Építőmunkások kötik be éppen a dinamitot, csak most nem építenek, hanem rombolni készülnek. Mindenki visszatért a körútjáról, senki nincs az épületben, az egyikükön mégis rossz érzés lesz úrrá, és a visszaszámlálás megkezdése után visszarohan az épületbe. Az alaprajzot fürkészve észreveszi, hogy azon van egy szoba, ami a valóságban nincs ott, s mikor a helyszínre megy, talál egy földalatti járatot. Robbantás sztornó, néhány ember leszáll a sötétbe, hogy körülnézzenek, ám arcmászótojások helyett egy különös fiút találnak, aki teljesen kopasz, és még szemöldöke sincs. Nevezzük mondjuk Observer Jr.-nak.
Átlagos nap az FBI-nál, mindenki rohangál össze-vissza, mint a mérgezett patkány, csak egy legény elég nyugodt ahhoz, hogy sétáljon: Charlie. Csörög a telefon, egy haverja hívja, jött valami faxon. Charlie megnézi: egy meghívószerűség valami absztrakt művészi kiállításra – legalábbis ránézésre. Ez telefon után Oliviának kiderül, hogy nem erről van szó, egy bizonyos „Művész” került újra elő, egy régi ügyük. Livvie már rohanna is, de mozgalmas napja van, megint csörög a telefon. Broyles az, aki a kórházba invitálja Oliviát, a másik eset várhat.
A kórházban Walter alaposan kiosztja a doktorokat, és jól megmondja nekik, hogy mit csesztek el, öröm látni a dokinő fejét. Persze a módszere beválik, a kiskölyök már könnyebben lélegzik, mint korábba, hiszen kevesebb oxigénhez volt szokva, így a nekünk normális levegőn szinte fuldoklott. A doktornő már-már párás szemekkel pillog Walterre, míg az el nem szólja magát, hogy beutalt volt az elmegyógyban. Eközben egy mosodában tetkós csaj veszi ki a cuccait, és szépen leépít egy nyomulós tolószékes fickót. A sors – vagy valami – mégis egymásnak rendelte őket, a parkolóban ismét összefutnak. A pasas szerencsétlenkedik, tolószékkel nehezen fér hozzá a furgonajtóhoz, így a nő felajánlja a segítségét. Idióta! Nem láttad a Bárányok hallgatnakot? Ez a trükk olyan szakállas, hogy már a Barátok köztben is ellőtték egyszer! Na mindegy, csaj háttal, fickó feláll a tolószékből, a következő jelenetben meg már vígan trancsírozza áldozatát.
Olivia közeledni próbál a gyerekhez, egy könnyed kis sziával kezdi, azonban megcsörren a telefonja. Charlie az, megtalálták a Művész újabb áldozatát, Olivia el is kezdi lejegyzetelni a címet, ekkor azonban a szótlan kisfiú megragadja a csuklóját, elveszi tőle a noteszt és a tollat, és leírja, hogy Sam Gilmore. Amíg Broylesék utána néznek a Massachussettsben élő Sam Gilmore-oknak, Olivia kiruccan a Charlie által megadott címre, ahol a korábban látott lány van kikötözve és holtan, és a Művész hagyományainak híven átalakítva. Charlie épp akkor tudja meg, hogy hívták, mikor Livvie megérkezik, így rögtön közli is vele: Samantha Gilmore. Walter utánanézett a témának, és biztosra veszi, hogy a kiskölyök sosem volt a föld felszínén, mert akkor volna benne valami emésztős baci, ami nincsen. Márpedig ez fura, mert az építőmunkások által talált járat elméletileg évtizedek óta le van zárva, viszont a gyerek nem látszik többnek tíz évesnél. Walter szerint ez lehet, hogy valóban csak a látszat, mert az elszigeteltség miatt nem úgy fejlődött a fiú teste, ahogy kellett volna. Előre látom, ezután a műsor után gazdag nők tucatjai fogják befalaztatni magukat az alagsorba.
A Művész, miután értesítette az FBI-t, újabb áldozat után néz, most a kutyáján keresztül lopja be magát a nő szívébe. Olivia megint meglátogatja Obeserver Jr.-t (röviden OJ-t), akinek talán nem is lehetne találóbb a neve, mert furcsaságban legalább ott van, mint névrokona. Habár még nem evett szilárdat, Olivia M&M’s-szel tömi a kölyköt, mert hát úgy kell azt. Szerencsére még idejében befut egy gyermekvédelmis, aki bár nem tartóztatja le Oliviát, bármilyen jogosan is tenné, csak elbeszélget vele arról, hogy ha a kiskölyök állapota nem változik, másnap átszállítják egy olyan helyre, ahol jobban gondját tudják viselni. A kisfiú ezt valahogy hallotta a falon keresztül, vagy szájról tud olvasni, mindenesetre tisztára bepánikol, és gyorsan rá is firkant egy címet Olivia noteszére. Távozása előtt a „gyermekvédelmis” telefonál valakinek, hogy „találtunk még egyet”. Charlie és Livvie kiszállnak a helyszínre, de semmit sem találnak, holott folyamatosan ott sétálgatnak a furgon mellett, amelyben a nő még él.
De már nem sokáig, Charlie este telefonál Oliviának, hogy megtalálták az újabb áldozatot, és a kikötött kutyájából az is kiderült, hogy délután nagyon is jó helyen jártak. Olivia Waltertől kér segítséget, aki szerint a fiúnak a sötétben, csendben eltöltött évek során olyannyira kiélesedtek az érzékei, hogy látja más emberek érzelmeit. Talán valahogy ráhangolódott a gyilkosra is, de mivel nem beszél, nem mondhatja el, ki az. Sebaj, mondja Walter, olvassunk a gondolataiban! OJ-t át is szállítják a laborba, ahol Walter előkapja a kínzósisakot, amit legutóbb a hangokat látó srác ügyében használt, s még abba is belemegy, hogy átalakítja kicsit, hogy ne kelljen belefúrni a kölyök koponyájába. Már éppen beindulna a kísérlet, a kölyök is egész jól bírja, mikor Broyles sétál be a laborba, oldalán a „gyermekvédelmissel”, akiről kiderül, hogy valójában CIA-s, és egyáltalán nem örül neki, hogy Olivia gyakorlatilag kilopta OJ-t a kórházból. Broyles kijátssza, hogy még egy napig náluk maradhasson a fiú, de csak azzal a megkötéssel, ha utána szó nélkül átengedik őt a CIA-nak.
Míg a Művész újabb meghívót küld az FBI-nak, Walter arra próbál rájönni, a sisak melyik csatlakozóját hova kell bedugni. Oliviának rossz hírek érkeznek. A második holttest körme alatt vérnyomokat találtak, amiről azt hitték, talán a gyilkosé, de most kiderült, hogy csak némi nejlonrosttal keveredett tehénvér. Erről aztán eszébe jut Peternek az az időszak, mikor takarítóként dolgozott egy vágóhídon, ahol hatalmas nejlonzacskókat használtak a hús kiszállításához. Olivia sorra járja a közeli henteseket, mialatt Walter végre rájött, amire rá kellett, és a csapat beüzemeli a gondolatolvasó masinát. Már éppen sikerül a gépből valami emberi hangra emlékeztető zajt kiszedni, mikor a kiskölyök reszketni kezd. Olivia ugyanebben a pillanatban az egyik vágóhíd hűtőtermében ácsorog, és a főnökkel beszélget, aki készségesen segít, míg Livvie meg nem említi, hogy kellene neki nejlonzsák is. Akkor aztán bevallja, hogy pár napja eladott egy férfinak pár zsákot.
Fantomképet is készítenek a vevőről, aztán Olvia telefonál Peteréknek arról, hogy mit tudott meg. Peter a 190-es IQ-jával nem kapcsol, de Walter rögtön rájön, hogy OJ ugyanakkor kezdett reszketni, amikor Olivia hidegben járt, így tehát feltételezhetik, hogy a telepatikus beleérzőképessége nagyobb, mint gondolták, és azért segített eddig Oliviának, mert tudta, milyen nagyon szeretné elkapni a gyilkost. Ezzel csak egy a baj, azt is érezte, hogy Livvie belement, átadja a fiút a CIA-nak, így kissé bepöccent rá. Olivia meggyőzi, hogy ha annyira ismeri, akkor tudhatja, hogy mennyire nem szeretné ezt, viszont egy újabb nő van veszélyben. OJ noteszt ragad, és megad egy kereszteződést. Charlie és Olivia egy rakás rendőrrel minden kocsit megállítanak, többek között a Művész furgonját is. Olivia felismerni véli őt a fantomképről, de az győzi meg igazán, hogy a visszapillantón egy sárga, fenyőfára emlékeztető illatosító van, márpedig a kölyök a kórházban fenyőfát rakott ki a sárga M&M’s-ekből. Fogócska, áldozat megvan, él, gyilkost a dulakodásban leszúrja Olivia.
Zárásként Olivia megkéri Broylest, hogy falazzon neki, amíg ő elküldi OJ-t a rész elején látott doktornővel egy szerető otthonba, így Broyles azt mondja Michaels ügynöknek a CIA-tól, hogy a kölyök egész egyszerűen megszökött a felügyelőcsapat orra elől, ami – tekintve, hogy még mindig nem tudják, hogyan került a föld alá – annyira nem is hihetetlen. Családolunk egy kicsit, gyors összefoglalásként legyen elég annyi, hogy Olivia nővére házat akar venni a környéken, mert megtetszett neki a város, amiben naponta olyan dolgok történnek, mint egy rossz B-filmben, végül is logikus. OJ kocsikázik, mosolyog, ami nem sűrűn mondható el róla, azonban hirtelen elkomorodik, kipillant az ablakon, és farkasszemet néz a járdán sétáló Megfigyelővel, aki ugyanolyan mereven bámul rá.
Facebook kommentek