Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 9x27 - Jedlik Ányos forog a sírjában

2018. december 01. 13:06 - hektor_

Előzetesben annyit, hogy nem lesz hosszú a mai összefoglaló, röviden két téma volt amiről nem tudtunk leszakadni, arról viszont kurva sokáig nem, úgyhogy sajnálom kedves elégedetlenkedők, de ebben szerintem ennyi van. Anikó a mai konferansziénk, meg kell jegyeznem hogy egyre jobban belejön a műsorvezetésbe – a fejre vasalt hajat mondjuk én nem erőltetném, de többek között ebbe sincs beleszólásom. Reggel van a villában, a csipás szemek Reni óbégatására nyílnak ki, az enyveskezű fosztogató ismét lecsapott, és ezúttal a lány törölközőjét vitte magával. A többiek egykedvűen falatoznak tovább, csak Zsuzsu és Csoki mekeg oda kettő sajnálkozó szót a rablással kapcsolatban, de nincs idő sokáig ezen rugózni, mert levél gyön, Era küzd meg a papírra vetett betűkkel: a két középkori csapat beléphet az újkorba, ehhez szükséges azonban Jedlik DZSEDLIK Ányos kézi hajtású dinamóját összerakni. A nehezítés, hogy két embernek kell, a többiek segítsége nélkül – na nem mintha azzal sokra mennének -, az egyiküknél lesznek az alkatrészek, a másiknál meg egy rajz az összerakásról, de nem láthatják, mit csinál a másik. A nyertes falu előnyt kap a következő feladatban.
1.jpg

A kezdetek:

-Én nem tudok szerelni. (Era)

-Én tudok amugy, csak nem szeretem, mert nem tudom leolvasni a rajzokról hogy mi hova megy. (Csoki)

A riportban Era közli, hogy ezt a versenyt muszáj megnyerniük, neki ez volt a vágya már mióta, hogy beléphessenek a modern korba, édes istenem, mondanám hogy még egy ilyen magas labda, és belebaszom a kávét a TV-be, de az igazi pokoljárás még csak most kezdődik. Egymásnak háttal ülve nekilátnak a szerelésnek, Csokinak Vivi magyaráz a papírról, akiről kiderül hogy ismeri a fogaskerék szót, a két buta jól megérti egymást és nem okoz gondot a púp és pöcök hovatartozásának értelmezése, Hunornak viszont Dzsinu segít, ezek ketten meg úgy elbeszélnek egymás mellett, mintha egy vaknak próbálnád a színeket magyarázni, szóval Csokiék nyerik a mérkőzést. Vivi majd szétdurran a büszkeségtől, Era meg megy Hunort abajgatni, hogy ha már ilyen balfasz a csapata, legalább az övének drukkoljon.

Következő feladatban két bringát kell hajtani, mivel Csoki nyert, az övé eggyel könnyebb fokozaton megy. Odabent stuffolják a szobában, Csoki, a modern kor, A RUHÁIDRÓL VAN SZÓ, mire a csávó üvöltve rongyol ki a kertbe és közli hogy akkor sem száll le a bicikliről, ha kirohad alóla a lába. Megkezdődik a Tour de Villa rangadó, Zsuzsu mérhetetlen sötétségével már Greg sem tud mit kezdeni

…szoktam ilyen szobabiciklin, vagy miaz, nem szobabicikli, hanem ilyen benti, kondiba’ van ilyen bicikli.

Csokinak már párolog a teste a tekerésben, Hunornak meg leesik hogy hiába nyeri meg, akkor sem lépnek feljebb, cserébe a másik csapat sem. Miközben a másik csapat fűt-fát ígér neki hogy adja fel, megkap bármit, a saját csapata bent ül a melegben és szarik az egészbe, csak Ginu az aki baszlatja őket hogy legalább gyertek ki drukkolni neki. Roli bár nem abban a csapatban van, biztatja a haverját, ezért Era le is kúrja hogy mit szól bele a más játékába, majd a lányoknak osztja hogy undorító ez a Róland gyerek, Era itt van ebben a csapatban, erre ő odamegy a másiknak drukkolni – az egészet nem értem, miért nem drukkolhat annak akinek akar, főleg úgy, hogy ha egyik csapathoz sincs semmi köze, akkor meg eleve pártatlan, tehát Era az, aki mi a faszomért szól bele hogy ki kinek drukkol. Na, minden szót nem használnék el ezzel kapcsolatban, a lényeg hogy mivel egyik sem akar leszállni a bringáról, feltett kézzel kell tovább tekerniük, így Csoki pár perccel később veszít, amit a hangos bazmegcsoki kiáltásokat követően ismét egy csapkodós hiszti követ, olyan, amilyet a seggüket a földhöz verő, nyafogó kis görcsök szoktak produkálni a boltokban, mikor nem kapják meg amit akarnak.

7.jpg

A Sportszerűségről néhány szóban

Era kiveri a balhét Hunornak, mi az hogy ti nyertetek, 10 forintot nem tettetek arrébb, nem tettetek le az asztalra semmit a héten, Csokit hagyni kellett volna nyerned, SPORTSZERŰSÉG és így tovább. Hunor nem érti, de én sem, hogy ugyan miért kellett volna hagynia hogy ők lépjenek előrébb, ha meg is akadályozhatta ezt, de tekintve hogy az előző kört ő vesztette, nyilván még csak nem is erre ment ki a játék, egyszerűen csak megmutatta hogy neki is van akkora a fasza, mint Afrika fenegyerekének. Szakítás, Era bömbölve tüdőzi le a nikotint Reniékkel, majd a hálóban folytatja a bőgést, a szerkik ezt szomorú zenével hangsúlyozzák, és mikor Roli bejön vigasztalni, jön az ultimate riogatás: haza akarok menni. A srác villantva egy kőműves dekoltázst odapréseli magát a fűzőbe bújtatott keblekhez, próbál rá utalni hogy a lány picit túlreagálja, de Era hallani sem akar erről, csak tovább cirkuszol a meg nem kapott fésű meg hajbalzsam miatt, amire egyébként szerintem is kurva nagy szüksége lenne. Később a nappaliban folytatja a társaság felének, hogy ez a legnagyobb csalódása az életben, hogy egy ilyen embernek segített – hát kívánom, hogy ennél nagyobb problémád ne legyen az életben, aranyom. Róli később Hunornak hogyvoltozik, Era fel akarja adni a játékot, mondja, mire Hunor kimondja azt, ami mindig, minden körülmények között az egyetlen létező válasz lehetne a hallottakra

Hát menjen haza akkor!

ENY-NYI! Róli közli hogy ő soha nem fog az Era mellé állni, és csak Hunorban bízik, úgyhogy itt fekete szalaggal átkötött egy perces csenddel emlékezzünk meg az évad 6.részéről, melyben Roli és Era megbeszélték hogy csak egymásban bíznak meg és sosem szavazzák majd ki a másikat.

A feszültség oldására bulikát rendeznek a lakóknak, akik már este 9kor úgy táncolnak, ahogy én szoktam hajnal 4kor dülöngélni a Necc Party utolsó pillanatra tartogatott nótáira. Adri Erával diskurál róla hogy Hunor egy Hazug Fíreg, ők nem is mismásolták el a feladatokat, amin az utóbbi úgy meglepődik hogy dob is egy seggest a földre, közben Reni, a beállásában hitelesen tartva a szerepét rádöbben, hogy akkora a bele, mintha egy öthónapos csokimagzat csücsülne a szíve alatt.

15.jpg

A címkétlenített piák szépen fogynak, vörösödnek a szemek, mindenki hátul táncol önfeledten, mikor Ginuék előveszik Hunort, aki tagad, Era egy megbántott nő aki nyilván szart kavar, ő viszont nem csinált/mondott semmi olyat, amit ne csinált vagy mondott volna meg mások szemébe is, majd a tujaságát alátámasztva közli, hogy ő amúgy sem beszélget senkivel, így nem tud senkiről semmit, hogy tudna ő bárkit is kibeszélni a háta mögött. True story. Mivel a rész végéig erről lesz szó, tovább nem nyújtanám a szarrétest, de a kameraállás viszont kiváló, így az alábbiakkal zárom a mai adást:

Csecsből mostanában keveset adnak a szerkik, úgyhogy ezzel kell beérni:

 

481 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 12:21:11

@bElannaTorres:

Ez a minimum hogy a másik játékosnak ,aki nő ,kötelező jelleggel a hím választott párjának elemózsiát kell biztosítania, és természetesen ha kell feladni a játékot hogy a hím megnyerhesse a 36 milliót különösebb erőfeszítés nélkül :)
Csoki úgy tolja mint egy muszlim családfő , apa elöl sétál 3 méterrel és utána a nők meg a kecskék :)

@úgymond olvasó mmkk:
Túzd fel a hajad bástya, még belobbanik.

@mentoros lecsó:
Asszem az USA-ban a Guns előzenekara a Metallica volt, picit jobb mint egy Zizi labor :)

KapitányG 2018.12.02. 12:25:25

@KapitányG: mármint itt. A saját blogjában nyilván mindenki szabadon garázdálkodhat :)

hektor_ 2018.12.02. 12:26:19

@mentoros lecsó: Ha nem tetszik, nem kell olvasni szombatonként az öfit. Mellesleg keresünk most írókat, szóval ha tudnàl jobbat, jelentkezhetsz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 12:31:43

@úgymond olvasó mmkk:

cicca füröggyé akkor :)

BV-ben Era hogy osztja az észt Ginunak.
De ha most menne párbajozni Era úgy kint maradna mint macskát :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2018.12.02. 12:32:12

@KapitányG: Úgy emlékszem a posztírók is moderálhattak, de az régen volt. Vagy csak elfelejtettem bevenni a Cavintont?

@hektor_: Bocsánat! Most, hogy itt vagy: fentebb valaki moderációt kért saját magára. Nem tudom, hogy posztolóként van-e moderációs jogköröd?

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 12:33:33

@szociál: igazad is van, be kell tartanom a tízparancsolatot ahhoz, hogy egészséges maradhassak, és a harmadik parancs az, hogy az úr napját szenteld meg. megszentelem :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 12:33:54

@hektor_:

Valamelyik napot bevállalom ha kell, de csak társszerzőként, elküldöm az írást és beteszitek, elég csak oda írni hogy szerző Szociál azt csá.

bElannaTorres 2018.12.02. 12:35:00

@szociál: :D szegény leány alfahímje, valójában azért megy utána három méterrel a kecske, mert kicsit bekaksizik tőlük :D

Egyébként Anikó egész jó műsorvezető lett a farm óta, nekem teljesen nézhető volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 12:39:01

@úgymond olvasó mmkk:

Ördögfiókák vagyunk, ránk szakad a bazilika :)

@bElannaTorres:
Kezd belejönni Aniko, de a Lilutól még messze van.

Androido 2018.12.02. 12:44:50

@bElannaTorres: Nekem is elkezdett már tetszeni, de most behoztam a Konyhafőnis lemaradásomat, és sajnos az ott mutatott viselkedése miatt visszacsúszott. Nem tudok elvonatkoztatni, így nagyon nem improvizál nekem...

hektor_ 2018.12.02. 12:46:13

@King of Shadows: igen, kicsit kesobb megnezem geprol

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 12:50:59

@Udvariatlanbolond: persze, három miatyánk, két üdvözlégy, és kukoricán térgyepelés lesz a műsor

bElannaTorres 2018.12.02. 12:51:21

@Androido: az még nekem is be kell hozni, még nem láttam. Szegény séfeknek nincs könnyű dolguk

Androido 2018.12.02. 12:59:16

@bElannaTorres: hát nincs. de szerintem a VIP az teljesen scripted, nincsenek illúzióim.

Gia 2018.12.02. 13:17:59

Egyébként még mindig Krisztián a villamester?

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 13:18:45

@Udvariatlanbolond: ilyenkor már kellemes húsvéti ünnepeket illik kívánni, nem?

Maximista vagyok 2018.12.02. 14:02:56

Geciiii, lemaradok állandóan a balhérol :D

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 14:07:40

@Maximista vagyok: advent első vasárnapja alkalmából ma megkíméllek, te retek

,, 2018.12.02. 14:07:59

@Maximista vagyok: :)) persze, mert állandóan a szaunában rappelsz:)

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 14:08:56

@,,: a szaunából ki van tiltva :)

,, 2018.12.02. 14:11:14

@úgymond olvasó mmkk: helyes, még beszaunázná magát a döntőbe, még mit nem:)

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 14:12:37

@,,: adok én neki döntőbe szaunázgatást :D

,, 2018.12.02. 14:19:24

@Angora Cardi: @úgymond olvasó mmkk: szerintem elijesztettük, már biztos töröltette magát egy adminnál:(

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 14:21:55

@,,: lehet :( (szerintem csak beszólt, és várja, hogy balhé legyen)

Angora Cardi 2018.12.02. 14:49:04

@,,: @úgymond olvasó mmkk: Nem lennétek már én is töröltetném magamat :DDDD

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 14:50:25

@Angora Cardi: töröltetni fogok mindenkit, aki illegálisan tartózkodik a szaunában :DD

,, 2018.12.02. 15:04:09

@Angora Cardi: nah ilyennel ne is viccelj!<3

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 15:04:21

@Angora Cardi: genya vagyok, ahelyett, hogy átjárna az advent szelleme :/ :DDD

Angora Cardi 2018.12.02. 15:10:56

@,,: vicceltem <3
@úgymond olvasó mmkk: gyertyázzunk advent tiszteletére

Minden Laci fannak küldöm az első gyertyalángot.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 15:13:00

@Angora Cardi: az első gyertya a hit. szóval higgyünk benne, hogy Lacika megnyeri a 36 millát.

,, 2018.12.02. 15:17:44

@Angora Cardi: na azért:)

én is küldöm valamit, mert a tegnapi komentek miatt a fülemben van:
www.youtube.com/watch?v=ErvgV4P6Fzc
/ma már miért nincsenek ilyen pasik? én kérek elnézést!

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 15:33:29

@,,: ebben kígyó van, úristn, megnemnézem :D
nekem meg ez:
www.youtube.com/watch?v=C2O4dZgAIcU

Nyuszomuszo83 2018.12.02. 15:35:12

Boldog Advent első vasárnapját Mindenkinek! Felszáradtam! Mi volt tegnap az akolban? Várom a posztcsit, mert le vagyok maradva, mint a borravaló. Tele lett tegnap a tartály meg a konténer vagy még a jaku is??? Puszcsi!

,, 2018.12.02. 15:40:52

@Nyuszomuszo83: szia nyusszi! mondasz nekem egy tipit? aztán lépek estig

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.02. 15:41:49

@,,: jájdeszeretemeztazembert :)

Jó reggelt mindenkinek. :)

Kihagytam a tegnap estét, inkább fröccsöztem. :)

Nyuszomuszo83 2018.12.02. 15:43:13

@,,: Szia drága! Csokesz megy vissza szerintem! Pusza!

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.02. 15:44:09

@mentoros lecsó: azt én is láttam, hogy sokszor nincs rajta.
De a mikoroport is sokszor van használaton kívül. Anno minden ilyenért bekiabáltak, hogy Mikropooooort.

Csakazértis én vagyok a királynő 2018.12.02. 15:46:20

@Nyuszomuszo83: az se rossz. :)
Most csak diszkréten ittam, jöttek ma vevők, nem kóvályoghattam a lakásban másnaposan.

hereverő heverő 2018.12.02. 15:47:34

@Androido: Heverő nem admin és senkit nem dob ki. Rászáll a trollokra és keményen visszapofázik ha kell, de nem hajít ki senkit.

hereverő heverő 2018.12.02. 15:53:34

@úgymond olvasó mmkk: mit tagadok? Nincs jogom kitiltani senkit.

Nyuszomuszo83 2018.12.02. 15:54:02

@Csakazértis én vagyok a királynő: kb. 12 3dl-es csúszott de ettől nem voltam még becsiccsentve sem! :) Mi történt Lecsó mester mit szólt be hogy Hektor válaszolt, ki veszett össze kivel. Úgy kapkodom a nyuszi fejem mint Ádám anyáknapján! Hát mi folyik itt Gyöngyösön? Dikk!

hereverő heverő 2018.12.02. 15:56:02

Amúgy a gonoszmostoha törölte magát. Szerintem alaptalanul, nem volt ebben semmi támadás, csak rosszul mérte fel a választ amit kapott. Pedig nem írt rosszat. C'est la vie.

hereverő heverő 2018.12.02. 16:01:28

@,,: Beírnád nekem hogy Csoki megy vissza? Bár én Ginura sáfárkodtam a magamét, de kevés vagyok mint egyszeri államtitkárban a szerénység.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 16:10:21

@Angora Cardi: megtöröltem a szemüvegem, mert azt hittem, ezra miller a srác :DDDD

mobilos perpetuum 2018.12.02. 16:16:21

@hereverő heverő: Szerintem @gonoszmostoha hozzászólásait törölték. Tavaly rászóltam valakire, aki még nagyobb regényeket, írt, - erre kaptam az ívet, hogy mit képzelek.
Sixx beszólt, hogy a poszt ott van fent.
Egyből mindenki helyeselni kezdett, hogy törölte az illetőt.
Nem illik csaknem ugyanakkora hozzászólásokat, vagy nagyobbakat írni, mint maga a poszt.

tvbuzi 2018.12.02. 16:31:26

Ginura tenném rá a
jelemet. Bennmaradásilag.

úgymond olvasó mmkk 2018.12.02. 16:32:13

@tvbuzi: azt álmodtam, hogy benne voltál a belevalóban cintikével, csak úgy elmesélném :DDDD

Angora Cardi 2018.12.02. 16:40:08

@úgymond olvasó mmkk: művelődésileg kívántam küldeni

Angora Cardi 2018.12.02. 16:54:41

1. Adventre küldöm

A nyuszik és az őzgidák már várják a Karácsonyt,
Hát miért lennék én szomorú.

csincsilla72 2018.12.02. 17:01:13

@úgymond olvasó mmkk: Nem-e? Isteni pörkölt lesz belőlük:-)

Hedo a nokedli szaggató 2018.12.02. 17:22:18

Szóljatok, ha van új poszt! Nem tudok 5 percenként frissíteni. Mézeskalácsot sütök :) köszönöm

Hedo a nokedli szaggató 2018.12.02. 17:42:49

Tényleg győzi vezényli a párbajt??? o.O
Oké, holnap nézem, tekercselve

MosóMaca 2018.12.02. 18:06:36

Sorry, rosszat linkeltem :) De közben látom, felettem a jó

hűholélek 2018.12.02. 18:08:21

@MosóMaca: Az a tegnapi és éppen azalatt írogatsz:DD

Todd Chavez 2018.12.02. 20:06:23

Nem láttam az előző 2 adást, mikről maradtam le?

Puncylla 2018.12.02. 23:15:53

Igazából...
megmondom őszintén...
basszák meg!

Puncylla 2018.12.02. 23:19:41

Ja, ezt a 28-asba szántam.
süti beállítások módosítása