Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: nem vágtak ki semmit a Lost 5x16-ból

2009. július 20. 22:31 - sixx

Csak hozzánk a nemzetközi verzió került, és ebben egy jelenetet áttettek a kettévágott finálé második részébe, mert ott üt igazán nagyot, sőt, én azt mondom, hogy jobb lett volna, ha az eredetiben is ott van. Szóval akik látták már az epizódot korábban, ne háborogjanak meglesz az a bizonyos jelenet, csak később. Köszönet kla nevű kommentelőnknek a találatért, a hogyvoltból ki is szedtem az akaratlan spoilert és csekkoltam a magyarra fordított szövegkönyvet.

1 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.21. 09:18:45

Na akkor jó, hogy még csak most fogom elolvasni a hogyvoltot...
süti beállítások módosítása