Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor kibeszélő 4x05 - Beni nyaralni ment a Survivorba?

2018. november 03. 14:13 - sixx

Elég nehéz eldönteni, hogy Beni a kibeszélőben is csak szopatta-e az embereket, vagy valóban ennyire nem foglalkozott a játékkal - illetve fogalalkozott ő, csak nem úgy, mint mások. Rubin Kristóf a döntőbe várta Benit, én meg másik vendégemet, Emesét, de hát az élet nem habostorta.

Az utolsó kibeszélő jövő héten lesz, a porondmesteri szerepet viszont más kapja, mert nem leszek az országban. Mindenesetre köszönöm az RTL-nek, hogy megcsinálhattuk ezt a mozgóképes hogyvoltot, amiból jövőre is lesz majd, mert ugye jön a harmadik évad.

Címkék: rtl survivor
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2018.11.03. 15:24:49

Jó lenne ha nem évente, hanem fél évente lenne és nemcsak a Fülöp-szigeteken.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.03. 15:51:21

Hiába mantrázza a producer úr hogy Gábor játéka tökéletes.
Akkor lenne az ha nem hányinger módon viselkedne, lásd nyilazós feladat, lásd vízöntős feladat, lásd bármi amikor a nőkről úgy beszél mint a szarról.
Törpe kis f*szparittya ő az életben is, érdekes módon a többiek nem mentek le ennyire állatba, pedig taktikáznak ők is.
Gábor fíreg, és pont.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.03. 15:54:16

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy:

Nem tudják besúvasztani, mert az évben van könyhafőnök főzőshow lóf*szh, celeb vagyok mentsél ki engemet a dzsungelből most már komolyan, meg nyerőpáros, meg homoszexuál xfaktor, rtl2-n futni fog a VV is, szóval nem fér be az őszi progiba, nyáron meg nem hülyék lenne, ubiszezon van akkor.

Chuck Νorris 2018.11.03. 16:02:42

kár hogy az adás 95%ban RK és Emese mondta a magáét, pedig én Benire voltam igazán kiváncsi.
Sixx melyik a kedvenc Kanye West számod? nekem a halrudi :)

Nevem senki. 2018.11.03. 16:23:19

@szociál: Én se nyárra gondoltam. Most télen leutaznának valami szupi kis helyre, leforgatnák, tavasszal meg leadnák nekünk. Tudom hogy van sok celeb főző éneklős kornyikálós baromság, de engem ezek sose kötöttek le. A baj az hogy másokat igen.

2018.11.03. 16:38:22

@szociál: +1 !
Tényleg hagyjuk már ezt a Dávid-Gábor szopkodást / mosdatást minden egyes adásban !
Uncsi !!!

Értem én, hogy szociális játék és csoportdinamika, stb, stb..

Viszont aki ennyire zsigerből és ösztönösen hazudik / b@ssza át a másikat, az nem csak a JÁTÉK miatt van. Ezt nem nyeletik le velem az biztos. Túl öreg vagyok már bohócnak és túl magas vagyok már hülyének. Ennyikehhh....

Nyúlbogyóból soha nem lesz kaviár !

Sendmailto 2018.11.03. 16:45:07

Miert nem ismeri be Kristof hogy angy gondok vannaka castingal?
Mi alapjan valogatnak? Mi alapjan klaudia kasztingol?

Nevem senki. 2018.11.03. 16:50:17

@Sendmailto: Nagyon jó kérdések. Főleg az első és a harmadik, csak sajnos attól tartok nem fogunk rá választ kapni. :(

2018.11.03. 16:53:24

Édes f@szom !! :))) De várom már a következő Farm évadot. Remélem lesz...

Ez már csak egy bozótosba oltott VV, semmi több. Az egészet le lehetne forgatni a Zánkai Úttörőtáborban. Akkor meg minek ?
Holnap úgyis elkezdődik a Taplógyár powered by BigBráner.

csillagporszem 2018.11.03. 16:56:31

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy: szerintem sokba kerül ahhoz, hogy 1 évben kettőt is leforgassanak, de jó lenne tényleg. Én már totál nem nézem egyik csatorna műsorát sem, de ez a survivor szerintem tökjó lett. Még a vv kap egy esélyt, de nem sokat remélek tőle :)

Engem az érdekelne kedves Runin Kristóf, hogy miért nem veszitek be Sixx-et a castingolásba :D Igazán ért a Survivor-hoz, szerintem jól járnátok vele :D

2018.11.03. 17:01:59

Csak hülyeségből kíváncsi lennék, ha ez Lócitrom licenszü Ungarische Szőrvájver párhuzamosan ment volna a TV2 Exatlonjával, akkor hogyan alakulnának a nézőszámok ?! :))))

doktor faktor 2018.11.03. 17:05:26

Szerintem is jo jatekos Gabor es kell a jatekba. Az azert, hogy o az etalon spiler, nem az o dicserete, hanem... Es tok oke a szarkavaras, jo, hogy dinamikat vitt a jatekba, stb. De ettol meg idorol-idore megvillan, hogy egy bully, ami meg nem strategia es nem toleralhato. Nem ketlem kulonben, hogy a tobbsegnek nem ez a baja vele, hanem, hogy o a gonosz es ejnye, legyen mindenki kedves es nyerje a penzt a nep egyszeru fia. En meg varom a magyar Boston Robot. :D

doktor faktor 2018.11.03. 17:05:26

Szerintem is jo jatekos Gabor es kell a jatekba. Az azert, hogy o az etalon spiler, nem az o dicserete, hanem... Es tok oke a szarkavaras, jo, hogy dinamikat vitt a jatekba, stb. De ettol meg idorol-idore megvillan, hogy egy bully, ami meg nem strategia es nem toleralhato. Nem ketlem kulonben, hogy a tobbsegnek nem ez a baja vele, hanem, hogy o a gonosz es ejnye, legyen mindenki kedves es nyerje a penzt a nep egyszeru fia. En meg varom a magyar Boston Robot. :D

2018.11.03. 17:06:34

@csillagporszem: "Engem az érdekelne kedves Runin Kristóf, hogy miért nem veszitek be Sixx-et a castingolásba :D Igazán ért a Survivor-hoz, szerintem jól járnátok vele :D"

Remélem Sixx nem adja el a lelkét, és marad független beszólogató, média terrorista ! :)))))

Sir Gombóc 2018.11.03. 17:09:24

@Sendmailto: szerintem elég nyilvánvaló, hogy nem Klaudia castingolt egyedül, ő csak egy volt az ezzel foglalkozó stábban. Valószínű, hogy csak simán az interjúknál volt szerepe, a döntésekben nem.

Sanda.Ipse 2018.11.03. 17:12:56

Szerintem a műsorkészítők sokat vártak a Dévid-Fíreg duótól és az nem igazán jött be. Még az első kibeszélőben RK egy szerethető karakternek írta le Dávidot, ami igazán egyetlen percig sem volt. Lehet, hogy mikor kategorizáltak a casting után, őt annak szánták. Hát nem jött be.
Ahogy Beni is az érdekes csodapók helyett csak egy végtelen jellegtelen, unalmas figura volt. Szerintem végülis azok vittek meglepetéseket a műsorba, akiktől egyáltalán nem várták volna.
Kár, hogy nem Sixx csinálja az utsó Kibeszélőt!

2018.11.03. 17:18:36

@doktor faktor: a többségnek az a baja Dáviddal / Gáborral (nekem is), hogy lehet sz@rkavarós játékot játszani de TISZTESSÉGESEN. Tudom ez ellentmondás. De nézd meg pl. Fanni, Alexandra, Robi játékát. Ők is kavarnak... De vhogy mégis egy "határon" belül maradnak.
A főgyökér (Dávid) és mellékgyökere (Gábor) minden emberi normát felrúgtak. Ez nem tettszik a jónépnek. Ettől meg az RTL szerkik beleélveznek az elefánt mintás rugdalódzójukba. Nincs rá jobb szó gusztustalan mindkét ember.

Olvasd el amit @szociál: -nak írtam: @mentolos lecsó:

Nevem senki. 2018.11.03. 17:19:10

@csillagporszem: Még Majkáék idejében bele bele néztem a vv-be, de nekem az a formáció sem jött be. A Survivor az igazi ha nem nyúlkálnának bele a szerkik és hagynák hogy a játékosok mozgassák a szálakat. :)
Az idei másmilyen mint a tavalyi, nem jobb de nem is rosszabb. Az egész csapatnak a casting a gyenge pontja. Sajnálatos tény hogy Klaudia félék castingolnak. A legfelkészültebb pszichológusoknak kéne ezt végezni, akik kitudnák szűrni kik azok akik nem bírnák a megpróbáltatásokat.

csillagporszem 2018.11.03. 17:19:15

@mentolos lecsó: Pedig milyen jó lenne olyanokat olvasni tőle, hogy istenem ilyen idiótát hogyan válogathattunk be :D
Amúgy komolyan gondoltam. Ő ismeri az összes évadot, tudja milyen karakterek kellenek egy jó survivorhoz. Biztos jobban tudna segíteni mint egy Klaudia.

csillagporszem 2018.11.03. 17:20:29

@Sanda.Ipse: miért, ki csinálja az utolsó kibeszélőt? :(

2018.11.03. 17:30:53

@csillagporszem: Sajnos, attól tartok, ha szerződne velük, akkor nagyon sok dologban meg lenne kötve a keze. Túl közel kerülne a tűzhöz. Cenzúráznák az "agyhalott" írásait, mi pedig szegényebbek lennénk jó pár fuldokló röhögéssel... :))))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.03. 17:31:05

@mentolos lecsó: @csillagporszem:

Az a problem hogy már a VV-be se tolják bele a kraftot, már nincs sms szavazás, csak aplikációs ingyenes fosch, ezért nem éri meg nekik ömleszteni bele a lóvét, pedig ezt a survivoros csapatot eltudtam volna képzelni a VV-ben, de biztos vagyok benne hogy direkt a trash figurákat castingolják be akik beszélni nem tudnak, pedig az egy ilyen műsorban alengedhetetlen, mert ugye mit mond a riportban ha tök tufa szegény :)
Meg ugye PuskásPeti a garancia rá hogy gáz lesz a VV.

Kamiko555 2018.11.03. 17:31:23

Azért az elég "vicces",hogy a műsorkészítők ennyire máshogy látnak mindent,mint mi, halandó nézők...
A casting zseniálisra sikerült, Gábor és Dávid zseniális játékosok,Beni pedig egy nagyon izgalmas figura volt végig... Jahhhh...

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2018.11.03. 17:35:41

A pénteki adás, kjó volt. Imádtam a végét. Rendesen katarzis feelnigem volt! Robi, Tamás, Fanni, Beni... marha jó karakterek!

2018.11.03. 17:38:39

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy:
Azért kezeljük helyén a dolgokat ! :)))
A VV nem szól másról, minthogy "hééé emberek, találtunk x darab, extravagáns embert, akik hülyét akarnak csinálni magukból a TV-ben". Legalábbis én, ebben a szellemben nézem a VV-ket. A Szőrvájvertől kicsit mást várnék ! De ez csak személyes vélemény :)))

mindenévfoglalt 2018.11.03. 17:43:34

@doktor faktor: nekem pontosan az a bajom Gáborra, hogy kvázi lelkileg terrorizálja az embereket. És ez nem játék szempontjából szükséges "rossz", ez a személyiségéből fakad, bármennyire is próbálja az RTL eladni, hogy milyen jófiú egyébként.

2018.11.03. 17:47:38

@szociál: Juhhhhúúúú... tényleg GépPuskás Peti és az Az Izécske a Hogyishívjákból... :))))
Számomra garanciák, hogy igazán TRASH lesz az idei évad.

És mi mit fogunk tenni ??? Hmmmm ?

Hát ide fogunk járni röhögni !!!
(Számomra ez a lényeg, semmi több...)

Sanda.Ipse 2018.11.03. 17:49:11

@mentolos lecsó:
Az a különbség, hogy a férfi-duó lenézi a többi játékost, mintha azok csak tölteléknek lettek volna az ő győzelmük érdekében beválogatva. Dávid szinte a haverján kívül csak akkor beszélt máshoz, ha az érdeke momentán úgy kívánta.

Sanda.Ipse 2018.11.03. 17:51:28

@mindenévfoglalt:
Senki nem tudja otthon hagyni a valós énjét.

doktor faktor 2018.11.03. 17:51:28

@mentolos lecsó: Nekem tetszik Gabor es David jateka, hozzateszem, hogy aaaannyira kispalyasok, es leginkabb a sajat zsneialitasuktol elveznek a gatyajukba ok maguk, foleg Gabor, kulonben birna tartani a szajat es nem azzal kezdene a cimbije kihult teteme felett, hogy kitalalja az egesz trukkozesuket, mert a survivorben a tudas, amit megtartasz magadnak hatalom, onceluan hulyeseg osztogatni. Szamomra egyedul Gabor nem elfogadhato es o sem a jateka miatt, hanem ahogy a nokkel ugat, az tulmegy a minositett verbalis agresszio hataran. Amugy kellenek az ilyen jatekosok es karakterek. Es Gabort a tobbiek sem a kavarasai miatt ruhellik, hanem a stilusa miatt, ahogy beszel veluk, minden logikat nelkulozve tamad barkire es ugat veluk izombol.

Sanda.Ipse 2018.11.03. 17:56:51

@doktor faktor:
Hát most nagyot gondolt a Fíreg:)))
Rá is faragott!

csillagporszem 2018.11.03. 17:57:13

@szociál: Neee, Puskás Peti? Már elisment a kedvem az egésztől :)

@mentolos lecsó: ez is igaz, akkor inkább ne menjen castingolni, írja a hogyvoltokat :)

2018.11.03. 17:57:22

@Sanda.Ipse: Igen, valóban! IS ! :)))
Mély meggyőződéssel beszéltek, hogy ki-mikor-hogyan megy a döntőbe... Előre eldöntött tényként! WTF ????
Hát erősen remélem, hogy egyik sem jut vissza. Nehezen türtőztetem magam, hogy ne trollkodjam szét a kommenteket a végéig (döntőig). Mert már annyira érdektelen számomra a műsor...

Nevem senki. 2018.11.03. 18:04:24

@Kamiko555:
"A casting zseniálisra sikerült"

Ja. Ketten 10 napon belül feladták nem sérülés miatt.

csillagporszem 2018.11.03. 18:05:10

@mentolos lecsó: nem tudom, a celebet se néztem miatta. Bakker elkezdtem, belenéztem az első részbe, de aztán úgy felcsesztem az agyam a két béna műsorvezetőn, hogy abba is hagytam rögtön az egészet 10 perc után, pedig lehet jó volt amúgy a műsor :D

Sanda.Ipse 2018.11.03. 18:06:39

@mentolos lecsó:
Pláne ilyenkor, ha estig nem írták meg a tegnapi összefoglalót

bElannaTorres 2018.11.03. 18:08:54

A köteles feladat meg nagyon durva volt, tényleg a fiúknak kedvezett csak vita provokálására volt jó, azért képzeljétek el ugyanezt a feladatot eszter és Esztikével. Akik még talán a sérülésektől is jobban félnek, mint a rongybabákat rántották volna be őket. Jövőre nem mert jelentkezni egy normális nő se, csak a kigyúrtak.

Timi1983 2018.11.03. 18:11:07

Én azt nem értem, hogy ha ennyire tudatos a casting, hogy valogathattak be olyat, aki mar az első héten feladja? Az a anyuka kedvence csaj, aki kezdettől sírt. Mar a nevere sem emlékszem

csillagporszem 2018.11.03. 18:14:01

@doktor faktor: én Dávidnak drukkoltam, ebben biztos az is benne van, hogy jól néz ki és azon kevés percekben mikor mutatták legalább jó esztétikai élményt nyújtott :D Meg én szeretem azokat akik taktikáznak. Cuki Beni meg minden, aranyos hogy elmegy nyaralgatni, de bakker ha 10 Beni lenne bent akkor egy dögunalmas műsort néznénk. Ha mindenki cuki aranyos és jószívű lenne, akkor szintúgy unalmas lenne a műsor :D

Sanda.Ipse 2018.11.03. 18:16:27

@bElannaTorres:
Jérémyt sem mentette meg a sérüléstől, hogy férfi. Egy ostoba feladat volt.

mindenévfoglalt 2018.11.03. 18:21:09

@Sanda.Ipse: persze, hogy nem. Csak Kristóf barátunk próbálja ezzel a gyenge dumával Gábort piedesztálra emelni.

bElannaTorres 2018.11.03. 18:43:57

@Sanda.Ipse: nagyon, végül is csak az jutott eszembe ha a végén egy fiú és egy lány van, és a fiú nem beni.

karoton 2018.11.03. 19:12:40

@doktor faktor: Én már az elején Gáborban láttam a legtöbb potenciált és sokáig "titkos" kedvenc is volt, de a viselkedése, különösen a gyengébb karakterekkel - lányok, Robi - olyan taszító volt, hogy Vera mellett ő az akit mint embert sikerült megutálnom :)

Nem Penny hajója 2018.11.03. 19:41:18

Ha azt nézzük, hogy így a végére kik maradtak bent, akkor szerintem a mostani évadban izgalmasabbak a karakterek, mint a tavalyiban.

Gábor viselkedése engem is elképesztő módon irritál, de ha a műsorkészítők fejével gondolkodunk, akkor kellenek ilyen - mondjuk ki: gonosz - karakterek is egy műsorba, ahogy egy szappanoperában is vannak.

Az mondjuk vicces volt a kibeszélőben, hogy Rubin Kristóf mondta, hogy hát Gábor milyen jól játszotta ezt a szerepet. Erre Emese finoman utalt arra, hogy ezt nem játszotta, hanem ő ilyen. S valószínűleg tényleg az van, hogy ő az életben is egy ekkora köcsög.

karoton 2018.11.03. 19:57:25

@Nem Penny hajója: Pont mintha ezt nem akarná megérteni Kristóf, mert én pl. kifejezetten kedvelem a "piszkosul" játszó "sötét lovagokat", csak épp Gábor a szimpla tábori életben is vállalhatatlan stílust hozott, szerintem a többség utálata ennek szól, nem a játékbeli húzásainak.

karoton 2018.11.03. 20:47:29

A másik meg ez a hirtelenhalál. Ahogy írtuk többen is:
"köze nincs a Survivor alapfilozófiájához. "
OK, Kristóf szerint nincs ilyen "alapfilozófia", csak mi akik az amcsin nőttünk fel hisszük ezt, jó ezt elfogadom. De engem akkor is zavar, hogy egy nehezen felépített stratégiát kívülről bármikor így tönkrevághatnak. Az amcsiban ilyen a törzskeveréskor - és persze az egyesüléskor - szokott beütni, de ott ugye csak a felállás változik, egyből nem esik ki senki. ill. az amulettek kavarhatnak, de mindkettőre készülni lehet, mert ott ezeknek hagyományai vannak. De rendben, ha náluk ennek lesz hagyománya jó, erre kell készülni.

"De a fő sunyiság a "2 ember veszélybe kerül"-féle korlátlan manipulációs lehetőség. Mivel nem mondják meg előre mi lesz az, nehéz elhinni, hogy nem aszerint alakítják a következményeket, ahogy a műsor szerint jónak látják. Ha mondjuk Dávidot nyilazzák ki és egy agilás nyer akkor is egyszemélyi döntés lett volna? Ha nem Dávid kerül a másodiknál veszélybe akkor is egy fizikai párbaj lett volna? Fanny medálkapása már csak hab volt a tortán.
Ezzel az erővel lehetne olyan védettségi kihívásokat csinálni, hogy majd utólag mondják meg, hogy hányadik helyezett szerez védettséget, mert miért ne... :)"

De mondhatnánk Gábor a védettség mellé kapott plusznyereményét - pont ekkor történt először ilyen... - is a levelekkel és a +1 elvihető fővel. Nagyon nehéz elhinni, hogy egyetlen esetben sem utólag, a vesztesek-győztesek kilétének ismeretében döntöttek arról, mi is legyen a büntetés-jutalom. És ha így volt, ha nem, a manipuláció gyanúja mindenképp fennáll.
Ha előre megmondják: az utolsó kettő párbajozik a kiesés ellen, vagy a győztes az utolsó kettőből egyet hazaküld, ez fel sem merülne.

tar 2018.11.03. 21:14:39

@karoton: Ugye a magyar Survivorban az a szlogen, hogy (Éden Hotel mintára): "bármi megtörténhet", ez pedig kiszámíthatatlanságot jelent, még pontosabban ez esetben a szabályok kiszámíthatatlanságát.

Viszont a kiszámíthatatlanság sokkal inkább a szerencsejátékokra jellemző és egyáltalán nem a taktikai/stratégiai játékokra, amiknek a szabályai pontosan előre lefektetettek (sakkban pontosan tudod a szabályokat, melyik bábuval hogyan lehet lépni, mi jelent mattot, stb).
No most ez a kiszámíthatatlanság egyrészt széles lehetőséget ad a külső belenyúlásokra, másrészt a Survivort az eredeti elképzelés szerinti "szociális taktikai" játékból egyre inkább a szerencsejáték kategóriába taszítja.
Viszont innentől kezdve felesleges a beharangozásokban a taktika fontosságát hangsúlyozni, ha valójában egyre inkább a szerencse (vagy - ha kicsit rosszmájú akarok lenni - a megnövekedett belenyúlási lehetőségeknek köszönhetően a szerkesztők akarata) lesz a meghatározó.
No most, hacsak nem pont ez a cél, akkor ezt végig kellene gondolni, hogy a szerkesztők, hogyan képzelik el a magyar Survivort: taktikai vagy szerencsejátéknak?
Mert ha a "szerencse"(/szerkesztők akarata) továbbra is akkora szerephez jut, hogy játékosok bennmaradása múlik rajta oly módon, hogy még csak bele sem tudnak szólni (Eszter és Emese), akkor az is a szerencsén múlik, hogy a játékosok végig tudják-e vinni akár a legtökéletesebben,legaprólékosabban és legzseniálisabb módon felépített taktikát/stratégiát.
És ha ez a szerencsén múlik, akkor ez már rég nem "szociális taktikai" játék, amiről az eredeti formátum szól.
És igen: a hirtelen halálos kiesés az a játékban nagyon a szerencse faktort erősíti, szemben a többség általi kiszavazásos "szociális taktikai" tényezővel.

bElannaTorres 2018.11.03. 21:43:19

@tar: egyetértek, inkább akkor kérünk egy jó éden hotelt.
Mert ezekkel a belenyúlásokkal azt lehet elérni, hogy jövőre már tudni fogják, hogy csinálni kell a műsort és akkor jön a segítség. VV-s szinten ezt úgy értelmezik mint amit Vera csinál. Nekem nem ez az igazi játék.

karoton 2018.11.03. 22:08:33

@tar: Itt jutunk el oda, amit az egész idei évad alatt érzek, hogy abszolút jószándékkal, a lehető legjobb végeredményt elérésének céljával, a lehető legjobb ötleteket beépítve, de mindent túltolva-túlgondolva-túlbiztosítva csináltak a szerkik.

Sajnos tényleg volt olyan kinti évad, amiben úgy beálltak a viszonyok, hogy heteken keresztül előre jósolható volt a kieső, napiban még gázabb lenne, jó nyúljanak bele. De ennyire kilógó lólábakkal? Versenyek, amelyeknél utólag, a végeredmény és az érintett személyek ismeretében közöljük a következményeket? Ez még viccnek is rossz...

Pedig lehetne finomabban is. A duplaszavazat jó ötlet. Közöljék előre, hogy nyerhető, aztán ismerik annyira a versenyzőket, hogy azért belőhetnek egy olyan kihívást, amiben a menteni szánt oldal versenyzői jobbak. Ha nem is jön be, 2-3 nap alatt nem hiszem, hogy földbe állna a nézettség és lehet újra próbálkozni, pl. amulettel. Vagy ami kint szinte mindig bejön, az pont ezek a rászállós - nyilazás, vízmerés - játélok. Ott ugye ez jutalomjáték, a vesztes még véletlenül sem esik ki, a csavarja pont az, hogy a fölényben lévő oldal rangsorban utolsó versenyzői szembesüljenek a helyzetükkel és elkezdjenek oldalváltáson gondolkozni, messze ez a legállóvíz-felzavaróbb jutalomjáték minden évadban kint.

Ahogy írod idén finom megoldások helyett egy kívülről agyonmanipulált - vagy annak tűnő - szerencsejátékot kaptunk, kár érte.

FalcaoTheGodOfFutsal 2018.11.04. 03:24:22

@tar: Pontosan ezt irtam en is talan egy kiba hosszu kommentben, hogy nincs azzal baj, ha egy belenyulos, szerkik altal mozgatott musort nezunk, csak akkor mondjak el, hogy ez az. S ne Survivornak hivjak... S azert ne, mert az igazi rajongok igazi Survivort akarnak latni.
Lehet h a 19-45 kozotti TVnezok meg nem, mert nekik drama kell, meg CSALAD, meg Survivor Jockey Ewingja(=Fiiireg) , akit lehet kozosen utalni reggel a bolt elott. De ha kapnanak igazi Survivor-t, mondjuk egy J. Fairplayt vagy a surfos szoke csavot, akit sixxx is emleget, akkor nekik is jobban bejonne az...

@karoton: "Sajnos tényleg volt olyan kinti évad, amiben úgy beálltak a viszonyok, hogy heteken keresztül előre jósolható volt a kieső" Igen, igy volt es akkor mi van? Tegyek izgalmassa massal az aktualis reszeket/napokat. Vegtelen lehetosege lenne a stabnak arra, hogy izgalmas dolgokat kezdjenek azzal a rakas emberrel akik ott vannak, ehelyett azt kell nezni, h esznek/alszanak/napoznak... Biztosan tenyleg nehez lehet a napi formatum elkeszitese es eloallitasa, de megfelelo embereket kell odarakni szerkesztonek vagy meg korabban a brainstormingra es akkor nincs ez.
Meg nincs az, hogy ezekkel a korabban mar emlitett elbsztt belenyulasokkal kelljen alakitani a szocialis halot, a kieseseket, a szovetseget, stb.
Engem pl egyaltalan nem hatott volna meg, ha a 6-4es egyesules utan a Gagamba vegigpockoli az osszes Agilast a cetlizesen. Mert mondjuk amikor mar 6-2 van, akkor a ket szerencsetlennek le kell h essen, h at kell allni, uj szovetseg kell, trukkozni kell stb, kulonben kiesunk. De ha ez megtortenik/nem tortenik meg, akkor sincs baj, mert 6-0nal el kell kezdeniuk egymast cetlizni es ismet egy uj szitu.

Igen, pl a duplaszavazat sztem is jo otlet, a vedettsegi amulett is, az atadhato vedettsegi amulett is, s kb barmi, ha elore kozlik, h mi micsoda, mire valo stb. Nem utolag talaljak ki, hogy mi legyen vele.

S meg egy gondolat a castingrol: Volt korabban - remelem az rtl-en es nem a VajnaTVn- egy valami parkeresos musor, ahol szinten valami tobblepcsos casting volt, mindenfele szakemberekkel megtamogatva es olyan ellenkezo nemu egyedeket eresztettek egymasnak, akik allitolag osszeillettek. Na ebbol az lett, h az kb 1 parbol lett _valami_, a tobbiek pedig hosszabb-rovidebb ideig=par adas szenvedtek egymassal, aztan rajottek h el van az egesz b@szva. S hiaba ajnaroz ismet mindent szamomra mar bicskanyitogatoan RK: Gabor nagyon jo es szeretheto; Emese nagyon jo; Beni nagyon jo; ebben az evadban minden nagyon jo; a hirtelen halal nagyon jo; egy nagy lofaszt az. S nem azert nem az, mert mi magyarok es hogyvoltlakok az allandoan elegedetlenek vagyunk, hanem azert, mert nem jo, nem sikerult jol. S szamomra pl sokkal hitelesebb lenne, ha azt mondana, h itt vagy itt vagy itt vagy ebben tevedtunk/hibaztunk (Beni nem a csendes zseni, ketten feladjak, Balazs keptelen tartalekjatekoskent beilleszkedni, Szelesvasznuseggu SEMMIT nem csinalt, stb)

FalcaoTheGodOfFutsal 2018.11.04. 03:36:17

Ja, az utolso castingos gondolatot nem fejeztem be:
Gondolom nem csak a tavalyi klaudia felelos az idei szar castingert, de az egesz rossz es sztem repulnie kellene azoknak, akik felelosek erte, az elozoekben felsoroltak miatt. Tavaly is volt par botranyos szereplo, de ez az ideiek sztem meg elcseszettebbek.
Tobbfordulos casting, meg trening, ahol ki van adva ezeknek a hulyeknek, h nezzek meg a tavalyi evadot. Miafsz, hat maguktol nincs ennyi eszuk? :D Teljesen keszen vagyok ettol tovabbra is.

S kozben meg eszembejutott az is, hogy lehetne pl olyan parbaj vagy akar vedettsegi jatek, ahol az a tet, h ki tud jobban teljesiteni a sajat korabbi teljesitmenyenel. A feladat kb mindegy is, de lehet fekvotamasz, planking, puzzlekirakas idore, kartyavarepites,dobokockatorony, tokmindegy, ami objektiven merheto. S adott helyzetben az nyer, aki tobbet javit a sajat korabbi teljesitmenyen. Igy nincs az, h Emese pl eleteben nem evezett, David meg szemelyi edzo es Spartan Race-k rendszeres induloja es fizikai erot igenylo a feladat, ami a sorsukrol dont. Csinaltak volna meg barmikor korabban ugyanezt, David 5:10 alatt, Emese 10:25 alatt es az gyoz, aki tobbet javit/kevesebbet ront az idejen. S lon, rogton csalas nelkul van izgalom, jonapot kivanok.

tar 2018.11.04. 07:18:02

Nu, nézzünk csak néhány olyan innovációt az amerikai évadokból amelyik célja az volt, hogy az amúgy beállt és kiszámíthatóvá vált játékot izgalmasabbá tegyék és azok (véleményem szerinti) lehetséges kiváltó okait:

1.) Survivor 10 Palau
probléma: Az Ulong törzs egyetlen védettséget sem nyert meg(!) - kb. a felétől teljesen nyilvánvaló volt, hogy minden kiba*** védettséget a Koror fog megnyerni (ettől függetlenül sztem nézők milliói szorítottak azért, hogy szerencsétlen Ulong legalább 1 rohadt védettséget szerezzen meg - én legalábbis tuti)

A köv. évadokban bevezetett megoldás: ha az egyik törzs ilyen mindent elsöprő fölénybe kerül, akkor újra kell osztani az embereket a törzsek között, akár többször is egészen addig, amíg az erőviszonyok nagyjából ki nem egyenlítődnek vagy legalábbis nem lesz ilyen szintű ordító különbség köztük.

2.)
általános probléma: túlságosan kiszámítható védettség - mindig pontosan tudjuk ki a védett

bevezetett megoldás: rejtett védettségi totem

3.) Survivor 13 Cook Island
probléma: rejtett védettség bevezetése, Yul Kwon megtalálja, onnantól értelmetlen rá szavazni, mert (ha jól rémlik) ekkor még a szavazatok megszámlálása UTÁN is kijátszhatja, úgyhogy lazán besétál a döntőbe és nyer.

A köv. évadokban bevezetett megoldás: a rejtett védettségi totemet csak a szavazatok megszámlálása ELŐTT lehet kijátszani

3.)
általános probléma: egyesülés után túlságosan fölénybe került szövetségek és "beállt", statikus szövetségi rendszerek = előre megjósolható kiszavazások.
bevezetett megoldások:
- az egyesülés után is a jutalomért folytatott játékokban csoportokra osztva küzdenek a játékosok, amely csoportokban keverednek a 2 "ellenséges" szövetség tagjai, együtt mennek valami jutalom útra, így lehetőségük van egymás közt kommunikálni és új szövetségeket kötni. (Tehát LEHETŐSÉGET adunk arra, hogy a 2 "ellenséges" szövetség egyes tagjai
egymás mellett küzdjenek és utána a közösen kiharcolt , jól megérdemelt jutalom bezsebelése közben, kényelmes körülmények között, az aktuális szövetségeseik figyelő tekintetétől távol, nyugiban, békében és biztonságban beszélgethessenek és konspirálhassanak egymással, ezáltal az eddigi betokosodott szövetségeken túli, új szövetségeket alakíthassanak ki - ez néha bejött, néha nem, garancia nincs rá, de legalább a lehetőséget megkapják)
- No, ez lenne a "nyilazós" feladat eredeti felhasználása: a betokosodott szövetségen belül szembesítjük a tagokat az erősorrenddel. Az adott szövetségen belüli utolsó helyeken szereplő tagokat szembesítjük a valószínű jövőjükkel: az ellenséges szövetség elfogyása után kb. abban a sorrendben fogják jelenlegi szövetségük jobb pozícióban lévő tagjai őket kiszavazni, ahogy a céltáblájukat most kilövik. Üzenet: Srácok, csináljatok valamit, mert az ellenséges szövetség tagjai után közvetlenül TI KÖVETKEZTEK!

Tehát itt egész tudatosan figyelték meg, ismerték fel az egyes, játék során óhatatlanul felmerülő problémákat és építették bele a műsorba ezek ellenszereit. Ilyen profi hozzáállás és céltudatosság (+ pontos jövőkép, hogy mi a frászt is akarnak kihozni ebből a formátumból: trash realityt vagy valódi szociális taktikai játékot - a kettő együtt nem megy) kellene a magyar szerkesztőgárda részéről. Eddig 1 ilyen törekvést láttam (amit a belenyúlásokkal azonnal tönkre is vágtak)

magyar "Survivor" 1.:
probléma: a beválasztott domináns hím, Feri, nagy pofával, mellét verve, hihetetlen magabiztossággal elhinti a magyar nézők százezreinek, hogy ez a játék a puszta erőről és túlélésről szól, a szociális rész és a kiszavazás csak egy lényegtelen, hozzácsapott, tulajdonképpen felesleges melléktermék - a szociális taktikázás "rossz" (barom). A magyar nézők természetesen beszopják.

megoldás: a magyar szerkesztők végre tudatosan sulykolni kezdik, hogy ez egy teliberakott "szociális taktikai játék"

hiba: a belenyúlásokkal, a hirtelen halállal és a szerencsefaktor megnövelésével pont a fenti üzenetüknek mondanak ellent saját maguk.
Gratula!

Sanda.Ipse 2018.11.04. 08:08:15

@tar:
Feri szereplése egyértelművé tette, hogy a játékosok felkészítéséről a csatorna megfeledkezett. Feri saját bevallása szerint soha nem nézett előtte Survivort, valójából fogalma sem volt, milyen műsorba jelentkezett. Ez az Rtl hibája volt, de Ferit is minősítette.

Costanza 2018.11.04. 08:49:54

@tar: az a csavo tul agressziv mint egy csomo mas jatekos is magyar szinekben, es felnek ellene menni a tobbiek, ez az osszes magyar reality jellemzoje is, ilyen erosebb kutya baszik-szeru az osszes, illetve no sosem nyerhet, csak a mindenki szamara fogyaszthato kozepesen nyalas hasznalhato aktualis faszporgettyu/maleszaj/falubolondja/favagoszexualis, de kizart dolog hogy no legyen eddigiek szerint. asszem 2 no nyert magyar realityt, az egyik a survivor tunde ezer eve, a masik a bb evi. FOS az egesz ahogy van.

Costanza 2018.11.04. 08:51:23

@Costanza: a feri jelensegre ertettem elsokorben

tar 2018.11.04. 09:08:12

utólagos gondolat: a sok elrejtett/játékokon megszerezhető előnyről nem is beszélve: szavazat-elvevő előny, dupla-szavazat előny, a legújabb rejtett védettséget semlegesítő totem, stb. Megannyi fasza lehetőség.
De igen: ezek bevetéséhez felkészült játékosok kellenének, akik nem csak a hasukat vakargatják, hanem tudják és akarják is játszani a játékot és ismerik a játék lehetőségeit. Ilyet meg még mutatóba sem találni - mmint a játék valódi lehetőségeit ismerőt. Az amerikai verzióban már senkit nem figyelmeztetnek a rejtett védettségi totem létezéséről - egyből mindenki tudja, hogy ott van valahol körülöttük a totem vagy a hozzá vezető nyom, a bevállalósabbak meg el is kezdik keresni.

Az én meglátásaim a szereplőválogatásról (lehet, hogy tévedek): egyértelműen megint a trash reality (és nem a szociális taktikai játék) elvárásait vették alapul. Többségében huszonéves lányok és fiúk, mutatóban néhány idősebb játékos, akik természetesen nagy valószínűséggel azonnal körön kívül rekednek a korkülönbség miatt. Ezek a fiatalok ált. belül gyerekeknek vagy éretelen kamaszoknak tűnnek, a felnőtt gondolkodás hiányával .
ld. pl. Vera hisztijét és terrorját, amit egy felnőtt, érett, családfenntartó férfi kb. 1 perc alatt le tudott volna rendezni mindenféle durvaság nélkül, teljesen nyugodtan és higgadtan. Ezek a kamaszok pedig semmit nem tudtak vele mit kezdeni, semmilyen szinten nem tudták kezelni és vagy megalázva visszahúzódtak vagy megijedtek - egy abszolút indokolatlan hisztitől :/
Tehát igen: kellenének a felnőtt emberek (férfiak és nők) minden korosztályból és nem 1-1, hanem legalább 2-3, azaz a korcsoportok kb. egyenlően legyenek elosztva.
Igen, ezzel valószínűleg lényegesen kevesebb trash-balhé lenne, viszont - pláne ha ezek a játékosok felkészültek és akarják a játékot játszani, ami amúgy alapvető feltétel lenne, de persze.. eh, hagyjuk - lényegesen több magabiztos, hideg fővel végiggondolt taktikai húzás.

@Sanda.Ipse: Ez is röhej és sokat elárul, hogy nem lelkes a játékot ismertető, szerető és játszani akaró embereket válogatnak be, hanem laikusokat, akik azt sem tudják hova jelentkeznek és bazmeg A CSATORNÁNAK KELL FELKÉSZÍTENI ŐKET! Mi ez, óvoda?
Ezek után milyen játékot várunk?
Az igazi játékhoz lelkes, felkészült, a játékot játszani akaró játékosok kellenek, nem pedig a játék lényegét nem ismerő "hát, próbáljuk meg, hátha sikerül" laikusok.

Sanda.Ipse 2018.11.04. 09:12:50

@Costanza:
Bízom benne, hogy most női döntő lesz, aminek egyenes eredménye a női győztes:)

tar 2018.11.04. 09:26:26

@Costanza: "az a csavo tul agressziv mint egy csomo mas jatekos is magyar szinekben, es felnek ellene menni a tobbiek, ez az osszes magyar reality jellemzoje is, ilyen erosebb kutya baszik-szeru az osszes, "

Tudom :/
Amerikai verzióban a Ferihez és Verához hasonló pusztán erőből játszó, primitív gondolkodású, agresszív, nagyhangú, mellverő, saját erejüket ha kell-ha nem a köz arcába nyomó (hogy szépen fejezzem ki magam) "karakterek" maximum (de nagyon maximum) a csapatjátékok feléig jutottak volna el (és ott a többiek villámgyorsan, majdnem egyöntetű szavazással kitették volna őket), az egyesülésnek (és pláne a döntőnek) a közelébe sem.

Kiraly Zoltan1133 2018.11.04. 10:09:21

Igen ez utóbbi igaz. De erre az évadra a játékosok megnézték tényleg az előző évadot és rögtön kivágták FeribarátjaSanyit. Ő megérkezett bemutatkozott, amit nagyon rosszul tett. Bár ha nem mondja meg, hogy ki akkor is kiderült volna, hogy Feriklón.

Hogy Vera még játékban van, igaz a holtak szigetén, az rejtély.

csillagporszem 2018.11.04. 10:47:58

@tar:
Nem lehet, hogy egyszerűen nem jelentkeznek megfelelő emberek egy ilyen műsorra? :D Én is mindig azt gondolom mennyivel jobb embereket beválogathattak volna, de mi van ha egyszerűen ilyen a felhozatal és ennek kell örülni, ezekből kell válogatni? :D Amerikában könnyű, mennyi ember él ott, van miből válogatni, nade itthon? :)

Nevem senki. 2018.11.04. 11:39:05

@FalcaoTheGodOfFutsal: Még annyit tennék hozzá, hogy Kitti meg életében nem merült. Úszni is alig tud. :)

Nevem senki. 2018.11.04. 11:42:41

@Costanza: A harmadik meg a BB Zsófi.

tar 2018.11.04. 11:53:18

@csillagporszem: "mi van ha egyszerűen ilyen a felhozatal és ennek kell örülni, ezekből kell válogatni?"
személyes tipp: ez esetben, igazán felkészült, lelkes és "hozzáértő" játékosok hiányában a színvonal sajnos nem fog nőni és el kell fogadni ezt a helyzetet.
Esetleg, ha a csatorna feladja a trash-vonalat és legalább megpróbálja a lehetőségekhez képest az eredeti szociális taktikának leginkább megfelelő játékosokat beválogatni, felkészíti őket (eh..) és megnöveli a váratlan fordulatok lehetőségének számát, rejtett totemekkel és előnyökkel, akkor talán kihozható valami fordulatos játék. (Bár ha marad a napi formátum ill. az, hogy a kiszavazottak nem is látják, hogy mi történik a tanácsokon és ez alapján kell végső döntést hozniuk és többi ordító marhaság...)
Úgyhogy most újranézem a Heroes vs Healers vs Hustlers-t és Gamechangers-t

karoton 2018.11.04. 13:17:48

@tar: Szépen kifejtetted, én nem mertem ennyire belemenni :), érdemes lenne a "zseniális" hirtelen halálos ötletgyártóknak is olvasgatniuk...

karoton 2018.11.04. 13:25:08

@Sanda.Ipse: A utólag beküldött katona úgyszintén így jött. Egészen döbbenetes ez a felkészületlenség.
De ha a Kristóf-féle mentalitás a példa nem is csodálkozom: "Jó volt a casting" Az a casting aminek 4 fordulóján Eszti átment, amely szerintem világrekordot döntve 2 évad alatt 5 mentális okok miatt feladó játékost produkált úgy, hogy a napi formátum miatt a miénk bevallottan egy könnyített verzió. Miközben minden kieső kivétel nélkül a mentális kihívás nehezségeit emeli ki, nálunk kőkemény akadálypályás kiképzésekkel készülünk,így persze kizárva minden nem 20-30-as és nem sportos jelöltet, de fejben 100x alkalmasabb jelentkezőt...

karoton 2018.11.04. 13:40:05

@tar: Egy valami maradt csak ki, amiről máshol írtál, nekem meg a vesszőparipám :) már az első adás hv-ja óta, hogy az alapjaiban elhibázott casting miatt eleve beszűkültek a készítők lehetőségei.
Pedig pont a napi formátum többletműsoridő igénye miatt kellett volna a 18-70-es korosztályt lefedve castigolni. Rengeteg kiaknázható konfliktuslehetőség lenne a generációs ellentétekben, a vidéki-városi, tanult-egyszeri stb. szembenállásokban és máris jóval kevesebb mesterségesen, külső belenyulásokkal gerjesztett "fordulatra" lenne szükség.
De ugyanez áll a körülményekre. A napi miatt ugyan nem lehetett kikészíteni fizikálisan-mentálisan a versenyzőket, de ennyire átesni sem kellett volna a ló túloldalára, hogy már egy kajanyeremény se izgasson különösebben egyeseket, mert annyi erőforrásuk van. Mekkora vitákat tudott kint gerjeszteni a kinek jut rendre nagyobb adag, ki nyalja ki a bográcsot fözés után :), ki hoz/forral rendre vizet, kinek jut jobb hálóhely stb.
Mondjuk a tegnapi cikkből kiderült, hogy minden játék előtt csokit kapnak a versenyzők, amiknek eltérő kalóriatartalmán ment a vita, csak nem egymással, hanem a stábbal. Azért ez így már mi?

tar 2018.11.04. 16:37:21

@karoton:
Hümmm, összefoglalva azt hiszem kijelenthetjük, hogy karoton és tar professzorok egységes álláspontja az, hogy a megfelelő szereplőgárdában a 20-, 30-, 40-, 50- és 60- éves korosztályból, férfiak és nők kb. azonos eloszlással (kb. 2-4 fő mindegyikből) vesznek részt.
Továbbá véleményünk szerint az eddigi magyar "Survivorok" szereplőgárdája sokkal inkább egy VV vagy Éden Hotel típusú műsorba való alkalmasság alapján lettek kiválasztva, semmint egy magas színvonalon megvalósított, külső szerkesztői belenyúlások nélkül, magától is jól működő szociális taktikai játékba (ami amúgy a Survivor lenne).
Egyetért, professzor? :D

Costanza 2018.11.04. 18:59:04

@tar: konkratan kepernyokepes embereket valasztanak inkabb vizualis alapon, a baszhatosagfaktor az altalaban a legfontosabb tenyezo, pl nem ertem hogy miert van minden 5 percben minimum egy tangas segg az arcomban, ezeknek ki lett adva parancsba, hogy csak tangaban lehet tolni hogy meglegyen a kello ingerencia amivel az atlag agyhalottat a kepernyo elott lehet tartani?
Ez kb olyan, mint amikor atvette a magyar televizio anno az Americas Next Top Model licencet az arpa attila vezetesevel, es elsokorben azt hiszem a masodik reszben az amugy kifuto/foto MODELLNEK jelentkezo fiatal lanyokat toppless fotozasra kuldte valami testfestes kereteben. Megis mit varsz egy alapbol ilyen szexista filterrel gondolkozo kozegtol akar kereslet akar kinalat?
Kurvara lenyegtelen az agyi kapacitas, illetve a jatekszabalyokat is inkabb a kepessegeikhez szabjak, tehat pl tok jol meg lett oldva ahogy kiesett az az 1db vicces elem (a bartender csavo) de azonnal laposabb lett a musor, ughogy vissza is hoztak valahogy. Mondanam hogy whatthefuck de teljesen felesleges, mert ahogy kiesett biztos voltam benne hogy valahogy vissza fogjak csinalni.
Amitol leginkabb hanyingerem van, az a folyamatos igazsagtalansag, kivetelezosdi, mert otthon napi szinten is kb igy nez ki minden, de nyilvan ez mas tema.

Amugy a musor gyenge, a karakterek gyengek, el sem hiszem hogy az ilyen hulye nulla semmi gondolataikat kell hallgatni a tv-ben hogy "en szeretem a tengeri allatokat megenni, ugyhogy abszolult arra gondoltam hogy most lesz vacsorank" "itt egy barlang azta de durva, uristen" "micsoda fogas" "az szep" ismetelgetik egymas utan, mert bazdmeg meg egy sajat gondolatuk sincs akkora nulla az osszes amint egy kamera kerul a kozelukben nem tudnak termeszetesen vagy lazan viselkedni. Kurva unalmas.
kit erdekel? ez tv musor?

Amerikaban azert jo es elvezheto a musor, mert arra vannak szocializalodva hogy mindenki gyerekkortol kezdve siman szerepel, sot egymast konyoklik ki amikor szerepelni kell, es mind egyszerre akar beszelni inkabb, es termeszetesen lazabbak, mikozben magyarorszagon meg ezekeet a megkukult idiotakat kell nezni. Egy atlag magyar osztalyban 30 ember kozul volt kb 1 aki bevallalos volt, es atlag nagy tobbseg az kussol es visszahuzodo, es inkabb nem mer szolni, felszolalni, var a masik birkara inkabb hogy az alljon elobb fel, es utana erzi csak TALAN termeszetesnek.
Es ezekbol keszul a tv musor, vagy pedig az elnyomott ego bajnokokbol, akik ezzel a buzgomocsing tultolt erobol eroszakos stilust nyomjak.
Sehol semmi finomsag, egyeniseg, termeszetesseg, de leginkabb nincs individualista onbizalom nincs koztuk.
Talan a bartender meg a Beni volt az aki ilyen, (a csajok kozt nem tudom, mert egy csomo reszt nem is neztem meg)

Azt meg hozzateszem hogy azert is gaz mert a formatumrol a magyar televizio 500 bort akar lehuzni, ha mar kiutaztattuk balira a tv stabot, ha nehogymarne, minden nap forgatunk, minden perc arany.
SZANALOM

tar 2018.11.04. 19:14:45

@Costanza: minden szavad arany :)

Nekem csak annyi a hozzáfűznivalóm, hogy mindennek oka az, hogy sajna valószínűleg a magyar változatnak már eleve nem a "szociális taktikai játék" volt a CÉLja, hanem egy nyaralásba oltott "valóságsó" (VV/Éden hotel), néminemű survivor beütéssel.
És ha ebből a célból eredeztetjük máris teljesen a helyén van a szereplőválogatás, a feladatok, a "fordulatok", a "konfliktusok" és minden. Ha ez volt a cél (egy nyaralásba oltott "valóságsó"), akkor RK-nak amúgy teljesen igaza van - teljes diadal, tökéletesen teljesült. Gratulálunk! (az eredeti survivor nevében is)

karoton 2018.11.04. 20:28:00

@tar: És akkor szerintem meg is fejtettük, miért is "jó" a magyar casting RK szerint. Mert erre tényleg jó. Csak éppen az ilyen szélsőséges karakterek a boom or bust jelenséget hozzák, vagy fényesen beválnak, vagy feladják idő előtt, de még addig is elég sok "anyagot adnak", mit tavaly a homo ill. a homofób feladó, idén meg Balázs. Így az ő feladásuk sem "kudarc" a castingnak. Mondjuk a katona ill. Eszti továbbra is értelmezhetetlen.

Costanza 2018.11.09. 01:08:01

@tar: koszonom es elnezest a tonusert akit esetleg zavar, nyilvan ezek a dolgok engem jobban bosszantanak mint a nagy atlagot.
Te is tok jokat irsz. En mindig probalok valami minoseget hallucinalni a magyar szorakoztatasba, legyen az popzene, televizio, vagy akarmi, viszont egesz eletemet vegigkiseri ez az elvaras, hogy a nivo hol is tart. Amikor felnottem akkor volt epp teriteken pl. Kozso, az amugy nem kimondottan szexbomba vokalistakkal felenekeltetett slagerzenek, de ugy latom tok mindegy hogy megyunk bele a korba, hiaba tort be a nyugat kozben barmennyire is, a standard az mindig sokadlagos szempont lesz ezen a teren IS otthon. En kivagyok hegyezve a gagyi dolgokra, azt meg vegkepp nem ertem mast ez miert nem zavar, amikor lehet sokkal de sokkal jobban csinalni valamit, es foleg miert kell szandekosan butitani vele az embereket, akik meg fogyasztjak ezt a kepernyo elott. Meg csak tobbe sem fog kerulni. na. roviden az ertekrenddel van a bajom.
Az eden hotel jo, kettot lattam belole es az jopofa volt, mondjuk az a csatorna ahol volt, asszem a viasat3? az jobb realityket csinalt amennyire tudom. Ami mondjuk igazan jo trash es inkabb azt kene lekoppintani akkor mar, az I love money. 1-2-3.
A VV egy rettenet, de probalom magam megnyugtatni hogy ahhoz meg en vagyok inkabb oreg, mondjuk azt mar analizalni is felesleges, mert kb meltosagon aluli az egesz, inkabb pszihologus kellene az osszes delikvensnek hogy eletben tudjanak maradni kesobb is.
süti beállítások módosítása