Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 10x86 - Gifek tengerén úszunk a végtelenbe s tovább

2021. február 08. 07:11 - Dzsudibí

Néhány óra telt csak el, és már megint itt vagyok, ezek után nem csoda, ha álmomban is a villában voltam, és a dohányosok legvadabb rémálmát éltem át, azt, amikor nyirkos, átizzadt pólóban ébredsz a végén, hörögve kapkodva a levegőért, és utána percekig kell nyugtatnod magad az ágyban ülve, hogy semmi baj, ez csak egy álom volt. Történt ugyanis, hogy kint ültünk a dohányzóban, Merci, Olivér, PP és én (ne krdezzétek), rá akartam gyújtani, ÉS SEHOL EGY GYÚJTÓ BASZDMEG. PP kioktatott, hogy a dohányzás amúgyis egészségtelen, én meg hiába könyörögtem a kameráknak kétségbeesetten, hogy dobjanak már be egy gyulát, nem történt semmi, Ezek után felkeltem, és PP fogad, akire mostantól sosem tudok majd olyan szeretettel nézni, mint eddig. 

ke_pernyo_foto_2021-02-08_4_38_38.png

Míg a lakók ébredeznek, Virág és Dániel a nappaliban húzzák a lóbőrt, mire leszól a BB, Dániel, aki éjjel legény, nappal lepény. Ezzel egy újabb átvirrasztott éjszaka után kevésbé egyetérteni már nem is tudnék, Dániel csak csukott szemmel pampog, nem alszik ő, a kurva anyját mindenkinek, csak a szemeit pihenteti, mert a lámpa kiégeti azokat. Rövid vágás után mindenki függőlegesbe kerül, löevél, ma Lóbelt kaphat üzeneteket, már csak az a kérdés, hogy csak rajongói, vagy mindenféle kommentet szeretne hallani? A levél még külön fel is hívja arra a csekélyke, elhanyagolhatóan jelentéktelen tényre nyomoronckáink figyelmét, hogy ez jó alkalom arra, hogy képet kapjanak arról, hogy milyen a megítélésük a nagyvilágban, ezek után Robi taktikusan csak pozitív üzeneteket szeretne hallani, mert nem akar senkinek alapanyagot szolgáltatni, hogy egy párbajon ezekkel tudjon ellene érvelni. Hogy Bálint miért szorongatja még mindig tegnap óta ezt a kurva felmosónyelet, azt sem teljesen értem, de remélem, senki nem fogja ellene felhozni a következő párbaj során ÉRVKÉNT. Az is kiderül egyébként egy beküldött üzenet kapcsán, hogy Robi (jóformán az eddigi összes évad játékosaihoz hasonlóan) alapvetően nem a pénz miatt van bent, hanem hogy barátokat szerezzen. Amennyiben a végén mégis nyerne, úgy égigérő máglyát gyújtana és a 36 milliót ötszázasonként dobálná bele galacsinokba gyúrva, miközben újdonsült barátaival a friends will be friends dallamát dúdolva, összeölelkezve nézné, ahogy a mocskos pénz a lángok martalékává válik. Robi tudni véli, hogy az üzenet beküldője ismeri őt, hiszen úgy kezdte az üzenetet, hogy Robika, had' segítsek csesszelek, EZ A NEVED BASZDMEG, azért.

Az üzenetek felolvasása végén Vivivel kivonulnak, hogy jól megbeszéljék, Bálinttal vigyázni kell, mert tudatosan csinálja, majd Bálint megjelenésével Róbert arckifejezése éppen így fordul 180 fokot:

febr_-08-2021_06-25-25.gif

Az Olimpia Japánban elmarad, az Olimpiai Bizottság viszont hosszas egyeztetés után úgy döntött, hogy budapesti helyszínen, a szokásos 1 hónap helyett 1 hét alatt zavarja le a játékokat. Nyomoronckáink tátott szájjal, mit sem sejtve hallgatják a híreket, még akkor sem rezdül senkinek az arca, amikor a hírolvasó szájából elhangzik a Nagytestvér szó, csak akkor esik le nekik a tantusz, amikor elkezdik bemondani a játékosok neveit. Amíg a többiek lelkesednek (vagy éppen kétségbe esnek, ki-ki vérmérséklete szerint), addig Mercike továbbra is a feldolgozási fázisban maradt, de két perccel később ő is elér oda, ahová a többiek, és felfogja, hogy egy hétig őket most keményen át fogják mozgatni. De legalábbis fel kell kelniük az ágyból.

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_09_54.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_09_57.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_05.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_09.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_13.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_19.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_20.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_10_33.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_14_52.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_25_34.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_26_26.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_53_48.png

Mó frissen kinyomott pattanással a homlokán ecseteli a kamerának, hogy ez mennyire isteni, míg Dániel gondterhelt arccal sorolja, hogy mennyi mindene szar, hát a bokája is huncutkodik, a tírgye kalácsa is ropog, és meg hosszú percekre elmerengek azon, hogy mégis mi a jó büdös anyjával cseszte ez szét magát 22 éves korára. Ezzel szemben Bálint, ahogyan magára ölti a névre szóló melegítőt, boldog, és boldogan osztja meg velünk is flashbackjét, amit a melegítő felhúzása váltott ki belőle, hiszen ő sportolt, aki esetleg elfelejtette volna akárcsak egy kósza pillanatra is. 

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_16_09.png

Rövid szünet után már egy berendezett villát kapunk vissza, Dániel a dekorációt meglátva újfent kijelenti, hogy nem fog ő itten szaladgálni, csakhogy biztosak lehessünk mi is abban, hogy ő vezérkanként olvasni nem tud, énekelni nem szeret, futni meg nem hajlandó. Megkezdődik az úszás, és gyermekeim, én láttam már egysmást ebben az elbaszott életben, de ez semmihez nem fogható, szavakkal nem kifejezhető, az én értelmi szintemen egyáltalán nem értelmezhető. Azt már igazán nem is akarom méltatni, hogy ezek a szellemileg visszamaradottak 10 percig nem képesek arra, hogy valamit akárcsak MEGPRÓBÁLJANAK szabályosan csinálni, ehelyett inkább kimaxolják a csalási lehetőségeket, és hogy hogyan lehet a lépésszámlálót átbaszarintani, ami azt hiszem erről a teljes generációról igen sokat elárul, ezúton is tisztelet a kivételnek. Mercike nem tudja, hogy úszóversenyen mennyit futhanak, de neki ez nagyon fárasztó, óriási szerencse ezek után, hogy olimpián eddig csak és kizárólag olyanok indultak, akik csak egészen minimálisan fáradtak ki a futástól az úszóversenyen. Hogy a gongszó elhangzása után egyébként miért nem hangzik fel a BB hangja, hogy akkor most takarodó vissza a padra nyomorultak, és ezúttal rendesen csináljátok, vagy mehettek haza, azt csak én nem értem? Mindenesetre beszéljenek helyettem a képek és gifek, jó szórakozást kívánok.

febr_-08-2021_06-25-58.gif

febr_-08-2021_06-26-43.gif

febr_-08-2021_06-27-13.gif

febr_-08-2021_06-27-47.gif

febr_-08-2021_06-28-34.gif

febr_-08-2021_06-29-18.gif

febr_-08-2021_06-30-04.gif

febr_-08-2021_06-31-35.gif

febr_-08-2021_06-31-07.gif

Második versenyszám futás, ezek után nem is tudom mire számítsak, abban mondjuk egészen biztos vagyok, hogy futást nemigen nem fogunk látni. Mercike a második kör után már sántít, Vivi a talpain ugrál (ő mondta, nem én), Dániel pedig a dohányzón elterülve nyújt, hogy melyik testrészét, az ebből a kameraállásból nem derül ki pontosan, de az is lehet, hogy csak a nadrágtól nem látszik. A bokája, és térde miatt azért eléggé aggódik, mindenesetre ő nem sír, nem panaszkodik, még akkor is, ha ez a másfél-két perces sírásból esetéeg úgy tűnhet valakinek. Dániel ezek után levelet kap, vissza kell szolgáltatnia a csodamelegítőt, nyújtásával ugyanis diszkvalifikálta magát a VV Olimpiáról. Sajnálja, ha bárkinek is csalódást okozott, de hát ugye a fájdalmai, engedd meg, hogy megnyugtassalak Dániel, nekem egyáltalán nem okoztál csalódást, pontosan azt kaptam, amit ilyen helyzetben tőled vártam volna. Kifejezetten bájos ezek után egyébként, ahogyan Dániel cigarettáján csüngve nézi végig a többi nyomoronc felvonulását az udvaron, akik úgy integetnek a nemlétező közönségnek, mintha nem lenne holnap, bár az úszásba vagy a futásba tettek volna ennyi energiát. 

febr_-08-2021_06-32-22.gif

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_59_07.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_5_59_08.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_6_03_30.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_6_05_39.png

ke_pernyo_foto_2021-02-08_6_05_47.png

A szünetben PP röviden összefoglalja nekünk, amit az elmúlt 30 percből tudni érdemes, ugyanitt eladó alig használt, enyhén billegő könyöklő kék színben.

ke_pernyo_foto_2021-02-08_6_07_17.png

febr_-08-2021_06-32-49.gif

febr_-08-2021_06-33-23.gif

febr_-08-2021_06-33-52.gif

febr_-08-2021_06-34-10.gif

febr_-08-2021_06-34-31.gif

A kiválasztás összefoglalója, Mercire kerül a zöld kendő, aki esetleg nem emlékezne, Mercike biztos abban, hogy a jeleket nem annak köszönheti, hogy az a 3 ember kint akarná őt látni a villa falain kívül. Néha úgy megsimogatnám a buksidat Mercike. Virág szerint furcsa érzés, hogy egy hét múlva már vagy kintről nézi Dánielt, vagy benne van a top 5-ben, és ezuúton meg is fogadja, hogy ebbe az egy hétbe mindent belepakol, és mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy bent maradjon. Reméljük ennél azért kicsit több lesz:

febr_-08-2021_06-30-31.gif

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mók_Ica 2021.02.08. 23:28:19

jó éjt, megyek én is.... holnap nem HO van....

hereverő heverő 2021.02.08. 23:28:30

@tvbuzi: :)) Vandával párban? Megvettem!

KékCsöcsűPini 2021.02.08. 23:29:10

Jőéjt mindenkinek ! Álmodjatok Rencsiről ! :D :D

.Zsu 2021.02.08. 23:31:42

jóóóóééjt kommentlakók!!

Kosztarika 2021.02.08. 23:32:38

@SelyemSonkaPini:
Muszáj volt kiverned.. az álmot a szememből??
Rohaggyá meg. :)))))

SirLemming 2021.02.08. 23:35:32

:D Jól van, ez az este is jobban sikerült a kommentszekciónak mint a szerkesztőknek.

Algyő, húzok mára.
Jó éjt mindenkinek! :)

Ego0123 2021.02.08. 23:36:43

Jó éjszakát mindenkinek!

Spitzbauer 2021.02.08. 23:38:52

@SelyemSonkaPini: Ja, Lobi lőcse elég termetes darab. Faxirígy világban élünk...

Ezzel a magvas gondolattal mára búcsúzúm is: Cakát!

KékCsöcsűPini 2021.02.08. 23:38:53

@Kosztarika: OK, akkor Te Rólam álmodjál, kis bogár ! :)

Kosztarika 2021.02.08. 23:43:55

Én is lépek, csumpirudi kicsikém! :)

hereverő heverő 2021.02.08. 23:52:43

Na akkor én is újból bepunnyadok, holnap veletek ugyanitt. Jóéjt, liderines-vandás álmokat.

PYT 2021.02.09. 05:27:45

Hmm, utolsó..? Hát persze:

UTOLSÓÓÓ! ™®© ;)

Kosztarika 2021.02.09. 09:10:42

Három a madzsar igazság. :)

mozambikizombikini 2021.02.09. 09:19:09

@Gia: Tok erdekes amit irsz, kivancsi lennek, hogy tenyleg ilyen sokat es igy gondolkodnak-e odabent. Neha az az erzesem, hogy tul sok agymunkat feltetelezunk a bentiekrol. :D

mozambikizombikini 2021.02.09. 09:23:24

Sziasztok! Az elmult ket adast nem neztem vissza azota sem. Mostanra rajottem, hogy a HV sokkal jobb, mint ezeket az adasokat porgetni. A szombati parbajt visszanezem, addig HV eleg, koszi nektek! :D

MsIreneAdler 2021.02.09. 09:52:21

Jó reggelt!
Sajnos nem tudtam este jönni, mert új hobbimnak hódoltam, ami úgy néz ki, hogy az alvás :)

De hámozok azért egy kis fingot, ha már most ráérek.
Vivi és Bálint kapcsolata. Bár az utóbbi nagy kiakadást nem láttam, de nekem is feltűnt, hogy Bálint milyen erőltetett vele. Két dolgot tudok elképzelni. Az egyik az, hogy azért akarja ilyen erőszakosan fiúsítani Vivit, hogy neki mmkk egyértelmű legyen, ez nem lesz soha romantikus kapcsolat. Ebben maxi ekágézom @Krétagarbót és ezt tartom a leggvalószínűbb oknak. Viszont ha felteszem az alucsákómat egy olyan verziót is el tudok képzelni (ezt már fejtegettem is), hogy esetleg ahogy telik az idő és egyre inkább hiányzik a szex Bálintnak, Vivi kezd egyre "vonzóbb" lenni és ezt próbálja palástolni Bála ezzel a túlzott hátbavetegetős haveri stílussal. Vivivel alapvetően semmi gond nincs, de azt azért el kell ismerni, hogy külsőre Bálint más kategóriából választott eddig nőt magának. Az pedig, hogy vonzónak találja Vivit ebben a helyzetben, nem kis zavart okozhat Bálintnak, ezért viselkedik úgy a lánnyal, mintha egy focis haver lenne, püföli, leordítja.

Anikó beszólása Rencsinek. Nem a szívem csücske Ancsa, bár meg kell hagyni ő azért viszonylag jól kufárkodott a VV-vel jött népszerűséggel. Ettől függetlenül, hogy én nem bírom, jól helyrerakta azt a tahót, tehát jár neki a mezei pirospont.
@dmr94 mintha az mondanád, hogy azért nincs joga Anikónak beszólni Rencsinek, mert ő felkefélte magát abba a műsorvezetői székbe. Én nem látok összefüggést. Akkor látnék, ha mondjuk fikázná pl Frut hogy ne jöjjön össze az rtltől senkivel, mert az milyen már. Na akkor mondanám, hogy "ejj Anikó, hát pont te mondod?"

mozambikizombikini 2021.02.09. 10:08:33

@MsIreneAdler: Tok jo a Balint-Vivi analizised, en is ezekre az eshetosegekre gondolok egy joideje.

Aniko: lehet tamadni a karrierista "eszkozeivel" , de teny, hogy egeszen biztosan mas VVs lanyok is probalkoztak "anikoi-utra" terni, de ugy fest hosszutavon nem jott ossze. Szoval tudhat valamit a csaj.

mozambikizombikini 2021.02.09. 10:20:11

@Valinda1: Kosziii! :) Ezek mar erdekesebbek lettek nekem, mint az ofik. :)

Gia 2021.02.09. 10:23:02

Ha ezután lesz balhé Frunátóék között,akkor Fru sajna még az anyjának sem fogja elmondani,mert szégyelni fogja a pasija viselkedését.

Gia 2021.02.09. 10:27:49

@mozambikizombi: Itt fentebb címeztél nekem egy kommentet,de szerintem mellé ment.:-)Én csak Vanda mellét keresgéltem tegnap este,más (értelmesebb) megnyilvánulásom nem volt.

mozambikizombikini 2021.02.09. 10:28:00

@Gia: :( En is ettol tartok. Nem kedveltem Frut, bar ketsegtelenul a legcsinosabb csajszi volt az evadban. Viszont ha ebbol kilabalna, az sok hasonlo helyzetben levo lanynak lehetne jo pelda es segitseg. Nagyon drukkolok neki. Szerintem anyukaja hasonlo kapcsolatban elhetetett, Fru viszi a patternt, anyukajanak meg faj a szive ezt latni. Tenyleg drukkolok neki, igazabol meg Renatonak is, hogy elinduljon egy onismereti uton, ahol fejlodni tud esetleg ezen a teren a mostani onmagahoz kepest.

mozambikizombikini 2021.02.09. 10:31:44

@Gia: :)))) egy Robis megfejtesed volt. :D Elegge tetszett, ugyhogy majd visszakeresem.

Gia 2021.02.09. 10:44:05

Úgy láttam,hogy Virág nyeri a csajos olimpiát és kap egy nyuszit.

Gia 2021.02.09. 10:50:05

@repuloezustmokus: Azt hiszi ha nyer,akkor visszaszavazzák a párbajról az ő imádott urához.

hereverő heverő 2021.02.09. 10:53:20

@Gia: Nekem mintha rémlene egy olyan közmondás, hogy kefélnek mint a nyulak. Ezek után megkérdezem: miért pont nyuszit kap?

Gia 2021.02.09. 10:54:39

Amúgy mi ez az új tahó divat,hogy vita közben becsicskítjuk az ellenfelet "Beszélek!!" rászólással?Renátó hogy mer ilyet mondani egy műsorvezetőnek?Bálint is mondta lekezelően Viviennek.Talán Danitól eredhet,szerintem ő kezdte el,a többi hülye meg átvette.

Gia 2021.02.09. 10:56:10

@hereverő heverő: Ilyen kiindulásból mit fog nyerni Bálint vagy Robi?

hereverő heverő 2021.02.09. 10:57:34

@Gia: Robi egy répát, az tiszta sor. De Bálint? hm.. mondjuk egy gumikesztyűt?

hereverő heverő 2021.02.09. 10:58:54

@Valinda1: Fru rögtön elsőre: nézem a tiktokon, mi lett leadva. Ezt is attól a gyökértől tanulta.

Magentax 2021.02.09. 11:04:58

Bküldhetnének hozzájuk egy talpig beöltözött bőrgyógyászt.
Valami marha nagy gebasz lehet ott, mindegyik homloka tele van pattanásokkal - még Bálintnak is, pedig ő már nem kamasz a maga 30 évével. Különösen proliúr gáz azokkal a hatalmas kelésekkel a fején, meg a nyakán.

Gia 2021.02.09. 11:07:30

@Magentax: Bálint a csokira fogta tegnap.

Magentax 2021.02.09. 11:07:44

@mozambikizombi: Ancsa jól beégette rencsulát, csak aztán nehogy a haverjaival megvárja valami sötét helyen - ebből a f@szkalapból még ezt is kinézem.
Ez a viselkedése is csak azt mutatja, mennyire "tiszteli" a nőket - sztem PP-nek nem mert volna beszólni ez a gyökér.

Magentax 2021.02.09. 11:09:30

@Gia: Csoki, persze, na de milyen csoki.
Proliúr Virdzsó seggében tanyázik, aztán összevissza fogdossa a pöcsét, majd a szaros mancsával mindent összetapogat a villában. Kész fertőzés...

mozambikizombikini 2021.02.09. 11:16:52

@Gia: Ezt valahol pont irtam fentebb, hogy ezt egymastol vettek at szerintem a vellaban. Nem tudom, hogy ki hozta otthonrol, de gondolom anyukaja mondogatta neki gyerekkoraban. Ez tudatalatt a dominancia jelzese, de nem hiszem, hogy tisztaban vannak vele.
Ancsa valszeg igen, ezert kapott az alkalmon es helyrerakta. :D

Kábel Barát 2021.02.09. 11:28:41

Kurvára sajnálom Frú anyukáját, fáj volt nézni, hogy a lánya mekkora picsa. Tiszta stockholm szindróma.

Gia 2021.02.09. 11:29:55

Dani sértődése is érdekes.Múltkor Virág bent sírt a szobába,amíg Prolika vígan bulizott a nappaliban a többiekkel..

mozambikizombikini 2021.02.09. 11:31:49

@LaciHogyVoltol: Erre a kommentre gondoltam, csak valahogy rosszul nyomtam a valaszt es neked cimeztem, @Gia: :D Valamiert azt hittem, te irtad. :D

Mindenesetre erdekes eszemfuttatas, csak neha nem vagyok benne biztos, hogy ilyen sokat gondolkodnanak, mint mi. :)

alma_szósz 2021.02.09. 11:33:53

@MsIreneAdler: az alucsákós verzióban szerintem is lehet valami, amikor utoljára be voltak rúgva a belevalóban volt pár mondata ami nekem picit erre utalt

hereverő heverő 2021.02.09. 11:39:33

@MsIreneAdler: és @alma_szósz:
Bálint már a tiszta jacuzziban is mondta, hogy mennyire rettentően kanos. Ami fürdés után Moha megugrotta Marcit, de Bálintnak nincs senki. Ezek után nap mint nap ott van Vivi a közelében, esetenként egy szál pólóba öltözve... szóval lehet az alucsákóban valami. Szerintem ráadásul Vivi egyáltalán nem is olyan ronda mint itt sokan lefestik, és lélekben sokkal inkább társ-képes mint mondjuk a kislány Mercike vagy amilyen a gonosz Grincs volt.

Gia 2021.02.09. 11:49:41

@hereverő heverő: Bálintnak inkább Merci jön be.A jakuzziban meg arra utalt,hogy hiányzik az exe.Én valahogy úgy érzem,hogy egyre jobban nem kedveli Vivit és vetélytársnak tartja a fináléban.De ez csak az én véleményem,kérem tisztelettel.

hereverő heverő 2021.02.09. 11:59:09

@Gia: de Marci foglalt, a moha birtokolja a kis szivét nekije..

MsIreneAdler 2021.02.09. 12:04:32

@mozambikizombi: igen, Anikó volt az egyetlen, aki felemelte végre a hangját, és talán ezért is szólt ekkorát ez az egész, legalább is nekem. Itt nem az volt, hogy mindenki kutyázta Rencsit, Anikó meg rúgott bele még egyet. Mindenki csak simizte a buksiját a tesónak, hogy ejnyebejnye. Ideje volt már komolyabban rápirítani. Egyáltalán nem tetszik, hogy próbálják ilyen kis szemtelen zsiványnak eladni. Nem. Ő egy agresszív, téveszmés suttyó.

Gia 2021.02.09. 12:06:01

@repuloezustmokus: Nem tudom hogy hívják Bálint uccsó barinőjét.

Gia 2021.02.09. 12:06:38

@MsIreneAdler: És Anikó még így is nőies és finom volt..

MsIreneAdler 2021.02.09. 12:28:05

@alma_szósz: na, és én azt a mondatot még nem is hallottam, de már kombináltam! :)

@hereverő heverő: valóban nincsen baj Vivivel, bár szerintem messze nem ő a legvonzóbb nő a villában. Viszont a személyisége sokkal pozitívabban befolyásolja a külsejét, mint a többi lánynak. Meg aztán teljesen máshogy fest Vivi egy érett férfi szemével, akinek már a belső is fontos, mint azokéval a kis tingli tangli srácokéval, akik a villában vannak. Virág és Merci sokkal trendibbek. Úgy gondolom, hogy Bálint talán de tényleg csak az én kis konteómban most ért el arra a pontra az életében, amikor most először vonzódik egy olyan nőhöz, aki külsőleg nem az esete, de a belső tulajdonságai miatt lát benne potenciált.

hereverő heverő 2021.02.09. 12:28:58

@Gia: ja, hát persze hogy Merci csinosabb lány mint Vivi, ez nem vitás. És lehet igazad abban, hogy már mint vetélytársra gondol Vivire. Pedig szegény lánynak pont ugyanakkora esélye van megnyerni a 36 millert mint neki. Ha most Marci visszamegy Virág ellen, akkor Vivi-Merci kétesélyes párbaj lesz, ha most Vivit viszi Hélium, akkor viszont Merci kiesik. Utána jöhet Proli-Moha, Moh vissza, Virág-Vivi, Vivi vissza, Moha-Robi, Robi vissza vagy Moha-Bálint, ami szerintem most eléggé kétesélyes. Szóval Bálint helyében én erősen rámennék a jövő heti párbajra, hogy meglegyen a lila - ha még lesz egyáltalán, sajnos azt nem tudjuk.

Kosztarika 2021.02.09. 12:29:32

@Gia:
Én azt sem értem minek kellett behívni Csulát. Fru filmje, semmi keresnivalója a stúdióban. Rosszabbat tett, mintha nem szerepelt volna. Fru összszedeten, értelmes mondatokban beszélt, azt, hogy néha f@szságokat mondott, már megszoktuk. Védi azt a gyökeret.

mozambikizombikini 2021.02.09. 12:31:59

@MsIreneAdler: Pontyosan! A tobbiek csak assszisztaltak eddig Rencsinek (Vanda es Gyozi is) Aniko viszont tobbszor is elmondta szerencsetlennek, hogy nem az a baj, hogy tortentek meglepoen buta szituaciok a villaban. A problema az , hogy o az egyetlen, aki ezt nem hajlando felfogni es tanulni belole. Mindenki mas, aki kiesett, probalt kovetkezteteseket levonni abbol ami a villaban tortent, meg az a szerencsetlen Digo is, aki szerintem kevesbe ertelmes, mint Renato. Sot, nehanyan neadjisten megprobaltak megerteni mi miert tortent, kulso szemlelokent, esetleg mintegy szemelyisegfejlodeskent tanulni belole... kiveve Renato. Na, ez a baj!

Renato meg mindig tolja ezt a "szanombanom, hogy csunyan beszeltem, de egyebkent mindenben igazam volt" - dumat.

Na, ez a kulonbseg es ezert kellett, hogy legalabb egy ember helyretegye. Szoval nem nagyon erdekel mi Ancsa hattersztorija a karrierjeben, de nalam mindenkeppen bejott ez most.

Egyebkent en soha nem ertettem azokat az embereket, akik nem akarnak fejlodni... nem akarnak sajat maguk jobb verzioi lenni. Az, hogy nem merik beismerni a hibaikat, illetve elbagatelizaljak... az a problema.
Attol soha senki nem lesz kevesebb, hogy felismeri a hibait, sot eppenhogy tobbek leszunk, mint elotte voltunk.

Na, ez az attitud hianyzik REncsinel es ezert veszelyes. Ehhez tenyleg kene egy terapeuta es valszeg nem csak Rencsinek.

Sargabogre 2021.02.09. 12:33:21

@MsIreneAdler: szerintem Bálint egyáltalán nem vonzódik Viviheu. Iszonyú lekezelő és paraszt tud vele lenni, amíg Moh meg Robi csak hecceli a lányt. és ez nem az a tetszik ezért meghúzom a haját cukkolas, olyan stílusban beszélt vele, amikor összevesztek hogy én Vivi helyében biztos nem kértem volna bocsánatot.

hereverő heverő 2021.02.09. 12:38:04

@MsIreneAdler: Igen, teljes EKG. Ugyan Grincs volt a legszebb, de ő nekem a hesspicsába kategória. Mercit nem kergetném el, mert megérdemelné hogy őszintén szeressék, csakúgy mint Vivi. Ráadásul mindketten tudnak bohókásak lenni, ami nekem mint pasinak fontos.
Virág semmilyen, Amanda és Gina eljátszották a szimpátiát jó hamar, a zugevő Merci pedig ismeretlen. Bálint látta őket végig, és ha úgy gondolkodik mint én, akkor ő is hasonló sorrendet állít fel mielőtt mást állítana fel. Mondjuk az is igaz, hogy Mercike épp szakításban van...De nem hiszem, hogy Bála rámenne a lepattanóra, vigasztalni Héliumot.

MsIreneAdler 2021.02.09. 12:38:20

@Gia: ezért nagy gratula neki. Remélem mások is követik majd adott esetben a példáját, ha ilyen Rencsi félével találkoznak.

Gia 2021.02.09. 12:39:53

@Sargabogre:Ekg.És Bálint mérhetetlenül sötétnek is tartja Vivient.

hereverő heverő 2021.02.09. 12:40:43

@mozambikizombi: Nem. Ehez balta kell, nem terapeuta. Ez a gyökér a terapeutát is leugatná. Instán azt hazudta, hogy volt pszichológusnál - lófaszt mama, egy terápia nem 1-2 alkalom. Ha volt is, azt is rögtön elhajtotta a jó kurva anyjába, ebben biztos vagyok

bel ami 2021.02.09. 12:40:56

Két tetű lett a vellába'
Renátó és Dani.
Az egyiket kigolyózták,
most jöhetne Dani.

hereverő heverő 2021.02.09. 12:41:59

@Gia: Na ez a baj. Mert Vivi nem sötét, csak műveletlen. Viviben meglenne a hajlam a tanulásra, egyszer sem hallottam tőle, hogy leszarom, engem nem érdekel stb.

Kábel Barát 2021.02.09. 12:47:26

Szerintem messze Frú volt a legjobb nő. Őt külsőre vállalnám simán, de ott is el kéne nézni a kérdőjel tartását és a csálé fogát. Vivit bottal se, arcra, testre, agyra nulla, de, ha életvidám lenne, akkor még megszánná az ember. Merci az a típus, akit még a koránál fogva összetart a bőre, a sok cigi, 0 mozgás 2-3 éven belül kicsinálja és csak egy sarki kurva szintjét fogja megütni. Teljesen szét van folyva, látszik, hogy soha 1 percet sem sportolt, pedig nem lenne rossz alapanyag. Egy fogszabályzás rá is ráférne, de olyan mérhetetlenül aluliskolázott, hogy lehetetlen lenne vele aktus után 1 percnél tovább együtt maradni. Virág girhes és igénytelen, amúgy messze több van benne mint az előző 2 csajban, csak nem adja ki magát. Kár, hogy oda tolta a púzóját a proli úrnak, többre vitte volna nélküle.

kozi001 2021.02.09. 12:48:04

@Magentax: csoki+chips+melegített pizzák+no mozgás ->méreg anyagok

Gia 2021.02.09. 12:48:22

Ismeretlen szerző tollából a face-ről:
"Rotyi lapít mint fű a szarban mégsem lehetett ismerni sunyi. Alatomos"
:-))))))))))))
Ilyen ez a tattika.

kozi001 2021.02.09. 12:49:17

@Kábel Barát: Ezzel én egyet értek. Fru azért bejövetkor elég jól nézett ki.
A "szuper igényes" Moh-nak valszeg ő azért tetszett volna.

kozi001 2021.02.09. 12:53:04

@hereverő heverő:
Végig néztem én is.
Van itt még remény.
FruMuter meg Fru barátai azért értelmesek. ("Minket nem érdekel Dani mit csinál Virággal!")
Elég keményen odamondott a Muter Frunak, hogy kapjon a fejéhez.
Az se volt kicsit se kínos, hogy még a pár éves kishuga is Vivinek szurkolt a párbajon...

Frunak persze rózsaszín köd.
Gondolom kell még pár hét, hogy végigmenjen az összes haverján, rokonán, kollégáján és nem talál egyet aki neki ad igazat...

Renátó meg teljesen kész. Az a fickó tényleg egy csőlátású nyomorék.
Ancsának kellett helyreraknia. Kb még azt hiszi, hogy a műsorban van. Persze befogta a szekrényverő arra a 10 percre, de a pakolóba kifelé menet valszeg már ugyanúgy mondta volna. Vicc ez a tag.

Én mondjuk egy nagyon rossz verziót néztem, amit alig lehetett hallani.

2021.02.09. 13:02:46

@Sargabogre: ahogy esténként felkérdezi, mint egy általános iskolás tanár, az is megérne egy misét. Kiváncsi lennék hány percén belül ordítozna, ha egy nála okosabb így alázná őt.

kozi001 2021.02.09. 13:13:18

@repuloezustmokus: Ancsánál sztem az vágta ki a biztosítékot, hogy valamit megbeszéltek múltkor, de Csulátó ugyanúgy tolta a baromságait.

Amíg Frunál azt látom, hogy a családja, barátai azért józanul látják a dolgokat.
Rencsinek vagy hozzá hasonlóak vagy nem érdekli a véleményük.

mozambikizombikini 2021.02.09. 13:15:42

@kozi001: Fru meg tagadasban van. Nem fogja fel, hogy nem a csunya szavakkal van a legnagyobb gond, hanem a mondanivaloval.

hereverő heverő 2021.02.09. 13:17:51

@silvermansarah: És Vivi ezt szó nélkül tűri, sőt belemegy a játékba. Ez azért valami már, szerintem.

K_Attila 2021.02.09. 13:19:02

Daninak a szifilisztől ilyen a feje?

hereverő heverő 2021.02.09. 13:20:21

@kozi001: Hát igen, de Fru még tagadásban van. Nem értem egyébként, hogy egy nő hogy lehet ennyire ostoba, hogy ezt az egészet ne lássa át, akármennyire is szerelmes most.
És mi itt, hadd mondjam normális emberek csak tátott szájjal nézünk és ámulunk.
Fruanyunak meg respect. REmélem olvassa :)

readonlyvv 2021.02.09. 13:27:51

@MsIreneAdler: érdekes amit írsz, de szerintem Vivi egy érett férfinél is kiveri a biztosítékot pont a rájátszott gyerekessége miatt. eddig csak Fálkit hallottam aki Vivit magasztalta, de ő sem a belső értékeire volt kíváncsi. szóval kívül-belül össze kéne szednie magát, ha normális kapcsatot akar.

Spitzbauer 2021.02.09. 13:28:41

@Valinda1: Köszönjük a linket!

Szasztok!
Recskát rendesen felkérdezte Ancsa, ki is jött a sodrából, ugyanazt tolta, amit bent a vellában, undorítóan védte magát, nulla megbánás, rengeteg hamis kifogás, hazugságok, csúsztatások, és mikor már kezdte magát nyeregben érezni, azaz elhangzott Anikó felé, hogy " Beszélek! ", na akkor Ancsa leoltotta, Recska meg nem szólt utána egyet sem. Megsértődőtt. Kész. Ez van. Azért a legvégén, a búcsúzáskor odaböffentett valami jóvan-jóva persze-perszét, de nem volt őszinte a mosolya... Egy szónak is száz a vége :-D, Recska ismételten lejáratta magát, ismételten elhozta nekünk a mocsár legmélyebb bugyrait. Illetve nem járatta le magát, csak önmagát adta.
Grú anyja, meg mindent úgy látott, ahogy mi, kivéve, hogy a lánya szeretnivaló. Azért most tényleg sajnálom Grút.

Tényleg jobb volt, mint bármelyik öfi. I love to hate you, Recska. De van is miért!

Spitzbauer 2021.02.09. 13:34:54

@kozi001: Erre is EKG. Még annyit a JLB-hoz, hogy hol van Grú apuka? A nagymama említette, hogy a kishúg apja ezt meg azt mondta a phárbhaj alatt, de lehet, hogy az nem azonos Grincs-apukával. Mindenesetre egyik sem óhajtotta az arcát adni ehhez a kutyakomédiához (inkább kutyázos komédiához, méginkább kutyázós tragédiához). Illetve nem tudhatjuk: lehet, hogy a grincsek apa nélkül szaporodnak? :-DDDDD

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.02.09. 13:40:35

@Spitzbauer: ja..én is néztem hogy sorban jönnek a nők..

kozi001 2021.02.09. 13:48:08

@readonlyvv: Az én saját tapasztalatomból.
Magyarországon ezek a sötét ruhás, 'emos' csajok általában vmi nagy elégedetlenséget palástolnak.
Külföldön lehet normálisak nemtom.

kozi001 2021.02.09. 13:52:17

@Spitzbauer: Ööö. Nem tudom. Velük élt Fru édesapja egyáltalán?
Nem nagyon említette. Vagy legalábbis én nem emlékszem.
Dani ugye többször megemlítette, hogy az apja nem jelentkezett be.
Lehet h csak vmi élettárs van ott.

MsIreneAdler 2021.02.09. 14:14:20

@hereverő heverő: mivel ugye én női szemmel a szexuális kisugárzást nem tudom értékelni egy nőben ezért nincs mit tenni, hallgatok a pasikra. Valahogy én is úgy látom, hogy a legkevesebb rosszindulat talán tényleg Merciben és Viviben van, ez pedig szerethetőbbé teszi őket a tobbieknél.

@Sargabogre: simán el tudom képzelni ezt is. Viszont bármelyik forgatókönyv az igaz, Vivinek tényleg nem kellene így megalázkodnia és nem érdemli meg, ahogy Bálint bánik vele néha.

bel ami 2021.02.09. 14:20:06

@bel ami:
Tudom én, hogy ez ma még nem érik,
de az embert vágyai vezérlik.
Vágyaimnak sólyomszárnya támadt,
És legyőzött a Dani-utálat.

MsIreneAdler 2021.02.09. 14:21:21

@readonlyvv: igazából persze lehet, hogy leakad az ékszíj Vivitől is, ez abszolút valószínű. Az érettebb férfit olyan vonatkozásban hoztam fel, hogy talán egy olyan már túllát a rúzson, csöcsön, és képes egy olyan nővel is kapcsolatba lépni a belső tulajdonságai miatt, aki nem feltétlenül a zsánere.

barby03 2021.02.09. 18:20:21

@Spitzbauer: csak féltestvérek. Facebookon az anyja adatlapján láttam, hogy az egyik képen ott volt a kislány vezetékneve, ami nem Tímár. Nem ismerem őket, de én arra tippelek hogy apuka leléphetett ezer éve. Vártam hogy Anikó rákérdez az apjára, mint anno Amandánál
süti beállítások módosítása