Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VALÓ VILÁG 10X50 – Két orrlyukkal kevesebb és a kérdőjel alakú nők

2021. január 03. 07:15 - Fálki

PP a mai porondmester, akin ismét van valami rózsaszín és ez már biztosan nem véletlen. Nekem nincs ezzel bajom, kaptam én is karácsonyra a csodálatos szerelmemtől egy olyan pulcsit, mint ami korábban rajtavolt… Nade kit érdekel az én magánéletem és karácsonyom, amikor ma a driccmadár és kitalálója egymás ellen párbajozik. Szóval képzeljétek el, hogy most az ünnepi időszakban rengeteget társasozunk… :D
kepernyofelvetel_121_egyedi.png

Még egy perc sem telik el a műsorból és máris megtudjuk, hogy a VV6Zsófi fantasztikus nótáját, a Rágógumit bizony Puskás úr írta nekünk, innen is szeretném megköszönni kedves Péter, hogy ennyit hozzátettél a magyar zenetörténelemhez. Én amúgy bírtalak.




Napi kérdés, hogy milyen móka legyen a szünetben? Beatbox, rap vagy tánc. A negyedik variációt én teszem hozzá: Ha nem vagyunk elég kreatív szerkesztők, akkor inkább ne legyen semmi.

 

A szilveszteri buli éjfél utáni pillanataiban vesszük fel a fonalat és van egy olyan megérzésem, hogy éjfélig próbálta magát moderálni minden retardált, aztán utána elszabadult a pokol, ahogy szokott.

Félmeztelen csacsirészeg Dániel kíván boldog új évet mindenkinek és leszaromkinek is, aztán kiengedi a gőzt végre és a dohányzóteraszon sírja el magát a bátyja és a családja hiánya miatt.
Moh közben instán vallja be, hogy minden mamát, papát, pupit, mumit, csingőt, csengőt, brumit, rumit, pumit, csucsit, flukit, humit, nokit, dakit, gruplit, vumplit szereti. Csak a Mercikét miiiihiiiihiiiiért nem lehet szeretni, kérdezem én, Moh, miiiihhhhhhhiiiiiért nem?
Nocsak, mégis? Valami álló szárazbaszás után beromantikázzák magukat a hálóba, ahol Virág és Dani már egymásba vannak gabalyodva és végre Moh is rágerjed Mercire, mert elcsattan pár csók.
kepernyofelvetel_122_egyedi.pngkepernyofelvetel_123_egyedi.pngkepernyofelvetel_125_egyedi.pngkepernyofelvetel_126_egyedi.png


Itt jut eszembe a Cooltúra című filmből Tom Green, amikor megbízzák azzal, hogy etesse meg a kígyót. Bedobja neki az egeret, de a kígyó baszik rá. Emberünk gitározik neki, könyörög, kopogtatja a üveget, de nem, semmi sem segít. Végül artikulálatlanul üvölti neki, hogy „GERJEEEEEEDJ RÁÁÁ VÉÉÉÉÉGRE”.
És igen, Én is ezt teszem most, mert egyszerűen nem fogom fel, hogy egy hónap után milyen férfi az, aki nem akarja megmászni Mercit. Ekkora önuralom nem létezik, nem beszélve arról, hogy mekkora ideget basz ezzel bele a lányba. Nem azt kell.
Persze pár csók után megint lemászik róla, aztán nyekeregnek egy kicsit a szokásos dolgokról, de Merci végre a sarkára áll. Moh, Te egy seggfej vagy. Ez a véleménye Daninak is, majd amikor Virág mondana valamit, akkora proli úr nem a klasszikus Mész innen!-t használja, hanem az „állj má le, feküdj le az ágyba” kedvességgel inti csendre a csaját. Az meg persze el is fogadja ezt.
Dani kiindul Mohért a dohányzóteraszra, ahol Moh épp a saját keresztjének nevezi Mercit és azt, ahogy viselkedik vele. Dani annyit tesz hozzá, hogy oooooooooooo, oooooooooo, ooooooo, ooooooo, aztan egy gyors kurvaanyádat után lebokszol két lufizsinórt.
Nem, ezzel nincs vége, mert visszamegy és elmondja hogy ez gáz. Jó.
Mercike azonnal megbocsájt mindent és bekönyörgi maga mellé az ágyba Moht, mert itt bizony határidő volt a mai éjszaka és visszafordíthatatlanul beindult a pini. Az ágyban aztán kiderül, hogy hisztisheliumosra is itta magát a szöszi. Moh megint elmegy. Nem úgy.

Bálint, Robi és Moh pinivel előre bedobják a jakuzziba Vivi-t, aztán mennek Gináért is, aki kihisztizi magának a megmentő lovagot Dani személyében, így Ő és a menzesze nem kerülnek a vízbe.

Fru közben nyitott szájjal eszik. Az RTL kettő.
kepernyofelvetel_137_egyedi.png

Danit is megpróbálja elkapni a három vizesfiú, de végül félúton leteszik, mert nagy sipítozás van a térde miatt. A sztori vége az, hogy Dani bömbölő kisfiúvá változik némi kis emberkedés után és kövezzetek meg, de én bírom ezt a csávót.
kepernyofelvetel_131_egyedi.pngkepernyofelvetel_138_egyedi.png

Ahogy a Virággal bánik, az nem tetszik, de nagyon jó lelke van.. S belül egy 6 éves gyerek. Virág pedig kérdőjel alakban áll.
kepernyofelvetel_139_egyedi.png


Van még valami horkolássztori, de semmit nem érteni belőle, mert 25 másodperc az egész. Az rövidebb idő, mint amennyi alatt én leírtam ezeket a sorokat.


Másnap.
Mekkora kibaszott disznóólat hagytak maguk után, aztakurva. Én se vagyok egy rendszerető ember, de erre meg én is elengedtem egy aztapicsát.
kepernyofelvetel_141_egyedi.png
Gondolom a fejekben is legalább ekkora lesz a káosz egy ilyen éjszaka utan.
Gina szájából még a kapanyél is kiesik, amikor meglátja, hogy néz ki a terasz. Újabb kérdőjel alakú nő.
kepernyofelvetel_143_egyedi.png

Szokásos alkoholmámoros éjszaka utáni fogadkozás: Nem iszom többet. Ezúttal Mercike mondja ezt, de ha annyiszor lenne 1Forint50fillérem, ahányszor ezt hallottam már, akkor saját Tvcsatornám lenne, saját ValóVilággal, ahova beküldeném ÁrmándóJózsit, egyedül, aztán kiválasztgasson, kihívogasson, párbajozgasson 25 héten át, végül megkapná a megérdemelt főnyereményt, a 36 milliót. Plusz mellé Gina vagy Amanda. Ő választhat.

 

VVMercike aka Honey B már barátilag is csalódott VVMoh aka VVMohban, mert a szokásos dolgok, plusz éjszaka amikor Ő itt sírt bent, akkor amaz meg kiment és bedobta VVVivi-t a dzsákuccziba.

A végén pár leszarom, fos, baszdmeg, geci, kurva mellett nincs kompromisszum, megy tovább a történet ugyanúgy.
Moh sajnálja és bocsánat és tényleg.
Kezet rá.
kepernyofelvetel_144_egyedi.png


Január 1, Fruzsina nap. Itt is lesz gondolom valami pokoljárás, nekem meg most esik le, hogy minden szombati adást én HV-zok a jövőben, ami nagyon jó mert párbaj és még jobb, mert duplaadás, ami minimum duplaannyi időt vesz el az életemből. De értetek és érted, Kosztarika – bármit.
Renátó virággal, nem VVVirággal, hanem igazi, vágott virággal készült, meg némi vicceskedéssel, ami az Ő primitív gondolataival gyanítom minimum kutyapicsázáshoz fog vezetni, de én azon se lepődnék meg, ha a gonosz törpe azonnal beköltözne egy gomba alá inkább, minthogy látnia kelljen a hősszerelmes hülyegyereket. Nade, van ugye virág, eperbor, valami kis édesség talán egy dobozban, meg egy újabb nyomtatott póló. Ezek baszdmeg tényleg itt tartanak, hogy a nyomtatott pólók viccesek és jó ajándékok? Ezen ráadásul a balhéra okot adó Robi+Fru párosjelenet van megörökítve…
kepernyofelvetel_145_egyedi.png
Egy Bödőcs és egy Kőhalmi veszett el ebben a fodrászfiúban.. Jó mélyen.
Frunak elmond magában 200 miatyánkot és 500 áldottszűzmáriát, mielőtt elküldené egy orosz munkatáborba Renátót. Meg a picsába is.
Az egészet végignéző Merci és Gina is sokkot kapnak, hogy önerőből nem lehet valaki ennyire hülye.

Renátó meg mosolyog, mint aki épp túlvan az elektrosokk kezelésen.. Live HV-zok, szóval nem tudom még, hogy hova fut ki a sztori.
kepernyofelvetel_146_egyedi.pngkepernyofelvetel_147_egyedi.png

A teraszon Robinak mondja ez a Don Juan, hogy örüljön neki Fruzsi. Gecc, tényleg vannak ennyire buta emberek? Minden adás után azt gondolom, hogy ennél már nem lehet lejjebb, aztán mindig kiderül, hogy de.
Fruzsina elfogadja, hogy Renátó ilyen.
Gondolom IRL legalább egy egész napig együtt lesznek majd.


Odamondogatós rész a párbaj előtt:
Bálint korrektül hozza az érveket, Gina saját magát korrekt úrinőnek nevezi. Most kiesett a kezemből a billentyűzet. Felvettem.
Miért rajzoltad le Gábort büdösnek? Nem rajzoltam le. Jó, én úgy emlékeztem, de ha nincs igazam, akkor toljuk ezt a témát.
Ártottam neked? Egy sunyi ember vagy. Miért vagyok sunyi? Gondolkozzál el. Sunyi voltam a hátad mögött? Igen. Mikor? Sokszor. Mivel? Nagyon sokszor. De mivel? Nagyon sokszor.
Na, ilyen színvonalú beszélgetés ez… Renátó nagyon bólogat, most aztán jón a pálfordulás és jön vissza a Gina és lehet majd csicskagecizni a többieket és mostantól indul majd az igazi VV, amit ugye mint tegnap megtudtuk, Renátó fog megnyerni. Akkor minek HV-zok?


Végre kezdődik a párbaj, elsőként a koszlidérc megy, Renátótól kap egy macit és már kezdi is ordibálást. Át fogom pörgetni ha ez lesz, mert megfájdul tőle a fejem.
kepernyofelvetel_150_egyedi.png
Baukóévában érkezik, dobálja magát, mint
szúnyogot a tornádó és kezdődik a parasztkodás, amikor PP bejelenti, hogy szól Bálintnak is. „Jöjjön a dricc.” Te ostoba véglény, Te meg maradsz.
kepernyofelvetel_153_egyedi.pngkepernyofelvetel_156_egyedi.png
Bálint
elröhögi a búcsút, mit is mondhatna tényleg már? Ölelés a MARADÉKKAL, akik a kezdetek óta ugyanannyian vannak, Frunátóék meg ülnek a kanapén, mint valami csövesek.
kepernyofelvetel_157_egyedi.png


Kis smalltalk:
Bálint nem
feltétlenül érti, hogy miért is van Ő itt megint, Gina pedig rengeteg dolgot tapasztalt és bent döbbent rá arra, hogy mennyi kamu ember és talpnyaló van a világon. S erre bizony ott bent, 10 ember társaságában jött rá. Okos jány ez, dikk.
Lehet hogy PP
pólója inkább lila.
Gina
üvölt mint a sakál, Bálint válaszol a kérdésekre.
Gina emberismerő is.

A
szünetben valamilyen párbaj van, nem néztem.

Videó
arról, hogy mi bajuk van egymással. Bálint szerint semmi. Gina szerint áááááááááá óóóóóóóóóóóóó ááááááááááá őőőőőőőőőőőőőőő ennyit hallok az óbégatásból.
Bálint prodokatív.

Kortársbeszédek. Frunátóék
együtt nyomják, a hangot Renátó, a látványt Fluzsina biztosítja.
Ell
övik a szokásos faszságokat, miszerint Gina a legvicceseb, legszórakoztatóbb, legőszintébb, legfrankóbb ember nem csak a villában, hanem valószínűleg az egész világon is. Mi meg itt kint teljesen hülyék vagyunk, hogy ezt a talentumot nem vesszük észre benne. Vidámságot, őszinteséget és igazságot is hozott a Gina a villába. Melyikbe?

Dani is a szokásost darálja, mindenki vegyen új telefonokat is, hogy lehessen szavazni az Ő barátjára. Aztán rap.

Jön az izgulációs rész, amire Gina orrlyukai már akkorára tágultak, hogy nincs az a mennyiségű Erzsébet-utalvány, amennyiért egy fagyis megtöltene.
kepernyofelvetel_163_egyedi.png
2_egyedi.jpg
3_egyedi.jpg
4_egyedi.jpg


Tippelek egyet gyorsan, mert
láttam hogy a kommentek között volt tippverseny, de én épp a barátaimmal dartsoztam és társasoztam egész nap. Tudjátok, az elején azzal kezdtem, hogy mennyire jól telnek az ünnepek.
85-15. Ennél
több cigány csak nem tud olvasni és applikációt letölteni, elfogadni az app használatának feltételeit…
Mégiscsak tud, mert 68,16 – 31,84. Nembaj, a tippversenyt ezzel
együtt is megnyertem.
Bálintnak, ofc.
Ja és megint rekordszavazat.
kepernyofelvetel_164_egyedi.png


Legyen visszamenés.
Frunátóék odaállnak az ajtóba, hátha az segít, de persze nem, megint hoppon maradt a két
gyökér.

Holnap mérlegelés!!!!

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ármándójózsi 2021.01.04. 11:33:41

@budapest23: Ez teljesen rendben van, hasonlóan gondolom én is, csak azért nem írtam, hogy EGK, mert uncsi.
Valakivel beszélgettem is erről a minap és azt hiszem le is írtam, hogy a normális szereplőválogatáson túl, értve ezen a trash karakterek minimalizálását, jó lenne ha online, bármikor, bárkit és bármit megfigyelhetnénk. Nosztalgia ugye...

Így talán több ilyen és ehhez hasonló ökörkodéseket, vagy esetleg normális beszélgetéseket hallhatnánk, amiből sokkal jobban megismerhetnénk a játékosok jellemét és könnyebb lenne akár csak részben is azonosulni is valakivel.

Való Világ - Oki és Szabolcs vitatkozik miközben Majka csak röhög
www.youtube.com/watch?v=v1sxXtM11Wk&t=3s&ab_channel=benkofelesegetkeres

MsIreneAdler 2021.01.04. 11:50:31

@Ármándójózsi: régen volt olyan, hogy emelt díjas számot hívva lehetett hallani a bentlakókat élőben. Még valamelyik big brotherben, aztán lett belőle balhé, mert valami nő faszija odament kocsival és dudálgatva kommunikáltak.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2021.01.04. 11:52:08

@budapest23:
Kolosi donti el milyen iranyba menjen, elso sorban ot kellene pellengerre allitani, a foszerkeszto azt csinalja amit mondanak neki.
Nem szoktam nezni az angol big brothert de az allitolag megdurvabb, Renike hozzajuk kepest angol lord, allitolag.
Az usa bb valszeg mar ovatosabb, mert mar volt ott metootol kezdve minden.

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:00:18

@MsIreneAdler: Nem. Régen olyan volt, hogy a Big Brother 1, VV 1-et a titokszoba kivételével online lehetett nézni 0/24-ben. Talán még a VV 2-őt is, de mintha ott már lettek volna komolyabb korlátozások.

Fálki 2021.01.04. 12:00:41

jó reggelt mindegykinek

Qqts 2021.01.04. 12:05:02

@Fálki: mocskos vagy!

Reggel 6kor nagyon utaltalak titeket

2021.01.04. 12:06:45

oink/boker tov, pupákok!:D

@Ármándójózsi: remélem, a mi barátságunk (titkos, tiltott) szerelmünk még kitart,a hajnali vesszőfutás dacára is.:'D

@hereverő heverő: vivi a legszórakoztatóbb a bentiek közül, kár, h kb. annyi esélye lesz bent lenni a top3-ban, mint a puhos rönátónak, v a farizeus fogasnak, aki már annyira elengedte a szigorú erkölcsi szabályokat (magára vonatkozóan), h napközben, világosban, közönség előtt fújja fel a - fél kilót eresztett - kátrányos ember-luftballonyt.:]

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:08:54

@Ármándójózsi: Annyit tennék még hozzá, hogy az előző linkelt videómban is, ha jól megfigyelitek, Majka kifelé kommunikál a stábbal: "hallottátok ezt?" Mert uyge ilyet, amit Oki mondott, hogy a Bakonyban vannak hadgyakorlatok, nem lehet kifelé mondani. Ez, ahogy Majka gondolta, biztosan valami hadititok.

egyébként akkoriban "beszélő viszonyban voltam ÁA-val, amivel egyáltalán nem dicsekedni akarok, voltunk így páran és ezért volt információnk is dolgokról.

Fálki 2021.01.04. 12:11:07

@Qqts: Te is hiányoztál, tetováltlány. :*

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:11:53

@vágtázó vadmalac: Még az első is túlzás, de persze haverok vagyunk Tesó! Mindennek ellenére. :DDD

budapest23 2021.01.04. 12:13:22

@Ármándójózsi: Emlékszem, tán még 2 vagy 3 során (söt, talán 4? Alekoszt mintha többet láttam volna a kelleténél, de ez lehet hogy már szerkesztett volt és csak Alekosz miatt tünik irreákisan soknak) is egymás közt adtuk-vettük a "titkos" ip-címeket, amiken továbbra is lehetett egész éjjel nézni a horkolásukat :) pedig nem volt az rtl érdekében/tervében, csak technikailag vhogy így volt "megoldva"... Visszatekintve arra az idöszakra, így se maradt meg több bennem emberekröl, mint valszeg ezekböl most. Meg a külföldiekkel is összefolyik nálam már minden. Az angolba néhanéha belenézek, de érdektelen, amolyan lájtos, mü-feszkós, és nekem ráadásul nem jönnek be emberileg meg alkatilag (nök). Max azért érdekes, mert tök csomó akcentust lehet edzeni :D de arra meg jó az ausztrál/újzélandi Bachelor is :)

Jut eszembe, vmikor tavaly végigtoltam az aktuális ausztrál big brothert is, vazeg az annyira de annyira jó volt hogy komolyan csomószor tátva maradt a szám!!! Majdnem 100% biztos vagyok benne hogy mindenki fizetett karakter volt, de annyira profin vitték végig a szerepeiket, meg tök komoly és érdekes feladataik voltak alkalomról alkalomra, sittysutty lezavarták valami 10-15 rész alatt ha jól emlékszem, és feszes volt, és érdekes, emberi - tök jó! Kicsit hasonlított arra, mintha az "Unreal" sorozat front-endjét néztem volna, ha érti vki a képzavart :)

2021.01.04. 12:14:06

@Ármándójózsi: a vv/bb előtti, talán első, hazai realitynek (bár) is volt olyan opsönje, h onnyál lehetett nézni a játékban részt vevő cselédeket. de 2001-ben (amikor 7-14 kb/s sebességű isdn-es nettel robogtam a világhálón), ha volt is elvétve ilyen lehetőség, nem volt kifejezetten élvezhető, mert még egy monokróm gambe boy-os játék, ultra low felbontású képe is szaggatva/elfolyva, pixelesedve ment át a jellemzően csövesbánat realplayer-es vagy quicktime-os formátumú korai stream-ekből.

budapest23 2021.01.04. 12:15:02

Akit egyébként érdekelnek az ilyenek, a szokásos NZB és torrent opciókon túl van egy dedikált bachelorarchive.com weboldal direct downloadokkal.

Qqts 2021.01.04. 12:15:33

@Fálki: zsenialisan hozod a “huzd meg-ereszd meg”-et. :D

Oszinten remelem, hogy hatott valamit a keresem es nem hurcolsz meg senkit sem ma.

Mikor lesz posztcsi? Ideje melozni hetalvoo

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:17:21

@vágtázó vadmalac: Nekem a melóhelyen a betárcsázos egészen jól adta. Persze képileg, ha csak azt néztem volna azt sem tudtam holvannk sokszor, de azért a hang, ami lényegesebb volt faszányosan átjött.

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:21:27

@Qqts: Én meg remélem igen, mert akkor azt amit írtam, bár igyekeztem óvatosan, feltételesen fogalmazni röhögve olvashatják a fejemre jelesül, hogy még Fálki sem foglalkozik veled, kiscsiga...

2021.01.04. 12:22:03

@budapest23: maradi, beszűkült gondolkodású, laposföld-hívőként nem tudom elhinni/elképzelni, h az ausie bb fel tudta venni a versenyt a mi hungarikumunk (vvbb) tematikus heteivel, mint péel az idei széria méltán elhíresült hierarchia-hetével, ami gyakorlatilag nem szólt semmiről, és egy kb. félórás feladat lezavarását leszámítva, változatlanul csak csoszogtak, cigiztek, zabáltak, avagy a hátukon fetrengtek a lakók a teljesítése alatt. ertéles kreatívok, szevasztok!:Đ

úgymond olvasó mmkk 2021.01.04. 12:22:25

@Qqts: reggel 6-kor en is utaltam mindenkit IS

budapest23 2021.01.04. 12:26:38

@budapest23: Persze az iróniát értem és értékelem :)

Qqts 2021.01.04. 12:31:41

@Ármándójózsi: minden szakitasnal van egy sertett fel.
Asszem, hogy most nem en vagyok az

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:33:11

@vágtázó vadmalac: Egyébként Tőlllled, minden páros lábbal való beleállás nélkü kérdezem, hogy4 nappal ezelőtti adás összefoglalóját a döntőig még olvashatjuk, vagy addkor még csiszolsz rajta egy kicsit?

u.i.: Az előbb véletlenül, megszokásból raktam be Neked smiley-t, de ezt tekintsd tárgytalannak, mert éppen azon vagyok, hogy leszokjak róla. Mivel vicces, ha smiley-kkal együtt is néha félreértik amit írok ezt most smiley-k nélkül szeretném kimaxolni.

2021.01.04. 12:34:14

@Ármándójózsi: egen, az megvan még, h a legjobb estben is 16 kbps-es hang az különösebb akadás nélkül ment át akár betárcsis, akár isdn-t használt az ember ('90-es évek vége - 2000-es évek eleje).

a hazai beszélő fejek többségének iszonyatos debilségét, valamint a kisemberek, átlagbélák/lujzák közéleti kérdésekről alkotott véleményét ösmerve, talán jobb is, h tudatosan cenzúrázza a csatorna azt, h mikről makoghatnak, és miről nem.

ennek hiányában a mostani szériában kb. folyamatosan a migráncsokról/~veszélyről okoskodnának, egy-kettőből kinézem, h annyira felpörögne, h már a kiválasztáskor/kihíváskor is csak azt tudná mondani indoknak, h "soros!" (téged választalak:D). hja, meg nyilván tolnák a mféle alusisakos konteókat a coviddal kapcs, h biztos nincs is ilyen vírnyus, mivel ők az élő példa, h ott vannak már 50 napja, és semmi bajuk, pedig gina szárnyas dekkvadász galamb apja már ugye betrücckölhette volna a búrán a lépfenét, ha egyáltalán.:D

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:34:18

@Qqts: Látom, hogy ragaszkodsz ehhez, úgyhogy, igen én vagyok.

2021.01.04. 12:37:31

@Ármándójózsi: készülget, de már nem merem megígérni, h mikorra lesz meg a végleges verzió.:'D de ez szvsz nem is baj, mert ha csak - mittomén - hétvégére lesz meg, már úgy fogja mki olvasni, h tökre nem is emlékszik ominózus adásra, na meg a Fálki által tök gyorsan megírt anyagra.:D

hereverő heverő 2021.01.04. 12:37:35

@Cérnahuszár adversus: Végre értő közönségre leltem személyedben :) Én itt linkelem be a jobbnál jobb zenéket, aztán egyedül @Ármándójózsi: tetszikelte a Five fingert is :)

Qqts 2021.01.04. 12:38:45

@Ármándójózsi: azt akarod mondani, hogy eddig is gonosz voltal?
Ezesetben tevedtem veled kapcsolatban

2021.01.04. 12:39:21

@Ármándójózsi: nekem mindÉg toljad a szmájlikat, Ármándó, elvégre tudod, h autista vagyok, oszt nehogy má' emiatt rendszeresen félreértsem minden írásodat/poénodat.:O:'D

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:41:01

@Qqts: Jááááááj, soha nem voltam gonosz, a szakításunk óta egyetlen egy rossz szót, vagy megjegyzést sem tettem Rád, és az őszinte tiszta a kapcsolatunkra sem utólag.

úgymond olvasó mmkk 2021.01.04. 12:42:31

meghalt Alexi Laiho, dupla dráma :(

hereverő heverő 2021.01.04. 12:45:13

@úgymond olvasó mmkk: sosem szerettem a children of bodom-ot, de azért legyen neki könnyű a föld

budapest23 2021.01.04. 12:46:55

@vágtázó vadmalac: ezt azért ugyanúgy mint a többit is lazán le lehetne szerkeszteni, hogy az érdekes/fontos maradjon meg belöle... megértem, hogy könnyebb a munka, ha kapnak az emberek egy tiltólistát az elején beléjük verve, mert akkor ritkábban kell használni az ollót a szoftverben, mintha 24/7-ben kéne figyelni, hogy a szerkesztöi elvek (haha) mentén mi legyen (ejtsd, maradhat) az öfiben, de akkor legalább lennének érdekes beszélgetések is, nemcsak a lábszagról. Nincs rosszabb az öncenzúránál, jajjerrölsebeszéljünk alapon. Engem pl. durchaus érdekelne néhány válogatott bentlakó öszinte véleménye akár covidról, akár nök egyenjogúságáról, akár cigánysorsról, akár közmunkáról, akár médiáról. Jópersze, akkor ne ezt a müsort nézzem, tudom (btw, egyébként akkor melyiket is helyette, tessékmondanikéremszépen? vagy már csak avantgárd youtube-ot lehet/szabad nézni?)

Cérnahuszár 2021.01.04. 12:47:16

@hereverő heverő: deák bill hangjától oda vagyok. Vikidál is jöhet, ezt a tartományt csipom.
a magasabbat nem annyira
most ami tetszik, ígéretes, fiatalka cépke

www.youtube.com/watch?v=aIBHzcVeilo

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:47:45

@vágtázó vadmalac: Erre csak azt tudom mondani, hogy akkor ne olvasd el. (Jó lenne tudni, milyen smiley lenne a mondat végén ugye? Mert nem mindegy.)

2021.01.04. 12:49:02

@Qqts: @Ármándójózsi: a 2021/22-es szilveszterig még simán kibékülhettek/nétek, h ha esetleg úgy hozza a sor(o)s, akkor megint elhidegüljetek az óév/újév fordulón.:'D

lehet, h a húsleves nem az igazi felmelegítve, de a zamatos, egészséges konzervétel mikrózva hozza a legmislencsillagosabb gasztroélményt.:]

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:52:57

@vágtázó vadmalac: Az a hajó már olyan régen elment, hogy nem is jut eszembe valami frappáns hasonlat rá. De először is egyikünknek sem szándéka, másodszor pedig én sértett rosszindulatú vagyok és, mint ilyen, kellek a kutyának.

hereverő heverő 2021.01.04. 12:55:55

@Cérnahuszár adversus: Bill MMKK király, ebben nem lesz köztünk vita. Most kapsz egy finn látszatmetált, csak a hang miatt.
Aki erre HIM-et linkel, annak a kezébe adom a végbelét.

Ármándójózsi 2021.01.04. 12:59:16

@hereverő heverő: Nem tudom, vótmá-e, mert továbbra sem írsz előadót, címet és így baszok ráklikkelni, bár benned azért bízhatnék, de nesze:

Deák, Tunyogi, Varga, Vikidál, P Mobil - A zöld, a bíbor és a fekete
www.youtube.com/watch?v=oHh978yizqQ&ab_channel=DonLeon

Qqts 2021.01.04. 12:59:55

RANDOM OFF KOMMENT ™️®️©️

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:01:04

Ja és 3 óra 7 percet aludtam az órám szerint :D!

hereverő heverő 2021.01.04. 13:02:17

@Ármándójózsi: Az én összes linkemre lehet klikkelni, legfeljebb valami anal fisting lehet benne, vagy ilyen haboskakaós babazsúrzenék (ez is vót már)
www.youtube.com/watch?v=bx57w3gSXrg

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:04:09

@MsIreneAdler: Öööööööö, ezt most mire is írtad? Mert nyilván arra sem emlészem soha, amit leírok, de erre tényleg nem. Hogyezmostmiez?

2021.01.04. 13:05:17

@budapest23: megkockáztatom, h vágtázod nagyjából a honi állapotokat, amik a médiában uralkodnak (nem csupán az elmúlt 10 évben), ergo értelmes-érdemi párbeszédet várni egy tv-n futó műsortól, hiú ábránd csupán.
a - kevésbé cenzúrázott, öncenzúrázott - netes tartalmaknál sem sokkal jobb a helyzet. akiknek szimpatikus, értelmes gondolataik vannak, ill. jó őket olvasni és/vagy hallgatni, ott a legtöbbször teljesen utópisztikus (magyar viszonyokra kivetítve legalábbis) elképzelésekről értekeznek, amik remekül hangzanak, de gyakorlati hasznuk a magyar roncstársadalom számára nincs és soha nem is lesz.

az azonnalin hoztak le tavaly egy véleményvezér-sorozatot; meglehetősen jó interjúk születtek jobbos-balos-libsi beszélőfejekkel egyaránt. akik szeretnek tájékozódni, de nem csípik a szekértáborok általi ferdítéseket, gyomorforgató alákérdezéseket, azoknak jó szívvel tudom ajánlani:

azonnali.hu/cimke/velemenyvezerek

úgymond olvasó mmkk 2021.01.04. 13:06:32

RANDOM OFF KOMMENT RANDOM OFF KOMMENTJE ™️®️©️

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:06:50

@hereverő heverő: Ha megígéred, hogy ezentúl csak ilyen jó és ehhez hasonlóan jó tenéket teszel be akkor klikkelek!!!
Cserében Te is klikkelhetsz, akár rám is!

2021.01.04. 13:08:01

@MsIreneAdler: túlaludtad magad, má' megint! részvényem.:]

Cérnahuszár 2021.01.04. 13:10:01

@hereverő heverő: tényleg kár hogy nincs alatta valami karcosabb zene

(ezt nem is figyeltem h feldolgozta, jobban bírja a kitartásokat, ahol vikidál hangja már elcsuklik, bár nincs meg az az íz, de valahol veszt, valahol behoz
www.youtube.com/watch?v=6vYzycScbPY )

hereverő heverő 2021.01.04. 13:12:58

@Ármándójózsi: linkeltem én már Cosmic Psychos-t is :) Szóval csak saját felelősségre - de azt igérhetem hogy hiphop meg rap SSKK

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:17:41

@Ármándójózsi: oh bocsi kissé fáziskésésben vagyok. Ezt arra írtam, hogy lehetett a bb lakók hangját hallgatni telefonon.

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:19:06

@vágtázó vadmalac: áh alig látok ki a lukon :D
Köszönöm az együttérzést, igazán jól esik.

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:21:13

@MsIreneAdler: Azt nem tudom, úgy sohasem próbáltam, stream-en néztem. És a BB1-et is csak kb. VV1 első hetéig. Utána az elsőt elengedtem, mert nagyságrendekkel szarabb volt. És a szereplői is érdektelenek számomra.

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:26:19

@MsIreneAdler: Ez elég magas labda volt, de elengedtem.

hereverő heverő 2021.01.04. 13:26:28

@Cérnahuszár adversus: Ezt hallga. Bár semmi ének nincs benne, de ez nekem nagyon bejön
www.youtube.com/watch?v=WpIOG0cklRM
@Ármándójózsi: Bátran!

K_Attila 2021.01.04. 13:28:52

@budapest23: A gólyatáboros színvonalú marhaságok helyett kaphatnának olyan feladatokat is, hogy üljenek körbe, és vitassanak meg egy adott dilemmát.

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:29:53

@hereverő heverő: Oké, helyben vagyunk!

Ha már olyan, akkor ez is elég beteg, de én imádom!!!

The Witcher 3: Wild Hunt - The Fields of Ard Skellig
www.youtube.com/watch?v=NknjE2SBPxw&ab_channel=Savathor

Fu Szekh Li 2021.01.04. 13:30:24

YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️

Hát sziasztok!
Én most eltűnök.
Örüljetek, mert én is örülök :)

YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️ YEAH!!! ™️®️©️

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:32:09

@Fu Szekh Li: Nagyon örülök, de smiley-t sajnos nem hasznélhatok, hogy megerősítsem. Hidd el!!!

hereverő heverő 2021.01.04. 13:32:19

@Fu Szekh Li: Végre? Végre! Nem az eltünésednek örülünk, hanem a miértnek
sok sikert barátom

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:32:35

@Ármándójózsi: mondhatni megkíméltél? Rendes tőled igazán, de most már kíváncsi vagyok, mit akartál írni :)

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:33:48

@MsIreneAdler: Nem lehet. Tudod, nem használok smiley-t és félreérthetik.

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:34:20

@Fu Szekh Li: illetve menjél menjél, csak ugye az nem valóvilágos :D

Qqts 2021.01.04. 13:34:25

@Fu Szekh Li: juuuheeeej! Erezzetek jol magatokat :)))

Fu Szekh Li 2021.01.04. 13:34:58

@MsIreneAdler: JÖTT JÖTT JÖTT!!!
Mindjárt itt van :D

Cérnahuszár 2021.01.04. 13:35:49

@vágtázó vadmalac: látom moletty levédte a logójával a jobb felső sarkot :D

@hereverő heverő:
szeretem a klasszikus hangszert a maira ráapplikáló dolgokat

tudom hogy mindenki ezzel jön, de én most ezzel megyek,
www.youtube.com/watch?v=o6rBK0BqL2w

van sok dolgom, megint éjfélig kel csinálnom a mai penzumot

MsIreneAdler 2021.01.04. 13:35:59

@Ármándójózsi: oh ne már. Most kilukad az oldalam :(. Csak itt súgd meh, nem értem felre!

hereverő heverő 2021.01.04. 13:41:36

@Cérnahuszár adversus: Nézz be hozzánk, aztán görgess le. Paganini

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:43:04

@Fálki: Örülök, hogy sikerült örömet okoznom, ha egyáltalán.
Azért ne fogd vissza magad.

2021.01.04. 13:43:52

@hereverő heverő: rákattintottam, mert biztos vótam abban, h a nélküled c. sláger lesz az. csalódott vagyok.:'D

Ármándójózsi 2021.01.04. 13:47:43

@vágtázó vadmalac: Mielőtt én is eltűnök, nem akarok Veled kicseszni.

:) :)) :))) :( :( :((( :'( :D :DD :DDD :S :O :/ :8 ezeket oszd be magadnak ahogy Te gondolod.

2021.01.04. 13:55:23

@Ármándójózsi: szögletesch, kedvencz szmájlikat le/kihagytad :] :'] ;] :[

azé' köszönöm, Ármándó, ígérem, felhasználom őket okosan, és amikre nem lesz szükségem, felrakom a jófogásra, és megpróbálom pár sékelért elsütni. a befolyt összegből ütős bulit rendezünk a régi talihelyünkön (nyugati aluljárós, húgyszagú ffi mosdó).:'D

Kosztarika 2021.01.04. 14:05:28

@Fu Szekh Li:
Örülök. Érezd jól magad. :)

Fálki 2021.01.04. 14:17:45

Be van toltve az uj posztcsi, admini jovahagyasra var, lehet keszulni a frissitésre :D

Spitzbaue® 2021.01.04. 14:18:29

@vágtázó vadmalac: "gina szárnyas dekkvadász galamb apja "
Ez theCCik khecci! ;-D

Fálki 2021.01.04. 14:20:18

@Niemandhäuser: :D :D :D :D

Itthon én is ezt mondtam, hogy most hogy fog talalkozni az apjával.. pedig egyutt is dekkezhettek volna :D

úgymond olvasó mmkk 2021.01.04. 14:26:49

@Kosztarika: viiiiiiiiirem! hat te jottel a joisten helyett!

2021.01.04. 14:29:30

@Niemandhäuser: oy-vey, ezért - sajnos - pénzt kell kérnem akkor.:'D

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2021.01.04. 15:40:23

Sziasztok!

Belenéztem a BV-be.... szerintem az a Vivi jány nem rossz, csak a vinnyogás mellett nem jutott rá adásidő... mert ugyan ki a halált érdekel, ha valaki jókedvű és poénkodik, ha lehet hallgatni azt is, hogy: Szeretlek Fru - Ne nyujjá hozám -
Szeretlek Moha, Én nem Páfrány, de azért a seggedet megfogom...
és az ultimate: Diiiinóóóóóóó miért haltál ki 65 millió évvel ezeleőőőőőőtttt.........

Ezeket aztán jó volt látni 50 napon keresztül, ja nem...

PYT 2021.01.04. 16:06:13

@Fu Szekh Li: F*CKYEAH!!! ™️®️©️ és F*CKYEAH!!! ™️®️©️ és még egy F**KYEAH!!! ™️®️©️ Úgy gondolom, ezzel a hárommal kibekkelem az esti öfiig, amire mkk tervezek ideérni... Btw hello a nappali műszaknak.

2021.01.04. 16:11:24

@PYT: az új poszt alatt megy má' a Zélet, itt csupán ördögszekereket görget a szellőcske, csaxólok.:Đ

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.04. 17:17:17

@Ármándójózsi: Remélem, hogy igazi Münkhauzen báró módon kiszínezi azért! Lassú munkához idő kell!

budapest23 2021.01.04. 17:56:42

@vágtázó vadmalac: [OFF]Ismerem és szeretem, vicces volt ráadásul hogy a FAM-ot kérdezték kivételesen a Puzsér helyett (de lehet persze, hogy csak "elött", viszont úgy se rossz a felállás :D)
A FAM-on túl (aki azért kicsit meghasonlott/meghasadt benyomást keltett, amit persze értek én, hogyha régebben öszinte ideái voltak) a Konok meg a Dévényi nem mondott újat, mármint hogy öket amúgy is druszálom véleményileg/világnézetileg, a Stumpfnál függetlenül az eszétöl nem tudok elvonatkoztatni a kormányzati (apai) hátszéltöl a minimédiamogulsághoz és ezért mindig forráskritikával kezelem még a véleményét is; TGM hihetetlenül pontos és emellett a szokásos fogyaszthatatlanság az interjúformátumnak hála is viszonylag kigyomlálódott, ami jó, mert hátha többen befogadják, a Bayer pedig meglepöen öszintére sikeredett, ami viszont azzal függhet össze, hogy az ö olvasótáborának 98%-a még akkor se tévedne oda, ha amúgy vérgözös Bayer-összes-gyüjtö lenne. A többi interjú még restancia, de már készülök rájuk. Kéne még egy csomó ilyen, videóformátumban is, a Marci/Partizán talán elindul ebbe az irányba, és nem csak vélemények lesznek, hanem érv-ütköztetések (de legalább: bemutatások) is.
[ON]
Namost ezt persze egy VV-töl nem várom el :P De azért ahogy írtam az se kéne hogy cél legyen, hogy a hulladékot még szarosítjuk is ;) És a külföldi licensz-ellenpéldák (miközben nem stilizálnám fel ettöl még azokat se egrijános-emlékmüsorokká) azért mutatják, hogy mennyivel több fér/het/ne bele, és onnantól talán egy picivel többet müködne az "én egész népemet fogom, nem középiskolás fokon..." kitét. Mondom, engem pl. érdekelt volna néhány - akár velösen is elöadott - mondat Ginától a közmunka belsejéböl, Dani freudi díványra kívánkozó valszeg komplett eddigi életútjáról, de akár Bálint véleményéröl az SZFE-vel kapcsolatban.

Vazeg, ítt élünk a kultúrkor végén, mégis mikor, ha nem most?!?!?!

Jó, persze mi is ex katedra helyett itt osztjuk az észt egy huszadrangú, felejtendö és felejtödö fos hogyvoltjának kommentszekciójában... megyek is, be is fogom, nihil bekapcs. :)

2021.01.04. 18:24:37

@budapest23: értelek, legalábbis asszem.:] én is, veled hasonlóan, adnám, ha a lerágott csont évődés-veszekdés és gagyibb jópofiskodás helyett lenen vmi más is, de a vezetőség szívét nem fogjuk meglágyítani ebbe az irányba.

nem különösebben szimpatizáltam és most sem rajongok a marciért, de az tény és való, h az utóbbi időben készítettek egész jó tartalmakat a partizánra. (a nem rajongásom persze nem azt jelenti, h nem ismerem el a tehetségét, intellektusát estébé.)

37 éves - apai-anyai sideon egyaránt sokadik generációs, mondhatni tősgyökeres judapesti - ufó vagyok és kölök korom óta érdekel, fogalakoztat a politika, közélet; széljobbtól-szélbalig szedem az infókat évtizedek óta napi rendszerességgel, és ebből nekem leginkább az jött le, h itthon leginkább a jobboldali prominensek azok, akik sokkal kevesebbszer mennek el "ellenséges" médiumokhoz, és/vagy hívnak a saját felületeikre az ellenfél táborából beszélő fejeket. azokon a ritka alkalmakon, amikor egy (vagy akár több) jobber és ballibsi asztalhoz ül egyással, nyilvános keretek között, többnyire már-már baráti hangvételben elsmúzolgatnak, és két perccel később, amikor mki visszatér szépen a saját kis szekértáborához, ugyanolyan intenzitással megy tovább a szardobálás, egymás dehumanizálása, karaktergyilkolászása estébé.

személy szerint nem is hittem soha, és a jövőben sem fogok hinni abban, h a magyar mentalitást meg lehet változtatni, szóval részemről nincs semmiféle csodavárás rövidebb, v hosszabb távon. önző mód csupán annyit szeretnék, h legalább legyen 1-2 tucat, értelmes beszélő fej ebben az országban (politikai meggyőződéstől függetlenül), és ők lássák el szellemi munícióval az arra fogékonyabb humanoidokat, és kész.:Đ

kozi001 2021.01.04. 21:33:53

Érdekes, hogy Gina a cigány így, cigány úgy. Szerintem lusta, buta, harsány. de jobbára ártalmatlan.

Nekem a sunyi kancigány típus, aki tényleg megtámad, meglop és kirabol az Dani!

A légvégéig támogatott minden tesót. Renátót, Ginát. A 7-esben sztem csak érdekből van. Hamarabb veszik össze Bálinttal, mint Renátó tesó havercsótánnyal.
Folyamatosan megy vele az összekacsintás. Amitől kifordul a gyomrom.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2021.01.05. 15:35:44

Ezerhétszáznyolcvannkilenncc h hozzzászóólás. ________ Ennyi hozzászólást __ még a valóóságtóóll leg_elrugaszkodotttabbbb liberális oldalakon semm láátnih. ___ Örülökhhh. ___ Tuggyák? __ Örülökkh. ______ Örülökkh azzéérth, ___ mert a liberáális Ertéell televízíóóó _____ ennnyi potenciálish agyhalottth szavazópolgárt képes kinevelni SZÁÁMOMMRAH. _____ Bíízomm abbbann ___ hogy kétezerhuszonkettőőbeh iss __ ilyen buzgóón fognakh ___ aaa __ szavazófülkékhezz ___ kíígyóóznih, ____ mint ahogyhhh __ e bejegyzés alatth lááthattttyukkhhh. ____ Végezetüllh _____ köszönöm neked Ertéelll _____ fáradhatatlan, ____ néphülyítő kártékony munkádatth. ______ Nem felejtemm el neked. ___ Köszönöm.
süti beállítások módosítása