Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV5 - 1X144

2012. február 08. 18:45 - Hódos Hajnalka

Komolyan mondom, mióta megnéztem az öfit, azon gondolkodom, hogy bírtam ki ép ésszel a VV4-et. Az újdonság varázsa biztos. Meg a szűz kéz szerencséje, ugye. És hát itt vannak, megint. Újra. Olivérrel az élen, akit nem titkoltan már az előző szériában a Dunába tudtam volna fosni a torkában gurgulázó takonnyal, a tüdőbeteg röhögésével meg a csínytevéseivel együtt, pedig belőlem aztán Thiago Mottán kívül ilyen zsigeri ellenállást nem nagyon váltott ki senki, de őket azért ne említsük egy lapon. Igen, visszaköltöztek. Hát mit mondjak, elbaszott egy brigádot sikerült összeválogatni, azok jöttek lelket önteni és energiabombáskodni a Villába, akik sírtak-picsogtak, nyafogtak meg hisztiztek, hogy haza akarnak menni. Már csak ÉnLázárLászló hiányzott volna, és akkor holnaptól edzettek volna és dughattak volna a izéjébe is valamit. Sorolom: Olivér, Gombi (muhaha), Szandika és Ildi (leánykori nevén Tordas). Az Álomcsapat bazmeg. Nem bíznék rájuk egy nájlonszatyor krumplit, hogy átvigyék a zebrán, külön-külön se, hát még együtt.

Lilu nem röhögi el magát a farsangi bálról rajta maradt csikidám felsőben azon, semmiféle információ nem mehet be a Villába, de a hó igen, ezért kidobást játszottak, én igen. Egyébként kidobó, Lilu. Úgy hívják a játékot, de látom, te inkább Adj, király katonát játszottál. Betonon. Szóval, kizavarják a sok nagyseggűt a hóra, ha már basztok ellapátolni az udvart, akkor mozdítsátok meg a valagatokat ahelyett, hogy döglötök benn egész nap. Meg ki tudja, tán az a lábgomba, ami Kinga lábán burjánzik a hónapok óta viselt térdig érő csizmától, javul valamit a hidegtűl. Hát a három fordulós játék olyan izgalmas, hogy négy sort írtam róla, ezek közül az egyik az, Seri megfogta Vera mellét, de nem gond, mert nem érezte. Először kidobóznak, hógolyókkal, itt Seri villant egy angolspárgát, Kinga persze ekézni kezdi pisasárgán az irigységtől, micsoda egy észjátszós rüfke ez, itt produkálja magát. A második fordulóban ketten kuporognak egy szánkón, időre vonszolják őket körbe-körbe, a harmadik fordulóban összekötözve, sílécekkel a lábukon kell megkerülni az udvart a három tagból álló csapatoknak, szintén időre. Kettő-tíz, hát akkor, ennyi, Kinga, Fecó és Csaba nyertek, ezek mindent megnyernek bazmeg, nem baj Attila, neked elég a hit, hogy te fogod a VV-t. De nem!

Sehi nézegeti az új haját a nyugiban feszt, mindenkit válogatott kínzásoknak kéne alávetni, aki valaha azt hazudta neki, jól néz ki kék és annak különböző árnyalataiban pompázó szemhéjfestékkel összekenyve. Nem, Seri. NEM! A többiek egyesével tanácsot adnak neki, gondolom, nem okoz senkinél hirtelen szívmegállást, ha elmesélem, kivétel nélkül mindenki Fecót javasolja, párbajszűz és talán nem fog tébolyultan óbégatni se, mint a beszavazón. Persze mondják neki Kingát is, sőt, Kinga is saját magát javasolja, hogy pontot tudjanak tenni a kérdőjelek végére. Rohadjak meg, ezt megfestem. Nem tudok, rajzolni is csak pálcika embereket, de ezt akkóis, ha mindenki beledöglik is. Vera kicsit nyíg, szarul érzi magát, mert a Fecót mondta, de honnan a picsából tudná, ki fog visszajönni? A bumeráng, bazmeg.

És nincs hova menekülni, hiába minden, hiába nem akarunk a talyigára kerülni, itt vannak, mert nincs nagyobb ajándék annál, hogy új arcokat láthatnak. Nőgyógyászos vicc megvan, jut eszembe? Este a kocsmában örömteli mosollyal: végre, arcok! Hát ez most megtörténik, jönnek, és felforgatják a Villa életét. Teljesen. A konstans visítás és úristenezés alatt elrebegek egy halk imát, vévénégyesek érteni fogják, csak annyit mondok, Gigi. Legalább attól a hangtól megmentett minket a Jóistenke, na. Olivér sokat fogyott, Kinga kurvára fel van dobva, de egy kurva nagy pattanás van az orrán. Vera is föl van pözsdülve, tehát éjjel ölni fog, Attila pozitív sokkot kapott és remeg tőlük. Én is. Szandika úgy látszik, még mindig a tavalyi leopárdmintás szponzorcuccokat nyúzza, vagy még nem mert neki senki szólni, hogy nem kéne, de ez a legkevesebb. Tripla műszempillasor és olyan színre szoláriumozva, hogy azonnal megfogalmazódott bennem a leszbikus Othello megrendezésének ötlete. A Villa életének teljes felforgatása azzal kezdődik, hogy bebasznak, aztán seggrészegen mindenki hülyeségeket beszél. Igen, még az anyukák elsőszámú kedvenckéje, Csabika is egy szőke tevepatára emeli poharát, lehet pironkodni, meg ájuldozni, hogy mi lett ebbül a jóravaló gyerekből a sok idióta mellett, még a végén elkanászkodik itten. Kinga sírva vigadra itta magát, őt nem szereti senki, Csaba rápusztul kicsikét és puszilgatja meg nemározik neki, Olivér kásásan Alekoszozni próbál Attilával, a Szandi rá van ám zakkanva, de Attila elküldi a bús picsába a Tribunust. És ami most következik, kénytelen vagyok szó szerint idézni. Részegen táncoló párok, felcsendül az Unbreak my heart c. giccsparádé nyáltenger hígfos stb. dal, aztán felcsendül Seri: Jaj, ez a szám, most romantikus leszek. Pedig nem akarok. Gombi látja a szemén, hogy de akar. JUJMOSTMOSTMOST! MIAHOROSZKÓPOD?? Aztakurvabazmeg, mi a horoszkópod, fejhangon visítok, vissza, miahoroszkópod, visítás, vissza, miahoroszkópod, visítás. Én erre a kérdésre régebben automatikusan azt válaszoltam, hogy mókus, és azt tettem ezután, amit minden épelméjű normális ember tesz: megfordultam és elhúztam a belem. Minél messzebb.

Seri udvarias, Mérleg vagyok. Sokat mérlegelsz? Igen, túl sokat. Ne mérlegelj túl sokat. De döntésképtelen vagyok. Miért? Mert a Mérlegek döntésképtelenek. Megvárom, míg mindenki kifújja az orrát és kiviszi a taknyos papírzsebkendőt a szemetesbe, rögtön javaslom, hogy hozzanak még pézsét, kelleni fog. Gombi udvarolgat még egy kicsit Serinek, aki még nem részeg annyira, hogy ne üljön ki az arcára a döbbenet, Gombi ugyanis úgy hülyécskedics vele, hogy azongya neki, nem harapocs. Aztán nem tudja eldönteni, hogy Seri kis szeretetéhes vagy kis szeretetbomba, én egyből eldöntöm, hogy Gombi egy szerencsétlen nyomorult idióta barom. Picúrpicúr, jól kibasztál velünk, azelőtt csak bőgött, most meg hülye is. Szandika öltözködik, juj, fel merje venni a vastag, keresztben csíkos frottírzoknihoz a csillogós, combig érő ringyócsizmát? Hápersze, hagggyamááá. És elkezdődik Szandika sokadik tizenöt perce. Csodálkozik, beöltözik ribancnak, persze Attila meg Csaba sugdolózni kezdenek, Csaba szúrná, alap. Szandika szeme elsötétül, mi az, hogy alap? Az alap, hogy átöltözik? Ez nem alap! Berobog a hálóba, visszaveszi a saját göncét, beindítja magán a gyújtást, azért öltözött át, hogy jól érezze magát és akkor alap? A faszt alap! Nemá, nem nézi a vévéötöt? Nem tudja, Attila milyen hülye tud lenni? Mintegy végszóra jön az, aki Hülye Tud Lenni, Szandika óbégat, rajta ne érCelődjenek! Jön Csaba, Aki Szúrná, ő se érCelődjön! Az van, hogy egy, miért nézeget alá Attila? Kettő, miért beszél a háta mögött? És van három is! Miért előtte beszél a Csabával? Csaba még részegen is értelmesebb, mint ez a kettő és csodálkozva nyög egyet, a hátad mögött előtted? Igen! A háta mögött, előtte, az a legrosszabb, ami létezik! A fiúk megkönyörülnek és elárulják, miről beszélgettek, ja, ha meg akarják baszni, az mindjárt más, Szandika arcán el is terül a joviális mosoly.

Öfi végén alvótársat választanak, Seri Gombival alszik, Seri nemcsak cuki, hanem vagáncs is, jaj, Gombi meg olyan bolond. Nem, Seri a bolond. Nem, Gombi. Nem, Seri, nem, te vagy az, nem, te, bazmegbazmegbazmeg. Olivér lefingja Gombit, na ez alap, ugye, örömmel hallom a féreg szót, mint a VV4 egyik ALAPszavát, hát bazmeg, Attilát Szandika szeretgetése most padlóra tette és hülyének érzi magát. Pedig nem az, szeretnivaló bohóc, de nem a bohóc értelemben, hanem úgy, hogy Szandi mindjárt összeroppantja. A simogról Attilának az a szó jut eszébe, basszuk meg, hogy köszönöm, de ezt már alig hallom, mert egy életlen zsebkéssel nyiszatolom az ereimet, miközben a fürdőkádban csendesen zümmög mellettem a hajszárító.

Kíváncsi vagy Sixx exkluzív videóira, ajánlóira, kritikáira? Csatlakozz a UPC Magyarország Facebook-oldalához!  

Címkék: vv5
1295 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandokan 2012.02.09. 19:12:20

@beacska: nem vagy az.

eleve ízléstelen minden konkrétum nélkül ezt a másikra ráolvasni. nem nagyon emlékszem, hogy valaki a származása és ne a szent párocska benti és kinti dolgai miatt emelt volna szót ellene. kmartika most nagyon messzire ment, nem először.

és kemény meg kásás az isten!

nosce 2012.02.09. 19:13:56

@gyvy:
alap, anélkül nem is lehetne katarzis :)

fran7 2012.02.09. 19:13:58

@kamarti: Szerintem nem bukás ez a műsor, sőt. A retek jól kiszámolta, hogy a valóságshow második évada mindig nagyobb ellenszélben megy. Mert, hát divat szidni, kultúrember ilyet ugye nem néz. Miközben ez a műsor sokkal nyakatekertebb, bonyolultabb, más típusú nem annyira egysíkú karraktereket vonultat fel, akiket alkohollal nem lehet annyira befolyásolni. Sokan szidják a valóságshowkat, de azt már sokan nem ismerik fel, hogy az X-faktor is az, meg a Megasztár, meg a Dal. Ezért tolta későbbre az RTL a VV-t. S most is azért hozza előbbre, mert most van elég saját készítésű műsora, amivel lealázza tv2-őt, ahol a Megasztáron kívül nincs ilyen. Amit elfognak rontani.

kamarti 2012.02.09. 19:16:30

@nosce: ezt másképp látjuk ezek szerint

@sandokan: és még én emelek ki egy szót?
egyébként meg épp nekem mondod ezeket? nem én szörnyülködtem, hogy jajmá, miket mond/csinál ez a gyerek, sőt, elejétől azt mondtam, hogy nekem 1-2 fokkal örültebben jobban bejönne. szóval továbbra sem értem, miért én vagyok az első számú célpontod

nosce 2012.02.09. 19:16:50

@beacska:
"na jó, de milyen dolog, hogy most akkor ezért alapból bejut a döntőbe, mert nem küldik párbajozni? ez "egyenlő pályák, egyenlő esélyek"??? "

Fecó nem ezért jut be hanem mert nagyon ügyesen lavírozott, gondold el barátja Kinga, Csaba, Vera és félig barátja Attila, és Serinek sincs vele nagy gondja, nincs másik ilyen játékos bent, ezért nem megy párbajozni és nem azért mert a retek manipulált volna....

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:17:53

@fran7: Ebbe a szériába azért meglehetősen egyforma és unalmas embereket szedtek össze. A szerencsétlenebb, szórakoztatóbb elemekkel jobban eladható egy ilyen műsor.

nosce 2012.02.09. 19:18:31

@kamarti:
"ezt másképp látjuk ezek szerint
"

lehet, de én jómagam látom jól :)

sandokan 2012.02.09. 19:19:02

@fran7: "Ezért tolta későbbre az RTL a VV-t."

Ez nem így van. A törvényi szabályozás és az elképesztően magas büntetés miatt, amit a VV4 után ki kellett fizetni.

kamarti 2012.02.09. 19:20:16

@sandokan: légyszi mutass már rá te (vagy tőlem @beacska: is megteheti), hol írtam én olyat bármikor, bárkiről, hogy rasszista.
most már tényleg jó lenne leszállni rólam.

Hurri Kán 2012.02.09. 19:20:16

@nosce:
Márpedig katarzis nélkül lóf....ülét se ér az egész :-D

ELP 2012.02.09. 19:20:17

@Líder Máximo: óvatosabban a szavakkal kijelenteni bármit ki lehet , van itt erre 28 eter pálda,,,:))

nosce 2012.02.09. 19:20:23

@jadebulgari:
ne tudom de jól mosd meg a csúnyádat :)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:21:33

@beacska: Ati sem volt még párbajozni. Sehinek is ez az első. Fecót nem védik semmivel csak ellavírozott eddig ügyesen. Én kevesebbet vártam tőle, a sok nagyszájú mind kipotyogott, ahhoz képest hogy ő a lenézett figura, mégis itt van.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.09. 19:21:43

@gyvy: én meg nem hisztizek, ugye????????????????????????????:D

@jadebulgari: jé:D, te itt?:D

@nosce: éppen kibeszélsz a hátam mögött?:O

Líder Máximo 2012.02.09. 19:23:06

@beacska: Nem szóltam hozzád, hanem egy általános felvetéshez, de ha coming outolni akarsz, hallgatlak :)

beacska, a kutyát nem érdekelné ez a téma, ha nem vennéd ezt ilyen véresen komolyan. Sajnos mi is ebben a többnyire rasszista társadalomban élünk, kollégák, barátok között, és tudom, kik reagálnak erre a témára hozzád hasonlóan: a rasszisták. De mondom, bassz rá, ha már nem vállalod fel magad.

Egyébként ha már Fecó, nekem az tetszik benne, hogy nem konfliktuskereső személyiség, ami rasszisták általános cigány-képébe nem fér bele és pl az ő képernyőre kerülése ezért nagyon jó példa arra, hogy mennyire szánalmas dolog az általánosítás!

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:23:08

@ladyandhenk: itt, itt, láttam kérdeztél tegnap, ari vagy :)

nosce 2012.02.09. 19:23:32

@ladyandhenk:
"éppen kibeszélsz a hátam mögött?:O "

nemis csak azt szeretnénk h legyen katarzisod :)

kamarti 2012.02.09. 19:24:40

@nosce: de éppen ezért lesz borzasztó nehéz helyzetben már a következő körben is, ahol egyedül Seri nem fog megsértődni rá, és azonnal visszafordítani ellene ezt a dolgot, ha rárakja a jelét (persze ha Seri megy vissza. mert ha Kinga, nincs menekülő útvonala és majd jön megint a milyen barát vagy te szólam)

fran7 2012.02.09. 19:25:14

@sandokan: Persze igazad van, de hidd el az is mögötte volt, amit mondtam. Ugyanis a sorozatok sem hoznak ilyen nézettséget. S egy Castle rész olcsóbb, mint a VV5 egy epizódja.
@jadebulgari: Igazad van, de ott olyan szinten egysíkú emberek voltak, mint Gombi, akinél szerencsétlenebb ember nincs is. Rá is csodálkozunk erre, akik anno kedveltük őt. Az olyanokat, mint ők másodszorra már nem lehetett elsütni. Ki nézne egy második Alekoszt? Ha ez érdekelne, bemennék a helyi kocsmába, már cigifüst sincs ott.

nosce 2012.02.09. 19:26:24

@kamarti:
de az utolsó ötben már mindenki veszélyben van, mert valakire tenni kell, meg valakit vinni kell...

sandokan 2012.02.09. 19:28:03

@nosce: eddig, ami inkább a szerencsének tudható be, viszont ha seri megy vissza, akkor a döntő előtt még akár kétszer is mehet párbajozni.

ezért érezheti csabika magát páholyban, mert neki már csak a döntőben lesz jelenése, másrészt a fecó-kinga szavazatokat is simán begyűjtheti. ezért lenne jobb a királyfinak, ha most kinguci esne ki.

Hurri Kán 2012.02.09. 19:28:46

@ladyandhenk:
Dehogynem. :P :)))

@nosce:
Hiába, ma semmi nem jó neki. Látod, itt hisztizik. :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.09. 19:28:52

@nosce: milyen téren is? Hiszen csak mélyre hajolok, felszedni a morzsát:)

@jadebulgari: mit is?:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.09. 19:30:08

@gyvy: minek kellene jónak lenni nekem?:D:D:D:D:D

ÉS nem hisztizek, sosem, csak kifejtem a véleményemet:D:D:D:D:D

kamarti 2012.02.09. 19:30:17

@Líder Máximo: Fecó azért nehéz ügy, mert a mellett, hogy kifejezetten konfliktuskerülő, még nem is túl okos és van benne egy nagy megfelelni akarás - és erre alapozva mostanra szépen összehozták róla a "bólogató kutya" (azaz elvtelen, számító, sunyi stb.) képet
(ld. például a vele kapcsolatos a mai videó címét)
nem tudom, ez mennyivel szerencsésebb sztereotípia, mint a másik

Líder Máximo 2012.02.09. 19:31:19

@fran7: Mire alapozod, h ezek a karakterek "bonyolultabbak" lennének? Bocs, de muszáj a szót időzeljbe tenni :)

Szerintem éppenhogy egysíkúbbak, pont az az őrültség hiányzik mindegyikből, ami a VV4 szereplőiben ott volt. Most látszik igazán a kontraszt, amikor bement az előző széria 4 játékosa. Szrintem pont a szórakoztató faktort nyírták ki a szereplőből, azt hiú ábránd volt ezektől elvárni, hogy taktikázzanak. Nyakatekertebb? Bonyolultabb? Neveket, plz!

sandokan 2012.02.09. 19:31:49

@fran7: valóban olcsóbb, főleg hogy csomagban vásárolják, viszont egy csatornának szüksége van saját gyártású műsorokra, mert ezekkel lehet igazán azonosítani. ez növeli a brand értékét, a nézői lojalitást és valószínűleg a bevételt is.

nosce 2012.02.09. 19:33:57

@kamarti:
"most meg kínban vannak, mer se nézettség, se jótékonysági bevétel, se semmi... (már tavalyhoz/a tervezetthez képest, nem a többi műsorhoz képest) "

Eygrészt így is vezet a műsorsávjában a vv5 , meg a spar támogatás is nagy kasza lehet így szó sincs bukásról, ezlrt sztem nem is vonnak le semmilyen konzekvenciát, másrészről hozot a vv5 is nagy ujdonságokat a vv4-hez hasonlóan, ez pedig Atti játéka és különösen Pettié, na és ha Cris és Veronika benn marad az első 5-ben a vv4-t közelítené a nézettség, szal benne volt a marshallbot a gatyájukban itt is :)

kamarti 2012.02.09. 19:34:17

@fran7: te azt mondod, a mostaniak nem annyira egysíkú karakterek. másoknak meg ők nem elég nyakatekertek (vagy nem elé prosztók)
a konklúzió az, hogy a közönségnek semmi se elég jó :)

viccen kívül: én nem tudom, hogy mik voltak az üzleti tervek, mennyire váltak be az elképzelések, csak egy elméletet vázoltam, meglehet, hogy nincs igazam. Mindenesetre a jótékonykodás elhallgatása elég árulkodó.

nosce 2012.02.09. 19:35:23

@ladyandhenk:
én meg szorosan mögéd állok, aztán jön a katarzis :)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:36:25

@fran7: igen, igen, úgy értettem ők szánnivalóabban szórakoztatóbbak voltak mint a mostani széria
@ladyandhenk: az eltűnésemről :) kedves volt hogy megemlítettél így értettem
@sandokan: ÉH überelni fogja mindet

nosce 2012.02.09. 19:37:00

@jadebulgari:
"kétszer is ha megünnepeljük :D "

alap :)

Líder Máximo 2012.02.09. 19:38:06

@kamarti: Én ezt úgy látom, h minden kisebbségi létbe beleszorult emberbe, legyen az kisebbségi magyar vagy magyarországi cigány, van egy nagyfokú megfelelési kényszer a többségi társadalomhoz, de ez alapvető szociológiai, asszimilációs fejlemény. Mindenki szeret a töbséghez igazodni.
Szerintem Fecótól ne vitassul el ezt a jogot! Legyen olyan! "Elvtelen", "sunyi", ezek már ráolvasások, ilyen erővel ezeket a szavakat KIngucira, vagy bármelyik, a kiesés szelétől megérintett és kétségbeesett játékosra rá lehet húzni.
Ebben a játékban taktikázni kell, de pl amikor Peti és Attila kiadta a parancsot, hogyan kell szavazni ekem sem jutott eszembe azt gondoni, nalám, a "magyarok" sunyik és bólogatók.
Fecót semmiképp nem tartom elvtelennek, hogy például volt az a pont amikor nem tudott tovább menni Attilával és látványosan levált tőle - emlékszel? Nem fordult meg "baráti körében" több játékos, mint másoknál is, akár. Zongorázd csak végig. Ilyen alapon mindneki sunyi.

mimózA 2012.02.09. 19:38:10

@beacska: Ez igaz, de én Csabát olyan embernek látom, aki értékelni fogja azt, akivel ugyan kényszerből,de lelki társak voltak bent.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.09. 19:38:26

@jadebulgari: ja, nagyon szívesen, még h rasszista lennék:D

Szeretem a jádét és a bulgarit is:D

@nosce: nem tudom, mi az a katarzis, kifejtenéd?:D

nosce 2012.02.09. 19:39:08

@Líder Máximo:
"Szerintem éppenhogy egysíkúbbak, pont az az őrültség hiányzik mindegyikből, ami a VV4 szereplőiben ott volt. "

Megvolt itt az is, Cris pl. büntetett volna a vv4-ben is, csak kiengedték mert féltek a büntetésektől vagy mert faszok voltak a reteknél...

nosce 2012.02.09. 19:40:06

@ladyandhenk:
"nem tudom, mi az a katarzis, kifejtenéd?:D "

nem fejtek ki semmit, max megmutatom, meg kell dolgozni a tudásért :)

kamarti 2012.02.09. 19:41:58

@nosce: persze, mindnek nehéz, de neki nehezebb (és ne azért, mert szent)
ha végignézed, Attinak bárki az ellenfele lehet, Csabinak ott van Vera és Atti, akár Seri, Kingának is marad még Vera, de akár Atti is, ha visszamegy, Serinek pedig gyakorlatilag mindenki. Egyedül Fecó az, akinek mindegyik necces, vagy neccesebb - és mind jobban is beszél nála és/vagy magabiztosabban tud kommunikálni és/vagy okosabbnak van elkönyvelve. Vagy legalább jobb nő :)

mimózA 2012.02.09. 19:42:11

@Líder Máximo: ííííííííííííííííííííííííííííííííííííminden szavaddal egyetértek. Jó éjt mindenkinek!

sandokan 2012.02.09. 19:44:05

@jadebulgari: meglátjuk, az éh ellen szól, hogy az újdonság varázsa már oda van és a játékosok is tisztában vannak, hogy mit kell csinálniuk. túl sok meglepetéssel már nem szolgálhat. max egy kis bunyó vagy öngól éjszaka, de más nem.

a vv5-nél is ez volt a nehéz, hogy a mostani játékosok és a nézők is látták az előző szériát, míg a hármas és a négyes vv közt eltelt jó pár év.

kamarti 2012.02.09. 19:45:30

@nosce: igen, tudom, hogy még így is vezetnek, csak már nem akartam olyan hosszan :)
és azért valljuk be, az ármány és szerelem öléggé döcögősre sikerült, mint fővonal :)
de nyilván sikerekről fognak beszélni, hülyék lennének, ha nem ezt tennék, függetlenül attól, mi volt az üzleti tervekben

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:45:38

@sandokan: pedig amilyen túljelentkezés van ilyen castingokra nem értem hogy nem voltak ott érdekesebb figurák mint ez a sok egyformalány és egyformafiú

Hurri Kán 2012.02.09. 19:46:12

@ladyandhenk:
Hát ha a katarzis nem jó, akkor ugyan mi? :D :D :D

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:46:42

@nosce: na te is kiestél a kisnyuggermamiszavazók táborából :D

fran7 2012.02.09. 19:46:50

@Líder Máximo: Nekem nem hiányzik, hogy azzal csináljanak feszültséget, hogy gyógyszerre alkoholt ittassanak velük, meg egy ál görög futkorásszon konyakos pohárral a kezükben. Illetve a Picúrozást, sem tartottam viccesnek, meg a lobonchajú leépítést élő egyenes adásban a tvben. Bocsáss meg ezért nekem. Peti, Attila és Csaba IQ-ja annyival felette áll az előző széria tagjainak, hogy az kifejezhetetlen. Többször elmondtam, hogy a szerkesztők alkalmatlanok egy bizonyos értelmi szint feletti történetet elmesélni. Egy Seri-Gergő kapcsolatból egy szerivant tudtak kihozni. Szerintem egy okosabb szerkesztővel és jobb sztorival egész jó műsort ki lehetett volna hozni. Az előző évad sokkal zsigeribb szinten működött, ez igaz. Ezért nézettebb. De nem jobb.
@sandokan: Most ez s elég volt. A retek spórolt a VV5-tel. A tv2 is ezt akarta az ÖE-vel, de bukott vele. Most az RTL. akkora fölényben van, mint szinte soha. De ha nem invesztál, akkor az m1 most veszélyes lehet. Nem a 18-49-ben, hanem össznézettségben. Ezért kénytelenek pénzt tenni a csatornába.

Líder Máximo 2012.02.09. 19:46:54

@nosce: Peti játéka miben volt újdonság? Tudni lehetett, ahogy vki kihívja, kintmarad. Nem lelt bent társra sem. Egyedül maradt, szarul volt menedzselve.

Attila? Ne nevettess már. A hideg kiráz ettől a féljobbágy bugristól! Attól tartok, nem is kellett nagyon körbenézni az országban, minden bokorban találtak volna ilyet.

kamarti 2012.02.09. 19:48:05

@Líder Máximo: nem velem vitatkozol! nem azt írtam, hogy mi az én képem Fecóról... úgyhogy ugyanazt mondod nagyjából, amit én is gondolok

inmemancsi 2012.02.09. 19:48:13

@jadebulgari: hiányzott a palcsid is egyeseknek:)

nosce 2012.02.09. 19:49:07

@kamarti:
persze a fővonal ármány megbukott, Petti kiesésével végképp, a szerelem meg Cris, aztán Veronika búcsújával végképp....de ott volt a retek kezében az arany tojást tojó konstelláció csak elbaszták , nagyon...

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:49:55

@inmemancsi: láttam, olvastam :D de azért az sértő hogy szerivan-nak dícsérte meg a tegnapelőtti palacsintámat :D akkor most sírjak vagy örüljek? hagytam is nyomot magam után meg nem is :D :D

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:51:15

@nosce: gondolod h. Veronika és Chris hosszútávon szórakoztatók lettek volna? szerintem bennük nem volt több, két felfújt lufi voltak csak, hosszútávon nem tudom szórakoztatók lettek volna-e

inmemancsi 2012.02.09. 19:51:29

@jadebulgari: de mi tudtuk, hogy a tied:) legyél büszke, engem soha nem hiányolnak itt:))-igaz nem is sütök palcsit:))

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:53:00

@inmemancsi: ó de kis kedvesek vagytok, pedig még kb két hete írogatok csak és máris hiányzom :D

nosce 2012.02.09. 19:54:08

@Líder Máximo:
"Peti játéka miben volt újdonság? Tudni lehetett, ahogy vki kihívja, kintmarad. Nem lelt bent társra sem. Egyedül maradt, szarul volt menedzselve."

A RIP szobai szereplése volt zseniális ahogy a reality szereplése súlypontját áthelyezte a villa terepről, a RIP szobába, nemtom a kintiekben volt-e ilyen és onnan lopta Petti, de a magyaroknál unikális stratégia... megjegyzem saját magának köszönhette a kiesését mert nem szabadott volna Kingára tennie és akkor nem hívják ki, ugye az ő játéka kiélezett nem tűr hibákat...elég volt egy a kipottyaanáshoz...

nosce 2012.02.09. 19:55:38

@jadebulgari:
"gondolod h. Veronika és Chris hosszútávon szórakoztatók lettek volna? "

igen szetm az lett volna, Crisnek elképesztő vitalitása volt bírta volna hozni a figurát, pettivel Attival nagyszerű hármast alkottak volna :)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 19:56:54

@nosce: nem tudom, én csak a magam nevében mondhatom hogy két ilyen ripacs nem szórakoztat hosszútávon

Líder Máximo 2012.02.09. 19:56:55

@fran7: Szíved joga, min szórakozol. Viszont már bevezető felvetésed kapásból hamis - amivel az egész kérdést csúsztatva nézed - mert nem a vv4 vagy a vv5 a jobb, hanem a Lost, a GOT, vagy a 24 - ha már hogyvolt.blog. :)

vv4 vs vv5 relácsióban az marad a kérdés melyik a csórakoztatóbb: ez pedig egyértelműen nem a mostani cséria. Hiába Csaba, Peti, Attila IQ-ja, már ha lemérték egyáltalán - tényleg idén volt IQ tecst? :P Nehogy meglepődjünk.. Kár ezt a szerikre kenni, itt már a csasting el volt bacsva :)))

(special thanks to: Gombi:)))

nosce 2012.02.09. 19:56:56

@inmemancsi:
"de mi tudtuk, hogy a tied:) legyél büszke, engem soha nem hiányolnak itt:))-igaz nem is sütök palcsit:)) "

ne márrrrr, a te fenekedről álmodok, hogyne hiányolnánk :)

nosce 2012.02.09. 19:58:05

@jadebulgari:
"nem tudom, én csak a magam nevében mondhatom hogy két ilyen ripacs nem szórakoztat hosszútávon "

de lett volna mögötte 2 agy is meg a helyzetkomikum, de nem fizetnek nekem h itt győzködjek :)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 20:00:36

@nosce: nem kell győzködnöd, ezért írtam hogy a saját nevemben írom, nem tudom a köz-nek mi kell :D

kamarti 2012.02.09. 20:00:41

@nosce: jaja, megmondta tegnap Atti is, ha egy Gombilelkű kopaszkigyúrtat küldenek be, még Seri is beadta volna a derekát :) :)

hát nem tudom, én Pettit nem láttam elég markánsnak a Cinkos bt-ben (sajnos), Krisz és Veron - róluk meg nemtom, meddig tartottak volna, és végül is Verontól nagyjából mindent láttuk a két valóságsója alatt :)
a szerkik sztem nagyon megörültek a két túltengő figura (Kingatti) egymásra találásának, és meg is elégedtek ennyivel, ők meg kicsit túljátszották a figuráikat - szó se rolla, eddig eredményesen :) de mindenki másból csak annyit kaptunk-láttunk, hogy hozzájuk való viszonyukban milyenek. (ahogy a 4-esek bentléte is eddig nagyjából erről szól). számomra itt bszták el az ideit, asszem.

Líder Máximo 2012.02.09. 20:01:34

@kamarti: bocsánat! pontosítok: nem veled vitatkozom, de neked írtam, jobban mondva, reagáltam, továbbgondoltam soraid, ezért tettelek téged be válaszként.

inmemancsi 2012.02.09. 20:02:05

@jadebulgari: ja akkor azért nem jöttél rá, hogy brrt nem olvasni kell, hanem átugorni:))

sandokan 2012.02.09. 20:02:06

@jadebulgari: nem biztos, hogy szürkék, csak a mostani játékosok, főleg akik még bent vannak kizárólag a kamerának játszanak. tudatosan. sőt, még a családtagok is pontosan tudják, mit kell tenni,mondani a sikerért.

olyan nem nyerhet, aki szandikaként, olivérként viselkedik. ezért van nehéz helyzetben most attila és seri, mert ahogy azt többen is írták már korábban, úgy látszik ellenük küldték be a régieket. valamelyik csak egy pillanatra meginog és enged a kísértésnek, egyből oda esély, amiért öt hónapig majmot játszott a ketrecben.

Líder Máximo 2012.02.09. 20:03:51

@nosce: Zseniálisnak nem nevezném, de mindenképp egyedi volt, én pl neki drukkoltam - amíg lehetett :P De nem volt játszópajti, így viszont önmagát falta fel a történet, és sokat levont az általad említett pluszokból is.

inmemancsi 2012.02.09. 20:04:18

@nosce: gondolhattam volna, hogy imádod a humorom és az eszem, csak nem tudod szavakba önteni:))

sandokan 2012.02.09. 20:09:05

@nosce: de pont az volt a gond, az időzített bombán kívül, hogy a kubai peti és attila között állt, ezzel alapos zavart okozva a forgatókönyvben.

kamarti 2012.02.09. 20:09:44

@sandokan: hát, nem tudom, mennyiben nyerő stratégia például Seri anyu ámokfutása, Csabi és Atti családja meg egyáltalán nem szerepel, az elejétől, következetesen, és Angéla is visszavonult az esküvő óta (bár a kiszivárgott műmell hír se tűnik jó stratégiának)

de abban egyetértünk, hogy mindegyik úgy ment be, hogy levont tanulságokat az előző szériából, amit próbál hasznosítani (ki többé, ki kevésbé). Viszont épp tegnap is szóba került Oli, Atti és Gombi közt, hogy pl. hiába próbálták ugyanazt megjátszani Csabával vagy Eszterrel, amit a 4-ek Tordassal, nem vált be, nem estek ki

fran7 2012.02.09. 20:10:24

@Líder Máximo: Picit elbeszélünk egymás mellett. De szeretném, ha úgy lenne inkább, hogy egy ellenpontot fogalmazok meg a véleményeddel szemben. Sajnos a Lost egyáltalán nem volt itthon sikeres, sőt a 24 sem. Hidd el, szívesebben nézem bármelyiket, mint a VV-ket. A retek abban volt okos, hogy nem másolta a 4-et. Nem is szebad-. Ez lehet sokaknak baj, amit megértek, de csak így működik a széria. Mert sokkal jobban elfárad a show. Nagy kedvencem az NCIS, de ha azt vetítenék minden nap 9-től én is megunnám. Pedig szeriaziált, jó történet, jó színészek. De nem lehet mindennap ugyanolyan műsort nézni. Ahhoz a reality kell. De még 300 napban nézhetetlen Gombi, Alek, azok számára is, akik kedvelik őt. Szoktam szidni a reteket, de ezen a téren bölcsen válogattak, választottak időpontot, szereplőket. Lehetne sokkal jobb, de hát a Hamlet is lehetne jobb.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.02.09. 20:10:27

@jadebulgari: Voltak érdekesek is bent, csak azokat mind kiszavazta a nagyérdemű.

sandokan 2012.02.09. 20:20:59

@kamarti: ez megint micsoda? az a helyzet, hogy az imádott csabikán és utált attilán kívül van ott még négy másik játékos.

seri még bent van, nem? úgy hogy semmit nem csinált. anyuka mondta el, amire a kislánya nem volt képes.
angéla tökéletesen játszotta el a megcsalt és megbocsájtó asszony szerepét.
vera nővére is dicséretesen teljesít a belevalóban, de kinguci szüleire sem lehet panasz.(attila a hibás vagy a lányuk betegsége és peti mehet sakkozni ha akar.)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.09. 20:22:55

@inmemancsi: engem nem bántott, elolvastam :)
@sandokan: túl "profik" pont ettől nem élvezetesek és ahogy @MolnarErik: írta az a néhány érdekesebb már porba hullt, egyetértek
@fran7: nálam a Lost a kedvenc

Zsoofka 2012.02.09. 20:23:23

amúgy jó estét! :)

genevieve 2012.02.09. 20:28:49

@Líder Máximo: de jó, hogy újra "látlak":-)

genevieve 2012.02.09. 20:32:20

@kamarti: azért ildikó egy egészen más kategória mint csabi, vagy eszti:-)

kamarti 2012.02.09. 20:33:55

@sandokan: oké, akkor veled egyetérteni se lehet, megértettem.

kamarti 2012.02.09. 20:35:25

@genevieve: na, még te is belém kötsz, elvtársnő? :)
én csak a fiúkat idéztem :) nem merek má véleményezni.... :)

genevieve 2012.02.09. 20:39:06

@kamarti: csak nyugodtam, nagyon szeretem olvasni az elemzéseidet:-)

a fiúk meg már csak ilyenek:-)

Líder Máximo 2012.02.09. 20:43:58

@fran7: Bocsáss meg, de azért beszélsz el mellettem, mert hamisan teszed fel a kérdést. Ugyanis a vita köztünk nem ott van, hogy melyik széria a jó vagy a rosszabb, mert önmagában egy jó sorozat nem ott kezdődik, h vv. Hanem mondjuk ott, hogy NSIS, ha neked ez jön be, legyen :)
A helytálló kérdésfeltevésed az lett volna, hogy melyik vv széria a sikeresebb, népszerűbb. Erre mondtam, h ez biztos nem a jelenlegi.
Dehogy mondtam, h Alekoszt vagy Gombit akarok nézni még 300 napig! Teljesen egyetértek, hogy belőlük épp elég volt annyi, amennyit láttunk. Nem tudok mindent leírni kétszer, de ezt még megteszem: egyértelműen itt a castingnál baszták el, unalmasak a játékosok és ebbe nem kell belemagyarázni azt, h itt valami bonyolult játék történik. Kikkel, már ne is haragudj? Az a néhány plusz hamar kihalt a vv5-ből, de amíg szerepeltek is nem vitték magukkal a műsort, nem ragadták magukkal a többieket.
Nem történt különösebb változtatás a vv4-hez képest, egyszerűen szarabb emberanyagot sikerült összeszedniük és amit korábban vki már említett, próbálták volna elvinni a taktikázás irányába a játékot, de ilyen emberekkel ez lehetetlen volt, kaptunk egy nézhetetlen fost helyette.

genevieve 2012.02.09. 20:44:17

@kamarti: elvtársnő gyere át az új posztra, oszt onnan hintsük az igét:-)

kamarti 2012.02.09. 20:51:26

@genevieve: én mán onnan jöttem vissza :)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.02.09. 21:17:32

"További jó teálást." Fecó bazmeg... :D

ő-szinte 2012.02.09. 22:57:20

Halló, halló!
Hol vannak a mogyikáim???

ő-szinte 2012.02.09. 23:04:53

@Dorothy, a Vörös Cipellős -L&H: te ki vagy???

Közbiztonság Szilárd 2012.02.10. 00:47:27

Húbazmeg, ez az éRcelődik, ez nekem is karistolta a filemet kicsinyég...

Azon meg mindig csodálkoztam, hogy olyan csajozási stílussal, mint a Gombié, hogyhogy nem szűzen hal meg valaki 99 évesen.
Vagy a nők közt tényleg vannak annyira idiótak, hogy erre gerjednek?

Egyre jobban értékelem jelenlegi és volt csajaimat.
(Meg azt az 1-et, akit mégiscsak el kellett volna venni feleségül. Csak a franc tudja, melyik lett volna az az 1. Azt hiszem, néha kicsit bizonytalan vagyok. Vagy mégsem?)

Ja, és - fáj nekem ezt mondani ennyi hónap lájtos fikázás után, de - téged is, Hajni.
A helyesírásod ugyan pocsék - olykor ki is fogom javítani uFólagos engedelmeddel -, de van benned valami.
(És azt már korábban megállapítottam, hogy hasonló az ízlésünk. Zenében is, de ahogy látom, a VV lakóit illetően is.

Nem udvarlok, biztos öreg vagy hozzám. :-)P )
(Meg ha mindent megfőznél, amit írsz, rettentően elhíznék. :-)

Közbiztonság Szilárd 2012.02.10. 00:58:53

Ja, lehetne kérni a jövőre nézve, hogy nEjlon? :-)

(Állítólag a nylon egyébként betűszó, valami olyasmiből, hogy nesze neked, mocskos öreg Japán - a Japánt tiszteletből japánul, a Nippon szóval illetve.)

@sandokan:
A (Kinga) szüleit nem tudom, milyenek, de ha normálisak, akkor biztos nem ők nevelték, mert arról ugyan nem tehet a szülő, hogy a gyereke idegbeteg, mert az lehet fejlődési rendellenesség is, de hogy hogy beszél, arról azért tehetnek.

Seri nekem tetszik, mint nő sem rossz, de emberileg. Amikor feladat van, odateszi magát, nem nyafog (pedig tőle, kinézetre Barbitól ezt várná az ember, kemény csaj, van tartása, és nem mondom, hogy ő kapja a 2012-es Nobelt, de azért nem is annyira buta, mint amilyennek látszik), van benne vagányság, nőiesség, minden, ami kell.
(Ideális nő. :-)
(Csak az a műmell ne lenne... Csajok, inkább legyen nagyon kicsi, vagy akár ne is legyen, de szilikont NEEE!)

Ha kicsit odafigyelne rá valaki, 25 éves korára istennőt lehetne belőle faragni.

Közbiztonság Szilárd 2012.02.10. 01:04:18

@fran7:
"Sajnos a Lost egyáltalán nem volt itthon sikeres"

Mert kb. az első 6 epizód után átment akkora gagyi szarba, hogy nem volt érdemes nézni.

(Ahogy pl. a Heroes 1. évad teljesen jó volt, csak ott kellett volna befejezni, a többi totál nulla. A Dr. House Szakácsi zseniális szinkronjával isten volt, a 2. évad már laposabb (sajnos, Szakácsi félidős hiányától függetlenül is), a 3. olyan megjárja szint, a többi meg nézhetetlen, humortalan gagyi, mégis a 8. évadnál tart, bár már Amerikában sem szeretik.)

szélfúttahaj 2012.02.10. 13:34:32

@kamarti: Persze, mert Tordasnál senki sem talált unalmasabbat a mai napig. Én a retek helyében a nővért tettem volna be helyette, aki a zsűri szemébe nyomta p..át valami vörös hacukában,ha jól emlékszem. Tavalyi video oscar.
süti beállítások módosítása