Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

A legbátrabb páros 2x02 - "Iz tú sztrong, tú sztrong"

2018. november 22. 11:00 - BBrigusz

Nos, kedves kis mazsoláim, elérkezett a hetünk ékköve, itt az ideje, hogy megkapjuk a jól megérdemelt celebparádé-adagunkat, amit Tilla mindig kalandrealitynek hív, de én neki azóta nem hiszek, hogy anno elvállalta annak a béna Tick-Tack Bumm - adaptációs kvízjátéknak a vezetését. Kezdünk. Derűs reggelre ébrednek a gyökerek az erődben, kivéve Aurelio, akit elszomorít Cooky hiánya, mert neki ő volt a harmadik fele. Berkiék, miután megállapítják, hogy itt őket amúgy mindenki utálja, rutinszerűen felöltik az aktuális matching outfitjüket, bár úgy sejtem, ők ezzel a helyzettel a mindennapi életükben is sűrűn találkoznak.
1.jpg


Ismét a buszból kiszabadítós játék van soron, amit nem is olyan régen láthattunk, ha ez az évad hátralévő részében is így lesz, sikerül lenullázni azt a minimális izgalom-faktort, amit eddig nyújtott a műsor, just sayin’. Aurelioék Laky Zsuzsiékat választják, Ágicáék Csóricsékat, így Berkiék és Weisz Fanniék alkotják a harmadik csapatot. Aurelio az angolt is anyanyelvi szinten beszéli, mégpedig páratlan módon, nem okoz neki gondot a kedvese segítségére sietni, amikor az kommunikációs korlátokba ütközik.

 



-Szorít egy picit, azt hogy mondjam?
- Iz tú sztrong, tú sztrong, meg megfullad.

 

A tesztoszterontól túlfűtött Guszti egy érintéssel kitöri a bábu kezét, no problem, haladhat tovább az életmentős feladat. Ezekután a bábut, alias sérült egy röpke másfél percre víz alá is eresztik, csak remélni merem, hogy a munkaerőhiány nem sújtja oly’ nagyon a mentőket, hogy egy éles helyzetben ezeket a gyökereket kelljen kiküldeni valakihez. Miközben LZSF (Laky Zsuzsi férje) 10 perce cipeli egymaga a 80 kilós bábut, kénytelen végig nézni ahogy a csapattársai a kötélen lemászáson szenvednek, ezt mondjuk priceless lehetett átélni. A második csapat leghangosabb tagja nem meglepő módon Ágica, a felesleges rikácsolása közben Csórics Balázs barátnőjének (Adri) tekintetén minden gondolatom kirajzolódni látszik. Végül a hordágy és a bábu rajta landol, én igenis elhiszem, hogy a többiek részéről ez nem volt szándékos, de hát ismerjük a sokszor emlegetett frázist, miszerint minden viccnek a fele igaz, persze távol álljon tőlem bármiféle párhuzam vonása.

Miután az időjárás-jelentés közben konstatálom, hogy ez a Barta Sylvia ( nem, nem Szilvia) még mindig baromi jó bőr, máris indul a harmadik csapat mentőakciója, amelyben a hölgy tagok rendkívül elegánsan a kötél akkurátus leengedésével veszik ki a részüket a közösből. Közben elgondolkodom, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy én is így nézzek ki 20 év múlva, és ne az Ágica-féle vonalon induljak el, aki leharcoltabb, mint Pumped Gabó egy VV Krisztiánnal való baráti pizsiparty után. A távolból figyelő Majka és Tilla kedvesen kritizálják a haditervet, vagyis leginkább annak hiányát, mondjuk az elég poén, hogy négyen majd beleszakadnak ugyanazon bábu megtartásába, amit nem sokkal korábban Guszterminátor egyedül vígan körbehurcolt a teljes máltai partszakaszon. A diadalittas nagy önünneplést Tilla lényeglátó szavai szakítják meg:

 


-Hát nem volt rövid.

 

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


Végeredményben az első csapat nyer, utánuk a Vasalt heréjű és bandája, majd az Ágica-Csórics delegáció, akik ugyebár kioffolták a feladatot. Aurelio, aki semmilyen körülmények között sem Berki csicskása, hű csicska módjára segít Gollamnak a bőröndcipelésben, majd ezt azzal indokolja, hogy neki percenként változik a véleménye másokról. Saját bevallása szerint ő olyan, mint egy bevásárlóközpont, mert minden van benne. Öhm…oké. Guszterminátor el is mondja a hülyegyereknek burkolt véleményét, miszerint csak az asszony jelenlétének és a fullos kajáknak köszönhető, hogy nem kötött még gordiuszi csomót a torkán át kihúzott bélrendszerére, de azért már értékelné a kicsivel kevesebb indokolatlan üvöltözést. Nagy halálhörgések közepette Ágicáék is visszatérnek a társasághoz, majd láss csodát, semmi baja, ha ha ha, „bevettétek mi?”. Hozzám hasonlóan senki nem tartja ezt viccesnek, de tekintve, hogy ennek a nőnek 15 éve a szennylapokban zajlik a magánélete ne is várjunk tőle semmi maradandót. A holdfény romantikus sugarai alatt Aurelio még bevezeti ex-VV-s kolléganőjét a tetőn szarás fortélyaiba, oszt’ jóccakát.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg


A következő próbatétel egy baszott nagy vízesésen leereszkedés után kulcskeresés, zárkinyitás, majd rituális keretek között gyűrűfelhúzás. A „ki házas már?”-kérdésre Gollamék is igennel felelnek, ami Tilla elmondása szerint nagy hír, én elhiszem, nekem kurvára mindegy. Ezt a feladatot még nézni is embert próbáló, én valószínűleg nettó két perc alatt estem volna össze a medence közepén hullafáradtan. Laky Zsuzsiék és Berkiék sokat küzdenek, Ágicáék Aurelioékhoz hasonlóan bemákolják, de náluk a gyűrűkeresés tart tovább. WF egy táv leúszása után feladja, Csórics nője ezzel szemben kőkemény. Így Weiszék biztos párbajozók, Lakyék védettek. A szavazáson Gollamék kapnak egy voksot a védettektől, Ágicáék Weiszéktől a múlt heti kamuindokláshoz kísértetiesen hasonló barokkos körmondatok kíséretében, ők Aurelioékra teszik a jelet, amit vissza is kapnak. Csóricsék Berkiékre szavaznak, ők pedig Ágicáékra. A szavazás utáni elbeszélgetésen Csórics csaja már az öt perccel korábbi mondatait sem tudja megindokolni, úgyhogy inkább mindenki bőg, ugorjunk is a párbajra.

13.jpg

14.jpg

15.jpg


A challenge első részében kvízesdi van ismét terítéken, egész jól megy mindkét párosnak, ennek ellenére azért uncsi és vontatott perceket kapunk, WFF feje tökéletesen példázza a játék nyújtotta hihetetlen izgalmakat. Lényeg a lényeg, hogy Ágicáék előnyhöz jutnak.  A második részben a lufipukkasztós-pontgyűjtős móka jön ismét, ha jól számolom harmadszorra a műsor rövidke története alatt. Doktor Ágicapasija tizenhárom lövésből egy találatot ér el, így WFF az első lufidurrantás után magabiztosan bohóckodja el a feladatot, ergo Ágicáék mennek haza. Nem igazán sajnálom, nálam ez a nő a Kasszás Erzsi szintet súrolja az irritáló-méteren. Nekem továbbra is bejön az össze-vissza szavazás egyébként, meg valahogy a párocskák is elviselhetőbbek, mint az előző évadban. A kövi adás előzetese Berki-ellenes paktumot ígér, kíváncsian várjuk.


95 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slara 2018.11.22. 11:31:56

De szaladtam, de szaladtam, elsőőő!:)

slara 2018.11.22. 11:40:26

BBrigusz ez több mint pörfict....Gusztiterminátor egyedül vígan..... ezen a ponton zsepiért kiálltok....iz tű sztrongba kerültem:) :) Köszönjük!

Lynette21 2018.11.22. 11:54:40

Bbrigusz koszi a posztot, megint joooool sikerult!

slara 2018.11.22. 12:46:35

@Lynette21: Igen, Ágikának olyan szorulásos, erőlködős kaksis feje van, mint aki már órák óta csak nyomja, nyomja hasztalan:) Pasija sztem vodkával keveri ki magának a szódavizet, hogy elviselje:)

Sanda.Ipse 2018.11.22. 12:58:14

Valóban uncsik az ismételt játékelemek. Le is pörgettem a felvételen, csak a végeredményt néztem. Sajnálnám, ha kiejtenék Berkiéket, ők legalább néha villantanak vicceset, különösen Au-val együtt. A többi pár unalmas, sótlan. Cookyék is hiányoznak. Ágnes asszony otthon rikácsolhat tovább, Fanny pasija jól kicseszett velük. Lehet, hogy nem volt túl etikus, de legalább eredményes:) A Szögeczki páros senkinek nem fog hiányozni. Sem a játékostársaknak, sem nekünk. A pasi nem lehet valami sztárügyvéd. Ha az volna, nem engedhetné meg magának, hogy celebeskedjen egy effajta műsorban. Zsák a foltját.
Köszi a gyors összefoglalót, BBrigusz. Jól sikeredett:)

Sanda.Ipse 2018.11.22. 12:59:14

@slara:
Szerintem a szódát is elhagyja.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.22. 14:52:54

köszi a posztot! :) remélem jövő héten Berkit felgyújtja Berkiné, úúúúúúúúgy megnézném

Lynette21 2018.11.22. 14:53:03

@Lynette21: Ezt nagyon nem ertem. Telon miert vsak egy mondatom latszik?! A tobbi torlodott vagy mi a fax?!

BBrigusz 2018.11.22. 15:10:18

@úgymond olvasó mmkk: Amekkora lovag, szerintem kidumálja, hogy a nője égjen :D
@Lynette21: Én is csak egy mondatodat látom :o. Várjuk a további észrevételeidet:)

Niké88 2018.11.22. 15:15:58

Berki orcáján azok vajon pattanások, vagy még nem jött helyre valami plasztikáztatós cucc után a bőre??

Niké88 2018.11.22. 15:31:48

@Ay Mama, Que paso: ja értem, most lebuktam... hogy nincs kigyúrt pasim :D

slara 2018.11.22. 16:09:27

@úgymond olvasó mmkk: :) Berkiné olyan párás szemekkel figyeli Gollemet, látja (piszkosul reméli) előre, hogy életük végezetéig boldog lesznek, kertjükben majd unikornisok fognak legelni és vasárnaponként közösen festik ki körmeiket:)

Sanda.Ipse 2018.11.22. 16:10:50

@Lynette21:
Itt csak egy van. Nem az előző posztnál kéne keresned?

úgymond olvasó mmkk 2018.11.22. 21:07:46

@BBrigusz: hisztizni is fog, ha jól láttam az előzetesben, eh :D

@slara: ja, nagy a lemúrlamúr, tartson örökké plusz egy napig, de valahogy úgy tűnik, Berkiné a nagyobb szerelmes

Lynette21 2018.11.22. 22:10:19

@BBrigusz: Hat jo. Majd ujra osszeszedem a gondolataimat, de egy eleg hosszu kommentet irtam, ami ugy latszik valamiert torlodott, es csak egy mondat jelent meg...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.23. 08:56:35

@Ay Mama, Que paso:

úgy tudom a szteroidok nem csak a bőrt de a májat és a vesét is szétbaszcsizzák, hogy él ez még mindig ?
mert látszik hogy fele annyi súlyzózás van a kinézett mögött.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.23. 09:05:27

@úgymond olvasó mmkk:

szerintem nem iszik alkoholt.
piálna az még jobban odab*szna a májának a szteroid mellett.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.23. 09:07:05

@szociál: nem is feltétlenül arra gondoltam, hogy most iszik, hanem még a "fodbalista" "karrierje" alatt elfogyasztott mennyiségre

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.23. 09:09:59

@úgymond olvasó mmkk:

az nem számít mert a máj regenerálódna annyi idő alatt, de a szteroidot napi szinten tolta/ja, csoda hogy még nem jár dialízisre a leállt veséjével.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.23. 09:11:20

@szociál: még. ki tudja, mi lesz 2-3 év múlva

slara 2018.11.23. 12:46:36

@úgymond olvasó mmkk: csak azt tudnám mrs. berki mifenėbe szerelmes, mr. berki se nem helyes ( kifejezetten ogre) se nem jó a teste, nincs humora....hiányzik belőle az a sármos plussz amitől egy nő egy helyben ugrálva dobálja a haját, hogy yesssssss, aztaleborultmindenit, yesssssss aztalebo...jah az mán volt:)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.23. 12:50:05

@slara: kifejezetten ronda pasinak tartom Berkit, szánombánom :))

ewita 2018.11.23. 15:45:13

jó kis poszt lett,köszi! Nekem ez a buszos új volt, igaz az előzőt nem nagyon néztem.
Én sem értem mit esznek berkin, kibszott ronda szegény, ráadásul még jön hozzá az a nagyképű, bunkó stílus! A csaj is eléggé férfias , nekem olyan mint a Katerina Witt :)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.23. 17:04:25

@ewita: biztos a csilliárdos karóráját, meg a kocsiját, meg a ruháit, amiből 1 darab többe kerül, mint az egész havi fizetésem :D

slara 2018.11.23. 20:04:33

@úgymond olvasó mmkk: sztem ingyenélő, szponzik adtak neki ezt meg azt, amíg azt hitték képvisel valamit, simán el tudom képzelni h most a csajon ėlősködik....

úgymond olvasó mmkk 2018.11.23. 20:16:58

@slara: állítása szerint ő egy üzletember :D

Lynette21 2018.11.24. 15:56:39

@szociál: Mindenesetre ha osszefutok vele dialon majd szolok!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.24. 16:11:55

@úgymond olvasó mmkk:
Éves fizetesed angyalom :)
10 millijos órákkal pózol ez a mankee.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.24. 17:29:29

@szociál: látod, ennyire nem értek hozzá :/ (meg ennyire nem is érdekel)

Perah 2018.11.24. 19:36:48

@BBrigusz: Nagyon-nagyon viccesek az írásaid, ez a poszt is könnyesen röhögős kategória! :D :D Amúgy a VV9-hez miért nem írsz? Bár sejtem, hogy nincs nagy kedved nézni a gyökerek vergődését napi szinten, de azért jók lennének oda is a poénjaid. Amikor Ágica szenvedett a buszos feladatnál, nem csak a te gondolataidat tükrözte Adri, hanem az enyémeket is :))). A Guszterminátor név feltalálása pedig nem is lehetne találóbb!

Perah 2018.11.24. 19:42:45

@slara: @ewita: Berkin tényleg nem tudom, hogy mit eszik ez a csaj, főleg, hogy ilyen gyorsan el is vált miatta. Berki meg el is vette, ami ugyanúgy meglepő azok után, hogy a lánya anyját annyi év után sem vette feleségül. Tényleg hasonlít amúgy Witt-re :). Ezek az összeöltözéseik pedig totál szánalmasak, nem is értem, amikor valaki összeöltözik a párjával, főleg nem minden nap.

Én amúgy Au-t a baromságai ellenére is bírom, de igaza van Guszterminátornak, hogy foghatná egy kicsit halkabbra is, mert eléggé idegesítő.

Szuper, hogy kiestek Ágicáék, megőrültem a folyamatosan picsogásától! Meg attól, hogy állandóan játszotta a szegény, szerencsétlen, segítségre szoruló kislányt, nem is értem, hogy nem unja a férje. Egy normális pasi szerintem hosszútávon nem tudná ezt a tehetetlenséget elviselni.

ewita 2018.11.24. 22:03:56

@Perah: Jaj az nőcis tornadressz szerű valami azokon az izomcsomókon BRRRR!! :D
Hát mint látjuk Ágicát nem is viseli el hosszútávon senki (már amennyire követem a bulvárt )... ez a pali is 1 évig távkapcsolatban volt vele, nem tudom mióta van tényleges fizikai kontakt.
Aurélio sztem azért sokat "csendesedett", és vicces beszólásai vannak!
Várom lesz-e összefogás a párok között valakik ellen!

Perah 2018.11.25. 15:43:01

@ewita: Ágicáról nem nagyon hallottam a VV-beli szereplése óta. Meg is döbbentett, hogy milyen viseletes az arca, sokkal idősebbnek látszik a koránál. Hát, én sem tudnám elviselni, mert az összes csaj közül ő nyavalygott a legtöbbet, még az előző évadban sem volt olyan, aki ennyi siránkozott volna.

Berkiben az zavar a leginkább, hogy nagyon öntelt és nagyképű, bár lehet, hogy csak túlkompenzál. Gondolom, hogy gyerek- és fiatalkorában kapott jó sok fricskát a kinézete (és a ló feje) miatt, emiatt talán felvett egy ilyen "nagyon erős és magabiztos vagyok" személyiséget. Ha viszont ezt a valódi énje, az nagyon gáz... Ha nem szólogatna be állandóan, azért neki is lennének néha jó meglátásai.

Aurélio humorát és hülye beszólásait én is bírom, szerintem az is hatalmas poén volt, hogy neki Cooky a harmadik fele :))). Mellesleg én a VV-ben is kedveltem, sőt neki szurkoltam, mert tetszett, hogy a hülyesége ellenére érzékeny srác. Meg őt így kell elfogadni, ilyen a személyisége, de persze személyesen nem biztos, hogy kibírnám az ordibálását :D.

Sanda.Ipse 2018.11.25. 19:29:27

Berki és Au nélkül tök unalmas lenne a műsor. Aunak sem lenne partnere a hülyéskedéshez, legfeljebb kioktatást kapna, hogyan nőjön fel végre (sosem fog). A többi szereplő a "semmilyen" kategória. Nem véletlen, hogy a hozzászólások is kettőjükről szólnak.
Az Ázsia-Express óta én bírom Berkit, bár azelőtt nem néztem olyan műsort, amiben feltűnt. Szerintem ez a nagyképűség egy felvett póz, négyszemközt egy normálisabb pasi lehet.

slara 2018.11.26. 22:38:42

Csak nekem tűnik úgy, hogy ezt a második évadot nem unják annyira Tillåék? Az előzőt, amiben alkesz Kristóf és kimondhatatlan nevű, egérfejû barátnője volt, mintha látványosan unták volna.

Lynette21 2018.11.27. 07:53:20

@slara: Szerintem is osszeszedtek kicsit magukat Tillaek. Bar en tovabbra is azt mondom, hogy tok feleslegesek ketten, semmit nem tesz hozza a musorhoz.

slara 2018.11.28. 09:53:18

Nagyon kivi leszek a posztra, nekem a tegnapi adás tetszett, csóróékat tudnám negatívabban kifigurázni, pókemon szórakoztatott, de lehet a poszt után belendülök, olyan kis befolyásolható vagyok:)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 10:27:41

@slara: az a bőgés, amit lerendezett a bábu kihagyása miatt, komolyan mondom.. :DDD

Lynette21 2018.11.28. 12:13:06

Az uj resszel kapcsolatban majd par dolgot irok az uj posztnal. De azt nem birom magamban tartani, hogy ez a szeria azert sokkal szimpibb, mert nalam eddig senki nem irta le magat emberileg annyira, mint pl Nemth Kristof vagy Tenya az elozoben...Sot! Meg emberileg emelkedtek is a szememben azzal, hogy megismerjuk oket. Pl tetszik ahogy Guszti segit Aunak!

slara 2018.11.28. 12:53:47

@Lynette21: igen,nekem is szimpik,még pokemon is a szeleburdi fejivel:)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 14:34:28

@Lynette21: mikor kiderultek a nevek, fogtam a fejem, hogy ez megint milyen szeria lesz. de azt kell mondanom, hogy fenyevekkel jobb, mint az elozo.

slara 2018.11.28. 14:38:33

Tudom mán mit is akartam, csak számomra visszataszító ahogy Gollem alázza ezzel az alkoholista kártyával az anyját? Nem értem, ha így is volt, miért kell ezzel azt az anyát földbe döngölni, soha nem mossa ezt már le magáról....

Sanda.Ipse 2018.11.28. 16:18:26

@slara:
Miért neki kéne lemosnia magáról, hogy az anyja alkoholista volt? Egy gyerek számára szörnyű lehet ezt át és túlélni. Elmondta, hogy évekig nem tudott erről beszélni, ezzel szembenézni. Ilyen múltat senki nem talál ki magának. Nyilván onnan ered az is, hogy ő maga soha nem iszik alkoholt. Ez sok mindent megmagyaráz Berki viselkedésével kapcsolatban. Sokat sérülhetett gyerekkorában, ezért az érzéseit megtartja magának, visel egy páncélt a külvilág felé.
Engem sokkal jobban irritál a 27 éves Au több, mint óvodás viselkedése. Eljutott odáig, hogy már önmagát is túljátssza. Ha vele bánnának úgy a többiek, mint Berkivel, végig bömbölné, üvöltözné a napot, nem győzné magát sajnáltatni.
A fenébe! A végére még megkedvelem Berkit:)))

Sanda.Ipse 2018.11.28. 16:26:38

Aurélió egy drogos kis hülye pöcs, aki életében nem dolgozott egy napot sem, de nem is tanult csak szegény apján élősködött. Gusztiból eddig csak a gyűlölködő oldalát láttam, Au gyámolítása is valamiféle számításnak tűnik. (Addig is rajta van a kamera).
Csóricsék kiesésének örültem. Amúgy meglepő volt, hogy olyan régen ismerik egymást a párjával, hogy valamikor osztálytársak voltak, mégsem tudnak egymásról szinte semmit.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 16:53:03

@Lynette21: @úgymond olvasó mmkk:
Ez az évad nekem is jobban bejön, nem antipatikusak a játékosok.
Aurélió csinálja a showt, jobb is hogy nem estek ki.

@Sanda.Ipse:
Auréliónak van baja, ő ilyen extrovertált és túlbuzgó figura, mindig ő akar lenni a központban, de ezzel nincs is baj mert ő ilyen.
Guszti meg egy macsó, ez nem egy felvett póz, egy MMA-s nem fog Berki féle kreténekkel foglalkozni, Auréliót és a Cápáékat csípem ebben a legjobban.
Hajmásiék meg bátrak hogy hallássérülten elvállalta Pécs szépe, mert úgy tudom zavarja az ha beszélnie kell idegenek előtt.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 17:56:02

@slara: az az "anya", aki bármilyen formában megnyomorítja a gyereke életét (piál, elhagyja, elhanyagolja, bántalmazza érzelmileg vagy fizikálisan, stb), az megérdemli, hogy a földbe döngöljék. nem egyszer, nem kétszer, százezerszer.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 17:58:29

@szociál: tőlem nagyon távol áll bármilyen extrovertáltság, Aurélióé meg a rémületem határait súrolja, de tényleg szürkébb lenne nélküle a műsor (akármennyire is idegesít a bőgése)

Sanda.Ipse 2018.11.28. 18:30:58

@szociál:
Hajmásiék nagyon szimpatikusan nyomják. A lány előtt kalapot le, de érezni, hogy a férje támogatólag mindenben mellette van. Inkább ők nyerjenek a végén, mint a maradékból bármelyik.
Gusztáv nekem nem szimpatikus. A szemein még most is látszik kábítószeres múltja.
Au elcseszte a VV-s főnyereményt is, nem szeretném, ha ők nyernének. Engem nem nagyon szórakoztat egy 27 éves debil, de összehasonlítva még mindig jobb egy Németh Kristóf-Tenya-fitnessguru kombónál.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 18:34:58

@Sanda.Ipse: nekem Weisz Fanni meg a férje pozitív csalódás, nem volt szimpi a pasi a korábbi médiaszereplései alapján

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 19:19:07

@Sanda.Ipse: @úgymond olvasó mmkk:

Az előző évad kretén hármasa tényleg gusztustalanba tolta, ezek mindenkin átgázolnának a lóvén, még egy multimilliomos ÁpdétNorbi is úgy tolta mint ha éhenkórász lenne.
Mondjuk a Vajna Timi húgának is van mint a Dom Perignonba aprítani, de ők legalább szimpatikusok voltak.
Weisz Fanniéknál van valami családi botrány, úgy tudom a férje eltiltotta Fannit az anyjától, nem kommunikálhatnak se, azért ez nem normális.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 19:31:00

@szociál: ezért mondtam azt, hogy nem volt szimpi a férj. ÁpdétNorbi meg annyira nem bír magával újabban, hogy minden nap olvasok róla/tőle valamit a velveten. hányóssmiley.

Sanda.Ipse 2018.11.28. 19:36:27

@szociál:
Hogy Fanni eltiltva van-e vagy ő maga döntött így, azt nem lehet tudni. A mama jobban exponálta magát a médiumokban a témával kapcsolatban. Vannak szülők, különösen sérült gyerekek esetében, akik azt szeretnék, ha a gyerek mindig csak tőlük függene és nem hagyják őket önállósodni. Az ismeretségi körünkben is van egy ilyen mama, a lánya szintén siket (most 36 éves) és a mama minden kapcsolatába már a kezdetekkor belegyalogolt. Amúgy a lány eddig 3 diplomát szerzett, életrevaló lenne, ha az anyja hagyná. Valójában az anya nem akar egyedül maradni és mindig érezteti a lányával, hogy mindent neki köszönhet, még azokat a diplomáit is, amit az már felnőtt korában, munka mellett szerzett meg.
Egy jó kapcsolathoz két ember kell. Nem hiszem, hogy Fanni esetében a mama megnyilatkozásai használtak volna a kapcsolat normalizálásában.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 19:43:25

@Sanda.Ipse: @úgymond olvasó mmkk:

Nemtudhassuk mijazigasság, lehet jó helyen pattog a laszti ha a Férjnél van, lehet csak kihasználja, de annyira nem lehet naív a lány, bármennyire is önbizalomhiányos, amit láthattunk is a tegnapi adásban.

Sanda.Ipse 2018.11.28. 19:50:39

@mentoros lecsó:
Tényleg egy klassz csaj. Szerintem mindig ilyen vékony volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 20:10:30

@úgymond olvasó mmkk:

tudom hogy hányos a trutykó, de jó barátok Fannival.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 20:17:22

@szociál: genya leszek, mindenkinek vannak tévedései :)))))))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 20:22:07

@mentoros lecsó:

:))
De attól még Fanni barátja :)

@úgymond olvasó mmkk:

Az irodalom fila táskája megszólalt :)
úgymond coelho :)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.28. 20:24:59

@szociál: tőled ezt most dicséretnek veszem :) (az instant coelho közelébe sosem érhetek)

slara 2018.11.28. 21:20:19

@szociál: hát én ezt a szociált hogy szeretem:) nem dől be Gólemnek!

slara 2018.11.28. 21:26:17

@úgymond olvasó mmkk: Ebben igazad van, de ....hallgattassėk meg a másik fél is, addig nekem ez csak az előhúzom anyamegyalkoholistavoltsokatszenvedtem kártya, de mind1 is....ezen sem veszünk össze:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 07:05:40

@slara:

jelezném hogy Berki ezzel a történettel már stand uppolt egyik műsorában úgy tudom, egyszer már szalag cím volt.
Most ismét elő kellett húzni, és sztem a kérdést sem véletlenül így tették fel, lehet a kérdések is meg vannak adva ilyen esetben, ez egy reality, itt bele nyúlnak a készítők de durván.
Az hogy elmegy szellemet játszani Aurélió nem a szerkik ötlete volt ? :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 09:09:55

@úgymond olvasó mmkk:

kinyitod az internetet és dől ez a sok szar, egyikbe csak belefutsz :)

úgymond olvasó mmkk 2018.11.29. 09:12:17

@szociál: ilyenkor inkabb becsukom az internetet :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 09:15:04

@úgymond olvasó mmkk:

lecsuknám én is de mikor a 444-en látom hogy már megint mit művelt ez a kertitörpe Putyin Iktor akkor szívesen fellőném magam a Napba.

slara 2018.11.29. 09:26:52

@szociál: dede, tuti, aztán a szellemes feladatból nem sikerült túl sokat kihozni....

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 09:28:09

@slara:

az ilyenek miatt lesz 3 órás egy műsor :(

úgymond olvasó mmkk 2018.11.29. 09:30:03

@szociál: nekem a Hold is boven eleg lenne :) ha joindulatu lennek, akkor azt mondanam, kinezem Aureliobol, hogy viccesnek gondolta ezt a szellemesdit, de hajlok ra, hogy szerkesztoi utasitas volt

slara 2018.11.29. 09:30:31

Azt már mondtam h hajmåsipėterpål & Fanni nekem über cuki? Én látom azt a plusszt kettőjükön , amiért néha több ideig hagyod a pillantásod egy páron:) Nah......dolgozom picit, posztra várva

slara 2018.11.29. 09:41:43

@szociál: Tuti szerkesztői utasításnak gondolom. Amikor vv vivivel összefutottam tavaly, megkérdeztem tőle, hogy ugyan mi okbôl meztelenkedett és gusztustalankodott annyit, amire az volt a válasza, hogy nagyon megbánta így utólag, de ott ez szerkesztői utasítás volt, hogy mikor mit kell tennie.....az már más kérdés h csak ennyi esze volt..van és lesz is:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 09:56:18

@slara:
Idoutazo vagy?
Vv Vivi még bent vetkőzik :)

slara 2018.11.29. 10:23:54

@szociál: neeeeem.....az előző szériában....a mostanit nem nézem, túl sok a gyomromnak:) azt hittem a tavalyi után nem lehet lejjebb

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 10:27:54

@slara:

én meg azt nem néztem , képtelen voltam.
egy ilyen lapos paraszt nyeri mint Soma ?
vicc

slara 2018.11.29. 10:36:05

@szociál: most jobb fogja? persze egyet értek veled

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 10:38:50

@slara:

ezek is állatok, de valamiért a karakterek nevetségesebbek mint azok voltak, azok annyira semmilyenek voltak hogy képtelen voltam nézni.
Auráliós évad Izáékkal agyonveri a Somás szutykot.

slara 2018.11.29. 10:47:09

@szociál: mindjárt ( vv krisztián) felkėrdezlek :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.29. 10:50:02

@slara:

asszem ő volt Iza paraszt palija, aki azt mondta Izának hogy szívd ki a vetőmagot a földből :)))))
Mekkora karakter volt ?
És gyúrós szoli Józsi ? Bátya, nénje ?
Sokkal jobbak mint a Soma féle amatőrök.

Perah 2018.11.29. 12:04:11

@Sanda.Ipse: Egyszer láttam a Berkit Friderikusszal beszélgetni, volt valamilyen 24-órás, együtt lakós műsora. Ott Berki eléggé megnyílt, tök normális volt és az érzékeny oldalát is megmutatta. Nekem ott nagyon szimpatikus volt. Ezért gondolom én is azt, hogy ez a nagyképűség inkább csak egy felvett álca, hogy mások ne lássák a törékeny önbizalmát, illetve érzékenységét. Az alkoholista anya pedig - ahogy te is írtad - nem az ő szégyene, hanem a nőé, aki a gyereke mellett is iszik!

Perah 2018.11.29. 12:09:58

@úgymond olvasó mmkk: Nekem is meglepő volt, hogy Fanni férje tök normális és úgy tűnik, hogy nagyon is szeretik egymást Fannival. A médiában inkább mások járatták le őket folyamatosan, nem ők szerepeltek, inkább csak védekeztek. Egyelőre nekik drukolok, Au nem érdemli meg, hogy másodszor is millós összeget nyerjen, Berkiéknek és Lakyéknak csomó pénzük van, szóval maradnak a Fanniék.

Sanda.Ipse 2018.11.29. 18:37:25

@Perah:
Én valójában csak egy műsorban, az Ázsia Expressben láttam, ahol számomra nem volt olyan antipatikus, mint ahogy az a médiából lejött. Hülye hírekbe botlott az ember vele kapcsolatban nap, mint nap, mint a vasalt heréi és a kapcsolata a gyereke anyjával. Az a nő csak hozzásegítette, hogy a renoméja egyre rosszabb legyen. Ez a Mazsi-lány szimpatikus és a kapcsolatuk kiegyensúlyozottnak tűnik. Egyik sem dominálja a másikat és jót tesz nekik, hogy nem a média kereszttüzében élik a magánéletüket.
Egyet értek veled, hogy ez a nagyképűség csak egy páncél, ami mögé elrejtőzhet.

Sanda.Ipse 2018.11.29. 18:42:12

@Perah:
Ha döntenem kéne, hogy Berkivel vagy az infantilis Aurélióval töltök-e összezárva 24 órát, a választásom Berkire esne:)

Perah 2018.12.01. 11:31:06

@Sanda.Ipse: Én az Ázsia Expresszt egyáltalán nem láttam, szóval onnan nem tudtam tájékozódni. Mazsival tényleg úgy néz ki, hogy jól összeillenek, tudja kezelni Berki hülyeségeit. Meg úgy látom, hogy Berki tök normális vele, valahogy nem harcol vele, mint az előző barátnőjével tette. Végül is általában minden - emberek közötti - kapcsolat hasonló: mindenki más hatással van ránk, valaki halálra idegesít, míg egy másik ember személyisége megnyugtat :).

Az érdekes még a Berkiék viszonyában, hogy Aut szerintem kedveli a maga módján, de mégis mindig beszólogat neki, Gusztitól meg tart egy kicsit, de őt is kedveli, mert bár nem vallja be, szerintem tiszteli azt, hogy erős személyiség.

Azt én személy szerint imádom látni, ahogy Guszti apáskodik Au felett, látszik, hogy nagyon kedveli, pedig néha biztosan falra mászik az óbégatásától :).
süti beállítások módosítása