Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Spoilerveszély a Tűzvonalban előzeteseiben

2007. november 27. 07:49 - kiricsiz

Elvből nem szoktam nézni a Tűzvonalban előzeteseit, mert már az elején rájöttem, hogy a következő rész összes poénját igyekeznek lelőni bennük. Így volt ez Alter halálával is egyébként. Most azonban akkora tuflákságot követtek el a Tűzvonalban előzetesének szerkesztői, ami felér a legalantasabb bűncselekménnyel: az orvul támadó spoilerkedéssel. Nyomasek Bobo és Bombadil Toma nicknevű kommentelőink hívták föl a figyelmünket erre a közbotrányokozásra.

Az ilyen sorozatok lényege ugye az, hogy állandó fordulatok mozgatják a sztorit - hogy egy nagy közhelyet mondjak. Valaki vagy rá van kattanva a sorzatra és függő, és pont az ilyen fordulatok miatt nézi, vagy nincs rákattanva. A legutóbbi epizód beharangozójában sikerült lelőni az epizód legnagyobb poénját, vagyis hogy Kálmán bá' a titkosszolgálat ezredese, na, az ilyen poénlelövős beharangozók a függőkkel baromira kicsesznek, a sorozatot nem követőket pedig Kálmán bá' coming outja nem fogja felvillanyozni, hogy ezt a részt mostmár tényleg megnézzék.

Nyilvánvaló, hogy az előzeteseket úgy kell összevágni, hogy az is odakapcsoljon, aki életében nem látott még egyet sem, szóval tudjuk, hogy valamit be kell lengetni, de óvatosan egyensúlyozni kéne a spoilerezés és a figyelemfelkeltés határán. Addig is, amíg az előzetesek ilyen genyók, javasoljuk a nézőknek, hogy ha belefutnak a Tűzvonalban előzetesébe, akkor baromi gyorsan kapcsoljanak át bárhová, ilyen esetben nem ciki még a Maúnika-show-n sem megpihenni.

Címkék: tűzvonalban
9 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kobaljov 2007.11.27. 10:59:28

Jogos, engem is zavart, hozzátéve azt, hogy szerintem aki eddig sem nézte az nem most fogja elkezdeni, úgyhogy teljesen felesleges is.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2007.11.27. 12:55:11

Jogos az észrevétel, úgy tűnik a királyi tv megtanulta nagy társaitól, hogy hogyan kell "nézőfogó szuperpromót" készíteni. Csak az a baj, hogy a zertéeltől meg a tívíkettőtől már megszoktuk...

Amúgy ránéztem erre a képre, és rögtön Kiefer jutott eszembe... Most már tényleg igazi Stohl Bauer... :D

Dark Wolf 2007.11.27. 17:35:45

Hála a jó égnek, h nem láttam az említett promót! Így az élmény nekem megvolt.

hagymácska 2007.11.27. 18:32:26

én se láttam az előzetest, és így azért ütött:)) de télleg nagy genyóság,
komolyan mondom amúgy h.ilyen klassz sorozatot rég láttam magyaroktól..vagy tán soha. bucit meg kifejezetten utáltam de ebben ott van nagyon, el kell ismernem.

takamaki 2007.11.27. 19:05:00

ja, még nem az igazi, de ég és föld, ha a Barátok köztre, vagy bármelyik más sorozatra gondolunk. itt legalább vannak színészi teljesítmények.

mizrolist 2007.11.27. 20:16:54

Szerencsére én vasárnap fél nyolckor a Híradóra kapcsolok csak az m1-re, előtte meg nem nézek ott semmit általában :-) Így megmaradt a "húb+" a vetítés időpontjára...

totagas 2007.11.28. 20:16:06

Jó a sorozat.

Semmi baj az introval, ne lihegjük már túl ezt a spoilerezés kérdést. ("Függő" vagyok)

pevike 2007.11.29. 12:35:39

A 24 esetében is ugyanezt szokták, de szerencsére én is csak Híradót nézek M1-en (24-en kívül persze... :)), abban az időpontban pedig azt még nem adják. A film végén meg gyorsan elkapcsolok, mert párszor már megjártam, hogy ott felejtettem, és mire bejöttem a szobába, már lelőtték a köv. rész poénjait... brrr...
süti beállítások módosítása