Nyolc óráig lehet ráhangolódni az X-re, (Ezt írtam szombaton.) aztán meg már úgyis mindegy lesz, mert szépen élőben lekövetem a műsormenetet és ahogy az lenni szokott, némi fáziskésés és buffering után megírom a sallangmentes mivótot, meg a velős kommentárt. Addig a következő Blikkből szedett húsba vágó hírmorzsával lehet agyilag lealjasodni az esti az egyszerű eszközökkel operáló, sztárcsináló X-faktorhoz, hogy Csordás "Gumimaci" Ákost szexajánlatokkal bombázzák. Hát nem pompás? Az egyikük biztos, hogy Tóth Gábriel. *gonosz kacaj*
Úh, a nagyon fasza pickwick-reklám már lement, Isten Bence már bemondta, hogy senki ne menjen sehova, csak azok, akik bebaszni igyekeznek szombat este. A TOVÁBB után van az impozáns tartalom. Hajrá!
Nem hittem volna, hogy ilyen erős nyitány lesz, de Lilura ráerőltetett 60-as évekbeli kurvás dresscode eléggé kivitte az agyamat. Jáj Lilu! Miért kellett bőrnacis riherongynak öltöznöd ezzel a párducmintás felöltővel? Miért? Most tényleg? Ez komoly? Leharcolt háziasszonyok, de még Peggy Bundy sem néznek ki ilyen ramatyul.
Nem is rágódok Szikora felkérődzött "happységén", de még Gabika nekifutásból benyögött "produktuma" sem basz fel, mert ez még nagyon az eleje, és amúgy is jön a Fat Phoenix, akik bizonyosan szétcsapják majd a kezdeti érdektelenségemet, hogy a Facepalmtól nem látva élvezzem tovább az estét.
A Fat Phoenix, a két srác, akik keményebbek, mint a kád széle. (Szikora)
Le is teszem a pennát és átadom magam az ilyen csikidámba oltott aranycsulák lassan csordogáló csermelyébe. Jön a kisfilm, amiben a srácok megmagyarázzák a bizonyítványt, hogy előre meghangszerelik, és felveszik a számokat. Na, aki ezt nem tudta, azt úgy hívják, hogy Szikora RóbertGida. Ahogy rácsodálkozik a 21. század innovációira.
Íme a Fat Phoenix hamvából való feltámadása, ami most sem következik be. Az ének maga erőtlen, de ezt már heti rendszerességgel kapjuk a hallójáratainkba. Az meg már csak plusz poén, hogy a biodíszletként betoloncolt "táncoslányok" egy-egy gitárt is kaptak a nyakukba és persze pengettek is darabosan, szexin, de azért TÖK FELESLEGESEN. A Kylie Minouge-szám feldolgozása lehetett volna dögösebb, mert erre így csak Alföldi gerjedt be, és ő is csak a CSAJOKRA, ami az ő szájából eléggé odabasz. Ha már a Fat Phoenixet elnézve is inkább a kellékcsajok az érdekesek, akkor ott valami gáz van.
Alföldi ilyen megrészegült, ködös tekintettel élvezi Eckert Anikó produkcióját.
Tóth Gabika mondhat bármit, mert amíg ebben fáraószerkóban feszeng még hiteltelenebb, mint eddig. Na szóval, jön a Torrent oldalaknál is megosztóbb Eckert Anikó. Szexuális, mint bármelyik Ferenc körúti peep show, nincs is vele semmi gond, Gesztinek is kinyílt a csipája és már drukkol is a lánynak. Pedig szerintem max egy ötödik hely dukál neki, de lehet, hogy sokat mondtam. Amúgy Amy Winehouse Back To Black című dalát énekelte, de ezt is utólag kellett kipuskáznom, mert engem speciel sem az eredeti, sem pedig a magyaros akcentussal (ejtsd: ákszentussal) előadott feldolgozás sem fogott meg. (Update: A vasárnapi eseményeket elnézve nagyon optimista voltam Anikóval szemben.)
A női szívek megdobogtatója, és mégsem szívsebész Csordás "Gumimaci" Ákos érkezik, aki férfi szemmel csak azért is egy büdös kis pufóka fóka, aki ráadásul sír is a hülye haverja kiesése miatt, pedig hát egyel kevesebb vetélytársa lett a múltkori kiesés lendületével. De hát mit értek én a lovakhoz. Szól is a Fall Out Boytól a Thanks For The Memories, aminek az alapja megint túl hangos, viszont az ének megszokottan jó, de az nagyon nem metál, ahogy Ákos simogatja saját testét. ez Gabikának tetszik, látszik is, hogy két pofára tömné Áki fajbunkóját. Oppardon.
Szikora megint imádkozik és jóistenezik, hogy mekkora zenei hiszek egy volt ez. Alföldi azért megmondta, hogy ez azért csak egy művi fos volt, míg Gabika csak kiáll a saját maga igazáért, hogy Ákos szexin táncol, és lesz ez még így a továbbiakban, ne tessék befosni. Ja, és Ő szereti Ákost, más nem számít. A túlfűtött szexuális feszültséget az alábbi képsorok példázzák hibátlanul.
Jó, Sixx nem éppen egy Szarvas, de azért ez is ott van a szeren. Felhívnám a figyelmet Szikora arckifejezésére. Priceless.
Péterffy Lili érkezik egy kellően visszafogott számmal, ami profin meg is van csinálva, hallani is mindent, csak hát a Belmondo szám, amit énekel, na az alapból egy raklap szellemi guano. De a szívem szakad meg, hogy a két hete kihullott MDC-s gitáros csákók tolják a kíséretet. Zsírok. Persze Gabikának a szó Pély Barnás értelmében nem jött át a produkció. Oszt kit is izgat, ugye? Geszti is lócitromba harapott reggel, ezért balta, Steven Seagal arccal meg is mondja, hogy szerinte szar volt, vagy még az se. De Péterffy Lili azt mondja, hogy ezzel azért ő ám kiénekelte a lelkét. UGYANÚGY, MINT MINDENKI MINDEN EGYES KIBASZOTT HÉTEN! Anyukám!
Bozsek Márk érkezik, aki most leginkább Alföldinek fogja megmutatni a tutit, de én azért Geszti légdobolására is ráfedeznék hirtelenbe. Egész jó ez a Kings of Leon, de a háttértáncosok jobbak, az ő szexük odapörkült a színpadra, de Márk csak szűzi Barátok közt maradt, bármit is jelentsen.
"Volt bennem feszültség bőven, meg van még most is, de majd kipisálom." Mondta volna korrektül Bozsek Márk, de csak annyit mondott, hogy köszöni szépen Alföldi szép szavait, most már nyugodtan fog aludni.
Ezt az off topikot továbbra is tartom, hogy egy valami húzhatná fel az X-Faktor érzelmes dalok tematikáját, de igazából bármelyik adást, ha valaki a Haccalari bombát ropná a Dögös Robitól.
Fekete Özvegy, Sado Mazo, Domina, Lollipop.
Batánovics Lili kisfilmjében a kishitler Alföldi megtanítja, hogy kell átélni a dalt, de annyira elvitt az aláfestő zene metálos húzása, hogy pont nem figyeltem Lili mennyire áriázik és mennyire nem. (A szembekötősdiig szarul nyomta - mondja Alf - de utána Lili lett a két lábon járó tiszta zenei hangok ábécéje. Rihanna Unfaithful című számát előadva kajak be is ugrik, hogy Batánovics Lili a magyar Rihanna, csak VV Anikós pufóka arccal. ja, amúgy persze arany folyik ki a torkából, amikor énekel, és ő az egyetlen esélyes kábé, mert cuki meg minden, de Gesztinek megint Szomorú Disznószar fejet vág és rendre oltja Lilit, amire Szikora is rácápázik, mert önálló gondolat híján jó az előbb hallottakat szajkózni. Gabika is beszáll az ekézésbe, mert szerinte se volt ez a dal átélve. Alföldi se ajnározza agyon Lilit, de azért megmenti a helyzetet, hogy ez egy új dolog. Lófaszt, gondolja magában Lili, és mondja is Lilunak, hogy ő richtig megértette mitől vergülődik Rihanna a dalban. Kér, hogy ezt most nem fejtheti kis egy kisebb szeminárium keretein belül, mert kajak végig hallgatnám a tételesen felépített "Hogyan éltem át Rihanna popslágerének érzelmi mondanivalóját" védőbeszédet.
Az Ex az X-ben. Nem hinném, hogy véletlen.
Szabó Ádám érkezik, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mennyire az ex barátnő és a közte lévő szexuális túlfűtöttségen lovagol az X-Faktor. A kisfilmben is látszik, hogy Ádám már nem részesül a mindennapi tipi tapi dínóban, és ettől bizony nagyon bús. Erre a hangulatra erőszakkal rámenve szól is teljesen off beaten a Sweat Dreams zongoraszólama, aztán csak feltolják a hangerőt, sunyin bekúszik a zúzás, bejönnek a kurvák, és ezzel meg is van mentve a produkció. De még hogy, te jó ég. Aztakurva! Kalapács Józsi nem sikított ekkorát a Tépett Madárban. Gabika arcára meg még bre írással is felvésődik a dákóhiány. Alföldi és Gabika a mentoráltjaik ekézésében élik ki egymás iránt érzett gyűlöletüket, így Alf most is csak fikáz, Szikora mond valami teljesen mindegy-jellegű dolgot, Geszti szavait összefoglalva pedig: Szabó Ádám az X-Faktor bádogembere, aki majd egyszer biztos kap egy szívet.
Danics Dóra jön, aki a kisfilmjében a könnyeivel küszködve mondja el, hogy most mit érez. Na lássuk. Anna and the Barbies Márti dala szól - ami leginkább a "Kezdjetek el élni" strófáról lehet ismerős - , ami egy siratódal, azt azért ne felejtsük el, és szépen lelkünkre rámászva jön is fel, csak a fellépő gúnya és a nótakesergő képzettársítása zavar össze kicsit, hogy miért van ilyen félig megtépett ruhában Dóra. Szikorának sikerül is lehúznia a klotyón a soha nem látott érzelmi mélységet megélt produkciót azzal, hogy valami teljesen oda nem illőt mond. Ahogy a jó tanári mondás tartja: "Ha csendben maradtál volna, fiam, akkor okosabb maradtál volna." TRÚ, nagyon is.
Lilu bemondja, hogy senki sehova mozdulni ne merjen, megvár még mindenkit az a csík kábó a Morrison's üvegasztalán, a reklám után jönnek azok, akik még nem voltak.
Na, csak sikerül a reklámoktól bezombult embereket felébreszteni azzal, hogy a Jacko arcú Csobot Adél üvegvágóan peckes mellbimbóját tolják totálba. Nem is érdekel már a By The Way, hiába palacsintáznak a Szikora kúriában, amúgy is egy erőtlen fos ez a Toto sláger, pláne úgy, hogy nagyon érezzük Szikora kényszeres Afrika iránt érzett imádatát, és szinte érezzük is, ahogy otthon a falat rugdosva duzzog, hogy miért nem ő írta a KFT Afrika című slágerét. Szinte feleslegesen van napi 24-ben haptákba vágva szafari kompatibilis szettben.
By The Way: Szikora palacsintát töm. (grátisz Beatles-póló)
Végére jön a nagyágyú, Krasznai Tünde. A kisfilmből kiderül, hogy van egy elég ramaty állapotban lévő bikája, akibe hót szerelmes. Ugye, hogy milyen jó ezt tudni. Szól is a dal (Lana Del Rey Blue Jeans), ami az este korábbi produkcióit nézve ugyancsak szénné van visszhang-effektezve. Tünde egyszemélyes színpadi jelenléte teljesen nagyképű és erőtlen volt, meg azért beakadt pár hamis, fals hang is. Ezt Gabika is megmondja, mert szerinte is megerőszakolta a dalt. Na. Szikora behódol, mert hát nehogy ő kritizáljon a maga R-Go múltjával.
Az utolsó 100 komment: