 10:51:26

@DilisApu: nagyon kevés plusz infót adnak a háttérműsorokban, így szinte semmi értelmük nincsen.

Bujumburi 2015.03.05. 10:52:09

@pogona vitticeps: hopp, a fentit neked írtam. :)

Almeron 2015.03.05. 10:53:04

@Bujumburi: Igazából az a legfőbb bajom, hogy képileg nem mesélik el az eseményeket. Nincs ok-okozati összefüggés a jelenetek között és csak találgatni lehet, hogy pl. a játékos miért is állít valamit, vagy miért fúrja a másikat, miközben pár jelenettel azelőtt még minden rendben volt.

A kisebb költségvetésből felépült ÉH1-ben ezt jól megoldották, de itt nem működik. Egyszerűen a szerkesztők nem állnak a helyzet magaslatán.
És aggódom is miattuk, mert rossz vágás és story vezetés miatt lényeges információk vesznek el, és értelemül áll a néző a játékosok cselekedetei előtt.

DilisApu 2015.03.05. 10:55:25

@Bujumburi: Az első héten még néztem az Éden Éjjel utáni ismétlést, hátha, most már azt sem. Sixx úgyis bevágja a pikáns jeleneteket, úgyhogy az sem marad ki ;)

mézescsók 2015.03.05. 10:58:36

Valamit kihagyhattam: miért kapott jutalmat Adri?
Nem értettem Nóri logikáját - már ha volt egyáltalán. Miért esne ki?
A jelenlegi állás, ha jól emlékszem:
Műnő - Bence
Adri - Becks
Topol- Péter
Nóri - Loki
Szinglik: Evelin, Naomi, Milán.
Ha Naomi és Evelin is Milán mögé akar állni, akkor neki még mindig megmarad Loki. Akkor kerülne veszélybe, ha Naomi Lokit választja, amire van esély, mert már a kezdettől fogva van köztük valami. Loki kétpályára játszik (Naomi - Nóri), mások is estek már két szék között a pad alá.

Banyus83 2015.03.05. 11:02:32

@mézescsók: Múlt héten volt egy kvízszerű feladat, hogy ki ismeri legjobban a többieket. Azt Adri nyerte,, a pénteki párválasztón hirdette ki berki és akkor mondta, hogy lesz majd jutalom is.

jo.e 2015.03.05. 11:04:42

@Bujumburi: Na, ez meg a másik. Tegnap volt N. 1ik barinője az éjjelben. "ez is a taktika része" meg ilyesmiket mondott. Komolyan mondom ha ez így lenne ezeknek már rég a West Pointon kéne nem tanulniuk, oktatniuk. Méghogy taktika. Max. sakk. Abból is a sötét paraszt!
Ne vedd magadra nem akarok vitázni, csak úgy írtam :)

Gia Gianea 2015.03.05. 11:05:48

Kíváncsi vagyok Milán magyarázkodására a Pandorán.

Almeron 2015.03.05. 11:15:03

@Banyus83: Aminek végképp semmi értelme nem volt.
Vagy volt egy olyan terv, hogy aki megnyeri a kvízt magával vihet valakit, aki bekavar később?
Így csak kaptunk egy értelmetlen enyelgést, ami idegen az ÉH formátumától, és tulajdonképpen semmi értelme nem volt. Üresjárat volt az egész, töltelék felvétel, és semmit sem adott hozzá az események alakulásához.

Ráadásul borzasztó primitív dolog volt, amikor Patrik beszélt Bencével elkezdte a farkát markolászni, vagy verni... Ok, megértem, hogy az elhangzott infók érdekesek, de lehetett volna egy másik kameraállásból bemutatni, vagy jobban ráközelíteni a szereplőkre, kihagyva az altájat.

Egyszerűen az az érzésem, hogy a teljes VV stáb készíti az ÉH3-at, és nincsenek tisztában hogy ez nem az a formátum... nem az a lényeg, hogy ki mekkora primitív barom, hanem hogyan érik el a játékosok a döntőbe jutást és egymás kiirtását (a játékból). Én ezért nézem a műsort.

Aggónom, mert a jeleneteket utólag vágták meg (nem csak a mait, hanem a teljes műsort) és nem érzem, hogy a vezető szerkesztő érzi, hogy miképp kell ezt a műsort bemutatni.

DilisApu 2015.03.05. 11:16:33

@mézescsók: Fogadni mernék, hogy a szinglik nem állhatnak majd egymás mögé... volt már ilyen és kétszer sem mondom, hogy nem véletlenül küldték Milán mellé Naomit, amikor elvesztette a párját.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 11:20:09

@mézescsók:
Loki nem játszik kétpályára, jelenleg ő van előnyben, hiszen lányból van több. Nóri az, akinek elveszett a fonal, mert ugyan Lokival nem akarja folytatni a játékot, de inkább őt b*szogatja, ahelyett, hogy Milánt puhítaná, akinek viszont egyre vonzóbb alternatíva Evelin. Loki legfeljebb annyit tehet, hogy Milánt próbálja rábeszélni Nórira (ami látszott, mennyire az agyára megy), vagy Evelint bárki másra, de ezt az óceánszivattyú nem fogja fel.

jo.e 2015.03.05. 11:22:23

@DilisApu: Ez de jó lenne! És persze nekik kéne először választani! Ha így lesz remélem csak a ceremónián mondják meg nekik. Rossz a memóriám, tényleg volt már ilyen?

Banyus83 2015.03.05. 11:22:48

@Almeron: Szerintem lett volna értelme, csak eltúlozták. Hidd el nekem, a második szériában voltak rengetegen, akik az Edina-Máté párosnak azért drukkoltak, mert eljátszották a lámúrt :-)

Almeron 2015.03.05. 11:28:18

@Banyus83: Igaz, eltúlozták, pedig az Edina-Máté páros is hasonló utat járt be, de, amellett játszottak is és képesek voltak meglepő húzásokra. A tökvakarást/semmittevést nem érdekes, max a VV-ben, de az egy másik célcsoport igényeit elégíti ki.

Bujumburi 2015.03.05. 11:29:09

@jo.e: :D :D Jó, hát nyilván csak egymáshoz lehet viszonyítani őket. :) Az elején ostobábbnak gondoltam egyik-másik játékost, de most az utóbbi 2 adásban valami agytevékenység is beficcent. :D

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 11:30:45

A játék koncepciója végre kezdett érthető lenni, de a szereplőket nem tudom hova tenni.
Norbi az éjjeliben egy értelmes, humoros srác, miért nem láttunk ebből semmit a játék folyamán?
Dominik pont azt az egyszerű, felszínes, önimádó formát hozta mindkét helyen.
Nem értem, hogy
- Norbi kiesése után mi történt Patrik és Bence barátságával? Mintha eléggé meglazult volna.
- ha Nóri és Loki csak a többieknek játszották meg az utálatot, egyébként meg szövetségesek, akkor a riportban miért nyilatkoznak erről is össze-vissza? Mert az érthető, ha egymásnak hazudnak, de nekünk miért? Így értelmezhetetlen az egész, főleg, hogy Nóri hisztizik, mert fél, hogy kiesik. Honnan vette, hogy az új csaj Loki mellé akar állni? Erre még utalást sem láttunk.
- ugyanez igaz Naomira és az összes kapcsolatára. Bencét elvileg utálja, majd kijelenti, hogy neki is ő a B terve. Milánban lát fantáziát, de Lokival tudna játszani, fontos neki a bizalom, de simán kibaszna az egytelen emberrel, aki közel áll hozzá (Nóri).
Nekem ez a Naomi-Nóri-Loki-Milán négyes olyan, mintha baromi okosnak, taktikusnak tartanák magukat, elhinnék magukról, hogy remekül taktikáznak, miközben a francokat. Nem előre gondolkodnak, nincs stratégiájuk, pusztán mennek az események után és mindig azt kedvelik, akivel utolsónak beszéltek és az kedveset mondott nekik.
Én Lokiból többet néztem ki, de nekem ő is egy csalódás lett, a többiek ráadásul nyíltan alkoholistának tartják. Mellesleg ez sem látszik az összefoglalóban.
Peti és Apolka volt a legszimpatikusabb pár, de ők hova tűntek? Továbbra is úgy érzem, hogy Petinél működik a kémia, Apolkát viszont pasiként taszítja. Az álmos könyv szerint ebből nem szokott túl sok jó kisülni.

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 11:34:49

Tegnap éjjel Berki is, Naomi barátnője is spoilereztek egyet véletlenül. Nem tudom másnak feltűnt-e.

Banyus83 2015.03.05. 11:38:22

@Almeron: Kérdés, hogy kit akar megcélozni a tv2 :-)

@Tündérfalvi A.: Én lemaradtam, mi volt az?

Banyus83 2015.03.05. 11:45:44

@Tündérfalvi A.: Peti-Apolka párostól én is többet vártam taktika terén. Vagy nagyon beleszürkültek a játékba, vagy csak nem vágják be a kellő részeket :-)

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 11:46:20

@Banyus83: Naomi barátnője azt mesélte, hogy a lánynak mindenért meg kellett küzdenie, nehezen élt meg és ez most is így van, és ezt olyan formában tette, hogy biztos, hogy nem ő nyert a játékban.
Berki meg Evelinről nyilatkozott olyan lesajnálóan amikor Pamela azt ecsetelte, hogy majd kialakul a játéka, majd felveszi a ritmust. Teljesen úgy jött le, mintha Evelin nem töltött volna túl sok időt a játékban.
Aztán lehet, hogy csak benézem az egészet.

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 11:47:52

@Banyus83: Pedig biztosan tesznek valamit, mert Adri azt mesélte Patriknak, hogy ők játszanak jól, mert szépen ellavíroznak a két tábor között és mindenhol kedvelik egymást.
De ha keveset mutatnak belőlük, akkor nekem mint nézőnek, ők érdektelenek.

Banyus83 2015.03.05. 11:48:48

@Tündérfalvi A.: Kiderül, de mindkettőt el tudom képzelni. Nem hiszem, hogy Naomi nyerhetne :-)

Bujumburi 2015.03.05. 11:49:26

Cintia léte teljesen értelmetlen ebben a műsorban, csak bemutatja a ruhatárát és hátráltatja, hogy Berki értelmesen beszélgessen pl. a kiesettekkel.

Banyus83 2015.03.05. 11:50:29

@Tündérfalvi A.: Mondjuk a múlt héten is a végén, a párválasztó előtt mutatták az ő taktikázásukat inkább, nem? De én is szeretném, hogy ha van taktikázás részükről, akkor zat mutassák már!!!!
Meg azt sem tudom, hogy első héten Apolka és Adri annyira együtt voltak, én most ezt sem látom már.

tomfree 2015.03.05. 11:55:24

@Tündérfalvi A.: a promóvideóból kiderül, hogy Evelin nem lesz benn sokáig valóban.

tomfree 2015.03.05. 11:56:52

@Tündérfalvi A.: "A játék koncepciója végre kezdett érthető lenni, de a szereplőket nem tudom hova tenni."
Azért nem, mert agyhalott szinte mind és ész nélkül beszélnek össze-vissza hülyeségeket. Nem is érdemes foglalkozni a taktikának hitt zagyvaságaikkal.

Almeron 2015.03.05. 11:58:45

@Banyus83: Szerintem nincs baj Apolka- Peti párosával. Jelenleg nincsenek fókuszban, a többiek ölik egymást.
Teljesen optimális nekik a jelenlegi helyzet.

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 12:05:46

@Banyus83: Ami még furcsa volt, az a társaság viselkedése a felelsz vagy mersz alatt.
A többség elég pikáns feladatot kapott, de a legnagyobb ováció mégis akkor tört ki, amikor Apolka megpuszilta Petit, aki ezt egy olyan mozzanatnak tartotta, amit külön ki kell emelni a riportban.
Hogyan viselkedhetnek egymással, ha ezt az ártatlan szitut így felnagyították?

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 12:07:15

@tomfree: De ha azzal a résszel nem foglalkozom, akkor mit nézzek? :)
Mert szinte csak ezek a zagyvaságok vannak az összefoglalóban.

kszanaksz 2015.03.05. 12:07:34

Elég kusza volt a tegnapi rész, az elején Loki elmondja a kamerának, hogy kifele úgy tesznek, mintha nem bírnák egymás Nórával, de közben valójában egymásra építenek. Később elmondja a kamerának, hogy mindketten tudják, hogy nem kompatibilisek egymással, nem bírnak kijönni és ő tudja,hogy elvileg jön neki eggyel, de nem mindenáron. Valamit összekevertek vagy a forgatókönyvvel, vagy a vágással.

Bujumburi 2015.03.05. 12:09:21

@Banyus83: Peti azzal kezdte, amikor összekerültek Apollal, hogy vegyen vissza az Adri-féle l'amourból, mert a játék szempontjából nem jó. Úgy fest, hallgatott rá.

Almeron 2015.03.05. 12:11:10

@kszanaksz: remélem majd pénteken kiderül, hogy miért mondanak egymásnak ellent, és lesz egy szép csavar, mert egyelőre ebben az állapotban valóban elég kuszs, és ellentmondó.

mézescsók 2015.03.05. 12:11:21

@Banyus83: Ó, tényleg. Elfelejtettem. Kösz.

@DilisApu: Logikus. Gáz csak akkor van, ha pont a két szingli szimpatikus egymásnak. Ez esetben így jártak.

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Szerintem viszont igen. Amikor bement Loki, Nóri lett a párja, de már az első éjszaka fűzögette Naomit, épp csak heves smárolásba nem kezdett vele a szobában. Naomi párja mindezt (Norbi?) látta és kint feküdt a teraszon vagy valahol arrafelé. Miután elment Naomitól bement a szobájukba és rá akart mászni Nórira, aki ennek nem örült. Én úgy látom, hogy Naomi jönne be neki inkább, talán külsőleg is, de a tematika szempontjából hasonszőrűnek véli (és nem is téved), Nóri szerintem egyáltalán nem, viszont bábfigurának jó lehet. És még azt is látni vélem, hogy Nórit különben a hideg rázza Lokitól, talán szabadulna is tőle, de nem tudja, hogy hova. A játékuk szempontjából hasznos lehet az a szövetségféle, ami köztük létrejött.

kszanaksz 2015.03.05. 12:15:41

@Almeron: Nem az a baj, hogy egymásnak ellentmondanak, hanem önmaguknak. Loki kamerába mond egy dolgot, majd fél óra múlva egy azzal ellentétes értelműt, szintén kamerába. Ebben a játékban nincs jelentősége a végkimenetel szempontjából a kamerába mondott dolgoknak, nézők nem szólnak bele, inkább csak infó nekik, így viszont hülyeségnek tűnik.

kszanaksz 2015.03.05. 12:21:04

Szerintem Nóriban őrlődik a felületes hülyenő, és a gondolkodni próbáló játékos. Egyrészt baja van azzal, hogy mindenki másnak a felületesség szintjén igényesnek mondható pasija van, neki meg egy lepukkant, pocakos hobó, ez, mint nő szemében erősen negatív, viszont látja azt, hogy az ő hobója tud gondolkodni és még látszólag lekötelezve is érzi magát neki, ez meg mint játékos szemében pozitív. Le merném fogadni, hogy ha Loki ugyanígy játszana és úgy nézne ki, mint Milán, esetleg Bence, semmi "pénzért" nem adná át senkinek. :)

DilisApu 2015.03.05. 12:29:42

@kszanaksz: Nos, ez csak akkor igaz, ha a szerkesztők nem szólnak bele a játékmenetbe és a játékosok esetlegesen nem akarnák tudatosan befolyásolni nemcsak a játékos társakat, hanem a szerkesztőket is, de nem hiszem, hogy ehhez elég agykapacitása lenne bárkinek is.
És hogy a szerkesztők beleszólnak, azt pontosan láthattuk eddig, hiszen Topolka, aki az első héten azért eléggé a figyelem központjában volt, gyakorlatilag kapott egy új esélyt (fekete rózsa), míg a semmit sem mutató Timi esély nélkül kiesett. Az érdekesebb bent marad és csinálhatja a műsort, mert erre kapott lehetőséget a szerkesztőktől...
Lehet, hogy a régi ÉH-ben is így volt, de közel nem látszott ennyire, mint most. Most ordít majdnem minden műsorról, hogy a szerkesztők írják, és a játékosok max improvizálnak...
Figyeljétek csak meg, hogy jobbára a csapat szürke egere fog kiesni, míg a harsányabbak bent maradnak csinálni a cirkuszt és így közvetve mégis a néző érdeke érvényesül, még ha a szerkesztők által is, mert a nézőnek a dráma kell, nem az okosan taktikázó hallgatag pálmafa.

Bujumburi 2015.03.05. 12:31:22

@kszanaksz: ezért gondoljuk azt sokan, hogy rosszul vannak szerkesztve az adások, az időrendekkel és a kihagyott jelenetekkel lehet a legnagyobb gond.

kszanaksz 2015.03.05. 12:34:06

@DilisApu: Nekem is ez az érzésem. Kiábrándító.

Almeron 2015.03.05. 12:39:28

@DilisApu: Én inkább úgy érzem, hogy a TV2 még nem döntötte el, hogy melyik társadalmi csoportnak akarja eladni a műsort.
A 18-25 éves bulizós, Éjjel-nappal Budapesten nevelkedett rétegnek (kb. ezért hiszem, hogy Berki vezeti a műsort), vagy az ÉH1-2-öt kedvelő 25 feletti középosztálybeli rétegnek, aki nem az ordenáré stílust akarja viszont látni, hanem értelmes emberek küzdelmét a fődíjért.

CsÁgiiii 2015.03.05. 12:49:01

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy ezt olvasom Tőletek, tiszta dilisnek éreztem magam, nem értettem az égvilágon semmit az egészből.
Katyvasz az egész, élvezhetetlen - nekem legalábbis -

kszanaksz 2015.03.05. 12:50:33

Lehet, hogy ezek a szerencsétlenek éjjel-nappal szétmelózták az agyukat ott kint, mert felvettek minden részhez több lehetséges kimenetelt is, hogy a nézettség alakulásától függően rakják össze az egyes részeket, és most véletlenül bekerül két egymásnak ellentmondó részlet. :-) Természetesen ezt azért nem gondolom komolyan.

Banyus83 2015.03.05. 12:53:36

@Bujumburi: Az igaz, erre már nem is gondoltam.

@Almeron: Szerintem is az a legnagyobb gond, hogy ezt nem tisztázta magában a tv2 :-)

mézescsók 2015.03.05. 13:08:31

@Banyus83: Totál mindegy, hogy a nézők kinek drukkoltak és kinek nem, mert szavazás nincs, különben is régen vége a costa ricai kirándulásnak.Ellenben a bentiek szempontjából lehet jelentősége egy jól müködő párosnak. Egyrészt, mivel nem piszkáltak bele mások játékába, általában őket is békén hagyták. Másrészt mindig prognosztizálható volt, hogy ők egymás mögé állnak,bárki legyen is a soros. Tudható volt, hogy ha valami véletlen folytán elkerülnek egymás mellől, pl. egy új játékos valamelyiket beválasztja, akkor is visszamennek egymáshoz. És végül pedig, ha eleve úgy mutatják be egy új játékosnak őket, hogy ők egy pár, ráadásul hetek óta, az valahol imponál. Nemcsak Edináékkal volt egy így, hanem Hiper és párjával dettó.
És még egy szempont: el lehet lavírozgatni ezzel a módszerrel egészen a végéig. Most többen emlegetik, hogy Pjotr és Topol nincs sehol (@Tündérfalvi A.: @Bujumburi: @Almeron: ). Ennek lehet oka a csaj balesete is, ám a tudatos visszavonulást sem tartom kizártnak.
Egyébként Péter részéről még csak-csak valami érzelemfélét látok, Apolka részéről semmit. Ezzel nekem egyébként semmi problémám, egy sikeres szövetség múködhet a szex nélkül is.

Mdolo 2015.03.05. 13:11:24

Szerencsétlen TV2 nagyon messze került a professzionális műsorkészítéstől. Gyakorlatilag az adás minden részletében a költségek minimalizálása figyelhető meg. Valószínűleg a végtermék minősége is azért lett ennyire silány. Egy brutto 50-55 perces műsorban 30-35 perc a netto anyag, ennyit tudnak összehozni 10-12 ember napi tevékenységéről. És ezt is úgy, hogy nem áll össze a néző fejében a kép. Pedig a vágásra és az utómunkákra kb 2 hónapja volt a műsorkészítőknek, ugyanis a forgatás valamikor tavaly karácsony környékén kezdődött, és még az első rész adásba kerülését megelőzően véget ért. Tehát a Norbi valamikor január elején került ki a játékból, most pedig amikor adásba került ez a kb 6. rész, azt megelőzően 1-2 nappal vették fel vele a stúdióbeszélgetést. Valószínűleg emiatt skizofrének a műsorvezetők és vannak elszólásaik.

Bujumburi 2015.03.05. 13:11:48

@mézescsók: Jaja, Apolkának kellemes támasz Peti, és ennyi. Bár Berki annyit mantrázza, hogy Petiről sok pozitív vélemény érkezik és kíváncsi lesz, mennyit változik majd a nézők megítélése róla a későbbiek során, hogy elképzelhetőnek tartom, lesz valami robbanás ott is.

Banyus83 2015.03.05. 13:12:07

@mézescsók: Szerintem a nézettség szempontjából nem mindegy, hogy mennyire kedvelik a nézők a bent lévőket.

gorkmc 2015.03.05. 13:14:28

Naomi nyelvújítása kimaradt, amikor Adrival békült: "én nem szeretném azt, hogy fújogjunk egymásra" LOL

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 13:15:13

@mézescsók: És mikor kiderült, hogy Adri nyerte, akkor Mariann - igen figyelemre méltóan - megjegyezte, hogy ebből az következik, hogy Adri pletykál a legtöbbet:DDD

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 13:20:43

@Banyus83: Mert Peti azt mondta Apolkának - még akkor, mikor összekerültek -, hogy ügyeljen arra, hogy ne legyen olyan sokat Adrival, és főleg ne csak vele. Sztm ez az oka, és feltételezem, hogy ezt Adrival megbeszélték.

Almeron 2015.03.05. 13:43:04

@Mdolo: A hírek szerint több mint 1 milliárdba került az ÉH3. Ekkora összegnél nem elfogadható, ha a szerkesztők ennyire banális hibákat követnek el.
Ha figyelembe vesszük, hogy 11 játékos van és több mint 50 kamera, akkor jelentős mennyiségű nyersanyag áll rendelkezésre, hogy 30-50 percnyi hasznos anyagot vágjanak össze.

Ugyanakkor nem hiszem, hogy a +1 nap jót tesz az adásidőnek (az ÉH1-2-vel ellentétben egy hét nem 4 napból áll, hanem 5-ből), és a +20% műsoridőt elég nehéz tartalommal megtölteni, ráadásul 3 héttel hosszabb is lesz a vége.
Én úgy érzem, hogy a hosszabb show unalmassá teszi a játékot, mert egyszerűen képtelenség, hogy annyi minden történjen, hogy hasznosan kitöltse a játékidőt.
Persze egy profi csapat megoldhatná ezt a kérdést, de az identitászavar szembe ötlő.

Remélem belejönnek a végére, vagy olvassák a TV-es csapat a kritikákat, és remélhetőleg a későbbi adásokat okosabban vágják össze, hogy az én célcsoportomnak is megfeleljen.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.03.05. 13:51:23

" hat forintból 12 gömb fagyit vettem"
Nem is gömbben mérték a fagyit. Kart meghúzta néni, és csavart egy adagnyit (csavaros mintával jött a gépbű). Csokit vagy vaníliát. Vagy vegyeset, ha mindkét kart húzta, nagyon menő volt.

kamilla123 2015.03.05. 13:56:27

Nekem az elmúlt napokban azért pár szereplőről megváltozott a képem. Pl Loki már nem olyan ellenszenves, és Adri sem, h felhagyott a hajcsárkodással Patrik felé.

Akit viszont továbbra sem értek, az Topol. Azt mondja az új csajra,h nem nyaralni kell itt, majd ő is meglátja. Hát nemtom, sztem Topol az, aki itt a legkevesebb vizet zavar. Kb csak azzal került be eddig az összefoglalókba, h rögtön az elején kibaszta volna Mariann, ha nem mentik meg a szerkik a seggét, illetve hogy lezúgott a lépcsőn. Sztem ő is egy tuja.

A másik, aki nem szimpi, az Peti. Ő olyan baromi taktikus, h üvegezős játéktól a fiúk színdarabjának szervezésééig mindent taktikusan csinál, sztem még a reggelijét is taktikusan eszi, ami nem jelent semmit, csak hogy elmondja, h ő menyire taktikus. Szánalmas.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:04:29

@bonifac: A mai napig is gömbben is mérik a fagyit. Budapesten.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:08:41

@kamilla123: Azt azért nem mondanám, hogy nem csinál semmit. Szerzett egy stabil párt. Segített Lokinak bent maradni, így lett bent egy ember, akivel értelmesen tud beszélni. Vannak bent olyanok, akikről még ennyi sem mondható el. pl Patrik? Andi? Bence? Mariann?:DD

Mdolo 2015.03.05. 14:09:06

@Almeron: Némileg vitába szállnék veled. Nincs szó 30-50 percnyi hasznos anyagról, ez a szám 30-35. Egy 50 perces adásból fixen lejön Berki 2× (felkonf és zárás), 1× 'a mai adás tartalmából', 1× 'a holnapi adás tartalmából, 2× 'a reklám után', 2× 'most következik'. Ugyanazokat a képsorokat 10 percenként elénk tolják legalább kétszer. Tehát a netto 30-35 percben kb mindenkire jut 1 perc, a maradék 20 perc pedig a többnyire 2-3 fős csoportok beszélgetései. Nem értem miért nem pörgetik fel a műsormenetet, az anyag is több lehetne (az üvegezős blokk 8 perc volt, ami nem volt rossz ötlet). Önmagában a hosszabb műsormenet nem teszi unalmassá a műsort, hiszen itt nem fogynak el a játékosok, mint a VVben.
A +20% műsoridő kitöltéses gondolatod azért hibás, mert nem 4 napi anyagot kell 5 napra széthúzni. Tehát ha van 5 napi anyag, akkor abból nem gond 5 műsort összehozni. Valójában mehetne a műsor 7/7ben is, hiszen mit csinálnak a játékosok szombaton és vasárnap? Hiszen a hétfői adás sem 3 nap eseményeit tartalmazza.
Nem tudom mennyi pénzből hozzák ki a projectet, és hogy milyen arányban mire megy el ez az összeg, mindenesetre a műsort elnézve az 50 kamera kevésnek tűnik. Engem az külön zavar, amikor épp a kevés kamera miatt forgatják őket és telibenézi valamelyik játékos. Attól a pillanattól kezdve még az a nagyon kevés természetesség is elvész, hiszen a játékos tisztában van vele, hogy őt veszik. Ezért lenne szerintem jobb megoldás a jól elhelyezett több fix kamera, amiket egy idő után úgyis megszokna mindenki.

Zsoofka 2015.03.05. 14:14:39

@CsÁgiiii: Én ezt tegnap éltem át. Az első két szériát nem láttam, a VV-t untam, gondoltam ezt most húúú de nagyon nézem, mert szeretem a tattikát. Erre a tegnapiból egy mondatot nem értettem, teljesen random mondogattak egymásnak dolgokat a játékosok. Most vagy én vagyok agyhalott, és nem értem a nagy dógokat, vagy ők beszélnek öszevissza, vagy szar az összevágás. De még csak véletlenül sem láttam egy értelmes és végigvitt gondolatmenetet egyik versenyzőnél sem. Végig is morogtam tegnap este a teljes kommentelést..... :)

mézescsók 2015.03.05. 14:19:48

@Bujumburi: Na, a véleményekkel tele a hócipőm. Tegnap belenéztem az ÉH Éjjelbe, és nem tudok rájönni, hogy a kedves hozzászólók miért a két műsorvezetővel foglalkoznak. Nem tökmindegy, hogy X-nek, Y-nak tetszik-e a hölgy ruhája, hogy jól néz-e ki, hogy mennyire profi (?) Berki, stb.
Szerintem is kell lennie a későbbiekben valaminek, ami felrázza a langyos pancsolást.

@Banyus83: Igen, de nem erre gondoltam, hanem arra, hogy a VV-nél többé-kevésbé volt lehetőség az antipatikus vagy unalmas, stb. játékos kiejtésére, ez esetben teljesen a szerkesztők valamilyen koncepciójának vagyunk kiszolgáltatva. Én pl. az előző szériában nagyon nem kedveltem Hipert, ehhez képest a végéig bent maradt. Mire az egész adásba került, már akkor sem szavazhattam volna, ha akarok, bár nem vagyok egy szavazgatós típus.

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: És lám, milyen hasznos tud lenni, ha valaki pletykál. Néha. Adri játéka szempontjából is lehet még hozadéka a dolognak: jobban megismeri a többieket, tud kavarni, meg ilyenek.
Peti pedig még ráfázhat arra, ha be akarja korlátozni Topol játékát. Hátha megunja lassan a nő, hogy így elszigetelődhet a többiektől.

@bonifac: Nem azért, hogy megvédjem sixx-et, de valamikor nem csavaros volt a fagyi, hanem fagylaltoskanállal merték ki a tégelyből. Láttam a Keménykalap és krumpliorrban. Viszont mintha nem gömbnek, hanem gombócnak hívták volna, és anyu mesélte, hogy volt, amikor 50 fillérbe került egy gombóc.

@kamilla123: DDDDD

CsÁgiiii 2015.03.05. 14:20:01

@mokamini:
Igen, igazad van, csak így meg elcseszik, mert fölöslegesen ki fog a TV elé ülni, ha a műsor megtekintése nem jelent semmi szórakozást sem.
Sokáig nem fogom így nézni, nagyon, nagyon sajnálom!
:-))

kamilla123 2015.03.05. 14:20:19

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: hát úgy szerzett egy stabil pért, h a szeriktől minden átmenet nélkül kapott egy fekete rózsát, h nesze, ezzel választhatsz magadnak. Szóval ehhez nem kellett szervezkednie, gondolkodnia, győzködnie. Lokit meg nem ő tartotta bent. Miután Dominik rányomult Apolra, egyszerűen elmondta ezt Nórinak. Azért ehhez nem kellett agysebésznek lenni. De már Loki előtte is hallotta a többiektől, h Dominik és Nóri a leggyengébb láncszem, úgyh amúgy is tervezte, h odaálljon.

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 14:22:06

Kár hogy egyik realityben sem csinálják meg, hogy 1-1 játékosnak felgyorsítva megmutatják az egész napját. Akkor lehetne látni, hogy mivel telik el a 24 óra.

Bujumburi 2015.03.05. 14:25:55

@mézescsók: ja, elég abszurd és használhatatlan az éjjeli műsor, már nem is tudom melyik nagyobb szar, a Belevaló Aurélióval és Évával, vagy ez Berkivel, Cintiával és Pamelával... :D

Mdolo 2015.03.05. 14:26:21

@mokamini: "vagy ők beszélnek öszevissza, vagy szar az összevágás. De még csak véletlenül sem láttam egy értelmes és végigvitt gondolatmenetet egyik versenyzőnél sem"
Valószínűleg mindkettő. Szerkesztés szempontjából már sokan említették, hogy egy adáson belül is felborul az időrend, ha hozzávesszük a játékosok leülős megjegyzéseit akkor meg főleg.
A játékosok pedig bármikor csinálnak/mondanak/bebizonyítanak bármit, majd egy óra múlva ugyanannak az ellenkezőjét. Éljen a következetesség :D

kamilla123 2015.03.05. 14:27:18

Egyébként sztem az is tud érdekes lenni, h csak mutatják a játékosok napjait, ahogy buliznak, hülyéskednek, pl megnézném, mit kajálnak, ha csak pár pillanatra is stb.. nekem pl kifejezetten szimpatikusak azok a játékosok, ilyen volt ugye VV Levi, akik szarnak az egészbe és csak élvezik a nyaralást. Persze mindezt úgy, hogy kellenek a taktikák is. De nekem pl Nóri meg Peti is azért fura, mert túltolják a taktikázást (legalábbis verbálisan, mert ténylegesen ez nem taktika, ez lófütty). Nekem fura, hogy huszonéves srácok, lányok ennyire nem tudják elengedni magukat. Ezért pl bírom Patrikot vagy most már kezdem Adrit is. Tudják élvezni is az egészet, nincsenek ráfeszülve.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:28:58

@mézescsók: Igen, gombócnak hívták/ják :) É 1977-ben meg lehetett kérdezni - az áremelés miatt - tessék mondani, mennyibe kerül az egy forintos fagyi? :)) Asszem egy ötven lett, de ez nem bisztoss:))
Petire visszatérve. Mikor erről beszélt Apolkával, nekem nem az volt az érzésem, hogy korlátozni akarja, hanem inkább arra akarta figyelmeztetni Apolkát, hogy aránytalanul sokat van Adrival és csak vele. Úgy gondolom, ebben igaza volt.

DilisApu 2015.03.05. 14:29:47

@Tündérfalvi A.: Kell a hely a drámának... amit persze akkora hatásszünetekkel kell adagolni, hogy kitölti a maradék műsoridőt, pedig nem lenne rossz ötlet, amit mondasz. Egy szimpla zenei aláfestéssel 2-3 perc alatt le lehetne nyomni egy játékos főbb pillanatait ;)

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:32:00

@kamilla123: A triumvirátus is elengedte magát, élvezte a nyaralást. Mi történt? Norbi , hopp, már nincs is bent. :DDD

Banyus83 2015.03.05. 14:32:22

@mézescsók: Én úgy gondolom, hogy hiába volt a VV-ben szavazás, azért ott sem vehetted készpénznek, hogy ér valamit, ha szavazol :-) De lehet csak gonosz vagyok, meg nem is néztem VV-t, de igazad van abban, hogy pl én is utáltam Hipert, mégis elment a végéig, de azért valljuk be, meglepő lett volna, ha mondjuk ő megy a döntőbe, és nem Edináék.
De végülis minden "ízlések és pofonok" kérdése :-) Emlékszem, a 2-be is a hogyvoltozók fele utálta Edinát és Mátét, a másik fele pedig nekik drukkolt :-D

malevil2050 2015.03.05. 14:32:22

Hát igen kedves olvtársak,röviden és tömören kifejeszve: esz asz ami nem asz.Mást vártam/vártunk.Eccerűen követhetetlen.Másra sem jó,mint asztat boncolgatni hoty, mi asz oka annak h esz ilyen amilyen. Nincsen jól összerkava (előttem már kiválóan mek lett fogalmaszva)-Van ety másik nagyon naty hátrány,h asz egéc történet már múlt idő,nem lehet mekváltosztatni.Tartok tülle h ha esz már íty marad,akko sajna nálam is műlt idő lecc.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 14:33:04

@Mdolo: @Almeron:
Várjámán :) !

"A +20% műsoridő kitöltéses gondolatod azért hibás, mert nem 4 napi anyagot kell 5 napra széthúzni. Tehát ha van 5 napi anyag, akkor abból nem gond 5 műsort összehozni. Valójában mehetne a műsor 7/7ben is, hiszen mit csinálnak a játékosok szombaton és vasárnap? Hiszen a hétfői adás sem 3 nap eseményeit tartalmazza."

Nem hibás a gondolat, mert itt a két párválasztó közötti időszakról van szó, ami mégiscsak ennek a műsornak a magja. A kialakult párokkal való "játék" nyúlt meg az 5 nappal, ami hacsak nem tényleg minden második napon bedobnak egy újat a majomketrecbe, igencsak hosszú lesz már a vége felé. Már a második szériában is akadtak rém unalmas hetek, az elsőt szerencsére Ádám és/vagy Pókmajom folyamatosan pörgette.
Ezt a 7/7-et meg gondold át, merthogy a kinti felvételeket nyilván folyamatában vették fel, nem voltak szünnapok :) .

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:35:04

@DilisApu: De ehhez dolgozni kéne. Gagyi tv, gagyi minőség.:DD Az a szerencséjük, hogy mi meg vágyunk a játékra és mindig reménykedünk, hogy most majd jön a jobb rész:)))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.03.05. 14:37:57

@kamilla123:
Úgy könnyű nem ráfeszülve lenni a dologra, hogy az embernek stabil párja van, és azzal jól ki is jön, az esetleges védettséggel meg nem törődik :) ! Most vannak bent 6-an, akiknek egy védettségen vagy egy "szerkesztői beavatkozáson" kívül nem igazán eshet bántódásuk, a többi ötnek viszont tényleg folyamatosan pörögni kell.

Tündérfalvi A. 2015.03.05. 14:38:13

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Ezt is olyan furán oldották meg. Miért nem derült ki, hogy Norbi miért döntött úgy, hogy megy?
Egy pár napos ismertség azért messze nem barátság, még ha akkor fokozottabban is élik meg az érzelmeiket. Főleg annak tükrében fura, hogy Norbi az éjjelik alapján egyáltalán nem egy felszínes partiarc, aki csak az élet napos oldalát ismeri.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:38:58

@malevil2050: Koncentlálj a jutalom sölle, ha vége lesz. Mi is azt tesszük:)))) Mál amúgy is alla gondoltam - Zen-Tao szabadon - , hogy nem kell elválásnak lenni, akkol nem csalódol:)))

Mdolo 2015.03.05. 14:40:18

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Ezt a 7/7-et meg gondold át, merthogy a kinti felvételeket nyilván folyamatában vették fel, nem voltak szünnapok :)"
Na igen látod, már én is kezdem a skizofréniát, pedig épp erről írtam nemrég ;)

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 14:41:42

@Tündérfalvi A.: Megnéztem az éjjeli beszélgetést vele. Az volt az érzésem, hogy ügyesen kibújt a válaszadás alól. Semmitmondó dolgokat hagyott pufogtatni Berkinek meg a Cincinnek. Ő meg rájuk hagyta.

Skyline79 2015.03.05. 14:41:50

Sziasztok! Csak a mai hozzászólásokat olvastam.vègig. eddig csak a HV ket olvastam. Kíváncsi lennék rá, hogy valaki eltalál el ide ès esetleg kommentel is... a játékosokra gondoltam.hiszen már itthon vannak :-)
Petiből vagy Lokiból kinèzem. A többiekből nem nagyon

Banyus83 2015.03.05. 14:44:07

@Skyline79: A második széria játékosai olvasták anno a HV-okat. Ki tudja.... :-)

Mdolo 2015.03.05. 14:44:20

@Tündérfalvi A.: Norbi valószínűleg csak egy próbálkozása volt a készítőknek, ami nem igazán jött be. Érkezett helyette Milán, aki átveheti a helyét a 2. triumvirátusban. Ja és persze a játékosok nem ismerik egymást korábbról :D

kepfeltoltes.hu/150305/m.m_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sergei Alexis 2015.03.05. 14:44:58

Nekem akkora kiábrándulás ez az évad, hogy inkább nekiálltam újranézni az ÉH2 -t.

-A környezet és a látványvilág nagyon gyenge. A régebbi műsorok elején az "így ébrednek a játékosok" részben tátott szájjal lehetett bámulni a gyönyörű vágóképeket, az eszméletlen szállodát. Itt nincs egy rendes közösségi hely ahol összegyűlhetnének, a helységek borzalmasan vannak bevilágítva, folyton nyomott hangulatot árasztanak. A szobák meg mint a kutyaólak egy ággyal és egy asztalkával. Tükörszoba? Jaguárszoba? Hm?

-A zene katasztrófa. A Viasaton a legmenőbb aktuális nyári partyzenék mentek. Esküszöm volt olyan későbbi világsláger, amit ott hallottam először. Eszméletlen hangulatot csináltak, folyton nyaralhatnékom én partyzhatnékom támadt tőlük. De még a sorozat ÉÓÓÓÓ főcímdala is eszméletlenül passzolt az egészhez. Itt meg vagy megy a Kínálj meg(?!), vagy pedig valami latin noname tingli-tangli, esetleg nagy ritkán egy eseményhez bevágnak egy tematikában hasonló slágert.

-A szereplők kritikán aluliak. Nem mondom hogy régi szériákban észlények voltak, de mégis azonosulni lehetett velük és nem az ÖSSZES egy cserepesvirág színvonalán vegetált. Azokat a csálén álló baseballsapkákat és hipszter szemüvegeket meg legszívesebben a seggükbe tolnám fel.

-Maga a produktum pedig katasztrófa. Követhetetlen, össze-vissza vagdalt, nincs egy felépítése. De a legrosszabb, hogy valamiért megállás nélkül arra tudok csak gondolni, hogy az egész műsor beállított és megrendezett. Mintha rendszeresen rendezői utasításra cselekednének vagy mondanának dolgokat a játékosok. Egyetlen egyszer sem jutott ez eszembe az előző évadokban (pedig biztos csinálták), de itt folyton azon kattog az agyam, hogy ezt most mi a faszért csinálnák maguktól... biztos mondták nekik.

miciur 2015.03.05. 14:49:34

eddig nem veri az 1. évfolyamot (bár én már akkor sem voltam elájulva a Királytól, szerintem kifejezetten elbaszta a játékát, Kristóf személyében meg egy igazi kisstílű taplót ismertünk meg:)), főleg nem a 2.-at , és nekem is rossz érzésem van a folytatást, illetve a feliratozást, hangosítást illetően

miciur 2015.03.05. 14:51:50

@Mdolo: decemberi a kép, de addigra ezek már régen hazajöttek Costa Ricából, így onnan ismerhetik egymást

Mdolo 2015.03.05. 15:03:40

@miciur: Vagy igen, vagy nem ;)
Ugyanezen a ki ismert kit vonalon maradva érdekes volt az 1. adásban, hogy Naomi nagyjából 10 perccel azután hogy beestek az ajtón, már mindennek elhordta Apolkát, pedig jóformán a nevén kívül nem tudott róla semmit... ugyebár elvileg. Azóta pedig teljesen el van felejtve ez a szál, szóba sem került, hogy Apolkának mennie kéne. Nem igazán hihető, hogy a nagy keverő, bár buta Naomi így leszakadjon erről a témáról. Sokkal valószínűbb, hogy a műsorkészítők benn akarták tartani Apolkát, így hát Naomira rászóltak, hogy jegelje a témát, gyorsan kitalálták a 'művirág ceremóniát', a Timit pedig úgy kivágták, hogy esélye sem legyen visszavágni, vagy szervezkedni. Persze ezek után is leírhatod, hogy biztosan nem ismerik egymást a játékosok, és a szerkeztők sem nyúlnak bele a játékmenetbe ;)

kamilla123 2015.03.05. 15:07:14

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): de hát pont Peti van ráfeszülve a taktikázásra, pedig neki stabil párja van

Almeron 2015.03.05. 15:09:21

@miciur: Szerintem a Király igenis sokat vitte előre a játékot, ráadásul igazi taktikai játékot játszott és rákényszerítette a többieket (akaratlanul is), hogy ők is gondolkozzanak. Pókmajom persze kellett hozzá, hogy ne dominálja, hanem erős konfliktus alakuljon ki.
A többi játékost is jól válogatták be, ráadásul hétköznapi emberek voltak, és többségük nem egy pálmafa szintjén vegetált, hanem igyekezett pozícióba helyezni magát.

És voltak jó poénok/beoszlások is. Ma is elröhögöm magam, amikor Levit "lebeföttezték" (- Levi, te olyan vagy itt, mint egy befőtt, te mindenkivel elvagy...) , és a Pápa beszólásin is jót röhögtem.

Kristóf pedig... én kedveltem. Igaz, hogy a végén kiszúrt Alízzal, de én az ő helyzetében is hasonlóan döntöttem volna.
Mert őszintén, ha lehetőséged lenne 12,5 milliót nyerni, de bizonytalan vagy, hogy a párod eldobja-e vagy sem, akkor én is eldobtam volna. Ezért nem érzem, hogy kisstílű tapló lett volna.

Összességében inkább olyan emberek voltak az ÉH1 szereplői, akik visszatértek a munkájukhoz a játék után (pl. Kriszta, Alíz, Ádám...) éppen ezért nem akartak miniceleb módjára bármit bevállalni, és saját magukat ország-világ előtt lejáratni a nézettség érdekében.

A mostaniak tele vannak a VVx-be be nem került jelöltekkel, meg zenei műsorokból kiesett szereplőkkel.

Mdolo 2015.03.05. 15:10:42

@miciur: Az előbb elfelejtettem, hogy ha műsor felvételén is ismerkedtek meg, akkor néhány együtt töltött óra után (mennyi időt is voltak párhuzamosan a házban, míg Norbit ki nem rakták?) országos cimborák lesznek? :D

Banyus83 2015.03.05. 15:13:13

@Almeron: Ahham...jól beszélsz :-) De tényleg, sok igazság van abban, amit írtál. És tuti, hogy akkor is volt hogy belenyúltak a szerkik a műsorba, de nem ilyen hülyén, mint most. Pl, mikor Pókmajom másodszor kapott védettséget :-) De szerintem ez is csak arra volt jó, hogy megmaradjon a Király ellenpólusának.

Morfologista 2015.03.05. 15:15:53

Úgy látom, hogy az első részek után feltett kérdésre, miszerint a TV2 el tudja-e szúrni ezt a formátumot is, kezd megszületni a konszenzusos válasz: El!

Banyus83 2015.03.05. 15:20:00

@Morfologista: Én is ezt mondtam pont valamelyik nap :-)

miciur 2015.03.05. 15:21:02

@Mdolo: biztos, hogy ismerik egymást páran korábbról is. Eleve ez a kigyúrt élrevasalt jétékosok vonal magában hordozza ezt a lehetőséget, gondolom páran egy körben mozogtak. Az, hogy belenyúlnak a játékba az normális, sosem gondoltam az ellenkezőjét. annyit írtam, hogy Milán és Norbi képe a forgatás után készült.
@Almeron: ez igaz, Király jól mozgatta a szálakat. egy ideig. Kristóf egész személye, a játéka, hogy nem volt bevállalós, nekem nem tetszett. a Pápa és a Kriszta nevű csaja, meg kifejezetten idegesítőek voltak, szerintem a Pápának mázlija volt, hogy felülhetett az Ádám-vonatra, egyébként ritka sötét gyereknek tűnt. Levi és Pista vitte azt a műsort, befőttezés ide vagy oda, legalábbis rajtuk lehetett röhögni (ahogy a 2-ből Mátén és Krisztiánon) a Király végig be volt feszülve, bár igaz, hogy csak a pénz lebegett a szeme előtt, Nikinek esélye sem volt a faszára ülni. (tuti buzi a Király igazából). a gömbeldobásnál igazad lehet, ahhoz azért kell a bizalom, bár Edina képes volt Mátéban megbízni, amire kevesen fogadtak volna, hogy Máté nem hajítja el a golyót.

Almeron 2015.03.05. 15:28:13

@miciur: Szerintem teljesen természetes volt, egy normális, hétköznapi ember részéről, hogy nem akart ország-világ előtt megkúrni egy kaptatós nőt. Pont emiatt teljesen lényegtelen, hogy meleg-e Ádám, vagy sem, de teljesen természetes, és megérthető, ha valaki nem akar kamerák előtt szexelni. Ráadásul a szexuálisan frusztrált Niki teljesen ki volt készülve és sok érdekes helyzetet teremtett kiéhezett természete.

Pont ezért nem értettem, hogy egy intelligens, kiegyensúlyozott nő, mint amilyen Edina volt a ÉH2-ben miért is szexelt nap, mint nap Mátéval.

Elektra1976 2015.03.05. 15:35:46

Mindig olvasom a HV-t, meg a hozzászólásokat. Imádtam az ÉH1,ÉH2-őt. Ez a három egyelőre nekem is csalódás, de azért még reménykedek. (A kettőt is így kezdtem nézni, hogy Hááát az első jobb volt, de aztán függő lettem)
Ami kicsit (nagyon) zavar a hsz-ekben mi a fene köze van ennek hogyvoltnak a VV-hez???? Miért kell hasonlítgatni a két műsort? Mi köze lenne a TV2-nek a VV-hez??? (Valaki már írta, hogy a VV szerkesztői csinálják ezt is???? Mi van??? ) Meg VV Levit írt valaki (ki a fene az???)
A két műsor teljesen más, semmi köze egymáshoz (hála az égnek...) Persze a TV2-nél szerintem is csökkent az ÉH színvonala, de lehet még lesz jobb is... (Lehet, hogy nem, de akkor én nem nézem) Na mindegy ez magánvélemény. Értem én, hogy sok a hasonlóság, mert a VV ben csak primitív véglények szerepeltek, és itt is vannak agyhalottak, de legalább itt ne arról kelljen olvasni. Tudom ha nem tetszik ne olvassam, de azért engem zavar...

jog-ász 2015.03.05. 15:44:11

sztem is szarul vágják az öfiket mert követhetetlen, sok az üresjáratos dumálás, nincs ritmusa pörgése a részeknek, én konkrétan bealudtam tegnap rajta, ami szentségtörés elvileg, mert a viasatos két évadot mindig végig tudtam nézni!...vagy tényleg nem történik semmi

Almeron 2015.03.05. 15:51:16

@Elektra1976: Azért hasonlítjuk össze az ÉH3-at a VV-vel (legalábbis én), mert teljesen más a szerkesztői hozzáállás a Viasat és a TV2 részéről.

Anno a Viasat a maga 4-5%-os közönségarányát fel tudta nyomni az ÉH-val 10-12%-ra, mert alapvetően egy taktikai, és intelligens játékot prezentált. A játék stílusa, formátuma pedig a művelt ,értelmiségi célcsoport igényeit elégítette ki (akarva, akaratlanul), kevés szexxel (legalábbis az elsőben), de érthető történetvezetéssel. Bemutatták az ok-okozat közötti összefüggéseket, és sokszor meglepő csavart is építettek be (pl. az ÉH első párválasztóját is okosan vágták meg). A játékosokkal pedig lehetett azonosulni. Volt benne bróker, újságíró, egyetemista, vállalkozó, de ugyanakkor escortlány is előfordult, meg futballista is. Egyszóval széles volt a paletta, és nem egysíkú gyúrós "személyi edző", vagy annak változatai.

A jelenlegi csapatban több olyan személy található (kiemelném Apolkát), kik valamilyen formában részt vettek, vagy jelentkeztek RTL, vagy TV2-ös valóságshow-kba, vagy az általam azzal egyenértékűnek tekintett zenei produkciókra.

Továbbá a TV2 csapata valószínűleg az előbb említett formátumokban erősek, és láthatóan ugyanazt az utat járják be, mint a rivális RTLKlub VV-je. Idegesítő, agyhalott embereket berakni egy műsorba, hol ordenáré módon viselkednek, isznak, kúrnak... ami nem lenne baj, ha csak néhány szereplő lenne ilyen, de az ÉH3-ban még az értelmesnek kikiáltott Loki is egy alkoholista, akivel nem nagyon tudok rokonszenvezni.

Banyus83 2015.03.05. 16:03:11

@Almeron: Ezt olyan jól megfogalmaztad, mert ez a lényeg. kell olyan ember a műsorba - legalább egy - akivel azonosulni, szimpatizálni tudsz, különben nem fogod nézni, nem?

mézescsók 2015.03.05. 16:04:04

@Bujumburi: Azért Auréliót nehéz alulmúlni... Nem akarok visszatérni a Vv-re, kitárgyaltuk ezerszer, de ennyire exhibicionista pasast, mint Au, még nem nagyon láttam. Még Fanni is jobb volt nála abban a 10 percben, ami neki jutott, mint az állandóan heherésző, gyengén szellemeskedő, dadogó vagy üvöltöző pasas. Pamela felülmúlja Cinthiát, de kezdek túl sokat tudni az intimszférájukról. Nem biztos, hogy az adásnak a műsorvezetőkről kéne szólnia. És most nagyon finoman fogalmaztam.

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Lehet, hogy így van. Bevallom, nem figyeltem, hogy ki kivel társalog többet. Ezt ők jobban látják. Amúgy én nem tartom bajnak, ha kialakulnak valami barátságfélék és olyan is előfordulhat, hogy akad a társak között, akit nehezen visel el az ember, mert nem szimpatikus. Egy ideális közösségben nyilván az lenne a jó, hogy egyformán foglalkozunk mindenkivel, de ez nem ideális közösség.
Abban igaza volt Petinek, hogy nem kell csak egy valakivel barátkozni, mert elég egy csavar, aztán egyedül marad. Különben kétlem, hogy szorosabb kötődések kialakulhatnak. Ahhoz elég mobil a társaság és a cél sem az persze, hogy örök barátságok kovácsolódjanak.

@Banyus83: Természetesen nem vehettem készpénznek, pláne, mert rajtam kívül még százezrek nyomogathatták az appot. Én különben egyszer sem, de ez mindegy. Csupán arra utaltam, hogy ezt a műsort csak nézőként élvezhetem (???), a Vv-ben legalább valami halvány esély lehetett arra, hogy kit tartsak bent, kit nem. Hogy kit kedvelek a játékosok közül, az magánügyem (egyébként még egyiket sem annyira), ezért más hőfokon viszonyulok hozzájuk. A szó valódi értelmében vett szurkolásról itt nincs szó. Szerintem.

kamilla123 2015.03.05. 16:05:12

@Sergei Alexis: teljesen egyetértek. Én is amiatt néztem az előző évadokat főleg, h kikapcsolt lelkileg, szellemileg, hogy olyan party hangulat meg nyár hangulat volt. Most meg ez az erőltetett kavarás nulla egyéniségekkel. Meg emlékszem, ott tök sokszor csobbantak a vízbe, táncoltak, volt táncverseny, meg közös zenélés stb.. a néző is úgy érezhette kicsit, h nyaral.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.03.05. 16:06:23

@bonifac: muhahahahaha, csavaros kar? 74-ben, baszki, amikor én négyéves pöcsként vettem a vanilia-csoki-puncs triót?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.03.05. 16:06:35

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: ma itt 'lent' a sötét vidéken is gömbben/gombócban mérik a fagyit. Régen nem így volt. Talán nem fogalmaztam érthetően. Vagy te nem értetted?

Banyus83 2015.03.05. 16:07:03

@mézescsók: Persze, igazad van, én csak a véleményemet mondtam el, de természetesen mindenki úgy látja, ahogy szeretné, és annak drukkol (vagy nem drukkol), akinek szeretne. :-)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.03.05. 16:07:15

@sixx: Ja, csavaros. Csak pár év előnyöd van, ne röhögj.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.03.05. 16:08:07

@mézescsók: az igazi reality formátum, ahogy a beköltözős műsorokat kitalálták, az ez. a The Real World volt az első az mtv-n, és senki nem szólt bele a menetébe. a big brotherben sincs sms szavazás gyárilag, ez magyar betegség, hogy mi mindig mindenbe bele akarunk szólni, ha rajtunk állna, Grissom lenne a CSI főnöke amíg él.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.03.05. 16:08:13

@mézescsók: Nekem nem mesélték, ettem ötvenfilléres adagot.

Jozeph Pelikahn 2015.03.05. 16:11:25

@Almeron: Számomra teljesen nézhetetlen ez a széria, pedig az ÉH1 volt az abszolút kedvencem a műfajban.
Idióta izomagy, bunkó és kicsit sem vicces műsorvezető.
Sokszor elcseszett, nem érthető hang.
Feliratok becsúszva az embléma alá!
Össze-vissza, kontextus nélküli vágás.
Humortalan, teljesen merev szereplők (már az alapján, amennyit néztem az előbbiek miatt az egészből).

Ennyi időm nekem sincs.

M.Zsolt74 2015.03.05. 16:12:06

@ZX71: Ezzel simán leverted az egész cikket ;)

Jozeph Pelikahn 2015.03.05. 16:13:57

@Almeron: Pontosan így gondolom én is. Többet nem is vesztegetnék az ÉH3-ra, ezentúl vegyétek úgy, hogy amit Almeron ír, azt én is! :-)

alsophila grahami 2015.03.05. 16:22:23

@Almeron: azt hiszem, mindent leírtál, ami bennem is kavarog, különös tekintettel az utolsó bekezdésre, mert a castinggal van nekem is a leginkább bajom, hogy szinte repliáit látom a legutóbbi VV játékosainak, minimális fenntartás nélkül illik rájuk az "agyhalottak" kifejezés, ritka ostoba mind - igen, még Pjotr is! -, és ami mindennél rosszabb és idegesítőbb, amikor az ostoba próbál "tematikázni, manuperálni", vagyis gondolkodni, taktikusan tolni a játékot, befolyás alá vonni a többieket, miközben napnál is világosabb, hogy síkhülye ehhez MIND ebben a merítésben.

és igen, ott a dilettáns szerkesztés, teljesen érthetetlenné teszik vele az eseményeket, állandóan baj van az időrendiséggel, a szereplők logikátlan össze-visszaságokat zagyválnak folyamatosan, követhetetlen így az egész, az az érzésem vam, miközben nézni próbálom, hogy ezek csak beszélnek taktikus játékról, de valójában fingjuk nincs róla, hogy az milyen is valójában, csak agyalgatnak-filózgatnak ész nélkül, lényegében hülyeségeken kattognak egész nap, tökértelmetlenül. taktikűzni kéremszépen aggyal kell, anélkül neki se kezdjen senki, játsszon akkor ösztönből, és szajkózza azt, hogy "önmagát adja" - még az is jobb nekünk, nézőknek, mint ezt a katyvaszt követni próbálni...

szumma: csalódott vagyok én is, pedig a VV végjátékbeli - szükségszerű - ellaposodásával egyidejűleg nagy lelkesedéssel vetettem magam bele az Édenbe, de most, hogy már VV sincs - nem hittem volna - de hiányérzetem van, mert ott legalább a követhetőséggel, a lineáris, tiszta történetvezetéssel nem volt baj.

kszanaksz 2015.03.05. 16:29:13

Az, hogy buta játékosokat alkalmaznak és forgatókönyvet adnak nekik, gyakorlatilag kéz a kézben járó körülmények. Ravasz stratégák maguktól is jó (jobb) műsort tudnának csinálni. Sokan hiányolják ezt az utóbbi évek bármilyen valóságsóiból.

Morfologista 2015.03.05. 17:11:39

Nekem egyébként az az érzésem, hogy ezek tudnak annyira hülyék lenni, hogy Nóri-Naomi-Evelin beáll Milán mögé, Lokihoz meg senki. :) (Ha jól tudom, a párválasztó ceremónia előtt le kell adniuk, hogy hova állnak, és ott már nincs módosítási lehetőségük).

alsophila grahami 2015.03.05. 17:34:35

@kszanaksz: pontosan. de tartok tőle, hogy ismerve már a mai magyar celebvilágot, értelmes ember nem jelentkezik be közéjük, ezért nem is vesz részt ilyen játékokban, mert aki ide belép, automatikusan aláírja azt, hogy celebként fogják kezelmni - vagyis beleturkálnak a privátszférájába, és elvárják tőle, hogy működjön ebben közre is akár, satöbbi... persze, hogy épeszű értelmes ember ezt inkább passzolja, nem vágyik a Fanniktól és Deniszektől hemzsegő mocsárba...

zaphodbeebthe1st 2015.03.05. 17:45:54

Párhuzamosan nézem az ÉH1-el és nagyon nagy a különbség. Szerkesztői és játékosi minőség szempontjából is. Ebben a mostaniban a taktika háttérbe van szorítva az elkerülhetetlen, lényegében szerkesztői kizárások miatt. A két kényszerű kiesőnek esélye se volt taktikázni vagy bármit tenni. Az a gyanúm, hogy itt inkább a drámás feszkók felé fogják tolni az agyhalottakat és nem az elmés csavarok fognak dominálni. Pl. az 1-ben amikor Pitta kiesett azt se tudta melyik bolygón van, vagy amikor Norbit nullázták le a többiek, látszott az arcán a döbbent amikor rájött, hogy ki van golyózva. Szerintem itt ilyen jeleneteket nem fogunk látni.

zaphodbeebthe1st 2015.03.05. 17:47:17

@sui.generis: Az első két szériából senki sem tengeti magát a celebségből.

alsophila grahami 2015.03.05. 17:48:19

amúgy nekem a tegnapi adásban volt iszonyatmód szembetűnő, ahogy a Nóri nevű, felettébb idegesítő, IQ-mínuszos játékos amint "forgatóköyv szerint" játszik - de szó szerint -, amikor bent vergődtek a hasonló kvalitásokkal megvert kis barinőjével a szingliszobában, és egy az egyben úgy konverzáltak, mint a kezdő színészek az első olvasópróbán, épp hogy csak a szövegkönyv nem volt a kezében, minden egyes mozdulata beállított volt, mint Berki a felkonfoknál, annyira hamis volt, de leginkább a testbeszéde árulta el - bizonyos latinamerika szappanokban lehet látni ilyesmit, amiket a nagyim néz, abban néznek így egymásra, ilyen drámaian egy-egy egyszerű mondatnál is a szereplők (színésznek nehezen nevezhetők), az életben ilyet az ember normál élethelyzetekben nem csinál, hanem teszi a dolgát, ide néz, oda néz, szal természetes... ez meg... mint aki - mondom - olvasópróbán van, és még a rendező nem rángatta meg, hogy ÉLETSZERŰBBEN, HITELESEBBEN!!!!! úgy forgatta a fejét a másik csajszi után, mintha utasításba adták volna neki, gimnáziumi színjátszókötre emlékeztetett az egész, nem valós szituációra.

alsophila grahami 2015.03.05. 18:08:03

@zaphodbeebthe1st: igen, épp erre kívántam rávilágítani én is, hogy aki ide jelentkezett, az nem feltétlen vágyott a celebvilágba, ezt mutatja az utóéletük is, de azóta évek teltek el, változott a világ is, a bulvár azonnal lecsap mindenkire, aki ilyen műsorban exponálja magát; plusz: most egy nagyobb, országos lefedettséggel bíró csatornán fut a show, netes és printmédiával is megtámogatva (köztudott, hogy mindkét nagy kercsatorna szerződve van egy-egy nagy bulvármagazinnal), tehát nagyon eltérő helyzetet eredményez mindez a korábbi, viasatos helyzethez képest, ami nem feltétlen kedvez annak az embertípusnak, aki képes az agyát rendeltetésszerűen használni, és a játékot érdekessé tenni - nem pedig a trashrealityk szintjén elvegetálni, amíg ki nem szórják.

beacska 2015.03.05. 18:43:19

@Almeron: és az meg sem fordult a fejedben, h azért mutatták, h P. vakargálja két kézzel, h mi is lássuk mekkora surmó? mert arra nem emlékszem, h nagyon mélyenszántó lett volna a beszélgetésük

Almeron 2015.03.05. 18:50:17

@beacska: elkezdtem nézni a második évadot (most tartok a 2. résznél) és egyre inkább az az érzésem, hogy a szerkesztők bénák.
Egyszerűen borzalmasan adaptálják a történetet.

A II. évad 2. részében teljesen intelligensen és frappánsan és ami a legfontosabb, érthetően vágták meg. Az elhangzott párbeszédekre szépen bevágtak egy ellenvéleményt, és teljesen logikusan bemutatják, hogy miképp és milyen indtatásból cserélték le a szereplők párjukat, agy az új játékosok hogyan érzékelték a környezetüket.

Egyszerűen érthetően közölték, hogy miért is történik.

Egyre inkább az az érzés kerülget, hogy a technikai stáb borzalmas munkát végez, bár igaz, a szereplők is hozzátesznek sokat az alapvetően zavaros képhez.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 18:51:21

@beacska:
Hö hö
Én is Bence mélyszántása feletti unalmamban kezdtem másra is figyelni:DD

beacska 2015.03.05. 18:51:38

@DilisApu: ez az első kettőben is így volt...Szandrát mindenáron benttartották, pedig egy pukkasztott nulla volt, csak h Ádámot bosszantsák. Amikor Ádám kiesett, kipasszolták Szandrát is. Aztán Máté-Edina "szerelmes párról" nem is beszéltem....brrr...

ez egy ilyen játék. és ezt senki soha nem titkolta. EZÉRT nem csinálnak úgy, mintha lenne közönség szavazás

beacska 2015.03.05. 18:54:01

@bonifac: de igen, volt gombóc: 50 fillér volt

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 18:54:48

@bonifac: Hát persze, hogy nem értettem. Ahogy látom, te sem :D:D:D

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 18:57:00

@mokamini: Ez azért van, mert te a tattikát szereted. Itt meg tematika van :D:D:D

beacska 2015.03.05. 18:58:49

@kamilla123: Apolka "csak" annyit tett, h amikor Marianna bejött, elkapta, szólt Adrinak, h munka van, és kedvesen körbekísérte az Újat a Hotelban. ahogy a nagykönyvben ez meg van írva. Nem fintorgott, nem bújt más fenekébe.
És a szerkik EZT értékelték, ezért is kapott a rózsa másik funkciót, mert Mariannát megbüntették, h jelezzék, a jó megkapja jutalmát...amit a bentiek meg is értettek, csak itt kint nehezebb...tán az infóhiány miatt lehet :D

beacska 2015.03.05. 19:08:05

@Almeron: én pedig nem lepődnék meg, ha ugyanazok készítenék az összes ÉH-t :DDD
ÉN ha nekiállnék egy ilyen műsorrnak, tuti, olyan cégnek adnám a megbízást, aki csinált már ilyet...

jegyzem meg csendben

Almeron 2015.03.05. 19:14:22

@beacska: Biztos nem ugyanaz a csapat készítette. Az ÉH1 és 2 szerkesztésében egységes kontinuitást mutat, ellentétben a 3.-kal, ami markánsan különbözik az első kettőtől.

minden reggel 2015.03.05. 19:16:24

@Almeron: a két fô szervezô intwrjúja fent van a YouTube on, borzasztóak, önteltek, a nô végig rágózik a földet bámulja, kb ennyi tellett tôlük

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:21:33

@Almeron: @sixx: Az MTV-s nagyon drámai volt a srác halálával, szinte élő műsorban. Egyébként nekem az összes közül, amit láttam az tetszett legjobban. És szerintem nagyon fontos is volt azért, mert egyfajta felvilágosító munkát is elvégzett a műsor - persze nem a szerkesztők, hanem maguk a fiatalok - az AIDS-szel kapcsolatban.

kamilla123 2015.03.05. 19:26:04

sztem egyszerűen arról van szó.h túltolták a szerkik. Tudták, ha az emberek a taktikázástól és váratlanan fordulatoktól imádták ezt a műsort, erre teljesen össze vissza váratlanul kivágnak meg bent tartanak embereket, meg sztem a versenyzők is tudják, h taktikázni kell, nem véletlenül mondja el az összes szereplő, minden lehetséges kontextusban. Csak ez az, amikor túl van tolva a dolog, mert nem mernek a véletlenre menni, és a játékosokra bízni a forgatókönyvet, oké,h szerkesztői terelgetéssel. És sztem egyszerűen ez van,h annyira be akarták biztosítani magukat,h túl lett rendezve.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:26:46

@sui.generis: Én még megemlíteném a kötelező meztelenséget:DD

Zsoofka 2015.03.05. 19:30:43

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan:
Jaaaaaaa.... éééértem.
Az a baj, hogy én is túltaktikáztam ezt a dógot és őszintén reméltem lesz egy jó kis műsor itt. Amiben lehet valakinek őszintén drukkolni, valakivel azonosulni - meg lehet valakit útálni és itt mindezt jól kibeszélni.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:32:32

@kamilla123: Most ha a triumvirátusra gondolok, akkor nem tudom, hogy milyen forgatókönyv lenne. Ha lenne bármilyen történés. Mert amit ők műveltek, az számomra nézhetetlen. Gondolom, válogatni is már úgy kellene őket, hogy képesek legyenek játszani. Aztán szűkül a kör, mert kigyúrt felsőtestűekből már sokkal kevesebb fog tudni játszani - mint a példa mutatja. Az értelmesnek tűnő Loki meg pókhasú.:)

minden reggel 2015.03.05. 19:34:46

@Almeron: kb tegnapelôtt belinkeltem, majd megkeresem.

XocoLatte 2015.03.05. 19:36:47

@beacska: Abszolút így volt, sőt, ha jól emlékszem, a "maszek" cukrászdákban volt a kanalas-gombóc, az "állami" helyeken inkább a fagyigép a húzókarral. Én annak ellenére jobban kedveltem az utóbbiakat, hogy a tartályba csak 2-féle fagyi fért (általában csoki-vanília, csoki-puncs, csoki-jaffa, csoki-citrom párosításban), mert a kiszolgálótól függően megszaladhatott néha a kar és a dupla adag néha felért 3 gombócnyi mennyiségével...

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:41:34

@sui.generis: Csak egy dologban tévecc. Naomi MMKK tudja a frankót:D:D:D

Zsoofka 2015.03.05. 19:51:14

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Tudja, és nem fél elmondani.
Nekem amúgy néha erősen transzfesztinek tűnik... Brrrr....

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:54:32

@Jozeph Pelikahn: Folyton kihúzod magad a problémás dolgok alól. Pedig megbeszéltük, tod ...habostorta...:DD

Zsoofka 2015.03.05. 19:56:32

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:
Épp elaludt a két manóm, a macska idegömbölyögött a lábamhoz és éhes vagyok...
Ja, nem erre gondolsz? :) :) :)

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 19:57:58

@XocoLatte: @mokamini: érdekes gondolat. Nekem nis ilyen benyomásom - szerencsére:) Lányt még nem ismertem, csak fiút.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 20:00:06

@mokamini: Jó neked. Nem az éhség :D:D. Az enyém a lábujjamat harapdálja, mert ő jóllakott, jöhet a szórakozás:D:D

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.05. 20:01:30

@mokamini: A kibeszélésben jók vagyunk :)))) A többire nis befolyásunk:((

Elektra1976 2015.03.05. 20:05:06

@Almeron: Láttam én is mindkét előző ÉH t Imádtam Alig vártam hogy lássam a következő részt De ez eddig borzasztó Kövezzetek meg de a legjobb részek ebben lassan a Berki beszólásai lesznek (És ez nem biztos hogy bók) Iszonyat szereplők 5 nap ismertség után sírás rívás mert valaki kiesik Olyan mintha az összes fordulatot belesürítenék egy hétbe Ettől erőltetett az egész NAGYON REMÉLEM hogy lesz ez még jobb is Értem a VVs utalásokat csak már igazából az zavarta a szemem hogy VV s szerkesztők meg VV Levi de azért még jól fogok aludni :-)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.03.05. 20:08:28

@mokamini: dede, pont erre voltam. Ez máris érdekesebb, mint minden más :-*

Zsoofka 2015.03.05. 20:12:57

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: :) Tőlem másra nemigen fussa. A tegnapi édenből egy kurva kukkot nem értettem, pedig nagyon sasoltam, de arra jutottam, hogy a berki aztat mondhatta nekik, hogy az nyer, aki egy nap alatt többször el bírja mondani a TATTIKÁZÁS és az ŐSZINTE szavakat röhögés nélkül. Amikor meg megláttam Naomi fejit (amit szerintem már valaki eltalált egy lukas szívlapáttal és csak az orra maradt ki a jóból, mert azon kívül a feje egy lapos palacsinta, műhajjal, akkor rögtön agyfaszt kaptam. Szóval félek csak fröcsögésre fussa tőlem.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.03.05. 20:15:45

@mokamini: rendben, én azt is mmkk várom. Végre együtt vunk :-)

chloep 2015.03.05. 20:17:32

Na minden részt még mindig nem láttam, de véletlenszerűen rábukkantam egy kettő ismerős arcra(érdekes álnevek alatt;) közös ismerősökön keresztül... Nincs nagy szpoiler, de úgy tűnik legalább egy páros született a műsorból. Legalábbis nekem úgy tűnik Apolka FBát elnézve.

Gia Gianea 2015.03.05. 20:18:46

@chloep: PotykaPeti együtt?De jó! :-)

Zsoofka 2015.03.05. 20:22:34

Kezdődik. Úszni kell. Meg lesz Pandi.

Zsoofka 2015.03.05. 20:23:52

Nóri és Műhaj konspirál. Kiscsaj ellen.

haruka 2015.03.05. 20:24:19

Na, Naomi már megint drámázik.
Üdv mindenki!

Zsoofka 2015.03.05. 20:24:38

Nóri nem hisz Naominak. Jól teszi.

chloep 2015.03.05. 20:24:56

@Gia Gianea: Úgy tűnik. Mellesleg lehet hogy NyafiAdri és DrunkBeckhamLite is.

Zsoofka 2015.03.05. 20:25:56

Milán attól fél, hogy nem lesz párja.
Nem értem. 6 csaj van, miért ne lenne neki.

Zsoofka 2015.03.05. 20:27:02

Mariann ki akarja ejteni Patrikot. Bencét is?

Zsoofka 2015.03.05. 20:29:30

A mai kulcsszó: a MÖGÉMÁLLSZ. Mindenki mindenki mögé.

Zsoofka 2015.03.05. 20:31:35

Mariann jól látja, hogy A+P együtt túl erős. Most akarja robbantani őket, mert különben túl erősek lesznek együtt. Loki meg Bence ellen aggitál.

Zsoofka 2015.03.05. 20:32:54

Ugrás. Medencébe. Cuccostól. Az lesz a vicces rész. Peti buzisan rötyög. Brrr..

nathalie 2015.03.05. 20:35:19

mariann monológjánál sztem én ugyanolyan elgondolkozó arcot vágtam mint peti, amikor rájött, hogy ez a csaj nem is olyan hülye.
Nem is értem miért lepődök meg, pont egy ilyen kis törtető nőnek való ez a műsor. még a végén ő lesz a kedvencem.

nathalie 2015.03.05. 20:36:35

HELYEZETET KAPTA????? jól hallom????

Zsoofka 2015.03.05. 20:37:23

@nathalie: én is erre gondoltam, amikor bencének beszólt norbi távozása előtt, hogy nem biztos, hogy jó lesz az az édeshármas kinti program....

Zsoofka 2015.03.05. 20:39:51

A csajok humorérzéke otthon maradt.

Zsoofka 2015.03.05. 20:42:14

Adrienn nyert. Vicces volt? Nem.

nathalie 2015.03.05. 20:42:38

@mokamini: mindenkié...

istenem, szegény adri, aki mindig első helyen végez... Remélem eszébe jut, hogy patrik 100 pontot adott botoxnak.

Zsoofka 2015.03.05. 20:43:12

Asszem kimegyek enni. Már megint tattikáznak.

Zsoofka 2015.03.05. 20:58:02

Pandóra. Lokival egyetértek. Nóri egy karótnyelt bot.
Eve nem olyan hülye, mint tegnap gondoltam.

Schlomo Goldberg 2015.03.05. 20:58:28

Nóri annyira kibaszott okosat mondott megint hogy elment a stream is

Zsoofka 2015.03.05. 21:00:16

Milán végre elszámolt 6-ig. Rájött, ő fog dönteni. Hülyegyerekvigyor.

Zsoofka 2015.03.05. 21:01:55

Bence kést fog kapni a hasába. Lokitől.
Mariann első minusz pontja, védi Nórit. Szerinte Nóri nem hazudik. Muhahaha.

Zsoofka 2015.03.05. 21:02:51

Nórinak egy jó baszás hiányzik. Ebben mindannyian egyetértünk.

Zsoofka 2015.03.05. 21:05:18

Naomi A és B terve. Milán és Loki. Nóri ezen besérül. Peti is.

nathalie 2015.03.05. 21:05:34

nem tudom, hogy láttam -e embert, aki ennyire magabiztosan ostoba mint Naomi...

Zsoofka 2015.03.05. 21:06:51

Naomi keresi a biztos pontot. Nem lennék most a biztos pont helyében.

Zsoofka 2015.03.05. 21:08:48

Én Bence helyében erősen aggódnék, Az első 3 agysejttel rendelkező fügyis kedvéért le fogja cserélni Mariannt.
Milán már megint rosszul számol. Patrikot akarja párjául.

nathalie 2015.03.05. 21:10:06

kezdem sajnálni ezt a botoxot. kétségbeesett küzdelmet folytat, hogy ennek a bencének elmagyarázza az alapokat.

peti pedig most bassza el topolkát a háztól.

Zsoofka 2015.03.05. 21:11:11

@nathalie: azzal, hogy énekelteti ? :)

nathalie 2015.03.05. 21:11:28

sírok. peti azt hogy nem tetszik egy nőnek gátlásnak veszi :D:D:D

haruka 2015.03.05. 21:12:35

@nathalie: Mariann meglepetés, ő érti legjobban a játékot a lányok közül. még a végén neki fogok szurkolni.

nathalie 2015.03.05. 21:13:36

@mokamini: meg hogy kezd szerelmes lenni :)

Zsoofka 2015.03.05. 21:14:06

@haruka: Velem már megtörtént. Neki drukkolok, de nem tetszik, hogy jó kapcsolatot ápol Nórival... Az a nő nagyon buta.

nathalie 2015.03.05. 21:15:00

@haruka:
most én neki drukkolok. kicsit nehezen értem mit beszél, de felhangosítottam a tv-t és figyelek...
petiből elegem lett, túl okosnak hiszi magát, és még azt se veszi észre, amikor nem tetszik egy nőnek.
loki meg nekem túl sok.

Zsoofka 2015.03.05. 21:15:39

Milán tényleg nem látja, hogy Naomi kiskanállal megeszi desszertként... Nem egy súlycsoport. És ez nem Milánnak kritika, de egyszerűen ők nem működhetnek, mint egy pár...

Zsoofka 2015.03.05. 21:17:31

Nóri szenvedélyes nő a magánéletben. Mondja ezt Nóri. Szerintem fapicsa. Szavazzunk. Most.

Ditti82 2015.03.05. 21:18:29

Loki hogy került a szingliszobába Naomi mellé? Evelin meg tapizza Milánt? Valamiről lemaradtam.

Zsoofka 2015.03.05. 21:18:38

Eve megerőszakolja Milánt, csak válassza már őt. Naiv. Nem őt fogja.

Zsoofka 2015.03.05. 21:19:39

Jól láttam, hogy Adri veszélyben érzi magát?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.03.05. 21:20:23

Én az első éden hotelt nem néztem, a másodikban képben voltam. De itt semmit nem értek. Mindenki mindenkivel megbeszél mindent, nem látok klikkeket, akiknek lennének konkrét terveik bármire is. Most vagy ők a buták, vagy én (remélem ők).

Ditti82 2015.03.05. 21:21:23

@mokamini: Bencének meg őt mondta. :D

Zsoofka 2015.03.05. 21:21:30

Ha valaha le akarnék szokni a szexről sokáig nézném Cintiát.

Zsoofka 2015.03.05. 21:22:44

@Ditti82: Én nem bírom követni, az a baj, hogy a játékosok sem...

Ditti82 2015.03.05. 21:22:50

@Yooha: Pedig az első volt a best. :)

Zsoofka 2015.03.05. 21:24:06

@mokamini: Mariannt helyett Mariann.

Ditti82 2015.03.05. 21:30:56

@mokamini: Pedig jobban járna Evelinnel, irányíthatóbb. Naomi szerintem előbb-utóbb kibassza a hotelből.

KékFény6 2015.03.05. 21:51:54

@Mdolo: Ráadásul a jelenlegi műsorban rengeteg a holtidő. "Az előző adásból" résszel kezdődik, majd "A mai adásból", majd minden reklám előtt/után "Mi lesz". Kb. 5-7 percet elvesznek a hasznos műsoridőből ezek. VV-nél pl. abszoút nem voltak ilyen időkitöltő felesleges részek.

Berki felkonfjaiban a hangsúlyozás mellett a papírokat sem értem: Egyszer sem olvas belőlük, fejből nyomja. Ugyanakkor a jobb kezével mindig vagdalkozik a papírokkal minden mondata végén. Senki nem szólt neki, hogy ne csinálja ezt a primitív testbeszédet?

Gia 2015.03.05. 22:39:33

Csak engem idegesít Juanita fejtetőre applikált haja?

Gia 2015.03.05. 22:40:35

@Tesztelo.hu: Csak kapaszkodik a papírokba.Jobb,mintha valami másba kapaszkodna. :-)

2015.03.05. 22:51:00

végre hazaértem csak jócskán a végére
köszi a jó kommenteket és közvetítést így elég jól képben vagyok

'stét

2015.03.05. 22:53:49

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: ne bántsuk a kis pókot :D cukker a pókja is :D

2015.03.05. 22:57:51

patrikot nem értem habog dadog

nórika jó emberismerőnek tartja magát de néha nem jól ismeri ki az embereket :D dehülyevagy

loki ledegradál-t használ, mint robin :D

Gia 2015.03.05. 22:57:58

Már itt is degradálnak?Tyűha!

2015.03.05. 22:59:18

@Gia: igen, érdekes,
de nekem az is, hogy mindig úgy megy, mintha mindig lábujjhegyen menne

mindenki alszik?

2015.03.05. 23:00:17

@Gia: LEdegradál :D olyan nosztalgiám van

Gia 2015.03.05. 23:04:05

@fosch9: Majd legközelebb megnézem hogyan szállítmányozza a lőevelet.. :-)

2015.03.05. 23:06:54

@Gia: a lába nagyon csinos arra gondoltam sztirpíztáncos lehet :D ne kérdezd miért csak úgy :D

Gia 2015.03.05. 23:09:39

@fosch9: De akkor talán nem lenne mindig annyira zavarban.Nekem legalábbis ez az érzésem vele kapcsolatban.Lehet,hogy fél az Albínótól. :-))

2015.03.05. 23:19:14

@Gia: mondasz valamit :DD

idegesít ahogy patrik beszél alig értem
de kis nyomi ez a milán szegény azt se tudja mit akar

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.06. 01:25:37

@fosch9: Dehogy bántom:) Százszor inkább őt nézem, mint egy hülyét hallgatok:DD

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.06. 01:29:27

@mokamini: valaki ugrott egy jó kis előreszaltót. Az miért kapott 6 pontot?

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.06. 01:30:33

@Gia: Nem. Itt a fejlesztett változat van. LEdegradál:DDD

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.03.06. 01:36:59

@nathalie: Hát persze. Mert ez a gátja annak, hogy megdugja a nőt:)

csak mert 2015.03.06. 02:37:54

@mokamini: "Ha valaha le akarnék szokni a szexről sokáig nézném Cintiát." ez qrva jó :DD

csak mert 2015.03.06. 02:45:34

Patrik szerintem nem biztos párja tepsifejű adrinak.. bármikor megd*gna mást is, és akkor robbanna a csodakapcsolat...

Azzal maximálisan egyetértek, hogy nórinak rég lehetett szexuális élménye, és tuti fapi*a.

csak mert 2015.03.06. 02:47:37

néha olyan érzésem van, mintha bence és patrik smárolnának, ha senki sem látná

csak mert 2015.03.06. 02:49:17

jól elbeszélgettem magammal :DD kár, hogy senki nem volt már itt

2015.03.06. 07:39:18

@csak mert: hahó, viszont nagyon ügyesen beleástad magad a témába :D
patrik és a tespsifejű azért vannak együtt mert a nő ragad rá szerintem és hát denisz óta tudjuk h a potyapi*a ha már ott van... :)
akkor hát nóri egy okoss fapi*a? :D nem csak okoskodik? :D

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: meztelen zuhanyzás is van már fent :-O
egyébként a fenti képen Lokkancs is jobban fest mint a Zédenben :D

Jó volt tegnap a jelmezes vízbeugrós játék, bár kicsit fantáziátlanok voltak, egyedül peti teljesítménye volt mókás.

mézescsók 2015.03.06. 08:45:55

@Banyus83: Ok. Nem kötözködtem.
@sixx: Kösz. az infót, nem tudtam, bár sejtettem valami hasonlót.
@bonifac: Nem mondod??? Akkor állítólag még gyümölcs is volt benne....

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2015.03.06. 08:48:19

A valóságban milyen hosszú egy Pandora? Gyanítom, hogy nem a legjobb részeket vágják be adásba...

csak mert 2015.03.06. 14:09:27

@fosch9: irónikusan okos nóri :DD

alsophila grahami 2015.03.06. 19:36:36

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: ja bocsánat, ezt benéztem, Naomi itt a helyi "há' igázáám váán, akkor is igázáám váán, ha nincs igázám!" xDDDD

alsophila grahami 2015.03.06. 19:38:47

@fosch9: xDD itt tematika van meg manupera ;) ez se rossz, de a ledegradál... meg az bócsmárol... okkal vagy okvetlenül... azokhoz semmi nem fogható! xDDDDDDD

2015.03.06. 20:10:23

@csak mert: értettem ám csak teszteltelek :DDD
@sui.generis: teljesen igazad van itt még gyerekcipőben van a szótár :D

2015.03.06. 20:16:08

@sui.generis: a kidiszkvalifikált ugye nem feledjük? :DD

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.03.13. 21:03:37

Es ha senki mas nem all Patrik es Milan moge? Kiesik 2 lany es 1 fiu?
süti beállítások módosítása