Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 9x46 - Szájpecek, erős hegyes, Juliánusz Cézár és kihívás

2018. december 20. 17:05 - Dzsudibí

17_7.png

0_1.png

Szerintem sixxnek szerettek volna kedveskedni a sztájlisztok, akik ma Anikót öltöztették, Led Zeppelines póló van rajta, mondjuk valószínűleg nem hivatalos zenekari póló, csak egy háundemes változat. Kedves gesztus, mindenesetre nem akarok sixx - azaz az öltözzünk változatosan csoport adminisztrátora - nevében semmilyen végérvényes kijelentést tenni, de legközelebb próbáljátok Motörheaddel, és tuti a siker. Megfogadtam, hogy ma nem használok annyi gifet, hogy ne basszak ki azokkal sem, akik még betárcsázós neten vagy 2G-n nyomják, de ezek a képsorok ordítanak azért, hogy gifesítsék őket - ébredés lakossági tüctücre valóvilág módra, szívesen. 

dec_-20-2018_16-15-43.gif

dec_-20-2018_16-14-34.gif

dec_-20-2018_16-10-58.gif

dec_-20-2018_15-40-09.gif

dec_-20-2018_15-40-43.gif

dec_-20-2018_16-10-32.gif

 Roli, Lacika és Hunor dobálják a szenet a taktikai gőzmozdonyba, Roli nem bírja, elárulja Hunornak kit fog kihívni. Mivel az elmúlt napokban én - SHAME! - nem néztem a műsort, és a hogyvoltokat sem mindig olvastam el - SHAME!SHAME!SHAME! - ezért nekem nem mond semmit, amikor Hunor rákérdez a potenciális kihívott személyére, hogy "aizét?", mire Roli ühümm válasszal erősíti meg Hunor gyanúját. Mindenesetre az egészen biztos, hogy nem evilági törvények alapján számolják a párbajgyőzelem esélyeit, mert Roli szerint aizé mögé nem fog beállni senki, így biztos, hogy ő, mármint Roli jön vissza. Hamar kiderül aztán a beszélgetésből, hogy aizé személye Erát takarja, Lacika szerint mindenki utálja, aztán még két további mondatot is hozzáfűz, tőle egyre kevésbé szokatlan módon. Mindenesetre Hunor úgy gondolja, hogy itten csak dísznek vannak a kamerák, ezért a villatündérnek már arról mesél, hogy neki aztán halvány lila csipkés fingja nincsen, hogy Roli kit akar kihívni. 

1_24.png

2_19.png

Miközben a háttérben Reni és Vivi azon visítoznak, hogy Vivi minden felbontott tusfürdőt kibaszkodna, mert otthon sem mossa a félmillás haját nyitott flakonból, Reni szerint viszont akkor szoktak kidobni egy flakont, ha az kiürült, addig Hunor és Adri a kanapén beszélik meg kapcsolatuk jövőjét. Ami ha jól értem, nincs, a jó hír viszont, hogy a manipulerál, a retk, a hilauronsav és az ekágé után újabb kifejezéssel bővült csodás anyanyelvünk kincsestára:

 "Kívülről tetszel, de egyre lejjebb megy a renovélod."

5_14.png

4_15.png

3_16.png

Roli, miután elkérte Lacika szuperképességét, rögtön élni is kíván vele, ezért Anikó szerint egy igazi VV veteránt küldtek neki, hogy segítse a közelgő párbajra való felkészülésben. Nyílik a villaajtó, és megjelenik az a személy, akit ha lenne péklapátom, azzal se, mert sajnálnám a péklapátot, és aki nem olyan rég pont átment előttem a zebrán, és és életemben először komolyan elgondolkoztam azon, hogy megéri az a pár év az életemből, cserébe meg egy csótánnyal kevesebb, csak a kocsit is megsajnáltam, mert nem ezt érdemli. Tehát újra itt van VV Viki, akit egyébként cikizhetnék a külsejével, de nem teszem, mert a lelke még annál is sokkal rondább ennek a nőnek, mindenesetre Roli örül, úgy hogy füle-szava-szeme kettéállt, mert neki két példaképe volt az elmúlt szériákból, és abból az egyik Viki, a másik meg ez alapján akkor gondolom Tivy vagy Dina. Vikivel lakónként írják meg a pro-kontra listát a szaunában, miközben odabent többen azt vízionálják, hogy Viki éppen arról győzködi Rolit, hogy éppen őket vigye párbajozni. Reni odáig merészkedik, hogy biztosan emlékszik arra, hogy Viki nem taktikázott az előző játék alatt, ami ebben a formában tulajdonképpen igaz is. 

6_10.png

A Vikis tanácsadás sok új infót nem hordoz magában, sőt, megkockáztatom, hogy ha Roli vette volna a fáradságot, ezekre mind egyedül is rájött volna előbb vagy utóbb, habár szerinte az Reni számára komoly hátrány a nézők szemében, hoyg nem tudja, mi az a törtvonal. Ezzel lehet hogy vitatkoznék, de aztán meggondolom magam, mert Viki sem ért egyet, és én meg nem akarok Vikivel semmiben sem ekágézni. A végére ezek ketten annyira összemelegszenek, hogy Viki részéről felreppen annak a gondolata is, hogy ha egy szériában lettek volna, még egy jó öreg kombózás is becsúszhatott volna, mely felvetésre Roli úriember módjára csak csendben bólint, és nem ellenkezik. 

7_9.png

Na de, közösségi média hét kezdődik a villában! Hogy ehhez hogy kapcsolódik az, hogy Csoki különböző részeit egyszerre gyantázza 3 ember, illetve Vivi megeszik egy erős paprikát, azt nem biztos, hogy értem, mindenesetre a smack my bitch upot teszik be aláfestő zenének, ami legalább jó. Csoki üvölt, nem csoda, mert ezek a jóérzésű csapattársak ugyanazt a 4 négyzetcentimétert gyantázzák újra és újra az arcán. Van még mályvacukorevéssel egybekötött csoportos hányás, majd szájpecekkel beszéltetik az agyhalottakat, valakinek meg ki kell találnia, mit próbál mondani a másik. Ez a feladat például sokkal könnyebb lenne, ha Erának a Juliánusz szó kitalálása után beugrana a barát szócska is, de ő valamiért kitart annál, hogy a megfejtés Juliánusz cézár. Rövid javaslat a szerkiknek: adhatnának többször kamerát a gyökerek kezébe, sokkal szórakoztatóbb képsorok születtek így, mint az állókamerás felvételekből.

21_7.png

dec_-20-2018_16-13-11.gif

dec_-20-2018_16-13-48.gif

Ezután like és dislike jeleket kell kiosztaniuk egymás között a lakóknak, a like jelek csak úgy záporoznak Roli irányába, de természetesen nem azért, mert ő a kiválasztott, hanem mert annyira kurvára nagyon vicces. A dislike királynő Reni, aki az utolsó feladatnál nehezményezte, hogy neki nem tapsoltak úgy, mint a másik csapatban Hunornak, ezért bassza meg mindenki, és üvöltve elvonult. Az egyetlen, akitől like jelet kap Csoki, de tőle is csak azért, mert már annyi dislike-ja van, hogy nem fér el a mikroport pántján, Reni ennek ellenére mégis meghatódik a romantikus gesztuson, és taknyát nyálát egybekenve arcán üvöltve zokog, mintha Csoki minimum ráverte volna a hasára. Megint. 

25_6.png

26_6.png

23_7.png

24_6.png

És akkor ha hiszitek ha nem, ennyi volt az összefoglaló, elérkeztünk a kihíváshoz. Egy nappal előrébb járunk ugyebár, mint az öfiben, Reni dislike-jai azóta elsp ránézésre is legalább megháromszorozódtak, de nem szomorú, mert mindegy hogy like vagy dislike, attól még like, szóval ő mindennek örül. Roli olyan jó szögben ül a TV előtt, hogy a vakbeléig ellátni, miközben Anikó semmit nem hall a lakókból, KIVÉTELESEN.

28_6.png

Rövid szünet, mert megnéztük, hogy került Rolira a zöld, meg közben leszóltak Teri néninek a büfébe, hogy ugorjon már fel helyettesíteni a hangtechnikusokat, mert ma sem vették fel a műszakot, illetve kihasználják az alkalmat, és szólnak Rolinak, hogy ugyan legyen már olyan kedves és kicsit húzza feljebb a nacit, legalább segglukközépig. Anikó exkuzálja magát, hogy az imént furcsán viselkedett, de vakon volt fülügyileg, majd szépen sorba megyünk a kedvenc kérdéseimen, Roli vlogján, illetve Anikóval interjúzik kettesben a riportban. Itt Roli bevallja, hogy a VV6 szériát Viki miatt nézte, mire Anikó azt a reakciót adja erre, melyet minden jóérzésű, őszinte és tisztességes ember adna: JAJNEHAZUDJMÁRTEGECI jaj ugyan ezt ki hiszi el te kis piszi. Eljön a nagy pillanat, Roli kiáll és indokol, miközben a háttérben láthatjuk, hogy Anikó jegyzetel meg dolgokat kihuzigál a kis papírján, DE MIVEL KAPCSOLATBAN? Anikó, könyörögve kérlek, ha olvasod, válaszolj, mert gennyesre rágta a kíváncsiság az oldalamat azóta is. Roli egyenként végigmegy mindenkin, ami csak annyit jelent, hogy Reninek, Vivinek, Erának, Zsunak és Gregnek külön-külön elmondja, hogy te is benne vagy a pakliban. Egy szó, mint száz, Era kapja a kéket, legalább lesz egy olyan párbaj is, ahol a csicskageci nem kötőszóként szerepel majd a vitában.

És akkor a végére egy ilyet, mert én erről lemaradtam, most Roli visszaemlékezései alatt kapjuk az arcunkba az csomós pinaszőrt, de muszáj megkérdeznem má úgy nőiesen, hogy ez amúgy mi a büdös faszom?

32_4.png

Címkék: valóvilág rtl2 vv9
822 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MosóMaca 2018.12.21. 13:35:10

@hereverő heverő: barátaim sokat emlegetett mondása: válógatós f@sznak tehénp...csába a helye! :) Én kérek elnézést!

Maximista vagyok 2018.12.21. 13:35:24

Nem szeretném ha Zsu nyerné, de van egy olyan érzésem hogy megnyeretik vele...

hereverő heverő 2018.12.21. 13:36:57

@MosóMaca: :DDDDD Én ezt úgy ismerem, hogy válogatós fasznak a gatyában a helye. nos van ahol már csak a hűlt helye

hereverő heverő 2018.12.21. 13:40:55

@Maximista vagyok: Kétlem. Zsu bár szerethető lánylény és szerintem szép is, de annyira butus, hogy semmire nem lehetne használni a következőkben. Milyen lesz az már, amikor behívják Őzikéhez a VV10 belevalóba, hogy mondjon véleményt bármiről is?
Attól függetlenül ha Zsuzsit valaki a hóna alá csapná és valóban szeretné, kibújna belőle a pillangó.
.
.
hosszú vajúdás után. És lehet csak molylepke.

MosóMaca 2018.12.21. 13:46:41

@Maximista vagyok: hát, csodálkoznék. Már azon is, ha eljut a döntőig. Konkrétan ki sem bújik Greg seggéből, ha önállóan kéne mondania valamit, akkor a semmiről affektál csak. Ha Greg kiesik, szerintem elnézegeti a maradék karmait a nap 18 órájában, vagy azt, ahogy a fű nő az udvaron.

Mók_Ica 2018.12.21. 13:47:40

@hereverő heverő: zsu valóban csinos pofival rendelkezik...... de ennyi és semmi több..... :((((
molylepkére tippcsizek.....

Maximista vagyok 2018.12.21. 13:48:44

@MosóMaca: ne zavarjuk össze ilyennel hogy a fű nőni is tud :D

hereverő heverő 2018.12.21. 13:54:39

@MosóMaca: @Maximista vagyok: A fű nő? Akkor megyek, ugrok egy hasast a kertben! Hátha megkiván engem is!

hereverő heverő 2018.12.21. 13:55:43

@Mók_Ica: őszintén, én is. Jobb lesz neki ha tisztességgel kiesik valahol, hazamegy Bükre és nem akar celeb lenni soha többé.

MosóMaca 2018.12.21. 13:59:34

@Maximista vagyok: pláne, ha műfű van a kertben :D Mondjuk ez nem akadályozná meg csórit@hereverő heverő: lemarad egy l, aztán már a fűben is csomót keresel :p De drukkolok szerelmetek szárba szökkenéséhez! :)

hereverő heverő 2018.12.21. 14:01:12

@MosóMaca: elhintem magomat, és leültetem magamat. oszt várok, oszt riga.

bElannaTorres 2018.12.21. 14:03:35

@MosóMaca: én nem így látom, zsu a saját elveit követi, és igen affektálva beszél, de mindig
Remélem ő nyeri meg vagy adri vagy reni. semmivel nem rosszabbak a fiúknál.

MosóMaca 2018.12.21. 14:14:50

@bElannaTorres: lehet, hogy vannak saját elvei, úgy az élethez általában, de a játékban mindig Greg után megy, én úgy vettem észre.

bElannaTorres 2018.12.21. 14:17:09

@MosóMaca: volt ő független is, ennyi erővel hunor meg roli után megy lacikával együtt. Annyi saját ötlete van, hogy rárepül arra a nőre aki hagyja magát, de roli kedvéért őket is bármikor kibaszná a villából. Még jó hogy eljutott az agyáig, hogy beszéljen adrival, hogy neki a szex csak szex, minimális barátságot sem ad érte cserébe.

bElannaTorres 2018.12.21. 14:17:58

Cserébe hülye szó, iszívről beszélek érzésekről nem cseréről, de most nagyon sietek

Hedo a nokedli szaggató 2018.12.21. 14:42:55

@hereverő heverő: ezt valaki magyarázza el, mert hülye vagyok hozzá

hereverő heverő 2018.12.21. 14:47:04

@Hedo a nokedli szaggató: O1G : Orbán egy geci. Simicska mondta amikor szakított a Fidesszel.

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 14:50:23

@hereverő heverő: atyaég, ez mi a véreres búbánat????
Én közben megjártam a hadak útját! A mall partner szállítói kihozták a hűtőt meg a mosógépet, egyedül volt a sofőr, nem vitte a másodikra, pedig benne volt a szerződésben, hogy emeletre szállítás, reklamáció lesz, az biztos. Úgyhogy lebaszta a lépcsőházba a cuccos és old meg, szegény anyám meg a sírás kerülgette, de ügyes leány lévén azonnal szóltam fiaimnak és felcipelték 4-en! Öröm bodottág! Éljen a 2/2-es! :D

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 14:52:01

Jaaa és essen ki a PinaEra! :D

Maximista vagyok 2018.12.21. 14:56:03

@Nyuszomuszo83: tudod van az a rossz vicc, hogy a feminizmus addig tart, amíg a hűtőt fel nem kell vinni a tizedikre :D

hereverő heverő 2018.12.21. 14:56:27

@Nyuszomuszo83: Message Sequence Tracer, és ez egy darab a hozzá tartozó kódból. Már megoldottam.
Valahol a sofőrt is megértem, de azt, hogy leb@ssza a lépcsőházba, na azt nem. Nem lett volna szabad anyukádnak átvennie a cuccot, vigye vissza és szállítsa ki még egyszer, ketten, négyen azannyukpics@ját.

hereverő heverő 2018.12.21. 14:57:11

@Maximista vagyok: nálunk a lift nem feminista: rengeteg hűtőt vitt már fel.

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 14:59:31

@Maximista vagyok: az okos nő meg ott kezdődik aki kihasználja a férfiak eröfitogtatását! :D Amúgy az én fiaim értem mindent megtesznek!

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 15:03:34

@hereverő heverő: ma 3-szor hivtam őket, hogy wtf, aztán nem értem őket mit gondoltak felsétál a hűtő meg a mosógép a másodikra? Ha én ott vagyok jkv. készült volna az esetről, felhívva a szállitocéget, magyarázatot követelve! Lift nincs amúgy, de az hogy lebaszta a lépcsőházban az panaszlevél lesz a cégnek! Vaskos és kemény!

hereverő heverő 2018.12.21. 15:08:27

@Nyuszomuszo83: CC: a fogyasztóvédelem is, különben elsikkasztják.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 15:09:40

@hereverő heverő: a fogyasztóvédelemre rosszat ne mondjál, mert figyelek és nem kérdezek :))))

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 15:12:08

@hereverő heverő: köszönöm, igen, ez lesz szerintem, mert igy szól a kiszállításról az értesítés: XY (nem nevesítem) futárszolgálattal történő kiszállítása esetén nagy csomagot az emeletre felvíve, a rendeltetési helyre helyezve kézbesítjük. A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni. Utánvétes rendelés esetén készpénzzel és bankkártyával is van lehetősége fizetni.

Maximista vagyok 2018.12.21. 15:12:18

@Nyuszomuszo83: erről ez jutott eszembe :D

Apuka tanítja a fiát csajozni:
-Dicsérd meg az alakját, majd hívd meg egy italra. Hanem használ kérd fel táncolni, ha ez sem hát fitogtasd az erődet.
A fiú megpróbálkozik használni a tanultakat:
-Jó a segged, kő kóla?
-Nem.
-Gyüssz topogni?
-Nem.
-Pofán basszalak?

hereverő heverő 2018.12.21. 15:14:01

@úgymond olvasó mmkk: Neeem, pont hogy a fogyasztóvédelmet is címezze be Nyuszó a panaszlevélbe.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 15:17:55

@hereverő heverő: akkor jó. :)

@Nyuszomuszo83: ha kell segítség, szólj nyugodtan

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 15:27:40

@úgymond olvasó mmkk: nagyon szépen köszönöm! Kereslek privátban ha kell!

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 15:33:09

@Avigal: durván túlzó az ítélet! Ha azt nézem hogy Udvariatlan mióta nem jelentkezett akkor tényleg elképzelhető hogy a cikk róla szól!

Avigal 2018.12.21. 15:38:47

@Nyuszomuszo83: Azért csak nem, de erről elég sokat cikkeztek, hogy eltűnt, de ő is előkerült. Udvariatlan is elő fog.

Közben elmerültem az MTA ITM-et érintő hírekben. Lassan már őket is be lehetne rakni a Villába, az értelmi színvonaluk konvergál a bentiekhez...

hereverő heverő 2018.12.21. 15:40:40

@Avigal: Az egész ITM-et, Palkoviccsal az élen. És tényleg kiönteni betonnal a kupola tetjéig.

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 15:42:56

@Avigal: Reménykedem a nemben, illetve hogy koktélt szürcsölgetve röhög rajtunk a Bahamákon, miközben tojik rá hogy Era vagy Roli... és a lányok legyezői által az sem izgatja hogy Nyuszomuszo aggódik érte! :)

Avigal 2018.12.21. 15:47:54

@hereverő heverő: Előre is kösz, ha el tudod intézni:) De minél előbb:)

Avigal 2018.12.21. 15:48:52

@Nyuszomuszo83: Lehet, csak Balira ment anyukájával, mint a BÚÉK egyik szereplője:)

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 16:32:28

@Avigal: akkor mért nem engem vitt???? Ne anyukát, engem, triplán is megérdemlem! Ennyi aggodalmaskodás után pláne!

É2I 2018.12.21. 16:32:29

Továbbra sem követem, de "Béna gyereknek anyja veri a f@szát" népnemzeti himnusz mintha ide illene.
Egyébként meg valaki felhomályosítana, hogy mivégre kell béna táncikálással kezdeni az adott, ámde még nem biztos, hogy eldaszott napot? Vagy ez egy ilyen most kúl-túrha, mert valaki megsúgta kintről, hogy ez mennyire menő? (Leginkább zsóti páncekcuális elgondolásra tippelnék, de ha nem bocsika zsót - csak belőled nézem ki simán.)
anno katonáéknál harminc fekvő, meg 20 perec hóban futás klotgatyába volt a napi adag - azok is megb@szhatták volt, az se nem volt jobb, de legalább nem hányott be az átlagjoska tőle, mert befagyott minden ki-bemenet.

Avigal 2018.12.21. 16:42:10

@Nyuszomuszo83: BÚÉK-ból tudhatnád, h szilveszterezni és Balira menni anyukával kell még akár 40+-os korban is:)

hereverő heverő 2018.12.21. 16:43:31

@É2I: Szerintem bármilyen zenével ébresztik a hangyákat, kalimpálni kezdenek. Tényleg, tennének be nekik (Nem azt, cekcuális fantáziálók!) valami ütős rockot léccilécci! majd nem lenne tekergés.
mondjuk ezt:
www.youtube.com/watch?v=zHc6x01QCKk

hereverő heverő 2018.12.21. 16:48:04

@hereverő heverő: úgyis szociális média hét vagy miatököm van most, lehessen már zenét kérni nekik, szerkesztők! Altatónak meg valami lassút:www.youtube.com/watch?v=bbibXGd4mxY

Magentax 2018.12.21. 16:48:50

@Nyuszomuszo83: ráadásul így, hogy 4 óra közmunka felel meg egynapi szabadságvesztésnek - a jó édes anyjukat! Itt miért nem 12 órát számolnak, mint a drága kis rabszolgatörvényükben?

hereverő heverő 2018.12.21. 16:55:54

@Magentax: 78 nap fogház? A bíró nyilván fényesre szopta már OV retkes faszát. Már bocs.

Maximista vagyok 2018.12.21. 17:01:09

Király! Mindjárt január 2!!!!444!!!!

hereverő heverő 2018.12.21. 17:02:11

Kedves hogyvoltozók, nekem is itt a mai munkaidőm vége, lelépek amíg nem rendelik el a túlórámat. Legyetek bélbetegek, mindenk imaga szerencséjének pogácsa ésígyovább, berúghatnám a szopórolleren kívül a közhelytaligát is.

szép estét mindenkinek!

,, 2018.12.21. 17:26:57

no, így néz ki most a tipitábla: docs.google.com/spreadsheets/d/1kH5m6Z_GHGHxLyyC0oOHz0CkuimvWKebVSq11ZsXaTk/edit#gid=689565584
(még vannak, akik nem választottak lemmingeket, azért kerültek hátrébb)
+csakszólok, h akkor Rolisok vasárnap a helyes tippre járó ponton kívül kapnak még automatikusan pluszpontot a párbaj megnyeréséért IS)

Maximista vagyok 2018.12.21. 17:32:20

@,,: képzeld ha ezt táblázatot megmutatod Zsuzsunak, szerintem februárig nem sikerülne felfognia :D

Angora Cardi 2018.12.21. 17:42:30

@,,: en nem ertem a tablacskat
Miert van Greg nekem beirva? Nemtom mire mondtam de modositom mmkk.
6. vagyok?

Mók_Ica 2018.12.21. 17:43:26

@,,: én roli párbaj győzelmére tippcsizek :))) köszi

@Maximista vagyok: melyik februárig???? :DDDD

,, 2018.12.21. 17:48:23

@Angora Cardi: húbaszki, most hirtelen én sem tudtam mi az a greg, azt hittem életre kelt a mesterséges intelligencia:S
de greget tipiztél kihívottnak

,, 2018.12.21. 17:50:00

@Angora Cardi: azért vagy 6. mert nem választottál lemmingeket, de ha majd mondasz 3 nevet, megint első leszel

Angora Cardi 2018.12.21. 17:50:03

@,,: haha tenyleg u nagyon gáz h mar erre sem emlekszem...
De gyoztesnek Rolit mondok.
Feljebb kel jonnom a tablan :DD

Angora Cardi 2018.12.21. 17:50:53

@,,: milyen lemmingeket? Help :) lemaradtam mire kell őket valasztani

Angora Cardi 2018.12.21. 17:55:27

@,,: Roli, Lacika, Zsu
Köszönöm a korrepetálást

,, 2018.12.21. 17:58:25

@Angora Cardi: beírtam, most megint 1. vagy:)

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.21. 18:01:14

@,,: szép estét. :)

Tipizni kell a top3-ra?
Sztem Roli, Hunor, Csoki

Angora Cardi 2018.12.21. 18:04:53

@,,: így már boldog kis lekvár vagyok :)))
Kapsz egy zserbót ma vettem friss fincsi.

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.21. 18:06:13

@É2I: remélem, lesz katonai hét, teljes menetfelszerelésben az udvaron, hideg vízben mosakodással. :)
A kút fúrásától az udvaron eltekintek. :) Most az egyszer. :)

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:06:49

@,,: kuvára le vagyok csúszva, 7. Végülis kedvenc filmem!

,, 2018.12.21. 18:08:23

@Csakazértis én vagyok a királynő: köszcsi! (még a vivike következő áldozata témában nem tipiztél)
@Angora Cardi: most éppen nekem is van, én is küldök az enyémből:))

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:08:41

@,,: Juj módosítok a finálén: Roli, Hunyor, Zsu

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:09:16

indexes cikkre:
amúgy mámeg az apja faszát annak, aki nem engedte, hogy ennek a szerencsétlen Krisztiánnak bevigyék a fogdába a kibaszott gyógyszereit, meg annak is, aki 4 óra közmunkát 1 nap fogdának állapított meg, meg annak is, aki bevitte! hogyajóbüdöskurvaisten sújtana le rá minimum három villámmal, basszameg.

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:10:44

@úgymond olvasó mmkk: dettó ugyanezt gondolom, remélem a bíró ugyanide jut egyszer! Éljen! Havi 42ezerből!

,, 2018.12.21. 18:17:00

@Nyuszomuszo83: nyuszi megint a 2. helyen vagy így már:)

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:19:14

@,,: jupppijéééé!
Remélem lesz egy jó kis renyhe ribi üvöltés a csokibréért! #dörzsölömatenyerem

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:22:45

@Nyuszomuszo83: értem, hogy ki van nekik adva, mit kell csinálniuk, értem, hogy meg van kötve a kezük a jogszabályok miatt, még azt is érteni vélem, hogy féltik a családjukat, a megélhetésüket. de baszki, nem igaz, hogy nem lehet ezt egy kicsit több emberséggel csinálni! engem is kötnek a jogszabályok, nekem is ki van adva, mit kell csinálnom, de tőlem (meg a kollégáimtól sem) még nem ment el úgy ember, hogy ne kapta volna meg azt a tiszteletet meg empátiát, ami minden embernek kijár, tökmindegy, hogy hajléktalan vagy ügyvezető. még én magyarázkodok, ha valamit nem lehet, pedig nem én találom ki, hogy nem lehet.
ezért nem lesz belőlem soha főnök :DDD

Avigal 2018.12.21. 18:24:33

@Nyuszomuszo83: Macskám nekem is van:) Bár inkább egy macskabőrbe bújt kisördög....

Maximista vagyok 2018.12.21. 18:26:00

Ugye ma nem győzi lesz a bv-ben? Nem biztos hogy elég lesz a söröm...

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.21. 18:26:05

@úgymond olvasó mmkk: maximális EKG. Csinált bárki, amit csinált, a gyógyszer az kell, nem luxuscikk.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:27:40

@Maximista vagyok: ne válogass, örülj, hogy nézheted a bv-t

Avigal 2018.12.21. 18:28:18

@úgymond olvasó mmkk: Mi tegnap karácsonyi ajándékként kaptunk egy olyan titoktartási nyilatkozatot, hogy kvázi minden jogomról lemondok, s ha a munkahely kezeli rosszul az adataimat, akkor sem perelhetem be őket. Egyedül a képeim felhasználását tilthattam le.

,, 2018.12.21. 18:29:30

@Csakazértis én vagyok a királynő: @Nyuszomuszo83: még annyit h mikor kerül sor a zeseményre (Vivi áldozata): a héten/jövő héten/jövőre,
és utána ígérem, békén hagyok mindenkit

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:31:20

@Avigal: ilyet mi is kaptunk valamikor idén, meg egy olyat is, hogy bármikor megbízhatósági vizsgálatnak vethetnek alá, kis cukorborsók. televannak felesleges kapacitással.

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:33:05

@úgymond olvasó mmkk: én vallom hogy ritka a jó női fönök, én nem lennék jó, érzelmek alapján ítélek néha, csak az jó ahogy én csinálom, apelláta nincs, a tapasztalatom és tudásom engem igazol, így ihatom is,a levét az arroganciámnak, de emberséges vagyok és engem is kötnek a szabályok, igy azonosulok a véleményeddel és tökéletesen egyetértek veled!
@,,: én imádok tét nélkül tippcsizni! Szerintem szilveszter környéke max jövőre, a karit renyhén tölti csoki, lehet még piros masnit is köt a farkára ajándékba! :D
@Avigal: imádom a cicákat mmkk, egyszerüen képtelenség haragudni rájuk! :)

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 18:34:13

@úgymond olvasó mmkk: a megbízhatósági és átvilágitási egyetértést októberben aláíratták velem! :/

Avigal 2018.12.21. 18:42:39

@úgymond olvasó mmkk: nálunk is benne volt, h bármikor ellenőrizhetik a levelezésünket, netforgalmunkat, bármely eszközünket, s ha elhagyom a munkahelyem időkorlát nélküli titoktartás. S még több oldalnyi hasonló.

Avigal 2018.12.21. 18:44:00

@Nyuszomuszo83: mert nem ismered Szörnyellát! Bár tartósan én sem tudok haragudni rá.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:47:13

@Nyuszomuszo83: komolyan fontolgattam, hogy nem írom alá.

@Avigal: igen, nálunk is. de jól kibasztam velük, a céges telefonomat kb. azóta nem használom, amióta aláíratták ezt a sok okosságot, ébresztőóraként funkcionál :DD

Avigal 2018.12.21. 18:51:28

@úgymond olvasó mmkk: nálunk céges telefon nincs, de emailen élem az életem, bar már a hivatalosat is a yahoo-n. Viszont netforgalmat is nézhetnek, s ott látszik:(
Régebben is volt titoktartási, de nem ilyen durva. S ha nem írom alá, akkor nem dolgozhatok ott, pedig a munkám szeretem.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.21. 18:56:00

@Avigal: nekem is alá kellett írnom, de a főnökömnek felvázoltam kevésbé finoman és nagyon nem úrinő módjára, hogy nem szabad akaratomból írom alá, nem értek vele egyet, és hogy ha bármelyik közeli hozzátartozómat vegzálni kezdik (ez is benne volt, mint lehetőség), akkor nagyon nagy patáliát rendezek, és ezt közölhetik felsőbb szinteken is.

Dauda András 2018.12.21. 18:59:22

@etikette: Én se jöttem rá hogy mit tett Viki. Aurélió meg egy retard gyökér volt.
Az h nem volt rosszindulatú? -No és! Ahhoz is 10 iqnál több kell.

Avigal 2018.12.21. 19:01:40

@úgymond olvasó mmkk: sztem a főnököm még nem is látta, de hasonlóan lehet lelkes, mint én. Akivel eddig beszéltem, az a pár benn lézengő ember még tegnap, azok mind ki voltak akadva.

Lépnem kell, péntek esti szokásos program (közben a Dög Macska mossa a hajamat, most vettem észre).
Szép estét!

Dauda András 2018.12.21. 19:01:58

@mentorosh lecsó: Én BAlekoszt keverem mindig a fasszal!

Nyuszomuszo83 2018.12.21. 19:15:57

@Angora Cardi: Nyusz, azt hittem vsak én vagyok beteg, hogy az az egyik kedvenc filmem, utána jön a Viharsziget meg a Hannibal filmek! :)

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.21. 20:22:47

@,,: legkésőbb Szilveszter alkoholos bebaszcsira gondolom, Renyhe sakálra issza magát.
Ja, én Lacikát tippeltem. Vele is sztem. A mostani hét Roli felszopásával fog telni.
süti beállítások módosítása