Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor extra - kiesve, de törve nem #14: Tamás

2018. november 09. 16:00 - sixx

Mentálisan vagy fizikálisan volt nehezebb játszani a Survivort?

Nekem ez a játék inkább mentálisan volt megterhelő, mintsem fizikálisan. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy vadidegen emberekkel vagyok összezárva, akiktől nem tudhatom, mire számíthatok. Folyton odafigyelni arra, hogy ki, mikor fog hátba támadni, nagyon sok energiát felemészt.

Mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövettél?

Azt gondolom, hogy a játékom úgy volt jó, ahogy volt, nem változtatnék semmin. Azt teljesítettem, amit elvártam magamtól, kihoztam magamból a maximumot.

Mi az, amit a tévében nem láttak belőled?

Amit a játék során megmutattam magamból, az vagyok én. Amikor visszanéztem az adásokat, nem volt hiányérzetem, azzal kapcsolatban, hogy valami kimaradt volna, ami igazán én vagyok. Igyekeztem őszintén játszani, nem meghazudtolni önmagamat és maximálisan azt mutatni, aki valójában vagyok.

Azt kaptad ettől a kalandtól, amit vártál?

Teljes mértékben! Minden akadályt sikerült legyőznöm, amit magam elé állítottam. Egy kihívás miatt mentem ki, amit sikerült is legyőznöm, ez pedig maga a játék volt.

Mit tanácsolnál a következő évadokra jelentkezőknek?

Amit a legfontosabbnak tartok, hogy legyenek mindvégig őszinték a játékban. Ne taktikázzanak, törekedjenek arra, hogy minél nyíltabban játszanak.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karoton 2018.11.09. 17:12:37

No comment...
Ez véletlenül nem mentolos lecsó kamuriportja? :))

Lynette21 2018.11.09. 17:23:32

Hu! Ez de kemény! Szegeny Tamas!
rtl.hu/rtlklub/reggeli/alexandra-6-kilot-hizott-mig-masok-eheztek
Ezt a mai Reggeliben nyilatkozta Tamas es Szandra...

Costanza 2018.11.09. 17:58:01

Edesjezus.
"Amit a legfontosabbnak tartok, hogy legyenek mindvégig őszinték a játékban. Ne taktikázzanak, törekedjenek arra, hogy minél nyíltabban játszanak."
ez menthetetlen.

Grow a brain.

Berborosz 2018.11.09. 18:12:14

@Lynette21: Megmondom őszintén: ömlik a bullshit a szájából.

Kiraly Zoltan1133 2018.11.09. 18:49:29

Sok mindenben igaza van az előttem szólóknak, Tomit nem bírtam. De mégis valahogy a harmadik helyezett lett, megelőzve a Fíreget, Verát, Nórát, Emesét, Szandrát, akik ellen esélytelennek gondoltam.

mapboy 2018.11.09. 20:59:06

Tamásnak szurkoltam egy ideig, de nagyon nagyot csalódtam benne. Kezdetben azt gondoltam, hogy csak rendkívül naív, de most már inkább azt, hogy szimplán h@lye.

Grassest 2018.11.09. 21:26:26

tAMÁS TE DEGENERÁLT AGYHALOTT. Dávidra szavaztál, beszarááás. Nincs egy gondolatod amiben értelmet találnék. Sötét vagy mint az éjszaka.

úgymond olvasó mmkk 2018.11.09. 21:31:05

Tamás, Tamás, vajon hány Coelho könyvet olvastál?

Nevem senki. 2018.11.09. 22:55:50

Tamás egy idióta bumburnyák fasz vagy! Fanni megmentet a kieséstől, míg dávid csak megvette a szavazatod egy levéllel.
Agyatlan barom.

csipcsiripp21 2018.11.09. 22:56:28

igazából már mindent leírtak a hozzászólók itt vagy ott, bár gondolom, hogy te úgyse olvasod el, vagy ha el is olvasod, lepereg rólad minden, mert kényelmesebb önreflexió és önkritika nélkül élni a saját kis burkodban, úh. azt kívánom neked, maradj meg abban a korlátolt kis világban, amit felépítettél, különben lesznek nem várt pofonok az életben.

Nevem senki. 2018.11.09. 22:58:39

@mapboy: Én is szurkoltam neki is meg Fanninak is, én is csak végtelen naivitást láttam, de ma kiderült hogy ez úgy hülye ahogy van.

Nevem senki. 2018.11.09. 23:26:25

Mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövettél?

Az hogy jelentkeztem erre a játékra.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.10. 06:46:08

" Mi az, amit a tévében nem láttak belőled?

Amit a játék során megmutattam magamból, az vagyok én "

Hát bmg ezzel én se vitáznék, tényleg az vagy akit láttunk, egy sötét akit a legkönnyebb manipulálni.
Egy olyanra szavazni aki sorra szopatott a csicskájával, ezt a kövi Survivorban se fogják überelni :))))

Kiraly Zoltan1133 2018.11.10. 08:17:29

Tamás!

Ha olvasod, azt tudom mondani, hogy szégyeld magad a szavazatod miatt!!!! Tudsz Te tükörbe nézni anélkül, hogy leköpnéd Magad?
Egy anyucitól kapott levéllel Dávid megvett Téged, csak gratulálni tudok!

Sanda.Ipse 2018.11.10. 08:22:04

@karoton:
Akár ő is írhatta volna:)))

mindenévfoglalt 2018.11.10. 08:24:00

Én nem azt tartom igazán szánalmasnak, hogy a sok szopatás után is Dávidra szavazott, hanem, hogy még miután visszanézte magát, akkor is azt mondja, hogy jól csinált mindent, büszke magára...
Gáborban azt azért becsülni vélem, hogy elismerte, hogy voltak hibái, de ez a szerencsétlen, ostoba...áh, reménytelen.

Timi1983 2018.11.11. 19:20:10

Remélem utal Fanni számlájára egy kis lóvét, de legalább bocsánatot kér, amiert ilyen agyatlan barom volt. Remélem fogta a fejét, amikor visszanezte a műsort.
süti beállítások módosítása