Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 10x38 - Elfogott levelek a villából

2020. december 22. 07:00 - Dzsudibí

Drága Csupesz!

Jól vaok, remélem ti is, hiányoznak má a kis szerszámaim is, olyan izé minden. Tegnap volt egy kis izélés a Gina meg a Bálint között olyan izé lett a hangulat is mer tiszta izé volt na. Tudod volt ez a kiválasztásos téma amikor az Amanda meg a Gina izéltek és akkor az szerintem amúgy tökre nem volt fajin de aztán monta a Bálint hogy akkor beszéjjék már meg hogy hogy volt és akkor bementek a hálóba beszélni és akkor mi utánuk mentünk hogy hajjuk mi is hogy mi a pállya. De amúgy nem is volt olyan izé mer aztán a végére monták hogy ez van és a Bálint is monta hogy úgy viselkettek mint az állatok és tudod tiszta izé volt az egész meg a Moh is aszonta hogy legyünk barátok. Mongyuk volt egy kis maszatolás este de télleg nincs semmi köztünk mer barátok vaunk majd mond meg a Gyurinak is ha látod Pöttyösgombába. Egyébként volt szavazás hogy az Amanda kit vigyen a párbalyra és akkor montam neki hogy a Vivit mer én a hejébe őt vinném de monták hogy nem is ez volt a feladat de nem tuttam mi volt a feladat és akor átraktam a Frura mer monták hogy nem ez volt a feladat de én nem tuttam hogy mi volt a feladat csak nem akartam ledegraddálni senkit se. Én nem értettem azt se hogy a Gina most miért engem degradál le utána mer van olyan amit az ember nem ért és én nem értem hogy mit nem értek de asztán róllam beszéltek a hálóba mer hallottam kint mer nyitva volt az ajtó. De majd mondom nekik is hogy nem tuttam mi a feladat és én nem izéltem hogy nem értem. Na Csupeszkám ölellek sokszor mond meg a Gyurinak is hogy nem volt semmi a Móhval csak barátok vagyunk meg ilyen testvérek. Na izé, puszi, instámat nyomjad!

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_58_42.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_11_01.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_06_45.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_02_59.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_03_06.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_03_07.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_00_03.png

Édesanyám bazmeg!

Há hogy vagytok? Dik te a Szamantának mond meg hogy a kicsi Gusztira egy fél szemel ránéz én kikaparom a szemejit neki de naon! Bálintnak is majnem kikapartam de asztán megnyíltam neki mer jó ember vaok meg őszinte há te tudod a legjoban édeasanyám. Dik te ezek meg itt basznak a takaró alatt estínként oszt engem szólnak meg mer a csecseimet kiraktam há szopják ki mán komojan a faszomat is te. Asztán volt a szavazás bazmeg és akkor meg is montam nekik hogy tudom hogy nem tekintenek emberszeméjiségnek De megmontam nekik a frankót amúgy mer szoplyák ki hogy basszam meg a ciroksöprüt így megmontam nekik mer kiáltam a táblához és akor montam is a vélleményemet mer én úgy nyilvánittom a véleményemet ahogy akarom és montam is nekik. Há aszongyák nem vagyok nőies hogy szopják ki a gecimet is má hát megehetik a tróger gecis kajályukat is bazmeg meg ott veri egész nap a picsályát. Én ugyan nem eszem az ő kalyájukból többet édesanyám bazmeg könyöröghetnek de kiszophatják mer a tróger gecis kajájukból nekem nem kell többet. Ez a Bálint is egy tróger geci de komolyan aszittem először fajin meg minden de aztán monta hogy nem monhatom el a véleményet há ÉN ELMONDOM A VÉLEMÉNYEMET GECI úgy ahogy én akarom mer én öszinte vagyok édesanyám te is tudod a faszomat is már. És akkor asziszik hogy az Amanda ellen van eséjük de nincs mer a miénk lesz a fődily dik te komojan asziszik pedig mi öszinték vaunk és asztat a tisztelt nézők is láttyák aki nem láttya kiszophattya. Na édesanyám bazmeg nem tudok mostan töbet irni mer nehogy lebuklyak de ha lebukok akor meg mondom nekik malyd hogy nem is érdekel az egész mer ez én vagyok és én annak irok levelet akinek akarok trogerek. Szeretlek édesanyám bazmeg!

dec_-22-2020_06-52-12.gif

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_55_18.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_55_31.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_12_18.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_12.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_17.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_33.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_53.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_54.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_26_55.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_27_15.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_31_26.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_31_55.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_02_02.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_02_20_5.png

Szia Anyus!

Jaj úgy hiányoztok nagyon, de még sokáig nem találkozunk mert szerintem a végéig bentmaradok mert a Renátóval jól mennek a dolgok. Nem lesz semmi, mert mindig mondom neki, hogy a kamerák miatt nem és akkor úgyse tud csinálni semmit. Szerintem ez tuti jó taktika, érzem, hogy megnyerem. Kár hogy csak a Renátó jött össze, pedig én vagyok a legjobb nő itt, de jó lesz ő is, mert szerintem erős karakter, kettőnk körül nyeri meg valaki. Az se baj, ha ő nyeri, mert akkor maradok, amíg tart a lóvé, aztán megnyitom a saját szalonomat, majd kitalálok valamit a kamerák helyett, hogy miért nem lehet. Majd nektek is bemutatom, had örüljön. Ha én nyerem, akkor nem is kell vele maradnom, az még jobb lenne, szerintem nyerni fogok. Csak azt utálom, amikor az arcomat nyalogatja, de olyankor mindig a pénzre gondolok. Most az Amanda visszajön majd, mert ő is erős karakter, ezek a gyökerek meg egymás után hullanak majd mint a szar. Mercike is az én nevemet mondta BAZMEG, aztán ott nyalják egymást mint a szar a Móval, mert az is megy mindenki után, de ha a Mó itt lenne akkor a Mercike is itt lenne. Mert az éneklését is csak én hallgattam végig, még a Mó se, meg amikor sírt a Mó miatt én vígasztaltam, azt aszondja én kevesebbet csinálok? Hát hogy megmondanám neki! De nem fogom, csak az Amandának, meg a Renátónak meg a Ginának mondtam, mer ők a barátaim, mi vagyunk négyen a legerősebbek. Majd meglátják. Puszi Anyus! 

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_08_11.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_08_06.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_07_39.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_03_18.png

Drága Apuci!

Annyira hiányoztok már, főleg hogy jön a Karácsony! Biztosan nézitek a műsort, ugye, hogy a Dani milyen cuki? Nagyon szeretem, látom, hogy ő is szeret, alig várom, hogy bemutassam nektek. Igazi úr volt ma is, mondta hogy szerelmem meg minden, mert szeret. Kicsit idegesített, mondtam is neki, hogy legyen megint normális, mert akkor szeretem a legjobban. Nagyon okos, majd meglátjátok! Nagyon cuki. És vicces! Nem szereti ha iszok, de igazából igaza van, én vagyok a hibás, nem kéne innom egyáltalán, ő azt akarja, hogy jobb ember legyek. Nem fogok inni, és akkor még jobban fog szeretni. Már most nagyon szeret! A kedvéért megváltozom! Jobb embert farag belőlem. Olyan aranyos! Majd kint megismeritek. Puszi mindenkinek!

ke_pernyo_foto_2020-12-22_5_10_55.png

Szevasz Mutter!

Há mi a pálya veletek? Fater bírja nélkülem is, van aki kiszedje a rászáradt rágókat az üléshuzatból meg fényesítse a dísztárcsákat? Na mindegy, úgyis a végéig maradok, mondtam, hogy oldjátok meg nélkülem, mert megnyerem ezt az egész tetves szart, mondtam nektek. Virágnak is mondtam, az a kislány te, sokat kell még tanulnia, mondtam is neki, hogy komfortálódnia kell még a többiekkel, de nem értette, mert kurvára nem olyan okos mint én. De ma próbáltam vele igazi úrként viselkedni, na nem tiszteletből, azt ki is kell érdemelni, csak azért mert kurva vicces volt amúgy hogy felbaszta rajta az agyát és akkor kurva jókat lehetett rajta röhögni. Volt ilyen tiktok kihívás is, öntögetni kellett a szörpöt, de nem volt nagy szám, mert mi a Bálinttal kurva jól megoldottuk persze, mert kurva jók vagyunk. A többiek tök szarul csinálták, de mi simán továbbfejlesztettük a gecibe, és mi voltunk a legjobbak. Virággal a nyugiba aludtunk, de nem volt semmi, mert egy úr vagyok, még kérettem is magam, had szokja is kis hülyéje, azt öröm volt nézni, hogy hogy tepert. Jó, hogy az a gecifaszrágó Gábor gyerek is hazament, csak telibeszélte azt az üres kis fejecskéjét faszságokkal, hogy tisztelet meg faszomtudja, hát nőnek tisztelet baszdmeg, beszarok! Kurva jó. Majd ha kiérdemelte. Főzzön, mosson, takarítson, aztán majd ebszélhetünk tiszteletről, nem? Na azért. Na, megyek is mutter, mondd meg hogy üdv a faternak is, aztán ne sírjatok utánam, tudom, hogy hiányzom, gondolom neked is most mi értelme az életednek nélkülem, de majd jövök a lóvéval, ha megnyertem mindent, ne sírjál. Na. Szevasz. 

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_49_20.png

ke_pernyo_foto_2020-12-22_4_44_30.png

Szevasz Petikém!

Figyelj már, kurvára nem erről volt szó. Azt mondtátok, bejövök, elleszünk, melegétel, tető a fejem felett, aztán főszerep a Barátok Köztben. Remélem ez áll még, mert egyébként már kurvára tele a faszom ezekkel a gyökerekkel, de komolyan, legalább egy könyvet beküldhetnétek, majd kivágjátok azt is. A nyugit meg a párbajokat köszönöm amúgy, a napi szavazásoknál még azért erősítsétek a brandet, ahogy beszéltük. Figyelj, gondolkodtam amúgy, szerintem a Berényi Miki eltitkolt tesója is lehetnék, nyár elején majd beszéljünk róla, előbb mindenképp utazgatok egy kicsit a nyereményből, ki kell ezt pihennem. Na, nem is húzom sokat, ezt az Amandát hajítsátok ki a kukába, aztán mehet utána Gina is, marhára idegesít mind a kettő, tényleg nem erről volt szó. Ja és figyelj, küldjetek már valami másik cseppet a szememre, ez nem nagyon használ, lassan begyűrődik a szemhéjam saját maga alá. Köszi. Majd beszélünk még.

ke_pernyo_foto_2020-12-22_6_50_57.png

1131 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kosztarika 2020.12.23. 11:39:26

@ppupu:
Csá tesa!
Az eddig is tudtuk az avatárodból, meg a nevedből hogy állat vagy, de hogy cinikus lennél?? Áááá dehogy..

Fermina Daza 0413 2020.12.23. 11:39:31

@ppupu: lol. mint az "elég, ha a férfi csak egy fokkal szebb az ördögnél"

Kosztarika 2020.12.23. 11:43:28

@VV Erőlegény:
Én nem szeretem Amanda viselkedését (figyelsz Alíce ;) ) de ez nem csak neki büntetés, hanem elsősorban Vivinek jutalom.
Személyektől függetlenül nem értem..

2020.12.23. 11:47:20

Amúgy mintha lett volna már ilyesmi valamelyik szériában, hogy kimondta, ezért nem vihette. De lehet, hogy csak közel járt az illető hozzá. Passz.

Cérnahuszár 2020.12.23. 11:50:16

@VV10 Velőtrázó Vélemény: olyan volt már hogy ultimátumot kaptak a bentiek hogy ez volt az utso rongálás amit büntivel elnéztünk? Utolsó figyelmeztetéssel párnázták be merci kezét
Bárki zúz, egykutya a fizikai támadással, én így értelmeztem, így nagyon oda kell figyelnie minden játékosnak, már kevesebb agyrágás is elég hogy kizárathassanak valakit

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 11:50:54

@Kosztarika: Tudtam, hogy Te már teljesen kiismertél kedvesem.

Ármándójózsi 2020.12.23. 11:50:55

@Alice from madness: Most miért mondod? Én elvállaltam a véleményemet, meg is indokoltam, hogy miért utálok, szeretek, közömbös stb. az adott villalakó. Egyáltalán nem akarom elkenni ezt, igenis vállalom az egy véleményemet, ami lehet, nem? :P
Szóval bennem is érzelmeket, néhol szélsőségeseket váltanak ki a lakók a cselekedeteikkel, viselkedésükkel.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 11:51:24

@Kosztarika: Én úgy értelmezem, hogy jelenleg Mercit még viheti, tehát, ha Mercit választja, akkor az OK, ha Vivit választja, akkor majd ott kell rögtönöznie a táblánál, hogy kit vigyen (90% Merci, 10% Moha esélyt látok), ha addig nem védik be Mercit is, mert közben kifecsegi a B tervét is a saját szövetségeseinek...! Egyébként endgem is érdekel, hogy Vivi miért olyan fontos az RTL-nek, hogy most emiatt a mondva csinált ok miatt bevédjék...? Valami fontosat akkor ezek szerint még nem láttunk Viviből. Mellesleg Vivit a tegnapi öfi során sem lehetett látni másodpercekre sem...

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 11:52:58

@Cérnahuszár a natív: Levettek a lélegeztető gépről ? Nem mondták még neked, hogy főnökkel vitatkozni olyan mint sajtreszelővel rejszolni ?

2020.12.23. 11:53:24

@ppupu:
Pasiknal is mukodik a pia dolog, en is lattam mar masnapi fejfogast az elozo napi aktus miatt

hereverő heverő 2020.12.23. 11:56:12

@VV Erőlegény: nem biztos hogy Vivit védik, lehet hogy tényleg Amandát szopatják (abban úgyis van gyakorlata). És bár mi nem láttuk de tényleg kimondhatta valakinek. A lényegen nem változtat. Amanda már akkor kihullott mikor Robi rápakolta az ötödik jelet.

2020.12.23. 11:58:37

Vivi az öfik helyett mindig a Belavalókban szerepel. De nem őt védik, Amandát egyértelműen leírták.

Cérnahuszár 2020.12.23. 11:58:40

@ppupu: levettek, mert egyenes volt az ekg-m. kell a cucc másnak
már 5 napja tologattam én ezt a problémát, hát nem is jöttem ki jól belőle.
evvan.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 11:58:45

@Fermina Daza 0413: Én is erről beszélek már néhány napja, hogy Amanda karaktere olyan, hogy ő valakinek az oldalfutója. Pl. ha az első órában nem mászott volna rá (teljesen esélytelenül) Bálintra, akor lehet, hogy most ő fogná Vivi pozícióját Bálint (és Robi) árnyákában, és abban biztos vagyok, hogy a játék tekintetében "oldalkocsiként" (idézve Robit) sokkal aktívabb lenne az ő szövetségesükként, mint jelenleg Vivi. Az biztos, hogy Amanda nem pályázhatna Oscar főszerepre címre, csak legjobb mellékszereplőre. Most kéretik ezt a VV10 kontextusban értelmezni.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:03:25

@Cérnahuszár a natív: Bassz se rá. Tombolj kicsit itt, az jót tesz. Offtopicolhatsz is :)))) Az itt kötelező.

2020.12.23. 12:03:26

@Ármándójózsi:
Jajj hat Teged a vilager se akarnalak megbantani, hisz tisztellek es akarhany velemenyedet is tisztelem :)

Cérnahuszár 2020.12.23. 12:04:55

@ppupu: most megyek shoppingolni, azt mondják az jót tesz a női léleknek
a b terv a csoki.
cérnahuszár sikongat és tapsikol

2020.12.23. 12:05:44

A szerkik most teljesen kényszerpályán vannak. Az jól látszik, hogy nem akarnak kizárni senkit, de baromi nehéz kezelni őket, mert nem egy észlények. Plusz bemerevedtek a frontvonalak, amiből jelenleg nem lehet kibillenteni őket. Ginát próbálják manipulálni, Vivi is gondolom azért lett fáradt, hogy a két fiú rádolgozzon, de nem jött be. Amandát dobni kell, nem önálló. Ezután Gina légüres térben lesz, passz hogy mihez kezd ezzel. Frut és Renátót is szét kell kapni és akkor már talán újraosztódik pár lap. Ginának van halvány reménye megúszni a négyes sorsát, ha kialakul addig valami ellentét a heteknél.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:05:56

@jacobMayer: Teljesen egyetértek veled nagyon nem "eye candy-k" a nők ebben a szériában. A fiúk sem, de szokták volt mondani a ffiak esetében, hogy nézzen csak ki 1 fokkal jobban, mint az ördög. Nekem sokkal kevésbé lenne szenvedés nézni a műsort, ha kicsit szebbek, és csinosabbak lennének a szereplők. Nem kellene csak modell alkatúakat és szépségűeket behozni, de ez a felhozatal sztem messze alulmúljaebben a vonatkozásban a magyar átlagot!

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:11:07

@VV Erőlegény: Ez nekem is eszembe jutott már. Szerencsétlen Kaszás Erzsi rossz vonatra kapcsolódott fel. A korábbi bejátszások alapján nem gondoltam volna, hogy pont rá csap le a Színész Tanoda. De hát ők is mint a hiénák, megérezték a gyengeséget. Sokkal driccebb lett volna, ha a másik háromból szórnak meg valakit.
Neki mindenképpen valakihez csapódnia kell és teljesen átvenni a domináns egyedek viselkedését. Így járt.

2020.12.23. 12:12:31

@VV Erőlegény:
Tehat ha egy nemtudom, Ariana Grande orditana magabol kikelve es gecizne, az jobban bejonne, nem a mostanival lenne egy ertekrenden nalad?

Szerintem nagyondurvan holdudvar hatasban vagytok es tudatalatt dolgozik, hogy az esztetikusabb emberek biztosan jobbak is lennenek viselkedesre is

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:17:16

@hereverő heverő: Ha az insta követőket vesszük figyelembe, akkor csak Vivi ellen lenne egy halovány esélye abban az esetben, ha valami őrületeset tudna hajrázni a következő napokban, és Vivi meg hibázna egy nagyot, és ha az RTL is így szeretné, tehát az érzésem szerint Vivi bevédése is történik, és nem egyszerűen csak Amanda szopatása. Mellesleg, bár nem sok dologban tudom Fru meglátásait támogatni, azzal az érvével viszont teljesen igazat mondott, hogy Merci milyen alapon mondja rá az aktivitás hiányát, amikor ő maga sokkal kevesebbet szerepelt eddig, mint Fru. Nála kevesebbet csak Vivi szerepelt az Öfikben...

Cérnahuszár 2020.12.23. 12:18:05

@ppupu: ú én vártam hogy amanda bajba kerüljön, még az elején írtam h a testi adottságai nem stimmelnek a magáról kialakított képpel. Ebből baj lesz more, amikor visszautasítják, agresszív lesz. Most hogy utálja bálintot meg hogy nem tudnak fogást találni azon a bandán.
bár alottó is így bejönne

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:24:16

@VV Erőlegény: Szerintem teljesen mindegy mennyire "eye candy-k" a szereplők, amíg nekem tetsző viselkedés formákat követnek vagy szórakoztat a viselkedésük addig nem érdekel a kinézetük.
Mivel ez egy műsor amin szórakozni akarok (jó belátom sekélyes lélekre vall ez) jórészt egyetértek @Alice from madness: álláspontjával, akik jó ízűen kacagott Fru ámokfutásán. Fru akkor nekem is ellenszenves volt, de a műsor szempontjából tök jó volt amit csinált.
Hajlamosak vagyunk itélkezni a vellalakók felett, hogy milyen a sminkjük, lóg a mellük, mikroszkópikus a f@rkuk, helium a hangjuk. De hát ezért nézzük őket...
Igazából leszarom hogy néznek ki, legyen botrány és történés.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:24:54

@Cérnahuszár a natív: Erre EKG, Bálintot marhára benézte. Nem is értem, hogy azt a próbálkozást mire alapozta...? Ahhoz a lábainak térdtől felfelé a jelenlegi kb 1/3 vastagságúnak kellene lennie, és akkor még mindig kétséges, hogy ez az arcberendezés, és ez a két orbitális csöcs bejönne-e Bálintnál (nekem pl. az sem jönne be, bár pl. Spitznek igen).

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:28:42

@Cérnahuszár a natív: Igen, valószínüleg mivel korábban nem volt ennyire husi más volt a hatása a népekre, de a változás némileg összezavart az önértékelését.
Na húzzá shoppingolni, nehogy visszakerülj a lélegeztetőre :))) meg vegyé egy lottót, de a nyeremény tizede az enyém...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:30:40

@ppupu: Azt gondolom, hogy ezek a szereplők ebben a szériában (ffiak és nők együtt) nem utolsó sorban azért is ilyen arrogánsak verbálisan, mert kompenzálnak, pl. hiányzó külső esztétikai tulajdonságokat. Ha szebbek lennének, akkor nagyobb lenne az önbizalmuk, és talán jobban a helyén lenne az önképük, ergó kevésbé éreznének kényszert ahhoz, hogy vitákkal hívják fel magukra a figyelmet, vagy azzal próbáljanak tekintélyt, illetve tiszteletet kivívni maguknak.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:31:43

@VV Erőlegény: Azért mert neked nem tetszenek a nagyon dús idomú hölgyek... Más férfiak megőrülnek értük. Kaszás Erzsinek nem volt szerencséje, mert ezek a férfiak most kintmaradtak a villából.

Kosztarika 2020.12.23. 12:32:25

@ppupu:
Tudták, hogy az undorító négyek Vivit tartják a leggyengébbnek, tehát ö lesz a kihívott. Nem akarták kitenni egy Gina, Renátó v. Fru párbajnak. Amanda ellen lett volna esélye. Akkor ő védett és valamelyik erős karakter vitte volna az akkor már három közül valamelyiket.
Ez most megdőlt, a következő párbajon Vivit viszik és sajnos nehezebb dolga lesz mint Manda ellen.

2020.12.23. 12:34:58

@VV Erőlegény:
Holdudvar meg mindig :DD

Egy rakat kulso szemmel "jo not" ismertem, akik rohadt onbizalomhianyosak voltak, ebbol kifolyolag vagy tularrogansak, vagy tulvedtelenek (ami elonyos kulsovel jonagy szopas) stb. Az elonyos kulsobol semilyen belso tulajdonsag nem kovetkezik. Ahogy az elonytelenbol sem.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:35:20

@VV Erőlegény: Ez lehetséges, erre eddig nem gondoltam. A kompenzálás gonosz dolgokat művel.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:37:47

@Alice from madness: És ezzel is ekg, nekem is voltak ilyen ismerőseim.
Most akkor hogy tudjak EKG lenni @VV Erőlegény: -el is. Tiszta káosz, összezavartatok.

2020.12.23. 12:38:19

Mondjuk idonkent elgondolkodom rajta, hogy igen a villa egy szociologiai tanulmany. De a kommentszekcio is nagyon szepen kepezi le a tarsadalmat :)

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:38:51

@Kosztarika: Ennyire önzetlen és tattikus lenne a Színész Tanoda ?

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:40:51

@Alice from madness: Lehet, hogy a Nagy Testvér közben a kommentszexciót elemzi, moreee jájjj baaj van.

2020.12.23. 12:41:58

@ppupu:
Mondjuk nem is kell messzire bemenni ismerosi korbe.
Gondolom nem kell bemutatni Naomi Campbell amokfutasait pl. a nepnek. Es mennyi olyan kirakatba illo ember van a sztar es celebvilagbol is akirol hallani hogy agressziv, vagy hogy osszeomlik mert hiaba az elonyos kulso es az abbol fakado elonyok, a szemelyisege nem tudja kezelni a helyzetet.
De az ember igy mukodik, aki szep arrol elobb hiszik hogy kedvesebb, kulturaltabb, finomabb, mint a tarsadalom szemeben elonytelen kulseju tarsairol.

Fermina Daza 0413 2020.12.23. 12:42:23

@Alice from madness: jaja, tényleg holdudvar.

Nekem a vv9-ből tökre bejött Cintike, de amint megszólalt, el is szállt a tetszésem. Most Robi az, aki tetszik. MÉG nem tudott olyat mondani, amitől végérvényesen kiábrándultam volna.

2020.12.23. 12:42:41

@ppupu:
:) Nem is az egyes szemelyekre gondolok hanem a helyzetekre adott altalanos reakciokra

2020.12.23. 12:44:04

@Fermina Daza 0413:
Na igen. Volt eletemben olyan pasi aki hudetetszett,majd szobaelegyedtunk es azonnal ki is szaradtam tole

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:45:07

@ppupu: Csak gondolj bele, hogy Gina mióta hőbörög (negatív kisugárzással) benn ennyire ? Segítek, amióta elvesztette Digót. A magára erőltetett önképe szerint ő egy jobb nőnek gondolja magát, mint amilyen, de Digó óta senki a villában nem tekint rá úgy mint egy nőre, és legbelül ő is tudja, hogy maximum egy gyenge közepes. Ha jobb nő lenne, akkor azért szerintem ostromolnák rendesen, és akkor meg vagyok győződve róla, hogy ritkábban jönne ki belőle az ordenáré cigány asszony (vagy ha ki is jönne belőle, akkor is inkább egyfajta pozitív kisugárzásokkal, mint negatívval), de mivel nincs így, ezért most kompenzál !

Bo(a)rder Gamer 2020.12.23. 12:48:04

@ppupu: Igen, azt hallottam, hogy már castingolják is itt a következő széria szereplőit...:)

Qqts 2020.12.23. 12:48:44

Szerintem teljesen atlagos kulsejuek a bentiek. (Mondjuk Rencso bal fule fura es ugyanugy nem birom levenni rola a szemem, mint Balint parazita ikerkent jelenlevo arpajarol)
Lassuk be, ha mi magunk lennenk a kameranak azon oldalan, akkor magunkat ekeznenk, mondjuk hereverot a kifekudt heveroje miatt, ppuput a pupja miatt vagy engem a kesze-kusza kameleon szemeim miatt.
Nekem oly mind1 kulsoleg milyenek, ha belul rohadnak

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 12:51:32

@Alice from madness: kivétel természetesen mindig erősíti a szabályt, és valóban lehet egy rakás kivétel is. Ennek ellenére én még a rosszindulatú, és csálé fogú, de csinos Frút is sokkal szívesebben nézem ebben a műsorban egy ideig, mert várom, hogy mikor válik le Renátóról, és tekeredik rá Bálintra, és hogy hogyan fog tudni Bálint ennek a közeledésnek ellenállni...? Gina és Amanda viszont csak egymásra tudnak már rátekeredni, sőt egyelőre úgy látom, hogy Vivi is csak a vibrátorára.

Kosztarika 2020.12.23. 12:53:00

@ppupu:
A belevalókban látni, hogy ők jóban vannak. Vivi is, nem azt mondom, hogy jajjde, de sokkal elviselhetőbb, mint amilyennek megítéljük. Ráadásul jól főz! :D
Bálint és Robi tisztán lát, belőlük kinézek annyit, hogy ez taktika.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 12:54:47

amúgy. nem kurvára mindegy, hogy néznek ki a villalakók, mikor - a legnagyobb tisztelettel és jóindulattal - maximum egy működő agysejtjük van, és mást se csinálnak egész nap, mint döglenek, zabálnak, geciznek, anyáznak? ha esztétikusabbak lennének, akkor se csinálnának semmi mást, mert ehhez nem kinézet kell, hanem agy. ami egyiküknek sincsen.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:54:49

@Bo(a)rder Gamer: Meggyütté tesa újra... há má hiányoztál, hol kódorogsz ilyen válságos időkben. Az hogy dógozó az nem kifogás, persze ha tiktok posztot csinátá az más, more

Kosztarika 2020.12.23. 12:56:04

@Alice from madness:
És tegyük hozzá, egy szép nőt is elcsúfít, ha egy kiállhatatlan hárpia.
Jó példa erre néhány VIP műsor.

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 12:58:41

kimaradt: annyian felmagasztaljátok és imádjátok knap attilát. na, ő esztétikus férfi volt? szerintem nem. ennek ellenére jól csinálta, amit csinált? igen. akkor meg?

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 12:59:34

@Qqts: Nem is tudtam, hogy kaméleon vagy.

hereverő heverő 2020.12.23. 13:01:17

@Qqts: kikérem magamnak, ez tök új heverő. Nincs kifeküdve, sőt! A legkényelmesebb hereverő amivel eddig dolgom volt.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 13:01:37

@ppupu: Én nem törekszem az EKG-kra, bár bevallom ritkán azért jól esik! :-D Ha folyamatos EKG-kra törekednék (azaz felvenném az Amanda üzemmódot), akkor tudatosan másféle kommenteket írnék! :-D

Bo(a)rder Gamer 2020.12.23. 13:01:48

@ppupu: Szasz tesó :) Itt voltam eddig is, de csak félszemmel, a másik meg alszik, úgyhogy a munkát rábízom most a kollégákra, még ha fizikailag jelen vagyok is.

Qqts 2020.12.23. 13:03:15

@ppupu: Amanda korpa koze keveredett es megettek a disznok. Ha az elejen valoban hatat forditott volna a baratnojenek egeszen mas emberszemelyiseg bontakozott volna ki belole

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 13:03:43

@Alice from madness: véleményem szerint (:DDDD) nem feltétlenül a külső az, amitől tetszik az egyik ember a másiknak.. hanem lehet egy szó, egy hang, egy mozdulat. (amúgy az IQ nekem is nagyon bejön, de ha egymás mellé állítanánk ötöt azokból a pasikból, akik komolyan tetszettek, és semmi közös nem lenne bennük :D)

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 13:04:33

@ppupu: ő nyerte meg a hatodik(?) vv-t, te tudatlan nyugdíjas, egyem a szíved :))))))))))))))

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 13:04:47

@ppupu: Egy legenda.... Egyszer elsült neki a játék valahogy úgy, mintha a tattika bajnoka lenne! :-D Amúgy amellett, hogy ezt most poénnak szántam, lehet, hogy igaz is!

Qqts 2020.12.23. 13:04:54

@hereverő heverő: haaat persze :)))

Mondhattam volna Kosztarika hatarait is vagy Armando oltonyet..vagy Gamer tablajat, Erolegeny bicepszet vagy velotrazo velojet..tetszenek engem erteni szerintem

Qqts 2020.12.23. 13:06:25

@úgymond olvasó mmkk: en is igy mukodom. A kemia ugye...aaa keeeemiiiijjjaaaa

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:08:59

@Bo(a)rder Gamer: Helyes. Fogjuk meg és vigyétek. Tudsz Te élni tesa..

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 13:10:06

@Qqts: Az alkarom még a bicepszemnél is nagyobb. A bicepszet könnyű növelni, de nézz csak rá még egyszer az alkarom izomzatára, a bicepszem is eltörpül mellette! :-D

Bougie 2020.12.23. 13:12:12

A Belevalóban látható improvizációs színház nagyságrendekkel jobb, mint maga az összefoglaló, hatalmas piros pont az ötletért Bálintnak. Nosztalgikus érzésem van tőle, a középiskolai éveimet juttatja eszembe, amikor ment a Beugró c. műsor, amelynek mintájára nagyon sokszor mi is különböző helyzeteket játszottunk el az órák közötti szünetekben. Tegnap a többséggel ellentétben arra szavaztam, hogy Amanda ne kapjon büntetést, vigye csak ki nyugodtan Vivit. Vivi szerintem nagy fölénnyel ment volna vissza, ezáltal kapott volna egy pozitív megerősítést a nézőktől. A következő párbajon vélhetően résztvevő lesz, és az már nem lesz ennyire könnyű. Kár, hogy csak a kísérőműsorba fér bele, lányok közül nekem mostanság ő a favoritom.

Qqts 2020.12.23. 13:12:15

@ppupu: osszekapcsolodtak az agycsápjaink eztet halando ember mar szet nem szakajtja.

Ppupuné nagyon rendes, hogy sülemény illatra ebreszt, amirol gondolom holnapig a szemed is le kell venned

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:12:31

@úgymond olvasó mmkk: Cicukám a VV5-öt nyerte meg, félre akarsz vezetni, hogy aztán hüjén hajjak meg? Te lenni natyon gonosz

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 13:14:38

@ppupu: odatettem a kérdőjelet, csókolom, nem teccik látni? nem tudtam, melyiket nyerte meg, mert azokat az évadokat nem néztem :))

Qqts 2020.12.23. 13:17:03

@VV Erőlegény: teljesen jogos, akkor az alkarodba kotnenk bele :D

Orulok, hogy mindenki a mondandom lenyegere reflektal :D imadlak titeket

2020.12.23. 13:20:57

Hát a HV komment szekció messze nem a társadalmat képezi le szerintem. Nem sok olyan fórum van ahonnan az egyszeri trollok vinnyogva menekülnek, mert fel sem fogják azt az off kontentet ami itt megy. Nehéz felvenni a fonalat itt, hiszen látszólag minden off, közben mégsem, hiszen minden egyes aktív nick mögötti ember a világnézetével együtt ítáli meg a bentieket és ez a kúl. Mindemellett részvétem a 99% csak olvasgató embereknek, baromi nehéz lehet szűrni a lényeget. De hát cinkos aki néma.

2020.12.23. 13:21:54

@Alice from madness: "Who The "F..." Is Alice?" :-P

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:22:08

@Qqts: Így van ez már majdnem science-fiction-fantasy.
Nálunk szinte mindig süti szag van, mert folyamatos termék kidolgozás és tesztelés folyik. Csak egyre dagadtabb vagyok az a baj... Következő életembe valami salátabáros csajt kell találnom.

@úgymond olvasó mmkk: Ne szabadkozz más késő... És ne told az arcomba aaa ... a. a izé ne told..

úgymond olvasó mmkk 2020.12.23. 13:22:32

@Alice from madness: szerénységed kiakaszt minden létező mérőszerkezetet :)

2020.12.23. 13:23:09

Mentem bótba. Tudom senkit nem érdekel. De erre rákeresve tudni fogom hol tartottam. (Aki okosnak hiszi magát az telebótozza majd a fórumot, hogy szívjak majd, de már úgysem lesz benne első.)

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:24:39

@Alice from madness: Neked is hetvenhetedik jó tulajdonságod a mérhetetlen szerénységed? Hijába naa, ha a rokonylelkek így összetalálkoznak.

Post Modern Prometheus 2020.12.23. 13:28:15

Ha lehet egy véleményem akkor EKG mindenkivel is, a délelőtti kommenteket tisztelettel elolvastam [írtam is volna, de valamiért telóról nem akart beengedni], megtiszteltek, de tényleg.
Lehet azóta leírta már valaki, de nekem is rémlik előző szériából, talán az Edinkásból [???] játékos aki hasonlóan véletlenül elkotyogta, hogy kit vinne ki, és ott is ez volt a bünti, és ha jól emlékszem, talán csak a tetemrehívás napján, élőben a riportban [???] mondták el neki, hogy bukott a terved öcsi, de azt hiszem azt nem a közönség szavazta meg, lehet, hogy egyértelműbb volt a szabályszegés. De meg nem esküszöm rá, hogy szóról-szóra így történt, valaki aki jobban emlékszik javítson ki, mert addig nem vagyok tekinthető ember-személyiségnek! :D

MmeChauchat 2020.12.23. 13:29:41

gyerek át az ujj poszba offolni

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:30:41

@úgymond olvasó mmkk: De megszívatsz. Te nem olvasol komentet?
Akkor leírom Ppupuné eddigi termését:
Mézeskrémes
Csokis pöffeteg
Hatlapos
Mini gyümölcs kenyér
Mézes puszedli
Kávés bonbon.

Bár most már lassan kiteszem a konyhából, mert káposztát kéne főznöm.

MmeChauchat 2020.12.23. 13:31:48

továbbá köcsög autokorrektor.
A villában is elkelne.

Fu Szekh Li 2020.12.23. 13:34:35

@Fermina Daza 0413: Kis Esterházy:

Istenkém no, hisz nekünk, férfiaknak szabad egy kissé csúnyáknak lennünk!

Igen, igen, de ön, barátom, felettébb visszaél e szabadsággal…

malevil2050 2020.12.23. 13:39:55

Embörök! Itt igazságokat keresni ? hmm, lehet de szigorúan csak az "i" nélkül. Ez a 120 ezredik VV és még mindig nagy az erkölcs meg fair dolgok utáni kereslet. Jó reggelt kívánok! Uff.

ppupu #Fantom for President 2020.12.23. 13:43:14

@úgymond olvasó mmkk: Igen a lapok most készülnek, ezért néha kimegyek a teraszra :))))
Netán küldjek, ha elkészül ?

Spitzbaue® 2020.12.23. 16:42:32

@Fermina Daza 0413: ...majd amikol szalosan adja vissza Vivinek a viblátolt :-DDD
Egyébként nekem is szimpi.

Spitzbaue® 2020.12.23. 16:45:18

@malevil2050: igaz, igaz, viszont az alpári, agresszív, alantas viselkedésre még kisebb (a kereslet)

Spitzbaue® 2020.12.23. 16:48:20

ultiban ... de lehetne pultban is ,-)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.12.23. 17:37:49

@Niemandhäuser: Nevezhetjük hentesultinak is, de láttam már olyan partit is, ahol hiányzott a hat lap közül az ász és a tízes, vagy a király, és el lett fogva az ulti a végén. :-D

Spitzbaue® 2020.12.24. 23:15:37

@VV Erőlegény: Szélsőséges esetben és/vagy tök hülye bemondóval megbukhat.

K_Attila 2020.12.28. 20:07:28

Szavaztam VVaGinára, aki ugyan egyáltalán nem szimpatikus, de amíg csak a monitoron látok ilyen embereket, és nem a szomszédban, addig szórakoztatni tud az ostobaságaival.
süti beállítások módosítása