Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 10X6 - Amanda befenyít

2020. november 20. 14:29 - khar0n

Üdv, én is új vagyok, mint Laura, és kicsit szégyellem is magam, hogy ilyen jó részt kaptam, miután Dzsudibíéknek 5, szerintem elég unalmas nap jutott. Puskás Peti köszönt minket, sok erőt kíván Anikónak, meg nem nevezett ok miatt. Rákeresve kiderül, hogy Anikónak valamilyen sürgős, komolyabb műtétje lesz holnap. Én is kitartást kívánok, bár aki Alekosszal és Baukó Évával közel 5 hónapot élt egy fedél alatt komolyabb emberölési kísérlet nélkül, abban biztosan bőven van kraft. Peti utal Klág Dávid telexes Való Világ kritikájára (aminek sok állításával lehetne szerintem vitatkozni), amiben csurig spurizott Tillaként lett megemlítve.  Amúgy vicc és gonoszság nélkül együtt érzek vele: én is olyan munkát végzek, amire alapvetően alkalmatlan vagyok és én sem töröm össze magam a fejlődésért. Népi hősöm vagy Peti, hajrá.  

1.png

A reggeli ébredéssel indítunk, szokásos ásítozó és nyújtózkodó, másnapos arcok. Amanda vélhetően már percek óta némán, meredten bámulja a zuhanyzásótól üde, még friss Virágot (bocs), aztán kiböki neki, hogy az kisiethetne már a fürdőből, mert előtte még nem tud szarni, hiszen csak tegnap jött be. Több kérdést vet fel ez, mint amit megválaszol, de eseménydús lesz a rész, nem ragadhatunk le mindenen. Például  csak ezután találják meg az udvaron A madarat. Azaz Jenőt, vagy Gyulát: nem tudom pontosan, mert ennél több nevet én már nem tudok megjegyezni, így is vadul puskáznom kellett Virágnál. Nem vagyok ornitológus, de van két, minden állatot megmenteni akaró gyerekem, és tapasztalatból tudom, hogy a „bajba jutott” állatok nagy részének kurvára pont semmi baja, egészen addig, amíg a jó szándékú, de hülye humanoid be nem avatkozik.

2.png

Természetesen a villalakók inkább beviszik a házba a madarat, és közben előemberi hangon visítanak. Tehát pont olyan, mintha az ajtón jött volna be a szárnyas. Az egész jelenet nem sokat érne, ha a sikoltozás hátterében Digó nem mesélne egy dokumentumfilmről, amiben látott egy vélhetően csodatévő, kézrátétellel csontokat összeforrasztó gorillát, ami addig simogatott egy törött szárnyú madarat, míg az el nem repült. Szerintem progresszív gondolat lenne bevonni az egészségügybe ezt a csudálatos képességgel rendelkező emberszabásút. A madár végül tesz egy próbakört a villában, majd végre elrepül a jó fenébe, vele együtt a reményeink, hogy visszakapjuk valaha ezt az 5 percet.

3.png

A következő blokk első felében a lakóknak meg kell mondaniuk, hogy kivel lépnének házasságra, és kivel dugnának. Mercit Mó, Vivit Gábor, Ginát Digó, Frut Dani és Renátó venné el feleségül.  Móhoz Merci, Renátóhoz Amanda, Vivi, Fru és Virág, Digóhoz pedig Gina menne hozzá. Móval Gina, Ginával Mó, Gábor és Renátó, Digóval Merci és Amanda, Virággal Dani, valamint Danival Vivi, Fru és Virág párzana. Illetve még Digó is, aki romantikusabb felvezető után poénból választja Dánielt: szégyellem, de röhögtem. Tehát Renátóval házasodnának össze a legtöbben, és Danit vinné el a többség egy éjszakára. Amanda és Gábor semelyik kategóriában nem kapott szavazatot. Hát! E vidám és lélekmelengető percek után Mó Digóval beszéli meg, hogy ő bizony már nem Vivire, hanem Amandára vágná rá a kiszavazáson a jelet. És hol van még az este…

4.png

Némi szerkesztői ráhatást orrontok, de Dani és Virág kiülnek az étkezőbe pezsgőzni és beszélgetni. Dani szerint a lánynak a tanulás csak kifogás, hogy ne kelljen dolgozni. Virág amúgy 18 éves. Kissé bizonytalan vagyok, de ezek szerint lassan ideje lesz szénbányába küldenem a kölyköket.  A dugásra legkapósabb hím szerint a fiúk és a lányok két csapata már „összebonorálódott”, úgyhogy Virág csatlakozzon a fiúkhoz, mert a csajok úgyis felnégyelik, és a villa sarkaira tűzik ki a testrészeit. Mellesleg Dani, állítása szerint az első nap még nem, de most már összetett mondatokat tud összehozni. Nem akarok szigorú szemétláda lenni, de azért ne túlozznk. A taktikai megbeszélés hamar átfordul verbálpettingbe, és mivel az előző feladatos szexbingó is közös match-el végződött, ráadásul VV Jenő is észak felé repült el, ezért nem nagy merészség dugást jósolni a közeljövőre nézve.

5.png

A szünet után megérkezik Mercédesz: szokásos sikítás, a hangot rutinos mozdulattal némítom le minimum addig, amíg Gina ugrál. Merci kicsit elszontyolódott képet vág, hogy druszája érkezett: üdv a Máriák, Erzsébetek és Katalinok világában!  Aztán jön Bálint, mire Amanda a tőle merőben szokatlan (nem) visításba kezd, a riportszobás vallomásából pedig kiderül, hogy Bálintot legszívesebben egy latex búslakodóban tartaná az ágya mellett a következő jégkorszakig. Digó örül, hogy bejött Mercédesz, mert Mónak pont egy ilyen „30-as plasztik milf” kell. Gondolom Mercédesznek nincs gyereke, szóval pusztán a jobb sorsa érdemes bolygónkon eltöltött 26 évével érdemelte ki a milf jelzőt. Utólag belegondolva már  örülök, hogy életem értelme nem ekkor, hanem Gina csöcsmarkolászásánál (bocs, spoiler, bár Ginából kiindulva amelyik nyájas olvasónak ez spoiler volt, az pörögjön fel, hátul se maradjon le senki) tűnt fel a színen, mert most erős felindulásból engem ölne meg.

6.png

Az új beköltözőknek persze buli jár, Gina óbégatja el a pohárköszöntőt a már megszokott decens stílusában. Engem amúgy ő egy kicsit Nairobira emlékeztet a Money Heist-ből, még ha erősen gyanítom is, hogy ezért kövezés jár. Amanda a buliban lecsap Bálintra, aki az „esőben is robogóval ételfutárkodtam l” tartalmú megrázó történettel fakaszt nedvességet a lány szemeibe. Is. Odacsapódva Gina azzal ajánlgatja Amandát a fickónak, hogy az ő férfias karakteréhez Amanda tüneményes háziasszony típusa illik. Jó barátnő ott segít, ahol tud. Kínos hármas ölelkezésbe torkollik az emelkedett diskurzus.

7.png

Bálintnak ezután valahogy sikerült leműtenie magáról Amandát, és többek között Virággal kezd el beszélgetni. Amanda ezután, és gyanítom ettől, erősen ittas állapotban, finomnak messziről sem nevezhető mozdulattal ereszkedik Mercédesz és Vivi közé a kinti kanapéra, vagy hát nem tudom minek nevezzem a rekortán ülődombot. Amanda elhelyezkedik a két csaj között, majd részegen kiabál, hogy őt aztán nem érdekli, hogy kövér és narancsbőrös. Hát ebben a pillanatban nem pont úgy néz ki, mint aki őszintén leszarja, kicsit meg is sajnálom. Aztán Mercédesszel megbeszélik, hogy elfogadják és szeretik magukat úgy, ahogy vannak. Én ezt készséggel el is hinném, de Mercédesznél már a zsírleszívás és a műcsöcsöcsök sem a testpozitív felfogást bizonyítják, nem beszélve a belevalóban látható amúgy rettenetesen szomorú jelenetről. Ott Mercédesz egy olyan éjszakai falási rohamot produkál, amit szerintem csak fű, vagy komolyabb étkezési zavar generálhat. Mondjuk erről a témáról lehetne komolyabban beszélni egy kísérőműsorban, de a belevaló olyan nyomasztó szennyvízülepítő, hogy a megtekintése után mindig tetanuszt szúrok magamnak.

8.png

Ugrunk előre az időben pár üveggel: Gina már szabadul a felsőjétől (megdöbbentő nóvum), mire Amanda a pultot támasztó Bálinthoz lép, kvázi eltakarva előle a látványt. Bálint lassításra, sőt kikockázásra érdemes ragyogó testcsellel berántja maga elé Virágot, egyfajta humán blokkolónak használva Amanda ellen. Rém kínos az egész, én nem tudom ki fogja megmondani Amandának, hogy a kétségbeesett tapadással minden, helyváltoztatásra képes férfit ösztönös menekülésre fog késztetni. Virág kissé túlöntözte magát, úgyhogy a kásás hangon előadott gyhrejetáncoljálh után koalamaciként ugrik Bálintra, és vonaglik rajta párat. Gábor úgy áll ott mellettük, mint egy fizikaszakos felügyelőtanár a sulibuliban, szerencsére nem kapunk riportszobás hablatyolást arról, hogy egy nagybetűs Hölgy ilyet soha de soha nem csinál.

9.png 

Nekem áll a bimbóm baszdmeg – borul rá Gina Virágra a tánctéren, akinek az arcán ekkor már ránézésre úgy 3-4 szendvics feltétje lehet szétkenődve. Amanda elkapja a maszatos arcú lányt, és berángatja fürdőbe. A következő jelenet annyira nyomasztó, hogy egy tetszőleges Szomjas György film ehhez képest bakiválogatás egy Adam Sandler vígjátékból. Amanda a fürdőszoba sarkába szorítja Virágot, és leszögezi, hogy Bálint most már az idők végezetéig az övé, Virághoz meg úgyis Dani passzol, úgyhogy ne tegyen neki keresztbe. Ne kelljen benned csalódnom – mondja Amanda olyan arccal és hangsúllyal, hogy ha nekem mondaná, akkor 4 kamera előtt hugyoznám magam össze csendben remegve. Amanda közben végig úgy helyezkedik, hogy a toporgó Virág és az ajtó közé lokalizálja magát, elzárva a menekülési útvonalat. Virág jóval bátrabb nálam, így csak annyit ígér meg, hogy ő nem szól Bálinthoz, legfeljebb odatartja a füleit, ha az beszélne hozzá. Hát ennek nem lesz jó vége.

10.png

Végre kiszabadulunk a fürdőből: én olyan megkönnyebbülten sóhajtok fel, hogy azzal egy szuszra fújnám fel robbanásig a fejemre húzott gumit.  Hamar kiderül, hogy elhamarkodott volt az örömöm, mert Amanda még a nappaliban is Virágot űzi, és a renitens gyerekkel szemben eszköztelen tanító néni fenyegető hangjával és tekintetével, ujját Virág arcának szegezve ismételgeti, hogy holnap bizony beszélgetni fognak. Hah, és fél órával ezelőtt még a nyomorult madarat sajnáltuk! Virág viszont eddigre már bátorra itta magát, mert a következő percekben már a feltűnően józan Bálinttal beszélget ismét. Amanda az udvaron vért hány, annak ellenére, hogy Dani nevetve próbálná kicsit lenyugtatni, de ez holtában született gondolat volt, mert a csaj „megyek, mosok a faszomba” kiáltással elviharzik. Legalább így végre kiderül Gábor pulóverének rejtélyes miniatürizálódásának az oka: a lány ezek szerint a ruhaneműk kifőzésével áll bosszút a világon. Senki nem rohan be a mosókonyhába evakuálni a textileket, de nem hibáztatom érte őket: én még a családomat is csak akkor merném megpróbálni kimenteni onnan, ha egy Panzer IV-es lövegtornyában ülnék három szem frontinnal a gyomromban.

11.png

A szerkesztők nem kímélnek minket, így tovább folytatódik Amanda mentális puzzlejének darabjaira hullása, és Vivinek valamint Mercinek ordibálja félig bőgve, hogy vele nem lehet baszakodni, és Virág lenyúzott bőréből fog magának díszes kosztümöt varratni. Mindezt úgy, hogy ezt látva Karras atya Az ördögűzőből  is vidáman menne el egy bordélyba, már minden mindegy alapon. A mosókonyhában Amanda előadja Vivinek és Mercinek, hogy ő itt minden csajnak megmondta, hogy Bálint tetszik neki. Hát még a srác tulajdonlapján is ott a hiteles széljegyzet, mégis milyen büdös retkes lotyó mer vele homályos birtokvitába szállni. Vivi közben pisil, Mercédesz pedig próbálja Amanda fejébe verni, hogy ők nők, akik pediglen nem csúszkálnak a férfiak előtt seggen, mint a féregproblémával küzdő, viszkető seggű kutyák. Az udvari kanapén Gábor, a tőle ismerős laza testtartásban és gesztikulációval elmondja Virágnak, hogy az fiúról fiúra száll, mint méhecskék a virágra, de ez már nekem túl súlyos képzavar. Virág viszont szórakozni jött, érti a játékot és ő különben is őszinte, úgyhogy mindenki leszophatja.

12.png

Dani utalást tesz a riportban valamilyen fürdőszobás incidensre, ahol a lány magatartása erkölcsileg némiképp megkérdőjelezhető volt. Ezt nekünk nem mutatták, mindenki fantáziájára van bízva. Szerintem nem volt Hölgy. A nyugiszobában aztán már Merci is arról győzködi Virágot, hogy tesó részeg vagy, menj haza aludni. Jelen van még Fru, akinek a szerepe kimerül abban, hogy jelenlétével kicsit talán emeli a szoba hőmérsékletét. Merci érvelése nagyjából az őszinteség-tisztelet tengelyen mozog, én amúgy baromira nem értem, hogy ez hogy jön ide. Virág szerint viszont rajta kívül a villában mindenki sunyi, nyálas és kurvára unalmas. Nem csapkodom az öklömmel a párnát, hogy ez mennyire nem igaz… Merci kimegy a többiekhez azzal, hogy részéről a testi sértés lehetősége már egyáltalán nem túl távoli.

13.png

Peti a műsor végén klasszikus műveltségét bizonyítandó arról edukál minket, hogy Árész isten 13 hónapig volt rézhordóba zárva, és addig béke honolt. Gondolom Amanda kinézte magának a háború istenét, aztán a nyomorult oda bújt. Azt is megtudjuk így a végén, hogy szombaton kiesik valaki, és a helyére jön egy új játékos. Gábor és Fru hiányába nem pusztulnék bele, mert lényegében láthatatlanok, de attól tartok nem ők lesznek lecserélve.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mók_Ica 2020.11.21. 23:30:45

@PYT: igen, igazatok van. egyrészt nem gondoltam arra, hogy ez már a javított változat, illetve arra sem , hogy nagyon sok időbe telhet a tényleges megszépítése.....

LaciHogyVoltol 2020.11.21. 23:32:24

De amúgy Mercédesz a BeleValóban is szimpi volt, vállalta a felelősséget a "kurvaanyád"-ozásért és megint bocsánatot kért érte, plusz Győző trógerságát is jól tűrte, plusz látszott rajta a primer szégyenérzet amiért szerepet vállalt abban a remek kis szösszenetben, ami immáron 24 órán belül a második mélydiskurzus volt a mélytorkos szopás szépségeiről...

MsIreneAdler 2020.11.21. 23:33:50

@Mók_Ica: rendes tőled :)
Egyébként viccen kívül, nálam most ő az aktuális kedvenc. Szóba került, James Bondként is, én drukkolok neki.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2020.11.21. 23:34:08

@LaciHogyVoltol: én sajnálom, hogy ő esett ki, a 3 grácia egyike se hiányozna, de azok ilyen szavazásban nem maradhattak alul, mert folyton feszkóznak.

Mók_Ica 2020.11.21. 23:34:31

@LaciHogyVoltol: ekg és lehet, hogy ő járt a legjobban ezzel a kieséssel.....

Mók_Ica 2020.11.21. 23:36:44

@MsIreneAdler: kap tőlem is egy szavazatot..... bár sokra nem megy vele :DDD

PYT 2020.11.21. 23:40:59

@szociál: valamiért bírhatják a szerkik, hogy az ártányos oldalát csakis a győzis szegmensben mutogatják, hmmm... biztos, hogy nincs már ott a Zsóti? ;D

PYT 2020.11.21. 23:41:48

@LaciHogyVoltol: ekg, én is erre figyeltem fel...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.11.21. 23:43:02

@PYT:
Pedig 22 utan beadhatnak azt is amit a bv-be vagnak.

PYT 2020.11.21. 23:45:13

@Ego0123: nekem is, nem gondoltam volna, hogy ennyire jól összehozzák (és még egyperces "tények"-agymosással sincsenek tarkítva a reklámblokkok, csuda! mondjuk, tőlem lehetne, már teljesen immunis vagyok ezekre, meg se hallom, automatikusan offos olyankor a hallásom;))

PYT 2020.11.21. 23:47:54

@szociál: simán; én azt sem értem, hogy nincsen már délutáni műsorsávos ismétlés, csakis késő este megy az egész, akkor meg minek nekik a 12-es besorolás?? Miért nem eleve 16-ossal adják 22h után?

Spitzbaue® 2020.11.21. 23:49:53

@ppupu: azért ismételgetik :-D

PYT 2020.11.21. 23:50:59

@MmeChauchat: pedig a többi is rendben van, és a VV-s szereplők szintjéhez képest kész felüdülés az ottani diskurzusokat hallgatni, egészen vállalhatóak, sőt...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.11.21. 23:51:53

@PYT:
Adhatnak 14-el is, mert ahogy manapsag beszelnek a fiatalok...sok ujat nem hallanak :)

Ego0123 2020.11.21. 23:56:03

jók a feladatok is. Ágica szerintem sokat rinyált és "szellemileg" akart megfelelni. A Viszkis mondta jól, egy feladat van: legyőzni a sárgák, akik meg meg vannak győzödve, hogy überfaszák, de döbbentek. Sebők Vili király volt, hozta az átlag, bunkó magyar focistát, közhelyek, meló semmi.

PYT 2020.11.21. 23:57:37

Jah, és azt külön értékelem a mostani szerkiktől, hogy vették a fáradságot, hogy képi bizonyítékkal szembesítsék Mercédeszt a Belevalóban, vagyis megmutassák neki, hogy is volt valójában az az ominózus k.vaanyázás, nem voltak restek kikeresni a felvételt, mint a korábbi szériákban... piros pont

ppupu #Fantom for President 2020.11.21. 23:59:20

Kedves embörök! Jó éjt... és nehogy a VV-vel álmodjatok

LaciHogyVoltol 2020.11.22. 00:00:50

@PYT: Na ez mondjuk megnyugtató. De én már alapból nem nézek TV2-t, nálam ez becsületbeli ügy. :D
Plusz én minden celebes reality-tői ki vagyok, ezekkel értjük fel ezeknek a produkció nélküli ingyenélőknek a pénzgyárát, mint pl. Vasvári Vivien. Valamiért ezektől a hideg futkározik a hátamon...főleg mivel ők még játszák mellé az Úrinőt/Úriembert, hogy nehogy már fold essen az imázsukon. Nekem ezeket a műsorokat nem veszi be a gyomron, akkor már inkább jöjjön ez a vállaltan prosztó, szarásról a mélytorkos szopatásról szóló ingyen szereplő prolikkal eljátszatott "Valóvilág" :D

PYT 2020.11.22. 00:03:00

@Ego0123: az borzalmas volt, tényleg, csakis pörgetve lehetett nézni, de ezt leszámítva eddig jó az egész... mondjuk, nekem már a Viszkistől is kiütéseim lesznek lassan, ha még sokáig osztja ott a népet (és sanszos, hogy így lesz, ki merné párbaj-poziba rakni..?)

PYT 2020.11.22. 00:04:08

@Mók_Ica: juhj... szorítunk neki innen is, gondolom, kollektíven...

Penimegamásik 2020.11.22. 00:05:40

@LaciHogyVoltol: na nekem Vivien az aki vhogy nem képes magába nézni

Mók_Ica 2020.11.22. 00:10:23

@PYT: mindenképpen... bár még nincs szövettan eredmény, ezért "keménynek" tartom, hogy már ráknak nyilvánítják..... de ettől függetlenül, gyors gógyulást neki

PYT 2020.11.22. 00:16:46

@LaciHogyVoltol: nálam is az volt sokáig csak aztán jött ez a Love Bistro nevű főzős műsor, amiben az ex-Konyhafőni Bernáth Józsi volt a séf, akit imádtam már az ős-eredeti rtl-es Konyhafőnökben, és mindenképpen nézni szerettem volna, mert tényleg nagyon kedvelem, és akkor erőt vettem magamon, és elveket félretesz, füleket időben becsuk (mert annál tényleg folyton tolták az egyperces agycsoffasztó szpotokat marsianikóval és gönczigáborral, akiknek a puszta látványától beforog a gyomrom), szal lényeg, hogy eleinte azonnal vettem le a hangot a reklámblokkoknál, mára meg már mondom, szelektívvé vált a hallásom, lassan egy hardcore parlamenti felszólalást is megnéthetnék a kormányoldal részéről, vagy egy pénteki petőfi rádiós tájékoztatót az osztályfőnök részéről.... Na nem, azt azért már mégsem! Passz. Mindennek van határa. xDDD

PYT 2020.11.22. 00:19:36

@PYT: a végét lehagytam, szal, ha már egy műsort üegméztem, odamerészkedtem egy másikhoz is, és tudod, hogy van ez, elszemtelenedik az ember, osztán dobja az elveit - de csakis ebben az egyetlen egy tételben, kasszáserzsi bolthálozatában pl azóta se vásárolok, pedig itt van a szomszédomban... ;)

Ego0123 2020.11.22. 00:22:26

@PYT: Ezért várom a hétfőt

PYT 2020.11.22. 00:22:56

@Mók_Ica: ne is mondd, annyira ijesztő ez az egész, sajnálom szegény Ancsát, olyan fiatal még, ez meg annyira komoly betegség, remélem, tényleg sikerült korán elcsípni...

PYT 2020.11.22. 00:29:42

@Penimegamásik: igaz, de azért mégis odateszi magát itt szépen, egyáltalán nem azt hozza amit a luxifelikben (na azt képtelen voltam nézni, pár rész után offoltam, pedig sixx milyen hogyvoltokat rittyentett belőlük...;)) Á, és emlékezek még az eredeti, viasatos Farmra, amiben a Vivien bátyja (vagy öccse?) szerepelt le csúfosan? Az annyira gáz vilt, haza is ment talán elsőként, önként, ha jól rémlik... Azért van kontraszt kettejük közt...

Penimegamásik 2020.11.22. 00:31:11

@PYT: más a bajom vele, de hosszu

PYT 2020.11.22. 00:37:22

@Penimegamásik: ne már, van itt elég felület nincs olyan, hogy hosszú... ;) Tényleg érdekel (nem szimpatizálok vele egyébként, kicsit sem, csak nem akarok igazságtalan se lenni vele)

LaciHogyVoltol 2020.11.22. 00:43:11

@PYT: Szerintem a Vivi öccse már az RTL-es eresztésben volt, az eredeti Viasat-os történet az még azt hiszem 2002-es történet és parallel ment a Big Brother 1-gyel és a Valóvilág 1-gyel.
Bár egyikből sem láttam szerintem 5 percnél többet, de már Vivien életkorából adódóan nem jön ki, hogy a testvére akkor már 18+-os lett volna...
Egyébként ha már nosztalgia, ki nézte anno VV1 helyett a BB1-et, mint én? :D

PYT 2020.11.22. 00:52:56

@LaciHogyVoltol: én én ééééén!!!!!!! :))) IMÁDTAM az első és eredeti BB-t, német szériákat is mindet láttam, de én néztem párhuzamosan a VV1-et is, tudod, miért? Mert ott már akkor volt élő közvetítés a neten, és akkor köttettük be az első szélessávú Chellónkat, alig vártam, hogy lelépjenek a szerelők és nézhessük... váááá, mekkora fílingje volt ennek akkor! :)

PYT 2020.11.22. 00:55:17

@LaciHogyVoltol: oké, igazad van, már keveredik bennem, én aztán néztem mindegyiket, de még a BÁR 1.0-át is, és az tényleg a Vián futott... ;)

LaciHogyVoltol 2020.11.22. 00:58:16

@PYT: Én általában minden két tényezős versenyben szeretek szigorúan állást foglalni (pl.: Pepsi > Coca, édes > sós, bármi más > Fidesz :D), így nekem nem fért bele párhuzamosan a VV1, még akkor sem, ha a VillaRappet akkoriban nem igazán lehetett kikerülni.
Aztán az RTL ügyes volt, hogy hamarabb indította el a VV2-t és akkor az egyből beszippantott...

PYT 2020.11.22. 01:17:24

@LaciHogyVoltol: ... meg BB2-őt eléggé el is cseszték akkor a castinggal, meg eleve azzal, hogy valami elképesztő létszámmal indították el, túl sok, túl jellegtelen, hasonló karakterrel nem lehet jó műsort összehozni; a VV2-nél viszont jó volt a casting, jó öreg Vitkó Laci már a kisfilmjével jól indított (lakást lelakjuk, kocsit rommá törjük, stb, vicces volt az akkori, trash-ben járatlan énemnek;)) neki szurkoltam amúgy...

PYT 2020.11.22. 01:19:18

@LaciHogyVoltol: nálam Coke › Pepsi, a többit adom ;)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2020.11.22. 07:52:08

3, de tulajdonképpen csak két napi Őfi és Belevaló stb. után kiszavazni valakit úgy szerintem rettentően inkorrekt, főleg úgy, hogy néhányan már közel egy heti műsoridővel rendelkeztek... Sajnálom Mercédeszt, de bárkit sajnáltam volna ebben a helyzetben.

Thats What She Said! 2020.11.22. 08:14:07

O Hello :) azért örülök h a régiek közül vagyunk itt jópáran! És köszönöm én is a hogyvolt íróknak ,h itt vannak és csinálják! Sixxen kívül ki ment még el? Ők egyébként indexesek voltak, akik hogyvoltoztak?

mézescsók 2020.11.22. 08:53:04

A fősodorra visszatérve: a nézők bölcsen döntöttek és a kérdésre válaszoltak. Igy kora hajnalban nem tudom szószerint interpretálni a szavazásra felett kérdést,, de a lényege az volt, hogy melyik játékos szorul rá leginkább a lila kendőre. Virág pedig nagyon rászorult, jobban, mint bárki más.
Teljesen más történet, hogy mivel váltotta ki a játékostársak ellenszenvét. Falkában támadt rá az egész csapat - még az ő Danija is -, ez pedig a nézőknél az eddigi gyakorlat szerint szimpátiát szokott eredményezni.És miután történt, ami történt, többen magyarázkodtak neki, vigasztalgatták, valahogy még valami volt is a sunyiságban, nyári táborozás jellegben, szóval volt valami igaza is.

A jó hírnévhez való jog pedig mindenkit megillet.

A kiválasztás előtt az eredménye előttem teljes homályos volt, csak abban voltam biztos, hogy Anamda, Gina és Vivi nem kerül a veszélyzónába. Jó lenne, ha felfognák végre, hogy nem az az erős játákos, aki hangosabban ordít és mindenbe beleüti az orrát., de szélmalomharcot nem vívok, ez évek óta probléma volt.Amandát nem a hatalmas sszeretnivalósága miatt hívták a villa anyjának - hű, de felkaptam volna a vizet, ha engem anyáznak velem kb. egykorú vagy alig idősebb fiatalok -, de mindenhol ott volt, amellett pedig villamester is volt, ami járt némi - ha nem is számottevő - hatalommal a többiek fölött. Ha nem szórják ki az elején, akkor végigviszi a szériét és még meg is nyerheti bőven. Tud a nézőknek játszani, azonkívül elő lehet hozni megújúlás vágyát. Arról már nem is beszélve, hogy a játékosok az agresszivítása miatt erősnek fogják gondolni, ezért jelekkel nem nagyon szórják meg.

Bálint kiválasztása nem volt nagy meglepetés. Azt a kevés időt, mit bent töltött eddig nem vettem észre, hogy a csapatban való részvételre, ismerkedésre fordította volna és elég nagy arca is van, bár meg kell jegyeznem, Danihoz képest a kanyarban sincs.
Szerintem egy gyöngébb, haloványabb nő lesz az ellenfele (semmiképpen sem Amanda, Gina vagy Vivi) és hacsak nem történik közöttük valami nagyobb balhé, nem hív ki fiút, mondjuk Renatót. Esetleg Gábort vagy M.oh-t.
Győző elviselhetőbb volt a szokásosnál. Most csak kicsit tekintette a Bvv-t saját promóciós műsorának.
Kezdek túl sokat tudni a férfi nemiszervek méretéről és a mélytorkos szexről. Nem biztos, hogy mindezt tudni akartam.

Cérnahuszár 2020.11.22. 09:03:26

jól elaludtam...1200 komment?
akarom én ezt elolvasni?
hápersze.

@mézescsók: a nézők mindig azt védik akit bántanak. Virágot lemarták, így megkapta a kendőt.
@VV Erőlegény: pont ezt gondoltam én is, esélye sem volt. Aztán elaludtam :D (örülök h látlak)

mézescsók 2020.11.22. 09:10:31

Nagy utáltam Dani. Egy kiélt kéjenc jut róla eszembe- pedig emlékeim szerint 22. éves.és ő igazán mindenféle presztizsveszteség nélkül kiállhatott volna Virág mellett. A riportszobában semmi jót nem mond rá, rendszerese felhozza a korát, mintha ez mentsége lehetne neki, de éppen ellenkezőleg: ha ő már nem kisfiú, akkor neki kellett volna több eszének lenni. Pl. nem itatni és nem adni rá a lovat.
Attól is falra lehet mászni, amikor 21-32 éves tojáshéj még a fenekükön. de a babaháj garantáltan a derekukon jellegű srácok, lekislányozzák a 18-19 éves villatársat. Mintha az az egy-két év olyan piszkosul sokat számítana, főleg ha figyelembe vesszük, hogy egyik-mások lányka többet élt/élhetett, mint ők összesen.Lehetett az a tizenegykét év olyan intenzív - és most nem a rosszlánykodásra gondolok-, ami másoknak egy emberöltő alatt nem jön össze.
Ez a Robi gyerek még nyitott könyv. Meglátjuk, mit ír bele.

Gia 2020.11.22. 09:13:56

Annyit szegény embereztetek az este,hogy ide írom akkor,hogy az új Robi a szegény ember Ryan Goslingja. :-))

Gia 2020.11.22. 09:16:23

Bálint arcával meg valami olyasmi lehet a baj,hogy hogy az indián neve simán lehetne Távolülő Szem.. :-D

Penimegamásik 2020.11.22. 09:18:57

@Gia: ha hunyorítok, akkor igen

mézescsók 2020.11.22. 09:22:34

@Cérnahuszár: Én tudom de ők is tudhatnák,mert elmondásuk szerint megnéztek párV-t.A szerkik pedig hülyeséget adtak PP szájába, amikor azt mondatták vele, hogy ebből következtetéseket lehet levonni a kinti erőviszonyokra. Hát, a konkrét esetben nem.

Penimegamásik 2020.11.22. 09:23:37

@Cérnahuszár: na igen, kár volt megsajnáltatni...

Penimegamásik 2020.11.22. 09:29:48

@mézescsók: Nekem Dani olyan volt, mint aki egyáltalán nem tekinti egyenrangú partnernek Virágot

Penimegamásik 2020.11.22. 09:31:54

@Gia: ekg
ma egyébként Renátó és Fru között kialakul a feszültség? Fru kimutatja a fogát?

MmeChauchat 2020.11.22. 09:34:06

@Penimegamásik: meglátjuk, mit képvisel.
Az értékeit.

Cérnahuszár 2020.11.22. 09:35:14

@mézescsók: épp most tartok a lila kendő átadásnál, és igen, pont ezt gondoltam amit írtál, miért nem tudják hogy nem szabad mártírt csinálni senkiből.

@Penimegamásik: azon filózom hogy megkérdezték az új robit hogy mitől fél, hát mondta hogy ő aztán semmitől. Nem tudja magáról hogy nem fogja bírni az ingerszegénységet? ha ennyire extro-nézőfüggő-chippendale? Ettől félnie kellene.

Cérnahuszár 2020.11.22. 09:36:50

@Penimegamásik: dani sztem egy nőt se tekint egyenrangú félnek....ezért annyira unszimpi, látens macsónak tartom

Penimegamásik 2020.11.22. 09:43:31

virágnál meg nekem annyira nem egyértelmu hogy azért kapott lilát mert annyira megsajnálták..persze az is, de más is van

Cérnahuszár 2020.11.22. 10:00:34

@Penimegamásik: mire gondolsz, mi lehet még?
nagyon jót tett a játéknak most hogy lilát kapott, nem a zsigeri döntés jött, hanem gondolkodniuk kellett bent a játékosoknak. Ami nagyon hiányzik a vv-ből. Remélem így marad és akkor élvezhető lesz ez az évad

Penimegamásik 2020.11.22. 10:05:16

@Cérnahuszár: a nézoi kommunikációra gondolok, hogy ahogy én látom, kiolvasom, sokan nem azért akarják bent tartani, mert most megsajnálták, hanem mert tőle várnak botrényos dolgokat, meg azt, hogy végigmegy rajta minden férfi, minden pózból. a nők sajnáljáék, a férfiak meg alázzák..

Cérnahuszár 2020.11.22. 10:22:52

na végére jutottam

fru - zsigerből játszik, szimpi-nem szimpi megközelítés, nem hiszi hogy irányíthat,
bálint - huncut, már most próbálja gyengíteni amandát, pszichikai támadás :)
virág - zsigeri reakció, mi az hogy nem tudnék együttélni....nem így kell kigolyózni a többieket
dani - hülye? a komfortérzetét kergeti?
amanda - hülye? gábort bent kell tartani feláldozhatónak, semmilyen karakter.
gábor - ő is érzelmek alapján dönt? ehh
digo - bevallja hogy nem tud előre gondolkodni? intuíció alapján dönt?
moh - kit kedvelek kit nem? ettől ő hogy fog bent maradni
merci - hmmm. Érzelmek ő is? akit nem ismer arra...
renátó - gondolkodik
vivi - ő is bevallja hogy nem gondolkodik, érzelmek alapján dönt
gina - érzelmek

Gia 2020.11.22. 10:23:49

@úgymond olvasó mmkk: Jó sok.Be sem akarta tölteni a telóm,alig bírtam visszaolvasni..Persze nem volt tegnapi HV.Akkor jobban eloszlott volna.

Cérnahuszár 2020.11.22. 10:26:58

amanda azért tett gáborra mert neki nincs bandája, nem támadhat vissza? igyekszik jóban lenni mindenkivel, hogy elkerülhessen bármilyen kiválasztást?

LaciHogyVoltol 2020.11.22. 11:00:16

Na megéljük itt, hogy Dzsubileumra tényleg megismétli magát a történelem.
Utolsó beköltözőként (ha a helycserés Robit nem számoljuk) megérkezik a helyes pasi, aki bár maga sem egy agysebész, de a többieknél talán kicsit több sütnivalója van. Egyből kivívja a bentiek unszimpátiáját és jól ki is választják elsőnek, visszajön simán aztán még jó néhány párbajra kiküldik...Na kire ismertek rá a leírtakból? :D

Puncylla 2020.11.22. 11:06:55

@Penimegamásik: Én is Virágra szavaztam. Pedig nem gondoltam mindent végig, csak úgy ösztönösen.

úgymond olvasó mmkk 2020.11.22. 11:08:27

@MmeChauchat: puskás petinek több sütnivalója lenne, mint az ápoltaknak? :DDDDDDDDDDD

Gia 2020.11.22. 11:16:57

@LaciHogyVoltol: Szerintem ha most Bálint visszakerül,akkor jó ideig békén hagyják,nem merik kihívni.

MmeChauchat 2020.11.22. 11:23:13

@úgymond olvasó mmkk: persze.
És ha leall végleg az agyműködése, mehet bv-zni Jókai Hozé Mór helyett

WICKEDWITCH 2020.11.22. 11:31:34

Sziasztok! :) Megjöttem én is. Kb. a hét közepén vettem észre, hogy megint van vv (nem, nem egy kő alatt élek, csak "kicsit" felgyűlt a meló), szóval az ismereteim és a jelenlétem is hézagos lesz még egy darabig...
Na, a tegnapi firkálós feladat baromi gusztustalan volt, sok-sok péklapát annak, aki kitalálta. Viszont Virágnak ettől még véletlenül se kezdtem el szurkolni, azért lássuk be, mindent megtett a többiek ellenszenvének kivívásáért. Ha egy nap után mindenkit le unalmas képmutatózok, akkor ne csodálkozzak már, ha utálnak. Viszont ha magába száll, és tanul belőle, még lehet belőle valami (a játék szempontjából). A többiek részéről viszont óriási hiba volt, hogy mártírt csináltak belőle. Frúból is kijött az ellenszenves picsa (amúgy szerintem az "ápolt" szót kereste azzal a higiénikussal:D), és nagyon nem gondolkodik. Amanda ijesztő. Egyelőre Merci1 az, aki a legszimpibb, de mondom, keveset láttam. A fiúk közül a szakállakat még meg se nagyon tudom különböztetni, Móról meg azt mondjátok, hogy műsortól függ, milyen, úgyhogy egyelőre nem nyilvánítanék véleményt. :)
@LaciHogyVoltol: @MsIreneAdler: én a Tudorok óta csípem, de szerintem Bálint egyáltalán nem hasonlít rá. Ha már angol színész, akkor Tom Burke. :) Amúgy azt olvastam (remélem, csak kamu), hogy a következő James Bond fekete nő lesz. Mármint nem James Bond, hanem a 007-es ügynök. A James Bond filmek sosem izgattak különösebben, de ez a trend kiborít. Pfff...

úgymond olvasó mmkk 2020.11.22. 11:53:27

méghogy bálint meg Henry Cavill, gyammáááááááá

Bougie 2020.11.22. 12:26:44

Rendkívül koraiak és igazságtalannak tartom, főleg a későbbi beköltözőkkel szemben, hogy egy sokak által félreértelmezett kérdésnek köszönhetően kiesett Mercédesz. Nyilvánvaló, hogy egy hete beköltözött játékos több történést generál, mint egy 3 napja beköltözött. Gusztustalan volt a hashtages játék, ilyen szintű verbális abúzust senki nem érdemel meg, mondom ezt úgy, hogy Virág cseppet sem szimpatikus. Bálint a legértelmesebb közülük, bár nagyon kevés képernyőidőt kapott eddig. Szerintem sármos, a szakáll nagyon jól áll neki, sőt, az eddigi szériákból eddig ő a leghelyesebb pasi az én ízlésem szerint. Le is szedtem az applikációt és szavaztam rá, remélem Ginát választja párbajellenfélnek, bár Amanda kiesését sem bánnám. Robira kíváncsi leszek, értelmesnek tűnik a kisfilmje alapján, külsőre pedig Calvin Harris és Ryan Gosling keveréke.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.11.22. 12:57:29

@WICKEDWITCH:
Virág védelmében csak annyit hoznék fel, hogy Amanda ment oda (piásan) Virághoz (aki szintén piás volt) hogy szakadjon le a palijáról ,aki kb 5 perce lépett be a villaajtón.
Szerintem az alkoholmérgezés határán lehet én is elküldtem volna mindenkit a pitsába, hogy ne már megmondjátok kivel társalogjak.
Ez a 2 nap előny Amandáéknál olyan mintha már fél éve a villában döglenének, vicc :)

Cérnahuszár 2020.11.22. 13:20:04

@szociál: a baj azzal volt h mercédeszéket nem is tették ki műsoridőre. Így nehéz aktívnak találni őket, ha nincsenek is adásban. A szavazás meg arról szólt kit találnak aktívnak, nem arról hogy ki menjen el, ez nem volt világos. A kör bezárul, a csatorna kitett egy olyan játékost aki lehet hogy jó lett volna.

@Bougie: ha ginát választja bálint, akkor nagyon szoros párbaj lesz. Gina most még erős, nem csinált annyira vállalhatatlan dolgot. Több alpárság kell még tőle

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.11.22. 13:30:15

@Cérnahuszár:
Én nem bánom hogy Mercédesz ment, de a kérdést feltehették volna úgy is hogy ki távozzon a villából, de akkor nem lett volna meglepi.
Minden szavazásnak súlya lesz úgy néz ki.

Gina még maradhat, adjanak neki egy tál bólét, aztán jöhet az ördögűzés :)
Gábor is maradjon, had gyűjtögessék a legszebb pillanatait , ahogy áll és issza a szörpikét, vagy mereng a semmibe :P

gala galuska 2020.11.22. 13:42:42

@Bougie: Ezt a korai kiszavazást talán a 7. szériában találták ki, sose működött rendesen, akkor is egy értelmes csajszinak kellett menni. Mivel a szavazási kedv és a hormonok főleg a 16-18 éves tinilányoknál dúlnak, legnagyobb ellenség egy másik lány nekik, aki esetleg még jól is néz ki, mindig lányt küldenek haza. Gabesz nem hiányozna a bent lévők is mondtak ilyet. Ne bánnám, ha Bálint őt vinné ki.

Cérnahuszár 2020.11.22. 13:53:47

@gala galuska: akkor lehet fru lenne a jó választás bálintnak? Jól néz ki, így a csaj szavazók kinthagyják, őt meg visszaküldik, így meg is tudná bontani a benti csapatot mert sok jel került frura, ő védett lesz, így saját magukból kell választani legközelebb...

Cérnahuszár 2020.11.22. 13:55:32

ja nem, ami késik nem múlik, legközelebb megpakolják virágot, még nem a saját bandából kell választani

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2020.11.22. 14:00:13

@Bougie: Gina még korai. Fru-val menne akkor gond nélkül visszajön. Nem tudom ki mondta, talán Éva anno: nem az a lényeg, hogy kit viszel ki, hanem az, hogy vissza menjél.
Ebben az estben, Fru adja magát, Gaben is, a Dani gyereket is kint hagyná Bálint.... én már látatlanban dobtam rá egy x-et :)

gala galuska 2020.11.22. 14:04:53

@Cérnahuszár: Nevet nem mondhat ki, de riportszobában esetleg beszél majd róla, milyen elvek szerint fog választani. Előző szériákban úgy gondolkodtak, férfiasabb dolog, ha egy fiú nem lányt visz ki. Fru túl könnyű préda, ha pl például azt akarja megmutatni, hogy mer kockáztatni.

MsIreneAdler 2020.11.22. 14:16:38

@WICKEDWITCH: ja nem, Bálint csak max kicsit a haja miatt illetve a vakok között félszemű a császár elven lehet a villa Henry Cavillje :)
Hallottam én is, de nem akarom elhinni, hogy fekete nő lesz James Bond... Én szetettem, de nekem Daniel Craig olyan szintű mellényúlás a szerepre, hogy azóta sem néztem. Nulla elegancia van abban a fickóban. Ennyi erővel egy gorillára öltönyt adunk, a kezébe nyomunk egy vodka-martini kokrltélt, akkor az már titkosügynök? Hát nem, nagyon nem :D

PYT 2020.11.22. 14:38:50

@gala galuska: ugyanakkor a kiválasztáskor a Frura szavazó fiúk céloztak valamiféle konfliktusra Bálint és Fru közt, amikor utóbbi vállalhatatlanul viselkedett vagymi, és határozottan rémlik, hogy egyikük (talán Mó) valami olyasmit mondott, hogy bár ő nem volt tanúja az egésznek, de inkább hisz Bálintnak mint Frunak, akinek úgy tűnik, nem a legjobb a renoméja a fiúknál... De ezt még nem adták le, szal a mai öfi után okosabbak leszünk. Ha valami nagyon gáz konfliktus volt közöttük, simán kihívhatja, hiába nőnemű - én ebben reménykedem, taszít nagyon az a lány, vagy Diégó jöhetne még szóba sztem...

WICKEDWITCH 2020.11.22. 14:39:20

@szociál: ebben tökéletesen egyetértek, Amandát én is elküldtem volna a fenébe, továbbá megkérdeztem volna tőle, hogy mégis milyen alapon szeretne parancsolgatni nekem. Még abban is igaza volt Virágnak, hogy ez egy nem egy nyári tábor, de aztán átesett a ló túloldalára azzal a mindenki unalmas, mindenki hülye és ő mindenkit leszar stb. szöveggel.

PYT 2020.11.22. 14:44:04

@szociál: azért nem tették fel így, mert akkor az alpári vaGina ment volna, azt pedig nem akarják, kell a szerkiknek az üzembiztosan szállított trash tartalom (emlékezzünk a villából kirobbanthatatlan Renyhére). És igen, unfair a később éekezettekkel szemben, hogy rájuk is lehetett szavazni egy ilyen kérdésfeltevésnél.

PYT 2020.11.22. 14:47:24

@PYT: Ja, és vsz egy ilyen szavazás kiírása is már eleve unfair, mert kizárólag a szerlesztésen múlk, hogy ki, mennyi műsoridőt kap, a néző pedig abból gazdálkodik, amit láttatnak vele.

Tompó 2020.11.22. 14:52:50

Uff! 100 év után újra itt ...egy ismerős név sincs:( A műsort nem nézem, viszont a bemutatkozó kisfilmeket végigszenvedtem.....azt kell mondjam megöregedtem :) más is van így ezzel? Mind üresfejű, bugyuta élőlény....mind "ismert" akar lenni... hát beszarás, ez nagy életcél:), sebaj, legalább a poszt és a kommentek még mindig jók.

Gia 2020.11.22. 14:53:25

Remélem ma már lesz HV...
Bálint amúgy Vivit is viheti,van ellene esélye.

PYT 2020.11.22. 14:54:59

@szociál: totális ekg az egészre; ami pedig a fürdőszobás Kasszáserzsi vs Viraaag fájtot iééeti, hát igen, a részeg pszicho támadt rá a mégrészegebb újcsajszira, de ezt kettejükön kívül senki nem látta, csak mi, nézők - nyilván ezért is lett annyira egyértelmű a lilakendős szavazás...

Gia 2020.11.22. 14:55:03

@Tompó: Háát...évek óta írkálok itt,de a Te neved sem ismerős nekem.Mindig ez volt?

PYT 2020.11.22. 14:57:45

@Tompó: ez minden egyes szériában ugyanígy volt eddig, nekem semmi új nincs benne... ;)

Tompó 2020.11.22. 14:58:34

@Gia: Igen, de már tényleg nagyon-nagyon nagyon rég jártam erre :) úgy emlékszem kb. 10 éve Baukóék évada volt az utolsó, mikor jelen voltam.

Tompó 2020.11.22. 14:59:22

@PYT: Nyilván igazad van, csak régen fiatal voltam és nem tűnt annyira fel:)

PYT 2020.11.22. 15:01:55

@Tompó: na ez az, ezzel többnyie mi is így vagyunk, szerintem... a neverre viszont én sem emlékszem, bár a vv4 elég régen volt, nem csoda ;)

WICKEDWITCH 2020.11.22. 15:03:59

@MsIreneAdler: Nekem Pierce Brosnan volt az első Bond-élményem, hozzá képest láttam később pár régebbit, amikor vagy 17-18 éve ismételték őket (azért emlékszem, mert az egyetemi albiban szoktuk bekapcsolni talán vasárnap esténként(?) :)), és ha jól emlékszem, egy Daniel Craigeset láttam, de nem nagyon értettem, aztán utána mondták, hogy látni kellett volna az előzőt is... :D De annyira nem fogott meg...

úgymond olvasó mmkk 2020.11.22. 15:11:38

ha van szürreálisabb a való világnál... az rtl 2-n dr. house és arthur weasley dalmatakölyköket lopnak

mézescsók 2020.11.22. 17:11:16

@Penimegamásik: Dani senkit sem tart egyenrangú partnernek, pedig ha jól meggondolom, mint egzisztenciálisan, mind emberileg egy senki. És még ha jól nézne ki? A tegnapi adásban nézegettem. Amikor elfeledkezett magáról, oldalról pont olyan szerencsétlen volt a tartása, mint anno Alekoszé, begörbült hát, kinyomott has, Alekosz legalább a tökeit nem vakargatta állandóan, vagy csak szelektív a memóriám. Nagyon remélem, pofára esik még. Mármint Dani.
@Cérnahuszár: Egyetértek (Dani és a nők, mint partnerek!).
@gala galuska: Sosem értettem, miért dehonesztáló az egy pasira nézve, ha nőt visz ki párbajra. A nő nem feltétlenül gyengébb játékos, hagyott már kint a történelem során párbajon nő férfit. És nem vagyok feminista.

Penimegamásik 2020.11.22. 18:08:06

@mézescsók: ugy értettem, hogy kislánynak tekinti Virágot

mézescsók 2020.11.23. 00:02:07

@Penimegamásik: Kislánynak és a vágy egyáltalán nem titokzatos tárgyának.
süti beállítások módosítása