Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Heti ajánló 11.20 - 11.25: a hét, amikor szülinapom van

2018. november 20. 16:38 - Dzsudibí

Szküzé moá mindenkitől, aki nem tudta tegnap milyen csatornára érdemes váltani, azonban két Való Világ hogyvolttól egymás után az ember hamarabb kiég, mint a féklámpa az egyszeri nyugdíjas swiftjében, de most itt vagyok, újult erővel, és összegyűjtöttem nektek mindent, amit ezen a héten nézni érdemes. 

Romantikus

11.20-án kedden este 21.00-kor Julia Roberts a Filmbox Premiumon keresi a boldogságát és az élet értelmét az Ízek, imák, szerelmek című filmben. 11.22-én este a Flashdance-re flesselhetünk a Cinemaxon 23.35-től, és amely film nagyon sokáig meghatározta az elképzelt szakmai pályafutásomat gyerekként, mert én is táncos és hegesztőmunkás akartam lenni, mert akkor biztos olyan szép hajam lesz, mint Alexnek. 11.23-án nagyon kora hajnalban, 01.25-kor a Szív hídjai című romanitkus filmet vetítik a Super TV2-n, mely filmről az első emlékem, hogy anyukám nézte sokszor vasalás közben vidijókazettán, és mindig sírt a végén, úgyhogy én is sírtam, bár nem voltam benne biztos, hogy mi a nagy szomorúságunk oka. 

375350.jpg

Krimi, ákcijó

11.20-án délután Salt ügynök menekül a CIA és a KGB elől a Sony Movie Channel-en 16.55-től, hogy bizonyítsa igazát, és kiderítse, ki árulta el. Szintén kedden este pedig az RTL+-on Bradley Cooper maxolja ki a képességeit egy szupertitkos gyógyszer segítségével a Csúcshatásban 19.55-től. 11.23-án hajnalban a Film+-on Szemtől szemben 01.45-kor, olyan nevekkel, mint Robert de Niro, Al Pacino, Val Kilmer, Natalie Portman, Jon Voight és Ashley Judd, akik az évszázad bankrablásának történetét mesélik el. Kill Bill rajongóknak nagy nap a szombati, ugyanis este a Cinemax 2-n egymás után az első és a második részt is 22.00-tól, ami nettó 4 órás elfoglaltságot jelent, érdemes feltankolni popcornnal. Akiknek kevesebb popcornja van otthon, azoknak a Cinemax nyújthat alternatívát a Ponyvaregénnyel 23.00-tól. 

heat-1995-01-g_1439828878.jpg

Vígjáték

11.20-án este 23.20-kor a Viasat 3 műsorán Még egy kis pánik Robert de Niro-val és Billy Crystallal, melyben Paul Vitti, a rettegett maffiavezér készen áll, hogy új életet kezdjen, és ehhez szintén kezelésre szoruló pszichiátere, Ben segítségét kéri. Másnap, azaz 11.21-én 19.25-kor az AMC-n Borat, azaz Sascha Baron Cohen fedezi fel Amerikát egy kazah szemével, és drukkolunk neki, hogy a végén megtalálja Pamelát. Netflixen magyar felirattal is elérhető Jim Carrey nagy klasszikusa, az Ace Ventura: Állati nyomozó című vígjáték (Finkle az Einhorn!). 

borat-mankini.png

Dráma

11.20-án, kedden este a Film+-on Harcosok Klubja 23.10-től, mely a csodálatos Edward Norton és Brad Pitt főszereplésével vezet minket végig egy olyan világon, ahol mindig több és több kell, és melynek csattanóját egy idő után sejteni lehet, azért a végén mégis nagyot üt, szó szerint is. Szerdán, 11.21-én 21.35-től a Cinemaxon Ryan közlegényt mentik, de nagyon Steven Spielberg klasszikusában. November 24-én szombaton hajnalban 01.35-kor Django elszabadul a Filmbox Premiumon, és senki nem állíthatja meg. A Netflixen a Phillips Kapitány nézhető bármikor, magyar felirattal, Tom Hanks-szel, meg nagyon nagyon aranyos angol akcentussal beszélő feka kalózokkal. 

Sorozat

Az HBO 3 műsorán éjféltől a Westworld futurisztikus világa jelentkezik a második évaddal, ráadásul rögtön dupla résszel, melyben robotok és emberek harcolnak egymás ellen és a saját igazukért, hogy kinek van nagyobb létjogosultsága ezen a világon. Egyik kedvenc könyvem, Ken Follett klasszikusa, A katedrális sorozatosítva a FilmBox Plus-on este 21.00-tól tekinthető meg, amely egy generációkon átívelő, magával ragadó történet a kingsbridge-i katedrális építéséről. Egy másik nagy kedvencem, a Californication, avagy magyarul a Kaliforgia David Duchovny főszereplésével nekem egy olyan sorozat, amit bárhol, bármikor, bárhányadjára, ezt az HBO Go-n pedig meg is tehetem. 

411_0_0_97_1280x640.jpg

Fantasy

Harry Potterről nagyon sok bőrt le lehet még húzni, erre remek példa a Legendás állatok és megfigyelésük, melyet az HBO3 tűzött műsorára 11.21-én szerdán 17.00-kor, nagy a pofám egyébként, mert én is nagyon szeretem. Akik szeretik a fantasy műfajt, azok esténként mindenképp kapcsoljanak az M1 Híradóra este 18.00 órától, ahol megannyi izgalmas, fantáziadús hírt hallhatnak egy nemlétező világról. 

milyenekabevandorlok7.jpg

Ismeretterjesztő, showműsor

Pénteken, azaz november 23-án este 21.00-tól a National Geographic műsorán betekintést nyerhetünk a Kim-dinasztia és Észak-Korea titokzatos életének kulisszái mögé, rögtön dupla résszel. Hétköznap esténként 19.00-tól az RTL-en a Konyhafőnök VIP-ben mérik össze erejüket a magyar sztárok és celebek, ahol megtanulhatjuk, hogyan készítsünk konfitált csigacsápot, vagy lecsós cápát egyszerűen. Kétgyerekesként nekem a vasárnap ugyanolyan nap, mint egy átlag kedd vagy a január 1, de emlékszem még azokra az időkre, amikor jólesett egész délelőtt az ágyban fetrengeni másnaposan, és főzőműsorokra csorgatni a nyálamat, miközben arra nem voltam képes, hogy a hűtőig elhúzzam magam a tegnapelőtti maradék krumplis tésztáért, és általában valami ordas nagy kajarendelés lett a szenvedés vége. Mindenesetre, azoknak, akik megtehetik, az RTL Klubon 12.55-től Lila füge Havas Dórával, utána pedig Street Kitchen Zével, majd írjátok meg, milyen volt. Netflixen újdonság a Hip-hop revolution című sorozat, mely a klasszikus amerikai hip-hop történelmét meséli el nekünk egészen a kezdetektől, aki nem tudja, mi az az east coast-west coast, annak kötelező darab. 

mg_6079-1920x1280.jpg

Címkék: heti ajanlo
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nicu71 2018.11.20. 20:12:20

az m1/ál/ hiradó ajánlását első blikkre nem tudtam hova tenni ,de mondhatjuk szellemes :D

Gia 2018.11.20. 21:43:20

Ha szellemes akkor Lacikás. :-))))))
Amúgy klassz az egész Dzsudibí!

iTink 2018.11.21. 11:22:37

Hatkor inkább sétálok a kutyákkal vagy vacsorázom. Túl korán van még akkor a fantasyhoz :D

iTink 2018.11.21. 11:37:06

A lényeg lemaradt, BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! ^^

úgymond olvasó mmkk 2018.11.22. 09:00:21

@Dzsudibí: isten éltessen bis hundertzwanzig! :))) (a híradós ajánlóért külön köszi, vinnyogtam rajta)
süti beállítások módosítása