Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor kibeszélő 4x04 - Eszti nem bánt meg semmit

2018. október 27. 20:17 - sixx

Előző Évad Claudia (Klaudia?) meg részt vett a castingban, és pont ő válogatta be. Csak egy fürdőruha jut fejenként, meg hozzá egy ünneplő gúnya és a színes sportdressz. Mert így elkülönülnek. Mert a néző annyira hülye, hogy nem tudja megkülönböztetni Benit Fannitól, gondolom, DE SEBAJ, MAJD A SZÍNES MELLTARTÓ MEGMUTATJA.

Címkék: rtl survivor
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2018.10.27. 22:55:21

Eszter roppant mód csinos. Alig lehet ráismerni. Persze a hangja elárulja. ;)
Megjegyzem Klaudia is csini. :)

Timi1983 2018.10.27. 23:31:04

Jooo volt! Mondjuk szerintem több fürdőruhajuk van. Alexandranak pl a fekete topos meg a csíkos

Nevem senki. 2018.10.28. 00:23:00

@Timi1983: és tényleg! A kanapét nem is figyeltem. :)

Berborosz 2018.10.28. 09:52:21

@Timi1983: @Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy:
Szerintem meg ha tudta volna, hogy sárga kanapéra ültetik, más ruhát vett volna fel.
Így nem lehetett tudni, hol végződik a kanapé, és hol kezdődik az Eszter.

Kamiko555 2018.10.28. 13:47:57

Sajnálom Eszter,hogy kiestél,mert szerethető karakter voltál.

Viszont.

Ezzel a szereplőválogatással kapcsolatban még sok kérdés felmerült bennem...Például az,hogy ha ennyire komoly szűrőn ment mindenki keresztül,akkor egy Kitty mégis, hogy kerülhetett be, aki egy éles játékban próbálta ki először magát,hogy tud-e merülni...?!
Nem nagyon világos,hogy milyen feltételeknek kellett megfeleni,ha ennyire nagyok a különbségek a játékosok fizikai felkészültsége és kvalitásai között.

Timi1983 2018.10.28. 14:03:35

@Berborosz: eddig nem ez a kanapé volt?

Berborosz 2018.10.28. 14:43:56

@Timi1983: Megnéztem, eddig is ez volt.
De Eszter így is aranyos volt. A kanapén is, meg a játékban is.

Nevem senki. 2018.10.28. 15:52:41

@Kamiko555: Számomra nem az a kérdés hogy Kitty hogyan kerülhetett ide, hanem az hogy Eszti és Balázs, akik pszichésen nem bírták ezt a helyzetet és inkább feladták.
Éés szerintem nem Klaudiának kéne kiválogatni a jelentkezőket, (ne haragudj Klau de így van) hanem a legfelkészültebb pszichológusoknak.

2018.10.28. 16:58:37

Eszter a LEGJOBB csaj ebben az évadban !!!

Ne kizárólag a külcsínt nézzétek, hanem az "egész csomagot" egyben !!!
Kellem, külcsín, értelem, érzelem... egyebek...
És ki nem sz@rja le, hogy nem Palvin Barbi arcberendezésével bír ??? Hmmm ??
Bájos, minden szempontból! A sokat "kritizált" hangja pedig igazán egyedivé teszi őt.

Engem a kivételesen választékos mondanivalójával lepett meg mindig. Soha nem volt tudálékos vagy leereszkedő. Ugyanakkor végtelenül nőies és finom maradt végig, de amikor kellett akkor erős volt.

A "bombatestű" AlexaSándor pedig sűrű leckéket vehetne tőle nőiesség tantárgyból !!!

Eszter! Ne bánj meg semmit! Ez így volt jó ! (nagyon sok rajongót szereztél ám)
Sok szépet kívánok neked, az ÉLET című szörvájver licenszes játékban !

Hiányozni fogsz a hátralévő adásokból... :(((

Nevem senki. 2018.10.28. 17:39:55

@mentolos lecsó: Szerintem szebb Eszter arcberendezése mint Palvin Barbaráé. :)

2018.10.28. 17:58:29

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy: iróniával + szarkazmussal írtam... :)))
Miért kell minden csajnak manapság szupermodellnek kinéznie ???

Eszter a legjobb csaj és kész... :))))
Ezzel még a Zasszony is egyetért ! :))))

bElannaTorres 2018.10.28. 19:36:44

@mentolos lecsó: nekem a hangjával se volt soha bajom :)

Viszont az egyenruhák zavarnak, nem érezni, hogy nehéz az egész, ha ilyen szép élénk ruhák vannak, szép lebarnult emberek és tengerpart (vízimentők:D)
Meg a korosztályok, pl. a Celeb vagyok is milyen jó ebből a szempontból (utolsót nem láttam még) nekem mikor a Delhusa köpött egyet és ráközelítettek a Gabira az olyan jelenet volt, hogy még mindig emlékszek rá :D

mindenévfoglalt 2018.10.28. 19:50:00

@mentolos lecsó: csatlakozom hozzád. Kifejezetten csinos volt Eszter a kibeszélőben, és azt meg végig lehetett látni, hogy messze az egyik legjobb ember a Survivorban. Mondjuk nincs magasan a mérce ebben a szériában..., de ettől függetlenül is.
És azzal is teljesen egyetértek, hogy másnap a tükörbe tudott nézni. Büszke lehet magára, sok társával ellentétben.

Klaudia meg hiába volt nagy taktikus és adta el a lelkét az ördögnek a játékban, mégsem jutott vele semmire, ja, bocsánat, castingol az RTL-nél. :D :D Micsoda karrier...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2018.10.29. 23:24:21

Szegény Esztert én meg azzal bántottam, hogy megette az összes szülinapi héliumos lufit ;) Egyébként az egyik legszimpibb karakter volt az idén.

2018.10.30. 15:32:35

@Bruti: Bruti! A Hogyvoltozók azt szeretik, ha kifordulsz magadból és ilyeneket írsz ! :))))
Lehetőleg minél többet ! :D :D :D Lécci, lécci, lécci...

Hiába volt Eszter a kedvencem idén, amikor a héliumosat írtad, hosszú percekig röhögtem könnyezve... :))))))))

És lefogadom, hogy ha is Eszter olvasta ezeket a sorokat, akkor Ő is nagyon nevetett...
süti beállítások módosítása