Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VALÓ VILÁG 10X92 – Gasztrógyalázat és eggyel kevesebb

2021. február 14. 19:48 - Fálki

Helló és halló minden kedves és kevésbé kedves olvasónak, itt az újabb párbaj, megint eggyel kevesebb ápolt lesz bent, nekem pedig most nincs annyira sok időm, úgyhogy kicsit kevesebb lesz a duma és több lesz a kép, a végeredményt úgyis tudja mindenki, az ostoba cicaharc meg szerintem nem is igazán izgi.
Valentin-nap előestéjén vörösbe öltöztetik Ancsát, a lábai egészen szürreálisan vékonyak, a nyakába pedig valami vállalhatatlanul aranyszínű vagy aranyozott ilyen himbilimbit raktak, az én szemem képtelen ezt befogadni, ahogy a köldökvonal fölé húzott nadrágot is…
kepernyofelvetel_1129_egyedi.png


kepernyofelvetel_1133_egyedi.png

Kérdés is van: szelfiepárbaj vagy versolvasás legyen a
szünetben instán.. nagyon kreatív. Teljesen mindegy mi lesz, én nem nézem, a kommentelők között várom a jelentkezőt, aki leHogyVoltolja és ezzel beléphet Ő is a Fálki Corporésönbe, ppupu es silvermansarah mellé. Épül szépen ez a csapat is, plusz nekem ugye Vivivel és a szívemnek oly különleges .Zsu-val egy zenei formációnk is van, az Ellenpélda Duó.


Felkelnek az ápoltak és már
jön is a levél, hogy a párbajozókra vár egy-egy kényszerzubbony és az ellenfél csapat gondoskodása. Nem lenne annyira rossz ötlet az, ha hosszútávon, hetekig így tartanánk őket. De nem csak a párbajozókat, hanem az összes ápoltat… Na majd a következő évadban.. Ó, abban inkább mégse.

kepernyofelvetel_1135_egyedi.png

kepernyofelvetel_1137_egyedi.png



Fika-ügy van, mert Mercikének pont most van olyan érzése, hogy fikás az orra. De nem olyan kifújható, tudjátok, hanem ez a száraz.
Komolyan kérdezem, hogy volt-e az idei évadban olyan testnedv, váladék vagy bármi egyéb
gusztustalankodás, amit ezek a nyomorultak nem merítettek ki… Vivi kijelenti, hogy ő nem fikázza meg Mercikét, Bálint lesz a hős fikamentesítő, aki egy zsebkendő segítségével második próbálkozásra megoldja a problémát. Tartalmas percek voltak.

kepernyofelvetel_1138_egyedi.png

kepernyofelvetel_1141_egyedi.png




Virág fogát Robi mossa, ami a Proli urat biztos hogy jól felbaszta, de most moderálja magát, mert nem akar plusz stresszt rakni a kis párbajozó gondozottjára. De a nézésén latszik, hogy neki nem fér ez bele, hogy Robi
közel megy az Ő tulajdonához, aztán még bele is nyúl.
kepernyofelvetel_1145_egyedi.png

Mercike okos. Ezt most épp azzal
bizonyítja, hogy egy asztalon levő pohárból kéz nélkül próbál inni, ami egészen addig sikerül is, amíg a pohár bizony vízszintes állapotba nem kerül és az összes üdítő az asztalra nem folyik.

kepernyofelvetel_1146_egyedi.png

kepernyofelvetel_1147_egyedi.png

kepernyofelvetel_1148_egyedi.png

kepernyofelvetel_1149_egyedi.png


Virág szerint ezzel a kényszerzubbonnyal őket kettejüket
büntetik. Vivi szerint pedig azokat, akiknek kőrbe kell ugrálni őket...Szerintem meg minket. Az egész évaddal.

Előpárbaj is van itt kéremszépen, ami ma gasztropárbaj, ráadásul háromfogásos
menüt kell készítenie a két szőkeségnek, akik egy-egy segítőt is választhatnak maguk mellé, nyilván mindegyik a kaniját választja.
Mercike arcán öröm, mert azt gondolja, hogy a Mohmenüt kell majd elkészíteni és az neki rutinosan megy már: kakaó, omlett vagy virslistojás.
Ehhez képest megy a fújolás, amikor megtudják, hogy angolnatekercset kell készíteni előételként.
kepernyofelvetel_1151_egyedi.png
Mindkét csapat egészen felfoghatatlanul bénázik, írásban én egyetlen dolgot emelnék ki:
A receptben az van, hogy az angol
nát szét kell nyitni. Moh mester ezt úgy olvassa, hogy szét kell nyújtani.
Így megszületik a gasztrot
örténelem és minden Tv-s műsorok első sodrófával nyújtott angolnája. Ahogy mondom, szó szerint értsétek, ezek a zsenik SODRÓFÁVAL nyújtják az angolnát baszdmeg. Priceless.
Tölteléket is készítenek hozzá, szerintem borzalmasan gusztustalan ez amit csinálnak.. Nemtudom egy normális szakácsnál hogy néz ez ki, de én nem kívántam meg ezt az ételt.
Ezen már csak a tálalás segíthet...

kepernyofelvetel_1152_egyedi.png

kepernyofelvetel_1154_egyedi.png

kepernyofelvetel_1158_egyedi.png

kepernyofelvetel_1160_egyedi.png




Zsűri is van,
ezúttal Szilágyi „Martfűi aprajafalva” Vivien, Ollári „lilakendős” Róbert, Filipánics „mindentmegeszek” Bálint és jómagam.
Vivinél az első nem volt nyerő, mert nyers volt a hal, 6os, a második finom volt és jó volt a tálalás 9.
Robinál
az első töltelék legalább jó volt, 5, a másik guszta volt 7
Bálintnak sehogy se
jött át a nyers hús, 6, a második tányér rendben volt 8.
Én gonosz, szőr
összívű Puzsérróbert leszek és 2 pontot adok mindegyikre, mert pusztító volt nézni azt, ahogy ezek a dolgok készültek és nem enném egyiket sem jószívvel. Így 1-0 Virágéknak.

Főétel: Harcsapaprikás túróscsuszával.
kepernyofelvetel_1161_egyedi.png
Itt semmi nem
történik szerintem, leszámítva azt a borzasztó mellettelevést, amit Virág bemutat. Neki ez nem tetszik, Ő ezt nem akarja, nincs hozzá kedve, mi értelme van.. És jönnek a hasonló válogatott nyafogások. Dani, mint segítő a kezébe veszi a gyeplőt és így tulajdonképpen ez nem egy Merci vs Virág gasztropárbaj, hanem Merci vs Dani… Talán be lehetett volna szólni nekik szerkesztőileg nagytestvérhangon, hogy na..
Nyilván borzasztó bénázások vannak, de valószínűleg én is bénáznék azért,
úgyhogy ezért nem kutyázom őket.
Merciriport bevallja, hogy neki annyi tudása van erről a halról, hogy
hal. És van bajsza.
Két fontos dolgot tudunk még meg konyhaművészetileg:
Az egyik, hogy a tk az a tasak
rövidítése.
A másik pedig, hogy nehezen lehet három kanál paradicsomot kiporciózni. Mert az nem paradicsom ugye, hanem pirospaprika….

kepernyofelvetel_1163_egyedi.png

kepernyofelvetel_1165_egyedi.png

kepernyofelvetel_1166_egyedi.png

kepernyofelvetel_1167_egyedi.png

kepernyofelvetel_1169_egyedi.png

kepernyofelvetel_1171_egyedi.png

kepernyofelvetel_1172_egyedi.png



Zsűri:
Vivi: Az első ételben finom a t
úróscsusza 8pont, a másiknak viszont a tálalása, de rossz volt a hal 7pont.
Robi: Az
első 8, a második 7, mert ott hiányzik a szalonnatepertő.
Bálint: komment nélkul 7 és 8
Fálki: Nekem most esik le, hogy kajaversenyt pontozok úgy, hogy nem tudok kóstolni… A tornázással azért kicsit más volt a helyzet. Adok egy 6ost mindegyik csapatnak, mert 1-1 marhaságot mondtak mindketten.
Így 1-1, a desszert
dönt.


kepernyofelvetel_1173_egyedi.png
A desszert pedig unikornistorta, amitől Mercik
e boldogabb mint valaha, mert az édességnél csak az unikornisokat szereti jobban és igen, Moh azt is megerősíti, hogyha Mercike állatként születhetne újra, akkor unikornis szeretne lenni.
A képek beszéljenek helyettem, de Virág persze kijelenti, hogy ehhez sem ért. Az eddigi 90 nap alatt
kiderült már, hogy mi az, amihez igen? A dugás nem számít, mert abból nem lehet megélni… Ja, várj…
Huhú, gramm-dekagramm-kilógramm átváltási harc
jön, komoly tétben mernek fogadni, hogy fogalmuk sincs.
Virágriport szakdolgozatot véd ebben a
témakörben:
- Én tudom azt, hogy a gramm és a deka
között egy nulla az átváltás. Tehát 10 deka, az 100 gramm. Illetve deka és kiló között is …. 10deka az 0,01kg; grammban pedig: 100 gramm az 0,001kg. Úgyhogy ebben az átváltásban én nagyon topon vagyok.

kepernyofelvetel_1176_egyedi.png

kepernyofelvetel_1178_egyedi.png

kepernyofelvetel_1179_egyedi.png

kepernyofelvetel_1180_egyedi.png



Kérem kapcsolja ki. Az én agyam bizony ledobta a láncot.

Zsűri:
Vivi: Nagyon jó volt minden 9 és 9
Robi: Csak a
külsőt tudom osztályozni 8 és 7
Bálint:
Nehéz volt a döntés 8 és 8
Fálki:
Könnyű volt a döntés, mert nem szeretem az ilyen mázas, marcipános, krémes tortákat és én valóban át tudok váltani mértékegységeket, úgyhogy 3-3 pontot adok.
A gasztropárbajt Merciék nyerték.

Beszólogatásos rész, ezúttal pódiumra kell kiállni a párbajozóknak.
Mercit Dani és Virág próbálja belenyomni a szarba a Moh-s viszonyát,
a nőiességét és az agresszióját emlegetve. Teljesen lényegtelen, leszámítva azt, hogy Mercike bevallja: Ő bizony szerelmes Mohba. Nincs új a nap alatt, mi ezt eddig is tudtuk.
Virág saját magát kitartónak és háziasnak nevezi, aki mm
kk megtesz mindent egy feladat sikeréért. Robi zsebében nyílik a bicska, csak képletesen ugye, miszerint hejjj, Virágocska, ott amikor villamester voltál akkor mit is ettünk és miért is fulladtunk bele a mocsokba? Jó, az úgy volt, de én mindent megtettem. Ez vmi BaukóÉva szindróma.
Moh sem tudja
türtőztetni magát és ha az ő asszonyát bekérdezik, akkor bedobja a vállról indítható gecigránátot: Te Virág, ha már a nőiességnél tartunk, akkor hogy is van az, hogy Te 19 évesen mar számontartani sem tudod, hogy hány pasival feküdtél le?
kepernyofelvetel_1181_egyedi.png


Gól.
Pááááááááááááááárbaj.
Merci az első, aki ugyanabban a ruhában van, mint az előző párbaján, uh nem kell a képkivágással szenvednem, majd használom azokat.
Mercike mindenkit szeret, mindenkivel jó élményei vannak és minden szuper. Jóvan,
köszönjük, örülök hogy gyorsan tudunk haladni.
Virágon v
alami egészen elbaszott ing van… Én előszór azt hittem, hogy Danié.. Vagy valami pizsama. Vagy én nemtudom, majd a kommentelők leszedik rólam a keresztvizet, hogy az a ruha nagyon szép és nőies és modern és bármi. Nem értek én ehhez se, mint Virág.
Virág szerint is mindenki
nagyszerű, csodás élményei voltak és a szerelme.. Na az mindennél többet megér. Én pedig már látom, hogy a mai párbajon a szerelmem szó lesz a sláger, nem pedig az igazából. Csak itt most elhangzott már háromszor.

kepernyofelvetel_1182_egyedi.png

kepernyofelvetel_1188_egyedi.png

kepernyofelvetel_1189_egyedi.png



Stúdió.
A nézők kiabálnak a két szőkeség pedig eleinte nagyon szolid. Merci szerint
jól indult a viszonyuk, aztán félrementek, Virág szerint neki egy komoly trip volt ez az egész, mert Őt a villa nevelte.
Anikó: A villa vagy Dani?
Mindkettő.
Újabb két szerelmemezés és Virág már felnőtt, büszke nőként ül ott.
Mivan?!
Egy hete
derült ki, hogy trehány, pazarló, másokra tekintettel nem lévő buta kis szexmasina vagy.. Mire vagy Te büszke?
Virág a szerelméről beszél továbbra is folyamatosan, újabb 3-4 szerelmemezés.
Mercike pofákat vág.
Nagyon izgalmas… Nem.

kepernyofelvetel_1186_egyedi.png

kepernyofelvetel_1192_egyedi.png

kepernyofelvetel_1193_egyedi.png

kepernyofelvetel_1195_egyedi.png

kepernyofelvetel_1194_egyedi.png




A szavazást Anikó lezárja, Virág pedig nem érti, hogy kortársbeszéd miért nincs, holott neki az a 1,5%nyi szavazat fog hiányozni, amit Dani reppelt volna le a nézőknek.
Én úgy látom egyébként, hogy itt Virág vagy kapott valakitől valami jelet vagy a nézőtéren jelenlévő Merciszurkoló
i fölényből következtette ki, de látszik rajta, hogy tudja mi lesz a vége.
Az én tippen 61-39.

De lófaszt, megint hatalmas
különbség van és 75,5 – 25,5 Merci javára.
Miniinterjú: Virág nem érti, de büszke.. Ez lesz a sírjára is írva, komolyan.

kepernyofelvetel_1196_egyedi.png

Visszatérés: Semmi extra, Dani mintha csalódott lenne, a
többiek nyakában Merci és mi is majd csak ma este tudjuk meg, hogy miért nem voltak kortársbeszédek, valamint Mercike felsorolja, hogy ott volt a stúdióban Soma, Bazsi meg a Szinti. És Greg is. Ezeket ismernem kellene, hogy kik ezek?
Mármint ha a korábbi szereplőknek volt kötelező jelenesük, akkor azt megértem… De ha megint kiderül, hogy itt mindenki ismert mar a Vv előtt is mindenkit, akkor egyre nagyobb szarban lesz ez az évad a színvonal tekintetében.


967 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LaciHogyVoltol 2021.02.15. 11:16:39

@Cérnahuszár a naív: Többen írták ezt a Robinak tetszik Mercit, de szerintem nem így van. Eleve én Robinak a nagy biszexualitásában sem hiszek annyira, legalábbis ebben a full egyenlő esély felállásban nem, szerintem ő (jelenleg) tuti inkább a pasikra gerjed. Tegnap is ahogy hallgatta Moh beszámolóját, inkább Mercike szájából irigykedett a kolbira, nem Mercikére...annó szerintem ez a "legerotikusabb villaélményem az volt, amikor láttam Mercit zuhanyozni" is full kamu volt, amikor rendesen nyáladzott Bálint sztriptízére a Ginás párbaj előtt...szerintem csak tudja, hogy Magyarországon melegként nehezebb érvényesülni, de mivel a bentlakók és nézők is az első 2 megnyilvánulása után egyből levágták, hogy itt van valami, ezért takarózik ennyire a biszexualitással. Az ok, hogy voltak régebben barátnői, de szerintem sok "closeted" melegnek van/volt, lásd: Szájer József, Gulyás Gergely... :D

Cérnahuszár 2021.02.15. 11:19:36

@mozambikizombi: mikvannak
megnéztem a videót, a csávóról fogalmam sincs, de a klipben levest evő nénikét már láttam reklámokban, ezt a hajszerkezetet nem lehet elfelejteni
a ház ahol forgattak, meg eladó, láttam egy hirdetésben
katasztrófa vagyok, ideje elővenni a defibrillátorom

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:19:48

@_Pipp: Ugye? Gondolom ilyen szemelyisegi jogok.. Pedig ez eleg durva attrocitas, lefejelni egy legiutaskiserot. Illetve amig kijott a repteri biztositas, nem hagyhattuk el a gepet. Ott ult az egesz gep, eleve nagy keses utan, ejjel, meg plusz egy orat.

Vegre megerkezik egy vekony no meg egy kb 160 centis pasi, mint rendorok. Ilyet szol a kapitany (meg mindig a srac hatan terdelve) "Ez most komoly, hogy magukat birtak kuldeni ennyi ido utan? Mi van, ha nagyobb a problema?" Epic volt a kapitany.

_Pipp 2021.02.15. 11:24:33

@mozambikizombi: mondjuk akkor még lehet nem volt ismert, nem tudom, így utólag meg senki nem akar ebből problémát magának, mint ahogy te sem, ami érthető... de bassza meg annyira fel tud idegesíteni, h miket megúsznak egyesek, és még rajonganak is értük.....

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:25:48

@Cérnahuszár a naív: Azert a nenit igy felismerni, az igen. :)))) Remelem jol kerestek statisztakent a nenik/ bacsik legalabb.

Engem amugy a ByeAlex duhitett fel ebben a sztoriban a legjobban, mentoralja a feltorekvo ifjusagot abban a tehetsegkutatos musorban, kozben meg ilyen arcokat nepszerusit a sajat rajongoi koreben? Remelem Vircsit nem o fogja..

KékCsöcsűPini 2021.02.15. 11:31:19

@_Pipp: Ki ez a retek akiről írtok ?

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:32:30

@_Pipp: En mar akkor is felismertem. Mondjuk lehet, hogy csak azert mert Dancso kiparodizalta par szamukat. Raneztem, hogy mi a szar ez, aztan lattam, hogy az eredeti szamon mar ott a tobb millios megtekintes.

Ez a Dancsos parodia:
youtu.be/zZBCbC3PAUs

Nem is kellene talan annyira csodalkozunk a Renato/ Dani viselkedesi formakon. Digo siman bevallotta a musorban, hogy utott mar meg not, arca se rezdult.. es mar ki is adta az uj klipjet...

KékCsöcsűPini 2021.02.15. 11:32:42

"A Pest Megyei Kormányhivatal levélben kérte a háziorvosokat, hogy személyesen vegyék át a koronavírus elleni oltóanyagot, és annak szállításához gondoskodjanak hűtőtáskáról, valamint jégakuról."

Ennyit a rohadék dagadt vajdáról, ennyit nem képes megszervezni a fasszopó nyomorult...
Add ide baszdmeg anyád, azt beadom magamnak....

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:34:46

@alma_szósz: Remelhetoleg az mar valaki uj. :D

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 11:36:52

@mozambikizombi: kilóhúsz de miből? Mert mondjuk gyémántból elég sok lenne :-)

LaciHogyVoltol 2021.02.15. 11:37:27

@mozambikizombi: Sokat elmond a zene minőségéről, hogy Digó 3 nappal a kiesése után már megírt, felvett és leforgatott egy klippet egy új számhoz...és ezek az emberek komoly zenésznek/rappernek tartják magukat...

Az is olyan tipikus, hogy amikor nincs semmi mondanivalójuk csak arról rappelnek, hogy "mindenem a családom" és Proli Úr is folyton ezt nyomatja. Aztán utána meg simán végignézné ő a nagy családcentrikus, hogy Virdzsi összeveszik a szüleivel miatta...no comment

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 11:38:14

@SelyemSonkaPini: Be ne add, még szeretnénk pár évadig olvasgatni a tolladból! :-)

KékCsöcsűPini 2021.02.15. 11:38:47

@mozambikizombi: Ez a Dancso parodia jóvolt :D NA már tisztába jöttem :)

alma_szósz 2021.02.15. 11:39:52

@_Pipp: ismert volt, ez a faszi olyan körökben mint a Proliúr már ilyen 7-8 éve ismert

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 11:40:51

@mozambikizombi: Itt az eredeti is egy nagy rakás, sskk nem hallgatnék ilyet. :-)

_Pipp 2021.02.15. 11:43:27

@mozambikizombi: ez a Dancsó videó most vicces volt :D inkább nem kedvelem a srácot, mint igen :D
Nem is tudtam, hogy Digo is betört a zeneiparba, le vagyok maradva :(

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:43:51

@LaciHogyVoltol: :) Igen, ez a "mindenem a csaladom is mennyire" kliseje ezeknek a Digo - fele slagereknek. Remelem azert Dani kap egy metronomot ajandekba, mielott kidob valami nyari slagert. :D

_Pipp 2021.02.15. 11:45:32

@SelyemSonkaPini: VICC az egész :D mondta itt a háziorvos, hogy megkapták a vakcinaszállítmányt (kemény 5 db-t!!), de csak a port, a hozzá tartozó feloldó anyagot (elfelejtettem a szakmai megnevezését) elfelejtették elküldeni, így azt az 5 nyugdíjast sem sikerült beoltani :D

Csakazertis2018 2021.02.15. 11:47:00

@Cérnahuszár a naív: igen, ez is lehetőség.. nem tudom melyik miatt sajnáljam jobban...

mozambikizombikini 2021.02.15. 11:48:09

@Majom1Parádé: Ugye? Egy luxy orahoz meg keves.
Update: most megneztem es Kors orat lehet azert kapni kilohuszert, szoval nem is akkora luxy ez az ora ugy latszik. Akkor visszaszivom, lehet, hogy megis karora gondolt a kolto.

mozambikizombikini 2021.02.15. 12:12:16

@LaciHogyVoltol: Robi szerintem is inkabb meleg, mint biszex. Teny, hogy nem affektal melegkent, de az csak egy sztereotipia az emberek fejeben, hogy minden meleg ilyen vagy olyan. Eleg sok meleg ismerosom van, akik egyaltalan nem affektalnak. Apro gesztusokon persze (nekem legalabbis) egyertelmu.

Szerintem egyszeruen nem akart azzal jonni, hogy teljesen meleg, talan jobban is jar igy. Magyarorszagon csinjan kell banni ezekkel az informaciokkal.

Nekem ez a "coming outja" a tobbiek fele a Falky altal is tobbszor megirt scriptezesre hajazott. Mintha ez egy feladat lett volna a srácoknak "felkerdezni" az uj lakot. A stab biztosan tudott errol, amikor Robit kuldtek uj lakonak.

Hozzad hasonloan en is inkabb Robi es Moh kozott erzek nemi "bebizsergest." Balint meg inkabb amolyan platoinak tunhet szamara, ahogy Vivinek is.. Lanyokkal valo kapcsolatan en erzem ezt a "kishugom" hangulatot. A 3 lanyzo meg valoban ugy is viselkedik/ viselkedett vele, mint egy "kishug".

kozi001 2021.02.15. 12:24:09

@mozambikizombi: Erre nem is emlékeztem.
Mondjuk Digó nekem már ilyen hajléktalan szintű volt.

kozi001 2021.02.15. 12:25:06

@LaciHogyVoltol: Örülök is h Virág esett ki hamarabb. Pár napig tudnak vele beszélni a szülei+barátai.

kozi001 2021.02.15. 12:26:25

@mozambikizombi: "Teny, hogy nem affektal melegkent, de az csak egy sztereotipia az emberek fejeben, hogy minden meleg ilyen vagy olyan."
VV szinten VV9 Greg meg VV8 Zsolit azért tolta rendesen az affektálást :P
Az utóbbit mondjuk bírtam.

Kábel Barát 2021.02.15. 12:30:30

888 komment volt, nem hagyhattam.

kozi001 2021.02.15. 12:39:53

@VV Erőlegény: Nincs.
Ha Merci megy akkor is Danit viszi.

Pacsi egyébként MErcinek.

Először hallottam bentről h Danira és Renátóra azt mondta vki h úgy beszélnek a csajukkal, mint egy kutyával.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.02.15. 12:47:31

@silvermansarah: Ha Merci újra megy párbajozni, és Danit viszi ki, vagy Dani őt, akkor nem érdekel a hélium hangja, nem érdekel a Moh féle "tedd be" mozgalom, akkor Merci nálam nagyot nő a ranglistán és átugorja mind Mohát, mind Vivit, mind Robit. Akkor a szimpátiaszavazatom vagy Bálinté, vagy Mercié. Három párbajt nyerni nem kis VV teljesítmény!

K_Attila 2021.02.15. 12:50:14

Digóról azóta is mindig azon mulatok, hogy azt posztoltátok, hogy úgy beszél, mint a szinkronos Forrest Gump.

_Pipp 2021.02.15. 12:51:34

@VV Erőlegény: de nem feltétlenül Mercit szeretik ennyien, hanem Danit utálják, vagy épp Virágot és Amandát nem szerették, Merci Danin kívül szerintem mindenkivel szemben kinn maradna

.Zsu 2021.02.15. 12:57:51

@K_Attila: jaj és tényleg, mármint emlékszem erre, és most újra nevetek :DD

.Zsu 2021.02.15. 12:59:31

@_Pipp: Merci és Vivi között is elég szoros lenne.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 13:10:31

@.Zsu: Nálam Merci visszajonne Dani, Moh és Bálint ellen.

2021.02.15. 13:12:03

Robit megszórni jó nagy hülyeség, mert mindig a kiválasztott van előnyben. Gondolkozhat úgy is, hogy viszi a Nagyvadat, ha nem tudja legyőzni minek bent vergődni. Viszont az meg akkora bátorság, hogy vissza is mehet.
Ha Robi/Vivi nem esélyesek, akkor oda is lehet adni Bálintnak a pénzt, le se kell játszani.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 13:15:13

@silvermansarah: ja ha Robi kint hagyja Bálintot akkor Neki lehet odaadni a zsét.

2021.02.15. 13:15:59

@Majom1Parádé: de Robi csak akkor vinné, ha ő a kiválasztott. Sztem.

budapest23 2021.02.15. 13:26:07

@silvermansarah: az elején néhány ember pedzegette, hogy lehet hogy bálint beépített ember (ami ugye tekintettel a múltjára egy jó nagy duplacsavar lenne...)
mindenesetre HA így van, akkor most már lassan kihozzák és ezesetben még lehet egy nagyobb meglepetés a vége...

.Zsu 2021.02.15. 13:26:41

@Majom1Parádé: és Vivi és tételezzük fel, h megtörténhetne Moh ellen? ott ki menne vissza nálad Merci ellen?

2021.02.15. 13:29:03

@budapest23: én ezekben nem hiszek

budapest23 2021.02.15. 13:34:51

@.Zsu: nem engem kérdeztél, de daniúrtól megtanultam, hogy férfiként mindenbe beleugathatsz :) úgyhogy válaszként azt mondom, hogy merci lassan szerintem szinte mindenki ellen visszajönne... tiktokqueen mindent visz.

budapest23 2021.02.15. 13:36:26

@silvermansarah: van ez a kellemes dialógus, hogy "én nem hiszek Istenben", mire a hívö elmosolyodik és közli, hogy az mindegy, az a lényeg, hogy Ö hisz benned... :)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 13:42:51

@Ármándójózsi: @silvermansarah:
nem lennék meglepődve, ha Dani kivinné Vivit. Ez legalább logikus lépés lenne...
Mondjuk egy Merci Vivi párbaj is benne van a levegőbe...

Mindegy nyomjuk Vivit a top3 -ba :)

budapest23 2021.02.15. 13:46:28

@repuloezustmokus: hahahahaaahahahaaaaaahahaaaaaa ;D köszöm, közben felsegítettek a padlóról.

_Pipp 2021.02.15. 13:47:39

@Brigante: ha Merci vagy Dani lesz a kiválasztott, egyértelmű gyávaság lenne, ha Vivit vinnék, mert sztem még mindig nem tartják túl erősnek, viszont így a finishben már semmi értelme erre apellálni... bár eddig sem láthattunk túl bevállalós húzást egyiktől se :D langyos víz ez a széria ebből a szempontból is

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.02.15. 13:48:12

@budapest23: nem röhög..na jó..de Mercike állítólag új instat kapott..

kozi001 2021.02.15. 13:49:45

@_Pipp: Bálint nem hülye. A 25%-ból valszeg leszűri, hogy Daniék kapcsolata nem volt népszerű.
Ha van esze kihátrál belőle.
Akár rá is rakhatja.

(én jobban örültem volna ha nem is haverkodik vele dehát...)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 13:53:50

@_Pipp: ezzel a szériával az egyik legnagyobb gond az, hogy a mocsárcsapat annyira mélyen volt népszerűségben, hogy még a fantomkép önmagában is kiütötte volna őket... a kasztingon ment el ez az évad... a negatív karakterek kellenek, de ennyi?????

A VV Szinti baszus nekem nincs meg... ez az aki a Kirisztiánnal lefeküdt, de nem úgy gondolta (Krisztán ezután ment rá a VV Özvegyre) ????

Lilith.Inanna.1 2021.02.15. 13:56:32

@Brigante: En tuti nem nyomom Vivit a top 3- ba.

_Pipp 2021.02.15. 14:01:35

@kozi001: Te úgy láttad van esze? :D Tegnap is héliumhangon vigasztalta, ölelgette, puszilgatta a síró barátját, és megerősítette, hogy mellette fog állni akármi történjen. Egyik legnagyobb csalódás nekem az Ő "barátságuk"....

@Brigante: Ginát nem feltétlenül szánták negatív karakternek, ha kicsit több esze lett volna és kevésbé jön ki a svéd habitusa, és úgy látta volna a helyzetet, miután kiesett nem feltétlenül lett volna ennyire negatív játékos, de ez a sok HA... úgyhogy nem is érdemes firtatni.
Daniellát a múltja miatt be sem engedtem volna a villába, Rencsi se feltétlenül tűnt egy agresszív állatnak a válogatón.

kozi001 2021.02.15. 14:06:13

@Brigante: VV Cinti. Krisztián első skalpja valóban.
Nem sok időt volt pedig bent.

Fu Szekh Li 2021.02.15. 14:07:13

Halihó!
Mivel a VV-ben ma lesz Bálint nap, ezért még aktuális :)
www.youtube.com/watch?v=0fxOsCVY2iQ&ab_channel=PerpetuumJazzile

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 14:08:01

@_Pipp: na Dani múltjáról lemaradtam, utána olvasok. Ginával egyetértek és szerintem Amandáról se gondolták volna sokan, hogy ennyire nem erős karakter lesz...

@Lilith.Inanna.1: hát, ha Moha/Merci/Dani vagy Vivi közül kellene választani akkor nálam Vivi a befutó.

budapest23 2021.02.15. 14:08:44

@repuloezustmokus: azt ha kicsit is okos és az elmúlt két-három RTLes adás-szereplése után helyböl beleírathatta a szerzödésébe mint fizetség, függetlenül attól hogy megnyeri a versenyt vagy sem a végén.

Azért röhögtem, mert még agymosottak között is beépített embernek azért gógyisan kell mozogni, különben az egész úgy hülyeség ahogy van... és hát ugye merciröl beszélünk. amúgy+ persze lehet, hogy az egész valóban úgy hülyeség ahogy van, és bálint simán csak vvbálint és nem rtlbálint.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 14:09:00

@kozi001: akkor ezért nem volt meg :) mármint nekem :D

Fu Szekh Li 2021.02.15. 14:11:45

@Lilith.Inanna.1: Azért vannak itt olyanok, akik tolnák keményen...

mármint a top 3-ba.

.Zsu 2021.02.15. 14:15:53

@budapest23: megtisztelsz kérlek, végrevalahára :)), szeretem amikor igazi férfiak hozzámszólnak.
nagyon kivi lennék egy statisztikára mennyi tiktok rajongó nyomatja a szavazatát VV ügyben.
de sztm is felerősíti neki.

.Zsu 2021.02.15. 14:17:49

@Fu Szekh Li: én is készültem, egy igazi klasszikussal, eme jeles napra:

youtu.be/t_a1uJvzrY4

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.02.15. 14:21:51

@silvermansarah: Lehet arra fogadásokat kötni, hogy lesz-e Robinak párbaja egyáltalán, vagy párbaj nélkül gyalogol be a hármas döntőbe. @_Pipp: Ginát és Digót, biztos, hogy mocsárnak szánták. Dani és Renátó közül inkább Danit gondolhatták mocsárnak, Renátó szerintem szituáció függő volt, ugyanúgy, mint a lányok (Virág, Fru és Merci). Vivi, Bálint, Robi, Moha nem volt mocsárnak szánva, és Gábor, valamint Amanda szerintem különcként/kakukktojásként kerültek be a csapatba.

Fu Szekh Li 2021.02.15. 14:22:29

@.Zsu: És ezen még a néhány napja elhunyt Chick Corea játszott :)

Krétagarbó 2021.02.15. 14:28:28

@Fu Szekh Li: jézusom, nem gondoltam volna, hogy a golf ilyen veszélyes sport :D

alma_szósz 2021.02.15. 14:30:29

@VV Erőlegény: a kisfilmje alapján inkább taktikusként

mozambikizombikini 2021.02.15. 14:30:58

@kozi001: :))) Pedig Digo amolyan falkaveziiiir(szeruseg) volt a kezdeti mocsarnak. Balint jol raerzett (vagy kapott sugast szerkiktol?), hogy a fejetol buzlik a hal es igy lehet majd apritani a mocsarat. Ha jol emlekszem Viragon kivul az osszes csaj (Merci es Vivi is) Digo moge allt be Balinttal szemben. (Sot, Moha is) Szerintem Virag is csak Dani miatt allt Balint moge. Szoval nekem ugy jott le, hogy az az agressziv novero testesitett meg eleg sok minden "tiszteletremeltot" a gyengebb karakteru jatekosok szemeben. Vagy csak feltek tole. :D Szerintem ez sokat elarul a castingrol. Dani valszeg azert veri magat arra, hogy Balint melle allt akkor, mert ezzel gyakorlatilag Balintot valasztotta a "tesokkal" szemben. Persze ez csak az en olvasatom. :)

Krétagarbó 2021.02.15. 14:31:26

@_Pipp: szerintem Merci ki fogja vinni Vivit, ha Mercit választják ki. Nem hiszem, hogy fiút hívna ki. És azt sem gondolom, hogy Merci menne vissza Vivien ellenében.

_Pipp 2021.02.15. 14:33:15

@VV Erőlegény: persze, alapvetően én is úgy gondolom, h Ginát annak szánták, csak a JLB után 2%-al nőtt a szememben, de azt tegyük hozzá h nulláról indult :D

Spitzbauer 2021.02.15. 14:35:51

@kozi001: Pedig vannak ilyen "rendes" családok is. A lexebb, hogy a faszik még dícsérik is nejüket, hogy milyen csinos, de Renátózni kezdenek, ha te is megdícséred, vagy csak ránézel.
És igen, a Qrvák és a stricik is így nyomják, csak ott kevesebb a féltékenység, de az sem biztos. Viszont akkor elég skizofrén a helyzet.... :-D

kozi001 2021.02.15. 14:41:24

@_Pipp: A gonosz sith/halálevő csapatból nálam igazából Digó(püffedt fejű hobó), Renátó(abúzív melák) volt negatív.
Gábor sztem nem tudta melyik rendezvényre jött.
Ginán én még nevetni is tudtam. Ahogy lezúgott az asztalról meg egy borítékolást 3szor el kellett neki mondani. Persze az arcomra fagyott volna a mosoly, ha mondjuk a szomszédom lenne a família... :P
Amandára lehet tényleg ráférne vmi szakértői segítség. Mivel fiatalon soványabb volt, lehet h a kövérséget nehezen viseli és ezért rosszindulatúbb.
Fru meg inkább megtévedettnek tartom.

Csakazertis2018 2021.02.15. 14:42:41

Top3 ? Talán Moh/Vivi, Bálint és Robi lesz benn. Én Robinak adnám. Egyfajta fájdalomdíjként, hogy az ő normalitásával ennyit kibírt benn :) egyébként is imádom az őszinte rácsodálkozásait, annyira naívan őszinte tud lenni. egyébként tuti a való életben nem ennyire konfliktuskerülő, van neki véleménye mindenről, csak megtartja magának.. talán Vivivel beszélheti meg..

kozi001 2021.02.15. 14:45:29

@mozambikizombi: Biztosan Digóval lett volna.
Dani mindig is a tesókkal volt el.
Ginával meg Renátóval nagy volt az egyet értés.
Amikor meg megvalósult a nagy, igazságos 7-es, akkor fapofával és savanyú tekintettel ülnek a kanapén amíg levél van, aztán uzsgyi vissza a kamatyágyra.

kozi001 2021.02.15. 14:47:12

@kozi001: Dani sztem Bálintban csak vmi kezdeti focista sporttárs összefogási kapcsolatot láthatott.
Csak aztán kiderült, hogy annyira nem is suttyó...

kozi001 2021.02.15. 14:52:32

@mozambikizombi: Azért nem tudok ezzel a rossz castinggal, annyira mit kezdeni, mert bár igazad lehet.
De a VV9-ben is borzalmas volt a casting. Radics, Csoki, Krisztián, Greg, Reni-féle szubhumánok?
Ezekhez képest Csulátó sztem nebuló.

Csak ott az abúzív, családon belüli erőszak típus helyett inkább a nyílt erőszak és szájtépés ment.

_Pipp 2021.02.15. 14:53:35

@kozi001: Digó rettenetesen alpári, együgyű erőszakos, buta, idióta volt. De értem, hogy az önbizalomhiányos fiatal csajok mit ettek rajta. "Jajj gyere ide babám, hadd adjak 2 puszit arra a gyönyörű arcocskádra, h egyem a buládat" tipusú faszi, és minél egyszerűbb valaki, annál jobban szereti az ilyen embereket.
Gábor már a beköltözésekor is nagyon creepy volt, én félnék tőle ha találkoznánk. :D
Amanda is tipikusan olyan, mint itt a faluban sok asszonyság, akik ha találkoztok a szemedben aranyosak "szia drágám, láttam kirándult a család, annyira szépen a gyerekek" ha hátad mögött " a kurva anyjukat, miből van ezeknek pénze nyaralni" kategória, még azt sem zárnám ki h szegény szellemileg egy kicsit visszamaradott.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 14:54:00

@.Zsu: Nem teljesen értem a kérdésed. Inkább leírom a pillanatnyi sorrendemet, úgy egyértelmű lesz.
1. Robi
2. Vivi
3. Merci
4. Moh
5. Bálint

6. messze messze egy másik galaxisban Dani. :-)

Fálki 2021.02.15. 14:58:39

@kozi001: Az a casting egyaltalan nem volt annyira rossz. Ott volt a harom főgyoker, Radics, Csoki, Krisz, akik mellett garantalt volt a trash és mellejuk bebasztak a pornofaktort Ginu, Cintike és Vivi személyében és meg is volt az a hat ember, aki viszi a showt.

Csak ezek a gyokerek nem ugy viselkedtek, ahogy a tervben volt, szepen kicsinaltak egymas és/vagy hagytak magukat masok altal kicsinalni és ott vége is volt mindennek, SOS terveket kellett szovogetni... S ez lett belole.

nyunyo.de.balboa(a.sárkánymester) 2021.02.15. 14:58:44

sziasztok!

"Vegre megerkezik egy vekony no meg egy kb 160 centis pasi, mint rendorok. Ilyet szol a kapitany (meg mindig a srac hatan terdelve) "Ez most komoly, hogy magukat birtak kuldeni ennyi ido utan? Mi van, ha nagyobb a problema?" Epic volt a kapitany."
jajj ezen jót nevettem.

alma_szósz 2021.02.15. 15:01:38

Amanda tipikusan az a csaj aki kedves,cserfes, bulizós, bevállalós a felszínen de egy igazi klasszik mean girl belül, tipikus pletykás, rosszindulatú szarkeverő.
Az elején Vivit hittem ilyennek de ott nagyon pozitívat csalódtam.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:07:52

Amúgy az jutott eszembe, hogy mi nézők is eléggé vakon vagyunk az egyes bentlévők szurkolótáborát illetően. Egyedül Daniét sejthetjük a Virág által kapott 25%-ból.
De eddig az összes párbajon alighanem "mindenki" tábora szavazott a győztesre és az aktuális agyhalott (és akkor még meglévő társainak) tábora a vesztesre.
Szóval szerintem a mocsárlakók(+Virág és Dani) összeségének tábora kb. 1/3 akkora, mint Robi+Bálint+Vivi+Merci+Moh tábora. De egyenként ez utóbbiak táborának hozzávetőleges méretét sem tudom, csak halvány becslésem van, ami alighanem eléggé pontatlan.
Ezért sem szorgalmaznék egy 3-as párbajt amiben Danika benne van, mert ugye túl szoros lenne. Mondjuk 40-35-25%. De ott lenne némi esélye Daninak, hogy valami trükkel az egyiküket megelőzi.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 15:09:20

@.Zsu: Tiktok rajnogók.... szerintem Virágnak nagyobb volt a rajongó tábora... ha tévedek, akkor Merci a Tiktokból qva jól megfog élni a villa után...

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:12:47

@metatroll: Na, az lenne a szép, ha Bálint tábora is Dani ellen szavazna...

LaciHogyVoltol 2021.02.15. 15:13:15

@_Pipp: Tökéletes karakterjellemzések.

Visszanéztem az első 13 részt mert unatkoztam és kíváncsi voltam mennyit változtak az ápoltak (leginkább belsőre, de pl. Bálintnál tényleg sokkoló volt, hogy mi lett 3 hónap alatt egy helyes, igényes pasiból...) és megint elförmedtem, hogy pl. a Digó mekkora egy tapló barom volt. Az idő mindent megszépít. Ez a tetű volt az egyetlen, aki amikor Vivi mesélt a megerőszakolásáról nyíltan lehazugozta meg fullba nyomta a tipik áldozathibáztatást.
És utána a Gina hányszor olvasta Bálint fejére, hogy az egyszer elvileg lealkoholistázta Digót (eddig még vagy nem értem el, vagy ezt nem mutatták, mert én nem is emlékszem erre), de basszus arra az emberre csak rá kellett nézni, meg meghallgatni a hanghordozását és látni lehetett, hogy az ő szervezetében vagy a pia vagy a drogok már helyrehozhatatlan hibát ejtettek...

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:14:18

@metatroll: Szóval releváns lenn, ha Bálint TUDNÁ, hogy a tábora DaniRA szavaz.
De ezt nem tudhatja, mert nem feltétlenül így lenne.

bel ami 2021.02.15. 15:16:41

A vellában nincs több kislány, csak kettő, csak kettő.
Az egyiknek három fiú jut, ámde – egyik se nem fekvő.
A másik meg szegény Mohát kergeti, hergeli,
de csak nagyon ritka, ha az beteszi, kiveszi.

LaciHogyVoltol 2021.02.15. 15:17:23

@Majom1Parádé: Sosem volt mérvadó, hogy ki kit támogat egy párbaj során, ha megnézed az Insta kommenteket ott is látszik, pl. Bálintnak kismillió üzenet érkezett a "Szavazz Virágra!" képe alá, hogy "Te vagy a legjobb Bálint, de most HAJRÁ MERCI!"...nem is értem az ápoltak miért tulajdonítanak ennek akkora jelentősséget.

És tudom, hogy "már megdőlt az Instagram szabály", de azért ott Bálint még mindig 63 vs 36-re vezet Robi előtt, simán lehet, hogy "kevésbé értelmiségi körökben" Robinak nem fut annyira a szekere, mint mi hisszük...

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:20:33

@silvermansarah: Nagyon poénos, mikor már rég begyűjtötted. :-)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.02.15. 15:23:42

@LaciHogyVoltol: én mindig a top3-ig tippelek, onnatól lutri az egész.

Most csak azt nem látom, hogy ki lesz a 3. a Top 3-ból Vivi vagy Merci ... mert szerintem Moha nem fog odaérni..

mozambikizombikini 2021.02.15. 15:24:52

@kozi001: Lehet amugy siman, hogy a focival kezdodott a kozos kalandjuk es csak emiatt nem Digo iranyaba indult meg Dani az elejen. :)
Nem tudom, hogy ez rossz castingnak szamit-e, utoljara a VV7-et lattam es ott ugye volt egy Vikcsu es egy Renit, akiket szivesen szajbavagtam volna neha. :))) Szerencsere kiestek az elejen. Azelott meg csak a VV4-et neztem, ahol volt ugye egy Bauko Eva. :D

alma_szósz 2021.02.15. 15:25:58

arról hogy Bálint beépített lenne: azért nagy különbség van aközött, hogy valaki beépített ember vagy behívott.
Azt simán el tudom képzelni, hogy nagyon kevés volt a jelentkező és a castingosok felvették a kapcsolatot pár volt RTL-es arccal, biztos van egy adatbázisuk, szerintem Vandácskát is így szedték össze.
Ezzel alapjáraton semmi baj, a tehetségkutatókban évek óta csinálják, én ismerek olyat akit hívtak ilyen műsorba töbször is.
Ha Bálint át is ugorhatta az alap castingot nem jelenti azt, hogy a szerkik ellátják őt mindenféle infókkal, ő is ugyanolyan villalakó mint az összes többi.

mozambikizombikini 2021.02.15. 15:28:06

@LaciHogyVoltol: Szerintem nem kifele van jelentosege, hanem befele. Anno Balintnak is rosszul esett, hogy Merci vegul Gina moge allt a parbaja elott. Ez volt az egy oka, ami miatt legutobb Mercire rakta a jelet. Ugyanez volt Vivi eseteben is az indok. Ilyenkor mar mindenbe probalnak kapaszkodni.

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:33:27

@mozambikizombi: Igen, a tipikus indokkeresés. Van akinél nyilván bejön, másoknál meg nem.
Nekem nem kell túlcifrázni: NYERNI akarok és úgy gondolom most RÁD kell tennem, mert az visz közelebb a győzelemhez. :-)

LaciHogyVoltol 2021.02.15. 15:40:39

@Majom1Parádé: Ezzel csak az a baj, hogy ha valaki ezt így kimondja az nem viszi közelebb a nyereményhez. Mert általában a taktikai lépések azok, amikor egy erős játékost valaki mással akarunk párbajoztatni, hogy elkerüljük a direkt ütközést. Pl. ha Robi azt hiszi, hogy Bálint erős, és őt kint hagyná, de lehet Merci visszajönne Bálint ellen mert...nem tudom, mert kevés a lány bent? akkor tehetné Mercire a jelet, hogy vigye ki Bálintot. Ellenben ha nyiltan kimondja a táblánál, hogy azért teszem rád a jelet mert veled akarom kiejtetni Bálintot, akkor az egész terv borul, mert akkor már csak azért is őt fogják kivinni párbajozni...szóval ezért kapaszkodnak bele ezekbe a hülye indokokba, mert amit tényleg gondolnak azt nem érdemes kimondaniuk...

Majom1Parádé #Team PINLobelt 2021.02.15. 15:58:34

@LaciHogyVoltol: Nyilván azt sose mondanám ki, hogy "Mercivel akarlak kint hagyatni vagy Te hagyd kint Nekem x.y-t"
Ahogy írtam nyilván sokaknak az a nyerő - mármint néző/szavazónak - ha ilyen valós indokok mentén teszik a jeleket. Én ebben nem vagyok ilyen magas igényű (erre írtam az általános indokot)
süti beállítások módosítása